Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/08/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Οι φορολογικές αυτές δηλώσεις που αναφέρεις (δηλαδή του φορολογικού έτους 2019) δεν έχουν σχέση με την εκκαθάριση των ασφαλιστικών εισφορών του 2019. Τα ειδοποιητήρια των εισφορών που αφορούν το 2019, έχουν υπολογισθεί με τα εισοδήματα του 2017 (την δήλωση του φορολογικού έτους 2017). Η εκκαθάριση αυτών των ασφαλιστικών εισφορών --του έτους 2019--, γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τα εισοδήματα του 2018 (δηλαδή τις δηλώσεις του φορολογικού έτους 2018 οι οποίες έχουν ήδη υποβληθεί και εκκαθαρισθεί από πέρσι). Η καθυστέρηση της εκκαθάρισης των εισφορών του 2019, πρακτικά είναι αδικαιολόγητη.2 points
-
Η απαγόρευση κατάτμησης σε μη άρτια ισχύει μόνο για τα εντός σχεδίου. Κατά τα λοιπά, και μηχανικός και συμβ/φος είπαν κουταμάρες. Η μόνη νόμιμη (και σίγουρη) οδός για να θεωρηθεί το 4 ως έχον πρόσωπο σε κ.χ., είναι η δικ. απόφαση που προανέφερα (χρησικτησία της "εισόδου", προ του 1985)1 point
-
Όταν υποβάλλεις αίτηση για άδεια (ή πρώτα προέγκριση), καταγράφεις το νέο αυθαίρετο (μετα το 11) και η πολεοδομία κάνει αυτοψία πριν την έκδοση της άδειας.Για τα τ.μ. στους δήμους,δεν έχω ασχοληθεί,θέσε ερώτημα στο σχετικό θέμα εδώ στο φόρουμ,οι συνάδελφοι θα ξέρουν λεπτομέρειες!1 point
-
για το λεβητοστασιο: αυτο εγινε σε κοινοχρηστο χωρο, η χρηση του εναι κοινοχρηστη αρα δικαιουνται να το δηλωσουν και oι δυο [υπαρχει ενα θεμα με την εφαρμογη του 98/9 τελ. εδαφιο, που ζηταει ΥΑ... τεσπα...μιληστε και με τον συμβ/φο σας, αν μετα την τακτοποιηση σας κανει τροποποιηση της συστασης] Για το δωματιο της γιαγιας, το τακτοποιει αυτος που συμφωνησαν οτι θα το "παρει" Αρα αυτος το γραφει στο Ε9 εχει και θεματακια με τα ΔΤ κλπκλπ. Κι εδω χρειαζεται συζητηση με συμβ/φο.1 point
-
δες εδω απο τον kan62 [εξακολουθει να ειναι "αγνωστος" ο κωδικος...[????] 2. Περίπτωση 2 : Αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η υπαγωγή στις διατάξεις των νόμων 3843/2010 (Α62), 4014/2011 και 4178/2013. Στις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης, για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η υπαγωγή στις διατάξεις διατήρησης, ρύθμισης ή αναστολής επιβολής κυρώσεων των νόμων 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013, δηλαδή δεν έχει καταβληθεί το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου και δεν έχουν αναρτηθεί τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και στοιχεία στο πληροφοριακό σύστημα, είναι δυνατή η υπαγωγή τους στις διατάξεις του παρόντος. Στην περίπτωση αυτή, καταβληθέντα ποσά στο πλαίσιο των προηγούμενων νόμων υπαγωγής συμψηφίζονται με το οφειλόμενο ενιαίο πρόστιμο, όπως υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος. Αν από τον επανυπολογισμό προκύπτει ότι τα ήδη καταβληθέντα υπερβαίνουν το ποσό του προστίμου σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, δεν αναζητούνται.[ 1] Για τις περιπτώσεις υπαγωγής του ν.3843/2010 (Α'62), για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού προστίμου, το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ, με χρήση του κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή, μέχρι τις 30.6.2020.[ 2] Για τις περιπτώσεις υπαγωγής του ν.3843/2010 (Α62), για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του συνολικού ποσού προστίμου, το υπολειπόμενο ποσό καταβάλλεται εφάπαξ, με χρήση του κωδικού πληρωμής σε τράπεζα που αντιστοιχούσε στην υπαγωγή, μέχρι τις 30.9.2020.1 point
-
Δε νομίζω συνάδελφε.. Στην έρευνα που έκανα προσφάτως (για δουλειά που πάγωσε όμως και δεν προχώρησα στην έκδοση του πιστοποιητικού πυροπροστασίας), η οποία περιελάμβανε και την επαφή μου με την πυροσβεστική υπηρεσία, δεν προέκυψε τέτοιο κόλλημα. Εφόσον εσύ αναλαμβάνεις την ευθύνη να βεβαιώσεις ότι ο χώρος καλύπτει τις απαιτήσεις για φροντιστήριο, δε νομίζω να μπορεί η πυροσβεστική υπηρεσία να αγνοήσει τη σφραγίδα/υπογραφή σου. Η αλήθεια είναι ότι κατάστημα, γραφείο και εκπαιδευτήριο είναι διαφορετικές χρήσεις. Ο Κτιριοδομικός στο Άρθρο 3 λέει: "Δ. Εκπαίδευση. Η. Εμπόριο, Θ. Γραφεία" Αλλά το ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΟΥ Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (02.2016) στο άρθρο 2.2 λέει: "Για τους κάτωθι φορείς: ... Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών δυναμικότητας κάτω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα ... Απαιτείται: - Ισχύουσα οικοδομική άδεια και κατόψεις με χαρακτηρισμό χρήσης των χώρων. -Στις κατόψεις θα αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση της δομής υπό κλίμακα, με σαφή αναφορά σε αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον υπάρχουν, και θα φέρουν υπογραφή και σφραγίδα ιδιώτη μηχανικού. ..." Επίσης, από αυτό εδώ το φόρουμ είχα κατεβάσει το επισυναπτόμενο, στο παρόν μήνυμα, έγγραφο (ευχαριστούμε το/τη συνάδελφο/ισσα!), το οποίο είναι του ΕΟΠΠΕΠ και μας λέει ότι βάσει των μνημονιακών νόμων από το 2012 και ένθεν (έχε υπόψη σου ότι το πρώτο ΦΕΚ που αναφέρει το έγγραφο είναι το 142Α του 2014 και όχι το 124Α) δεν απαιτείται οικοδομική άδεια εκπαιδευτηρίου για τα φροντιστήρια κάτω των 75 ατόμων. Αντίθετα νομίζω από τα ανωτέρω, κινείται ο ΝΟΚ, ο οποίος στο άρθρο 5 (ευχαριστούμε τον @kan62) λέει ότι: "1. Μεταβολή της χρήσης του κτιρίου ή μέρους του επιτρέπεται υπό την επιφύλαξη των οριζομένων στις επόμενες παραγράφους, μόνον αν η νέα χρήση προβλέπεται από τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. Εάν από τη μεταβολή επέρχεται αλλαγή προς το δυσμενέστερο, στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης ή στα φορτία σχεδιασμού της στατικής μελέτης ή αλλαγή των τεχνικών - μηχανολογικών εγκαταστάσεων ως προς τις διελεύσεις τους από άλλους ορόφους ή κοινόχρηστους χώρους απαιτείται έκδοση Άδειας Δόμησης και ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου. Σε κάθε άλλη περίπτωση η κατασκευή θεωρείται αυθαίρετη. 2. Χώροι για τους οποίους έχει χορηγηθεί Άδεια Δόμησης με συγκεκριμένη χρήση, μπορούν να μεταβάλουν τη χρήση τους, εφόσον η νέα χρήση προβλέπεται από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις και δεν επέρχονται αλλαγές της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. Σε αυτήν την περίπτωση απαιτείται ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου και δεν απαιτείται έκδοση Άδειας Δόμησης." Σύμφωνα με το τελευταίο ΦΕΚ για τις ΕΕΔΜΚ, προβλέπεται αλλαγή χρήσης με ΕΕΔΜΚ, εφόσον δεν χρειάζεται να πας σε έκδοση Ο.Α. σύμφωνα με το ΝΟΚ, όπως αυτός περιγράφει το ζήτημα στο άρθρο 5. (βλ. εδώ τη συζήτηση που αφορά και στην αλλαγή χρήσης: Ο @laxanos νομίζω ότι το βάζει στη σωστή του βάση εδώ: Εν τέλει, και για να πω τη γνώμη μου, ενώ η πολεοδομική νομοθεσία, ορίζει ότι η χρήση εκπαίδευση είναι διακριτή και ως εκ τούτου απαιτείται Οικοδομική Άδεια για κτιριακές εγκαταστάσεις με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, διαφορετικές αυτών των χρήσεων γραφείου ή καταστήματος ή χώρων συνάθροισης κοινού, η ειδική νομοθεσία προβλέπει ότι τα εκπαιδευτήρια που εξυπηρετούν κάτω από 75 άτομα μπορούν να στεγαστούν και σε κτιριακές υποδομές με διαφορετική χρήση κατά την έκδοση της Οικοδομικής τους Άδειας, εφόσον δύο μηχανικοί με το αντίστοιχο δικαίωμα, υπογράψουν για την στατική επάρκεια και ένας μηχανικός για τις προϋποθέσεις των χώρων της κύριας χρήσης. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια... τι να πω.. μπερδεμένη η κατάσταση με τις χρήσεις και τις αλλαγές τους.1 point
-
Γνωμη μου ειναι οτι, μπορει να γινει συνενωση μιας ΟΙ με μια διπλανή με καθαίρεση μεσοτοιχιας ή με την απο πανω διανοιξη τρυπας και σκαλας στο εσωτερικο τους, με εκδοση αδειας. Αλλά, δεν μπορει να εκδοθεί αδεια συνένωσης και να συνδεονται μεσω μιας κοινοκτητης σκαλας, εστω και αν εχει αποκλειστικη χρηση. Οι ΟΙ μενουν "δυο". υγ θα μπορουσε να υπαχθει στον ν. 4495 αλλα θα επρεπε να εχει γινει η αυθαιρεσία μεχρι τον Ιουλιο του 2011.1 point
-
Ευχαριστώ πολύ και τους δυο.Θα δώ τι θα κάνω με την βεβαίωση για μεταβίβαση που έχω εκδόσει.1 point
-
Η παράγραφος αυτή είναι πραγματικά από τις πιο κακογραμμένες του νόμου. Νομίζω πως πραγματικά ούτε αυτός που την έγραψε δεν ξέρει σε ποιές ακριβώς περιπτώσεις αναφερόταν. Γι αυτό και στην πράξη (πέρα από την περίπτωση υπερβάσεων μόνο ύψους που υπήρχε και στον 4178) δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε επεξηγήθηκε ιδιαίτερα. Σαν να μην γράφτηκε ποτέ. Όπως το διαβάζω συγκλίνω και εγώ στην άποψη του Παύλου, ότι δήλαδη ήθελαν να συμπεριλάβουν χώρους που δημιουργούν μόνο υπέρβαση κάλυψης και όχι δόμησης και σε καμία περίπτωση κλειστους χώρους που συνυπολογίζονται στη δόμηση διότι αυτό θα ήταν πέραν κάθε λογικής και δικαιοσύνης. Ποιοι χώροι είναι αυτοί όμως άραγε; Μόνο στέγαστρα προ ΝΟΚ. Γιατί όμως τότε να χρησιμοποιήσω την παράγραφο αυτή και να μην τα βάλω με αναλυτικό;1 point
-
Εφόσον πληρωθούν εντός του 2019 τα 2.800, αλλιώς μεταφέρεται το υπόλοιπο των δόσεων στις επόμενες φορολογικές δηλώσεις όποτε πληρωθούν ( π.χ. 2020 έτος).1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-