Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kusta80

    kusta80

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.073


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.821


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.394


  4. spy1551

    spy1551

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.978


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/12/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Αν δεν υπάρχει η συγκεκριμένη απόφαση, οι θέσεις υπολογίζονται με τη δυσμενέστερη (μικρότερη) επιφάνεια (δηλ. 100 μ² για κατοικία). Νομίζω πως υπάρχει και δεύτερος υπολογισμός (1 θέση ανά κατοικία), ο δε τελικός αριθμός θέσεων είναι ο μεγαλύτερος εκ των δύο. Και, ΔΕΝ υπολογίζονται βάσει της επιφάνειας του οικοπέδου αλλά βάσει επιφάνειας κτίσματος
    1 point
  2. Μιας και η ασφάλεια είναι (και πολύ σωστά) η προτεραιότητά σου, η λύση είναι μία. Σκελετός οπλισμένου σκυροδέματος, τοιχοποιία οπτοπλινθοδομή, θερμομόνωση κελύφους. Όσο για την ποιότητα, εξαρτάται τόσο από τα υλικά, όσο και από τα συνεργεία. Βρες λοιπόν μια ομάδα σωστών και έμπειρων μηχανικών (όχι κατ΄ανάγκην φίρμες), και ξεκίνα το ταξίδι μαζί τους. Μην ξεχνάς πως, μια σωστή και πλήρης μελέτη, είναι το πρώτο (και σημαντικότερο) βήμα για μια σωστή κατασκευή. Μην ακούς διάφορους άσχετους, αλλά τους μηχανικούς. Καλή αρχή, κι εδώ είμαστε...
    1 point
  3. Λυσε τα προβληματα σου αλλου φιλε. Δεν με ξερεις και δεν σε ξερω για να με προσβαλλεις.
    1 point
  4. Προφανως κάνεις πλάκα. Δεν μπορει κανεις να εχει βαθια γνωση στο ευρος της επιστημης του μηχανολογου. Εκτος και αν θεωρεις οτι εισαι ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω.Το 99% των μηχανολογων δεν εχουν αλλαξει δισκους ή τακακια μονοι τους γιατι δεν ξερουν. Ο εξειδικευμενος μαστορας ειναι πολυ καλυτερος απο τον μεσο μηχανολογο. Και εδω ενας φρενας που ξερει τη δουλεια του θα βρει τη λυση αμεσως.
    1 point
  5. Δεν ειπα οτι τα συγκεκριμενα μπορουν να οδηγησουν σε στραβωμα δισκοπλακων απλα ηθελα να καταδειξω οτι ενας σωστος μαστορας, δε θα πει οτι φταινε ελατωμματικες παρτιδες, απο 3 σετ που εχει αλλαξει. Θα αρχισει να ψαχνει αλλα πραγματα. Δεν ξερω τι, δεν με νοιαζει. Βρες τη λυση.
    1 point
  6. έχοντας ζήσει χρόνια μέσα σε συνεργεία... μπορώ να σου πω πως όλα... γίνονται... 'Οπως και τα "βαφτίσια" κινέζικων ανταλλακτικών (και μάλιστα 3-4ης κατηγορίας) σε ανταλλακτικά ευρωπαϊκών οίκων... Μάλιστα πολλές γνωστές ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους στην Κίνα με σημαντική επίπτωση στην ποιότητα....
    1 point
  7. Λυπάμαι όχι.... Ψάχνοντας βρήκα (και νομίζω σε καλύπτει) το ΠΔ 115/12 άρθρο 14 παρ. 6 (Η ατμογεννήτρια μπορεί να θεωρηθεί ως ατμολέβητας κατ. Γ, αν η χωρητικότητα της σερπαντίνας της είναι μικρότερη από 1000 λίτρα))
    1 point
  8. 24ωρη επίβλεψη δεν απαιτείται για ατμογεννήτρια. Ο χειρισμός ( start - stop ) είναι σχετικά απλός.
    1 point
  9. Είναι ηλιου φαεινότερο οτι δεν φταίνε οι δισκόπλακες και όποιος σου λέει για ελατωματικές παρτίδες είναι επειικώς άσχετος. Αλλάζεις δισκόπλακες και σε 1500Km με ελάχιστα φρεναρίσματα στραβώνουν και σου λένε για ελαττωματικές παρτίδες? Άλλαξε μάστορα και κοίτα οτιδήποτε άλλο από δισκόπλακες. Κατανεμητή πίεσης, σωληνάκια υψηλής, υγρα φρένων, κοκ Μακάρι να ήταν η ειδικότητα μας και να είμασταν μάστορες αλλά η λογική έχει όρια.
    1 point
  10. Στο ΡΑΦ υπάρχει η επιλογή να δώσεις στη σύνδεση δοκού ένα ποσοστό πάκτωσης , π.χ. 80%. Προσοχή να δώσεις τη σωστή διεύθυνση. Κάποια άλλα μπορεί να το έχουν αυτόματα ως επιλογή.
    1 point
  11. Προς ενημέρωσή σας, μέχρι στιγμής, με συνεργασία του συλλόγου ΜΗΝ και της νομικής εταιρείας που έχει επιλεγεί, έχουν κατατεθεί ομαδικές αγωγές και προσφυγές 72 συνολικά συναδέλφων νέων συνταξιούχων και προετοιμάζονται και άλλες. Εντός του Ιανουαρίου 2022 είναι προγραμματισμένη κατάθεση αίτησης στο ΣΤΕ για πιλοτική δίκη.
    1 point
  12. ΙΑΣΟΝΑ αυτό που αναφέρεις αποτελεί προσωπική σου άποψη, διότι ο νόμος δεν αναφέρει την επισύναψη αναλυτικού σε υποχρεωτικά δικαιολογητικά. Εξυπακούεται ότι ειδικά σε μεγάλο πλήθος παραβάσεων σε συνδυασμό και με κάποια έλλειψη εμπειρίας οι συνάδελφοι θα κάνουν έναν αναλυτικό προυπολογισμό για να κρίνουν το πλήθος των λοιπών παραβάσεων, τον οποίο θα τηρήσουν στο αρχείο του έργου.
    1 point
  13. Ουσιαστικά έχουν κάνει το ίδιο με την "ενημέρωση έντυπης άδειας" στο e-adeies όπου πρέπει να ανέβουν σκαναρισμένες όλες οι παλιές μελέτες άσχετα αν ισχύουν ή όχι, απορώ ποιός φωστήρας τα σκέφτεται όλα αυτά...
    1 point
  14. Θα αυξηθεί η ταχύτητα του αέρα ως προς το μήκος που διανύει ο αέρας στην μονάδα του χρόνου μέσα στην σωλήνα . Θα αυξηθεί όμως και η αντίσταση οπότε θα μειωθει ο συνολικός όγκος του αέρα που περνάει στην μονάδα του χρόνου.
    1 point
  15. Η ισχύς δεν επιμερίζεται..... Η υπερδιαστασιολόγηση ελέγχεται στο κτήριο και όχι σε κάθε διαμέρισμα......
    1 point
  16. Ρε συνάδελφοι και φίλε ιδιώτη, η ερώτηση "κόστος ανά τετραγωνικό" είναι τόσο υποκειμενική όσο "πόσο κάνει ένα αυτοκίνητο ανά μέτρο μήκους".... Κάθε εταιρεία έχει συγκεκριμένους συνεργάτες-προμηθευτές και μπορεί να δώσει ένα προϋπολογισμό ανά τετραγωνικό για πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις-υλικά που θα χρησιμοποιηθούν. Για κάθε απόκλιση προσθέτεις (συνήθως δεν αφαιρείς...). Το "πολυτελή" υλικά πραγματικά είναι πολύ ασαφές. Δηλαδή, για παράδειγμα θα κάνω εγώ κάποιες ερωτήσεις: -Θέλεις έξυπνο κτίριο? διαχείριση ηλεκτρονικών από απόσταση κλπ? -Θέλεις θερμομονωτικά κουφώματα? -Θέλεις ενδοδαπέδια θέρμανση ή αντλία θερμότητας? -Θέλεις ξύλινα δάπεδα? -Θέλεις εγκαταστάσεις δικτύου, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και άλλες εφαρμογές? και πολλά άλλα "θέλω"... για όλα τα "θέλω" λοιπόν, προσθέτεις σεβαστά ποσά! Τον σχεδιασμό του σπιτιού σου τον ξεκινάς (ο μηχανικός σου κατόπιν εντολών σου) από τις ανάγκες στέγασης που έχεις, τις λειτουργικές ανάγκες για σένα και την οικογένειά σου για την επόμενη 50ετία και φυσικά βασικό και κύριο, από το πόσα μπορείς να διαθέσεις!
    1 point
  17. Μετάφραση: ἥξεις ἀφήξεις οὐκ ἐν πολέμῳ θνήξεις
    1 point
  18. Ωραιος συναδελφε. Αφου έκανες επιδειξη των γνωσεων σου, αναμενω να επισκεφτεις το αυτοκινητο και να βρεις λυση.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.