Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.821


  3. Conductor

    Conductor

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      38


  4. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.712


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/12/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. @Triantafyllos_ Είναι 100% βέβαιο ότι θα δοθεί παράταση. Φυσικά μπορείς να προχωρήσεις σε οριστική υπαγωγή και να αναρτήσεις τα δικαιολογητικά (με εκκρεμότητα τη μελέτη στατικής επάρκειας).
    2 points
  2. Όταν το gov.gr άρχισε να λειτουργεί τον Μάρτιο του 2020 κανείς δεν φανταζόταν την τεράστια ανταπόκριση που θα είχε στους πολίτες, οι οποίοι μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα άρχισαν να το επισκέπτονται και να το χρησιμοποιούν, έχοντας τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με το κράτος από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς μετακινήσεις και περιττή γραφειοκρατία και να εξυπηρετούνται. Τι φανερώνουν τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης; Ο αριθμός των ψηφιακών υπηρεσιών τον Μάρτιο του 2020 ήταν 501 φτάνοντας τον Νοέμβριο του 2022 τις 1.490, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει ο αριθμός των πολιτών (συνολικά 8.134.174) που έχουν χρησιμοποιήσει την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη και έχουν εξυπηρετηθεί τουλάχιστον μια φορά, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση. Όσο για τα έγγραφα ή δηλώσεις που έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ηλεκτρονικά από την αρχή λειτουργίας του gov.gr μέχρι σήμερα αριθμούν τα 227.585.781. Εξάλλου, όπως έχει τονίσει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρρακάκης “η ψηφιακή πολιτική είναι κοινωνική πολιτική, μια πολιτική που πρέπει να έχει στο επίκεντρό της τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Με αυτό στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη υπηρεσιών και εφαρμογών με πολιτοκεντρικό σχεδιασμό”. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι δέκα πιο δημοφιλείς υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τα περισσότερα “κλικ” είναι: 1) οι άυλες συνταγές που φτάνουν τις 73.731.324, 2) τα άυλα παραπεμπτικά που αριθμούν τα 32.994.635, 3) στην τρίτη θέση κατατάσσονται οι υπεύθυνες δηλώσεις με 10.263.690 συνολικά από την αρχή λειτουργίας του gov.gr μέχρι σήμερα, 4) έπονται τα πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης που αγγίζουν τα 5.233.952 και 5) στην πέμπτη θέση βρίσκονται οι ενεργοποιήσεις άυλης συνταγογράφησης που φτάνουν τις 4.159.272. Ακολουθούν 6) οι εξουσιοδοτήσεις που αγγίζουν τις 3.220.021, ενώ 7) 1.219.866 πιστοποιητικά γέννησης εκδόθηκαν ψηφιακά, στην όγδοη θέση των προτιμήσεων των πολιτών βρίσκεται η ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου που αγγίζει τις 856.410. 9) Στην ένατη θέση βρίσκονται οι ληξιαρχικές πράξεις γέννησης που έφτασαν συνολικά τις 752.780 και τέλος, 10) στην δέκατη θέση των “κλικ” των πολιτών βρίσκονται τα αντίγραφα ποινικού μητρώου που υπολογίζονται στα 503.982.
    1 point
  3. Ισχύει για οποιοδήποτε τρόπο θέρμανσης καθώς δεν χρειάζεται να θερμάνεις τα δομικά στοιχεία. Το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν τα θερμάνεις δεν εκμεταλλεύεσαι τη θερμοχωρητικότητά τους και ο χώρος κρυώνει πολύ γρήγορα μόλις σταματήσει να λειτουργεί η πηγή θερμότητας.
    1 point
  4. μαυρο στο com και κοκκινο στο no.το μπλε μην το συνδεσεις.
    1 point
  5. @dib συγγνωμη,εγω αναφερόμουν στην υπαγωγή στον 4495
    1 point
  6. Σημαντικό : Αν με τον αρχιτέκτονα αποφασίσετε για κρυφό.... συνεννοηθείτε και με τον μηχανολόγο, για να χωράει και κανά ...κατσαβίδι μέσα για τις συντηρήσεις!!! 😉
    1 point
  7. Δεν παίζει ρόλο τι πιστεύουμε,ενδεχομένως να στο ζητήσουν ως παρατήρηση,ενδεχομένως να σε απορρίψουν.Εσύ να κάνεις την προσπάθεια σου,αν είναι η έσχατη λύση για τον πελάτη σου (η γνώμη μου)
    1 point
  8. Αν είναι εκτός σχεδίου εκτός οικισμού γιατί ''περνάει΄΄ Σ.Α. ? Έχει πρόσωπο σε εθνική οδό , παραλία ΚΛΠ ...? Άρθρο 7 Ν.4495 ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ Σ.Α α) Για κάθε οικοδομική εργασία (ανέγερση, επισκευή, προσθήκη, κατεδάφιση) σε κτίρια, οικόπεδα ή γήπεδα, που βρίσκονται σε παραδοσιακά τμήματα πόλεων, σε παραδοσιακούς οικισμούς, σε ιστορικούς τόπους, αρχαιολογικούς χώρους, σε περιοχές ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους. Η ανωτέρω γνώμη δεν απαιτείται για οικοδομικές εργασίες ή τεχνικά ή άλλα έργα στο εσωτερικό υφισταμένου κτιρίου, οι οποίες δεν επιφέρουν τροποποιήσεις των όψεων αυτού. ιβ) Για κάθε οικοδομική εργασία σε απόσταση μικρότερη των εκατό (100) μέτρων από τη γραμμή παραλίας, ή με πρόσωπο σε Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, ή με πρόσωπο σε Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο ή με πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερου των είκοσι (20) μέτρων.
    1 point
  9. Καλησπέρα,θα διαβάσεις την Ε/Α 27,απαντά ακριβώς στο ερώτημα σου.
    1 point
  10. Δημιουργείται ένα μπέρδεμα λόγω δυο διατάξεων του νόμου. . Η μια διάταξη παρ. 2 άρθρο 81 αναφέρει ότι η απόκλιση διαστάσεων κτιρίου μέχρι και 2% δεν αποτελεί αυθαιρεσία, ενώ η διάταξη του άρθρου 42 κάνει λόγω για απόκλιση 2% με μέγιστο όριο τα 20 εκατοστά προκειμένου να επιτρέπεται η ενημέρωση της Ο.Α. Η δική μου άποψη είναι ότι το πνεύμα του νόμου δεν είναι να αφήνει το ποσοστό 2% χωρίς αριθμητικό όριο. Πχ σε ένα κτίριο 15 Χ15 το 2% είναι 30 εκατοστά και σε ένα 20χ20 είναι 40 εκατοστά. Θεωρώ μεγάλη διάσταση για να "κουκουλωθεί" κάτω από μια διάταξη που ίσως δεν έχει γραφτεί σωστά. Μας αποθαρρύνει να σκεφτούμε ότι ισχύει μόνο το 2% απόκλιση χωρίς αριθμητικό όριο η διάταξη υπ. 10 άρθρου 42 για την ενημέρωση Ο.Α Άρθρο 81 παρ. 2. Δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή και δεν καταγράφονται ως παραβάσεις κατά τον έλεγχο : α) οι αποκλίσεις των διαστάσεων του κτιρίου, συμπεριλαμβανομένου του ύψους αυτού και του ύψους ορόφου, έως δύο τοις εκατό (2%) συνολικά από τις αναγραφόμενες στο διάγραμμα κάλυψης/δόμησης της οικοδομικής άδειας/άδειας δόμησης, μετρούμενες σε διαστάσεις κτίστη (φέρων οργανισμός και στοιχεία πλήρωσής του, χωρίς επιχρίσματα - επενδύσεις), εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως, ερμηνεία εγκ 2. Ν 4495 Στην παρ.2 δίδονται οδηγίες όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης μεγεθών κατά τον έλεγχο των κατασκευών, καθώς και οι αποδεκτές ανοχές στις παραπάνω μετρήσεις. Αποκλίσεις των μεγεθών μέσα στα όρια των ανοχών δεν αποτελούν αυθαιρεσία. και ταυτόχρονα η διάταξη στο άρθρο 42 παρ. 41 για τα κριτήρια που πρέπει να υπάρχουν για να γίνει ενημέρωση της Ο.Α και όχι αναθεώρηση Παρ. 10 άρθρου 42 10. Ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειας, ανεξάρτητα από τον χρόνο ισχύος της οικοδομικής άδειας, πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις : ..... γ) μεταβολές των διαστάσεων του κτιρίου ή του οικοπέδου, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι. Οι αποκλίσεις αυτές δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα είκοσι (20) εκατοστά όσον αφορά το κτίσμα, ή μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα σαράντα (40) εκατοστά όσον αφορά τα μήκη των πλευρών του οικοπέδου και με την προϋπόθεση υποβολής τυχόν απαραίτητων εγκρίσεων από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα, δ) αποκλίσεις θέσης του κτιρίου, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι. Οι αποκλίσεις αυτές δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερες του δύο τοις εκατό (2%), με μέγιστο τα δέκα είκοσι (20) εκατοστά όσον αφορά τη θέση του κτίσματος και με την προϋπόθεση υποβολής τυχόν απαραίτητων εγκρίσεων από άλλους φορείς ή συλλογικά όργανα.
    1 point
  11. Ναι (δεν λέει μόνο παραδοσιακό,λέει "/τμήμα πόλης/προστατευόμενων περιοχών"
    1 point
  12. @ΚΑΝΑμε συγχωρείτε,προφανώς δεν κατάλαβα το ερώτημα Όσον αφορά τις επιφάνειες ακολουθώ αυτό που περιγράφει ο avgoust,α)αρνητικές επιφάνειες στα αυθαίρετα ώστε να προκύψει η πραγματική επιφάνεια στο σύνολο και β)τις σωστές επιφάνειες στην άδεια...
    1 point
  13. Καλησπέρα,δυστυχώς όλη η διαδικασία που έχει ακολουθηθεί,από την περιγραφή σου,είναι λάθος.Δεν μπορούν να υπάρχουν δυο διαφορετικές δηλώσεις για ενιαίο και αδιαίρετο ακίνητο.
    1 point
  14. Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου, ούτε με τις πισίνες, ούτε με οποιαδήποτε άλλη κατασκευή της οποίας το πρόστιμο υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό... Το στηρίζω στην "ασάφεια" του νόμου....
    1 point
  15. Απαντούν σε μεταξύ τους απορίες όμως ... Δε θα υποκαταστήσει το φόρουμ το κάθε τεχνικό γραφείο που εκτός των άλλων παρέχει και τεχνικές συμβουλές, χρεώνοντας ή μη , αυτό είναι θέμα του καθενός! Να μάθει ο Έλληνας ιδιοκτήτης να επισκέπτεται γραφεία μηχανικών για τεχνικές συμβουλές όπως έμαθε να κάνει στους γιατρούς και τους δικηγόρους για αντίστοιχα θέματα που τον απασχολούν .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.