Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/02/2023 in Δημοσιεύσεις
-
1 point
-
1 point
-
Το link από το οποίο διαβάζετε και μας παραπέμπετε είναι link από διαβούλευση η οποία έχει λήξει προ πολλού. Παρόλα αυτά όντως αναφέρει Ποιος έχει το δικαίωμα να κάνει αίτηση δηλαδή αυτό που ψάχνετε και όπως βλέπετε δεν αναφέρει εν δυνάμει κληρονόμους... Αν θέλετε να δείτε ποιος έχει δικαίωμα να υποβάλει αίτηση, διαβάστε το άρθρο του αντίστοιχου νόμου τακτοποίησης, που λέει ως απαιτούμενο δικαιολογητικό την αίτηση και τους δικαιουχους και όχι ποια είναι τα συνοδευτικά δικαιολογητικά της αίτησης.. όπως το Ε9...1 point
-
Ok συνάδελφε. Σημασία έχει εν τέλει η επικοινωνία (δηλ. να καταλαβαίνουμε μεταξύ μας τι γράφεται)1 point
-
Και με ποιο κριτήριο αποφάσισε ο Δικαστής να βγάλει τον μέσο όρο των δυο εκτιμήσεων εκ των οποίων η μια ήταν μάλιστα συνταγμένη από μη πιστοποιημένο εκτιμητή και σε εκτιμώμενη αξία άνω της διπλάσιας από την δική σου. Δεν προβληματίστηκε καθόλου για την τόσο μεγάλη διαφορά των δυο αξιών; Με την ίδια λογική αν έφερνε κάποιον τρίτο, ο οποίος αποτιμούσε την αξία στα 2 εκατομμύρια Ευρώ, τότε τι θα έκανε ο δικαστής; Θα έβγαζε το μέσο όρο δηλαδή θα αποτιμούνταν το ακίνητο σε αξία 1.175.000 Ευρώ; Περίεργα και ύποπτα πράγματα συμβαίνουν συνάδελφε με τέτοιες πρακτικές γι αυτό λέμε από την αρχή του νήματος ότι η πλέον προκρινόμενη δεύτερη αξία θα πρέπει να γίνεται πρωτίστως(για να μην πω αποκλειστικά) από πιστοποιημένο εκτιμητή και δεν έχει κανέναν νόημα, ενώ για την τιμή πρώτης προσφοράς να αποτιμάται η αξία από πιστοποιημένο εκτιμητή του Υπ. Οικονομικών και η αποτίμηση της αξίας για ανακοπή πλειστηριασμού να αποτιμάται από τον οποιονδήποτε (ενδεχομένως και από μη μηχανικό από ότι αναφέρθηκε σε προηγούμενα posts). Αν επιτρέπεται μπορώ να ρωτήσω αν σε κάλεσε ο Δικαστής για να δώσεις ίσως κάποιες περαιτέρω διευκρινήσεις για την εκτίμηση του εκπλειστηριαζόμενου ή δεν προβλέπεται από την όλη διαδικασία κάτι τέτοιο;1 point
-
Δεν υπαρχει "σημερα" Εξακολουθουν να ισχυουν οι τιμες του 2016, μειωμενες αναδρομικα απο 21-5-2015 δες τα ΠΜ1 point
-
Δεν είπε κάποιος κάτι τέτοιο. Η προβολή αυτή υπήρχε και στις δυο πλευρές (περίπου απο 1μ σε κάθε πλευρά) και τονίστηκε κυρίως για να φανεί το μικρό μέγεθος της έδρασης ταυτόχρονα με το αυξημένο υπερκείμενο βάρος της κατασκευής. Στην περίπτωσή μας είχαμε διπλάσιο μοχλοβραχίονα ανατροπής με δύναμη ανατροπής που ξεπερνάει το 1/2 του βάρους (στην περιοχή είχαμε PGA περίπου 0,65), δηλαδή μπορούσε να συμβεί και απλή ανατροπή.1 point
-
Ο Γοκ μας τελείωσε. Ακριβώς οπως το λες, 25τμ από κάθε επίπεδο μαζι με πλατύσκαλα και διαδρόμους. Και στα υποδειγματα των ΔΚ είναι ξεκάθαρο.1 point
-
Υποθέτω ότι το cop = 1,70 το έβαλες επειδή θεώρησες ότι ειναι πριν το '90 απο την σελίδα 111; Για την ισχύ δες χοντρικά από τις διαστάσεις της εσωτ. μονάδας...λογικά θα είναι κάτι ψιλο στάνταρτ. Δίκτυο διανομής δεν έχεις οπότε βα=1 και ισχύ ότι βρεις από πάνω. Για τα τερματικά δες σελ. 130, γενικά ισχύει βα = 0,93/0,97.1 point
-
Αυτό εξαρτάται από δεδομένα που δεν έχεις παραθέσει. Γενικά αν είναι μετά το '83 ο η/χ και εκτός προκηπίου ή μέχρι 20 εκ τότε είσαι οκ για κατ.4. Διαφορετικά περιμένεις την επαναφορά της κατ.5.1 point
-
Το σχετικό υπολογιστικό φύλλο, μπορεί να το φτιάξει οποιοσδήποτε γνώστης. Αυτά που χρειάζονται (για το συγκεκριμένο τρίμηνο), είναι οι ποσότητες των εργασιών και οι συντελεστές Ανεβάζω σελίδα (εκτυπωμένη από ειδικό λογισμικό για ενσωματωση σε λογαριασμό), και φύλλο υπολογισμού Αυτό με τους Δήμους, δεν το κατάλαβα... EC_StatementItem.pdf EC_AdjustmentItem.docx1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-