Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      2.555


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.931


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.383


  4. agourne

    agourne

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      105


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/03/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Ψάχνεις για φτηνή ή για ασφαλή κατοικία? Ρωτάω, για να ξέρω πώς θα απαντήσω...
    2 points
  2. Το ρώτησα και πήρα την απάντηση: Βάζεις το 100% των Ι.Κ. της απόφασης υπαγωγής και στο τέλος -εφόσον ο προϋπολογισμός βάσει των τιμολογίων ειναι μικρότερος άρα κ τα αναλογούντα Ι.Κ.-σου επιστρέφονται ώστε τα ποσοστά ΙΚ-επιχορήγηση να ειναι ΟΚ
    2 points
  3. ΝΟΚ αρθ11, 6δ - Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο δέκα (10) τουλάχιστον τ.μ., καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.7.2011.
    1 point
  4. Να αλλάξει το Ε9 με την υφιστάμενη χρήση και τα σωστά τετραγωνικά.
    1 point
  5. Δεν απαιτείται νέος λογαριασμός. Καταθέτει ο ωφελούμενος στους προμηθευτές του τα ποσά και ανεβάζεις στο πληροφοριακό για κάθε προμηθευτή το τραπεζικό παραστατικό μαζί με μια απλή απόδειξη πληρωμής για το συγκεκριμένο ποσό.
    1 point
  6. Αν έχεις υπόλοιπο δόμησης >10τμ η έκδοση άδειας προσθήκης, είναι δυνατή. Αν είχε μελλοντικό ή όχι όροφο δεν σημαίνει ότι έχει υπόλοιπο. Στη συνέχεια αφαιρείς το εμβαδό του υφιστάμενου κλιμακοστασίου και το προσθέτεις στο υπόλοιπο. Οπότε το παράδειγμα σου: 3*25+10=85τμ υπόλοιπο δόμησης. Αιτείται ο ιδιοκτήτης ή όποιος έχει το δικαίωμα ανέγερσης. Η τροποποίηση της σύστασης γίνεται με τη συναίνεση της συνιδιοκτησίας.
    1 point
  7. εάν υπάρχει δήλωση παραίτησης του προηγούμενου επιβλέποντος, δεν χρειάζεται Ε.Δ., Στην αντίθετη περίπτωση (που ο επιβλέπων δεν θέλει να παραιτηθεί για οποιονδήποτε λόγο) χρειάζεται ο Ε.Δ. για να βεβαιώσει το στάδιο των εργασιών, ακόμα κι αν δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες.
    1 point
  8. Αν δεν υπάρχει έμμεση υπέρβαση ΣΔ (όπως συνήθως συμβαίνει σε εκτός σχεδίου γήπεδα με εγκεκριμένη χρήση γραφείων και τρέχουσα χρήση κατοικία) τότε το πρόστιμο θα είναι μια λοιπή παράβαση (δεν "τικάρεις" το κουτάκι αλλαγή χρήσης).
    1 point
  9. Αν δεν έχει μετρήσει ο φωτγος στην δόμηση, ΥΔ. Αν έχει μετρήσει, Διαφ. Διαμερισμάτωση με επέκταση στον κοινόχρηστο άρα παρ5&7/98 και εντός νόμιμου όγκου. (Βλ.σχετικη παρουσίαση ΤΕΕ στην συντονιστική συμβολαιογράφων) Η αποθήκη, πολεοδομική παράβαση της παρ3/81και υπολογισμός με την παρ5/100
    1 point
  10. Για τα Α, Β και Γ εχεις επεκταση σε κοινοχρηστα αρα ΥΔ και ΑΧ και αρθρο 98 για μονομερή. Για την αποθηκη....ποιος την ¨κατεχει";;;
    1 point
  11. Δεν αναφέρομαι σε μονομερή αλλά σε ολική τροποποίηση. Το έχουν ζητήσει στο παρελθόν. Μακάρι στον φίλο μας να μην χρειαστεί.
    1 point
  12. Συμφωνώ με την εξάντληση των ελέγχων και το πως προέκυψαν οι διαφορές. Αντίστοιχη περίπτωση που δημιούργησε ημιυπαίθριο χώρο εις βάρος της ιδιοκτησίας του, (που νομίζω ότι είχαμε συζητήσει και εδώ), δεν είχε τη δυνατότητα ο συμβολαιογράφος να τροποποιήσει την σύσταση μονομερώς. Αν ήταν στον κοινόχρηστο γινόταν (αρθ98).
    1 point
  13. 1 point
  14. @qwert σύμφωνα με το helpcenter συμπληρώνεις τα στοιχεία της τελευταίας φορολογικής δήλωσης επομένως αυτή που έγινε το 2022 για το φορολογικό έτος 2021
    1 point
  15. και όμως σε περίπτωση που είχε παρέλθει ο μήνας και ζητήσαμε απαλλακτικό από τη ΔΕΗ αφου κάναμε ένσταση χάσαμε άλλο ένα μήνα και μας απάντησαν ότι η ένσταση δεν γίνεται δεκτή χωρίς δικαιολογία. Η ΥΔΟΜ δεν μπλέκεται πουθενά αφού τα χαρτιά ανεβαίνουν με ευθύνη μηχανικού σε περίπτωση δε που διανοηθείς να διαμαρτυρηθείς στη ΔΕΗ η απάντηση είναι έτοιμη, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΡΕΥΜΑ ΠΟΤΕ αν δεν κάνεις αυτό που λέμε. Μιλάμε για τον ΑΠΟΛΥΤΟ νταβατζή. Καλή τύχη με δαύτους
    1 point
  16. απαντώ και στα 2 μηνύματα επί της προσθήκης Με δεδομένο ότι το μέγιστο ύψος της οικοδομής μετριέται από το πεζοδρόμιο (το οποίο μπορεί να έχει αλλάξει) χρειάζεται επί της αλλαγής χρήσης Με δεδομένο ότι επί αλλαγής χρήσης απαιτείται πρόσβαση ΑΜΕΑ με ράμπα με κλίση 6% βλέπω πάλι να χρειάζεται
    1 point
  17. καλημερα και καλο μηνα ενα θεμα που δεν εχω ξεκαθαρισει ειναι οταν η αδεια που εχει εκδοθει ακολουθει τους ορους δομησης για χαμηλα κτιρια (8,50 μ υψος ) Τοτε το υψος συγκρινεται με το επιτρεπομενο της περιοχης ή τα 8,50 μ?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.