Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.988


  2. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.519


  3. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.712


  4. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      10.238


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/05/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. Στο θέμα αυτό συζήτηση για ελεγκτές δόμησης για τα Η-Μ
    1 point
  2. Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα. Η διαγράμμιση είναι ενδεικτική και δεν καθορίζει το μέτρο της επιφάνειας της θέσης στάθμευσης, αυτό καθορίζεται από τον τίτλο ιδιοκτησίας. Κατά τη γνώμη μου, αν δεν υπάρχει κάποιο σταθερό εμπόδιο, όλα είναι εντάξει.
    1 point
  3. Η τροποποιηση κανονισμου γινεται - με συμφωνια του 100% - ή με δικαστικη αποφαση προς συμπληρωση ελλείψεων, μετα απο αίτηση του 65% - ή με αποφαση της Γ. Συνέλευσης και το ποσοστο πλειοψηφιας που πιθανον να οριζει ο υπαρχων κανονισμος. Μπορεις να κανεις μονομερη τροποποιηση της συστασης με βαση το αρθρο 98 του 4495. Αλλα δεν μπορεις να αλλαξεις τα ποσοστα... Προφανως θα υπαρχει μια "ασαφεια"... Αλλα, και δεν θα μπορει γα γινει μεταβιβαση, εαν δεν εχει γινει τροποποιηση της συστασης. Αυτο να πεις στον "αρνουμενο"... Εχεις και το θεμα με το διαμερισμα που η επιφανεια του ειναι μεγαλυτερη στο συμβολαιο και μικρότερη στην πραγματικοτητα....δεν λες γιατί......αλλά πρεπει να ειναι και αυτο τακτοποιημενο - ή, τελος με την παρ. 9 του αρθρου 98, αλλά αυτο αφορά "αυθαιρεσιες επι κοινοχρηστων" 9. Για την υπαγωγή στον παρόντα των υπόλοιπων περιπτώσεων οριζόντιας ιδιοκτησίας πλην των περιπτώσεων της παρ.8, που αφορούν σε κατάληψη κοινόχρηστου χώρου ή αυθαιρεσίες επί κοινοχρήστων, απαιτείται η συναίνεση άνω του πενήντα (50) τοις εκατό των συνιδιοκτητών. Με το ίδιο ποσοστό συναίνεσης είναι δυνατή η αντίστοιχη τροποποίηση της πράξης σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας. Να μιλησεις με τον συμβ/φο σου. Προφανως εχουν συζητησει αυτο το θεμα
    1 point
  4. πιο καλά όχι..... θα γίνει μπέρδεμα και θα πάνε με την χρονολογική τους σειρά. Αυτό όμως που θα φροντίζουμε (και με την βοήθεια σας με αναφορές σε ότι μας διαφεύγει) θα μεταφέρονται όσα σχετικά με Η/Μ μπαίνουν από δω και πέρα εδώ.
    1 point
  5. Το ρίσκο εστιάζεται στο παραπάνω που γράφω: "Τώρα, σε ότι αφορά το ερώτημα για τα προ 55, θα πρέπει να σου πω ότι οι γνώμες διίστανται. Άλλοι συνάδελφοι θεωρούν ότι ένα προ 55 ακίνητο, λαμβάνεται ως έχον Ο.Α μόνο για τον υπολογισμό του προστίμου, ενώ άλλοι θεωρούν ότι η κατάσταση αυτή επέχει θέση Ο.Α και έτσι "κερδίζουν" την κατηγορία 4" H σύγκριση που κάνεις είναι σωστή αν επιλέξεις αυτή την αντιμετώπιση.
    1 point
  6. άνοιξε και σας περιμένει εδώ
    1 point
  7. απίστευτο, γίνατε ελεγκτής δόμησης και δεν κάνατε τον κόπο να διαβάσετε τα βασικά, Ένα ΦΕΚ- μια εγκύκλιος....Ντροπή
    1 point
  8. Η τακτοποίηση για αποπεράτωση ΄΄κολλάει΄΄ για την απόδειξη του χρόνου εκτέλεσης των εργασιών . Θα μπορούσες ίσως ( παράτυπα... ) να εκδόσεις ΕΕΔΜΚ (μεταγενέστερη !! ? ) για αποπεράτωση και για εργασίες ιβ και ιζ για να ''καλυφθεί'' η συμβολαιογράφος . Το ζητούμενο όμως είναι ότι η ιδιοκτήτρια σίγουρα θα γνώριζε τις συνέπειες όταν εκτελούσε τις αυθαίρετες εργασίες και τώρα σου ζητάει να βγάλεις το φίδι εσύ ....
    1 point
  9. Υπάρχει κάπου ποιοι είναι οι απαραίτητοι χώροι ώστε να θεωρηθεί κατοικία μια κατασκευή; Προσωπικά νομίζω πως πρέπει να έχει χώρους υγιεινής, κουζίνα και έναν χώρο διαβίωσης. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι τα Υ/Δ να τα έχω στο πατάρι. Σκέφτομαι καλά ή όχι;
    1 point
  10. Γεια σου Θόδωρε Θεόφραστε, Συγκρίνεις με τα επιτρεπόμενα κατά τον χρόνο έκδοσης της άδειας ή τα σημερινά, ότι σε βολεύει.
    1 point
  11. αν και οποτεδήποτε γίνει εργατικό ατύχημα σε έργο που είναι το δικό σου όνομα ως επιβλέπων θα τρέχεις για τα καλά..... Άρα πρώτα απ όλα φροντίζουμε στον μέγιστο βαθμό να μη γίνει το ατύχημα και λαμβάνουμε όλα μα όλα τα μέτρα προστασίες. (τα ικριώματα είναι ένα μέρος μόνο αυτών των μέτρων προστασίας)
    1 point
  12. Επίσης να συμπληρώσω στα παραπάνω, ότι στα χαμηλά κτίρια επιτρέπεται εντός του Δ εξώστης πλάτους 40εκ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.