Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      845


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.397


  3. Γερόλυκος

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      53


  4. ANTAKOG

    ANTAKOG

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/10/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Ν. 4495 άρθρο 100 παρ. 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. Ερμηνεία εγκ. 2 Ν. 4495: Στην παρ.14 διευκρινίζεται ότι η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, δεν θεωρείται αυθαιρεσία, υπάρχει ωστόσο υποχρέωση ενημέρωσης του φακέλου της άδειας κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. @Roukat Από τη στιγμή που έχεις εισάγει σε πράξη υπαγωγής κάτοψη αποτύπωσης, αυτή θα ανεβάσεις και στην ΗΤΚ. Δεν χρειάζεται να κάνεις και ενημέρωση. Για λόγους πληρότητας καλό είναι να αναφέρεις στην Τ.Ε ότι στην συνημμένη κάτοψη υπαγωγής αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση του διαμερίσματος η οποία διαφέρει αναφορικά με την εσωτερική διαρρύθμιση σε σχέση με το εγκεκριμένο σχέδιο της Ο.Α.
    2 points
  2. judoaona, ο τρόπος φορολόγησης δεν επηρεάζει την υποχρέωση χαρακτηρισμού των εξόδων. Πρέπει να τα χαρακτηρίζεις, όπως και οι άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες.
    1 point
  3. Είναι προσθήκη κατ΄ επέκταση -επί εξώστη- χώρου w.c. Aρκεί να υπάρχει υπόλοιπο δόμησης, κάλυψης και η προσθήκη να μην παραβιάζει την Δ.
    1 point
  4. Ασε την δήλωση εκείνη. Εσύ εισάγεις το αυθαίρετο κλείσιμο ως παράβαση στο Ν. 4495 (με συμψηφισμό προστίμου) και πλέον εφαρμόζεις τα του νόμου. Δεν σε απασχολεί τι δήλωσε τότε ο ιδιοκτήτης. Να αφήσεις το Ε9 όπως το έχουν. Συνήθως ως έτος κατασκευής μπαίνει +2 έτη από την έκδοση της Ο.Α, αλλά και το έτος της άδειας να μπει σε καλύπτει. Να προσέξεις στο Ε9 να έχει μπει η σωστή-υφιστάμενη επιφάνεια.
    1 point
  5. Φροντίζεις, @ioakeim85, να διαβιβάζεις σωστά και εγκαίρως τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται στην περιοδική δήλωση ΦΠΑ. Οτιδήποτε έχει συμπληρωθεί λανθασμένα, το διορθώνεις πριν την υποβολή. @nikostzar, υποτίθεται ότι με την τελευταία αναβάθμιση προστέθηκε η δυνατότητα εξοδοποίησης μέρους του ΦΠΑ, δηλαδή να μπορεί να χαρακτηριστεί το έξοδο εν μέρει «με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ» και το υπόλοιπο χωρίς. Αυτή, όμως, η δυνατότητα είτε δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα είτε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παραστατικά που έχουν ήδη διαβιβασθεί. Οπότε, θα απορρίψεις το διαβιβασθέν παραστατικό και θα εφαρμόσεις την παλιά διαδικασία.
    1 point
  6. Όσον αφορά την φάση της ανάρτησης (χωρίς να αναφερθώ στα δασικά που είναι άλλη συζήτηση), δεν εξετάζεις την αποδεκτή απόκλιση. Δεν υπάρχει κτηματολόγιο, οπότε δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να αναφέρει κάτι σχετικό. Είναι αρκετές ιδιοκτησίες που δηλώθηκαν μετά την ανάρτηση και δεν αποτυπώνονται καν (συνήθως αποδοχές κληρονομιάς). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές να αποτυπώνονται ως ευρύτερες εκτάσεις, οι οποίες στην ανάρτηση φαίνονται ακόμα ως ιδιοκτησία αγνώστου. Με τη λογική της συμβολαιογράφου, δεν θα μπορούσε να γίνει καμία μεταβίβαση ή πλέον αποδοχή κληρονομιάς σε τέτοιες περιπτώσεις. Εξάλλου, και το νόημα της ανάρτησης είναι να διορθωθούν λάθη της κτηματογράφησης. Επίσης, σε περίπτωση που δεν φαίνεται το περίγραμμα της ιδιοκτησίας στην ανάρτηση αλλά περιλαμβάνεται σε ένα πολύ ευρύτερο ΚΑΕΚ, τότε βγάζεις κανονικά Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου για το ευρύτερο ΚΑΕΚ που το περιλαμβάνει, χωρίς να σε νοιάζει το εμβαδόν. Το ίδιο γίνεται και στην περίπτωση που η ιδιοκτησία σου αποτυπώνεται με 2-3 ή και περισσότερα ΚΑΕΚ αγνώστου ιδιοκτήτη. Βγάζεις το πιστοποιητικό μόνο για το ένα ΚΑΕΚ.
    1 point
  7. Σωστά! Δεν σου το απαγορεύει ουδείς! Προφανώς!
    1 point
  8. Η Τιμή Οικοπέδου υπολογίζεται με βάση πίνακα από το Υπουργείο Οικονομικών και εξαρτάται από την Τιμή Ζώνης (που είναι η αξία 1 μ2 νεόδμητου διαμερίσματος, πρώτου ορόφου με πρόσοψη σε ένα δρόμο στην περιοχή) και τον Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου (Σ.Α.Ο., που είναι ο συντελεστής δόμησης). Άρα, εάν κάποιος βρει από την επίσημη ιστοσελίδα, για την περιοχή ενδιαφέροντος του ακινήτου την Τιμή Ζώνης και γνωρίζει και τον Σ.Α.Ο./Σ.Δ., μπορεί να βρει την Τ.Ο. π.χ. Για Τ.Ζ. 3.000€/μ2 και Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, η Τ.Ο. είναι 1.593€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 2,0, η Τ.Ο. είναι 3.525€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 4,2, η Τ.Ο. είναι 6.758€/μ2. Στην συνέχεια γίνεται εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας που διαφοροποιεί τον υπολογισμό ανάλογα με τον Σ.Δ. Α. Για Σ.Δ. < 1, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (20μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα με Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 1.593€/μ2 x 5 θέσεις x 20μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 159.300€. Β. Για 1 < Σ.Δ. < 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το ανηγμένο εμβαδόν θέσης (25μ2/Σ.Δ.). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 2,0, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 3.525€/μ2 x 5 θέσεις x (25μ2/θέση / 2,0) και η τελική εισφορά είναι 220.312,50€. Γ. Για Σ.Δ.> 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (5μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 4,2, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 6.758€/μ2 x 5 θέσεις x 5μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 168.950€. Επί της τελικής εισφοράς υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις η χρήση του μειωτικού συντελεστή 25% για τον τελικό υπολογισμό της. Οι περιπτώσεις αυτές είναι: α. Απαγόρευση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή β. Λόγω διαστάσεων οικοπέδου (μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις: πρόσωπο 8μ, βάθος 10μ, εμβαδόν 200μ2) γ. Οικόπεδα με πρόσωπο σε οδό πλάτους <7,5μ ή με πρόσωπο επί οδού κλίσεως μικρότερης του 15% δ. Προσθήκη καθ' ύψος υφιστάμενων κτιρίων, με νόμιμη οικοδομική άδεια κατά το χρόνο εκδόσεως της οποίας δεν υπήρχε υποχρέωση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης ε. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια, με την προϋπόθεση ότι το τμήμα του οικοπέδου που απομένει μετά την αφαίρεση του υφιστάμενου κτιρίου (κάλυψη), υπάγεται στις παραπάνω περιπτώσεις β και γ. στ. Μεταβολή χρήσης υφιστάμενου κτιρίου ζ. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου για λόγους προστασίας αρχαίων, μετά από βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού. η. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου/ων λόγω διέλευσης Μετρό, μετά από βεβαίωσητης αρμόδιας Υπηρεσίας του Μετρό και με την επισήμανση ότι η βεβαίωση αφορά μόνο τις θέσεις που δεν μπορούν να υλοποιηθούν. θ. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια ως προς διηρημένες κάθετες ιδιοκτησίες. Νομίζω ότι είναι οκ τα παραπάνω. Δεκτές οι επισημάνσεις για αλλαγές.
    1 point
  9. Παρακαλώ. Είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε. Υ.Γ. Όλοι οι τύποι των θερμαντικών σωμάτων νερού (καλοριφέρ) έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ πιστοποίηση για πίεση λειτουργίας 10 BAR ενώ η πίεση δοκιμής τους είναι στα 13 bar. Να πιστέψω λοιπόν ότι ο υδραυλικός ανέβασε την πίεση στον 9ο όροφο πάνω από 10 bar (13 στο λεβητοστάσιο); Ή ότι το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ στην περιοχή σας έχει 13 bar πίεση; Εντάξει δεν αποκλείεται αλλά... όταν ξανάρθει πείτε του να σας δώσει εγγράφως τις απόψεις του. Οπότε δεν θα έχετε και ανάγκη να μας ρωτάτε.
    1 point
  10. Είναι λιτές και εύστοχες οι παρατηρήσεις των συναδέλφων παραπάνω. Πρέπει να αναθέσετε την ανεύρεση αιτιών σε έμπειρο μηχανολόγο και να μην βγάζετε δικά σας συμπεράσματα. Για παράδειγμα αν, υπόθεση κάνω, υπήρχαν ήδη σχηματισμένες διαβρώσεις και οξειδώσεις στα σώματα, ή αν ήταν κακοφτιαγμένες οι συνδέσεις εξαρχής η αύξηση της πίεσης απλώς θα εμφάνιζε το πρόβλημα αλλά δεν θα το δημιουργούσε. Δυστυχώς, όλα αυτά που μας παραθέτε παραπέμπουν σε "κοψοχρονιές" και "γιούργια".
    1 point
  11. Οπότε για το ερμάριο η απάντηση είναι ΝΑΙ. Η κατακόρυφη όδευση που θες να υπολογίσεις, αφού το κτίριο πήγε με το 71/88, δεν αποτελεί πυροδιαμέρισμα; Από εκεί θα ξεκινήσεις.
    1 point
  12. Καλησπέρα συνάδελφε... Για να πάρεις βοήθεια πρέπει να μας πεις που έχεις κολλήσει... Υπάρχει εγκατεστημένο ΜΥΠΔ; Υπάρχει πυροσβεστικό αντλητικό συγκρότημα στο κτίριο; Ή εννοείς φωλιά το μικρό ερμάριο και πίεση ΕΥΔΑΠ και λάστιχο 1/2'';
    1 point
  13. Μπορεί να είναι Διαχειριστής με τη γραπτή συγκατάθεση των ιδιοκτητών αλλά ορισμένες αποφάσεις χρειάζονται Συνέλευση. Και αυτό γιατί η Συνέλευση νομιμοποιεί την πλειοψηφία. Αν δεν υπάρχει Συνέλευση η οποιαδήποτε επιπλέον ενέργεια σε κοινόχρηστο χώρο χρειάζεται την συγκατάθεση ΟΛΩΝ των ιδιοκτητών της πολυκατοικίας. Άρα, μήπως η "μήνυση" είναι ανέκδοτο;
    1 point
  14. ΝΑΙΙΙ. Επιλέγεις στο ε-αδειες "ανανέωση πιστοποιητικού" και στην επιλογή "φωτοτυπημένες σελίδες του παλαιού βιβλίου" ανεβάζεις δύο πι ντι εφ, ένα με την υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, ότι το έχασε και αιτείται άλλο και ένα με το αποδεικτικό ηλεκ/κης κατάθεσης στην Εθνική του ειδικού τέλους.
    1 point
  15. Version 1.0.0

    551 downloads

    Πλήρως αυτοματοποιημένα λογιστικά φύλλα για την εκπόνηση λεπτομερούς μελέτης συστήματος λειτουργίας και καθαρισμού δημόσιας κολυμβητικής δεξαμενής. Περιλαμβάνει αναλυτικούς υπολογισμούς για όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και εκτεταμένες τεχνικές περιγραφές-προδιαγραφές, σε πλήρως εκτυπώσιμη μορφή. Επικοινωνία : [email protected]
    1 point
  16. Καλησπέρα, ελπίζω κάποιος να γνωρίζει,στην περίπτωση άδειας νομιμοποίησης, ο ελεγκτής ελέγχει ότι και στον τελικό ελέγχο Β κατηγορίας; Στο σύστημα αναγράφεται ως ΚΑΤΗΓ. Α (περ.i) / παρ.4, 7 αρθ.6 Ν.4030 / παρ.7 αρθ.2 ΚΥΑ299/2014 : Επισκευές σε υφιστάμενα κτίρια, ανεξαρτήτως επιφάνειας και χρήσης / Αναθεώρηση άδειας / Επανέλεγχος μετά από διακοπή εργασιών. Και επίσης τι αναφέρεται στο πόρισμα,εφόσον στην κατηγορία Α, δεν αναγράφει άδεια νομιμοποίησης;
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.