Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      2.678


  2. sdtopo

    sdtopo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.177


  3. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      795


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.064


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/02/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. Κατέβασε το αρχείο και κάνε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο. Κλείσε το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ αν είναι ανοικτό. Μετέφερε το αποσυμπιεσμένο στον φάκελο program files x86 -> TEE -> TEE_KENAK_1_31 και αντικατέστησε το υπάρχον exe. 1597159179167_TEE-KENAK_only_executable_0.rar
    3 points
  2. καλησπέρα, Οι παράμετροι που επηρεάζουν τους υπολογισμούς της ενεργειακής απόδοσης είναι οι βαθμοί απόδοσης της μονάδας παραγωγής, του δικτύου διανομής, των τερματικών μονάδων και η ισχύς των βοηθ. μονάδων. Το πεδίο της ισχύος δεν επηρεάζει άμεσα τους υπολογισμούς, αλλά η πραγματική ισχύς της μονάδας παραγωγής θερμότητας (αυτή που γράφει το ταμπελάκι ή αυτή που λέει η μελέτη θέρμανσης) μπορεί να μεταβάλλει τους προαναφερόμενους β.α. Αν κάνεις επιθεώρηση βάζεις την ισχύ από το ταμπελάκι, αν κάνεις ΜΕΑ βάζεις την ισχύ που λέει η μελέτη θέρμανσης. Αν κάνεις επιθεώρηση και το κτίριο σου δεν έχει κανένα σύστημα βάζεις 0 kW. Το κατά πόσο το εκάστοτε σύστημα συνεισφέρει στη θέρμανση του κτιρίου του δηλώνεις στα μηνιαία % κάλυψης όχι με την ισχύ του. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, ας πουν κι άλλοι.
    2 points
  3. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να αναρτηθεί άλλο τοπογραφικό στην δήλωση αυθαιρέτων. Μπορεί στο νέο τοπογραφικό π.χ. , που θα περιγράφει το όλο και τα νέα γεωτεμάχια, η δήλωση να λέει ότι "..... το όλο αρχικό τεμάχο και όσα περιέχονται σε αυτό είναι ταυτόσημα με το τοπογραφικό της δήλωσης ...τάδε". Και μπορεί στην ίδια δήλωση του τοπογραφικού να προστεθεί ότι ".... το παρόν συντάσσεται για ...κατάτμηση...". Σημ.: Διατηρώ τις ενστάσεις μου για κατάτμηση, ακόμα και εκτός σχεδίου, που δημιουργεί αυθαίρετα. Δηλαδή πιστεύω ότι τα νόμιμα (τα κατασκευασμένα με οικοδομική άδεια) θα πρέπει να μπορούσαν να κατασκευαστούν και σήμερα στο νέο τμήμα που τα περιέχει και μετά την κατάτμηση.
    2 points
  4. @CADCR118 Aναφέρεις... "Συνάδελφοι είναι σωστός έτσι ο υπολογισμός; 0,0259*1,8*271,08=12,63 άρα 33,80/12,63=26,74% άρα κατ 4 " ...ενώ το ποσοστό σου είναι 33,80/12.63*100%=267,62%>>>40% (κατηγορία 5). Όμως υπάρχει διάταξη στο εδάφιο δδ) για αλλαγές χρήσης εντός Ρ.Σ που μπορείς να πατήσεις σε αυτό για να βγει κατ. 4. δδ. αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση, ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, @Tim22 Σίγουρη απάντηση δεν υπάρχει όπως και σε πολλά θέματα του νόμου. Η δική μου υπόθεση είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για κάθε Ο.Ι (ακίνητο αποτελεί και αυτή) χωρίς επιμερισμό (το θεωρώ σαν ένα από τα δώρα του νομοθέτη για να γλιτώσει την κατ. 5 μετά την κατάργησή της από 9/2020 και ύστερα).
    1 point
  5. Ευχαριστώ! μου διέφυγε εντελώς!
    1 point
  6. 900 Τα 2 πρώτα 1100, το 3ο παίζει και 1150 να είναι, γράψε σε ποιές οδούς έχει προσόψεις. 900 Έχεις πρόσοψη στην επαρχιακή μπροστά ή στην από πίσω παράλληλη;
    1 point
  7. 1 point
  8. @ysar Ενημερωτικά και μόνο υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που μπορεί να ισχύουν τα εμφαινόμενα στο Κτηματολόγιο, όπως στις παρακάτω περιπτώσεις: Από την αρχική ιδιοκτησία, προκύπτουν περισσότερα του ενός οικόπεδα, σε διαφορετικά Ο.Τ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, όπου δεν μπορούν και να διαχωριστούν τα ρυμοτομούμενα ανά οικόπεδο, όταν πωλούνταν ή μεταβιβαζόταν ένα από τα οικόπεδα συνήθως ο αρχικός ιδιοκτήτης μεταβίβαζε μόνο το τελικό οικόπεδο και παρέμενε ιδιοκτήτης στα ρυμοτομούμενα και τα υπόλοιπα οικόπεδα. Μπορεί, στα πλαίσια οικοδομικής άδιεας, να παραχωρήθηκε η χρήση ή/και η κτήση του ρυμοτομούμενου από τον ένα ιδιοκτήτη και να μην προχώρησε τελικά παρακάτω η διαδικασία. Στον τίτλο πρέπει να γίνεται με σαφήνεια αναφορά στην λέξη ρυμοτομούμενο, διότι παλιοί τίτλοι περιέγραφαν το οικόπεδο ως ήταν προς της ένταξης οπότε τότε οι επιφάνειες μπορεί να μην συμπίπτουν με την σημερινή κατάσταση. Μπορεί το ρυμοτομούμενο να προέκυψε από αγορά ή προσκύρωση όμορου που δεν την έχουν αποδεχτεί συμβολαιογραφικά ακόμα όλοι.
    1 point
  9. 1. Πού οφείλεται η διαφορά των 535 μ² ? 2. Η δικ. απόφ. κατοχυρώνει (Πολεοδομικά) το χρόνο δημιουργίας του γεωτεμαχίου. Συνεπώς, έχεις ένα γεωτεμάχιο που υφίσταται από το 1961. Κατά τα λοιπά, έχεις τμήμα (όσο και η αρτιότητα) εντός οικισμού, και το υπόλοιπο εκτός οικισμού (αλλά εντός ζώνης?). Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το εκτός τμήμα δεν μπορεί να θεωρηθεί άρτιο, εκτός κι αν ο αγροτικός δρόμος προϋπάρχει του 1923 (με διαπιστωτική πράξη). Άρα, στη δήλωση θα αναφέρεις ότι το (όλο) γεωτεμάχιο με στοιχεία ..... βρίσκεται εν μέρει (κατά το τμήμα .....) εντός ορίων οικισμού κι εν μέρει (κατά το τμήμα .....) εκτός οικισμού, και είναι άρτιο και οικοδομήσιμο (σύμφωνα με τους όρους δόμησης του οικισμού)
    1 point
  10. Έχει απαντηθεί από εμένα, στην ίδια σελίδα (δευτερο ποστ από πάνω). Κάνε έναν κόπο και διάβασε το αν θες.
    1 point
  11. Εσύ δεν χρειάζεται να ψάξεις τον "παλιό μηχανικό" όπως λες.... Οφείλει να το κάνει για εσένα ο ιδιοκτήτης - νυν πελάτης σου! Ο οποίος ή θα τον βρει και θα του ζητήσει την παραίτησή του νόμιμα, οπότε αυτός θα γνωρίζει το τι ακριβώς θα κάνει ή θ' απευθυνθεί στο ΤΕΕ για να επιτευχθεί αυτό μέσω της προβλεπόμενης νόμιμης διαδικασίας. Εσύ όταν σου απαντήσουν θα "πατήσεις απλώς το κουμπάκι"!!!! Μην ξεχνάς ότι, πατώντας το "κουμπάκι" αναλαμβάνεις όλες τις υποχρεώσεις και τις προκύπτουσες ευθύνες για τη συγκεκριμένη δήλωση!!! Δηλαδή, αμοιβή μηχανικού σαν να είναι νέα δήλωση, αυτοψία, επανυπολογισμός του προστίμου, έγγραφα, σχέδια κ.λπ.! Έχεις συμφωνήσει εγγράφως; Και μετά έκδοση του Πιστοποιητικού ΗΤΑ. Έχεις συμφωνήσει και για αυτό εγγράφως; P.S. Κι ο φίλτατος ιδιοκτήτης θα ξαναπληρώσει χωρίς να βογκήξει;
    1 point
  12. Η πρώτη πρόταση αναφέρει τη "συνολική επιφάνεια". Η δεύτερη πρόταση αναφέρεται στον "συνολικό ωφέλιμο χώρο". Εγώ το ερμηνεύω ως "μικτή" για το μεν και ως "καθαρή" για το δε. Φαίνεται δηλαδή, ότι τον νομοθέτη τον απασχολεί η κύρια σάλα εκγύμνασης και εκεί δίνει όλη τη βαρύτητα. (Με βάση πάντα, αυτό που διαβάζω)
    1 point
  13. Κατά την προσωπική μου άποψη θα χρειαστείς ενημέρωση Ο.Α για αλλαγή του Π.Χ με επιχωμάτωση της πισίνας. Έτσι αυτή θα "βγει" από το πολεοδομικό και φορολογικό "παιχνίδι". Το τελευταίο τον καίει περισσότερο...
    1 point
  14. Δ=3,00 μ. + H/10 ειναι η αποσταση του κτιριου απο το πισω οριο του οικοπεδου δ=2,50 μ. + H/20 ειναι η αποσταση του κτιριου απο τα πλαγια ορια του οικοπεδου (ΟΙ αποστασεις Δ ή δ ειναι καθετες στα ορια του οικοπεδου .Με αλλα λογια αν εχεις ενα ορθογωνικο οικοπεδο με πλευρες 18 x 25 και εχεις εστω Δ=4.00 μ και δ=3.00 μ και πας στο autocad ,αν κανεις οffset προς το εσωτερικο του οικοπεδου σου το πισω οριο με distance 4.00 και επισης offset προς το εσωτερικο του οικοπεδου σου τα πλαγια ορια με distance 3.00 και μετα αυτες τις παρραληλες που εφερες τις κανεις fillet μεταξυ τους θα εχεις το οικοδομησιμο τμημα του οικοπεδου (θα σου βγει ενα ορθογωνιο 12 x 21).Aυτα στην περιπτωση που εχεις Δ απο το πισω οριο και δ απο τα πλαγια ορια.Μπορει ομως και να μπορεις να εφαπτεσαι σε καποια απο αυτα τα ορια) H: είναι : -το μέγιστο πραγματοποιούμενο ύψος του κτιρίου, σε περίπτωση που εξαντλείται ο συντελεστής δόμησης ή -το υψος στο οποίο προβλέπεται να εξαντληθεί μελλοντικά ο συντελεστής δόμησης, όπως απεικονίζεται στο διάγραμμα δόμησης της άδειας δόμησης ή -το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος, σε περίπτωση που δεν εξαντλείται ο συντελεστής δόμησης. (στο Η δεν συμπεριλαμβάνεται το ύψος της στέγης) Διαβασε στον ΝΟΚ : το αρθρο 3 , και το αρθρο 14 Επισης για το υψος διαβασε τους σχετικους ορισμους στο αρθρο 2 και τα αρθρα 15 και 19.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.