Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      18.894


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.007


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.956


  4. Manolis gon

    Manolis gon

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.449


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/10/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/18a4e643-1429-4e6b-a317-d7c6a29adabf/12702747.pdf ψηφισθηκε ο νομος για δασικα ακινητα, διορθωση συμβολαιων, διορθωση ελλειπών ή λαθεμενων υπαγωγων κλπ. διαταξεις
    2 points
  2. Περιμένω το τελικό κείμενο του ΦΕΚ. Προς το παρόν αυτό φαίνεται να συμβαίνει. Οι συμβολαιογράφοι προστάτευσαν τη δουλειά τους και μάντεψε που ποιοι έφαγαν μια ακόμη φορά καρπαζιές;;;
    2 points
  3. Το ζήτημα δεν είναι τι θα εκδόσεις εσύ αλλά τι πραγματικά επιτρέπεται. Πρώτα λοιπόν θα πρέπει να γίνει η αποδοχή κληρονομιάς ώστε να έχεις νόμιμο ιδιοκτήτη και ύστερα θα κάνεις τακτοποίηση και έκδοση ΗΤΚ. Στην αποδοχή δεν απαιτείται ΠΠΗΤΚ. Όμως συντάσσουμε σχέδια σύμφωνα με την κατάσταση που θα γίνει. Επομένως, εφόσον η βούληση του διαθέτη αντιβαίνει πολεοδομικούς κανόνες η διαθήκη θα ερμηνευτεί από τους νομικούς σύμφωνα με τα όσα επιτρέπονται. Αν λοιπόν δεν επιτρέπεται άλλος όροφος η διαθήκη δεν θα εφαρμοστεί έτσι. Ανάλογη περίπτωση είναι η βούληση διαθέτη μέσω διαθήκης να διαιρέσει ένα οικόπεδο σε δυο αυτοτελή και αυτό να μην μπορεί να γίνει λόγω των όρων και περιορισμών αρτιότητας/κατάτμησης της περιοχής. Αναρτώ και το σχετικό. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗ ΑΡΤΙΩΝ ΟΙΚΟΠΕΔΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΘΗΚΗ-ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑΣ.pdf
    2 points
  4. @Tim22 Ισχύει ότι αναφέρουν οι συνάδελφοι παραπάνω. Προφανώς ο συνάδελφος που εξέδωσε την βεβαίωση μπέρδεψε αυτό που αναφέρει ο νόμος ότι μπορούμε να κάνουμε χρήση στην κάτοψη της σύστασης σε κτίρια προ ΓΟΚ 85 όταν αυτή αποτυπώνει σωστά την υφιστάμενη κατάσταση. Η σύγκριση των αυθαιρεσιών όμως γίνεται πάντοτε με βάση τα εγκεκριμένα σχέδια της Ο.Α. Οπότε, από τη στιγμή που η κάτοψη της Ο.Α παρουσιάζει διαφορετικά την διάταξη (όρια και επιφάνεια) διαμερισμάτων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση ( η οποία έχει περάσει στην τροποποίηση της ΠΣΟΙ) υπάρχει παράβαση διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Να αναμένεις την ψήφιση του νόμου, διότι οι συμβολαιογράφοι θα τα "ξεπλύνουν" όλα μέσω του τελευταίου αγοραστη.
    2 points
  5. αν η υφιστάμενη κατάσταση του Διαμερίσματος σήμερα είναι διαφορετική όπως την δείχνει το πολεοδομικό σχέδιο δεν σε καλύπτει. Ελέγχουμε τις πολεοδομικές υπερβάσεις των κτιρίων άρα ελέγχουμε με βάση τα σχέδια της πολεοδομίας.... όλα τα υπόλοιπα είναι ιδιοκτησιακά ζητήματα.
    2 points
  6. Καλησπέρα, προφανώς η θεώρηση τού συναδέλφου είναι λάθος οπότε το συμβόλαιο χρήζει επανάληψης όπως λες και εσύ. Το ευχάριστο είναι εφόσον η σημερινή κατάσταση συμφωνεί με την σύσταση δεν χρειάζεται μονομερής τροπ/ση και εφόσον πρόκειται περί γονικής παροχής είναι πιο εύκολη η συνεννόηση με ιδιοκτήτες. Άποψή μου είναι να γίνει επανάληψη συμβολαίου αφού προηγηθεί υπαγωγή για διαμ/ση.
    2 points
  7. Μετα το τελος της αναρτησης στο λειτουργουν κτηματολογιο θα κανει Χωρικη μεταβολη να αλλαξει τα ορια
    1 point
  8. @Patrick Αν ειχε παρει παραταση μετα το 2005 τοτε σημαινει οτι η αδεια ειναι σε ισχυ. Οταν η αδεια ειναι σε ισχυ δεν χρειαζεται εναρξη εργασιων. Αυτο που χρειαζεται ειναι σιγουρα αλλαγη επιβλεποντος ωστε να μπεις εσυ. Θα συνεννοηθεις με ΥΔΟΜ για το πορισμα ελεγκτη δομησης που μαλλον χρειαζεται για τη φαση των κατασκευων (να επιβεβαιωσει οτι δεν εχει ξεκινησει). Μετα ξεκινας κανονικα. Για να γινουν τα παραπανω πρεπει να σιγουρεψεις τα πραγματικα ορια του ακινητου. Αν δεν ηταν ποτε πανω απο 4 στρεμ. τοτε εχουμε μια πλανη της υπηρεσιας για την εκδοση αδειας. Σε αυτη την περιπτωση καλυτερα να μην εμπλακεις. Αν εχει τα 4 στρ αλλα το κτηματολογιο δεν τα δειχνει τοτε ειναι μια διαδικασια ασχετη με την κατασκευη . Να ξεκινησουν παραλληλα και τη διαδικασια διορθωσης των οριων.
    1 point
  9. @Patrick Βρισκόμαστε από τον 2/2023 σε ένα "αιωρούμενο" πολεοδομικό καθεστώς σε ό,τι αφορά την εκτός σχεδίου δόμηση. Από την μια, το βασικό ΠΔ και οι νόμοι 3212/03 και 4759/20 παραμένουν σε ισχύ, από την άλλη η Διοίκηση οφείλει να εναρμονίσει τη νομοθεσία με βάση την 176/23 απόφαση ΣτΕ. Οι περισσότερες Υ.ΔΟΜ της Χώρας μας από όσο γνωρίζω έχουν παύσει να εκδίδουν Ο.Α, προεγκρίσεις και βεβαιώσεις όρων δόμησης για ακίνητα εκτός σχεδίου/οικισμών με πρόσωπο σε αγροτικές -μη αναγνωρισμένες με ΦΕΚ, οδούς. Αναφορικά με μια άδεια που εκδόθηκε με προγενέστερο καθεστώς, αυτή εκτελείται κανονικά και το κτίριο δεν είναι αυθαίρετο. Το κτηματολόγιο (υποθέτω ότι το ακίνητο βρίσκεται σε περιοχή υπό κτηματογράφηση, δηλαδή σε φάση προανάρτησης ή ανάρτησης) και όχι σε τελικό στάδιο, επομένως θα γίνουν ενστάσεις και μεταβολές από την πλευρά του ιδιοκτήτη και κακώς δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα αν το Κτηματολόγιο δεν απέδωσε σωστά τα δηλωθέντα όρια του γηπέδου (με τις γνωστές σχετικές αποκλίσεις φυσικά). Σε κάθε περίπτωση, θα ελέγξεις το ακίνητο βάσει του τίτλου του, τοπογραφικού τίτλου και άδειας και θα το συγκρίνεις με αυτό του κτηματολογίου να εντοπίσεις τις διαφορές και να γίνει ένσταση. Για την αλλαγή καθεστώτος επίβλεψης από συνταξιούχο (δεν την γνωρίζω ακριβώς την διαδικασία) πλην όμως αν ψάξεις εδώ στο φόρουμ έχουν αναφερθεί απόψεις. Συζήτησέ το και με την ΥΔΟΜ. Εκτιμώ ότι δεν μπορεί μια ακίνητη περιουσία να απαξιωθεί επειδή ένας από εμάς πήρε σύνταξη. Σίγουρα θα υπάρχει τρόπος αντικατάστασης του συνταξιούχου συναδέλφου στο έργο.
    1 point
  10. Δες εδώ το τελικό-προ δημοσίευσης του ΦΕΚ-νομοσχέδιο που ανέβασε ο Δημήτρης.
    1 point
  11. Επισυνάπτω τη θέση του διαχωριστικού. Επειδή όμως υπάρχει διαφορά μεταξύ άδειας και σύστασης (πραγματικότητας), θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση της διαμερισμάτωσης διαχωρ.pdf
    1 point
  12. Είναι προφανές το γιατί δεν τη δέχονται. Η περιοχή αυτή ανήκει σε άλλο Δήμο και ο δικός σου δεν έχει δικαίωμα να καθορίσει ρ.γ. εκεί. Το ότι φαίνεται στην πινακίδα του δικού σου Δήμου, είναι λάθος
    1 point
  13. Την μόνωση σίγουρα την μετράμε, όπως μετράμε και τους πέτρινους τοίχους που δεν μετράνε στην δόμηση. Γενικά τα μετράμε όλα και αυτά που δεν μετράνε στην δόμηση. Το εξωτερικό τοίχο στο πατάρι, δεν τον μετράμε γιατί το πατάρι δεν είναι όροφος, και τον εξωτερικό τοίχο τον μετράμε μία φορά σε κάθε όροφο.
    1 point
  14. - Για τη στέγη δεν υπάρχει κανένα θέμα, υπάρχουν τα παρελκόμενα και καλύπτουν πλήρως. - Για την πλαγιοκάλυψη διακρίνεται η περίπτωση πάνελ και η περίπτωση απλής τραπεζοειδούς : 1. Για τα πάνελ, η απλή και γρήγορη μέθοδος είναι τοίχοι με την κατάλληλη υφή και διαγράμμιση (έχει τέτοιες ή φτιάχνεις τις δικές σου). Η περίπλοκη μέθοδος (και μόνο για ένα λεπτομερειακό 3D) είναι πλήρες στήσιμο των τοίχων με τα ανοίγματα και στο τέλος μια απλή πράξη με τελεστές μικρές ράβδους για τη δημιουργία της μικρής σκοτίας των όψεων. Στο 90% των περιπτώσεων δεν αξίζει τον κόπο... 2. Για την τραπεζοειδή λαμαρίνα, υπάρχει στη βιβλιοθήκη κατάλληλο αντικείμενο (πλήρως διαμορφώσιμο) που μπορεί να μπει πάνω στον σκελετό μόνο του ή ως εξωτερική επένδυση σε συμπαγή τμήματα των τοίχων.
    1 point
  15. Γιατί δεν χρησιμοποιείς τον τρόπο του ArchiCAD ?
    1 point
  16. Η άδειά σου ισχύει μέχρι 31/12/2025 εκτός και αν έχει γίνει μετά την ολοκλήρωση του σκελετού αναθεώρηση για παράταση επ' αόριστο μέχρι αποπερατώσεως. Τα υπόλοιπα είναι θέμα χειρισμού του συστήματος e adeies. Θα βρεις θέματα στις ενότητες του φόρουμ. Αν δεν κάνω λάθος έχεις δημοσιεύσει ξανά το ίδιο ερώτημα, οπότε το πηγαίνω στο αρχικό σου ποστ.
    1 point
  17. Α. ναι (οπότε αν έχεις διαφορά βάζεις την διαφορά προϋπολογισμών) Β ναι (το 0,35 στατικών αντιστοιχεί στο 35% του προϋπολογισμού) Αυτά εννοούν από την ΥΔΟΜ
    1 point
  18. το Α ισούται με 0 (γιατί ο προϋπολογισμός καταστήματος είναι μεγαλύτερος της κατοικίας και επειδή δεν έχεις εργασίες προς εκτέλεση για την αλλαγή χρήσης ) το Β ισούται με τον συμβατικό προϋπολογισμό του ορόφου ως κατοικία Χ 65% (το 35% αντιστοιχεί στα υπάρχοντα μπετά ορόφου)
    1 point
  19. αφού δεν βεβαίωσε αυθαίρετη κατασκευή, από ποιο πρόστιμο θα απαλλαγεί; Επιπλέον διαμορφώσεις εδάφους πάνω από 0,80μ. θέλουν κανονική άδεια
    1 point
  20. Βάση για προκάτ πήγε να φτιάξει. Προφανώς δεν εκδίδεται ΕΕΔΜΚ για τέτοια κατασκευή. Αν το γήπεδο είναι άρτιο και οικοδομήσιμο και μπορεί να κατασκευαστεί θα πρέπει να γίνει δηλωθεί η αυθαιρεσία, να καταλογιστούν πρόστιμα και να προβεί σε άδεια νομιμοποίησης και ανέγερσης του κτίσματος. Επειδή δεν είμαι σίγουρος από τις φωτογραφίες. Βλέπουμε και καμένα δέντρα στο βάθος;
    1 point
  21. Βεβαιως και μπορεις αρκει να ακολουθησεις πιστα τον ΕΚΟΣ 2000 .Επισης απαιτουνται ισχυροι περιμετρικοι δοκοι (και κατ επεκταση και στυλοι) και αρκετα πλατιες συμπαγεις ζωνες .Κινδυνος ρηγματωσης των τοιχων πληρωσης αν δεν ακολοθουθησεις τα παραπανω.Επισης αν εχεις προβλεψη θα πρεπει κατα το δυνατο να ξερεις απο τωρα που θα μπουν οι πιο σημαντικοι διαχωριστικοι τοιχοι του οροφου για να κανεις και ενδιαμεσες συμπαγεις ζωνες απο τωρα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 61 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 2 απαντήσεις
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.