Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      25.851


  2. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      325


  3. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.395


  4. VirusX2

    VirusX2

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      278


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. - Οποιοδήποτε άλλο σύστημα θέρμανσης (ηλεκτρικό, A/C, λέβητας pellet, κλπ. δεν λογίζεται αυτόνομο. - Μόνο με παμψηφία (όχι με πλειοψηφία) και σχετική τροποποίηση του Κανονισμού της πολυκατοικίας και του Πίνακα Κατανομής Δαπανών Θέρμανσης της Οικοδομικής Αδειας. - Στην συζητηση, υπηρχαν οι άνω δυο λαθος τοποθετησεις. Απαντηθηκαν, ως επρεπε. - Τα οικονομοτεχνικα του καθε ενδιαφερομενου ή το γιατι θελει να αυτονομηθει, προφανώς δεν ειναι θεμα συζητησης. - τα ξαναείπα οτι "δεν μας αφορουν οι ενδομυχες σκεψεις της ΠΟΜΙΔΑ" Οσον αφορά σε αυτο που εγραψες, "Μολονότι το αξιότιμο μέλος @dimitris GM ειναι νομικός, εδώ είναι forum μηχανικών και η όποια νομική συμβουλή δε νομίζω να μπορεί να είναι εμπεριστατωμένη μια και κάθε περίπτωση απαιτεί τη μελέτη της, πολλώ δε μάλλον οταν αυτή αφορά ιδιώτες." Προκειται για ελεύθερο φορουμ, όπου καθε ενας λεει τις αποψεις του, απο μηχανικο ή δικηγορο μεχρι και τον καθε ιδιωτη ή και αυτον που γραφει στην ιδιότητα του "Ειδικότητα: Εμπορία Δομικών Υλικών-Εξοπλισμού." Καθε ενας προσφέρει αυτα που γνωριζει, ανεξαρτήτως επαγγελματικης ιδιότητας. Αυτα απο μενα και τελος
    2 points
  2. σωστα, "ή άλλο αυτόνομο σύστημα θέρμανσης. Και στην περίπτωση αυτή πρέπει να προκύπτει ότι η ανεξάρτητη μόνιμη εγκατάσταση θέρμανσης βελτιώνει την ενεργειακή αποδοτικότητα της ιδιοκτησίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (Κ.Ε.Ν.Α.Κ.)." Που σημαινει οτι δεν μπορεις να βαλεις μονον ενα 9αρι σε ενα διαμερισμα 80 τμ....αλλα, τοσα, που να βελτιωνουν την προηγουμενη εγκατασταση. [Συν, όσα οριζουν οι παρ. 2/7,8 και επ. για τις δαπανες συντηρησης και τις έκτακτες.]
    2 points
  3. Σχετική πλειοψηφία είναι εκείνη, που αναδεικνύει την υποψηφιότητα, που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις άλλες, χωρίς να κερδίσει όμως το ήμισυ πλέον ενός των ψηφισάντων μελών. Αυτό συμβαίνει, όταν οι ψηφοφόροι δύνανται να διαλέξουν μεταξύ τριών τουλάχιστον επιλογών, από τις οποίες καμιά δεν ξεπέρασε τις μισές ψήφους. Τυπικά παραδείγματα είναι οι εκλογές (προεδρικές, βουλευτικές, αυτοδιοικητικές, σωματειακές κ.τ.λ.) Απόλυτος πλειοψηφία: Απόλυτος πλειοψηφία επί των παρόντων μελών, είναι εκείνη που συμπληρώνει το ήμισυ πλέον ενός των μελών, που ήσαν παρόντες στη ψηφοφορία. Επομένως, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων δεν είναι σταθερός, αλλά κυμαινόμενος και εξαρτώμενος από την αποχή των μελών. Συχνά, για να θεωρηθεί έγκυρο το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας, τίθεται ένας ελάχιστος αριθμός παρόντων μελών (απαρτία), κάτω από το οποίο δεν διεξάγεται η διαδικασία ψηφοφορίας. Επομένως, σε αυτή τη περίπτωση, ο απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι κάτω φραγμένος. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπεται σαν κάτω φράγμα το ένα τέταρτο του συνόλου των Ελλήνων βουλευτών (75/300). Απόλυτος πλειοψηφία επί του συνόλου των μελών απαιτείται σε σημαντικές περιπτώσεις, όπου, σε αντίθεση με την επί των παρόντων πλειοψηφία, απαιτείται το ήμισυ πλέον ενός του όλου αριθμού των μελών. Και σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Ιδιάζουσα πλειοψηφία ή Ενισχυμένη πλειοψηφία απαιτείται σε εξαιρετικά σημαντικές περιπτώσεις, όπου απαιτούνται πολύ περισσότερες από τις μισές ψήφους των βουλευτών, ή εκλογέων. Σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπονται περιπτώσεις ενισχυμένης πλειοψηφίας των τριών πέμπτων (3/5=60%) ή των δύο τρίτων (2/3=66,7%) των ψήφων του όλου αριθμού των βουλευτών. Ομοφωνία είναι μια ιδιαίτερη υποπερίπτωση της ιδιάζουσας πλειοψηφίας, στην οποία απαιτείται το σύνολο (το 100%) των μελών να συμφωνήσει σε μια απόφαση. Αν ένα ή περισσότερα μέλη διαφοροποιηθούν από τα υπόλοιπα, λέγεται, ότι ασκούν το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο - veto). Διπλή πλειοψηφία προβλέπεται από ορισμένα όργανα, τα οποία συγκροτούνται σε δύο ανεξάρτητα εκλογικά σώματα, τα οποία οφείλουν να υπερψηφίσουν αμφότερα μια πρόταση, ώστε να ισχύσει τελικά. Κάθε σώμα ενδέχεται να έχει διαφορετικό κριτήριο πλειοψηφίας, όπως αυτά που παρουσιάστηκαν παραπάνω. Για ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, έκανα εξ αρχής ρητή παραπομπή στο αρθρο 127 με βαση το οποιο εξειδικευονται οι περαιτερω ενεργειες για όσα ειχε ρωτησει ο GeorgiosPap
    1 point
  4. Τα δε δικαιολογητικά για τη χορηγηση ΕΕΔΜΚ για την τοποθέτηση "εγκατάστασης αυτόνομου συστήματος θέρμανσης" (άρθρο 29, παρ. 2λ του Ν. 4495), που οριστηκαν με την πρόσφατη Υπουργική Αποφαση (ζητά μεταξύ αλλων και πλήρη μελετη θέρμανσης, κάτι που δεν ήταν απαιτητό κατά τη δημοσίευση του νόμου, 1 χρόνο πριν), ήταν απόρροια των πολλών πιέσεων που άσκησε η ΠΟΜΙΔΑ στο μεσοδιάστημα. Γιατί ο καβγάς δε γίνεται τοσο για τα μονοσωλήνια (αυτονομίες), όπου στην ωρομέτρηση το πάγιο κυμαίνεται γυρω στο 10% και στη θερμιδομέτρηση δεν υπάρχει πάγιο, αλλά για τα δισωληνια, όπου τα πάγια ειναι της τάξεως του 35-40% και οι μεγαλοϊδιοκτήτες δε θέλουν να χαθεί αυτή η συνεισφορά.
    1 point
  5. η ΠΟΜΙΔΑ έκανε τις προτασεις της, εκδοθηκε ο νομος και, στη συνεχεια, διατυπωσε τις αντιρρησεις της για συγκεκριμενους λογους εδω https://www.pomida.gr/index.php?cid=87 Αφηνοντας, ομως , την φιλολογια περι ενδόμυχων σκεψεων της ΠΟΜΙΔΑ, να πουμε οτι με το 127 παρ. 1 απαιτειται μονον "πλειοψηφια" και οχι παμψηφια., ούτε τροποποιηση κανονισμου. "με απόλυτη πλειοψηφια του συνολου των συνιδιοκτητών] [ανεξαρτητα τι θα πουν στο μελλον τα δικαστηρια περι αυτου...]
    1 point
  6. Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ και πάλι για την βοήθεια καί τις πληροφορίες
    1 point
  7. Μόνο με παμψηφία (όχι με πλειοψηφία) και σχετική τροποποίηση του Κανονισμού της πολυκατοικίας και του Πίνακα Κατανομής Δαπανών Θέρμανσης της Οικοδομικής Αδειας. Αυτό γιατί ο οποιοσδήποτε μειοψηφών σημερινός η αυριανός ιδιοκτήτης μπορεί να προσβάλει την απόφαση της ΓΣ, αν δεν εχει ακολουθηθεί επακριβώς η διαδικασία άρθρου 127 και, φυσικά, θα δικαιωθεί. Τα δε παραπάνω έξοδα, κατά νόμο, βαρύνουν την αυτονομούμενη ιδιοκτησία. Τι νομίζετε πως κάνει η ΠΟΜΙΔΑ; Μπρίκια κολλάει; (δε θα παρενέβαινε στο νόμο, κατά τρόπο που να καθιστά χρονοβόρο και δαπανηρή την αυτονόμηση, ώστε -πρακτικα- να μην μπορούν να φυγουν εύκολα τα πρόβατα απο το μαντρί / ΚΘ;)
    1 point
  8. Σε συζητήσεις με Διεύθυνση Αρχιτεκτονικής και Οικοδομικών Κανονισμών (ΔΑΟΚΑ) και συμβούλους του ΥΠΕΝ επί του άρθρου 127, σκοπίμως εχει γραφτεί στο νόμο η φράση "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης" και όχι "αυτόνομο σύστημα κεντρικής θέρμανσης" ["κεντρική", σύμφωνα με τον Κτιριοδομικό Κανονισμό, καλείται η εγκατάσταση θέρμανσης που περιλαμβάνει μονάδα παραγωγής θερμότητας (π.χ. λέβητας, αντλία θερμότητας), δικτυο μεταφορας/διανομής θερμότητας (π.χ. σωληνώσεις Θέρμου νερού, αεραγωγοί) και τερματικες μονάδες εκπομπης θερμότητας (π.χ θερμαντικά σώματα, fancoil)], ακριβώς για να μπορεί καποια ιδιοκτησία να αυτονομηθεί ακόμη και με επίτοιχες κλιματιστικές μονάδες (splt a/c), οι όποιες -κατά τον Κτιριοδομικο Κανονισμό, αποτελουν στοιχεία τοπικής θέρμανσης. Συνεπώς, ανεξάρτητη ιδιοκτησία μπορεί να αυτονομηθεί και με τα κλιματιστικά, υπό την αυστηρή προϋπόθεση βέβαια να προσκομισθεί τεχνική έκθεση μηχανικού, η οποία θα πιστοποιεί κατά ΚΕΝΑΚ το αποδοτικότερο της θέρμανσης της υπό αυτονόμηση ιδιοκτησίας με τα συγκεκριμένα κλιματιστικά έναντι της χρήσης της κοινόχρήστης εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης της πολυκατοικίας. Εννοείται δε, οτι στην περίπτωση άρνησης της πλειοψηφίας, πρεπει να ακολουθηθεί κατά γράμμα η διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 127 του ν. 4495/2017, η οποια συνεπάγεται χορήγηση Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας για τοποθέτηση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης με αντλία θερμότητας (οι κλιματιστικές μονάδες διαιρούμενου τύπου ειναι αντλίες θερμότητας αέρα-αέρα). Άρα, όπως βλέπω τα πράγματα, δε θα καταφέρετε τελικά να αποφύγετε τη χρήση της ΚΘ, καθώς αφ' ενός θα πρέπει να τοποθετήσετε κλιματιστικά σε όλους τους χώρους του διαμερίσματος (ώστε να προκύψει βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του συστήματος θέρμανσης κατά ΚΕΝΑΚ), αφ' ετέρου θα πρέπει να λάβετε τις σχετικές μελέτες για τη χορήγηση της ΕΕΔΜΚ που πιθανότατα θα απαιτηθεί (+ ασφαλιστικές εισφορές). Το συνολικό κοστος ολων αυτων υπερβαίνει το κόστος χρήσης της ΚΘ της πολυκατοικίας χονδρικά για 3 χρόνια, αν δεν υπάρχει αυτονομία, και για 2 χρόνια με.αυτονομία.
    1 point
  9. Στις πιό πολλές των περιπτώσεων σε μια σύσταση ισχύει αυτό που γράφεις: ".... δηλαδή είναι ήδη πολύ μικρότερη από την νόμιμη επιφάνεια του διαμερίσματος. ......" Ειδικά όταν έχουμε μεγάλο ΣΔ και κατά συνέπεια μεγάλη οικοδομή. Αλλά έτσι γίνονται οι συστάσεις ΟΙ. Ρίξε και εδώ μια ματιά https://www.michanikos.gr/forums/topic/50351-αρθρο-096-ν-449517-κατηγορία-4-αυθαιρέτων-κατασκευών/?do=findComment&comment=993763
    1 point
  10. Νόμος 4495/2017 https://www.e-nomothesia.gr/law-news/oles-allages-gia-ten-autonome-thermanse.html
    1 point
  11. η διαδικασια ειναι εδω στο αρθρο 127
    1 point
  12. Από σημερινη επικοινωνία με το πρόγραμμα μου είπαν τα εξης: 1)Αντικατάσταση λέβητα σε μονοκατοικία δεν απαιτεί ΕΕΔΜΚ 2)Εγκατάσταση λέβητα σε καινούρια εγκατάσταση σε μονοκατοικία απαιτεί ΕΕΔΜΚ
    1 point
  13. Η χρέωση της ενέργειας είναι η ίδια και αυτό φαίνεται στους τιμοκαταλόγους των παρόχων και όχι του δεδδηε που είναι ο διαχειριστής της διανομής
    1 point
  14. Καλά δεν νομίζω να περιμένετε να περάσει κανείς στα ΕΛΠΕ χωρίς βύσμα.. Και όχι απλό αλλά βαρβάτο. Οι εξετάσεις πρέπει να γίνονται γιατί έτσι πρέπει. Τέλος πάντων καλή τύχη στην προσπάθεια
    1 point
  15. Δεν είναι σωστό, δεν μπορείς να το κάνεις, διότι δεν το έχεις αυτό το ποσό των 10€ ως έσοδο. Με αυτή τη λογική θα λύνονταν πολλά θέματα κάλυψης τεκμηρίων ...αγορών !!!! Θα τιμολογούσαμε τον εαυτό μας και θα ήμασταν πλούσιοι ... και μάλιστα κατά το δοκούν!!!! Δεν έχει νόημα να τιμολογήσεις στον εαυτό σου με δωρεάν παροχή υπηρεσίας ... διότι από την μία δεν έχει νόημα το να σε πληρώσεις για κάποια υπηρεσία που θα παράσχεις (δωρεάν) στον εαυτό σου και από την άλλη δεν υπάρχει αυτό το ποσό ως έσοδό σου (είναι δωρεάν παροχή υπηρεσίας), δεν υπάρχει ως προς το εισόδημα (και για τις ασφαλιστικές εισφορές σου). Αν θες κόψε ΑΣΛ για παροχή υπηρεσιών, περιέγραψε την υπηρεσία και γράψε επάνω δωρεάν παροχή για να θεμελιώνεται η πράξη της παροχής δωρεάν υπηρεσίας, αφού μπορεί να αποδειχθεί ως πραγματικό γεγονός. Πρέπει όμως να αποδώσεις τον ΦΠΑ των εξόδων που αναλογούν, διότι είναι μια «οιονεί» παροχή υπηρεσίας, κατά την οποία παρόλο που δεν υπάρχει οικονομικό αντάλλαγμα, έχεις ή θα εκπέσεις τον ΦΠΑ κάποιων δαπανών που έκανες για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας αυτής. Ας μη συνεχιστεί εδώ η συζήτηση πάνω στο φορολογικό μέρος δίότι θεωρώ ότι αρκετά βγήκαμε Offtopic. Εδώ έρχεται το ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών, για αυτό τον σκοπό υπάρχει. Εκδίδεται μόνο για να αποδοθεί ο ΦΠΑ (π.χ. τα 2,4€) στην περίπτωση ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών. Το ποσό αυτό (το προ ΦΠΑ π.χ. τα 10€) δεν αυξάνει τα έσοδά σου (ή και κατ' επέκταση τις ασφαλιστικές εισφορές σου) διότι δεν αφορά το μέρος της υπηρεσίας που παρέχεις αλλά το ποσό των εξόδων σου, που συμμετέχουν στην ολοκλήρωση της υπηρεσίας που παρέχεις δωρεάν, π.χ. γραφική ύλη, σχέδια, τηλεφωνία, κλπ, τα οποία καταχώρησες στα βιβλία σου ως έξοδα ΜΔΕ του ΦΠΑ. Επειδή ίσως έχουμε βγει Offtopic, ίσως να συζητηθεί το φορολογικό μέρος σε κάποιο άλλο νήμα με φορολογικό περιεχόμενο.
    1 point
  16. Πρέπει να αλλαχτεί και η παροχή του σπιτιού από μονοφασική σε Τριφασική 5χ6 η 5χ10. Η χρέωση της κιλοβατώρας είναι σίγουρα παραπάνω και αναγράφονται στην σελίδα της δεδδηε! Το θέμα έχει ξανά συζητηθεί στο forum νομίζω!!
    -1 points
  17. απο την στιγμή που αναφέρονται δικαιώματα μόνο για διπλωματούχους συνεπάγεται ότι.... Και να παραθέσω μια προσωπική άποψη, εάν αποζητάει κάποιος ισοτίμηση, ή εξoμείωση, πρέπει να κάνει κάτι για να την αποκτήσει.. δηλαδή κατατακτηριες στα τμήματα τοπογράφων, 2 σχολες υπάρχουν, κάθε δεκέμβρη γίνονται, και να κάτσει αλλα 4 χρόνια ή εξωτερικό.
    -1 points
  18. Η "βελτιωση ενεργειακής απόδοσης" δεν εχει καμμιά σχέση με τη βελτίωση της οικονομικής επιβάρυνσης ως προς την απόδοση. Ολοι γνωρίζουμε ποιος ειναι ο λόγος που ο καθένας θέλει να αποκοπεί απο την ΚΘ. Για χαζούς έχετε ολους αυτούς που διαβουλεύονται, συντάσσουν και ψηφιζουν νόμους; Επίσης, ξεχάστε την ΠΟΜΙΔΑ και συμβουλευθείτε δικηγόρο. Μολονότι το αξιότιμο μέλος @dimitris GM ειναι νομικός, εδώ είναι forum μηχανικών και η όποια νομική συμβουλή δε νομίζω να μπορεί να είναι εμπεριστατωμένη μια και κάθε περίπτωση απαιτεί τη μελέτη της, πολλώ δε μάλλον οταν αυτή αφορά ιδιώτες.
    -1 points
  19. Ο μετρητής ειναι ποιο ακριβος το πάγιο ποιο ακριβό κ μεχρι τις 800 kWh διαφέρει η Τιμολογιση 3φ με 1φ απο 800 κ μενα ειναι ίδιες!εγω αυτο ξερω αν εχεις δει κατι αλλο μπορεις να το μοιραστείς!! Καλοδεχούμενο
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.