Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.218


  2. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      5.245


  3. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      10.091


  4. ΜΑΡΙΑΜΑ

    ΜΑΡΙΑΜΑ

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/05/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    10.296 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  2. Η συλλογιστική μου έχει αναπτυχθεί στο προηγούμενο μήνυμα. Απλώς να επισημάνω ότι το ύψος που θα προσδιορίσει την υπέρβαση ύψους δεν θα ξεκινήσει από το ταμπάνι δεξιά της χαμηλής πλευράς, αλλά από αριστερά, εκεί δηλαδή που φαίνεται η πλάκα δαπέδου ισογείου και συνεπώς το κτίριο να έχει υπερυψωθεί σε σχέση με την προβλεπόμενη καθ ύψος θέση του. Αν πχ έχουμε υπερύψωση 70 εκ. το ύψος που θα συμμετάσχει στην ΥΥ θα είναι 0,70+3,0+3,0=6,70 (αν τα ύψη των 3 μ είναι καθαρά προσαύξησέ τα με το πάχος πλάκας σε κάθε στάθμη). Αν με βάση τα παραπάνω η στάθμη της τελευταίας πλάκας είναι 7,30 όπως γράφεις τότε η σοφίτα πλέον θα λάβει ΥΥ+ΥΔ για το ύψος που υπερβαίνει τα 7,50 μ. και η τελευταία στάθμη θα "χρεωθεί" για την ΥΥ του κτιρίου που είναι κάτω απο τα 7,50 μ όμως στην περίπτωση αυτή επειδή δεν ξεπερνάει το μέγιστο ύψος η παράβαση ΥΥ θα χρεωθεί με αναλυτικό και έτσι μειώνεται το πρόστιμο ακόμη περισσότερο καθώς στον ίδιο αναλυτικό θα μπουν και άλλες παραβάσεις (εκχωμάτωση κλπ) αναλυτικού.
    1 point
  3. Δες εδώ http://ktimalakonia.gr/index.php/pos-ypovallo-sosta-ti-dilosi Στο εδάφιο που αναγράφει "Στην περίπτωση που η δήλωση αφορά σε εμπράγματα δικαιώματα Νομικών Προσώπων (Α.Ε., Ο.Ε. , Ε.Π.Ε. , Ε.Ε. και ΙΚΕ) απαιτούνται ειδικά Νομιμοποιητικά έγγραφα."
    1 point
  4. Στο άρθρο 16 του ΝΟΚ ο περιορισμός αναφέρει ότι Δεν επιτρέπεται η κατασκευή ανοιχτών εξωστών σε προέκταση κλειστών εξωστών. Είναι δυνατή όμως η κατασκευή ανοικτών εξωστών δίπλα (σε επαφή ή σε απόσταση) από κλειστό εξώστη" δηλαδή στο επίπεδο της πλάκας δαπέδου του α ορόφου, δεν επιτρέπεται να κατασκευαστεί ΕΡΚΕΡ και κατ επέκταση αυτού ανοικτός εξώστης. Δεν θεωρώ ότι ο περιορισμός αυτός σχετίζεται με την προέκταση της πλάκας οροφής του έρκερ, η οποία στη συνέχειά της θα αποτελεί πρόβολο. Από πρακτική άποψη τώρα, αυτό το κενό που πρέπει να αφεθεί (όπως ισχυρίζεται η ΥΔΟΜ) πάνω από την πλάκα οροφής του έρκερ και την υπερκείμενη πλάκα προβόλου είναι βέβαιο ότι θα είναι αντιαισθητικό.
    1 point
  5. υποδειγματα εδω http://www.e-ktima.gr/kavala/ipodeigmata
    1 point
  6. Nαι και από μένα. Με βάση την εγκ. 4 Ν. 4178 την οποία θεωρούμε ότι ισχύει κατ αναλογία αποθήκες που πληρούν τα κριτήρια κατηγορίας 3 και αν το άθροισμα των επιφανειών τους δεν ξεπερνά τα 15 τμ υπάγονται όλες στην κατηγορία 3.
    1 point
  7. Στην περίπτωση που έχεις θερμαντικά σώματα παίρνεις τον τύπο SCOP = 2,75*( ns55+3%). To 2,55 είναι για φαν-κόιλ (FCU). Τώρα γιατί ένα σημερινό σύστημα είναι τόσο κοντά στο σύστημα του 2001.... αν και μάλλον πρόκειται για Μ.Ο. συστημάτων από το 2001 μέχρι την έκδοση των ΤΟΤΕΕ. Στην ίδια λογική σύστημα του 2001 έχει την ίδια απόδοη με σύστημα του 2017. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, ότι λέει η ΤΟΤΕΕ.
    1 point
  8. ευχαριστώ πάντως, άπλα επειδή θέλω να τους έχω στην κατοχή μου ,όσον αφορά τα πνευματικά διακαιώματα.
    1 point
  9. Οχι ευχαριστώ, θέλω να τους αγοράσω!
    1 point
  10. Καλημέρα συνάδελφοι, σαν νέος στην κοινότητα ήθελα την βοήθεια σας. Σε τοπογραφικό εντός οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων , μου ζητάει η συμβολαιογράφος αναφορά στο ν.1337/83.. Άρα από ότι καταλαβαίνω, εφόσον δεν υπάρχει σχέδιο πόλεως στην περίπτωση μου, θα γράψω " Το ακίνητο δεν υπάγεται στις διατάξεις του Ν-1337/83 και δεν έχει υποχρέωση εισφοράς σε γη και χρήμα." ???? Ευχαριστώ πολύ!!!
    1 point
  11. Στο πεντάρι βλέπεις αυτό(βλέπε εικόνα)τσιμπάς είτε την γωνία είτε το σταυρόνημο,όταν το εισάγεις στο autocad μπαίνει σε τυχαία θέση,με αυτήν την διαδικασία και δίνοντας τις συν/νες του χάρτη το φέρνεις στο σύστημα(hatt)του χάρτη (χοντρικά),αν το θέλεις στο Ε.Γ.Σ.Α. πρέπει πρώτα να μετασχηματίσεις τις εν λόγω τιμές του χάρτη στο Ε.Γ.Σ.Α. με το coords π.χ. που είναι ελεύθερο και δωρεάν,και μετά να κάνεις αυτήν την διαδικασία με το align,όπου θα γεωαναφέρεις (χοντρικά) τον χάρτη στο Ε.Γ.Σ.Α.,έτσι αφού έχεις όλα τα άλλα στο Ε.Γ.Σ.Α. θα μπορέσεις να δείξεις με απόσπασμα τον χάρτη με την ιδιοκτησία σου και μόνον αυτό,ξέχνα τον όρο εξάρτηση σε αυτήν την διαδικασία,αυτήν την διαδικασία την κάνεις για να δείς χοντρικά που πέφτει η ιδιοκτησία σου μέσα στο πεντάρι και να το δείξεις σε απόσπασμα.Το καλύτερο βέβαια είναι αυτό που σου λέει ο συνάδελφος παραπάνω στο τέλος του μηνύματος του,αυτά που σου έστειλα είναι αρκετά για αυτό που θέλεις.
    1 point
  12. Το σενάριο είναι τελείως θεωρητικό, δεν είναι ανάγκη να μπορεί να γίνει στην πράξη. Εννοώ ότι π.χ. ακόμα και αν έχεις κάνει θερμοπρόσοψη με πάχος 5 εκατοστά, μπορείς να βάλεις στο σενάριο νέα θερμοπρόσοψη με επιπλέον 5 εκατοστά.
    1 point
  13. Βάση του άρθρου 96, κατηγορία 3, και του άρθρου 100 παράγραφος 5, βγάζω το συμπέρασμα ότι δεν μπορούμε να συσχετίσουμε την κατ3 με την λοιπή παράβαση.
    1 point
  14. προφανώς έχεις ΜΟΝΟ τα public certificates (απο το token δεν μπορεις να εξάγεις τα private) οπότε οταν κανεις import σου εισαγει ΜΟΝΟ τα public!!! Γιαυτο και θεωρειται ασφαλης η διαδικασια. Οπως και ο ερμης: Δημιουργει ΜΙΑ ΦΟΡΑ τα private και που τα "βαζει" μεσα στο token (χωρίς δυνατότητα εξαγωγής τους μετά) 2η φορά δεν γίνεται. Εχω και γω σιερα οπως και windows. Λογικα με το initialize που έκανε σου έσβησε ΟΛΑ τα private που ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ για υπογραφη.. Παει.. Έφυγαν... Κάνεις τη διαδικασία του ερμη ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, σβηνοντας αρχικα τα πιστοποιητικα του ερμη (ακυρωση) και δημιουργια νέων με αιτηση. Μετά τα καταχωρεις και στο ΤΕΕ και είσαι κουκλος με νεα πιστοποιητικα -->Τη συγκεκριμενη διαδικασια θα πρεπει να την γνωρίζουμε γιατι κάποια στιγμη θα ληξουν (3-5 χρονια), οποτε ΟΛΟΙ θα μπουμε ΞΑΝΑ σε αυτη τη διαδικασια που σου λεω, εσυ απλα θα την κανεις νωριτερα
    1 point
  15. Θα κάνεις παραχώρηση σε κοινή χρήση ώστε το ημιπλάτος από τον άξονα του δρόμου μέχρι την εσώτερη γραμμή από το παραχωρηθέν να είναι 2 μ. Πρακτικά δηλαδή παραχωρείς εδαφική λωρίδα πλάτους 1 μ και 1 μ θα παραχωρήσει ο απέναντι όταν θα οικοδομήσει. Η παραχώρηση είναι υποχρεωτική σε κάθε οδό που έχει πρόσωπο το οικόπεδο κατά αναλογία με την παρακάτω απόφαση για τα γωνιακά οικόπεδα. Αποφ-78933/10889/90. Αριθμ. Γνωμ-192/90. " Διατάξεις ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ) όπως ισχύει σήμερα". Για την οικοδομησιμότητα των γωνιακών οικοπέδων βάσει του άρθρον-6 παρ. 1. Γίνεται δεκτό, ότι το απαιτούμενο ελάχιστο πλάτος του κοινόχρηστου χώρου των 4 μέτρων νοείται στο συνολικό ανάπτυγμα του προσώπου δηλ. προς όλους τους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους που βλέπουν τα οικόπεδα. Για την θεώρηση κατά παρέκκλιση αρτιότητας οικοπέδων που τέμνονται από όρια οικισμών. Γίνεται δεκτό ότι η κατά παρέκκλιση αρτιότητα του άρθ-5 παρ.1 εδαφ.Β αφορά εξ ίσου και οικόπεδα που τέμνονται από όρια οικισμών και δεν διαθέτουν την κατά κανόνα αρτιότητα βάσει Αρθ-7 παρ.1. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι η ιδιοκτησία εμπίπτει στο σύνολο της εντός του ορίου οικισμού". Σας κοινοποιούμε την με αρ. 192/90 γνωμοδότηση της Νομιμής Δ(νσης του Υπουργείου την οποία αποδεχόμαστε και παρακαλούμε να την έχετε υπόψη σας κατά την εφαρμογή του ΠΔ/τος 24.4.85 (ΦΕΚ 181/Δ ) όπως ισύει σήμερα, προκειμένου: α) Για την οικοδομησιμότητα των γωνιακών οικοπέδων βάσει του άρθ-6 παρ.1. Γίνεται δεκτό, ότι το απαιτούμενο ελάχιστο πλάτος του κοινόχρηστου χώρου των 4 μέτρων νοείται στο συνολικό ανάπτυγμα του προσώπου δηλ. προς όλους τους δρόμους ή κοινόχρηστους χώρους που βλέπουν τα οικόπεδα. β) Για την θεώρηση κατά παρέκκλιση αρτιότητας οικοπέδων που τέμνονται από όρια οικισμών. Γίνεται δεκτό ότι η κατά παρέκκλιση αρτιότητα του άρθ-5 παρ.1 εδαφ. Β αφορά εξ ίσου και οικόπεδα που τέμνονται από όρια οικισμών και δεν διαθέτουν την κατά κανόνα αρτιότητα βάσει Αρθ-7 παρ.1. Στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι η ιδιοκτησία εμπίπτει στο σύνολο της εντός του ορίου οικισμού". Αριθμ. Γνωμ-192/90. Σχετικά με το υπ' αριθμ. 1362/482/1990 έγγραφο ερώτημά σας, που αφορά α) την υποχρέωση γωνιαίων οικοπέδων των μέχρι 2000 κατοίκων οικισμών για διάθεση σε κοινή χρήση τμημάτων αυτών και β) την αρτιότητα κατά παρέκκλιση αρτίων οικιπέδων, τεμνομένων από τα καθορισμένα όρια των οικισμών αυτών, η γνώμη μας είναι η ακόλουθη. Ι. Κατά το αρθ.6 του από 24.4.1985 ΠΔ/τος " Τρόπος καθορισμού ορίων οικισμών της χώρας μέχρι 2.000 κατοίκων, κατηγορίας αυτών και καθορισμός όρων και περιορισμών δόμησής τους" (ΦΕΚ 181/Δ), όπως τροποποιήθηκε με το αρ. 1 των ΠΔ/των από 17.2.1987 (ΦΕΚ 133/Δ) και 25.4.1989 (ΦΕΚ 293/Δ), "1. ΚάΘε οικόπεδο για να είναι οικοδομήσιμο πρέπει να έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο ή σε χώρο που έχει τεθεί σε κοινή χρήση. Ο παραπάνω χώρος πρέπει να έχει πλάτος τουλάχιστον 4 μέτρα και να εφάπτεται καθ' όλο το μήκος της μιας πλευράς των ορίων του οικοπέδου. 'Οπου το πλάτος αυτό υπολείπεται των 4 μέτρων, για να είναι το οικόπεδο οικοδομήσιμο, πρέπει με συμβολαιογραφική πράξη, της οποίας αντίγραφο κοινοποιείται με απόδειξη στον οικείο ΟΤΑ, να τεθεί σε κοινή χρήση λωρίδα οικοπέδου τόση, ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινόχρηστου χώρου να επιτυγχάνεται πλάτος τουλάχιστον 2 μέτρων. Της παραπάνω ρύθμισης εξαιρούνται τα τμήματα του οικοπέδου που καταλαμβάνονται από οικοδομές". ΙΙ. Από τη διατύπωση και το σκοπό του άρθρου αυτού φρονούμε, ως προς το σκέλος του ερωτήματός σας, ότι η απαίτηση του νομοθέτη του να έχει το οικόπεδο πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο πλάτους τουλάχιστον τεσσάρων μέτρων, αφορά όλα τα πρόσωπα του οικοπέδου. Ειδικότερα, κατά την άποψή μας, το άρθρο αυτό αναφέροντας ότι ο κοινόχρηστος χώρος πρέπει να έχει το πλάτος αυτό καθόλο το μήκος της μιάς πλευράς του οικοπέδου, εννοεί ολόκληρη την προς το κοινόχρηστο χώρο πλευρά αυτού είτε είναι ευθεία, είτε τεθλασμένη, οπότε το οικόπεδο είναι γωνιακό κατά του όρου έννοια (δοθέντος ότι ο ΓΟΚ/85 δεν αναγνωρίζει όπως έκαμνε ο ΓΟΚ/73 στο αρθ-4 παρ.10 επ., ως διακεκριμένη κατηγορία των οικοπέδων τα γωνιαία οικόπεδα). Για την εξασφάλιση του πλάτους αυτού το ως άνω άρθρο θεσπίζει την υποχρέωση του ιδιοκτήτη του οικοπέδου να θέσει στη κοινή χρήση με συμβολαιογραφική πράξη κοινοποιούμενη στον οικείο ΟΤΑ, λωρίδα του οικοπέδου τόση ώστε από το πρόσωπο του εναπομένοντος οικοπέδου μέχρι τον άξονα του κοινοχρήστου χώρου να εξασφαλίζεται πλάτος τουλάχιστον δύο μέτρων. Αν ο νομοθέτης ήθελε σε πρίπτωση που η προς το κοινόχρηστο χώρο πλευρά του οικοπέδου είναι τεθλασμένη, η διάθεση τμήματος του οικοπέδου στη κοινή χρήση να αφορά ένα ευθύγραμμο τμήμα της πλευράς αυτής κατ' επιλογή μάλιστα του ιδιοκτήτη του οικοπέδου, θα το όριζε ρητά. Βασικός δηλαδή σκοπός του νομοθέτη είναι η εξασφάλιση με συνεισφορά λωρίδων των παροδίων οικοπέδων, ενός στοιχειώδους οδικού δικτύου πλάτους τεσσάρων μέτρων πράγμα που δεν επιτυγχάνεται με την αποδοχή της γνώμης ότι προκειμένου περί γωνιακού οικοπέδου αρκεί και το ένα πρόσωπο αυτού να εφάπτεται με κοινόχρηστο χώρο του ως άνω πλάτους. Ειδικότερα αν γίνει δεκτή η τελευταία αυτή γνώμη ο κοινόχρηστος χώρος ως προς τα πρόσωπα του γωνιακού οικοπέδου ως προς τα οποία τούτο δεν θα συνεισέφερε για τη δημιουργία κοινόχρηστου χώρου πλάτους τεσσάρων μέτρων θα παρουσίαζε στένωση αφού ο ιδιοκτήτης του απέναντι οικοπέδου θα υποχρεούτο να θέση σε κοινή χρήση μόνο λωρίδα του οικοπέδου του που θα ήταν αναγκαία για την εξασφάλιση απόστασης μεταξύ του απομένοντος οικοπέδου και του άξονα του κοινοχρήστου χώρου δύο τουλάχιστον μέτρων χωρίς να υποχρεούνται να εξασφαλίσει συνολικό πλάτος του κοινοχρήστου χώρου τεσσάρων τουλάχιστον μέτρων. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπογραμισθεί ότι με τη θεσπιζόμενη ως άνω διάθεση σε κοινή χρήση τμημάτων του οικοπέδου δεν κινδυνεύει να καταστεί τούτο μη άρτιο γιατί σύμφωνα με το άρθ-5 παρ.1γ του ως άνω ΠΔ/τος για την αρτιότητα των γηπέδων προσμετράται και η τυχόν έκταση που παραχωρείται από τον ιδιοκτήτη για τη δημιουργία κοινόχρηστου χώρου. ΙΙΙ. Περαιτέρω ως προς το έτερο σκέλος του ερωτήματος παρατηρούμε τα ακόλουθα. Κατά το άρθ-5 του ΠΔ/24-4-85 όπως τροποποιήθηκε με τα από 14.2.1987 και 25.4.1989 ΠΔ/γματα εντός των ορίων των ως άνω οικισμών το εμβαδόν του κατά τον κανόνα αρτίου οικοπέδου καθορίζεται μέσα στα πλαίσια που ορίζει το άρθρο αυτό με απόφαση του Νομάρχη που εκδίδεται μετά από γνώμη του ΣΧΟΠ του Νόμου. Κατά παρέκκλιση εντός των ορίων των ως άνω οικισμών θεωρούνται άρτια τα γήπεδα με οποιοδήποτε εμβαδόν έχουν κατά την ημέρα δημοσίευσης του παραπάνω ΠΔ/τος εφόσον δεν έχουν το ελάχιστο εμβαδόν της κατά τον κανόνα αρτιότητας. Εξάλλου κατά το αρθ-7 του ως άνω ΠΔ, όπως ισχύει τώρα "εάν η ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός του ορίου οικισμού και εν μέρει εκτός αυτού, τότε στην περίπτωση που το εντός του ορίου τμήμα δεν έχει την αρτιότητα που ορίζεται με την απόφαση του Νομάρχη, θεωρείται ότι εντός του ορίου περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτήν". Από τις ως άνω διατάξεις προκύπτει κατά τη γνώμη μας, σε σχέση με το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος, ότι ο κανονιστικός νομοθέτης ευνοεί τη δόμηση των μικρών οικοπέδων που βρίσκονται μέσα στους οικισμούς μέχρι 2.000 κατοίκων, γι' αυτό καθόρισε ότι τα οικόπεδα των οικισμών τούτων θεωρούνται κατά παρέκκλιση άρτια οποιοδήποτε εμβαδόν και αν έχουν κατά τη δημισίευση του ως άνω από ΠΔ/24-4-85. Με την προοπτική αυτή πρέπει κατά τη γνώμη μας να γίνει δεκτό ότι η διάταξη της παρ.1 εδαφ.β του αρθ-5 του ως άνω Π.Διατάγματος, που θεσπίζει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα των υφισταμένων οικοπέδων, καταλαμβάνει και τα οικόπεδα που τέμνονται από το καθορισμένο όριο του οικισμού γιατί και αυτά βρίσκονται έστω και μερικώς "εντός των ορίων" του οικισμού. Με αντίθετη άποψη θα αγόμεθα στο παράδοξο συμπέρασμα ότι μπορούν να δομούνται με τους όρους της σχετικής νομοθεσίας οικόπεδα 100, 200, 300 κλπ. τετραγωνικών μέτρων, που βρίσκονται ολόκληρα μέσα στα όρια αυτά και δεν μπορούν να οικοδομηθούν οικόπεδα τεμνόμενα από το όριο του οικισμού, καίτοι το εντός αυτού τμήμα τους είναι μεγαλύτερο κατά πολύ από το ως άνω εμβαδόν. Τέτοιο όμως αποτέλεσμα δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των ιδιοκτητών των οικοπέδων τούτων, που προφανώς δεν ανταποκρίνονται στη βούληση του κανονιστικού νομοθέτη. Εξάλλου η παρατεθείσα διάταξη του άρθ-7 παρ. 1 του ΠΔ/24-4-85 δεν υποδηλώνει αντίθετη άποψη του κανονιστικού νομοθέτη, ήτοι ότι τα ως άνω τεμνόμενα οικόπεδα δεν είναι κατά παρέκκλιση άρτια, αλλά αφορά τα κατά κανόνα άρτια οικόπεδα και καθορίζει ότι τα οικόπεδα αυτά οικοδομούνται κατά τις διατάξεις της νομοθεσίας περί των οικισμών μέχρι 2000 κατοίκων, μόνο κατά το τμήμα τους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή και όχι καθόλο το εμβαδόν αυτών, που ενδεχομένως να είναι μεγάλο. Τέτοια πρόβλεψη δεν θα ήταν νοητή για τα κατά παρέκκλιση άρτια οικόπεδα που έχουν εμβαδόν μικρότερο από το εμβαδόν του κατά κανόνα αρτίου οικοπέδου. Πάντως η άποψη αυτή επιδέχεται σοβαρές επιφυλάξεις, καθόσον οι διατάξεις της κατά παρέκκλιση αρτιότητας πρέπει να ερμηνεύονται στενά και συνεπώς στην προκείμενη περίπτωση θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι τα κατά παρέκκλιση άρτια οικόπεδα πρέπει να βρίσκονται ολόκληρα μέσα στα όρια του οικισμού. Εξ' άλλου από την ως άνω διάταξη του αρθ-7 παρ.1 θα μπορούσε να συναχθεί το συμπέρασμα ότι, εφόσον ο κανονιστικός νομοθέτης θεωρεί δομήσιμα κατά τις διατάξεις της ως άνω νομοθεσίας μόνο τα κατά κανόνα άρτια οικόπεδα που τέμνονται από τα όρια του οικισμού, όλα τα μικρότερα του κατά κανόνα άρτιου οικόπεδα τέμνονται από τα όρια αυτά δεν είναι άρτια ούτε κατά παρέκκλιση, δοθέντος μάλιστα ότι ο νομοθέτης προφανώς θέλει να ευνοήσει μόνο τα ως άνω μεγάλα ήτοι τα κατά κανόνα άρτια, οικόπεδα. IV. Εν τέλει φρονούμε, ότι ενόψει της ασάφειας που παρουσιάζουν οι ερμηνευόμενες ως άνω διατάξεις και ως προς τα δύο σκέλη του ερωτήματος και των σοβαρών πρακτικών συνεπειών που έχει η ερμηνεία αυτών είναι επιβεβλημένη η άμεση ρύθμισή των προβλημάτων αυτών με νέο ΠΔ/γμα".
    1 point
  16. Και η δική μου είναι ότι μπορείς, αλλά με άλλο σκεπτικό. Επειδή η καθεμία είναι <15τμ, μπορείς να βάλεις όσες αποθήκες θέλεις. Η κατηγορία 3 αναφέρει "ανεξαρτήτου αριθμού παραβάσεων"
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.