Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Paul_Mix

    Paul_Mix

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.573


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.098


  3. angusmacgyver

    angusmacgyver

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      174


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.684


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Ενημερωτικά, για το επιτόκιο για καθυστέρηση πληρωμής λογαριασμού δημοσίου έργου Το άρθρο 152 του 4412/2016 γράφει ότι όταν καθυστερήσει να πληρωθεί ο λογαριασμός τότε ο ανάδοχος δικαιούται τόκους σύμφωνα με την παρ. Ζ του 4152/2013. Στην παράγραφο Ζ του 4152/2013, το περιθώριο καθορίζεται στο 8%. Αργότερα ο 4607/2019 καθόρισε το περιθώριο στο 3%. Όπως έχουμε μάθει παρακολουθώντας την Νομοθεσία, βγαίνει κάποιος καινούργιος Νόμος κι αναφέρει ότι η παράγραφος 00 του Νόμου 0000 τροποποιείται ή καταργείται. Ομως ο 4607/2019 δεν αναφέρει ότι τροποποιεί ή καταργεί τον 4152/2013. Και στις εφαρμογές που παρέχουν ενημέρωση σχετικά με τη νομοθεσία, όταν ενημερώνουν τις διατάξεις, έχουν με κόκκινη διαγράμμιση τις παλαιότερες διατάξεις που τροποποιήθηκαν ή καταργήθηκαν. Χρησιμοποιώντας κάποια εφαρμογή που παρέχει διαρκή ενημέρωση για την Νομοθεσία, πρόσεξα ότι η υποπαράγραφος Ζ.3 του 4152/2013 που αναφέρει ότι το περιθώριο είναι 8%, δεν έχει διαγραφεί, ούτε έχει τροποποιηθεί. Έστειλα ερώτημα στην εταρεία αναφορικά με αύτην την περίπτωση. Και μου απάντησαν Οι συμβάσεις των δημοσίων έργων γίνονται με τις διατάξεις του Ν.4412/16, το άρθρο 152 αναφέρει ρητά ότι για την τοκοφορία εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ. Ζ του Ν.4152/2013. Ο 4607/2019 δεν κατήργησε, ούτε τροποποίησε τον Ν.4152/2013. Αντιθέτως αναφέρει ότι υπάρχουν εξαιρέσεις.
    2 points
  2. Πολλοί συνάδελφοι στα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής μας ζωής δεν είχαμε κανένα να ρωτήσουμε. Οι τότε «παλιοί» δύσκολα έδειχναν τα μυστικά της δουλειάς, είτε από πρόθεση, είτε από αδιαφορία για το νέο συνάδελφο. Internet δεν υπήρχε, καθώς και φόρουμ για να ρωτήσει κανείς. Συναισθανόμενος την αγωνία των νέων συναδέλφων που εισέρχονται στο ελεύθερο επάγγελμα και ειδικά των νέων παιδιών που δεν έχουν κανέναν να ρωτήσουν και μη έχοντας στο πλευρό τους γονείς μηχανικούς και έτοιμο τεχνικό γραφείο (κάτι που είναι ο κανόνας ειδικά σε επαρχιακές πόλεις) ανοίγω αυτό το θέμα ειδικά για νέους συναδέλφους, το οποίο θα έχει τη δομή σύντομων ερωτήσεων (ακόμη και σε απλοϊκό επίπεδο) και σύντομων απαντήσεων (χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση). Για λεπτομερείς αναλύσεις μπορείτε να ανατρέχετε στις υπάρχουσες θεματικές ενότητες του φόρουμ). Ξεκινώ με μερικά παραδείγματα για το πως θα μπορούσαν να είναι κάποιες πιθανές ερωτήσεις νέων συναδέλφων και με ποιο τρόπο μπορούν να απαντηθούν όσο το δυνατόν πιο σύντομα και περιεκτικά: Ερώτηση1 : Ποια η διαφορά γηπέδου και οικοπέδου; Απάντηση 1: Γήπεδο ονομάζουμε το γεωτεμάχιο που βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλης ή εκτός οικισμών. Οικόπεδο είναι αυτό που βρίσκεται μέσα σε ρυμοτομικό σχέδιο ή μέσα σε οικισμό. Ερώτηση 2: Τι να ξεκινήσω να διαβάζω ως νέος πολιτικός μηχανικός που μόλις αποφοίτησα, έχοντας πολύ χρόνο στη διάθεσή μου; Απάντηση 2: ΝΟΚ (Ν. 4067/12), Αυθαίρετα (Ν. 4495/17), νομοθεσία οικισμών (βλ. ερώτηση 3) και εκτός σχεδίου δόμησης (βλ. ερώτηση 5), κανονισμοί αναλόγως ειδικότητας (πχ ΝΕΑΚ, ΕΚΩΣ, Κ.Τ.Σ, ευρωκώδικες για πολιτικούς μηχανικούς κλπ). Ερώτηση 3: Ποιες οι βασικές κατηγορίες οικισμών που συναντάμε πιο συχνά; Απάντηση 3: (α) Οικισμοί προϋφιστάμενοι του έτους 1923 ΠΔ/2-3-81 (ΦΕΚ-138/Δ/81) (β) Οικισμοί οριοθετημένοι κάτω των 2.000 κατοίκων ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/3-5-85) & ΠΔ/4-11-11 (ΦΕΚ-289/ΑΑΠ/4-11-11) (γ) Παραδοσιακοί οικισμοί ΠΔ/19-10-78 (ΦΕΚ-594/Δ/13-11-78) (δ) Στάσιμοι οικισμοί ΠΔ/6-12-82 (ΦΕΚ-588/Δ/23-12-82) (ε) Οικισμοί με ρυμοτομικό σχέδιο στερούμενοι όρων δόμησης (ΒΔ/25-8-69 (ΦΕΚ-164/Δ/1-9-69). Ερώτηση 4: Οι οδοί της χώρας έχουν κατηγορίες; Απάντηση: Ναι. Π.χ Εθνικές, επαρχιακές, δημοτικές (σχετικό το ΠΔ 209/98 - ΦΕΚ 169/Α/15-7-98). Ερώτηση 5: Πως βρίσκω την επιτρεπόμενη δόμηση σε ένα εκτός σχεδίου γήπεδο; Απάντηση 5: Σχετικό το ΦΕΚ 270/Δ/85 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3212/03 (ΦΕΚ-308/Α/31-12-03) Ο συντελεστής δόμησης στην εκτός σχεδίου δόμηση εξαρτάται από την χρήση του γηπέδου. Για τη συνήθη χρήση κατοικίας έχουμε κλιμακούμενο ΣΔ ανάλογα με την επιφάνεια του γηπέδου -200 τμ για γήπεδο Επιφάνειας (Ε) μέχρι και 4.000 τμ Για 4.000 τμ <Ε <=8.000 τμ---> ΣΔ=200+0,02Χ(Ε-4.000) Για 8.000 τμ< Ε---> ΣΔ=280+0,01Χ (Ε-8.000) Με μέγιστη δόμηση τα 400 τμ.
    1 point
  3. Ο χρόνος ο δικος σου ειναι χρήμα, ο χρόνος του "συναδέλφου" ομως ειναι τσαμπα στα downloads.... Σωραίος
    1 point
  4. Η ποιότητα θέρμανσης με ενδοδαπέδιο σύστημα είναι καλύτερη από κάθε άλλο σύστημα, και το πιό οικονομικό σε κατανάλωση καθώς απαιτεί την χαμηλότερη θερμοκρασία νερού, με ένα μειονέκτημα για το οποίο θα πω παρακάτω, Τα Fan Coil Units (FCU) είναι απαραίτητα για τον πραγματικό κλιματισμό (ψύξη - αφύγρανση - φιλτράρισμα αέρα) σε κτίρια που βρίσκονται στις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας (ψηλές θερμοκρασίες + μεγάλη υγρασία) Το μειονέκτημα του ενδοδαπέδιου είναι η μεγάλη αδράνεια δηλαδή η μεγάλη καθυστέρηση θέρμανσης ενός κρύου χώρου. Από τη στιγμή όμως που θα υπάρχουν τα FCU (που όπως είπαμε είναι απαραίτητα για την ψύξη), το πρόβλημα - μειονέκτημα εξαφανίζεται, καθώς αυτά μπορούν σε ελάχιστο χρόνο να θερμάνουν τον χώρο, μέχρι να ζεσταθεί το πάτωμα και να αναλάβει δράση. Βεβαίως και το καλοκαίρι μπορεί το ενδοδαπέδιο να βοηθάει με τον δροσισμό του. Συμπέρασμα : Ενδοδαπέδιο + FCU είναι ο τέλειος συνδυασμός για όλο το χρόνο με κανένα μειονέκτημα. Αν έχουμε και ΑΘ... είναι το τέλειο σύστημα για όλο το χρόνο, που μπορεί άνετα να αναβαθμιστεί και με ηλιοθερμία, ενεργειακό τζάκι-καλοριφέρ και ΦΒ.
    1 point
  5. @Alex Fragedakis} Μπορεί στον υπολογισμό του 70% να προσμετράται η κλίμακα ανόδου, όμως αυτό δεν την μετατρέπει σε πατάρι. Τα όρια του παταριού είναι τα όρια του δαπέδου του. Στο σχέδιο που έχεις αναρτήσει με την πορτοκαλί και την κίτρινη γραμμή, το ανοιχτό όριο του παταριού είναι τεθλασμένη γραμμή (ακολουθεί το δάπεδο). @klimakometro} Διάβασε το υπ' αρ. πρωτ. 50441/31.7.2015 έγγραφο της ΔΑΟΚΑ/Γ': Προσθήκη σοφίτας, ανοικτού ημιυπαίθριου χώρου και ανοικτών εξωστών σε νομίμως υφιστάμενα κτίσματα (προ ν.4067/12 – ΝΟΚ). Βάσει αυτού είναι δυνατή η προσθήκη σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο, στέγης και σοφίτας ή η προσθήκη σοφίτας εντός νομίμως υφιστάμενης στέγης κτιρίου, εφ' όσον πληρούνται οι προϋποθέσεις χαρακτηρισμού του χώρου ως «σοφίτα» (παρ. 81 του άρθρου 2 του ν.4067/2012) και τηρούνται οι γενικοί και τυχόν ειδικότεροι όροι δόμησης και περιορισμοί που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου.
    1 point
  6. Συνεννοήσου με Δικηγόρο καλύτερα. Θέλει ΔΓΜ.
    1 point
  7. Πριν απο μερικά χρόνια είχαμε πληρωθεί τόκους για απλήρωτο λογαριασμό χωρίς να ανακατευτεί δικηγόρος, με μια αίτηση και πίνακα υπολογισμού τόκων υπερημερίας. Το άλλαξαν τώρα και απαιτείται δικηγόρος? Δεν ισχύει ο Ν. 4412/2016 και ο Ν. 4152 ?
    1 point
  8. 950 600 Εκτός αντικειμενικού το 2016, αν ήταν εντός τότε 900, αλλιώς 600. 1300 εκτός αν έχει πρόσοψη στην Κύπρου, οπότε 1450.
    1 point
  9. Συνάδελφε καλησπέρα. Όσο αφορά στην πυρόσβεση της ΕΕΛ αυτή καθορίζεται με την με αρ.πρωτ. 40002/Φ.701.2/2-7-2019 του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος που αφορά την «Πυροπροστασία έργων και δραστηριοτήτων «Συστημάτων Περιβαλλοντικών Υποδομών» και συναφών εγκαταστάσεων». Σύμφωνα με την παραπάνω οι Εγκαταστάσεις επεξεργασίας αστικών λυμάτων (πόλεων και οικισμών) με διάθεση επεξεργασμένων υγρών σε επιφανειακό υδάτινο αποδέκτη ή τη θάλασσα ή με διάθεση επεξεργασμένων υγρών στο έδαφος ταξινομούνται σύμφωνα με τη χρήση τους ως «Βιομηχανίες-Βιοτεχνίες» κατηγορίας κινδύνου Α1 και τα μέτρα πυροπροστασίας τους καθορίζονται με την Κ.Υ.Α. με αρ.πρωτ. 136860/1673/Φ15/2018 - ΦΕΚ 6210/Β/31-12-2018. Συνολικά εξετάζονται οι απαιτήσεις του ΠΔ 41/2018 και της Κ.Υ.Α. με αρ.πρωτ. 136860/1673/Φ15/2018 - ΦΕΚ 6210/Β/31-12-2018 και τα μέτρα πυροπροστασίας που καθορίζονται για κατηγορία κινδύνου Α1, καθώς και η εναρμόνηση της μελέτης με αυτές. Από άποψη παθητικής πυροπροστασίας ακολουθείται το ΠΔ 41/2018 που αφορά στα νέα κτίρια, ενώ ενεργητικής η αυστηρότερη των δύο.
    1 point
  10. 4.102 downloads

    ΓΟΚ '55 (ΦΕΚ/Α'/30-9-1955). Περιέχει τον ΓΟΚ του 1955 σε δύο εκδόσεις: - Μόνο το κείμενο - Το ΦΕΚ με όλα τα σχήματα στα οποία γίνεται αναφορά Το ΒΔ καταργήθηκε με το 'Άρθρο 127 του 8/1973 (ΦΕΚ 124/Α/1973)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.