Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Στην έκδοση ενημερωτικού εντύπου με χρήσιμες οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας σε προστατευόμενες περιοχές προχώρησαν η Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης (ΕΟΟΑ) και ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ). Η πεζοπορία σε προστατευόμενες περιοχές εντάσσεται στις δραστηριότητες που προσφέρουν ευκαιρίες για να έρθει κανείς σε επαφή με τη φύση, να απολαύσει την άγρια ομορφιά των βουνών και των νησιών και να θαυμάσει την πανίδα και την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κινούμαστε και να προσεγγίζουμε αυτές τις δραστηριότητες με προσοχή και σεβασμό προς το περιβάλλον, καθώς οι προστατευόμενες περιοχές φιλοξενούν ευαίσθητα οικοσυστήματα και αποτελούν καταφύγιο για την άγρια ζωή. Στο έντυπο αυτό, το οποίο θα μπορεί κανείς να προμηθευτεί και από τα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδίας, από τους περίπου πενήντα ορειβατικούς συλλόγους-μέλη της Ομοσπονδίας, καθώς και από τις κατά τόπους Μονάδες Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών, παρέχονται οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας με ασφάλεια για τους πεζοπόρους, σεβασμό στο περιβάλλον και προστασία της άγριας χλωρίδας και πανίδας. Οι οδηγίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό, σε αρχάριους αλλά και έμπειρους πεζοπόρους. Η έκδοση του εντύπου αποτελεί την πρώτη κοινή δράση ΟΦΥΠΕΚΑ και ΕΟΟΑ στο πλαίσιο συνεργασίας που ξεκίνησε με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας που έχει ως στόχο -μεταξύ των άλλων- την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού μέσω καλών πρακτικών φροντίζοντας παράλληλα για τη διατήρηση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Μία από τις επόμενες δράσεις θα αφορά στη συνεργασία για τον εντοπισμό ευάλωτων περιοχών που χρησιμοποιούνται από τους ορειβάτες και αναρριχητές και το σχεδιασμό δράσεων για το μετριασμό τυχόν επιπτώσεων σε προστατευόμενα είδη και οικοτόπους. Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό έντυπο από εδώ.
-
Στην έκδοση ενημερωτικού εντύπου με χρήσιμες οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας σε προστατευόμενες περιοχές προχώρησαν η Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας Αναρρίχησης (ΕΟΟΑ) και ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ). Η πεζοπορία σε προστατευόμενες περιοχές εντάσσεται στις δραστηριότητες που προσφέρουν ευκαιρίες για να έρθει κανείς σε επαφή με τη φύση, να απολαύσει την άγρια ομορφιά των βουνών και των νησιών και να θαυμάσει την πανίδα και την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Ωστόσο, είναι σημαντικό να κινούμαστε και να προσεγγίζουμε αυτές τις δραστηριότητες με προσοχή και σεβασμό προς το περιβάλλον, καθώς οι προστατευόμενες περιοχές φιλοξενούν ευαίσθητα οικοσυστήματα και αποτελούν καταφύγιο για την άγρια ζωή. Στο έντυπο αυτό, το οποίο θα μπορεί κανείς να προμηθευτεί και από τα κεντρικά γραφεία της Ομοσπονδίας, από τους περίπου πενήντα ορειβατικούς συλλόγους-μέλη της Ομοσπονδίας, καθώς και από τις κατά τόπους Μονάδες Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών, παρέχονται οδηγίες για την άσκηση της πεζοπορίας με ασφάλεια για τους πεζοπόρους, σεβασμό στο περιβάλλον και προστασία της άγριας χλωρίδας και πανίδας. Οι οδηγίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό, σε αρχάριους αλλά και έμπειρους πεζοπόρους. Η έκδοση του εντύπου αποτελεί την πρώτη κοινή δράση ΟΦΥΠΕΚΑ και ΕΟΟΑ στο πλαίσιο συνεργασίας που ξεκίνησε με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας που έχει ως στόχο -μεταξύ των άλλων- την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού μέσω καλών πρακτικών φροντίζοντας παράλληλα για τη διατήρηση και ανάδειξη της βιοποικιλότητας και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Μία από τις επόμενες δράσεις θα αφορά στη συνεργασία για τον εντοπισμό ευάλωτων περιοχών που χρησιμοποιούνται από τους ορειβάτες και αναρριχητές και το σχεδιασμό δράσεων για το μετριασμό τυχόν επιπτώσεων σε προστατευόμενα είδη και οικοτόπους. Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό έντυπο από εδώ. View full είδηση
-
Σε συνέχεια όσων γράφει ο sdtopo που είναι το ελάχιστον που πρέπει να κάνεις. Σου ανατέθηκε και ανέλαβες να το κάνεις, να οριοθετήσεις 4 κληροτεμάχια που δόθηκαν απο την τοπ. υπηρεσία του Υπ. Γ. Πρέπει λοιπόν να βρεις ένα τρόπο να τα οριοθετήσεις. Στην Τοπογραφική υπηρεσία υπάρχουν όλα τα στοιχεία που χρειάζεσαι για την οριοθέτηση. Αν πας εκεί λύνεις το θέμα σου. Ας πούμε πως η οριοθέτηση σου (η μπαλαμουτιασμένη!) ΔΕΝ αρέσει στον γείτονα και αυτός αναθέσει την οριοθέτηση του δικού του, γειτονικού αγροτεμαχίου, σε κάποιον ντόπιο συνάδελφο τοπογρ. μηχ και προκύψει μία έντονη αλληλοκάλυψη των κληροτεμαχίων σας ?? Τότε εσύ τι κάνεις? Υ.γρ. Αν είσαι μακριά από το πεδίο και δεν σε συμφέρει να κάνεις την δουλειά μη την κάνεις.
- Σήμερα
-
Νομίζω ότι το ερώτημα ήταν σαφές από την αρχή με τεκμηρίωση και περιεκτική περιγραφή. Εγώ προτείνω να πάρεις όσα Α4 χρειάζεται ώστε να ορίζονται οι κοινόχρηστοι χώροι (π.χ. δρόμοι) γύρωθεν της "πλάκας" που ανήκουν τα δικά σου. Να τα προσαρμόσεις μεταξύ τους ώστε να έχεις εικόνα τι έχει γίνει αλλά κυρίως για να διασφαλίσεις ότι δεν καταπατώνται Κ.Χ. Διότι ο Νόμος του 2012 έδωσε "συγχωροχάρτι" στις αλλαγές των κληροτεμαχίων αλλά όχι στην καταπάτηση Κ.Χ.
-
Στην πόλη Yantai της επαρχίας Shandong, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα έργο με ιδιαίτερο τεχνικό και κατασκευαστικό ενδιαφέρον: ένα πενταώροφο κτίριο βάρους 7.500 τόνων μετακινείται ολόκληρο κατά μήκος 191,3 μέτρων, με τη βοήθεια 432 ρομποτικών μονάδων. Η επιχείρηση πραγματοποιείται χωρίς κατεδάφιση, με στόχο να απελευθερωθεί χώρος για νέο έργο, χωρίς να χαθεί ένα χρήσιμο και λειτουργικό κτίριο. Πρόκειται για ένα παράδειγμα μη καταστροφικής παρέμβασης στον αστικό ιστό, που αξιοποιεί σύγχρονες μεθόδους μηχανικής και αυτοματισμού. Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία “intelligent walking machine”, η οποία βασίζεται σε κινητές ρομποτικές πλατφόρμες. Κάθε μονάδα διαθέτει αισθητήρες, ρυθμίζεται αυτόνομα και συγχρονίζεται με τις υπόλοιπες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να διατηρείται η ισορροπία και η στατική ευστάθεια της κατασκευής. Το κτίριο δεν σηκώνεται με γερανούς ή άλλους εξωτερικούς μηχανισμούς, αλλά κινείται σταδιακά, καθώς κάθε ρομποτική μονάδα “σηκώνει και προωθεί” ένα τμήμα του βάρους. Η μέθοδος αυτή επιλέγεται αντί της κλασικής κατεδάφισης, κυρίως για λόγους εξοικονόμησης πόρων, μείωσης ρύπων και σεβασμού προς το υπάρχον δομημένο περιβάλλον. Το έργο καταδεικνύει ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτό να επαναχρησιμοποιηθεί μια κατασκευή στο σύνολό της, με ελάχιστες παρεμβάσεις. Η μεταφορά του κτιρίου εξυπηρετεί την ανάγκη εκσκαφής και κατασκευής ενός νέου υπόγειου κτιρίου, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει λειτουργίες ενταγμένες στον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό της περιοχής. Μετά την ολοκλήρωση του υπόγειου έργου, έχει προβλεφθεί η επαναφορά του μετακινηθέντος κτιρίου στην αρχική του θέση, χρησιμοποιώντας την ίδια ρομποτική μέθοδο. Αυτό το διπλό εγχείρημα —μετακίνηση, κατασκευή, επαναφορά— δείχνει ότι η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται απλώς για να αποφευχθεί η κατεδάφιση, αλλά και ως εργαλείο συντονισμένης διαχείρισης του αστικού χώρου, με διαδοχικά στάδια και επαναξιοποίηση υφιστάμενων δομών. Η συγκεκριμένη προσέγγιση περιορίζει δραστικά τα μπάζα, την κατανάλωση πρώτων υλών και τις εκπομπές CO₂ που σχετίζονται με την κατεδάφιση και την κατασκευή νέων κτιρίων. Παράλληλα, επιτρέπει την παροδική αναδιάταξη του χώρου, χωρίς μόνιμη απώλεια χρήσιμου ή αρχιτεκτονικά συνεκτικού αποθέματος. Αν και η τεχνική δεν αποτελεί ακόμη κοινή πρακτική, το έργο στη Yantai ενισχύει την ιδέα ότι η μετακίνηση υφιστάμενων κτιρίων μπορεί να ενταχθεί ως εργαλείο σε στρατηγικές αναδιάρθρωσης του αστικού χώρου. Ειδικά σε περιοχές με αυστηρούς περιορισμούς ή ιστορικό ιστό, η δυνατότητα μεταφοράς χωρίς καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί σε εναλλακτική με μακροπρόθεσμα οφέλη. Καθώς η πολεοδομική πίεση αυξάνεται και η ανάγκη για βιώσιμη διαχείριση του δομημένου περιβάλλοντος γίνεται πιο επιτακτική, τέτοιου τύπου εφαρμογές προσφέρουν τεχνικές και περιβαλλοντικές απαντήσεις χωρίς την ανάγκη συμβιβασμών μεταξύ ανάπτυξης και διατήρησης. View full είδηση
-
Στην πόλη Yantai της επαρχίας Shandong, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα έργο με ιδιαίτερο τεχνικό και κατασκευαστικό ενδιαφέρον: ένα πενταώροφο κτίριο βάρους 7.500 τόνων μετακινείται ολόκληρο κατά μήκος 191,3 μέτρων, με τη βοήθεια 432 ρομποτικών μονάδων. Η επιχείρηση πραγματοποιείται χωρίς κατεδάφιση, με στόχο να απελευθερωθεί χώρος για νέο έργο, χωρίς να χαθεί ένα χρήσιμο και λειτουργικό κτίριο. Πρόκειται για ένα παράδειγμα μη καταστροφικής παρέμβασης στον αστικό ιστό, που αξιοποιεί σύγχρονες μεθόδους μηχανικής και αυτοματισμού. Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία “intelligent walking machine”, η οποία βασίζεται σε κινητές ρομποτικές πλατφόρμες. Κάθε μονάδα διαθέτει αισθητήρες, ρυθμίζεται αυτόνομα και συγχρονίζεται με τις υπόλοιπες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να διατηρείται η ισορροπία και η στατική ευστάθεια της κατασκευής. Το κτίριο δεν σηκώνεται με γερανούς ή άλλους εξωτερικούς μηχανισμούς, αλλά κινείται σταδιακά, καθώς κάθε ρομποτική μονάδα “σηκώνει και προωθεί” ένα τμήμα του βάρους. Η μέθοδος αυτή επιλέγεται αντί της κλασικής κατεδάφισης, κυρίως για λόγους εξοικονόμησης πόρων, μείωσης ρύπων και σεβασμού προς το υπάρχον δομημένο περιβάλλον. Το έργο καταδεικνύει ότι, σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτό να επαναχρησιμοποιηθεί μια κατασκευή στο σύνολό της, με ελάχιστες παρεμβάσεις. Η μεταφορά του κτιρίου εξυπηρετεί την ανάγκη εκσκαφής και κατασκευής ενός νέου υπόγειου κτιρίου, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει λειτουργίες ενταγμένες στον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό της περιοχής. Μετά την ολοκλήρωση του υπόγειου έργου, έχει προβλεφθεί η επαναφορά του μετακινηθέντος κτιρίου στην αρχική του θέση, χρησιμοποιώντας την ίδια ρομποτική μέθοδο. Αυτό το διπλό εγχείρημα —μετακίνηση, κατασκευή, επαναφορά— δείχνει ότι η τεχνολογία δεν χρησιμοποιείται απλώς για να αποφευχθεί η κατεδάφιση, αλλά και ως εργαλείο συντονισμένης διαχείρισης του αστικού χώρου, με διαδοχικά στάδια και επαναξιοποίηση υφιστάμενων δομών. Η συγκεκριμένη προσέγγιση περιορίζει δραστικά τα μπάζα, την κατανάλωση πρώτων υλών και τις εκπομπές CO₂ που σχετίζονται με την κατεδάφιση και την κατασκευή νέων κτιρίων. Παράλληλα, επιτρέπει την παροδική αναδιάταξη του χώρου, χωρίς μόνιμη απώλεια χρήσιμου ή αρχιτεκτονικά συνεκτικού αποθέματος. Αν και η τεχνική δεν αποτελεί ακόμη κοινή πρακτική, το έργο στη Yantai ενισχύει την ιδέα ότι η μετακίνηση υφιστάμενων κτιρίων μπορεί να ενταχθεί ως εργαλείο σε στρατηγικές αναδιάρθρωσης του αστικού χώρου. Ειδικά σε περιοχές με αυστηρούς περιορισμούς ή ιστορικό ιστό, η δυνατότητα μεταφοράς χωρίς καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί σε εναλλακτική με μακροπρόθεσμα οφέλη. Καθώς η πολεοδομική πίεση αυξάνεται και η ανάγκη για βιώσιμη διαχείριση του δομημένου περιβάλλοντος γίνεται πιο επιτακτική, τέτοιου τύπου εφαρμογές προσφέρουν τεχνικές και περιβαλλοντικές απαντήσεις χωρίς την ανάγκη συμβιβασμών μεταξύ ανάπτυξης και διατήρησης.
-
4 downloads
Ολοκληρωμένο Οδηγός Εγκατάστασης και Συντήρησης Αντλιών Θερμότητας με ψυκτικό ρευστό R290 (Προπάνιο) στην Ελλάδα. Ο οδηγός περιλαμβάνει: -Αναλυτική παρουσίαση των φυσικών και χημικών ιδιοτήτων του R290 και των επιπτώσεων στην ασφάλεια και σχεδίαση συστημάτων, -Συμμόρφωση με πρότυπα όπως EN 378, ISO 5149, ATEX, PED, IEC 60335-2-40, CEN/TS 17606 και 17607, -Κατευθυντήριες οδηγίες για εγκατάσταση, συντήρηση και αξιολόγηση κινδύνου, -Τεχνικά παραδείγματα, οριακές ποσότητες πλήρωσης, διαχείριση διαρροών, -Εξειδικευμένα μέτρα ατομικής προστασίας, σήμανσης, μεταφοράς και αποθήκευσης, -Έμφαση σε καλύτερες πρακτικές και ενσωμάτωση των πλέον πρόσφατων νομοθετικών και τεχνικών εξελίξεων. -
vaggeliskaramouzis joined the community
-
Καλημέρα, Έχω μιλήσει πολλές φορές με την υπηρεσία και έχω καταθέσει και επίσημο αίτημα όπου απάντησαν στέλνοντας μόνο απόσπασμα του χάρτη. Το αρχικό ερώτημα το έκανα, γιατί εάν δεν υπάρχει κάπου ρητά η υποχρέωση για αυστηρή τήρηση της γεωμετρίας και θέσης, σε συνδυασμό με τον νόμο του 2012, μήπως έτσι αιτιολογούσα την αποδοχή της υφιστάμενης κατάστασης. Υπόψιν ότι δύο από τα 4 κληροτεμάχια που εξετάζω και τα όμορα τους, εκτός των διαφορών στο σχήμα και τη θέση, αποτελούν τμήμα αρχικών κληροτεμαχίων με κατατμήσεις τουλάχιστον από το 1967. Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
- Χθες
-
XantDal joined the community
-
Είναι προφανές ότι αν υποθέσουμε ότι είναι αληθινό το νούμερο των 700 χιλ δηλώσεων αυτό αντιπροσωπεύει ένα πολύ μικρό κλάσμα του συνόλου των ιδιοκτησιών της χώρας μας. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι καθαρισμοί των οικοπέδων είναι πολλαπλώς περισσότεροι από τις 700 χιλιάδες και αυτό διότι ο κόσμος αρνείται να κάνει δηλώσεις, ενώ συνεχίζει να καθαρίζει τις ιδιοκτησίες του όπως άλλωστε έκανε και τα προηγούμενα χρόνια. Τώρα, σε ό,τι αφορά το νέο αφήγημα ότι η Πυροσβεστική θα αναλάβει ελέγχους και επιβολή προστίμων, νομίζω ότι είναι μόνο για πολιτική κατανάλωση. Είναι δυνατόν σε μια χώρα που κατακαίγεται κάθε χρόνο να δεσμεύεται το πολύτιμο- για τις κατασβέσεις προσωπικό-σε τέτοιο έργο ; Πολύ καλά κάνουν και δεν το πιστεύουν και όλη αυτή η παράνοια θα πρέπει ,αν όχι να καταργηθεί πλήρως, να αναπροσαρμοστεί σε μια νέα λογική και εφαρμόσιμη βάση. Ο αντιπυρικός σχεδιασμός και η προστασία της ζωής και της περιουσίας είναι και θα πρέπει να είναι ύψιστη κρατική μέριμνα και όχι το κράτος να ψάχνει να βρει ενόχους τους ίδιους τους πολίτες για να αποποιηθεί τις ευθύνες του.
- 4 απαντήσεις
-
- πυροπροστασία
- έλεγχος
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Pavlos33 replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Εύγε συνάδελφε και +1 και από μένα για την αναλυτική και πληρέστατη τοποθέτηση. Συμφωνώ σε όλα. Στην πράξη (τα τελευταία 5-6 χρόνια) δυστυχώς γίνεται το έλα να δεις. Και τι δεν έχουν δει τα μάτια μας. Σφηνώματα με αφρό, οριζόντια τούβλα κλπ. Τα βλέπεις και λες, ο άλλος θα πάει να αγοράσει διαμέρισμα με 3.000-3.500 Ε/τμ και θα χαίρεται μη γνωρίζοντας τι έχει αγοράσει. Στις δε ανακαινίσεις παλαιών διαμερισμάτων, άλλο "πάρτι" γκρεμίσματος τοίχων για να βγουν τα μεγάλα υαλοστάσια που θέλουν οι ιδιοκτήτες αγνοώντας φυσικά τις βασικές αρχές και διατάξεις που ορθότατα ανέπτυξες στην παραπάνω δημοσίευσή σου -
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Didonis replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
συνοπτικός και εκλαϊκευμένος οδηγός να είσαι Μηχανικός Δομικών έργων χρειάζεσαι 5-7 χρόνια πολυτεχνείο και άλλα 5 βασικά πρακτική εμπειρία στο κουρμπέτι .... Οπότε η πιο καλή λύση ανάγκης να έχεις τον Μηχανικό σου να τα αναλάβει.... με πραγματική επιστασία επί του εργοταξίου.... Τσάμπα δεν είναι αλλά ότι κι αν νομίζεις ότι είναι πεταμένα χρήματα θα τα κερδίσεις στο τέλος και σε χρήμα και σε ουσία έργου... Αυτό είναι το πιο καλό εκλαικευμένο τίπς που σου συνιστώ ... όλα τα άλλα είναι ημίμετρα .... -
Vasistra joined the community
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Yannis Vasilopoulos replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Ρίξτε σκονάκια. Προφανώς και ένας συνοπτικός και κατανοητός (εκλαϊκευμένος) οδηγός ορθών πρακτικών κατασκευής κατοικίας θα βοηθήσει αυτούς που έχουν όρεξη και χρόνο και θέλουν να κάνουν τον εργολάβο (είτε από ανάγκη είτε από άγνοια κινδύνου). Θα μας γλύτωνε από πολλά, δίνοντας τη δυνατότητα να επιλέξουμε το σωστό μάστορα και να μπορούμε να μιλήσουμε την ίδια γλώσσα. Επίσης, όταν τα μαστόρια θα ξέρουν πως υπάρχουν ορθές πρακτικές που τις γνωρίζουν όλοι, θα αναγκάζονται λίγο πολύ να τις ακολουθούν και από μόνοι τους. Στο δικό μου παράδειγμα, δεν ξέρω το αν και το γιατί το τούβλο μπορεί να μπει πλάκα σε δρομικό, αν και πως μπορείς να χτίσεις σε θερμοκρασίες πάνω από 35 βαθμούς, τι γίνεται με τις τρύπες που κοιτάνε μέσα σε μπατικό τοίχο κλπ Το θέμα είναι πως φτάνεις εκεί και με ποιανού ευθύνη, των ενώσεων μηχανικών, του κράτους; Σίγουρα καθοριστικό ρόλο παίξει ο στόχος που θα τεθεί. Αν και επί της ουσίας, ένας τέτοιος οδηγός θα αμβλύνει κάπως τις διαφορετικές οικονομικές δυνατότητες από τις οποίες, κατά βάση, πηγάζουν και οι διαφορετικές πρακτικές κατασκευής. Θα βοηθήσει δηλαδή, κυρίως αλλά όχι μόνο, αυτούς που δεν έχουν τα οικονομικά μέσα. -
-
Didonis started following Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Didonis replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Ίσως να ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να φτιάχναμε κάποιο "σκονάκι" ή οδηγία εντολή σαν αυτό ή και με συμπλήρωμα ώστε να το βάζουν στα γραπτά συμφωνητικά που θα κάνουν με τους τουβλάδες.... ειδικά για τους ιδιώτες ιδιοκτήτες που θέλουν τα κάνουν μόνοι τους τον εργολάβο.... -
Άντε με το καλό να ιδιωτικοποιηθεί και το νερό, πολύ άργησε είναι η αλήθεια. Να το πληρώνουμε διπλάσιο, να βγάζει και κέρδος και κανας φουκαριάρης μέτοχος που δε θα του φτάνουν τα εκατομμύρια.
-
nikpsar joined the community
-
m_z joined the community
-
Η τοιχοποιία δρα βοηθητικά στην κατανάλωση ενέργειας του σεισμού με την προϋπόθεση ότι δεν δημιουργεί ασυμμετρίες στην οικοδομή (αυτό το βλέπει ο μηχανικός). Όταν δρα βοηθητικά τότε για να απορροφήσει ικανοποιητικό ποσό σεισμικής ενέργειας (ούτως ώστε ο σκελετός του κτιρίου να επιβαρυνθεί λιγότερο πράγμα που το θέλουμε) θα πρέπει να πληρεί τις προϋποθέσεις των κανονισμόν . α) Τα τούβλα να έχουν εμβαδό τρυπών μικρότερο από το 50% του εμβαδού του τούβλου (π.χ αν ενα τούβλο είναι 10*10*18 και οι τρύπες είναι στην επιφάνεια 10*10 τότε το εμβαδόν τους πρέπει να είναι το πολύ 50 τετρ. εκατ. (το μισό του 10*10) . Οι πιο πολλές τουβλετες δεν ικανοποιούν αυτήν την απαίτηση. β) Το πάχος να είναι αρκετό (π.χ σε μπατική τουλάχιστον 20 εκατ χωρίς κενό ή σε διπλή δρομική 25 με κενό ) ώστε να μην σπάσει πολύ γρήγορα στον σεισμό και ετσι να μην μπορέσει να απορροφήσει αρκετή ενέργεια. γ) Το πάχος των συμπαγών τμημάτων του τούβλου (από τρύπα σε τρύπα ) να είναι τουλάχιστον 10 χιλιοστά. Όλα τα παραπάνω με τις επιπλέον 2 προϋποθέσεις α) Να μπουν σεναζ καθ ύψος γιατί επιπλέον βοηθούν την συνεργασία π.χ των 2 τοίχων στην διπλή δρομική τοιχοποιία . β) Στην κορυφή να σφηνώνεται η τοιχοποιία με τούβλα υπό γωνία και μάλιστα σε δυο διευθύνσεις .Τα μισά προς αριστερά και τα άλλα μισά προς τα δεξιά (λόγω εναλλαγής κατεύθυνσης των σεισμών) ΠΟΤΕ δεν κλείνουμε την κορυφή του τοίχου με οριζόντια τούβλα ούτε με πολυουρεθανες κ.λ.π χαζομάρες. Το ότι στον σεισμό της Αθήνας το 1999 δεν είχαμε πολλές καταρρεύσεις σε παλαιά κτιρια, ήταν (πέραν των άλλων παραγόντων) το ότι τα κτίρια τότε ικανοποιούσαν αυτές τις απαιτήσεις . Με λίγα λόγια το φτηνό το κρέας δεν το τρώει ούτε το σκυλί.
-
Ορισμός της ιδιωτικοποίησης. Πληρώνεις λεφτά μια Deloitte να σου κάνει και καλά μια μελέτη, λες και δεν έχεις φορείς (πανεπιστήμια) που ξέρουν πολύ καλύτερα το θέμα, και τι σου λέει..; Κάνε 45 Α.Ε. στις οποίες για να μην έχουν ζημιές θα τους δώσεις το σύνολο τον υπαρχόντων έργων (δίκτυα, αντλιοστάσια, λιμνοδεξαμενές, μονάδες επεξεργασίας νερού κτλ κτλ), για να βγάζουν ότι έχουν θετικό πρόσημο. Και από λεφτά; Θα τα πάρεις λέει από τους λογαριασμούς (....). Φυσικά θα μπουν μέσα και μετά θα τρώνε πούλημα. Τα κόστοι κατά κύριο λόγο είναι η αύξηση της τιμής ρεύματος για αντλίες (άλλος μοχλός ιδιωτικοποίησης). Και όλα αυτά υπό τον κ. Χατζηδάκη, ο αρχιερέας της ιδιωτικοποίησης. Και το άρθρο τελειώνει με σύγκριση με Ευρωπαϊκες χώρες, όπου υδρολογικά είναι μερά με την νύχτα από την Ελλάδα. Και όλα αυτά για να δικαιολογήσουν αυξήσεις χωρίς ίχνος έργων, μόνο και μόνο με την σημαία της λειψυδρίας.
-
Φυσικα κερδισμένοι όσοι δεν κάνουν τίποτα. Φέτος έχει αλλάξει ο υπουργός, δεν υπάρχει διαφήμιση στα μέσα, το σχέδιο έχει αποτύχει. Απλά το συνεχίζουν για να μην βγουν γκολ όπως με την πανεπιστημιακή αστυνομία. Δεν τα πιστεύουν ούτε οι ίδιοι πλέον.
- 4 απαντήσεις
-
- πυροπροστασία
- έλεγχος
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Αρα? το πρόβλημά σου είναι με την τοπογραφική υπηρεσία ?? Απλά ήμαστε από διαφορετικές γενεές. Εγώ ανήκω στην γενεά που πηγαίναμε στις υπηρεσίες με το "ρυζόχαρτο" παραμάσχαλα και "ξεσηκώναμε" τα σχέδια- αρχεία ενώ τώρα ξεκινάμε από το e-poleodomia κλπ, κλπ. Με την πρώτη σου ανάρτηση, της μια αράδας (Υπάρχει κάπου ρητή διατύπωση σε διάταξη ότι το εμβαδόν και η γεωμετρία ενός κληροτεμαχίου δεν μπορεί να μεταβληθεί;), εγώ (αργόστροφος) κατάλαβα εντελώς άλλα πράγματα. Και τελικά, φτάσαμε, να θες στοιχεία πασσαλώματος για να οριοθετήσεις 4 κληροτεμάχια και η υπηρεσία ΔΕΝ σου στέλνει τα στοιχεία- αρχεία της ......με κούριερ !! Κουράγιο. Εκτός και αν ... πεταχτείς μια βόλτα από εκεί !
-
Τοιχοποιία με τούβλα και εξωτερική θερμοπρόσοψη
Yannis Vasilopoulos replied to Spiros1979's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Θα γίνει κέλυφος είτε με 5 εκατοστά γραφιτούχα είτε με 7 λευκή. Αν το κατάλαβα, ο μπατικός αποτελεί, σε αντίθεση με τον μονό ορθοδρομικό, εγγύηση από άποψη στατικής επάρκειας. Αυτό σημαίνει πως οι δύο δρομικοί με το κενό στη μέση, όπως είναι δηλαδή χτισμένα σχεδόν όλα τα κτίσματα σήμερα, είναι επικίνδυνη τοιχοποιία; Επίσης, στον μπατικό τι γίνεται με τις τρύπες των τούβλων που κοιτάζουν το εσωτερικό του σπιτιού; δεν υπάρχει θέμα με υγρασίες και ηχομόνωση ή μπορεί να καλυφθούν κάπως οι τρύπες; ΥΓ1 Γιατί δεν βγάζουν άλλα τούβλα, ας πούμε με πλάτος 14 εκατοστά, να τελειώνει η ιστορία; ΥΓ2 Συγνώμη για τον βομβαρδισμό -
---- started following Γραμματέας / Προσωπικός/ή Βοηθός
-
Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 29 days
- ΖΗΤΗΣΗ
- ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ
Τοποθεσία: Βουλιαγμένη, Αττική Εταιρεία: Κατασκευαστική & Επενδυτική Εταιρεία Ακινήτων Περιγραφή Θέσης: Κατασκευαστική εταιρεία με έδρα τη Βουλιαγμένη, που δραστηριοποιείται σε ιδιωτικά έργα και επενδύσεις ακινήτων, αναζητά Γραμματέα / Προσωπικό/ή Βοηθό, με οργανωτικές ικανότητες, επαγγελματισμό και ενδιαφέρον για τον χώρο των κατασκευών και των επενδύσεων. Η θέση περιλαμβάνει τόσο την υποστήριξη του γραφείου και του εμπορικού τμήματος, όσο και τη διαχείριση ζητημάτων του ομίλου εταιρειών και προσωπικών θεμάτων της διοίκησης. Αρμοδιότητες: Οργάνωση γραφείου και γραμματειακή υποστήριξη Συντονισμός με λογιστές, δικηγόρους, συμβολαιογράφους, μεσίτες και λοιπούς συνεργάτες του ομίλου Υποστήριξη του εμπορικού τμήματος (προώθηση και αναζήτηση ακινήτων) Διαχείριση προσωπικών και διοικητικών υποθέσεων των ιδιοκτητών (π.χ. ραντεβού, προγραμματισμοί, ταξίδια, προσωπικές πληρωμές) Διαχείριση ηλεκτρονικής και έντυπης αλληλογραφίας Παρακολούθηση ραντεβού, επικοινωνίας και καθημερινών εκκρεμοτήτων Συμμετοχή στη διαχείριση των έργων και της τεχνικής αλληλογραφίας Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε αντίστοιχη θέση Άριστη χρήση Microsoft Office και ικανοποιητική εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία Οργανωτικότητα, υπευθυνότητα και διακριτικότητα Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά) Άνεση στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση πολλαπλών καθηκόντων Δίπλωμα οδήγησης Επιθυμητά Προσόντα: Πτυχίο μηχανικού ή υπομηχανικού (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ) σχετικού αντικειμένου Γνώση σχεδιαστικών/τεχνικών προγραμμάτων (AutoCAD, SketchUp, Adobe ή άλλα) Εξοικείωση με τεχνική ορολογία και διαδικασίες κατασκευαστικών έργων Βασική κατανόηση οικονομικών/συμβατικών εγγράφων έργωνAsk for price