Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Χθες
  2. Καλησπέρα συνάδελφοι , σε παρούσα προσπάθεια κοινής υπαγωγής ολόκληρης πολυκατοικίας ( κοινόχρηστα + ΟΙ) έχω αυτά τα θέματα σε σχέση με το υπόγειο, για κάποια έχω μια υποψία απάντησης αλλά θα θελα την άποψή σας. Το πιο σημαντικό είναι σε σχέση με αυτό που ανεβάζο στο συνημμένο. Μιλάω για τα δύο τμήματα που σημειώνω με μπλε διαγράμμηση στο σχέδιο της υπαγωγής. Η κουβέντα αφορά χώρο που στην ΑΔ χαρακτηρίζεται υπόγειος. Στην ΟΑ (προσθήκης καθ ύψος και κατ'επέκταση πολυκατοικίας) το σχέδιο του υπογείου (στην πραγματικότητα ισόγειο) φαίνονται δύο χώροι σαν ημιυπαίθριοι που προορίζονται για γκαραζ (ο ένας με τμήμα των θέσεων στάθμευσης Ρ1 Ρ2 και ο άλλος με τις Ρ3,Ρ4. Αυτοί οι χώροι όπως φαίνεται τώρα είναι κλειστοί και στην ΑΔ ήταν ανοιχτοί. Ο χαρακτηρισμός GARAGE στους χώρους υπο συζήτηση παραπέμπει βέβαια σε κλειστό χώρο. Ο ένας από τους δύο (με τις Ρ3,Ρ4) στην όψη έχει γκαραζόπορτα. Ο άλλος είναι σκιερός οπότε δεν φαίνεται να έχει. Στο σχέδιο του διαγράμματος κάλυψης ο χώρος υπο εξέταση με τις Ρ1Ρ2 φαίνεται να μετριέται στον τότε υπάρχοντα αδιαμόρφωτο χώρο υπογείου και ο Ρ3Ρ4 στην προσθήκη της άδειας. Ο υπόγειος χώρος του υπογείου και από τις δύο μεριές επι του παρόντος είναι ανεξάρτητος με πρόσβαση από τον ακάλυπτο. Ενώ στην ΑΔ είχε πρόσβαση μέσω κλιμακοστασίου. Ο υπόγειος χώρος δεν έχει οριζόντιες , είναι κοινόχρηστος. Το 1ο θέμα λοιπόν που προκύπτει είναι το προφανές: τα μετράω για ΥΔ , για Λοιπή Παράβαση ή για τίποτα από τα δύο; Το 2ο Θέμα είναι όπως φαίνεται στις όψεις (τομές βασικά είναι) εκεί που έχω αριστερά δεξιά σκάλες και διάδρομο στον ακάλυπτο , στην ΑΔ ήταν μπαζωμένες απο κάτω και τώρα έχουν υλοποιηθεί απλώς ως δύο αμφιέρειστες σκάλες, με αυτές και τον διάδρομό τους ελεύθερο ανοιχτό χώρο από κάτω. Επίσης έχουν υλοποιηθεί μετακινημένες. Αυτές ως τι τις υπάγω; Έχουν το θέμα του ξεμπαζόματος και το θέμα τις αλλαγής διάστασης/μετακίνησής τους. Το 3ο θέμα είναι Γενικά επειδή κάνω κοινή υπαγωγή με τις ΟΙ και λοιπά κοινόχρηστα έχουν προκύψει διάφορες λοιπές παραβάσεις από άλλα πράγματα. Οπότε μπορώ κάλιστα αν το 1ο θέμα ειναι ΛΠ , να μπει σε φκ με υπόλοιπες ΛΠ με αναλυτικό χωρίς να ασχοληθώ με μειωτικούς συντελεστές;; Τον οποίο μειωτικό συντελεστή (0,5) δεν είμαι σίγουρος αν έχω γιατί στην παρούσα κατάσταση δεν τηρεί ο υπόγειος χώρος το κριτήριο του 1.5 μέτρο του ΓΟΚ85
  3. και κτήριο δεκαετίας του 60 κοντά μάλλον......
  4. Τούβλινο είναι αυτό που δεν έπεσε. Ο πρόβολος με το αντεστραμμένο δοκάρι δεν κάλυπτε όλη την όψη. Επίσης με τόσο κακό που έγινε, ο όροφος έμεινε άθικτος. Άρα το σύστημα αυτό δεν είχε καμία ουσιώδη σύνδεση με το κτίριο, απλά έκατσε πάνω του και κρατήθηκε επειδή ήταν σχήματος Γάμα,και στις δύο όψεις δηλαδή. Αν ήταν μόνο σε μία όψη, θα έπεφτε με το ξεκαλούπωμα.
  5. Μιστόκλη: Απαντουσα για το καταστημα του ερωτηματος: Υπαρχει η αδεια και η κατοψή της. Στη συνεχεια, υπαρχει η συσταση και αγορα, που εγιναν με βαση την αδεια και την συσταση. Πλην, κατα την σημερινη καταμετρηση το καταστημα εχει παρει καποια τμ. απο το παρκιν. Τακτοποιει την ΥΔ και αλλαγη χρησης και κανουν τροποποιηση της συστασης. Κατ' εμε, για αυτη την περιπτωση, δεν απαιτειται να γινει και ΔΔ, εκτος και εαν υποχρεωτικα - σε καθε διασφοροποίηση - θεωρειται σαν ανεξαρτητη και επιβαλλεται "προσθετη" ποινη, με "ειδικο προστιμο".
  6. Roumi

    Νόμος 4495/2017

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.
  7. Στην τελική ευθεία η σύμβαση για το Θριάσιο ΙΙ, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά – οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Του Φώτη Φωτεινού Εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο δώσει το «πράσινο φως», τότε θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ΟΣΕ και της κοινοπραξίας Hellenic Train – Damco (Όμιλος Κοπελούζου), η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους. Έως ότου ολοκληρωθεί η ανωτέρω διαδικασία, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με νεότερη απόφασή του, ενέκρινε την παράταση ισχύος της προσφοράς της κοινοπραξίας για το Θριάσιο ΙΙ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Η κοινοπραξία Hellenic Train – Damco, η οποία ανακηρύχθηκε οριστικός παραχωρησιούχος τον Μάιο του 2023, έλαβε έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στα τέλη Οκτωβρίου 2024 για τη σύσταση της κοινής επιχείρησης που θα υπογράψει την σύμβαση παραχώρησης «για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών, κατασκευής έργων και προμήθεια εξοπλισμού του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου Πεδίου». Για το Θριάσιο ΙΙ, η ΗΤ και η Damco διατηρούν «ισχυρές βλέψεις», καθώς η HT θέλει να αποτελέσει τη «ναυαρχίδα» της για τις εμπορευματικές μεταφορές, με στόχο τη διεξαγωγή πιο τακτικών δρομολογίων μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης και περισσότερων συχνοτήτων σε Σόφια και Σκόπια. Την υπόθεση παρακολουθεί και ο ΟΣΕ, ο οποίος δεν θέλει ένα περιουσιακό στοιχείο του (Θριάσιο ΙΙ) να «απαξιώνεται», αλλά να δοθεί προς χρήση, με οφέλη, όπως ενοίκια / έσοδα, κ.ά. Σημειώνεται ότι το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών. Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης. View full είδηση
  8. Στην τελική ευθεία η σύμβαση για το Θριάσιο ΙΙ, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά – οδηγείται στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Του Φώτη Φωτεινού Εφόσον το Ελεγκτικό Συνέδριο δώσει το «πράσινο φως», τότε θα υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ΟΣΕ και της κοινοπραξίας Hellenic Train – Damco (Όμιλος Κοπελούζου), η οποία εκτιμάται έως τα τέλη του έτους. Έως ότου ολοκληρωθεί η ανωτέρω διαδικασία, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με νεότερη απόφασή του, ενέκρινε την παράταση ισχύος της προσφοράς της κοινοπραξίας για το Θριάσιο ΙΙ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Η κοινοπραξία Hellenic Train – Damco, η οποία ανακηρύχθηκε οριστικός παραχωρησιούχος τον Μάιο του 2023, έλαβε έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στα τέλη Οκτωβρίου 2024 για τη σύσταση της κοινής επιχείρησης που θα υπογράψει την σύμβαση παραχώρησης «για τη λειτουργία, συντήρηση, εκμετάλλευση, ολοκλήρωση μελετών, κατασκευής έργων και προμήθεια εξοπλισμού του Ε.Σ.Σ.Σ.ΔΙ. Θριασίου Πεδίου». Για το Θριάσιο ΙΙ, η ΗΤ και η Damco διατηρούν «ισχυρές βλέψεις», καθώς η HT θέλει να αποτελέσει τη «ναυαρχίδα» της για τις εμπορευματικές μεταφορές, με στόχο τη διεξαγωγή πιο τακτικών δρομολογίων μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης και περισσότερων συχνοτήτων σε Σόφια και Σκόπια. Την υπόθεση παρακολουθεί και ο ΟΣΕ, ο οποίος δεν θέλει ένα περιουσιακό στοιχείο του (Θριάσιο ΙΙ) να «απαξιώνεται», αλλά να δοθεί προς χρήση, με οφέλη, όπως ενοίκια / έσοδα, κ.ά. Σημειώνεται ότι το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, ο Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Σταθμός και Σταθμός Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών. Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.
  9. Εντελώς λάθος. Αυτό δείχνει είτε άγνοια είτε λαμογιά. Το τοπογραφικό συντάσσεται με αποτύπωση των πραγματικών ορίων και όχι των μελλοντικών. Κι επειδή υποψιάζομαι ότι το έκανε για να βγάλει την άδεια (με συναίνεσή σου?), ετοιμάσου για εκπλήξεις, αφού σε βολεύει η παρανομία... Όσο για το στύλο, όπως έστρωσες θα κοιμηθείς. Ο ΔΕΔΔΗΕ σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχτεί να τοποθετηθεί εσώτερον του προσώπου (όπως αυτό έχει δειχτεί στην άδεια). Συνεπώς, δεν έχουμε να πούμε κάτι αλλο καληνύχτα και καλή τύχη...
  10. και θα μας αναγκάσουν να βαδίζουμε στη μέση του δρόμου
  11. Συγκρίνεις σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια της Ο.Α. Αν εκδόθηκε Ο.Α για προσθήκη Β' ορόφου, δέχεσαι τα σχέδια και συγκρίνεις με αυτά. Αν δεν βρίσκονται σχέδια οι λύσεις έχουν αναφερθεί εκατοντάδες φορές στο φόρουμ (νήμα ανασύστασης φακέλου Ν. 4495). Αν έχουν κατασκευάσει και άλλον όροφο πέραν αυτών που εμφανίζονται στα εγκεκριμένα σχέδια, θα τον εκλάβεις ως αυθαίρετο. Στην υπαγωγή δεν εξετάζουμε τι θα μπορούσαμε να έχουμε κατασκευάσει νόμιμα κατά το χρόνο τέλεσης της αυθαιρεσίας. Αυτό θα εξεταζόταν σε περίπτωση νομιμοποίησης με τους τότε όρους δόμησης. Γενικώς γράφεις πολλά πράγματα και όπως αντιλαμβάνεσαι στα πλαίσια του φόρουμ δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς την μελέτη αντί για εσένα. Επισημαίνω όμως κάτι που είδα να αναγράφεις. Οι συχνές μεταβολές επιφάνειας οικοπέδου. Αυτό θα πρέπει να το διευρευνήσεις ανεξαρτήτως τακτοποίησης αυθαιρέτων. Αφορά ιδιοκτησιακό θέμα ταύτισης τίτλων και αδειών και θα πρέπει να βγει μια άκρη σε ολο αυτό. Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να δεις δηλώσεις Κτηματολογίου, αποσπάσματα ανάρτησης (λογικά η περιοχή θα έχει φτάσει μέχρι προανάρτηση τουλάχιστον).
  12. @Poli_na Kάθε αυθαίρετη κατασκευή που παραβιάζει Κ.Χ πόλης δεν τακτοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 89 (υπάρχουν και εξαιρέσεις) . Δίνεταιμια εξαίρεση στην περίπτωση που δεν έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση. Για τους εξώστες, υπάρχει παρέκκλιση στο εδάφιο γγ *της κατηγορίας 3 αλλά μέχρι το 20% υπέρβαση της εγκεκριμένης επιφάνειάς τους. Για εξώστες προ ΓΟΚ 85 δεν υπάρχει περιορισμός επιφάνειας για ένταξη στην κατηγορία 3 (σχετ. η εγκ. 3 Ν. 4178/13). *γγ) αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφανείας τους έως είκοσι τις εκατό (20%). Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο,
  13. Ο μηχανικός πάτησε πάνω στο σχέδιο του ρυμοτομικου και έφτιαξε το τοπογραφικό. Για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα ότι δεν έχω αφήσει πεζοδρόμιο όπως οι γείτονες οχι για άλλο λόγο. Εμένα με βολεύει να βγει έξω γιατί θα έχω περισσότερο χώρο μπροστά. Πιο πολύ για το σημείο της κολονας που θα μπει ο μετρητής της ΔΕΗ με απασχολεί
  14. Καλησπέρα σας, Η ερώτηση μου είναι η εξής: Για διαχωρισμό κατοικίας σε 2 διαμερίσματα ( οριζόντια ιδιοκτησία) , απαιτείται μελέτη Ενεργητικής και Παθητικής πυροπροστασίας; Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
  15. Συνάδελφε @Aeternus και οποιοσδήποτε άλλος μπορει να γνωρίζει. Γενικά βρήκα τη συζήτηση στο φόρουμ όπου αναφέρεται ότι αυθαίρετος εξώστης με ΓΟΚ 85 δεν τακτοποιείται αλλά δεν μπορώ να βρώ σε ποιο ακριβώς άρθρο βασίζεται αυτό. Καθώς σύμφωνα με το άρθρο 11 παράγραφοι 3,4,5, μπορούν να κατασκευαστούν πάνω από κοινόχρηστο χώρο αλλά ισχύουν προυποθέσεις.. 3. Οι εξώστες δεν επιτρέπεται να προεξέχουν από το οριακό επίπεδο της οικοδομικής γραμμής (κατακόρυφο ή κεκλιμένο), όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 9, παρ. 6α και 6β, περισσότερο από ένα δέκατο του πλάτους του δρόμου, όπως καθορίζεται στο άρθρο 10 του παρόντος και μέχρι 2.00 μ. το πολύ. 4. Εξώστες που κατασκευάζονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους ή χώρους παραχωρημένους σε κοινή χρήση, κατά το άρθρο 12, πρέπει να βρίσκονται σε ύψος τουλάχιστον 3 μ. από κάθε σημείο της στάθμης του πεζοδρομίου ή της οριστικής στάθμης του παραχωρημένου χώρου. 5. Εξώστες που κατασκευάζονται πάνω από κοινόχρηστους χώρους σε ύψος μικρότερο από 5 μ. πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον 0,50 μ. μέσα από το άκρο του κρασπέδου του πεζοδρομίου σε οριζόντια προβολή.
  16. Καλησπέρα σας, @duderino Αν και έχει περάσει καιρός από το topic θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το αίτημα καθώς έχω ίδια περίπτωση. Έκανα το αίτημα στη καρτέλα 'Αιτήματα', επέλεξα ως τύπο αιτήματος το'Δυνατότητα Προώθησης σε "Οριστική Υπαγωγή" με περιγραφή δικαιολογητικών' η κατάσταστη αιτήματος μου είναι σε εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή. Το αίτημα από ποıό φορέα ελέγχεται; Επίσης, σας ζητήθηκε κάποιο άλλο έγγραφο; Μόλις έκανα το αίτημα μου ήρθε email από TEE με επισυναπτόμενο διευκρινηστικό έγγραφο που συμπερασματικά γράφει ότι απαιτείται: • έκδοση διοικητικής πράξης του αρμόδιου τμήματος Ελέγχου Κατασκευών της ΥΔΟΜ για τους όρους με τους οποίους θα διενεργηθούν οι εργασίες και • ανάληψη της επίβλεψης από ιδιώτη μηχανικό για την εκτέλεση των εργασιών σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους. Σας ζητήθηκε παρόμοια πράξη;
  17. Σε οικόπεδο σε οικισμό προϋφιστάμενο του 1923 που το 1986 χαρακτηρίστηκε ως οικισμός κάτω των 2000 κατοίκων έχουν συμβεί τα εξής υπέροχα: 1. Εκδόθηκε άδεια το 1972 για ανέγερση διώροφης οικοδομής δείχνοντας πλάτος δρόμου 5,00 μ. ενώ σε κάποιο τμήμα του προσώπου είναι 3,70 μ. Σύμφωνα με το 111/Δ/1968 επιτρεπόταν η ανέγερση διώροφου κτίσματος, ανεξαρτήτως πλάτους δρόμου. Όμως την ίδια χρονιά προέβησαν σε έκδοση νέας άδειας προσθήκης δεύτερου ορόφου, δηλαδή προέκυψε τριώροφη οικοδομή. Νομίζω ότι με βάση το ίδιο ΦΕΚ αυτό δεν επιτρεπόταν. Το οικόπεδο στις άδειες έχει επιφάνεια 557 τ.μ. 2. Το έτος 1998 έγινε σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών όπου αναφέρεται ότι το οικόπεδο έχει επιφάνεια 600 τ.μ. 3. Το έτος 2010 εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης κάποιων αυθαιρεσιών χωρίς να έχει γίνει παραχώρηση του απαιτούμενου εδαφικού τμήματος σε κοινή χρήση. Πλάτος δρόμου δεν αναφερόταν στο τοπογραφικό. Διάγραμμα κάλυψης δεν υπάρχει στο φάκελο. Εμβαδόν οικοπέδου 770 τ.μ. 4. Το έτος 2017 γίνεται προσθήκη υποστέγου με οικοδομική άδεια χωρίς να αναγράφονται πλάτη δρόμου. Εμβαδόν οικοπέδου 750 τ.μ. Ερωτήματα: Α. ο τελευταίος όροφος είναι, όντως, αυθαίρετος; Μήπως υπήρχε κάποια διάταξη μεταγενέστερη του 111/Δ/1968 που επέτρεπε την ανέγερσή του; Β. Οι άδειες του 2010 και 2017 θεωρούνται ως μη εκδοθείσες, καθώς το οικόπεδο δεν ήταν οικοδομήσιμο κατά το χρόνο έκδοσης τους, σωστά;. Οι ιδιοκτήτες (είναι οικογενειακό το τριώροφο) δέχεται να κατεδαφίσει το υπόστεγο. Όμως στην άδεια νομιμοποίησης του 2010 «νομιμοποιήθηκε» και ένα ισόγειο κτίσμα με χρήση χώρου στάθμευσης και ένας εξωτερικός ανελκυστήρας, τα οποία κατασκευάστηκαν μετά τον καθορισμό του οικισμού ως οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων. Θεωρείτε ότι καταλέγεται στην Κατηγορία 5, καθώς το οικόπεδο είναι από το 1986 μη οικοδομήσιμο ή ανήκει στην Κατηγορία 4 λόγω της πρώτης οικοδομικής άδειας του 1972. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  18. @Aeternus σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Όσον αφορά την υπέρβαση ύψους αυτή θα ληφθεί με συντελεστές 1,2 ή 1,4 επειδή έχω ΥΔ; Μπορώ να θεωρήσω λοιπή παράβαση επειδή το συνολικό ύψος του κτιρίου είναι χαμηλότερο από το μέγιστο της περιοχής; (μάλλον δεν μπορώ απ' ότι έχω καταλάβει...)
  19. @tselesta ναι έτσι είναι, προφανώς αναφέρεσαι στο 5σέλιδο της δήλωσης υπαγωγής. Εγώ αναφερόμουν στην βεβαίωση που βγάζει το σύστημα αυθαιρέτων για σύνδεση με τα δίκτυα, αυτή έχει καταργηθεί.
  20. Άλλο ένα μπαλκόνι που έπεσε στην πόλη μου πριν 4 μέρες. Όπως πάμε σε λίγο θα πέφτουν κάθε μέρα.. Messenger_creation_6D51B298-F0F2-4494-BB3C-2819D494E153[1].pdf
  21. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Πάντως, τώρα που ετοιμάζω τη βεβαίωση σύνδεσης με δίκτυα, για τις περιπτώσεις σύνδεσης αυθαίρετων κατασκευών ζητάει πάλι τη βεβαίωση που βγάζει το σύστημα των αυθαιρέτων ("Βεβαίωση υπαγωγής σε νόμο ρύθμισης αυθαιρέτων (με εξόφληση 1ης δόσης)/Απόφαση εξαίρεσης από κατεδάφιση").
  22. @tselesta η βεβαίωση που έβγαινε από το σύστημα αυθαιρέτων έχει καταργηθεί. Χρειάζεται βεβαίωση σύνδεσης από το ε-άδειες και αν το αυθαίρετο βρίσκεται σε κτίσμα με άδεια ,πριν από αυτό ηλεκτρονική θεώρηση του στελέχους πάλι από το ε-άδειες.
  23. Αυτό φαντάστηκα κι εγώ, αλλά έκανα την ερώτηση για να βεβαιωθώ. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
  24. χωρίς τη συγκεκριμένη βεβαίωση πώς θα γίνει η σύνδεση?
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.