Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα σε όλους. Μία ερώτηση για τα φορτία χιονιού σε επαναλαμβανόμενες στέγες. Αρχικά ο EC μας δίνει ένα συντελεστή σχήματος μ2 ο οποίος εξαρτάται καθαρά από την κλίση της στέγης όπου για την περίπτωση μου βγαίνει περίπου 1.00. Υπάρχει όμως και το παράρτημα που αναφέρεται σε εξαιρετικές συγκεντρώσεις χιονιού, στο οποίο ο συντελεστής μ1 μου προκύπτει 3.75. H σωστή διαδικασία είναι να φορτίσω όλη την στέγη με τα φορτία χιονιού και στην περιοχή που ενώνονται οι στέγες να λάβω υπόψιν μου τον συντελεστή σχήματος = 1.00 και να ορίσω και μία 2η ανεξάρτητη φόρτιση χιονιού όπου θα φορτίσω αποκλειστικά την περιοχή που ενώνονται οι στέγες λαμβάνοντας υπόψιν μου την τιμή 3.75 και στην υπόλοιπη στέγη δεν θα βάλω καθόλου χιόνι; Πρέπει να φορτίσω όλη την στέγη με χιόνι και στην περιοχή που ενώνονται οι στέγες να λάβω υπόψιν μου την τιμή 3.75;
  3. Άκη, αν θεωρείται χώρος έκθεσης, ναι απαιτείται, ανεξάρτητα αν γίνεται πώληση ή όχι μηχανημάτων
  4. Καλησπέρα και πάλι, επιβεβαιώνω ότι μετά από επικοινωνία και με το λογιστή της επιχείρησης, πουλάνε αποκλειστικά και μόνο χοντρική. Άρα νομίζω ότι πλέον ξεκάθαρα δεν θα απαιτηθεί ΠΕΑ. Επίσης να επεκτείνω το αρχικό ερώτημα, προέκυψε και 2ος χώρος της ίδιας επιχείρησης σε παρακείμενο ακίνητο, αποτελούμενος από υπόγειο ισόγειο και πατάρι επίσης. Ο χώρος όμως αυτό έχει χρήση ως χώρος έκθεσης μηχανημάτων ζαχαροπλαστικής, νομίζω ότι για αυτή την χρήση χρειάζεται ΠΕΑ κανονικά; Δεν γίνεται καθόλου πώληση όποιας μορφής από τον χώρο αυτό. Ευχαριστώ εκ νέου.
  5. Σήμερα
  6. Ευχαριστώ για την απάντηση, το δίχτυ σκίασης κάνει τη δουλειά που θέλω, σε ένα μεταλλικό πλέγμα με ζιπάκια μπορώ να το ανανεώνω κάθε χρόνο με ελάχιστο κόστος, όχι δεν υπάρχει οικονομική άνεση για teak. Ναι θα πάω σε έναν μηχανικό για άδεια επειδή ο <<φιλικός>> γείτονας έρχεται και βγάζει φωτογραφίες κάθε μέρα επειδή έβαλα 2 τσιμεντόλιθους εκεί κοντά... Αλήθεια πόσο κοστίζει μια άδεια για έναν τέτοιο φράχτη, ύψους 1 μέτρου Χ 5 μέτρων. Θα λέει ότι έχει δίχτυ σκίασης;
  7. Οποιαδήποτε κατασκευή μη συμπαγής πάνω από το 1.50 μ, είναι νόμιμη. Το δίχτυ σκίασης (αν δεν έχει πολύ καλή στήριξη) θα το καταστρέψει ο αέρας. Το ξύλο θέλει πολύ συντήρηση (εκτός κι αν βάλεις teak, αλλά θα το πληρώσεις χρυσάφι). Συμβουλέψου το μηχανικό σου
  8. Ρώτησα και εγώ για να μην θεωρηθεί και από τον πελάτη ότι το κάνω χωρίς να χρειάζεται. Μου είπαν ότι θα πρέπει να γίνει Αρχειοθέτηση. Από τη στιγμή που δεν αλλάζει κάτι και ο πελάτης τηρεί μέτρα και Βιβλίο κτλ, δεν έχει άλλο νόημα εκτός του ότι δημιουργείται ένα ηλεκτρονικό αρχείο.. Τι να πω.. Δεν έχω μελέτη αλλά έκθεση επιθεώρησης σε κτήριο του 1977, οπότε θα επιλέξω αναγκαστικά τις ειδικές διατάξεις για να μου ανοίξει πεδία. Σας ευχαριστώ πολύ.
  9. Συγγνώμη για την αντιεπιστημονικότητα αλλά σκέφτηκα, ότι μιας και μένουμε(?) Ευρώπη, να κάνω χρήση του "δικαιώματος" αυτού Ενώ, σύμφωνα με επιστημονικά κριτήρια, θα έπρεπε να συγκριθούμε με χώρες του 3ου κόσμου, με τις οποίες έχουμε πολλά κοινά (διαφθορά) συμπλ εδώ, γελάμε (ετεροχρονισμένα)
  10. Με αφορμή το άρθρο, θυμήθηκα μια παλιά γελοιογραφία του ΚΥΡ από τα τέλη του 70 Ο σκηνοθέτης Κολλάτος, σε μια συνέντευξή του, είχε (μεταξύ άλλων) καταφερθεί κατά των αριστερών, των ομοφυλόφιλων και των Κινέζων Την επομένη, ο ΚΥΡ δημοσιεύει μια γελοιογραφία με τη λεζάντα: Κύριε Κολλάτε μην τα βάζετε με τους Κινέζους γιατί είναι 800 εκατομμύρια κι εμεις μόνο 8. Κι αν το θελήσουν, θα μας κάνουν και αριστερούς και ομοφυλόφιλους...
  11. Το ίδιο πιστεύω και εγώ. Σε κάθε περίπτωση αν έχει εγκεκριμένη μελέτη δεν είναι πρόβλημα να την αρχειοθετήσει και ηλεκτρονικά στο e-adeies (υπό το σκεπτικό οτι δεν έχει μεταβληθεί τίποτα). @L-Nikos θα επιλέξεις στην καρτέλα "επιμέρους περιπτώσεις" σε ποιά διάταξη εμπίπτει το ακίνητο: πχ Πυροσβεστικές ειδικές διατάξεις, κανονισμοί πυροπροστασίας και τότε θα σου εμφανίσει επιλογή να αναρτήσεις μελέτη.
  12. Γεια στο φόρουμ, θέλω να φτιάξω έναν φράχτη πάνω από 1 μέτρο προς τον γείτονα και θέλω να βάλω κάτι που θα εμποδίζει τη θέα. Τι επιτρέπετε να βάλω; Επιτρέπετε το δίχτυ σκίασης; Τις ξύλινες σανίδες που αφήνουν κενό μεταξύ τους; Πάντα μιλάω για κάτι που θα είναι νόμιμο και μπορεί να βγει αδεια, ώστε να μην πάρω πρόστιμο. Ευχαριστώ.
  13. Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα τη γνώμη μηχανικών ή έμπειρων εγκαταστατών για την παρακάτω κατάσταση που αντιμετωπίζουμε σε νεόδμητη οικοδομή του 2024. Μέσω του φωταγωγού διέρχονται όλες οι κεντρικές ηλεκτρολογικές παροχές (από τους πίνακες των διαμερισμάτων προς τα ρολόγια της ΔΕΗ). Τα διαμερίσματά μας παραδόθηκαν με τις παροχές όπως φαίνονται στην επισυναπτόμενη φωτογραφία — μια εικόνα που, ειλικρινά, δεν θεωρήσαμε αποδεκτή για νεόδμητη κατασκευή. Μετά από πίεση, ο εργολάβος πρότεινε ως "λύση" την πάκτωση των υπαρχουσών καλωδιώσεων μέσα σε θερμοπρόσοψη πάχους 10 cm. Στην ουσία θα κολλήσει πάνω στα καλώδια 10cm θερμοπροσοψη και τα εξαφανίζει όλα....... Επιτρέπεται τεχνικά και κανονιστικά η ενσωμάτωση σωληνώσεων ηλεκτρικών παροχών εντός θερμοπρόσοψης (ETICS); Οι βασικές μας ενστάσεις: Δεν βρίσκουμε καμία επίσημη τεχνική οδηγία που να επιτρέπει ή να προβλέπει ενσωμάτωση καλωδιώσεων μέσα στη θερμομονωτική στρώση. Υπάρχει προφανές πρόβλημα πρόσβασης και συντήρησης των παροχών σε περίπτωση βλάβης. Δεν είναι σαφές αν καλύπτεται η εγκατάσταση από το ΕΛΟΤ HD 384, ειδικά όταν δεν υπάρχει αποσπώμενη διαδρομή ή σαφής σήμανση. Πυρασφάλεια: Μιλάμε για συστοιχία παροχών χωρίς δυνατότητα εξαερισμού ή ελέγχου. Υπάρχει κάποιος σχετικός περιορισμός ; Η δική μας πρόταση: 1) Ξήλωμα όλων των παροχών, 2) Εφαρμογή της θερμοπρόσοψης στον τοίχο 3) Εγκατάσταση μεταλλικού καναλιού για να οδεύουν με ασφάλεια τα καλώδια προς κάθε διαμέρισμα. Η πρόταση αυτή απορρίπτετε από τον εργολάβο — προφανώς για λόγους κόστους και όχι τεχνικής αδυναμίας. Έχει κανείς εμπειρία ή τεχνική γνώση επί του θέματος; Υπάρχει κάποιος κανονισμός ή πρότυπο που επιτρέπει ή απαγορεύει ρητά κάτι τέτοιο; Τι θα προτείνατε ως τεχνικά ορθή και κανονιστικά αποδεκτή λύση βάση κανονισμών ;
  14. Το οποίο σημαίνει ότι ακόμα και 50 τμ να θες να γυρίσεις σε κατοικία, δε μπορείς;
  15. Τελικά σε τι έχει καταλήξει η κοινότητα των συναδέλφων μετά από τόσα χρόνια συζητήσεων;
  16. Δεν σε ενδιαφέρει το Αποδεικτικό κατάθεσης μελέτης ν.4156/13. Αυτό ήταν έγγραφο που το έδιναν σε μία φάση από την Πυροσβεστική, χωρίς να ελέγξουν την μελέτη, για να το καταθέσεις στην Πολεοδομία στην διαδικασία οικοδομικής άδειας.
  17. Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν αυξημένος κατά 111% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024. Επίσης, μεγάλη αύξηση σημείωσαν και οι πωλήσεις των κινέζικων υβριδικών μοντέλων, δείχνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα υπάρξει μεγάλη διείσδυση της συγκεκριμένης κατηγορίας στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναλύοντας τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων για τον προηγούμενο Μάιο σε 28 αγορές της Ευρώπης, η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων που ειδικεύεται στην αυτοκινητοβιομηχανία, Jato, βλέπει αύξηση 2,5% σε ετήσια βάση. Ήδη τον προηγούμενο μήνα σε όλη την ΕΕ έχουν ταξινομηθεί 1,1 εκατομμύριο μονάδες, ενώ από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί σε πάνω από 5,53 εκατομμύρια μονάδες. Παράλληλα και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ακολούθησαν την αύξηση των πωλήσεων. Συγκεκριμένα, ο όμιλος VW (+3,3%), ο όμιλος Renault (+4,6%) και ο όμιλος BMW (+6,3%) συνέβαλαν στη γενικότερη αύξηση των πωλήσεων. Από το σύνολο των πωλήσεων, τον προηγούμενο Μάιο τα 65.808 οχήματα αφορούσαν κινέζικα αυτοκίνητα τα οποία πουλήθηκαν στις 28 ευρωπαϊκές αγορές, σύμφωνα με την Jato. Δύο κινέζοι κατασκευαστές έχουν εισέλθει στην πρώτη δεκάδα των πιο δημοφιλών κατασκευαστών αυτοκινήτων φέτος τον Μάιο, με το γκρουπ της Geely να καταλαμβάνει την 9η θέση με 32.992 μονάδες και την SAIC τη 10η με 29.387 πωλήσεις. Ωστόσο, ο όμιλος VW βρίσκεται σταθερά στην κορυφή (303.268 μονάδες που ταξινομήθηκαν τον Μάιο), ακολουθεί η Stellantis (168.867), η Renault Group (109.712), η Hyundai-Kia (88.401),η BMW Group (78.231), η Toyota (76.537), η Mercedes-Benz (58.442) και η Ford (41.110). Όσον αφορά τις κινέζικες εταιρίες, η MG αύξησε τις πωλήσεις της κατά 30%, φθάνοντας τα 29.400 οχήματα τον Μάιο και με την BYD να σημειώνει αύξηση 397% τη συγκεκριμένη περίοδο. Παρά τη μεγάλη αύξηση, η BYD έμεινε μόλις 40 μονάδες πίσω από την Tesla. Στην κατάταξη των μαρκών για τον Μάιο, η Skoda κατέλαβε τη δεύτερη θέση, ενώ στην κατάταξη των μαρκών από την αρχή του έτους, η Cupra σημείωσε αύξηση 30% στις ταξινομήσεις και ξεπέρασε τη μητρική μάρκα Seat. Στην κατάταξη μοντέλων, το Renault Clio σημείωσε άνοδο 12% και ανέκτησε την πρώτη θέση τον Μάιο με 21.163 ταξινομήσεις. Ακολούθησε το Dacia Sandero (19.948) και το VW T-Roc (18.420). Όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, το Tesla Model Y ηγείται της κατάταξης (10.357 μονάδες τον Μάιο, -7% σε ετήσια βάση), αλλά αντιμετωπίζει έναν ισχυρό αντίπαλο, το ολοκαίνουργιο Skoda Elroq (που ανεβαίνει την κατάταξη με 9.222 μονάδες). Τέλος, το VW ID.7 ανέβηκε στην τρίτη θέση με αύξηση 373% στις ταξινομήσεις και ακολούθησαν τα ID.4 και ID.5. View full είδηση
  18. Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν αυξημένος κατά 111% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024. Επίσης, μεγάλη αύξηση σημείωσαν και οι πωλήσεις των κινέζικων υβριδικών μοντέλων, δείχνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα υπάρξει μεγάλη διείσδυση της συγκεκριμένης κατηγορίας στην ευρωπαϊκή αγορά. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναλύοντας τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων για τον προηγούμενο Μάιο σε 28 αγορές της Ευρώπης, η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων που ειδικεύεται στην αυτοκινητοβιομηχανία, Jato, βλέπει αύξηση 2,5% σε ετήσια βάση. Ήδη τον προηγούμενο μήνα σε όλη την ΕΕ έχουν ταξινομηθεί 1,1 εκατομμύριο μονάδες, ενώ από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί σε πάνω από 5,53 εκατομμύρια μονάδες. Παράλληλα και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ακολούθησαν την αύξηση των πωλήσεων. Συγκεκριμένα, ο όμιλος VW (+3,3%), ο όμιλος Renault (+4,6%) και ο όμιλος BMW (+6,3%) συνέβαλαν στη γενικότερη αύξηση των πωλήσεων. Από το σύνολο των πωλήσεων, τον προηγούμενο Μάιο τα 65.808 οχήματα αφορούσαν κινέζικα αυτοκίνητα τα οποία πουλήθηκαν στις 28 ευρωπαϊκές αγορές, σύμφωνα με την Jato. Δύο κινέζοι κατασκευαστές έχουν εισέλθει στην πρώτη δεκάδα των πιο δημοφιλών κατασκευαστών αυτοκινήτων φέτος τον Μάιο, με το γκρουπ της Geely να καταλαμβάνει την 9η θέση με 32.992 μονάδες και την SAIC τη 10η με 29.387 πωλήσεις. Ωστόσο, ο όμιλος VW βρίσκεται σταθερά στην κορυφή (303.268 μονάδες που ταξινομήθηκαν τον Μάιο), ακολουθεί η Stellantis (168.867), η Renault Group (109.712), η Hyundai-Kia (88.401),η BMW Group (78.231), η Toyota (76.537), η Mercedes-Benz (58.442) και η Ford (41.110). Όσον αφορά τις κινέζικες εταιρίες, η MG αύξησε τις πωλήσεις της κατά 30%, φθάνοντας τα 29.400 οχήματα τον Μάιο και με την BYD να σημειώνει αύξηση 397% τη συγκεκριμένη περίοδο. Παρά τη μεγάλη αύξηση, η BYD έμεινε μόλις 40 μονάδες πίσω από την Tesla. Στην κατάταξη των μαρκών για τον Μάιο, η Skoda κατέλαβε τη δεύτερη θέση, ενώ στην κατάταξη των μαρκών από την αρχή του έτους, η Cupra σημείωσε αύξηση 30% στις ταξινομήσεις και ξεπέρασε τη μητρική μάρκα Seat. Στην κατάταξη μοντέλων, το Renault Clio σημείωσε άνοδο 12% και ανέκτησε την πρώτη θέση τον Μάιο με 21.163 ταξινομήσεις. Ακολούθησε το Dacia Sandero (19.948) και το VW T-Roc (18.420). Όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, το Tesla Model Y ηγείται της κατάταξης (10.357 μονάδες τον Μάιο, -7% σε ετήσια βάση), αλλά αντιμετωπίζει έναν ισχυρό αντίπαλο, το ολοκαίνουργιο Skoda Elroq (που ανεβαίνει την κατάταξη με 9.222 μονάδες). Τέλος, το VW ID.7 ανέβηκε στην τρίτη θέση με αύξηση 373% στις ταξινομήσεις και ακολούθησαν τα ID.4 και ID.5.
  19. Καλησπέρα Άκη .....καλύτερα να σου δώσουν τους ΚΑΔ της εφορίας (μέσω λογιστή) που λειτουργούν! Αν είναι να γλειτώσει 100-200€ για το ΠΕΑ, σου λέει προφορικά ο επιχιρηματίας <<κάνω χρονδρική>> και ξεμπερδεύει!
  20. Καλησπέρα, σας ευχαριστώ και τους 2 για το ενδιαφέρον. Θα ρωτήσω να πουλάνε λιανική και αν πουν ναι θα βγάλουμε ΠΕΑ αν είναι έτσι.
  21. Την είχα και εγώ αυτή την εντύπωση, αλλά με ενημέρωσαν ότι χρειάζεται αρχειοθέτηση. Καταλαβαίνω ότι με την ευκαιρία λήξης του Πιστοποιητικού (που πλέον δεν χρειάζεται λόγω ατόμων), σου λένε ανέβασέ τα κιόλας να υπάρχουν ηλεκτρονικά. Το θέμα είναι τί σημαίνει "Αποδεικτικό κατάθεσης μελέτης ν.4156/13". Εντωμεταξύ, θα μπορούσε να ανέβει το έντυπο που δίνει (έδινε πιο σωστά), η Πυροσβεστική που έλεγε ότι η Υπηρεσία έλαβε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά κτλ και εισηγείται τη χορήγηση πιστοποητικού κτλ. Αλλά στην Πυρασφάλεια δεν με άφησαν να πάρω περισσότερα έγγραφα, παρά μόνο σχέδιο και έκθεση επιθεώρησης.
  22. Νομίζω ότι από την στιγμή που δεν έχεις αλλαγές στο κτίριο σου ή στα μέτρα Πυροπροστασίας δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα και ισχύει η ήδη εγκεκριμένη μελέτη σου. Η αρχειοθέτηση μελέτης απαιτείται στην περίπτωση που δεν υπάρχει μελέτη (δεν απαιτείται πιστοποιητικό) και κάνεις καινούργια. Μήπως στην Πυροσβεστική σου είπαν για ανάρτηση έντυπης και όχι για αρχειοθέτηση;
  23. Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση. Μετά από πρόταση του Μηχανολόγου είναι να προσθέσουμε μία έξτρα έξοδο κινδύνου στο υπόγειο νέου συγκροτήματος κατοικιών. (Η άδεια βγήκε την άνοιξη) Δεν αλλάζει κάτι στο περίγραμμα του υπογείου αλλά ούτε και σε δόμηση, κάλυψη, όγκο. Αλλάζει όμως η φύτευση. Γίνεται να γίνει η αλλαγή με ενημέρωση της αδείας ή θεωρείται αλλαγή του διαγράμματος και χρειάζεται αναθεώρηση;; Ευχαριστώ πολύ!!
  24. Καλησπέρα. Θα μπορούσατε να μου πείτε τιμή ζώνης για Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης - οδός Τιμολέοντος 13; x: 410735.411 y: 4499400.585 Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  25. κατά την άποψη μου είναι η πιο βολική και λιγότερο χρονοβόρα διαδικασία... Το βάζεις ως προ 75, στην Τεχνική έκθεση γράφεις ότι είναι προ 55 και τις οικοδομικές σου άδειες ότι έχεις κλπ.... Πρόστιμο μόνο το παράβολο και συν το κόστος της δικής εργασίας (αποτύπωση, υπαγωγή κλπ)
  26. Καλημέρα. πρόκειται για κτίσμα υφιστάμενο προ 1955 και μας ενδιαφέρει το οροφοδιαμέρισμα Γ΄ορόφου, με βοηθητικά στο δώμα. Έχω στέλεχος οικοδομικής άδεια 1948, χωρίς σχέδια (εκτός από ξυλότυπο) και συμβόλαια όπου περιγράφεται το ακίνητο αλλά μάλλον δεν επισυνάπτεται κάτοψη ορόφου (επισυνάπτεται κάτοψη δώματος που αποδεικνύεται το σωστό περίγραμμα). Πρόκειται να γίνει αποδοχή κληρονομιάς. Πως βγάζω βεβαίωση προ του 1955, από ποια πλατφόρμα του ΤΕΕ? Επίσης για να έχουν μια Κάτοψη έγκυρη μήπως πρέπει να το περάσω από Ν.4495.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.