Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. @tasanto καλησπέρα, η εργασία που περιγράφεις εμπίπτει στην "αντικατάσταση δαπέδων" του άρθ.30 για την οποία δεν χρειάζεται οικ. άδεια. Οπότε ως προς αυτό το σκέλος είσαι οκ, από εκεί και πέρα υποχρεούσαι σε αναγγελία στον ΕΦΚΑ όπως επίσης και στην διαχείριση αποβλήτων.
  3. Σήμερα
  4. Καλησπέρα ψάχνοντας στον ΝΟΚ δεν βρήκα κάποιο σαφές νήμα που να αποσαφηνίζει τι ισχύει με τα ανοίγματα στους τοίχους κτιρίων που εφάπτονται με το όριο κάθετης ιδιοκτησίας (εννοείται στα ανοίγματα επί του τοίχου που είναι κοινός με το όριο). Ισχύει ότι ισχύει και για τα ανοίγματα μεταξύ δύο διαφορετικών οικοπέδων;; Και αν ναι, από που ακριβώς προκύπτει; Έχω δύο κάθετες, στην 1 υπάρχει ήδη κτίριο και στην 2 υπάρχει κτίριο σε επαφή το οποίο θα κατεδαφιστεί για να ανεγερθεί νέο κτίριο εντός της 2. Το νέο κτίριο στην 2 θα τοποθετηθεί σε απόσταση δ από το κτίριο της 1. Θα μπορούσε στον τοίχο του κτιρίου της 1 που είναι σε επαφή με το όριο των καθέτων να διανοιχτεί παράθυρο τώρα που "ελευθερώνεται" ή είναι αντίθετο σε κάποια διάταξη; Επίσης, κατά πόσο μπορεί ο περιβάλλων χώρος της κάθετης 2 να διαμορφωθεί σε υψηλότερο επίπεδο από αυτό της κάθετης 1; Γνωρίζω ότι κανονικά δεν επιτρέπεται η κατασκευή τοίχων περίφραξης μεταξύ των καθέτων (από ποιο εδάφιο όμως δεν ξέρω) και για αυτό αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί να υπάρχει και διαφορά στα υψόμετρα, ειδικά από την κοινή πλευρά τους (η άλλη πλευρά της κάθετης 2 είναι έτσι κι αλλιώς σε υψηλότερο επίπεδο λόγω κλίσης δρόμου) Σας ευχαριστώ!
  5. Σε ανακαίνιση διαμερίσματος που θα γίνει αποξήλωση των πλακιδίων στο δάπεδο,χρειάζεται ΕΕΔΜΚ ή μας καλύπτει βεβαίωση άρθρου 30? Είναι βέβαιο (μην με ρωτήσετε πως το γνωρίζω) ότι θα ειδοποιηθεί η αστυνομία με την έναρξη των εργασιών και επίσης ότι θα έρθει (μην με ρωτήσετε πάλι πως το γνωρίζω).
  6. Καλησπέρα κι απο μένα! Μία ερώτηση μόνο:Αφού ο δρόμος είναι δρόμος διανομής (δηλαδή κοινόχρηστος) γιατί θες 45 μέτρα πρόσωπο και όχι 25?
  7. Να τα πάρουμε με τη σειρά: 1. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχεις το απαιτούμενο πρόσωπο (>=45 μ) του κανόνα και, επειδή δεν ισχύουν οι παρεκκλίσεις, όλα είναι μη άρτια και μη οικοδομήσιμα. Εδώ, εφαρμόζεται η 1296/06 απόφ. Αρείου Πάγου όπου, κατά την οποία (μεταξύ άλλων) αναφέρεται ότι, Σε περίπτωση που τα όμορα οικόπεδα ή γήπεδα του αυτού ιδιοκτήτη δεν είναι άρτια, έστω και αν αποκτήθηκαν με διαφορετικά συμβόλαια, δεν διατηρούν την αυτοτέλειά τους και εξετάζονται ως ενιαία ιδιοκτησία. 2. Στη δεύτερη περίπτωση, εξετάζεις το χρόνο δημιουργίας του μπροστινού. Αν έχει δημιουργηθεί προ 1985 είναι μεν άρτιο κατά την ισχύουσα νομοθεσία αλλά όχι κατά το στε. Αν υποθέσουμε ότι αγνοείς το στε, εξετάζεται ο χρόνος δημιουργίας του για την οικοδομησιμότητα του. Αν έχει δημιουργηθεί προ 15-4-81 εμπίπτεις στην παρέκκλιση της παρ. 5βα. Άρα, νομίζω πως σε συμφέρει να επικαλεστείς το στε και να τα θεωρήσεις μη άρτια (λόγω προσώπου) και μη οικοδομήσιμα, ώστε να εφαρμόσεις την ανωτέρω απόφαση ΑΠ. Στη συνέχεια, μπορείς να κάνεις διαδικασία αναγνώρισης του δρόμου ως προ 23.
  8. Θα γινει συσταση ΟΙ εκ διαθηκης Και στην συνεχεια αποδοχη κληρονομιας, όπως τα μοιραζει η διαθηκη. Μετα την αποδοχη, υπαρχει ιδιοκτητης και εχει δικαιωμα να δωσει εντολη και να τακτοποιησει τυχον αυθαιρεσιες. Μιλας με τον συμβ/φο
  9. Σε διαθήκη αναφέρεται οτι ενα τμήμα ισογείου το αφήνει στον Α τον όροφο στον Β και την επέκταση του ισογειου στον Γ μαζι με την αποκλειστική χρήση τμηματος ακαλύπτου απο σημείο α.....εως ε.Πρέπει να γίνει σύσταση καθετου και σύσταση οριζοντιου στη μια κάθετο ή σύσταση οριζοντιου και παρατήρηση οτι το τμημα α...είναι στην αποκλειστική χρήση του Γ.
  10. Καλό μεσημέρι, στους συναδέλφους, το έψαξα πολύ, έβλεπα το κίτρινο με φάση και με έπιανε κρύος ιδρώτας, μετά απο δοκιμές όπως έγραψες, El Greco, το έκανα και είδα άναβαν οι λυχνιές με πτώση τάσης και έλιωσε αρκετά το πηνίο, το κεντρικό, του νέου αυτομάτου. Άλλαξα μια φορά στον καυκά αυτόματο, μήπως είναι ελλαττωματικός, δεν, μετά μίλησα με geyer τεχνικό αντιπρόσωπο, της farfisa, απάντηση απο Ιταλία, παλιός, δεν γίνεται κάτι, έδωσα τον αυτόματο σε ηλεκτρονικά, που μου είπε, αφού τον άνοιξε στο ηλεκτρονικό μέρος, είχαν ρίξει ρητίνη!!!!!!! οι πονηροί οι Ιταλοί, όντως τον έκαψα, μήπως βγει η ρητίνη, μπα, και το είδα, είπε το γνωστό, να βάλω πριν και μετά από δύο ηλεκτρονόμους, (το οποίο το ήξερα απο πείρα και θεωρία), να συνδέσω τον αυτόματο με είσοδο - μετά τον πρώτο ηλεκτρονόμο, κατόπιν τον νέο αυτόματο και στην έξοδο + αυτού να βάλω τον δεύτερο ηλεκτρονόμο, ώστε να πάρω έξοδο - για να στείλω στις λάμπες.
  11. Το ζήτημα του υπερτουρισμού επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς 34 νησιά του Νοτίου Αιγαίου διεκδικούν το δικαίωμα να επιβάλουν εισιτήριο εισόδου στους τουρίστες της μιας ημέρας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις από τον μεγάλο όγκο επισκεπτών Η πρόταση αυτή κατατέθηκε επισήμως από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) Νοτίου Αιγαίου, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής της Κυριακής, με στόχο την ενίσχυση των τοπικών υποδομών, την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την ισόρροπη ανάπτυξη των νησιών. Τι ζητούν οι Δήμοι Η ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου εισηγείται τη θεσμοθέτηση ενός συμβολικού, αλλά αναλογικού τέλους εισόδου για τους ημερήσιους επισκέπτες – ιδίως εκείνους που φτάνουν με πλοία αναψυχής και κρουαζιερόπλοια – χωρίς να διανυκτερεύουν ή να συνεισφέρουν ουσιαστικά στην τοπική οικονομία, πέραν των αυξημένων απαιτήσεων σε καθαριότητα, ύδρευση, διαχείριση αποβλήτων και ενεργειακή κάλυψη. Σε ισχύ ήδη το τέλος κρουαζιέρας Υπενθυμίζεται ότι από 21 Ιουλίου 2025, ισχύει στην Ελλάδα το αυξημένο τέλος επιβατών κρουαζιέρας, το οποίο θεσπίστηκε με βάση το άρθρο 42 του ν. 4256/2014. Το τέλος αφορά επιβάτες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής που πραγματοποιούν περιηγητικά ταξίδια σε ελληνικούς λιμένες και καταβάλλεται υπέρ του Δημοσίου. Η χρέωση διαφοροποιείται ανάλογα με την εποχικότητα, με στόχο: Την αποσυμφόρηση των νησιών στους μήνες αιχμής (Ιούλιος – Αύγουστος) Την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης εκτός υψηλής περιόδου Το παράδειγμα της Βενετίας Η συζήτηση για την επιβολή «εισιτηρίου εισόδου» δεν είναι νέα στην Ευρώπη. Η Βενετία ήδη εφαρμόζει ανάλογο μέτρο, με τους επισκέπτες που δεν διανυκτερεύουν να υποχρεούνται να πληρώνουν αντίτιμο για την πρόσβαση στην πόλη, ως απάντηση στα προβλήματα υπερτουρισμού, συμφόρησης και φθοράς των υποδομών. Πιθανές προκλήσεις και επόμενα βήματα Η πρόταση των 34 νησιών του Νοτίου Αιγαίου αναμένεται να προκαλέσει δημόσια διαβούλευση και συζητήσεις σε θεσμικό επίπεδο, καθώς θα απαιτήσει νομοθετική ρύθμιση, αλλά και τεχνικό σχεδιασμό για την εφαρμογή και είσπραξη του τέλους. Οι δήμοι, πάντως, επιμένουν ότι ένα τέτοιο μέτρο θα πρέπει να επιστρέφει απευθείας στις τοπικές κοινωνίες, για τη βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών προς όλους – τουρίστες και κατοίκους. View full είδηση
  12. Το ζήτημα του υπερτουρισμού επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς 34 νησιά του Νοτίου Αιγαίου διεκδικούν το δικαίωμα να επιβάλουν εισιτήριο εισόδου στους τουρίστες της μιας ημέρας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις από τον μεγάλο όγκο επισκεπτών Η πρόταση αυτή κατατέθηκε επισήμως από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) Νοτίου Αιγαίου, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Καθημερινής της Κυριακής, με στόχο την ενίσχυση των τοπικών υποδομών, την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και την ισόρροπη ανάπτυξη των νησιών. Τι ζητούν οι Δήμοι Η ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου εισηγείται τη θεσμοθέτηση ενός συμβολικού, αλλά αναλογικού τέλους εισόδου για τους ημερήσιους επισκέπτες – ιδίως εκείνους που φτάνουν με πλοία αναψυχής και κρουαζιερόπλοια – χωρίς να διανυκτερεύουν ή να συνεισφέρουν ουσιαστικά στην τοπική οικονομία, πέραν των αυξημένων απαιτήσεων σε καθαριότητα, ύδρευση, διαχείριση αποβλήτων και ενεργειακή κάλυψη. Σε ισχύ ήδη το τέλος κρουαζιέρας Υπενθυμίζεται ότι από 21 Ιουλίου 2025, ισχύει στην Ελλάδα το αυξημένο τέλος επιβατών κρουαζιέρας, το οποίο θεσπίστηκε με βάση το άρθρο 42 του ν. 4256/2014. Το τέλος αφορά επιβάτες επαγγελματικών πλοίων αναψυχής που πραγματοποιούν περιηγητικά ταξίδια σε ελληνικούς λιμένες και καταβάλλεται υπέρ του Δημοσίου. Η χρέωση διαφοροποιείται ανάλογα με την εποχικότητα, με στόχο: Την αποσυμφόρηση των νησιών στους μήνες αιχμής (Ιούλιος – Αύγουστος) Την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης εκτός υψηλής περιόδου Το παράδειγμα της Βενετίας Η συζήτηση για την επιβολή «εισιτηρίου εισόδου» δεν είναι νέα στην Ευρώπη. Η Βενετία ήδη εφαρμόζει ανάλογο μέτρο, με τους επισκέπτες που δεν διανυκτερεύουν να υποχρεούνται να πληρώνουν αντίτιμο για την πρόσβαση στην πόλη, ως απάντηση στα προβλήματα υπερτουρισμού, συμφόρησης και φθοράς των υποδομών. Πιθανές προκλήσεις και επόμενα βήματα Η πρόταση των 34 νησιών του Νοτίου Αιγαίου αναμένεται να προκαλέσει δημόσια διαβούλευση και συζητήσεις σε θεσμικό επίπεδο, καθώς θα απαιτήσει νομοθετική ρύθμιση, αλλά και τεχνικό σχεδιασμό για την εφαρμογή και είσπραξη του τέλους. Οι δήμοι, πάντως, επιμένουν ότι ένα τέτοιο μέτρο θα πρέπει να επιστρέφει απευθείας στις τοπικές κοινωνίες, για τη βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών προς όλους – τουρίστες και κατοίκους.
  13. @CHRISTINA GIO. καλησπέρα, πρώτα θα κάνεις υπαγωγή για τις αυθαιρεσίες που περιγράφεις. Η βεβαίωση σύνδεσης με τα δίκτυα μέσω του συστήματος αυθαιρέτων έχει πλέον καταργηθεί. Θα κάνεις μετα ηλεκτρονική θεώρηση της οικ. άδειας και μετά έκδοση βεβαίωσης για σύνδεση με τα δίκτυα, όλα μέσω του σύστήματος ε-άδειες του ΤΕΕ. Διάβασε τα παραπάνω μηνύματα, και οδηγίες στο παρακάτω: https://web.tee.gr/wp-content/uploads/2025-05-22_ΟΔΗΓΙΕΣ-ΓΙΑ-ΤΗ-ΘΕΩΡΗΣΗ-ΑΔΕΙΩΝ.pdf
  14. Το Παγκόσμιο Βραβείο Βιώσιμης Αρχιτεκτονικής 2027, μια τιμή που δημιουργήθηκε από την αρχιτέκτονα και ακαδημαϊκό Jana Revedin το 2006, είναι τώρα ανοιχτή για αιτήσεις. Το Βραβείο υποστηρίζεται από την UIA και, από το 2011, τελεί υπό την αιγίδα της UNESCO. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ανακοίνωση που ακολουθεί. https://www.sadas-pea.gr/wp-content/uploads/2025/10/apply_now_to_the_2027_global_award.pdf View full είδηση
  15. Το Παγκόσμιο Βραβείο Βιώσιμης Αρχιτεκτονικής 2027, μια τιμή που δημιουργήθηκε από την αρχιτέκτονα και ακαδημαϊκό Jana Revedin το 2006, είναι τώρα ανοιχτή για αιτήσεις. Το Βραβείο υποστηρίζεται από την UIA και, από το 2011, τελεί υπό την αιγίδα της UNESCO. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ανακοίνωση που ακολουθεί. https://www.sadas-pea.gr/wp-content/uploads/2025/10/apply_now_to_the_2027_global_award.pdf
  16. Καλημέρα σας, σε ακίνητο το οποίο δεν έχει θεωρημένη οικοδομική άδεια (η αδεια εκδόθηκε το 20070 θελει ο ιδιοκτήτης να συνδεθεί με τα δίκτια καθώς στο κτιριο υπάρχουν και αυθαιρεσίες πρεπει να γίνει τακτοποίηση. Ειναι υποχρεωτική η θεώρηση της οικοδομικής αδειας ή μπορεί να γίνει συνδεση μόνο με την υπαγωγή στον 4495/2017 καθώς θα συνδεθεί ως κτίσμα με αυθαιρεσίες ; σας ευχαριστω! Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. akis73
  17. Καλημέρα και ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Η περιοχή μου έχει κυρίως διανομές και αναδασμούς. Όμως υπάρχουν κάποιες περιοχές, ελάχιστες, που δεν υπάρχει διανομή ή αναδασμός και τις ονομάζουμε αχαρτογράφητες, δεν υπάρχει δηλαδή χάρτης... 5ρης χάρτης υπάρχει κανονικά και αποτυπώνονται οι δρόμοι εμφανώς, όπως και στις Α/Φ ΓΥΣ του 1945. Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πού βασίζεις τις απαντήσεις σου, επιγραμματικά σε ποιον νόμο, πώς ξεπερνάται δηλαδή η συνένωση 2 άρτιων αλλά μη οικοδομήσιμων σε ένα ένα άρτιο και οικοδομήσιμο? Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Είναι πράγματι άρτια αλλά μη οικοδομήσιμα ή θεωρούνται ως μη άρτια και μη οικοδομήσιμα? Ευχαριστώ και πάλι
  18. ναι και στα δύο ερώτηση : τι εννοείς με το "αχαρτογράφητη"? δεν αποτυπώνεται στους 5ρηδες?
  19. Καλημέρα συνάδελφοι, έχω 2 περιπτώσεις ανεξάρτητες μεταξύ τους: 1η περίπτωση: Αχαρτογράφητη περιοχή, 5 όμορα τεμάχια, αγορασμένα τα τελευταία 2 χρόνια, το καθένα ως άρτιο αλλά μη οικοδομήσιμο, ιδίου ιδιοκτήτη, λωρίδες με πρόσωπα (32μ, 29μ, 27μ, 26μ, 31μ), επιφανείας περίπου 6.000τμ έκαστο και με βάθος περίπου 200μ. Έχουν πρόσωπο σε δρόμο, ο οποίος δρόμος είναι δρόμος διανομής διότι ακριβώς απέναντι υπάρχει διανομή. Βρίσκεται δηλαδή ακριβώς στο όριο του αγροκτήματος και ξεκάθαρα στον χάρτη της διανομής εμφανίζεται η οδός. Δεν υπάρχουν άλλες απαγορεύσεις (ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, NATURA, κλπ). Το ενιαίο περίπου 29.000τμ και με πρόσωπο 145μ και βάθος 200μ, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο? 2η περίπτωση: Αχαρτογράφητη περιοχή, 2 όμορα τεμάχια, επιφανείας περίπου 5.000τμ έκαστο, αγορασμένα τα τελευταία 2 χρόνια, το καθένα ως άρτιο αλλά μη οικοδομήσιμο, ιδίου ιδιοκτήτη, με πρόσωπο το ένα από αυτά >150μ σε μη αναγνωρισμένη οδό αλλά με βάθος περίπου 35μ. Το δεύτερο χωρίς πρόσωπο σε αναγνωρισμένη οδό, δηλαδή "πίσω" από το πρώτο. Δεν υπάρχουν άλλες απαγορεύσεις (ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, NATURA, κλπ). Και τα 2 δίνουν βάθος 70μ. Σε περίπτωση αναγνώρισης οδού ως προ του 1923, το ενιαίο περίπου 10.000τμ και με πρόσωπο 150μ και βάθος 70μ, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο? Ευχαριστώ
  20. Η παρούσα συνέντευξη με τον καθηγητή Θεοδόση Τάσιο, πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου 2025 από την καθηγήτρια Ελισάβετ Βιντζηλαίου, στο πλαίσιο της σειράς «Αντισεισμικές Συναντήσεις» που υλοποιείται από το ΕΤΑΜ. Επιστημονική Επιμέλεια – Δ.Σ. ΕΤΑΜ. Το Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής Μέλος της Διεθνούς Ενώσεως Αντισεισμικής Μηχανικής (International Association for Earthquake Engineering – I.A.E.E.) που εδρεύει στο Τόκιο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αντισεισμικής Μηχανικής (European Association for Earthquake Engineering – E.A.E.E.), που εδρεύει στην πόλη του εκάστοτε Γενικού Γραμματέα της Ενώσεως. Έτος Ίδρυσης 2002 View full είδηση
  21. Η παρούσα συνέντευξη με τον καθηγητή Θεοδόση Τάσιο, πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου 2025 από την καθηγήτρια Ελισάβετ Βιντζηλαίου, στο πλαίσιο της σειράς «Αντισεισμικές Συναντήσεις» που υλοποιείται από το ΕΤΑΜ. Επιστημονική Επιμέλεια – Δ.Σ. ΕΤΑΜ. Το Ελληνικό Τμήμα Αντισεισμικής Μηχανικής Μέλος της Διεθνούς Ενώσεως Αντισεισμικής Μηχανικής (International Association for Earthquake Engineering – I.A.E.E.) που εδρεύει στο Τόκιο και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αντισεισμικής Μηχανικής (European Association for Earthquake Engineering – E.A.E.E.), που εδρεύει στην πόλη του εκάστοτε Γενικού Γραμματέα της Ενώσεως. Έτος Ίδρυσης 2002
  22. Χθες
  23. @John61Kf καλησπέρα και πάλι, αν οι κατασκευές που περιγράφεις είναι μετά το '83 προφανώς είναι μεν λοιπή παράβαση αλλά κατ.5 αν μιλάμε για χρονολογία μετά το '83. Οπότε δεν μπορείς να τα τακτοποιήσεις στην παρούσα φάση, εκτός αν μπορείς να στοιχειοθετήσεις παλαιότητα προ του '83 ώστε να είσαι κατ.2.
  24. 1. Θα χρειαστείς συνεργάτη Αρχιτέκτονα. 2. "Σε επαφή" σημαίνει "Κατ' επέκταση". Οπότε είσαι εντός της δυνατότητας του νόμου. υγ. Υποθέτω ότι το διατηρητέο είναι διώροφο, γιατί με ισόγειο μόνο δεν βγαίνει το 10% ...
  25. Ωραία, το ΣΧΟΟΑΠ έχει ορίσει μόνο πρεοτεινόμενα όρια. Παλαιότερα, προ ΣΧΟΟΑΠ ο οικισμός οριζόταν σε ακτίνα 800μ από την πλατεία.
  26. Καλησπέρα σας, θα ήθελα τη γνώμη σας για μια περίπτωση οικοπέδου εντός οικισμού κάτω των 2.000 κατοίκων άνω των 4.000 τ.μ. όπου ψάχνω το βέλτιστο τρόπο αξιοποίησης του. Ο ιδιοκτήτης επιθυμεί τη μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση των επιτρεπόμενων τετραγωνικών για έκδοση άδειας και αξιοποίηση σε επαγγελματικές χρήσεις (καταστήματα, υπεραγορές, αποθήκες, γραφεία κ.λπ.). Για αμιγώς επαγγελματικούς χώρους ο συντελεστής δόμησης είναι 0,6 για τα πρώτα 1.000 τ.μ., 0,5 για τα επόμενα 1.000 τ.μ. και 0,4 για τα επόμενα, σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ για οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων. Ωστόσο βάσει του Π.Δ. 59/2018 (ΦΕΚ 114/Α/29.6.2018), οι επιφάνειες των κτιρίων περιορίζονται σε: υπεραγορά έως 300 τ.μ. ανά γήπεδο, κατάστημα έως 150 τ.μ., αποθήκη έως 300 τ.μ., γραφεία έως 300 τ.μ. και επαγγελματικά εργαστήρια χωρίς περιορισμό εμβαδού. Άρα για τη βέλτιστη αξιοποίηση του οικοπέδου μπορεί να κατατμηθεί το οικόπεδο σε μικρότερα, ώστε να αναπτυχθούν επιμέρους επαγγελματικές χρήσεις βάσει των παραπάνω περιορισμών, και στη συνέχεια να γίνει λειτουργική συνένωση αυτών σε ενιαίο χώρο μεγαλύτερης επιφάνειας; Θα εκτιμούσα τη γνώμη σας για το κατά πόσο αυτό το σκεπτικό στέκει στην πράξη και αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία με αντίστοιχη περίπτωση. Επίσης θέτω και τα εξής ερωτήματα που με έχουν απασχολήσει κατά την αναζήτηση μου: 1.ποια είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ “υπεραγοράς” και “καταστήματος” - αφορά μόνο κάποιους περιορισμούς όπως θέσεις στάθμευσης - καθώς δε βρήκα εν ισχύ κάποιον ορισμό της υπεραγοράς; 2.Μπορούν οι υπεραγορές να συνενωθούν ώστε να προκύψει ενιαίος χώρος μεγαλύτερης επιφάνειας από 300τ.μ.; καθώς στο Π.Δ. 59/2018 δεν προσδιορίζει (όπως στα καταστήματα) ότι τα 300τ.μ. αναφέρονται ανά γήπεδο. 3. Μπορεί να εκδοθεί άδεια πχ. για γραφεία 300 τ.μ. και μελλοντικά να χρησιμοποιηθεί ως κατάστημα (με θεωρητικά μικρότερο μέγιστο επιτρεπόμενο εμβαδόν), είναι αυτό επιτρεπτό ή πως αντιμετωπίζεται; Δεν είμαι σίγουρος ότι το θέμα είναι πλήρως αντίστοιχο με την περίπτωση μου αλλά δεν ήξερα που να το εντάξω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.