Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Δυστυχώς (😁) βλέπει και στη Νίκης...
  3. @stathisjr 1500, ελπίζω να μην βλέπει και στην Λ. Νίκης ε; Έχω και ένα φίλο που μένει εκεί... 😛
  4. Σήμερα
  5. Καλησπέρα, θα ήθελα να μάθω ΤΖ για Μοργκεντάου 1, Θεσσαλονίκη. Ευχαριστώ.
  6. Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Σε περίπτωση που θέλουμε να βάλουμε μια μικρή αποθήκη κήπου σε ταράτσα πολυκατοικίας (με τη σύμφωνη γνώμη των συνιδιοκτητών), π.χ. από αυτές τις γαλβανιζέ μεταλλικές γύρω στα 2,5 m², θα χρειαζόταν κάποιου είδους άδεια για να είμαστε εντελώς νόμιμοι;
  7. Καλησπέρα, Σε περιοχή με χρήση μόνο κατοικίας, μπορεί σε ένα οικόπεδο χωρίς κτίριο να εκδοθεί άδεια για τη δημιουργία υπαίθριων χώρων στάθμευσης; Δε μπορώ να βρω κάπου στη νομοθεσία να διευκρινίζεται κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ.
  8. αν το "μπορούν πλέον" ήταν "ΘΑ μπορούν πλέον σιγά σιγά..." θα το σεβόμουν.... αλλά ότι μπορούν ΤΩΡΑ.... χωρίς μεσάζοντες (δεν μας γράφει ποιοι είναι οι μεσάζοντες? Οι Μηχανικοί?) Το πιο σύντομο ανέκδοτο το να αποτελέσει οδηγό και για άλλες χώρες Απορία.... ποιος λαογράφος κι από ποιο Υπουργείο έγραψε αυτό το "αφήγημα" και το μοίρασαν (non paper) στα μέσα......
  9. Download έχει? ή απλά για τα μάτια του INSPIRE? Δεν βρήκα κάτι :(.
  10. Ο κολάμπιας παραλαμβάνει καμμένη γη κάθε βδομάδα τα τελευταία 6χρονια. Απλά το έχει μπερδέψει λίγο.
  11. Με ένα κουμπί η ΕΥΔΑΠ έχει τα αντίστοιχα στοιχεια, με απλά δεδομένα στάθμης (διαθεσιμοι όγκοι online) και της καμπύλης όγκου επιφανειας του ταμιευτηρα. Αλλά φυσικά έτσι, με εικόνες, το κάνεις πιο τραγικό.
  12. Eχω κάνει δήλωση σε αυθαιρετο με το άρθρο 112 και είναι στο στάδιο της υπαγωγης με πληρωμένο το30% του προστι3μου.Ο ιδιοκτήτης θέλησε να κάνει περίφραξη χωρις άδεια σε ενα τμήμα και έγινε καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα .Τι θα μπορούσα να κάνω σε αυτή την περίπτωση ;Μπορώ να προσθέσω στη δήλωση προς έκδοση οικ. αδείας ή να κλείσω τη δήλωση και να εκδοθεί άδεια;
  13. @Παναγιώτης Ζαντές Καλησπέρα. Ισχύει ότι λέει παραπάνω ο Άκης. Έχεις υπέρβαση δόμησης 115,18 τμ/230.62 τμ*100%=49,94%>40% και προφανώς 115,18>50 τμ. Άρα κατηγορία 5 ξεκάθαρα.
  14. Πρώτα ρώτησε τους ιδιοκτήτες το τι ακριβώς θέλουν να κάνουν. Στη συνέχεια ρώτησε τον συμβολαιογράφο, για να κάνουν οι ιδιοκτήτες αυτό ακριβώς που θέλουν να κάνουν, τι ακριβώς χρειάζεται να του δώσεις. Όταν μάθεις τις δύο παραπάνω "δεσμευτικές" απαντήσεις των αρμοδίων, τότε θα γνωμοδοτήσεις κι εσύ για το τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι "σε δουλειά να βρισκόμαστε"...
  15. Εγώ σκέφτομαι το εξής: Αν οι αποθήκες αποκτήσουν δικά τους χιλιοστά (αυτοτελείς ιδιοκτησίες) - που το πιθανότερο είναι αυτό να θέλουν οι ιδιοκτήτες - θα πρέπει να γίνει πίνακας χιλιοστών για όλο το κτίριο για να αναδιανεμηθούν τα χιλιοστά, άρα θα πρέπει να ελεχθούν και τα διαμερίσματα για ΔΔ, ΥΔ, ΥΚ κλπ. Δεν θα πρέπει λοιπόν να γίνουν και τα αντίστοιχα ΠΠΗΤ για την τροποποίηση της σύστασης;
  16. Την ανάδειξη της ΑΒΑΞ ως προτιμητέου αναδόχου για την υλοποίηση του εμβληματικού έργου του Διεθνούς Πάρκου Καινοτομίας Thess INTEC ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης, σημειώνοντας ότι η πορεία της ΑΒΑΞ είναι συνυφασμένη με Θεσσαλονίκη. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Είναι τιμή μας και ευχαριστούμε πολύ τη διοίκηση του Thess INTEC για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, επιλέγοντας της θυγατρική μας ΕΤΕΘ. Όταν αναλαμβάνεις την κατασκευή ενός έργου που έχει τόσο μεγάλη σημασία για την πόλη και την ευρύτερη περιοχή, νιώθεις ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά που συμμετέχεις ενεργά σε αυτήν την προσπάθεια». Ο κ. Μιτζάλης μιλώντας στο πλαίσιο συνεδρίου («Ημερησίας» και «Έθνους») για την 89η ΔΕΘ, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, με έντονο αναπτυξιακό και τεχνολογικό αποτύπωμα, το οποίο, όπως εκτίμησε, θα ξεκινήσει το αμέσως επόμενο διάστημα. Το Thess INTEC (Thessaloniki International Technology Center) αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου οικοσυστήματος καινοτομίας, που φιλοδοξεί να αποτελέσει πόλο έλξης για επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Όπως τόνισε ο κ. Μιτζάλης «εκείνο που μας διακρίνει είναι η αξιοπιστία σε ό,τι κάνουμε και ότι θέλουμε να είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας». Τα έργα Ο κ. Μιτζάλης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα άλλα δύο μεγάλα έργα που κατασκευάζει αυτή τη στιγμή η ΑΒΑΞ στη Θεσσαλονίκη: την υπερυψωμένη περιφερειακή οδό (Flyover) και το παιδιατρικό νοσοκομείο στο Φίλυρο, το οποίο αποτελεί δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και είναι ένα από τα τρία νέα παιδιατρικά νοσοκομεία που δημιουργούνται στη χώρα (Κομοτηνή και Σπάρτη). «Τα έργα που υλοποιούμε αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη είναι μεγάλης σημασίας για την πόλη. Μακάρι να γίνονται έργα και εμείς είμαστε εδώ, για να τα κατασκευάσουμε», υπογράμμισε. Σε ό,τι αφορά το Flyover, ο CEO της ΑΒΑΞ επεσήμανε τη σημασία και την πρωτοπορία του έργου, τονίζοντας ότι βρίσκεται ήδη στο 30% της ολοκλήρωσής του, με εντατικούς ρυθμούς εργασιών σε πλήρη εξέλιξη. «Κοιμόμαστε και ξυπνάμε με το μυαλό στο Flyover. Είναι ένα έργο που “δουλεύει” 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με 10 εργοτάξια ενεργά. Όταν βλέπει ο Θεσσαλονικιός αυτόν τον ρυθμό, παίρνει ανακούφιση και ελπίδα ότι θα τελειώσει μια ώρα νωρίτερα», σημείωσε χαρακτηριστικά. Η ΑΒΑΞ εκτελεί το έργο σε κοινοπραξία με τη ΜΕΤΚΑ, έχοντας δεσμευτεί να το ολοκληρώσει έως τον Μάιο του 2027, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και την Κυβέρνηση. «Θέλουμε να υλοποιήσουμε το έργο στην ώρα του, και να είμαστε συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τον αρμόδιο υπουργό και τον πρωθυπουργό, να ολοκληρωθεί Μάιο του 2027». Αναφερόμενος στο έργο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, ο κ. Μιτζάλης δήλωσε πως η ολοκλήρωση πλησιάζει, με την παράδοση να αναμένεται εντός του Νοεμβρίου, ενώ χαρακτηριστικά έδωσε ραντεβού στην Πάτρα για τον εορτασμό του πολιούχου Αγίου Ανδρέα, (30 Νοεμβρίου), συνδέοντας συμβολικά την παράδοση του έργου με μια ιδιαίτερη ημέρα για την πόλη. Η επόμενη γενιά «Προτεραιότητα πλέον δεν είναι οι δρόμοι – Χρειάζεται στροφή σε σιδηροδρομικά, λιμενικά και περιβαλλοντικά έργα». Ο κ. Μιτζάλης στάθηκε και στο ζήτημα της στρατηγικής κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσουν οι υποδομές της χώρας τα επόμενα χρόνια, επισημαίνοντας πως τα μεγάλα περιθώρια στα οδικά έργα έχουν πλέον εξαντληθεί. «Δεν μπορείς να φτιάχνεις συνεχώς δρόμους και να αφήνεις πίσω άλλες υποδομές. Δεν είναι σωστό ούτε πολιτικά, ούτε κοινωνικά. Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα πρέπει να έχουν ο σιδηρόδρομος, ορισμένα λιμάνια, και σίγουρα έργα περιβαλλοντικού χαρακτήρα, ειδικά με την πίεση που φέρνει η κλιματική αλλαγή. Αυτά πρέπει να χρηματοδοτηθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ αναφέρθηκε και στις παθογένειες του συστήματος παραγωγής έργων στη χώρα, υπογραμμίζοντας πως δεν αρκεί μια απόφαση για να ξεκινήσει ένα έργο – πρέπει να υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί σωστά και αποτελεσματικά. «Δεν είναι μόνο να αποφασίσει κάποιος “θα κάνουμε αυτό το έργο”. Πρέπει να υπάρχει τρόπος να το πιστέψουν όλοι – να ξέρει ο ανάδοχος ότι όταν δημοπρατηθεί, θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Αν δεν υπάρχει ωριμότητα, το έργο δεν προχωρά. Γίνονται προσπάθειες, αλλά η ωρίμανση εξακολουθεί να είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα», τόνισε. Κλείνοντας, ο κ. Μιτζάλης επεσήμανε με έμφαση τη σημασία της συντήρησης των υφιστάμενων υποδομών, σημειώνοντας πως η έλλειψη φροντίδας στο παρελθόν οδήγησε σε φθορές και πρόσθετα κόστη. «Αν δώσουμε τη σημασία που πρέπει στη συντήρηση, θα αποφύγουμε να ξοδεύουμε συνεχώς περισσότερα χρήματα για νέα έργα. Όταν συντηρείς κάτι σωστά, κρατάει περισσότερο. Δυστυχώς, πολλά πράγματα στο παρελθόν δεν έγιναν σωστά» είπε ο κ. Μιτζάλης. View full είδηση
  17. Την ανάδειξη της ΑΒΑΞ ως προτιμητέου αναδόχου για την υλοποίηση του εμβληματικού έργου του Διεθνούς Πάρκου Καινοτομίας Thess INTEC ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης, σημειώνοντας ότι η πορεία της ΑΒΑΞ είναι συνυφασμένη με Θεσσαλονίκη. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Είναι τιμή μας και ευχαριστούμε πολύ τη διοίκηση του Thess INTEC για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε, επιλέγοντας της θυγατρική μας ΕΤΕΘ. Όταν αναλαμβάνεις την κατασκευή ενός έργου που έχει τόσο μεγάλη σημασία για την πόλη και την ευρύτερη περιοχή, νιώθεις ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά που συμμετέχεις ενεργά σε αυτήν την προσπάθεια». Ο κ. Μιτζάλης μιλώντας στο πλαίσιο συνεδρίου («Ημερησίας» και «Έθνους») για την 89η ΔΕΘ, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα έργο στρατηγικής σημασίας, με έντονο αναπτυξιακό και τεχνολογικό αποτύπωμα, το οποίο, όπως εκτίμησε, θα ξεκινήσει το αμέσως επόμενο διάστημα. Το Thess INTEC (Thessaloniki International Technology Center) αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου οικοσυστήματος καινοτομίας, που φιλοδοξεί να αποτελέσει πόλο έλξης για επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Όπως τόνισε ο κ. Μιτζάλης «εκείνο που μας διακρίνει είναι η αξιοπιστία σε ό,τι κάνουμε και ότι θέλουμε να είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας». Τα έργα Ο κ. Μιτζάλης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα άλλα δύο μεγάλα έργα που κατασκευάζει αυτή τη στιγμή η ΑΒΑΞ στη Θεσσαλονίκη: την υπερυψωμένη περιφερειακή οδό (Flyover) και το παιδιατρικό νοσοκομείο στο Φίλυρο, το οποίο αποτελεί δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και είναι ένα από τα τρία νέα παιδιατρικά νοσοκομεία που δημιουργούνται στη χώρα (Κομοτηνή και Σπάρτη). «Τα έργα που υλοποιούμε αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη είναι μεγάλης σημασίας για την πόλη. Μακάρι να γίνονται έργα και εμείς είμαστε εδώ, για να τα κατασκευάσουμε», υπογράμμισε. Σε ό,τι αφορά το Flyover, ο CEO της ΑΒΑΞ επεσήμανε τη σημασία και την πρωτοπορία του έργου, τονίζοντας ότι βρίσκεται ήδη στο 30% της ολοκλήρωσής του, με εντατικούς ρυθμούς εργασιών σε πλήρη εξέλιξη. «Κοιμόμαστε και ξυπνάμε με το μυαλό στο Flyover. Είναι ένα έργο που “δουλεύει” 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με 10 εργοτάξια ενεργά. Όταν βλέπει ο Θεσσαλονικιός αυτόν τον ρυθμό, παίρνει ανακούφιση και ελπίδα ότι θα τελειώσει μια ώρα νωρίτερα», σημείωσε χαρακτηριστικά. Η ΑΒΑΞ εκτελεί το έργο σε κοινοπραξία με τη ΜΕΤΚΑ, έχοντας δεσμευτεί να το ολοκληρώσει έως τον Μάιο του 2027, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και την Κυβέρνηση. «Θέλουμε να υλοποιήσουμε το έργο στην ώρα του, και να είμαστε συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τον αρμόδιο υπουργό και τον πρωθυπουργό, να ολοκληρωθεί Μάιο του 2027». Αναφερόμενος στο έργο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, ο κ. Μιτζάλης δήλωσε πως η ολοκλήρωση πλησιάζει, με την παράδοση να αναμένεται εντός του Νοεμβρίου, ενώ χαρακτηριστικά έδωσε ραντεβού στην Πάτρα για τον εορτασμό του πολιούχου Αγίου Ανδρέα, (30 Νοεμβρίου), συνδέοντας συμβολικά την παράδοση του έργου με μια ιδιαίτερη ημέρα για την πόλη. Η επόμενη γενιά «Προτεραιότητα πλέον δεν είναι οι δρόμοι – Χρειάζεται στροφή σε σιδηροδρομικά, λιμενικά και περιβαλλοντικά έργα». Ο κ. Μιτζάλης στάθηκε και στο ζήτημα της στρατηγικής κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσουν οι υποδομές της χώρας τα επόμενα χρόνια, επισημαίνοντας πως τα μεγάλα περιθώρια στα οδικά έργα έχουν πλέον εξαντληθεί. «Δεν μπορείς να φτιάχνεις συνεχώς δρόμους και να αφήνεις πίσω άλλες υποδομές. Δεν είναι σωστό ούτε πολιτικά, ούτε κοινωνικά. Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα πρέπει να έχουν ο σιδηρόδρομος, ορισμένα λιμάνια, και σίγουρα έργα περιβαλλοντικού χαρακτήρα, ειδικά με την πίεση που φέρνει η κλιματική αλλαγή. Αυτά πρέπει να χρηματοδοτηθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒΑΞ αναφέρθηκε και στις παθογένειες του συστήματος παραγωγής έργων στη χώρα, υπογραμμίζοντας πως δεν αρκεί μια απόφαση για να ξεκινήσει ένα έργο – πρέπει να υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις ώστε να μπορεί να υλοποιηθεί σωστά και αποτελεσματικά. «Δεν είναι μόνο να αποφασίσει κάποιος “θα κάνουμε αυτό το έργο”. Πρέπει να υπάρχει τρόπος να το πιστέψουν όλοι – να ξέρει ο ανάδοχος ότι όταν δημοπρατηθεί, θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Αν δεν υπάρχει ωριμότητα, το έργο δεν προχωρά. Γίνονται προσπάθειες, αλλά η ωρίμανση εξακολουθεί να είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα», τόνισε. Κλείνοντας, ο κ. Μιτζάλης επεσήμανε με έμφαση τη σημασία της συντήρησης των υφιστάμενων υποδομών, σημειώνοντας πως η έλλειψη φροντίδας στο παρελθόν οδήγησε σε φθορές και πρόσθετα κόστη. «Αν δώσουμε τη σημασία που πρέπει στη συντήρηση, θα αποφύγουμε να ξοδεύουμε συνεχώς περισσότερα χρήματα για νέα έργα. Όταν συντηρείς κάτι σωστά, κρατάει περισσότερο. Δυστυχώς, πολλά πράγματα στο παρελθόν δεν έγιναν σωστά» είπε ο κ. Μιτζάλης.
  18. @nik καλησπέρα υποτίθεται ο ανελκυστήρας θα είναι για άτομα με αναπηρία ή γενικώς εμποδιζόμενα, οπότε ναι θα πρέπει ο θάλαμος να πληροί τις ελάχιστες διαστάσεις για ΑΜΕΑ, αν θυμάμαι καλά το "Σχεδιάζονται για Όλους" αναφέρει 1,10 Χ 1,40μ
  19. @Παναγιώτης Ζαντές καλησπέρα, δεν γίνεται αυτό που λες δυστυχώς, αφού η υπ. δόμησης που ήδη έχεις είναι μεγαλύτερη των 50 τμ.
  20. @nicktheengineer και για τα 3 850 εντός - εκτός.
  21. Καλημέρα! Σε Διώροφη κατοικία ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων με οικοδομική άδεια του 2002 σε περιοχή εντός σχεδίου πόλεως, ο Ά Όροφος κατασκευάστηκε όμοιος με το Ισόγειο, με αποτέλεσμα η συνολική υπέρβαση δόμησης να είναι 115,18 τμ. Βάσει των όρων δόμησης ο Σ.Δ. ισούται με 0,80 άρα η επιτρεπόμενη δόμηση είναι 230,62 τμ και η υπέρβαση έως 40% είναι 92,25 τμ τα οποία αντιστοιχούν σε κατηγορία 4. Προκύπτει έτσι ένα υπόλοιπο της τάξεως των 22,93 τμ που κατατάσσονται σε κατηγορία 5. Το ερώτημά μου είναι το εξής μπορώ αυτά τα 22,93 τμ αντιμετωπίζοντας τα ως κάτι ξεχωριστό, να τα εντάξω στο Ν. 4495/2017 ως κατηγορία 4 στηριζόμενος (στην ουσία τραβώντας το από τα μαλλιά) στο εδάφιο δγ “αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση” Προφανώς το άθροισμα της συνολικής υπέρβασης δόμησης είναι παραπάνω των 50 τμ αλλά το θέτω ως ερώτημα προς συζήτηση μήπως έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κάποιος / κάποια συνάδερφος.
  22. Σε ευχαριστώ συνάδελφε για τον χρόνο σου και την εγκύκλιο που έστειλες. Διαβάζοντάς στη θεωρώ ότι ενιχύει αυτό που λέω και εγώ. Ότι δλδ αν σήμερα μετρήσεις μία ιδιοκτησία από ΠΕ με τα υλοποιημένα όρια που είχε όταν συντασσόταν η ΠΕ και βρεις διαφορές στο εμβαδό και στις διαστάσεις σε σχέση με τον πίνακα και το διάγραμμα της ΠΕ (εντός λογικών ορίων ανοχής) μπορείς να αγνοήσεις το πολύγωνο της ΠΕ στο νέο τοπογραφικό διάγραμμα που συντάσεις και να πορευτείς με το καινούργιο χωρίς να απαιτείται τροποποιητική πράξη.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.