Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Α έχει και σύστημα αυτόματου έλεγχου ON/OFF της λειτουργίας των κυκλοφορητών/αντλιών, μέσω θερμοστάτη ή χρονοδιακόπτη, είσαι Γ. Και επειδή οι θερμοστάτες ή χρονοδιακόπτες (εκτός εξαιρέσεων) δεν έχουν τέτοια διάταξη, είσαι κατηγορία Δ.
  3. Όπως αναφέρουν και οι συνάδελφοι το ερώτημα ανάγεται σε δυο κρίσιμα στοιχεία. 1) Ποιος είναι ο συμβολαιογραφικός χρόνος δημιουργίας του. Αν είναι πριν την έναρξη ισχύος του Ν. 3937/11 τότε το εμβαδόν των 8.000 τ.μ επαρκεί (*παρ. 2α άρθρο 9). (* 2.α) Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεως ή εκτός ορίων οικισμών νομίμως προϋφιστάμενων του 1923 ή εκτός ορίων οικισμών με πληθυσμό μέχρι 2.000 κατοίκους και εμπίπτουν σε ΕΖΔ ή Ζ.Ε.Π., το ελάχιστο όριο αρτιότητας και κατάτμησης των γηπέδων ορίζεται σε 10.000 τ.μ., εφαρμοζομένης κατά τα λοιπά, όπως ισχύει της παρ. 1 του άρθρου 1 του π.δ. της 2431.5.1985 (ΦΕΚ 270 Δ'). Κατ’ εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4.000 τ.μ., τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. Βεβαίως ο συνάδελφος που θα αναλάβει θα πρέπει να μελετήσει την περιοχή μήπως υπάρχει κάποιο ΣΧΟΟΑΠ/ΓΠΣ το οποίο επιβάλει αυστηρότερο όριο αρτιότητας ή και καθολική απαγόρευση δόμησης (περιοχές απόλυτης προστασίας) 2) Το δεύτερο αφορά το πρόσωπο σε δρόμο. Αναφέρεις περί αναγνωρισμένου δρόμου. Αυτός ο δρόμος είναι π.χ επαρχιακός, εθνικός ή δημοτικός (αναγνωρισμένος με ΦΕΚ) ή απλώς αγροτικός δρόμος που οι παρόδιοι ιδιοκτήτες τον θεωρούν ως τέτοιο δρόμο; Λόγω των τελευταίων αποφάσεων ΣτΕ θα έχεις πληροφορηθεί για το πρόβλημα που έχει ανακύψει μετά την 176/23 απόφαση, μέσω της οποίας το ΣτΕ θεωρεί ότι ένα γήπεδο θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει πρόσωπο σε δρόμο τουλάχιστον 25 μέτρα (αν ο δρόμος δεν είναι επαρχιακός, εθνικός κλπ) και ο δρόμος αυτός να υφίσταται μέσω Π.Δ. αλλιώς κατά το ΣτΕ το γήπεδο δεν είναι οικοδομήσιμο.
  4. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Συνάδελφοι καλησπέρα. Έχω ενα ακινητο εκτός σχεδίου, εντος ΖΟΕ Μεσογείων με στοιχείο "Μ" και εντός ΓΠΣ. Το ακίνητο είναι 3700τμ. Είναι άρτιο κατά παρέκκλιση με όριο αρτιότητας τα 2000τμ?
  5. Υπολειπόμενος Χρόνος: 1 μήνας and 28 days

    • ΖΗΤΗΣΗ
    • ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

    Η AGV Developments, μια δυναμικά αναπτυσσόμενη κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Κεφαλονιά, αναζητά Πολιτικό Μηχανικό για πλήρη απασχόληση, με σκοπό την επίβλεψη και διαχείριση κατασκευαστικών έργων στην περιοχή. Η θέση αφορά εργοτάξια αποκλειστικά στην Κεφαλονιά, με συμμετοχή σε έργα υψηλής ποιότητας και τεχνικών προδιαγραφών. 🎯 Αρμοδιότητες: Επίβλεψη καθημερινών εργασιών στα εργοτάξια Οργάνωση και συντονισμός συνεργείων, υλικών και προμηθευτών Διασφάλιση τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, προϋπολογισμών και τεχνικών προτύπων Επικοινωνία με μελετητές, υπεργολάβους και λοιπούς εμπλεκόμενους Διαχείριση ζητημάτων ασφάλειας και ποιότητας

    Ask for price

  6. Ως προς την αρτιότητα Natura
  7. Επικεντρώνεσαι στα πολεοδομικά μεγέθη, με άλλα λόγια στην αποτύπωση και στην χρήση (προφανώς μιλάμε για κατοικία). Το επιτρεπτό της δήλωσης αναφορικά με το χρόνο αυθαιρεσιών, συντελεστών προσδιορισμού κλπ, αφορά τον συνάδελφο που συνέταξε τη δήλωση. Τώρα, αν δεις κάτι κραυγαλέο (πχ ένα σύγχρονο σπίτι με προδιαγραφές του 2025 να αναφέρεται ως προ 55) να το ξαναδούμε.
  8. Κάνω έλεγχο αν έχουν δηλωθεί σωστά οι αυθαιρεσίες ή και στο χρόνο κατασκευής .
  9. Σήμερα
  10. Η εξουσιοδότηση γίνεται από τους τωρινούς συγκύριους των διαμερισμάτων και όχι από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες. Οι διοικητικές πράξεις καταχωρούνται στον αντίστοιχο πίνακα. Θα τον δεις όταν φτάσεις εκεί. Στην Τ.Ε αναγράφεις ότι θεωρείς απαραίτητο (μια μικρή περιγραφή του διαμερίσματος κλπ) Οι κοινόχρηστοι χώροι θα αποτελέσουν ξεχωριστή ιδιοκτησία (αν σου έχει ανατεθεί) για να προχωρήσεις ελέγχεις την νομιμότητά τους. Η αναφορά περί αίρεσης μεταγραφής δεν χρειάζεται καθώς αυτή την αναγράφαμε στις αρχές για άλλο λόγο (σύσταση Ο.Ι ή τροποποίηση).
  11. @janna Kάνεις ότι θα έκανες σε κάθε άλλη περίπτωση. Ελέγχεις το τακτοποιημένο όπως θα έλεγχες ένα υφιστάμενο με οικοδομική άδεια.
  12. Για να κάνω την άδεια μικρής κλίμακας για περίφραξη σε οικόπεδο με κτίσμα που εχει γίνει δήλωση αυθαιρετου ν 4495/17 πρέπει να κανω έλεγχο στη δήλωση που ειναι απο αλλο μηχανικο ή την αναφέρω σαν στοιχείο νομιμότητας
  13. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Ηλεκτρονικών Συστημάτων ΔΙ.ΠΑ.Ε. ΦΕΚ 5132Β-2025.pdf
  14. Καταργήθηκαν οι παρεκκλίσεις μόνο ως προς το εμβαδό. Δεν ισχύουν τα 750τμ, 1200τμ και 2000τμ μόνο ως προς το εμβαδό. Αν έχεις εμβαδό 4000, προϋφίσταται της Νατούρα και ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο (πρόσωπο 35μ - δες να καλύπτεις την χρονολογία δημιουργίας), έχεις αρτιότητα κατά παρέκκλιση.
  15. Το θέμα υπάρχει κι αλλού, αλλά ας απαντηθεί κι εδώ 1. Αν το όριο του οικισμού δεν δημιουργεί τμήμα εντός με την αρτιότητα του κανόνα, μπορείς να θεωρήσεις ως εντός οικσιμού (με παράλληλη μετατόπιση του ορίου) τόσο τμήμα ώστε να προκύψει η αρτιότητα του κανόνα. Για το θεωρητικό αυτό τμήμα του όλου γεωτεμαχίου ισχύουν οι όροι δόμησης του εντός. 2. Το κτίριο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε θέση εντός του (ενιαίου) γεωτεμαχίου με την προϋπόθεση τήρησης των π.α. (=15.00 μ) για το εκτός τμήμα
  16. Η απροθυμία των πολιτών να «αγκαλιάσουν» την ηλεκτροκίνηση κλονίζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Γερμανία εξετάζει αναβολή της κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Την περασμένη Πέμπτη η εταιρεία Bosch, ο μεγαλύτερος προμηθευτής εξαρτημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε περικοπές 13.000 θέσεων εργασίας μέχρι το 2030. Στις αρχές του χρόνου είχε κάνει λόγο για 9.000 απολύσεις. Η απόφαση αιτιολογήθηκε με την πτώση της ζήτησης, ειδικά για το κομμάτι των εξαρτημάτων που αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα, που υποχρεώνει την εταιρεία να κλείσει συγκεκριμένες μονάδες. Μια ημέρα αργότερα η Volkswagen δήλωνε ότι θα στείλει σε υποχρεωτική άδεια μιας εβδομάδας από τις 6 Οκτωβρίου τους εργαζόμενους της σε δυο εργοστάσια που παράγουν ηλεκτρικά οχήματα, στο Τσβίκαου και στη Δρέσδη. Αντιθέτως στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ, που παράγει οχήματα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χρειαστούν έξτρα βάρδιες για να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Μια κρίση διαρκείας Είναι δύο ειδήσεις που αποκαλύπτουν πτυχές της σοβαρής κρίσης, που περνάει πλέον εδώ και μήνες ο τομέας. Από το περασμένο καλοκαίρι έχουν χαθεί 51.500 θέσεις εργασίας στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ποσοστό 7% του συνολικού δυναμικού και οι προβλέψεις μιλούν και για περαιτέρω απολύσεις και μάλιστα σε παραδοσιακές μονάδες, όπως αυτή της Ford στην Κολωνία. Στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου στο Μόναχο το θέμα ήταν κυρίαρχο στις συζητήσεις πίσω από τα εντυπωσιακά περίπτερα και τις φιλόδοξες παρουσιάσεις. Ο χώρος υποφέρει και αυτό δεν είναι άσχετο και με την απροθυμία των πολιτών τόσο στη Γερμανία, όσο και συνολικά στην Ευρώπη να «αγκαλιάσουν» την ηλεκτροκίνηση σε μια έτσι κι αλλιώς κορεσμένη αγορά. Μεγάλο το ενδιαφέρον, αλλά πολλοί οι προβληματισμοί στην έκθεση ΙΑΑ του ΜονάχουΕικόνα: Frank Hoermann/SvenSimon/picture alliance Το 2020 είχαν πωληθεί στη Γερμανία 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ το 2024 μόλις 2,8 εκατομμύρια. Αυτή η μείωση αντιστοιχεί ουσιαστικά στην παραγωγή των δύο μεγαλύτερων γερμανικών μονάδων. Η αγορά της Κίνας έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό τιμών από την εγχώρια της παραγωγή και οι δασμοί του Τραμπ αποτελούν επιπλέον πρόβλημα για τη δύσκολη αγορά των ΗΠΑ. Οι απόπειρες των διευθυνόντων συμβούλων των μεγαλύτερων γερμανικών εταιρειών να έρθουν σε ξεχωριστές, απευθείας συμφωνίες με τον Τραμπ δεν έχουν ακόμα προχωρήσει. BMW, Mercedes, Volkswagen, Opel, Porsche, Audi, όλες οι επιχειρήσεις έχουν χτυπηθεί άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο από τον «ιό» της κρίσης. Έτοιμοι για τη μεγάλη στροφή Σε αυτό το πλαίσιο δεν προκαλεί μεγάλη εντύπωση η στροφή που προδιαγράφεται σε πολιτικό επίπεδο στο Βερολίνο. Ο καγκελάριος Μερτς είχε μιλήσει για τα προβλήματα του χώρου στην έκθεση ΙΑΑ του Μονάχου. Τώρα διέρρευσε ότι σκοπεύει να καλέσει σε συνάντηση κορυφής στο Βερολίνο, πιθανότατα στις 9 Οκτωβρίου, τους επικεφαλής όλων των μεγάλων του κλάδου, προκειμένου να καταλήξουν σε ένα κοινό σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης και να προτείνουν μέτρα σε επίπεδο ΕΕ. Ωστόσο σε μια τοποθέτησή του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης το απόγευμα της Παρασκευής, ο Χριστιανοδημοκράτης καγκελάριος έδειξε την κατεύθυνση προς την οποία σκέφτεται να κινηθεί. Η γερμανική κυβέρνηση θέλει να προτείνει στην Κομισιόν την άρση της απόφασης για απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, που έχει οριστεί για μετά το 2035. Κατά τη γνώμη του καγκελάριου τη λύση θα πρέπει να δώσει η ίδια η βιομηχανία με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας και όχι κάποιες ντιρεκτίβες της Κομισιόν. Σε τελευταία ανάλυση θα είναι η «αγορά» που θα δώσει την απάντηση. Στις τάξεις της Χριστιανοδημοκρατίας σε Γερμανία και Ευρώπη η σχετική σκέψη ωριμάζει από καιρό. Οι Γερμανοί βιομήχανοι δείχνουν να πιστεύουν σε λύσεις, όπως τα συνθετικά καύσιμα και περαιτέρω βελτιώσεις στα συστήματα καύσης, που θα μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, παράλληλα με την περαιτέρω βελτίωση της ηλεκτροκίνησης και την δημιουργία ενός σχετικού δικτύου που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει και θεωρείται απίθανο να αναπτυχθεί στο αναγκαίο εύρος και πυκνότητα μέχρι το 2035. «Η καταληκτική αυτή ημερομηνία πρέπει να αναθεωρηθεί σημαντικά ή και να αφαιρεθεί εντελώς», δήλωσε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Τσίπσε. Έτσι κι αλλιώς, όπως επεσήμανε ο Μερτς, και μετά το 2035 θα συνεχίσουν να κινούνται στους δρόμους της χώρας πάνω από 40 εκατομμύρια συμβατικά οχήματα. Μόλις 3,3% τα ηλεκτροκίνητα Αυτή τη στιγμή είναι δηλωμένα στη Γερμανία 49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, από τα οποία μόλις 1,65 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά ή ποσοστό 3,3%. Αυτή η αναλογία δεν αναμένεται να μεταβληθεί ριζικά μέσα στην επόμενη δεκαετία, εκτός αν όλα τα οχήματα που θα πωλούνται έως τότε ήταν μόνο ηλεκτρικά, κάτι που δεν χωράει ούτε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αν αυτό συμβαίνει στην «πλούσια» Γερμανία καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο δύσκολα είναι τα πράγματα σε άλλες «φτωχότερες» χώρες. Οι πληροφορίες λένε, λοιπόν, ότι η Γερμανία αναζητά συμμάχους και σε άλλες πρωτεύουσες της ΕΕ για να πιέσει την Κομισιόν να άρει αυτό το τελεσίγραφο, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ιστορική και θα αποδείκνυε για μια ακόμα φορά ότι (EL): Το τέλος… του τέ... πολλές αποφάσεις που ανακοινώνονται μεγαλοπρεπώς στις Βρυξέλλες σκοντάφτουν, όταν έρχονται αντιμέτωπες με την πραγματικότητα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μερτς, το τοπίο θα πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα και όχι μέσα στο 2026, όπως έχει «υποσχεθεί» η Κομισιόν. Ο ίδιος δήλωσε ότι έχει ξεκάθαρη εικόνα για το ζήτημα, αν και παραδέχτηκε ότι δεν συμφωνούν μαζί του όλοι εντός του κυβερνητικού συνασπισμού, κυρίως από τη μεριά των Σοσιαλδημοκρατών.
  17. Η απροθυμία των πολιτών να «αγκαλιάσουν» την ηλεκτροκίνηση κλονίζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Η Γερμανία εξετάζει αναβολή της κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Την περασμένη Πέμπτη η εταιρεία Bosch, ο μεγαλύτερος προμηθευτής εξαρτημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε περικοπές 13.000 θέσεων εργασίας μέχρι το 2030. Στις αρχές του χρόνου είχε κάνει λόγο για 9.000 απολύσεις. Η απόφαση αιτιολογήθηκε με την πτώση της ζήτησης, ειδικά για το κομμάτι των εξαρτημάτων που αφορούν τα ηλεκτρικά οχήματα, που υποχρεώνει την εταιρεία να κλείσει συγκεκριμένες μονάδες. Μια ημέρα αργότερα η Volkswagen δήλωνε ότι θα στείλει σε υποχρεωτική άδεια μιας εβδομάδας από τις 6 Οκτωβρίου τους εργαζόμενους της σε δυο εργοστάσια που παράγουν ηλεκτρικά οχήματα, στο Τσβίκαου και στη Δρέσδη. Αντιθέτως στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ, που παράγει οχήματα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης θα χρειαστούν έξτρα βάρδιες για να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Μια κρίση διαρκείας Είναι δύο ειδήσεις που αποκαλύπτουν πτυχές της σοβαρής κρίσης, που περνάει πλέον εδώ και μήνες ο τομέας. Από το περασμένο καλοκαίρι έχουν χαθεί 51.500 θέσεις εργασίας στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ποσοστό 7% του συνολικού δυναμικού και οι προβλέψεις μιλούν και για περαιτέρω απολύσεις και μάλιστα σε παραδοσιακές μονάδες, όπως αυτή της Ford στην Κολωνία. Στην τελευταία έκθεση αυτοκινήτου στο Μόναχο το θέμα ήταν κυρίαρχο στις συζητήσεις πίσω από τα εντυπωσιακά περίπτερα και τις φιλόδοξες παρουσιάσεις. Ο χώρος υποφέρει και αυτό δεν είναι άσχετο και με την απροθυμία των πολιτών τόσο στη Γερμανία, όσο και συνολικά στην Ευρώπη να «αγκαλιάσουν» την ηλεκτροκίνηση σε μια έτσι κι αλλιώς κορεσμένη αγορά. Μεγάλο το ενδιαφέρον, αλλά πολλοί οι προβληματισμοί στην έκθεση ΙΑΑ του ΜονάχουΕικόνα: Frank Hoermann/SvenSimon/picture alliance Το 2020 είχαν πωληθεί στη Γερμανία 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ το 2024 μόλις 2,8 εκατομμύρια. Αυτή η μείωση αντιστοιχεί ουσιαστικά στην παραγωγή των δύο μεγαλύτερων γερμανικών μονάδων. Η αγορά της Κίνας έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό τιμών από την εγχώρια της παραγωγή και οι δασμοί του Τραμπ αποτελούν επιπλέον πρόβλημα για τη δύσκολη αγορά των ΗΠΑ. Οι απόπειρες των διευθυνόντων συμβούλων των μεγαλύτερων γερμανικών εταιρειών να έρθουν σε ξεχωριστές, απευθείας συμφωνίες με τον Τραμπ δεν έχουν ακόμα προχωρήσει. BMW, Mercedes, Volkswagen, Opel, Porsche, Audi, όλες οι επιχειρήσεις έχουν χτυπηθεί άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο από τον «ιό» της κρίσης. Έτοιμοι για τη μεγάλη στροφή Σε αυτό το πλαίσιο δεν προκαλεί μεγάλη εντύπωση η στροφή που προδιαγράφεται σε πολιτικό επίπεδο στο Βερολίνο. Ο καγκελάριος Μερτς είχε μιλήσει για τα προβλήματα του χώρου στην έκθεση ΙΑΑ του Μονάχου. Τώρα διέρρευσε ότι σκοπεύει να καλέσει σε συνάντηση κορυφής στο Βερολίνο, πιθανότατα στις 9 Οκτωβρίου, τους επικεφαλής όλων των μεγάλων του κλάδου, προκειμένου να καταλήξουν σε ένα κοινό σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης και να προτείνουν μέτρα σε επίπεδο ΕΕ. Ωστόσο σε μια τοποθέτησή του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης το απόγευμα της Παρασκευής, ο Χριστιανοδημοκράτης καγκελάριος έδειξε την κατεύθυνση προς την οποία σκέφτεται να κινηθεί. Η γερμανική κυβέρνηση θέλει να προτείνει στην Κομισιόν την άρση της απόφασης για απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, που έχει οριστεί για μετά το 2035. Κατά τη γνώμη του καγκελάριου τη λύση θα πρέπει να δώσει η ίδια η βιομηχανία με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας και όχι κάποιες ντιρεκτίβες της Κομισιόν. Σε τελευταία ανάλυση θα είναι η «αγορά» που θα δώσει την απάντηση. Στις τάξεις της Χριστιανοδημοκρατίας σε Γερμανία και Ευρώπη η σχετική σκέψη ωριμάζει από καιρό. Οι Γερμανοί βιομήχανοι δείχνουν να πιστεύουν σε λύσεις, όπως τα συνθετικά καύσιμα και περαιτέρω βελτιώσεις στα συστήματα καύσης, που θα μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, παράλληλα με την περαιτέρω βελτίωση της ηλεκτροκίνησης και την δημιουργία ενός σχετικού δικτύου που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει και θεωρείται απίθανο να αναπτυχθεί στο αναγκαίο εύρος και πυκνότητα μέχρι το 2035. «Η καταληκτική αυτή ημερομηνία πρέπει να αναθεωρηθεί σημαντικά ή και να αφαιρεθεί εντελώς», δήλωσε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Τσίπσε. Έτσι κι αλλιώς, όπως επεσήμανε ο Μερτς, και μετά το 2035 θα συνεχίσουν να κινούνται στους δρόμους της χώρας πάνω από 40 εκατομμύρια συμβατικά οχήματα. Μόλις 3,3% τα ηλεκτροκίνητα Αυτή τη στιγμή είναι δηλωμένα στη Γερμανία 49 εκατομμύρια αυτοκίνητα, από τα οποία μόλις 1,65 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά ή ποσοστό 3,3%. Αυτή η αναλογία δεν αναμένεται να μεταβληθεί ριζικά μέσα στην επόμενη δεκαετία, εκτός αν όλα τα οχήματα που θα πωλούνται έως τότε ήταν μόνο ηλεκτρικά, κάτι που δεν χωράει ούτε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Και αν αυτό συμβαίνει στην «πλούσια» Γερμανία καταλαβαίνει κανείς πόσο πιο δύσκολα είναι τα πράγματα σε άλλες «φτωχότερες» χώρες. Οι πληροφορίες λένε, λοιπόν, ότι η Γερμανία αναζητά συμμάχους και σε άλλες πρωτεύουσες της ΕΕ για να πιέσει την Κομισιόν να άρει αυτό το τελεσίγραφο, μια εξέλιξη που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ιστορική και θα αποδείκνυε για μια ακόμα φορά ότι (EL): Το τέλος… του τέ... πολλές αποφάσεις που ανακοινώνονται μεγαλοπρεπώς στις Βρυξέλλες σκοντάφτουν, όταν έρχονται αντιμέτωπες με την πραγματικότητα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μερτς, το τοπίο θα πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα και όχι μέσα στο 2026, όπως έχει «υποσχεθεί» η Κομισιόν. Ο ίδιος δήλωσε ότι έχει ξεκάθαρη εικόνα για το ζήτημα, αν και παραδέχτηκε ότι δεν συμφωνούν μαζί του όλοι εντός του κυβερνητικού συνασπισμού, κυρίως από τη μεριά των Σοσιαλδημοκρατών. View full είδηση
  18. Χθες
  19. @StelMex καλημέρα, έχε κάποια βίντεο στο Youtube στο κανάλι της 4Μ, δεν ξέρω όμως αν καλύπτουν το συγκεκριμένο. https://www.youtube.com/@4MGREECE/playlists Επίσης, αν έχεις ενεργό συμβόλαιο, γιατί δεν ρωτάς την υποστήριξη να σε κατατοπίσει σχετικά με τις απορίες σου;
  20. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλημέρα συνάδελφοι. Έχει πελάτης μου οικόπεδο το οποίο βρίσκεται εν μέρει εντός και εν μέρει εκτός ορίων οικισμού κάτω των 2000. Το εντός οικισμού τμήμα είναι μικρότερο της κατά κανόνα αρτιότητας και όπως γνωρίζω μπορεί να λάβει την κατά κανόνα και να οικοδομήσει και στο τμήμα εκτός ορίων αν το επιθυμεί. Το εκτός οικισμού κομμάτι, έχει την αρτιότητα των 4στρ της ΖΟΕ της περιοχής, αλλά δεν έχει πρόσωπο σε κάποια αναγνωρισμένη οδό. Η συνολική όμως ιδιοκτησία έχει πρόσωπο σε δημοτική οδό (του οικισμού). Η ερώτησή μου είναι η εξής: Μπορεί να οικοδομήσει το εκτός σχεδίου τμήμα χωρίς αυτό να έχει πρόσωπο σε αναγνωρισμένη οδό; Αφού είναι μία ιδιοκτησία, μπορεί να θεωρηθεί ότι το πρόσωπο του εκτός οικισμού κομμάτι είναι αυτό που έχει μέσω του τμήματος εντός οικισμού; Έχω ρωτήσει συναδέλφους και οι απόψεις διίστανται. Ευχαριστώ πολύ Αν έχει τεθεί αλλού παρόμοια ερώτηση παρακαλώ ενημερώστε με για να μην δημιουργώ άσκοπα threads.
  21. @vassia Καλησπέρα. Κανονικά θα έπρεπε να έχει γίνει τροποποίηση σύστασης. Έχτισαν στην λεγόμενη "αέρινη στηλη" με εξ' αδιαιρέτου δικαίωμα 1/3 . Άρα η μεζονέτα ανήκει σε τρεις συνιδιοκτήτες εξ αδιαιρέτου. Το δικαίωμα υψουν αναφέρει χιλιοστά (πχ 100 χιλιοστά επί συνόλου);
  22. Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους! Έχω ένα οικόπεδο με ένα διώροφο κτίριο με απόληξη κλιμακοστασίου στο δώμα (δυο διαμερίσματα - ισόγειο και α' όροφος, τα οποία επικοινωνούν με κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο) ιδιοκτησίας 50% πλήρης κυριότητα στους γονείς, οι οποίοι θέλουν να μεταβιβάσουν στα δυο τους παιδιά, το 100% του κάθε διαμερίσματος ανά παιδί. Έχω κάνει καταχώρηση του γηπέδου και ΗΤΚ για το διώροφο κτίριο. Θα ήθελα μια βοήθεια για το πως προχωράω από εδώ και μετά. Μπαίνω στο Μητρώο Ταυτότητας Κτιρίου - Εισαγωγή Καταχωρίσεων με τον αριθμό Οικοπέδου/Γηπέδου, βρίσκω το οικόπεδο και κάνω εισαγωγή νέα ιδιοκτησίας (μία για κάθε οριζόντια ιδιοκτησία), αφού πρώτα θα έχω τις ΥΔ από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες (τα παιδιά) που με εξουσιοδοτούν για την υποβολή. Στην Αιτιολογία καταχώρισης ιδιοκτησίας επιλέγω: Διενέργεια δικαιοπραξίας (παρ. 2, αρθ. 59 ν.4495/17) και μετά στα στοιχεία ιδιοκτησίας επιλέγω στον τύπο ιδιοκτησίας Οριζόντια διηρημένη ιδιοκτησία. Επιπρόσθετα στην τεχνική περιγραφή θα κάνω αναφορά όλων το αδειών, τακτοποιήσεων που εκδόθηκαν για να δημιουργηθεί το κτίριο ή μόνο για την κάθε Οριζόντια Ιδιοκτησία; Θεωρώ οτι χρειάζεται να κάνω και αναφορά οτι η ΗΤΚ συντάσσεται υπό την αίρεση της μεταγραφής/καταχώρισης στο αρμόδιο γραφείο του τίτλου από τον οποίο προκύπτει η ιδιοκτησία. Και τέλος τα κοινόχρηστα τμήματα (υπαίθρια ανοικτή θέση στάθμευσης, περιβάλλον χώρος οικοπέδου, κλιμακοστάσιο, δώμα κλπ.) θα μπουν σε μια οριζόντια ιδιοκτησία πέραν των διαμερισμάτων; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
  23. καλησπέρα σας σε οικοδομή βγήκε άδεια για προσθήκη Β και Γ ορόφου (μεζονέτα). Στη σύσταση ΟΙ περιγράφεται ΟΙ ισογείου, Α ορόφου και δικαίωμα υψούν από 1/3 έκαστος. Η μεζονέτα έχει υπερβάσεις - με τι συγκρίνω για την επιλογή κατηγορίας και συντελεστή υπέρβασης δόμησης με την επιτρεπόμενη συνολική δόμηση ή με το 1/3 αυτής?
  24. Το διαβασες αυτο που γραφει.? μιλα στο ΤΕΕ και πες τους να το αλλαξουν τοτε. Τωρα, τι λεει ο καθενας στο forum...
  25. Πάντα υπάρχει δίκτυο διανομής, έχει ξαναγίνει η κουβέντα, ειδικά αν είναι εξωτερικός ο λέβητας
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.