Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Η προσωπική μου άποψη είναι "τζάμπα κόπος", δηλαδή, μην ασχολείσαι ή τουλάχιστον εξασφάλισε προκαταβολικά την αμοιβή σου για ό,τι ασχοληθείς....
  3. Δηλαδή το κράτος και οι δήμοι δεν έφτιαξαν τόσες δεκαετίες τα ΤΠΣ και τα δικαστήρια δεν τους τιμώρησαν, αλλά τιμωρούν τους πολίτες και κάνουμε συγκρίσεις με πρώην Αυτοκρατορίες της Κεντρικής Ευρώπης που είναι ένας ατέλειωτος κάμπος, άρα με άπειρη δομήσιμη γη, που είναι φτηνή και μπορείς να βάλεις περιορισμούς χωρίς κανένα θέμα, με φεουδαρχικό υπόβαθρο στις ιδιοκτησίες, που σημαίνει τεράστια οικόπεδα, ιδιωτικές πολεοδομήσεις και ευκολία στην κατασκευή των υποδομών τους, αλλά και ύπαρξη χρήματος στο κράτος και στους δήμους, ώστε να γίνονται όλα αυτά τα έργα εγκαίρως. Εδώ δεν βλέπω να έχει νόημα η ύπαρξη κινήτρων πέρα από την ανακατασκευή υπαρχόντων κτιρίων. Στην Ελλάδα με την στενότητα γης, με την μη ύπαρξη υποδομών, με τις τεράστιες καθυστερήσεις δεκαετιών στις επεκτάσεις σχεδίου, στις οποίες όταν τελικά ολοκληρώνονται, έχουν ήδη κτιστεί σε μεγάλο ποσοστό αυθαίρετα, αλλά κυρίως στο μεγάλο πρόβλημα της ύπαρξης των παλαιών πολυκατοικιών στις μεγάλες πόλεις, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να ανακατασκευαστούν χωρίς κάποια σημαντικά κίνητρα, αφού οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων, συνήθως μέσου εμβαδού 70-90 τμ θα έπαιρναν σαν αντιπαροχή κάποια γκαρσονιέρα. Προφανώς θα έπρεπε τα μπόνους να είναι σε συγκεκριμένες περιοχές και όχι σε όλες από ένα πληθυσμό και πάνω, αλλά από την άλλη θα πρέπει να πάψουμε να έχουμε αυτό το άγχος για το ύψος των κτιρίων, όταν ο όγκος τους είναι συγκεκριμένος. Αλλωστε η πλήρως αποτυχημένη πολιτική της δεκαετίας του 80 των μεζονετών που οδήγησαν σε μικρά οικόπεδα, οριζόντιες πολυκατοικίες με διπλάσιο συντελεστή από τον επιτρεπόμενο με την χρήση του ημιυπογείου και της σοφίτας και βέβαια αυτός ο κατακερματισμός της γης είχε σαν αποτέλεσμα τα οικόπεδα αυτά να είναι σε στενούς δρόμους, πλάτους 6-8 μέτρων, ενώ υποτίθεται ότι μιλάμε για προάστια, θα έπρεπε να είχε απαλλάξει κάποιους από την εμμονή του ύψους, επειδή στα νιάτα τους, τα έβλεπαν αλλιώς τα πράγματα. Υπάρχει βέβαια πάντα το ρητό, ότι αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις ιδέες μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
  4. Σήμερα
  5. Το Σάββατο 5 Ιουλίου, η Αθήνα για πρώτη φορά θα έχει στη διάθεσή της συγκοινωνίες σε 24ωρη λειτουργία. Ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δοκιμαστική δράση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό (γραμμές 2 και 3), του Τραμ (γραμμές Τ6 και Τ7) καθώς και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών, καλύπτοντας νευραλγικά σημεία του λεκανοπεδίου Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνολική εμπειρία της μετακίνησης στην πόλη, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή για το κοινό, όλες τις ώρες της ημέρας. Αποτελεί, επιπλέον, ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης των υπηρεσιών αστικής συγκοινωνίας και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας της Αθήνας. Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα αξιολογηθεί σε επόμενο στάδιο, με βάση λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα που προέκυψαν. Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικής σημασίας χαρακτηρίζεται η συνεισφορά των εργαζόμενων που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμό στηρίζουν την υλοποίηση της δοκιμαστικής 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις της ημέρας. Η λειτουργία Μετρό και Τραμ Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς την 5η Ιουλίου αφορά τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ. Συχνότητες διέλευσης γραμμής 2 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) 22:00 00:20 10' 50'' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15' 05:30 07:00 12' 30'' 07:00 10:00 10'50'' Συχνότητες διέλευσης γραμμής 3 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πλακεντία – Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Αεροδρόμιο 22:00 00:20 9' 00'' 36' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15" 05:30 07:00 10' 00'' 36' 07:00 10:00 9' 00'' 36' Συχνότητες διέλευσης γραμμών Τ6 και Τ7 του Τραμ από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πικροδάφνη – Σύνταγμα (T6) Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα (Τ7) 22:00 00:30 15' 15' 00:30 01:40 25' 25' 01:40 05:30 25" 25" 05:30 10:00 12' 12' Η λειτουργία Γραμμών Λεωφορείων Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία λεωφορείων την 5η Ιουλίου, αφορά 9 λεωφορειακές γραμμές, επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας. Οι επιπλέον γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας 164 Στ. Αγ. Δημήτριος – Κάτω Ηλιούπολη – Αργυρούπολη – Τερψιθέα 221 Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία 608 Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου 703 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών) 842 Πέραμα – Στ. Κορυδαλλός 049 Πειραιάς – Ομόνοια Α15 Στ. Λαρίσης – Δάσος Β11 Πλ. Βάθη – Ίλιον – Πετρούπολη Β12 Στ. Αττική – Άνω Λιόσια. Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας 040 Πειραιάς – Σύνταγμα 11 Άνω Πατήσια – Νέο Παγκράτι – Νέα Ελβετία Χ93 Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών Χ95 Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών Χ96 Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών Χ97 Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό. Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας 400 Πειραιάς – Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας 500 Πειραιάς – Κηφισιά 790 Γλυφάδα – Περιστέρι – Ανθούπολη Χ14 Σύνταγμα - Κηφισιά. View full είδηση
  6. Το Σάββατο 5 Ιουλίου, η Αθήνα για πρώτη φορά θα έχει στη διάθεσή της συγκοινωνίες σε 24ωρη λειτουργία. Ο ΟΑΣΑ υλοποιεί δοκιμαστική δράση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό (γραμμές 2 και 3), του Τραμ (γραμμές Τ6 και Τ7) καθώς και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών, καλύπτοντας νευραλγικά σημεία του λεκανοπεδίου Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη συνολική εμπειρία της μετακίνησης στην πόλη, προσφέροντας μια ασφαλή και αξιόπιστη επιλογή για το κοινό, όλες τις ώρες της ημέρας. Αποτελεί, επιπλέον, ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης των υπηρεσιών αστικής συγκοινωνίας και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας της Αθήνας. Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου θα αξιολογηθεί σε επόμενο στάδιο, με βάση λειτουργικά και ποιοτικά δεδομένα που προέκυψαν. Σε αυτή την προσπάθεια, καταλυτικής σημασίας χαρακτηρίζεται η συνεισφορά των εργαζόμενων που με υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμό στηρίζουν την υλοποίηση της δοκιμαστικής 24ωρης λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες επιχειρησιακές απαιτήσεις της ημέρας. Η λειτουργία Μετρό και Τραμ Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία μέσων σταθερής τροχιάς την 5η Ιουλίου αφορά τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και τις γραμμές Τ6 και Τ7 του Τραμ. Συχνότητες διέλευσης γραμμής 2 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) 22:00 00:20 10' 50'' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15' 05:30 07:00 12' 30'' 07:00 10:00 10'50'' Συχνότητες διέλευσης γραμμής 3 του Μετρό από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πλακεντία – Δημοτικό Θέατρο Πειραιά Αεροδρόμιο 22:00 00:20 9' 00'' 36' 00:20 02:00 15' 02:00 05:30 15" 05:30 07:00 10' 00'' 36' 07:00 10:00 9' 00'' 36' Συχνότητες διέλευσης γραμμών Τ6 και Τ7 του Τραμ από 22:00 (5 Ιουλίου) έως 10:00 (6 Ιουλίου) Πικροδάφνη – Σύνταγμα (T6) Ασκληπιείο Βούλας – Αγία Τριάδα (Τ7) 22:00 00:30 15' 15' 00:30 01:40 25' 25' 01:40 05:30 25" 25" 05:30 10:00 12' 12' Η λειτουργία Γραμμών Λεωφορείων Η πιλοτική 24ωρη λειτουργία λεωφορείων την 5η Ιουλίου, αφορά 9 λεωφορειακές γραμμές, επιπλέον των υφιστάμενων γραμμών 24ωρης και νυχτερινής λειτουργίας. Οι επιπλέον γραμμές 24ωρης πιλοτικής λειτουργίας 164 Στ. Αγ. Δημήτριος – Κάτω Ηλιούπολη – Αργυρούπολη – Τερψιθέα 221 Πανεπιστημιούπολη – Ακαδημία 608 Γαλάτσι – Ακαδημία – Νεκρ. Ζωγράφου 703 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι – Αγ. Ελευθέριος(μέσω Θηβών) 842 Πέραμα – Στ. Κορυδαλλός 049 Πειραιάς – Ομόνοια Α15 Στ. Λαρίσης – Δάσος Β11 Πλ. Βάθη – Ίλιον – Πετρούπολη Β12 Στ. Αττική – Άνω Λιόσια. Οι μόνιμες γραμμές 24ωρης λειτουργίας 040 Πειραιάς – Σύνταγμα 11 Άνω Πατήσια – Νέο Παγκράτι – Νέα Ελβετία Χ93 Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού – Αερολιμένας Αθηνών Χ95 Σύνταγμα – Αερολιμένας Αθηνών Χ96 Πειραιάς – Αερολιμένας Αθηνών Χ97 Αερολιμένας Αθηνών – Στ. Ελληνικό. Οι μόνιμες γραμμές νυχτερινής λειτουργίας 400 Πειραιάς – Στ. Δουκίσσης Πλακεντίας 500 Πειραιάς – Κηφισιά 790 Γλυφάδα – Περιστέρι – Ανθούπολη Χ14 Σύνταγμα - Κηφισιά.
  7. Χθες
  8. Kαλησπέρα. Δεν μπορείς να υπάγεις τον εξώστη στην κατηγορία 3. Θα τον υπάγεις με μια λοιπή παράβαση άρθρου 100 στην κατηγορία 4. Το αν παραβιάζει η όχι την Δ, δεν σε απασχολεί. Το πρόβλημα που συνήθως έχουμε με τους αυθαίρετους εξώστες είναι όταν βρίσκονται πάνω από δρόμο.
  9. Συνάδελφοι καλησπέρα. Διαβάζω για τους εξώστες και προσπαθώ να καταλάβω αν μπορώ να τακτοποίησω με κάποιο τρόπο έναν εξώστη. Αφορά διαμέρισμα με ΟΑ του 1997, είναι εξώστης που δεν φαινόταν καν στην άδεια, πάνω από τον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου χωρίς να παράβιαζει δ. Το πρόβλημα είναι πως είναι 6τμ, >20% των υλοποιημένων της συγκεκριμένης ΟΙ (ήτοι 4.5τμ). Καταλαβαίνω ότι δεν τακτοποιείται αλλά μιλάμε για 1.5τμ διαφορά. Η ίδια παράβαση υπάρχει σε όλους τους ορόφους. Παράλληλα περνάω στη δήλωση και ημιυπαίθριους που έκλεισαν και είχαν τακτοποιηθεί με τον 3843/10.
  10. Κάνεις τροποποοιητική και πληρώνεις τα 20 Ε για να εκδόσεις το ΠΠΗΤΚ εντός του (νέου) διμήνου. Θεωρητικά χρειάζεται εξουσιοδότηση για κάθε ενέργεια που κάνεις. Στην πράξη (το πιθανότερο) να βάλεις την ίδια.
  11. Mεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33. Καλησπέρα. Για μια οριζόντια ιδιοκτησία που έχω εκδόσει πιστοποιητικό πληρότητας και έχει περάσει το δίμηνο, χρειάζεται τροποποιητική για να ανανεωθεί ; Αν και δεν χρειάζεται καμία διόρθωση (θέλω μόνο ανανέωση του διμήνου), πληρώνουμε μόνο το παράβολο των 20€; Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ίδια εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη; Ευχαριστώ
  12. Καλησπέρα συνάδελφοι Τελικά βρήκε κάνεις καμιά άκρη με το θέμα?? Ευχαριστώ πολύ!!
  13. σπάνιο φαινόμενο άδεια του 95, πολυκατοικία με ΓΟΚ και να υπάρχει υπόλοιπο ΣΔ. Το τσέκαρες με το Διάγραμμα Κάλυψης του αν έχει υπόλοιπο? Ακόμα πιο σπάνιο να δεχθούν οι άλλοι της πολυκατοικίας να χαρίσουν τον ΣΔ αν υπάρχει.... Αν υπάρχει και τον εξαντλήσουν θα χάσουν την δυνατότητα να έκανα χρήση προσθήκης με τις ευεργετικές διατάξεις του ΝΟΚ (μη προσμέτρηση κλιμ/σίου, σοφίτα κλπ) Απορία.... γιατί θέλει να αλλάξει χρήση? Δεν υπάρχει καμία απαγόρευση σε θέση στάθμευσης να διαμένει κανονικά και δεν είναι καν υποχρεωτικό να έχει αυτοκίνητο μέσα. Αρκεί να υπάρχει άνοιγμα εισόδου 2μ και κάτι για να μπορεί να μπει αμάξι (λέμε τώρα)
  14. Τελικα το βρηκα και ηταν αρκετα ευκολο Βρισκεις πρωτα το κυκλωμα που ανοιγει την πορτα βραχυκυκλωνοντας ανα δυο τα ζευγη και ετσι βρηκα τα 2 χρωματα καλωδιων ΠΡΑΣΙΝΟ και ΚΙΤΡΙΝΟ (ενα ειναι η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ) μετα βρηκα το κυκλωμα με το ΜΕΓΑΦΩΝΟ βγαζοντας ενα ενα τα καλωδια να δω σε πιο δεν ακουγεται και βρηκα το κυκλωμα ειναι ΓΚΡΙ και ΚΙΤΡΙΝΟ οποτε το ΚΙΤΡΙΝΟ ειναι το ΟΥΔΕΤΕΡΟ διοτι εμφανιζεται 2 φορες , συνεπως το ΠΡΑΣΙΝΟ ειναι η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ και το ΓΚΡΙ το ΜΕΓΑΦΩΝΟ Μετα βρηκα την κληση , εβαλα καποιον να παταει το μπουτον και με ενα τζιτζικι βρηκα που κανει θορυβο και ηταν το ΚΟΚΚΙΝΟ οποτε αυτο που περισσευει ειναι το ΑΣΠΡΟ που ειναι το ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ !
  15. Χρειάζομαι συμβουλές για το μπάνιο. Πρέπει να τοποθετήσω πλυντήριο και στεγνωτήριο. Σκέφτομαι να τα κρύψω όλα μέσα σε ένα ντουλάπι.
  16. Μπορείς επίσης να σκεφτείς έναν μικρό ανακτήρα θερμότητας ή ένα μικρό σύστημα εισαγωγής-εξαγωγής αέρα, αν ο προϋπολογισμός το επιτρέπει. Είναι ενεργειακά αποδοτικά και βοηθούν να αποφύγεις προβλήματα με υγρασία.
  17. Οι συγκεκριμένες καθυστερήσεις (μεταγραφής ΠΕ) μάλλον εξαγρίωσαν κάποιον "μεγάλο", οπότε ως δια μαγείας βγήκε νόμος βάσει του οποίου, δεν απαιτείται η μεταγραφή της Π.Ε. για την έκδοση οικοδομικών αδειών...
  18. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, έχω κολλήσει μήπως θελει κι από εκει να έχει δ... γιατί ουσιαστικά απεχει απο την κορυφη <δ.
  19. @Bitsikokos Εσύ ισχυρίζεται ότι η λωρίδα 40 τ.μ. αποτελεί μέρος του οικοπέδου σου ? ή όχι? Αν Ναι: Τότε θα πρέπει να κάνεις ένσταση στο κτηματολόγιο και να προσκομίσεις τίτλους χρησικτησίας για το τμήμα αυτό. Αν Όχι: Τότε έχεις ώς όμορο ένα μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο οικόπεδο το οποίο επηρεάζει την δική σου οικοδομησιμότητα. Δηλαδή αν έχει προκύψει νόμιμα ώς οικόπεδο 40 τ.μ., τότε δεν μπορείς και εσύ να είσαι οικοδομήσιμος μέχρι να τακτοποιηθεί αυτό. Το ότι το δικό σου οικόπεδο είναι μη οικοδομήσιμο, λόγω του ότι πρέπει να προηγηθεί η τακτοποίηση του όμορου, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει η μεταβίβαση. Μπορεί να γίνει η μεταβίβαση με το δικό σου 177τ.μ. να είναι μη οικοδομήσιμο (με ότι σημαίνει αυτό για την διαπραγμάτευση του τιμήματος). Σημ.: Αν δεν διεκδικείς τα 40 τ.μ. τότε θα πρέπει να εξεταστεί από τον Μηχανικό σου και τον Δικηγόρο σου αν το το οικόπεδο των 40 τ.μ. προέκυψε μετά την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πόλεως, διότι αν έχει προκύψει μετά (μη υπαρκτό οικόπεδο) τότε δεν σε επηρεάζει.
  20. Αν είναι με ΝΟΚ ισχύει το εξής, σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 6β : 6. Στο συντελεστή δόμησης δεν προσμετρώνται: β. Οι υπέργειοι χώροι στάθμευσης σε κτίρια αμιγούς χρήσης στάθμευσης αυτοκινήτων. Και σύμφωνα με την τεχνική οδηγία: Άπαξ και πάψει να είναι αμιγούς χρήσης στάθμευσης αυτοκινήτων όλοι οι κλειστοί χώροι θα μετρήσουν σε δόμηση.... Φαντάζομαι το αντίστοιχο θα ίσχυε και με ΓΟΚ
  21. Τι είναι το "καθεστώς ειδικού κτιρίου"? Μήπως εννοείς ότι η άδεια είναι προ ΓΟΚ '85 με κάλυψη και αριθμό ορόφων μόνο? Θα μπορούσε, όταν εκδόθηκε η άδεια, να εκδοθεί με τα ίδια στοιχεία για κατοικίες ?
  22. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο, για τα ΑΜΕΑ δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα γιατί υπάρχει είσοδος στο γκαράζ από το κλιμακοστάσιο, οπότε αν προχωρήσει θα προχωρήσει με οικοδομική άδεια και μένουν τα προβλήματα των θέσεων στάθμευσης και της συναίνεσης της πολυκατοικίας.
  23. Καταρχάς επί ΓΟΚ υπήρχε διάταξη που τα κλειστά ισόγεια γκαράζ δεν μέτραγαν στον συντελεστη, άρα 99% αυτό που εικάζεις θα ισχύει. Αν δεν λέει κάτι άλλο η σύσταση το λογικό είναι ότι το υπόλοιπο Σ.Δ. μοιράζεται με τα χιλιοστά όπως λες. Η αλλαγή χρήσης αν μπορεί να γίνει θα χρειαστεί και συμβολαιογραφική τροποποίηση. Για την οποία κατά πάσα πιθανότητα θα θες συναίνεση. Για τα γκαράζ θέλει αρκετό ψάξιμο καθώς ίσως απαιτούνται 2 Θ.Σ., 1 για αυτή που καταργείται και 1 για το νέο διαμέρισμα. (Ίσως μπορείς να εξαγοράσεις) Τέλος για τα ΑΜΕΑ λογικά σε πιάνει η Εγκ.42382/13 "Κατευθύνσεις Εφαρμογής για τη Μελέτη Προσβασιμότητας" που σε σχέση με την παρ. 4 του άρθρου 26 αναφέρει: παρ.4 (α) Στα υφιστάμενα πριν από την ισχύ του Ν-4067/12 κτίρια κατοικίας, για τα οποία εκδίδεται οικοδομική άδεια μετά την ισχύ του, δεν επιβάλλεται η μελέτη προσβασιμότητας, δεδομένου ότι στα κτίρια αυτά, δεν επιβάλλεται η υλοποίηση των απαραίτητων διαμορφώσεων ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιμοι από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα. Η υποβολή μελέτης προσβασιμότητας και η υλοποίηση των προβλεπομένων σε αυτή διαμορφώσεων - εγκαταστάσεων, επιβάλλεται στις περιπτώσεις όπου εκδίδεται οικοδομική άδεια αλλαγής χρήσης, εφόσον η νέα χρήση το απαιτεί. Γενικά πολύ δύσκολη περίπτωση φάινεται . . .
  24. Καλησπέρα, θα μπορούσα να έχω μία τιμή ζώνης για τον 4495/17, στην Πάτρα Παρακαλώ? https://maps.app.goo.gl/SSJ7q9dAYU1vyRtK8 X : 302040.73 Y : 4235885.10 Σας ευχαριστώ
  25. @dchatz Η απάντηση που γυρεύεις: @indefix123 Γενικά, ισχύει ότι:
  26. οκ μου φαίνεται αν όντως είναι και τα 2 πλάγια και έχεις δικαίωμα να κολλήσεις αριστερά.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.