Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Χθες
  2. Δώσε στοιχεία της περίπτωσης σου και ίσως σταθείς τυχερός να σου πούμε τι χρειάζεται να επιλέξεις..... Ανάλογα τη περίπτωση, επιλέξεις και τα αντίστοιχα κουτάκια.
  3. Δυστυχώς το σύστημα χωλαίνει τεχνικά και νομικά. Συζητείται ευρέως η ανάθεση σε συμβούλους ή μελετητές των αντίστοιχων διαδικασιών . Οι αναθέσεις θα γίνουν με τον γνωστό τρόπο !!!!! υπό την αιγίδα του ΤΕΕ και του ομορφάντρα προέδρου του
  4. @Pavlos33 και @tetris σας ευχαριστω πολυ
  5. Καλησπέρα, για την παραπάνω περίπτωση αρχειοθέτησης: Γνωρίζει κάποιος τί σημαίνει το "αποδεικτικό κατάθεσης μελέτης" που αναφέρει και ο συνάδελφος; Και γενικά τί άλλο αρχείο θα χρειαστεί να ανέβει πλην σχεδίων, τεύχους κτλ; Από την πυρασφάλεια με άφησαν να πάρω μόνο την κάτοψη και την έκθεση επιθεώρησης και ότι δεν χρειάζεται να ανέβει κάτι άλλο στο σύστημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  6. Απεκτησες 177 τμ. με παραχωρηση απο την Προνοια. Διπλα, κατελαβε ο Δημος μια εκταση, αλλα εβαλε την μανδρα πιο μεσα, αφηνοντας εναν "διαδρομο" Δξ τι τιτλο επικαλεσθηκε ο Δημος, παντως εχει βαλει την μαντρα "πιο μεσα", αρα αυτη η λωριδα των 40 τμ. παραμενει στην ιδιοκτησια του Δημοσιου. Θεωρητικα, ο Δημος "απεκτησε" αυτο το οικοπεδο, αλλα δξ πώς και πιθανον να υπαρχει στο ονομα του καποιος τιτλος μεταγενεστερα. Στο κτηματολογιο πρεπει να υπαρχει σχετικη εγγραφη για τον τιτλο κτησης του Δημου και τι τοπογραφικο εβαλε.... Η λωριδα των 40 τμ. εχει δικο της ΚΑΕΚ αλλα, αφου δεν την δηλωσε ο Δημος, σαν ιδιοκτήτη πρεπει να αναφερει ή την Προνοια ή "αγνωστος". Βαση για τα "περαιτερω" αποτελει ο φερομενος ιδιοκτητης της λωριδας. Προφανως, με ανεξαρτητη αυτη την λωριδα σαν ξεχωριστο οικοπεδο, το δικο σου δεν ειναι οικοδομησιμο... Πρεπει να διευθετηθει η κυριοτητα της λωριδας ειτε με χρησικτησια με τον ν. 3127/2003. ειτε με εξαγορα. Για ολα αυτα, θα μιλησεις με τον δικηγορο σου.
  7. @harriszante Εστίασε στο παρακάτω που αναφέρω. Αν είχες χαρακτηρισμένη κύρια δημοτική οδό τότε θα μπορούσες να σκεφτείς την ανέγερση της οικοδομής στην τοις πράγμασιν διαμορφωμένη οικοδομική γραμμή. Αν και δεν το αναφέρει, το επιτρεπτό αυτή της τοποθέτησης το ενέκρινε η Πολεοδομία πάνω στο τοπογραφικό, σε όσες άδειες έχω δει. Θέλω να πω δεν αρκεί να ισχυριστεί κάποιος υφιστάμενη Ο.Γ. Θα πρέπει και να εγκριθεί ζ) Στις Κύριες Δημοτικές ή Κοινοτικές οδούς 3 μέτρα από το όριο της οδού ή η απόσταση που καθορίζεται από τη διαμορφωμένη με πυκνή δόμηση σε ικανό μήκος οικοδομική γραμμή. Οι κύριες Δημοτικές ή Κοινοτικές οδοί χαρακτηρίζονται με απόφαση του Νομάρχη, ύστερα από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος του Νομού και είναι οι Δημοτικές ή Κοινοτικές οδοί που εξυπηρετούν την υπεραστική συγκοινωνία. Επιπλέον το ΠΔ 209/98 αναφέρει ότι 4) Οι διατάξεις του Αρθ-2 του παρόντος Διατάγματος δεν ισχύουν: α) για τους παραδοσιακούς οικισμούς, τα παραδοσιακά τμήματα οικισμών και τα ιστορικά κέντρα πόλεων, β) για τους αξιόλογους οικισμούς, όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται και οριοθετούνται με απόφαση Νομάρχη, σύμφωνα με το ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85) όπως ισχύει. Και τέλος έχεις να ασχοληθείς και με την διαφορετική ερμηνεία που έδωσε η απόφαση του ΣτΕ για την υποχρέωση τήρησης γραμμής δόμησης τεσσάρων μέτρων σε σχέση με τα αναφερόμενα στον ΓΟΚ 85 (τα αναφέρω παραπάνω)
  8. Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι μηχανικοί (αν και εγώ δραστηριοποιούμαι στον τομέα των δικτύων υπολογιστών), θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί, όπως φαίνεται, ο τοπογράφος και ο μηχανικός έχουν κουραστεί με την υπόθεσή μου. Ακούω αντικρουόμενες απόψεις και επειδή είναι πιθανό να χρειαστεί να απευθυνθώ σε άλλον μηχανικό/τοπογράφο, θέλω να κατατοπιστώ λίγο καλύτερα — δεν έχω τεχνικές γνώσεις και δεν θέλω να κάνω λάθη. Παραθέτω συνοπτικά τα στοιχεία και, αν χρειαστεί, θα συμπληρώσω με ό,τι άλλο ζητηθεί. 1965: Το Υπουργείο Πρόνοιας παραχωρεί στον παππού μου γωνιακό οικόπεδο 177 τ.μ. στην Καλλιθέα λόγω απαλλοτρίωσης του παλιού του πατρικού για δημιουργία δρόμου. Χτίζει εντός ορίων κατοικία 85 τ.μ. και το υπόλοιπο χρησιμοποιείται ως αυλή, χωρίς σαφή περίφραξη, καθώς όλο το οικοδομικό τετράγωνο ήταν ενιαίο αγροτεμάχιο. 1985: Ο Δήμος καταπατά το διπλανό οικόπεδο της Πρόνοιας και δημιουργεί παιδική χαρά, τοποθετώντας μάντρα με τοιχίο κατά μήκος της περιμέτρου. 1999: Ο παππούς μου κάνει μικρή προέκταση/αναδιαμόρφωση και το σπίτι φτάνει τα 92 τ.μ. Το τοπογραφικό εξακολουθεί να εμφανίζει το οικόπεδο στα 177 τ.μ. 2001: Οι γονείς μου χτίζουν διώροφη μεζονέτα (115 τ.μ.) πάνω από το υφιστάμενο κτίσμα του παππού, εντός των ορίων του οικοπέδου (177 τ.μ.) όπως αποτυπώνεται και στη θεωρημένη άδεια. 2002: Ο παππούς αποβιώνει και γίνεται σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας μεταξύ μητέρας, πατέρα και θείας μου. Το συμβόλαιο καταγράφει σωστά τα 177 τ.μ. 2025 – Απόφαση για πώληση της μεζονέτας: Αποφασίζω, λόγω σοβαρών θεμάτων υγείας των γονιών μου, να πουλήσω μόνο τη μεζονέτα (όχι το ισόγειο ή τον αέρα). Αναθέτω σε μηχανικό τη ρύθμιση πολεοδομικών εκκρεμοτήτων (αποθήκες, προεξοχές, παράθυρο κλπ). Ο Τοπογράφος ξεκινά με νέο τοπογραφικό με συντεταγμένες, αλλά το οικόπεδο πλέον προκύπτει ως 217 τ.μ.. Μετά από έλεγχο στο Κτηματολόγιο, διαπιστώνουμε ότι ανάμεσα στο οικόπεδό μου και στην παιδική χαρά υπάρχει διάδρομος 40 τ.μ. με ξεχωριστό ΚΑΕΚ, και τα σημερινά όρια του οικοπέδου μου συμπίπτουν με τη μάντρα που είχε τοποθετήσει ο Δήμος (προφανώς ξεκίνησαν από κάποιο δέντρο στη γωνία και δεν έγινε ποτέ αποτύπωση ή καταμέτρηση). Δηλαδή: η μάντρα που χωρίζει το οικόπεδο από την παιδική χαρά βρίσκεται περίπου 40 τ.μ. πιο έξω από τα νομικά όρια του οικοπέδου. Ευτυχώς, εντός αυτής της επιπλέον έκτασης δεν υπάρχει δομημένος χώρος, παρά μόνο διαμορφωμένος προαύλιος διάδρομος. Ο ένας τοπογράφος λέει ότι οφείλει να αποτυπώσει αυτό που μετράει (217 τ.μ.), αλλά να δηλώσει ότι το οικόπεδο είναι μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο, αφού περιλαμβάνει μέρος που εμπίπτει σε άλλο ΚΑΕΚ (δημοτικό διάδρομο), άρα δεν πληροί τις προϋποθέσεις. Αυτό, όμως, με προβληματίζει: δεν πουλάω αέρα, ούτε σκοπεύω να χτίσω κάτι παραπάνω, άρα είναι αυτό όντως πρόβλημα για την πώληση; Ο ίδιος μηχανικός μου πρότεινε ως προσωρινή λύση είτε: Να γκρεμιστεί η μάντρα (που τυπικά ανήκει στον Δήμο), Είτε να τοποθετηθεί προσωρινά γυψοσανίδα ή άλλη σήμανση στα νομικά όρια του οικοπέδου. Ένας άλλος τοπογράφος και μηχανικός που ρώτησα μου είπε ότι: Μπορεί να αποτυπώσει κανονικά τα 177 τ.μ. ως άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο. Να σημειώσει τα επιπλέον 40 τ.μ. ως "υπό κατάσταση προσκύρωσης". Επικοινώνησα με τον Δήμο και μου είπαν ότι μόλις φτάσουν στην περιοχή στο πλαίσιο της καταγραφής, μπορούμε να μιλήσουμε για επίσημη προσκύρωση, αλλά αυτό θα πάρει χρόνο και εγώ βιάζομαι για την πώληση. Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. Οποιαδήποτε παρατήρηση ή πρόταση είναι ευπρόσδεκτη, και μπορώ να σας στείλω σχέδια, φωτογραφίες, τοπογραφικά ή ό,τι χρειαστεί για να διευκολυνθεί η συζήτηση.
  9. Τα λογισμικά για ΠΕΑ και ΜΕΑ (και ο ΚΕΝΑΚ γενικότερα), δεν ασχολούνται με εξοικονόμηση ενέργειας κατά τη διαδικασία παραγωγής. Κι επειδή ο ΚΕΝΑΚ δεν εφαρμόζεται σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις (παρά μόνο στα γραφεία αυτών), ψάξε το αλλού.
  10. Μάλλον δεν κατάλαβες την απάντηση του Παύλου. Η απόσταση είναι >=3 μ από το όριο του δρόμου. Αυτό, με τη διαμορφωμένη δόμηση, ίσχυε πριν το ΠΔ 209/98
  11. Την κατεδάφιση επικίνδυνων κτισμάτων σε 21 περιοχές ξεκίνησε ο Δήμος Αθηναίων, σε μία προσπάθεια να καταστήσει ασφαλέστερη την πόλη. Τα κτίρια προς κατεδάφιση είναι τουλάχιστον 70. Στην πλειονότητά τους έχουν χαρακτηριστεί επικινδύνως ετοιμόρροπα. Στη λίστα προστίθενται συνεχώς νέα κτίσματα για κατεδάφιση, ύστερα από αυτοψίες των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου. Στόχος είναι στα σημεία, όπου θα πραγματοποιηθούν οι κατεδαφίσεις, να διαμορφωθούν χώροι πρασίνου και πάρκα. Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: «Σπάμε έναν κύκλο αδιαφορίας δεκαετιών. Δεν μένουμε απαθείς απέναντι στον κίνδυνο. Κατεδαφίζουμε επικίνδυνα κτίρια για να χτίσουμε μία καθημερινότητα πιο ασφαλή, ένα καλύτερο αύριο για όλους. Παραδίδουμε τον δημόσιο χώρο σε αυτούς στους οποίους ανήκει: στους πολίτες. Το επόμενο διάστημα θα δούμε μια άλλη εικόνα σε πάρα πολλές περιοχές της Αθήνας». Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Υποδομών, Ανδρέας Γραμματικογιάννης, ανέφερε: «Το αίτημα για τις κατεδαφίσεις επικίνδυνων κτιρίων εκκρεμεί εδώ και 45 χρόνια. Επιτέλους, παίρνει σάρκα και οστά. Η διαδικασία ακολουθήθηκε σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία. Ο Δήμος παρεμβαίνει όταν ο κίνδυνος παραμένει και οι ιδιοκτήτες δεν ανταποκρίνονται». Ο προϋπολογισμός για το έργο προέρχεται από πόρους του Δήμου κι ανέρχεται σε 4 εκατομμύρια ευρώ. Αφορά συγκεκριμένα: στην κατεδάφιση οικοδομών ή κατασκευών, για τις οποίες έχει συνταχθεί Πρωτόκολλο Επικινδύνως Ετοιμόρροπου ύστερα από ενέργειες της αρμόδιας ΥΔΟΜ και το οποίο έχει κοινοποιηθεί νομίμως στους φερόμενους ιδιοκτήτες. στην κατεδάφιση ρυμοτομούμενων κτιρίων για τα οποία έχουν ολοκληρωθεί οι νόμιμες διαδικασίες για τη ρυμοτόμησή τους. στην καθαίρεση επικίνδυνων στοιχείων ή τμημάτων οικοδομών ή κατασκευών (κονιαμάτων, κεραμιδιών, γείσων, κλπ), που κρίνονται ως επαρκή μέτρα, ύστερα από ενέργειες της αρμόδιας ΥΔΟΜ, για την αποσόβηση του κινδύνου, σε περιπτώσεις αμελούντων ή αγνώστων ιδιοκτητών. στην εφαρμογή μέτρων ασφαλείας για την προστασία από επικίνδυνες ή επικινδύνως ετοιμόρροπες οικοδομές ή κατασκευές (συλλεκτήρια, πετασμάτα επί πακτώσει ή επί ικριωμάτων, αντιστηρίξεις, υποστυλώσεις, επενδύσεις με μεταλλικά πλέγματα, κλπ). Οι κατεδαφίσεις εκτελούνται δια χειρός ή με μηχανικά μέσα και πραγματοποιούνται με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές συνθήκες, ώστε να αποφεύγεται η πρόκληση κραδασμών ή βλαβών σε γειτονικά κτήρια. Ποια είναι η διαδικασία Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, είναι ευθύνη των ιδιοκτητών των ακινήτων: πρώτον, η συνεχής συντήρηση και διατήρησή τους σε κατάσταση που να μην αποτελούν κίνδυνο για τους χρήστες, τους διερχόμενους και τα όμορα ακίνητα ή την ξένη περιουσία, να μην προσβάλλουν το φυσικό, πολιτιστικό και πολεοδομικό περιβάλλον, να μην υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής της περιοχής τους, και δεύτερον, η ταχεία και εμπρόθεσμη εφαρμογή των υποδεικνυόμενων από το αρμόδιο όργανο μέτρων άρσης του κινδύνου. Την αξιολόγηση πραγματοποιεί ειδική επιτροπή του Δήμου, η οποία κρίνει εάν ένα κτίριο είναι επικινδύνως ετοιμόρροπο ή όχι. Αφού δώσει την έγκρισή της, ο Δήμος οφείλει να παρέμβει. Οι ιδιοκτήτες ειδοποιούνται να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες. Εάν δεν συμβεί αυτό, ο Δήμος αναλαμβάνει να φέρει σε πέρας τη διαδικασία. Τα κτίρια που κατεδαφίζονται δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα από το Υπουργείο Πολιτισμού. Οι κατεδαφίσεις κτισμάτων, που έχουν ξεκινήσει ή δρομολογηθεί, αφορούν στις παρακάτω περιοχές: Κολωνός, Κεραμεικός, Πλάκα, Πατήσια, Βοτανικός, Γκάζι, Ριζούπολη, Κουκάκι, Κυψέλη, Μεταξουργείο, Νέος Κόσμος, Θησείο, Λόφος Σκουζέ, Αμπελόκηποι, Σεπόλια, Ρουφ, Γκύζη, Παγκράτι, Εξάρχεια, Πολύγωνο και Σταθμός Λαρίσης. Δείτε φωτογραφίες στον σύνδεσμο: https://shared.cityofathens.gr/index.php/s/Tm723YoBkz9njsA Δείτε βίντεο εδώ: https://www.instagram.com/reel/DLhAVWxt2P-/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
  12. Την κατεδάφιση επικίνδυνων κτισμάτων σε 21 περιοχές ξεκίνησε ο Δήμος Αθηναίων, σε μία προσπάθεια να καταστήσει ασφαλέστερη την πόλη. Τα κτίρια προς κατεδάφιση είναι τουλάχιστον 70. Στην πλειονότητά τους έχουν χαρακτηριστεί επικινδύνως ετοιμόρροπα. Στη λίστα προστίθενται συνεχώς νέα κτίσματα για κατεδάφιση, ύστερα από αυτοψίες των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου. Στόχος είναι στα σημεία, όπου θα πραγματοποιηθούν οι κατεδαφίσεις, να διαμορφωθούν χώροι πρασίνου και πάρκα. Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: «Σπάμε έναν κύκλο αδιαφορίας δεκαετιών. Δεν μένουμε απαθείς απέναντι στον κίνδυνο. Κατεδαφίζουμε επικίνδυνα κτίρια για να χτίσουμε μία καθημερινότητα πιο ασφαλή, ένα καλύτερο αύριο για όλους. Παραδίδουμε τον δημόσιο χώρο σε αυτούς στους οποίους ανήκει: στους πολίτες. Το επόμενο διάστημα θα δούμε μια άλλη εικόνα σε πάρα πολλές περιοχές της Αθήνας». Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Υποδομών, Ανδρέας Γραμματικογιάννης, ανέφερε: «Το αίτημα για τις κατεδαφίσεις επικίνδυνων κτιρίων εκκρεμεί εδώ και 45 χρόνια. Επιτέλους, παίρνει σάρκα και οστά. Η διαδικασία ακολουθήθηκε σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία. Ο Δήμος παρεμβαίνει όταν ο κίνδυνος παραμένει και οι ιδιοκτήτες δεν ανταποκρίνονται». Ο προϋπολογισμός για το έργο προέρχεται από πόρους του Δήμου κι ανέρχεται σε 4 εκατομμύρια ευρώ. Αφορά συγκεκριμένα: στην κατεδάφιση οικοδομών ή κατασκευών, για τις οποίες έχει συνταχθεί Πρωτόκολλο Επικινδύνως Ετοιμόρροπου ύστερα από ενέργειες της αρμόδιας ΥΔΟΜ και το οποίο έχει κοινοποιηθεί νομίμως στους φερόμενους ιδιοκτήτες. στην κατεδάφιση ρυμοτομούμενων κτιρίων για τα οποία έχουν ολοκληρωθεί οι νόμιμες διαδικασίες για τη ρυμοτόμησή τους. στην καθαίρεση επικίνδυνων στοιχείων ή τμημάτων οικοδομών ή κατασκευών (κονιαμάτων, κεραμιδιών, γείσων, κλπ), που κρίνονται ως επαρκή μέτρα, ύστερα από ενέργειες της αρμόδιας ΥΔΟΜ, για την αποσόβηση του κινδύνου, σε περιπτώσεις αμελούντων ή αγνώστων ιδιοκτητών. στην εφαρμογή μέτρων ασφαλείας για την προστασία από επικίνδυνες ή επικινδύνως ετοιμόρροπες οικοδομές ή κατασκευές (συλλεκτήρια, πετασμάτα επί πακτώσει ή επί ικριωμάτων, αντιστηρίξεις, υποστυλώσεις, επενδύσεις με μεταλλικά πλέγματα, κλπ). Οι κατεδαφίσεις εκτελούνται δια χειρός ή με μηχανικά μέσα και πραγματοποιούνται με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές συνθήκες, ώστε να αποφεύγεται η πρόκληση κραδασμών ή βλαβών σε γειτονικά κτήρια. Ποια είναι η διαδικασία Σύμφωνα με την Εγκύκλιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, είναι ευθύνη των ιδιοκτητών των ακινήτων: πρώτον, η συνεχής συντήρηση και διατήρησή τους σε κατάσταση που να μην αποτελούν κίνδυνο για τους χρήστες, τους διερχόμενους και τα όμορα ακίνητα ή την ξένη περιουσία, να μην προσβάλλουν το φυσικό, πολιτιστικό και πολεοδομικό περιβάλλον, να μην υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής της περιοχής τους, και δεύτερον, η ταχεία και εμπρόθεσμη εφαρμογή των υποδεικνυόμενων από το αρμόδιο όργανο μέτρων άρσης του κινδύνου. Την αξιολόγηση πραγματοποιεί ειδική επιτροπή του Δήμου, η οποία κρίνει εάν ένα κτίριο είναι επικινδύνως ετοιμόρροπο ή όχι. Αφού δώσει την έγκρισή της, ο Δήμος οφείλει να παρέμβει. Οι ιδιοκτήτες ειδοποιούνται να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες. Εάν δεν συμβεί αυτό, ο Δήμος αναλαμβάνει να φέρει σε πέρας τη διαδικασία. Τα κτίρια που κατεδαφίζονται δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα από το Υπουργείο Πολιτισμού. Οι κατεδαφίσεις κτισμάτων, που έχουν ξεκινήσει ή δρομολογηθεί, αφορούν στις παρακάτω περιοχές: Κολωνός, Κεραμεικός, Πλάκα, Πατήσια, Βοτανικός, Γκάζι, Ριζούπολη, Κουκάκι, Κυψέλη, Μεταξουργείο, Νέος Κόσμος, Θησείο, Λόφος Σκουζέ, Αμπελόκηποι, Σεπόλια, Ρουφ, Γκύζη, Παγκράτι, Εξάρχεια, Πολύγωνο και Σταθμός Λαρίσης. Δείτε φωτογραφίες στον σύνδεσμο: https://shared.cityofathens.gr/index.php/s/Tm723YoBkz9njsA Δείτε βίντεο εδώ: https://www.instagram.com/reel/DLhAVWxt2P-/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== View full είδηση
  13. @Pavlos33 ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. ο δρόμος ανήκει στο δευτερεύον επαρχιακό δίκτυο. (οικοδομική γραμμή : 3.00μ.) Τώρα, Επικαλούμαι την απόσταση που καθορίζεται από την διαμορφωμένη με πυκνή δόμηση σε ικανό μήκος οικοδομική γραμμή (είναι και η πραγματικότητα) και ότι ο οικισμός είναι προ του 23 και προχωράω την άδεια. Δεν βρίσκω κάτι να προκαλεί επικινδυνότητα ως προς την τοποθέτηση του κτηρίου ελεύθερα εντός του οικοπέδου χωρίς να λάβω υπόψιν την απόσταση της γραμμής δόμησης.
  14. @harriszante Αν ο δρόμος ανήκει στο πρωτεύον επαρχιακό δίκτυο η απαιτούμενη απόσταση είναι 10 μ από τον άξονα. Αν ανήκει στο δευτερεύον επαρχιακό δίκτυο ή ο οικισμός βρίσκεται σε νησί (εκτός Κρήτης, Εύβοιας, Ρόδου και Κέρκυρας) η απόσταση γραμμής δόμησης ορίζεται στα 3 μέτρα από το όριο της οδού (ΠΔ 209/98). Βεβαίως και αναζητάς τυχόν άλλη νομαρχιακή απόφαση που ορίζει διαφορετικά την απόσταση της γραμμής δόμησης. Δώσε προσοχή και στο τι είναι το όριο της οδού σύμφωνα με το ΠΔ 209/98: 3) Το όριο της οδού είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Στην περίπτωση που το όριο της απαλλοτρίωσης δεν είναι καθορισμένο, ως όριο της οδού ορίζεται το σημείο συνάντησης του εξωτερικού άκρου της τάφρου ή του πρανούς του εκχώματος ή επιχώματος με το φυσικό έδαφος. Το ΠΔ 209/98 αναφέρει και για την περίπτωση οδού που έχει χαρακτηριστεί κύρια δημοτική (δεν έχεις τέτοια περίπτωση) ζ) Στις Κύριες Δημοτικές ή Κοινοτικές οδούς 3 μέτρα από το όριο της οδού ή η απόσταση που καθορίζεται από τη διαμορφωμένη με πυκνή δόμηση σε ικανό μήκος οικοδομική γραμμή. Οι κύριες Δημοτικές ή Κοινοτικές οδοί χαρακτηρίζονται με απόφαση του Νομάρχη, ύστερα από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος του Νομού και είναι οι Δημοτικές ή Κοινοτικές οδοί που εξυπηρετούν την υπεραστική συγκοινωνία. Συμπληρώνω στα παραπάνω και την διχογνωμία περί εφαρμογής υποχρεωτικής απόστασης δόμησης τεσσάρων μέτρων σε οικόπεδα άνω των 500 τμ, μεταξύ απόφασης ΣτΕ (4439/14 ακύρωση Ο.Α) και του ΓΟΚ 85 (ΕΓΚ. 113/86) όπου στον ΓΟΚ αναφέρεται ότι στις περιπτώσεις οικοπέδου ίσου ή μεγαλύτερου των 500 τ.μ. (Αρθ-8 παρ.7 του ΠΔ/τος) παύει να ισχύει ο περιορισμός τοποθέτησης του κτιρίου σε απόσταση τουλάχιστον 4,0 μ. από την ΟΓ και ισχύει η παρ.1 του Αρθ-9 του Ν-1577/85 (ελεύθερη τοποθέτηση του κτιρίου στο οικόπεδο) που σύμφωνα με την παρ. αυτή ισχύει και στους οικισμούς αυτούς.
  15. σε οικόπεδο εμβαδού > 500μ2 εφαπτόμενο με επαρχιακή εντός οικισμού προ του 23 θέλω να εκδώσω αδειας οικοδομής νέου υποστέγου. Ερώτηση : Μπορώ να επικαλεστώ διαμορφωμένη γραμμή δόμησης και να το κολλήσω στην ρυμοτομική χωρίς να αφήσω απόσταση απο τον δρόμο που είναι L : 3.00μ.? καθώς τα όμορα κτήρια είναι σε επαφή με την επαρχιακή όπως θα διακρίνεται και απο την επισυναπτόμενη αεροφωτογραφια Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις.
  16. Όποιος ελέγχει την άδεια έχει στα χέρια του το διάγραμμα κάλυψης. Τα νούμερα που εμφανίζονται εκεί θεωρούνται έγκυρα και όχι κάποιος υπολογισμός εμβαδών τυχαίως, εκτως και αν τα γράφεις αναλυτικά.
  17. @civeng Μετά από νεότερη ενημέρωση από την Υπηρεσία (αλλά και εκπροσώπου της ΠΕΔΜΕΔΕ), έμαθα ότι ο Ανάδοχος αποστέλλει τη βεβαίωση και εν συνεχεία η Δ.Υ. ελέγχει (διασταυρώνει) τα υποβληθέντα στοιχεία και διατυπώνει σύμφωνη γνώμη μέσω αποδοχής στην πλατφόρμα.
  18. Για όλα τα "φορολογικά" τις άδειας χρησιμοποιούμε τα ίδια εμβαδά, οπότε και για τις αμοιβές... Γενικά στα φορολογικά και στις αμοιβές δεν χρησιμοποιούμε συντελεστές κάλυψης δόμησης κλπ.
  19. Ευχαριστώ πολύ! Για τις αμοιβές χρησιμοποιείτε τα ίδια εμβαδά ή δεν βάζετε τα παραπάνω?
  20. Σωστό Ανεβάζουμε μόνο τον προϋπολογισμό με τα πάντα όλα μέσα (το εξωτερικό περίγραμμα του κτιρίου με λιθοσώματα, θερμομόνωση, επενδύσεις κ.λπ.)... δεν υπάρχουν καθαρά εμβαδά, αλλά εμβαδά συντελεστών... οι συτελεστές δεν ενδιαφέρουν εφορίες, ΙΚΑ, συμβολαιογράφους κλπ., αλλά ενδιαφέρουν την πολεοδομία. Στον πίνακα 1 μπαίνουν τα εμβαδά με τα πάντα όλα μέσα, όπως υπολογίζονται για τα φορολογικά.
  21. Καλησπέρα σας Θα ήθελα να μάθω τιμή ζώνης για ακίνητο επί της οδού Χανίων 33-37 στο Κερατσινι Τ.Κ.18757 Σας ευχαριστώ
  22. ευχαριστώ πολύ. έχω το ΚΕΝΑΚ της 4Μ και ήθελα να δω εάν το χρησιμοποιεί κάποιος για τέτοιου είδους μελέτες οι οποίες περιλαμβάνουν και εξοικονόμηση από επιλογή συγκεκριμένου μηχανολογικού εξοπλισμού παραγωγικής διαδικασίας, επιλογή καυστήρων εκμετάλλευσης των καυσαερίων, μόνωσης δικτύων ατμού, κλιματισμός. Υπάρχει κάποια άλλη εταιρεία που μπορώ να απευθυνθώ για λογισμικό?
  23. Καλησπέρα. Για τον υπολογισμό των εισφορών υπολογίζουμε ως εμβαδόν το εξωτερικό περίγραμμα του κτιρίου με λιθοσώματα, θερμομόνωση, επενδύσεις κ.λπ.). Αυτόν μόνο τον εμβαδομετρικό προϋπολογισμό ανεβάζουμε και για την άδεια ή ανεβάζουμε και έναν με τα καθαρά εμβαδά χωρίς τα παραπάνω? Στον πίνακα 1 βάζετε τα εμβαδά χρήσης ή περιλαμβάνετε και λιθοσώματα, θερμομόνωση, επενδύσεις?
  24. Καλημέρα. Θα ήθελα Τ.Ζ του 2016 για εντός οικισμού στην Όσσα του Δήμου Λαγκαδά. Ευχαριστώ.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.