Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Αεροσκάφος Airbus A320 συνετρίβη στις γαλλικές Αλπεις


    Είχε 142 επιβάτες και οχτώ άτομα πλήρωμα - Βρέθηκαν συντρίμμια κοντά σε χωριό - Εκτελούσε την πτήση Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ και χάθηκε ενώ πετούσε με ασυνήθιστα χαμηλή ταχύτητα και ύψος στα 6.800 πόδια - Ηταν αεροσκάφος του 1990!

     

    Δεν υπάρχουν επιζώντες από τη συντριβή του αεροσκάφους Airbus A320 το οποίο έπεσε το μεσημέρι της Τρίτης στη νότια Γαλλία, στην περιοχή Digne. Την τραγική αυτή ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος πρόσθεσε ότι είναι πολύ δύσκολη η πρόσβαση στο σημείο συντριβής και πως οι περισσότεροι επιβάτες ήταν Γερμανοί.

     

    Το αεροπλάνο που έπεσε ήταν της αεροπορικής εταιρείας Germanwings (χαμηλού κόστους, θυγατρική της Lufthansa), και μετέφερε 142 επιβάτες και 8 πλήρωμα αν και η Γερμανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μετέφερε συνολικά 154 άτομα. Σύμφωνα με το Γαλλικό πρακτορείο, το οποίο επικαλείται πηγές του υπουργείου Εσωτερικών βρέθηκαν συντρίμμια κοντά σε χωριό στις γαλλικές Αλπεις σε υψόμετρο 2.000 μέτρων.

     

    Το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 10.01 ώρα Γαλλίας από το αεροδρόμιο του "Marigmane" και εκτελούσε την πτήση 4U9525 Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ. Σύμφωνα με την γερμανική Bild η προγραμματισμένη ώρα απογείωσης του αεροπλάνου ήταν 9.35 ώρα Γαλλίας, ωστόσο, υπήρξε καθυστέρηση.

     

    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πριν χαθεί και συγκεκριμένα στις 10.47 έστειλε σήμα SOS.

     

    Το αεροσκάφος ανέβηκε απότομα στα 38.000 πόδια και εν συνεχεία έπεσε απότομα στα 6.800 ενώ πετούσε με ασυνήθιστα χαμηλή ταχύτητα στους 378 κόμβους.

     

    Το αεροπλάνο αυτό ήταν ένα από τα παλαιότερα που έχει η εταιρεία και παραδόθηκε από την Airbus το Νοέμβριο του 1990 με σειριακό αριθμό 147.

     

    Αυτή τη στιγμή δεν επιτρέπεται σε κανένα αεροσκάφος να πετά στην περιοχή λόγω της παρουσίας πολλών ελικοπτέρων και σωστικών μέσων.

     

    ptosi.JPG

     

    map=2.png

     

    Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/462283/alert-sudrivi-aeroskafous-sti-gallia/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Δυστυχώς ένα από τα σενάρια είναι αυτό της δολοφονικής αυτοκτονίας. Δηλαδή ο ίδιος ο πιλότος να βούτηξε εσκεμμένα το αεροσκάφος στο έδαφος. Είναι μια από τις εξηγήσεις της πολύ απότομης καθόδου.
    Αν σας φαίνεται παράξενο δεν θα είναι η πρώτη περίπτωση. Αυτή η εξήγηση δόθηκε και σε άλλα δύο ατυχήματα, αυτά της Egypt Air 990 και SilkAir 185. Δεν είναι τα μόνα αλλά αυτά που θυμάμαι.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Έχεις κάποια διαδικτυακή πληροφορία γι' αυτό που λες; Γιατί έψαξα και σχεδόν όλες οι ειδήσεις λένε για ακόμη αδιευκρίνιστα αίτια. Το βρήκες σε κάποια ιστοσελίδα; Με ενδιαφέρει το θέμα. Αν έχεις και γι ατα προηγούμενα ατυχήματα που αναφέρεις πες μου.

    Link to comment
    Share on other sites

    Το υπονόησε στον σκάι πριν λίγο ένας ειδικός (νομίζω ο Ακριβός Τσολάκης), χωρίς φυσικά να αποκλείσει κι άλλα αίτια περισσότερο πιθανά.

    Μπορείς να δεις: 

    http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525

    http://en.wikipedia.org/wiki/SilkAir_Flight_185

    με λινκ στο τέλος για παρόμοιες πτήσεις δολοφονικής αυτοκτονίας (murder-suicide).

    Edited by Julius Caesar
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Σύμφωνα με πληροφορίες 24 ώρες πριν την μοιραία πτήση το συγκεκριμενο αεροσκάφος ειχε καθηλωθεί λογω προβλήματος στο σύστημα προσγείωσης. Επίσης σύμφωνα με τις έρευνες η πρόσκρουση ηταν τοσο σφοδρή που το μεγαλύτερο τμήμα του εχει μήκος βαλίτσας, το ενα μαύρο κουτί που βρέθηκε παρουσιάζει προβλήτα απο την σφοδρότητα της πτώσης. Αυτα δείχνουν οτι το αεροσκάφος δεν εχει υποστεί καποια τρομοκρατική ενέργεια ούτε έπεσε, απλα καρφώθηκε στην πλάγια..

     

     

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Edited by ikaros13
    Link to comment
    Share on other sites

    Δυστυχώς ένα από τα σενάρια είναι αυτό της δολοφονικής αυτοκτονίας. 

    Τελικά η είδηση που ανάρτησες είναι σωστή. Μπράβο. Απ' ότι ενημερώθηκα σήμερα από TV αυτό έδειξε και το μαύρο κουτί.

    Link to comment
    Share on other sites

    μπορεί να ακουστώ πεζός ή κυνικός

    το θέμα σε όλα αυτά αφού οι άνθρωποι δεν γυρίζουν πίσω

    είναι το ύψος των αποζημιώσεων

    και αυτές καθορίζονται από το αίτιο

    όταν δεν υπάρχει μηχανική βλάβη δεν ευθύνονται η κατασκευάστρια και η αεροπορική και εφόσον υπάρχει πιστοποιημένη συντήρηση δεν ευθύνεται η αεροπορική ή ο υπεργολάβος της επί του εδάφους

    όμως και στο επικρατούν σενάριο θα ρωτήσω "δεν ευθύνεται η εταιρεία που έχει ενεργό αυτόν τον πιλότο?"

    Link to comment
    Share on other sites

    Και βέβαια ευθύνεται η εταιρεία που είχε ενεργό πιλότο με ψυχολογικά προβλήματα, τα οποία δεν εντοπίστηκαν από τα τεστ που θα έπρεπε να έχει υποβληθει. Αν φυσικά υποβλήθηκε σε κανένα.

    Το θέμα είναι ότι δύσκολα θα βρεθεί άκρη με τις ασφαλιστικές - καρχαρίες που σε αντίθεση με το ΤΣΜΕΔΕ έχουν μότο το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!

    Link to comment
    Share on other sites

    πολλοι λενε οτι ειναι σκοπιμη αυτη η εξηγηση....

     

    προσωπικα βλεπω πολυ μεγαλυτερη ζημια για την αεροπορικη εταιρια να παραδεχεται οτι δεν κανει ψυχολογικα τεστ στους πιλοτους της παρα να εβγαινε και να ελεγε οτι υπηρξε μια βλαβη και επεσε το αεροπλανο!!

    το θεμα των πιλοτων ειναι πολλαπλασια σοβαροτερο απο μια μηχανικη βλαβη η οποια ισως ειναι και μεσα στο προγραμμα παρα αυτο....

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.