Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Στα 30 κορυφαία ευρωπαϊκά πανεπιστήμια στον τομέα των Σχολών Μηχανικών το ΕΜΠ


    Στα 30 κορυφαία πανεπιστήμια της Ευρώπης και των πρώτων 150 παγκοσμίως στον τομέα των Σχολών Μηχανικών (Engineering/Technology) κατατάχθηκε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο σύμφωνα με την πιο πρόσφατη λίστα αξιολόγησης Shanghai Rankings.

     

    Στις κατατάξεις των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων το ΕΜΠ κατατάσσεται στη 7η θέση παγκοσμίως και στην 2η στη Ευρώπη στο πεδίο Πολιτικών Μηχανικών/Civil Engineering (το μοναδικό ίδρυμα μέχρι σήμερα με Σχολή που κατατάσσεται σε αξιολόγηση στις πρώτες 10 παγκοσμίως).

     

    Στο πεδίο των Ναυπηγών Μηχανικών/Marine and Ocean Engineering κατατάσσεται στην 46η θέση παγκοσμίως, ενώ κατατάσσεται στις θέσεις 101-150 στα αντικείμενα της Επιστήμης Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών. Το ΕΜΠ κατέχει την 39η θέση παγκοσμίως και την 7η στη Ευρώπη στο πεδίο των Συγκοινωνιακών ενώ κατατάσσεται στις θέσεις 101-150 παγκοσμίως στους υδατικούς πόρους.

     

    Πηγή: kathimerini.gr





    basgoud

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



     

    Ο άλλος σπουδάζει ΕΜΠ και νομίζει οτι κατέκτησε το κόσμο..Relax boy το 1/3 των μαθημάτων σου ειναι μαθηματικά-φυσική :)

     

    Δεν ξερω τι ειναι χειροτερο..

    Το κομπλεξ ανωτερότητας ή το κομπλεξ κατωτερότητας?

     

    Βεβαια, στο χωριο μου το λενε: "οσα δεν φτανει η αλεπου.."

    Link to comment
    Share on other sites

    Τέλειωσα την σχολή το 05 οπότε για τότε μπορώ να μιλήσω. Σύνολο 66 μαθήματα σε 5 έτη, οργανωμένα σε 9 εξάμηνα.

    Σύνολο 10 μαθήματα ήταν Φυσική,Χημεία, Μαθηματικά (Ανάλυση, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Διαφορικές Εξισώσεις, Πιθανότητες-στατιστική).

    Αυτά ήταν κατανεμημένα ως εξης: 6 (από τα 14 του έτους) στο 1ο έτος. 3 (από τα 16 του έτους) στο 2ο έτος, 1 (από τα 15 του έτους) στο 3ο έτος. 

    Πώς προκύπτει η αναλογία 1 στα 3 μαθήματα ήταν Φυσική-Μαθηματικά?

    Link to comment
    Share on other sites

    Ναι, αλλά επειδή έχω σπουδάσει στην Ελλάδα απλά θέλω να καταδείξω το γεγονός όταν λέμε κάτι να το λέμε συγκεκριμένα. πχ: "παθογένειες" είναι μια λέξη που αναμασάν πολλοί ίσως χωρίς να έχουν κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό τους ίσως έχοντας κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.

     

    Γιατί εγώ που σπούδασα στο Connecticut;

    Δε νομίζω ότι μας τιμάει να κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας...

    Με τη λέξη "εσωστρέφεια" νομίζω ότι ήμουν σαφής όσον αφορά το που εστιάζω...σε μια χώρα που έχει χρεοκοπήσει, που κόβονται προνοιακά επιδόματα για να εξοικονομήσουμε 10 ή 20 ψωροεκατομμύρια, τα πανεπιστήμια μας εξακολουθούν να είναι μηχανές παραγωγής (εκτός από κομματόσκυλων και υποψήφιων ανέργων & ετεροαπασχολούμενων) επιστημόνων που θα φύγουν στο εξωτερικό και δεν εισπράττουν ΟΥΤΕ 1€ σε φοιτητικό συνάλλαγμα!

    Και κάθονται ορισμένοι μέσα σε αυτή την κατάσταση και βαυκαλίζονται με το απόλυτο τίποτα...

     

    Διεθνές πανεπιστήμιο...Αστεία πράγματα..

     

    Ό,τι και να σου απαντήσω χάσιμο χρόνου θα είναι...

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν βαυκαλίζεται κανένας. Λέμε μπράβο που είναι στα πρώτα. Δεν είπε κανείς ότι επειδή είναι καλά τα πανεπιστήμια όλα καλά να βγούμε να πανυγηρίζουμε.

     

    Αντίθετα, εσύ μηδενίζεις. Τι σχέση έχει η κρίση , η χρεωκοπία και όλα αυτά που λες με το ότι το ΕΜΠ είναι καλό πανεπιστήμιο ?! Ό,τι να ναι.

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν βαυκαλίζεται κανένας. Λέμε μπράβο που είναι στα πρώτα.

     

    Αντίθετα, εσύ μηδενίζεις. Τι σχέση έχει η κρίση , η χρεωκοπία και όλα αυτά που λες με το ότι το ΕΜΠ είναι καλό πανεπιστήμιο ?! Ό,τι να ναι.

     

    Καταρχήν κανένα Ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο δεν είναι "στα πρώτα"...συνήθως 2-3 πανεπιστήμια βρίσκονται σε κάποιες αξιολογήσεις στα πρώτα 500 παγκοσμίως!

    Ναι, αυτό είναι το αποτέλεσμα των χρημάτων που επενδύθηκαν από το Ελληνικό Δημόσιο εδώ και πόσες δεκαετίες (άσχετα από το πως αξιοποιήθηκαν και σε ποιες τσέπες κατέληξαν τελικά), στη χώρα που "γέννησε" τις επιστήμες...να μας χαιρόμαστε!

    Το Μετσόβιο, με την υποστήριξη και τα χρήματα που έχει εισπράξει (κι εξακολουθεί να εισπράττει) έπρεπε να είναι σταθερά, σε ΟΛΕΣ τις αξιολογήσεις (για να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) τουλάχιστον μέσα στα 5-10 καλύτερα τεχνικά πανεπιστήμια της Ευρώπης και στα 50 καλύτερα του κόσμου...

    Και ναι, κάποτε πρέπει να γίνουν αυτοί οι μηδενισμοί από όλους μας, μήπως και αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο...γιατί όσο υπάρχουν άνθρωποι που είναι ευχαριστημένοι, περήφανοι κ.λπ. μ' αυτές τις επιδόσεις κι αυτή την κατάσταση, θα είμαστε σταθερά "κάθε πέρυσι και καλύτερα"!

     

    Υ.Γ. Εσύ μπορεί να μη βαυκαλίζεσαι, δε μπορώ να πω όμως το ίδιο και για τα παιδιά που φοιτούν ή έχουν αποφοιτήσει πρόσφατα (ή και κάποιους συναδέλφους με ψυχολογικά)...μια συζήτηση με φοιτητές κι αποφοίτους στο Μετσόβιο θα σε πείσει!

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν καταλαβαίνω τι λες.

     

    Τα λεφτά που δίνονται στα πανεπιστήμια που λες πρώτα π.χ ΜΙΤ κτλ είναι τεράστια. Δεν συγκρίνονται με ΕΜΠ. 

     

    Σφάλματα υπάρχουν. Κανείς δεν πανηγυρίζει λέμε. Εσύ τώρα ψάχνεις να βρεις κάτι να μηδενίσεις. Το πας στο οικονομικό το θέμα ενώ εμείς μιλάμε για εκπαίδευση μόνο.

     

    Τι να σου πω. Σαν κόμπλεξ μοιάζει αυτό που κάνεις.

    Link to comment
    Share on other sites

    Η παθογένεια της Ελληνικής τριτοβάθμιας ξεκινάει και σταματάει στο καθηγητικό κατεστημένο. Πόσοι από μας έχουμε παραδείγματα κάποιος να τελειώσει προπτυχιακό σε ένα ίδρυμα, καπάκι να κάνει μεταπτυχιακό στο ίδιο ίδρυμα και στην συνέχεια διδακτορικό όπου θα συνεχίσει να δουλεύει σαν σκυλί για να μπορεί ο επιβλέπων καθηγητής να αξιώνει χρηματοδότηση για έρευνα. Η βιομηχανία παραγωγής δημοσιεύσεων είναι ένα ακόμα θέμα. 10 διδακτορικοί γράφουν από 1 paper ο καθένας και στην συνέχεια βάζουν σε όλα και τα 10 ονόματα. Αμέσως αμέσως να οι 10 δημοσιεύσεις που αποσκοπούν ώστε αύριο μεθαύριο να έχει πάτημα να διεκδικήσει μία θέση βοηθού καθηγητή χωρίς όμως να έχει ουσιαστικά συνεισφέρει στην διεύρυνση της επιστημονικής γνώσης. Μόνο σαν εικόνα. Αυτές θεωρώ εγώ ότι είναι παθογένειες. Δεν γνωρίζω αν συμβαίνουν αλλού στο εξωτερικό, γνωρίζω όμως τί συμβαίνει εδώ. Αναπαραγωγή της ίδιας γνώσης με ελάχιστη εξωστρέφεια και ανταλλαγή γνώσης.

    Link to comment
    Share on other sites

    Η παθογένεια της Ελληνικής τριτοβάθμιας ξεκινάει και σταματάει στο καθηγητικό κατεστημένο. Πόσοι από μας έχουμε παραδείγματα κάποιος να τελειώσει προπτυχιακό σε ένα ίδρυμα, καπάκι να κάνει μεταπτυχιακό στο ίδιο ίδρυμα και στην συνέχεια διδακτορικό όπου θα συνεχίσει να δουλεύει σαν σκυλί για να μπορεί ο επιβλέπων καθηγητής να αξιώνει χρηματοδότηση για έρευνα. Η βιομηχανία παραγωγής δημοσιεύσεων είναι ένα ακόμα θέμα. 10 διδακτορικοί γράφουν από 1 paper ο καθένας και στην συνέχεια βάζουν σε όλα και τα 10 ονόματα. Αμέσως αμέσως να οι 10 δημοσιεύσεις που αποσκοπούν ώστε αύριο μεθαύριο να έχει πάτημα να διεκδικήσει μία θέση βοηθού καθηγητή χωρίς όμως να έχει ουσιαστικά συνεισφέρει στην διεύρυνση της επιστημονικής γνώσης. Μόνο σαν εικόνα. Αυτές θεωρώ εγώ ότι είναι παθογένειες. Δεν γνωρίζω αν συμβαίνουν αλλού στο εξωτερικό, γνωρίζω όμως τί συμβαίνει εδώ. Αναπαραγωγή της ίδιας γνώσης με ελάχιστη εξωστρέφεια και ανταλλαγή γνώσης.

     

    Εγώ στέκομαι καθαρά στο οικονομικό σκέλος και στο πόσο καλά "μαγαζιά" είναι τα δημόσια Α.Ε.Ι. της χώρας, σε μια περίοδο που το φοιτητικό "συνάλλαγμα" είναι αναγκαίο...για τα καθαρά ακαδημαϊκά κριτήρια υπάρχουν άλλοι, πιο αρμόδιοι να τα προσδιορίσουν & αξιολογήσουν και σαφώς εμάς ως "πελάτες" (πιστεύω ότι) δεν είναι στο "top" των προτεραιοτήτων μας...λίγο πολύ γίνεται αντιληπτό βέβαια ότι η παρεχόμενη γνώση είναι παρωχημένη, η παραγόμενη έρευνα υποδεέστερη του ανταγωνισμού κ.λπ. γιατί απλά το κλίμα είναι τέτοιο, όπως σωστά αναφέρεις...

     

    Και το Διεθνές δεν το ανέφερα τυχαία, ούτε γιατί έχω καμία σχέση με αυτό...το ανέφερα γιατί είναι η απόδειξη ότι ναι, μπορεί να γίνει αυτό που περιγράφω!

    Απλώς κάποιοι δεν θέλουν να γίνει...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.