Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

    • Engineer

      Κοινοτική επιδότηση 70% και άτοκο δάνειο για δαπάνες εργασιών ανώτατου ύψους 25.000 ευρώ στις κατοικίες που θα μειώνουν την κατανάλωση ενέργειας μπορούν να διεκδικήσουν νοικοκυριά τα οποία διαθέτουν οικογενειακό εισόδημα έως και 50.000 ευρώ.
      Τη χρηματοδότηση φέρνει το πρόγραμμα «Εξοικονομώ Κατ' Οίκον ΙΙ» συνολικού προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ και το διαχειρίζεται το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης (ΕΤΕΑΝ).
       
      Το «Εθνος» αποκαλύπτει σήμερα τα εισοδηματικά κριτήρια που πρέπει να έχουν οι δικαιούχοι για να υπαχθούν, τις κατηγορίες κινήτρων, αλλά και τις παρεμβάσεις που χρηματοδοτούνται. Τέτοιες είναι η αντικατάσταση κουφωμάτων και σκίασης, η τοποθέτηση θερμομόνωσης στο κέλυφος του κτιρίου, η αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης (λέβητες) και παροχής ζεστού νερού (ηλιακοί θερμοσίφωνες).
       
      Το «Εξοικονομώ Κατ’ Οίκον ΙΙ» θα προκηρυχθεί, σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», στα τέλη Απριλίου και μπορούν να υπαχθούν όλοι οι ιδιοκτήτες κατοικιών. Τα κίνητρα που δίνει είναι επιδότηση επί των δαπανών για τις οικοδομικές παρεμβάσεις και άτοκο τραπεζικό δάνειο (το επιτόκιο χρηματοδοτείται 100% από το ΕΤΕΑΝ) με δυνατότητα συνδυασμού και των δύο προαναφερόμενων μορφών. Επίσης οι δικαιούχοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την οικονομική ενίσχυση και τη διαφορά να την καλύψουν με δικά τους χρήματα.
       
      Ο ανώτατος επιλέξιμος προϋπολογισμός εργασιών είναι μέχρι 250 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο με ανώτατο όριο τις 25.000 ευρώ. Δηλαδή μία κατοικία 100 τ.μ. θα είναι δυνατόν να χρηματοδοτηθεί με επιχορήγηση και άτοκο δάνειο ή και με τα δύο κίνητρα έως και τα 25.000 ευρώ. Μία κατοικία 60 τ.μ. θα ενισχυθεί για 15.000 ευρώ.
       
      Τα ποσοστά επιχορήγησης φτάνουν έως και 70% και κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος και τον αριθμό των προστατευόμενων μελών. Οσο πιο χαμηλό είναι το εισόδημα τόσο υψηλότερο είναι το ποσοστό επιδότησης. Αυτό ξεκινά από 25% και ανεβαίνει κατά 5% ανά παιδί.
       

       

       
      Πηγή: http://www.ethnos.gr/koinonia/arthro/eksoikonomo_kat_oikon_me_epidotisi_eos_70-64893478/
      Περισσότερα...

      15

    • Engineer

      Το πρώτο πρατήριο φυσικού αερίου για οχήματα επαγγελματικής και ιδιωτικής χρήσης στα Ιωάννινα θα λειτουργήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2017 η ΔΕΠΑ σε συνεργασία με το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
       
      Τα δύο μέρη υπέγραψαν στις 24/01/2017 Εμπορική Συμφωνία καθώς και Συμφωνητικό Ανάπτυξης του Έργου.
       
      Όπως ανακοίνωσε η ΔΕΠΑ, το έργο αυτό είναι πρωτοποριακό για την Ελλάδα, καθώς:
       
      • Θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά η πλέον σύγχρονη τεχνολογία για την οδική μεταφορά Φ.Α. στην Ήπειρο, επειδή η περιοχή αυτή δεν είναι συνδεδεμένη με το Εθνικό Σύστημα Αγωγού Φ.Α.
       
      • Το νέο πρατήριο της ΔΕΠΑ θα προσφέρει φτηνό εναλλακτικό καύσιμο στον επαγγελματία, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα στον τομέα των μεταφορών. Παρέχει επίσης σπουδαία περιβαλλοντικά οφέλη στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον και θα δημιουργήσει πολλαπλές ευκαιρίες για νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και απασχόληση στην περιοχή.
       
      • Το άνοιγμα του CNG πρατηρίου στα Ιωάννινα θα προσφέρει τεχνογνωσία και θα αξιοποιήσει επιχειρησιακές συνέργειες, έτσι ώστε να επιτευχθεί η προμήθεια με Φ.Α. σε βιομηχανικούς και εμπορικούς πελάτες της ευρύτερης περιοχής.
       
      Η ΔΕΠΑ με συστηματική προσπάθεια, επιμονή και όραμα συνεχίζει το έργο επέκτασης της χρήσης του Φ.Α. σε όλη την Ελλάδα.
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/195044-%CE%94%CE%95%CE%A0%CE%91-%CE%A0%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%BD%CE%B1#.WI0EdlN97Dd
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Πάνω από 200 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο Μπαγκλαντές το 2016, λόγω χτυπημάτων κεραυνών, σύμφωνα με τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία.
       
      Σε μια προσπάθεια να μειώσει τους θανάτους αυτούς, η κυβέρνηση του Μπαγκλαντές στράφηκε σε μία φυσική λύση και στοχεύει να φυτεύσει ένα εκατομμύριο φοίνικες, προκειμένου να εξουδετερώσει τις ζημιές από τους κεραυνούς και να σώσει ζωές.
      Σύμφωνα με μία ανεξάρτητη πηγή, οι θάνατοι που συνδέονται με κεραυνούς το 2016 και μόνο, ενδέχεται να είναι έως και 349. Ο αριθμός αυτός είναι πολύ υψηλότερος από την επίσημη καταμέτρηση, γιατί οι άνθρωποι που κατοικούν σε αγροτικές περιοχές πολλές φορές δεν αναφέρουν θανάτους στην αστυνομία.
       
      Συνολικά 82 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από το φυσικό φαινόμενο μέσα σε μία μόνο ημέρα του Μαΐου και η κυβέρνηση αναγκάστηκε τελικά να περιγράφει επίσημα τους κεραυνούς και τις αστραπές ως φυσική καταστροφή το 2016. Οι αρχές ελπίζουν τώρα να καταπολεμηθεί το πρόβλημα με διάφορα μέτρα, ένα εκ των οποίων είναι η δενδροφύτευση.
       
      «Έχουμε ήδη ξεκινήσει τη φύτευση φοινίκων σε αγροτικές περιοχές, σε μια προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των θανάτων που οφείλονται σε κεραυνούς. Θα φυτεύσουμε ένα εκατομμύριο δέντρα μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους», δήλωσε ο Γραμματέας Διαχείρισης Καταστροφών, Σαχ Καμάλ, στο Γαλλικό Πρακτορείο.
       
      Ένα παρόμοιο πρόγραμμα ήδη φαίνεται να είναι επιτυχές στην Ταϊλάνδη. Αν και οι κεραυνοί μπορούν να βλάψουν τα δέντρα, η παρουσία τους αποτρέπει τα ηλεκτρικά φορτία από το να κινούνται στο έδαφος.
       
      Η αποψίλωση των δασών πιθανώς έχει παίξει ρόλο στους θανάτους. Σύμφωνα με τους ειδικούς, σημειώθηκαν τόσα πολλά θανατηφόρα ατυχήματα εν μέρει επειδή δεν υπήρχαν αρκετά δέντρα των οποίων τα κλαδιά είναι σε θέση να «απορροφούν» τους κεραυνούς.
      Σύμφωνα με τον Καμάλ, που έχει επίσης διατελέσει επικεφαλής της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας του Μπαγκλαντές, οι κεραυνοί έχουν αυξηθεί στις αγροτικές περιοχές με την μεγαλύτερη αποψίλωση των δασών, καθώς οι αγρότες κόβουν τα δέντρα για να καλλιεργήσουν ρύζι και άλλες καλλιέργειες.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1197275/mpagklantes-futeusi-1-ekat-foinikon-gia-ti-meiosi-ton-thanaton-apo-keraunous
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Εντυπωσιακά και ενδεικτικά της μεγάλης ζημιάς που προκαλούν οι άνθρωποι στο περιβάλλον είναι τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία αποκαλύπτει πως μόλις 90 εταιρείες διεθνώς ευθύνονται για το 63% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τα τελευταία 259 χρόνια, δηλαδή από τις αρχές της βιομηχανικής εποχής μέχρι και σήμερα!
       
      Μάλιστα ένα ακόμη στοιχείο που φανερώνει τους ολέθριους χειρισμούς της ανθρωπότητας τις τελευταίες δεκαετίες είναι το ότι από τα 259 χρόνια βιομηχανικής ανάπτυξης, το 50% των εκπομπών παράχθηκε τα τελευταία 25 χρόνια!
       
      Η συγκεκριμένη έρευνα και τα παραπάνω ευρήματα ανήκουν στο Ινστιτούτο Κλιματικής Υπευθυνότητας (Climate Accountability Institute) του Κολοράντο.
       
      Ορισμένες από τις «ένοχες» εταιρείες είναι η Chevron (ιδιωτική - ΗΠΑ), η Exxon (ιδιωτική - ΗΠΑ), η BP (ιδιωτική - Βρετανία), η Royal Dutch Shell (ιδιωτική - ολλανδοβρετανική), η Saudi Aramco (κρατική – Σαουδική Αραβία), η Gazprom (κρατική - Ρωσία) και η Statoil (κρατική - Νορβηγία).
       
      Στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ενεργειακοί κολοσσοί, οι οποίοι παράγουν πετρέλαιο, φυσικό αέριο και άνθρακα, ενώ υπάρχουν και επτά που παράγουν τσιμέντο. Συνολικά, το διοξείδιο του άνθρακα που απελευθέρωσαν στην ατμόσφαιρα ξεπερνά τους 914 γιγατόνους.
       
      Παράλληλα, μόλις 20 εταιρείες από τις 90 ευθύνονται για το 30% των συνολικών εκπομπών. Η ChevronTexaco έπιασε την πρωτιά, καθώς ευθύνεται για το 3,5% των παγκόσμιων εκπομπών ως σήμερα και ακολουθεί η Exxon με 3,2% και η ΒΡ με 2,5%.
       
      Στις κρατικές εταιρίες η πρώην Σοβιετική Ένωση με 8,9%, ξεπερνά την Κίνα που έχει 8,6%, ενώ στις ΗΠΑ το ποσοστό είναι μοιρασμένο αμιγώς σε ιδιωτικές εταιρείες.
       
      Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο η Διακυβερνητική Ομάδα του ΟΗΕ για την Kλιματική Αλλαγή προειδοποιούσε πως μέσα στα επόμενα 30 χρόνια ο κόσμος θα έχει εξαντλήσει το ποσό διοξειδίου του άνθρακα που μπορεί να εκπέμπει.
       
      Η επακόλουθη άνοδος της θερμοκρασίας θα προκαλέσει την άνοδο της στάθμης της θάλασσας λόγω της τήξης των πολικών παγετών, ενώ θα προκληθούν πλημμύρες και ακραία καιρικά φαινόμενα. Μαζί με αυτά βεβαίως θα καταρρεύσουν οικοσυστήματα προκαλώντας κρίση στις καλλιέργειες, στη βιομηχανία και στις υποδομές.
       
      Πηγή: http://greenagenda.gr/31866/
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Ενέκρινε χθες, Παρασκευή, η ΡΑΕ τα ρυθμιζόμενα τιμολόγια προμήθειας σε μη επιλέγοντες Πελάτες για τις περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 1 έως και 3 του άρθρου 87 του ν. 4001/2011 (ΦΕΚ 179/22.8.2011), στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την θέσπιση κανόνων απελευθέρωσης και διαμόρφωσης συνθηκών ανταγωνισμού στην αγορά φυσικού αερίου. Με την απόφαση επιτυγχάνονται μειώσεις που, όπως επισημαίνει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβαίνουν σε σημαντικό βαθμό και τη μείωση του ΕΦΚ.
       
      Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Αρχής, για τη θέσπιση των ως άνω ρυθμιζόμενων τιμολογίων προμήθειας, η ΡΑΕ έλαβε υπόψη τις εισηγήσεις των εταιρειών ΕΠΑ Αττικής Α.Ε. και ΕΠΑ Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας Α.Ε. και ειδικότερα:
       
      (α) το συνολικό απολογιστικό κόστος των ΕΠΑ κατά το αμέσως προηγούμενο έτος,
      (β) τον προϋπολογισμό του κόστους για το τρέχον έτος,
       
      (γ) το ποσοστό της εύλογης απόδοσης για τη δραστηριότητα των ΕΠΑ.
       
      Για τη διαμόρφωση των τιμολογίων προμήθειας σε μη επιλέγοντες Πελάτες για το έτος 2017,η ΡΑΕ υιοθέτησε μεθοδολογία, βασισμένη στη διεθνή πρακτική, ενσωματώνοντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής πραγματικότητας. Η μεθοδολογία βασίζεται, επιγραμματικά, στις ακόλουθες αρχές:
      (α) αντανάκλαση του πραγματικού κόστους προμήθειας φυσικού αερίου,
      (β) μετακύληση των ρυθμιζόμενων χρεώσεων για τη χρήση του συστήματος μεταφοράς και του δικτύου διανομής φυσικού αερίου,
       
      (γ) εξασφάλιση της ανάκτησης του κόστους της προσφερόμενης υπηρεσίας (κατά το μέρος που αφορά στο κόστος της δραστηριότητας εμπορίας και διαχείρισης του συνόλου των μη επιλεγόντων πελατών)
       
      (δ) ανάκτηση ενός εύλογου κέρδους.
       
      Η τιμή πώλησης φυσικού αερίου από τις ΕΠΑ σε τελικούς καταναλωτές καθορίζεται από τις παρακάτω συνιστώσες, με βάση τον ακόλουθο τύπο:
       
      Τιμή Πώλησης Φυσικού Αερίου =Κόστος Προμήθειας Φυσικού Αερίου +Χρέωση Μεταφοράς + Χρέωση Διανομής +Μικτό Περιθώριο Προμήθειας +ΕΦΚ +Λοιπά τέλη +ΦΠΑ
       
      Αναφορικά με τις παραπάνω συνιστώσες κόστους, επισημαίνεται ότι τα εγκεκριμένα τιμολόγια αντανακλούν κατεξοχήν τις παρακάτω συνθήκες:
       
      - το κόστος προμήθειας φυσικού αερίου, το οποίο κινείται ανοδικά σε σχέση με τις τιμές Δεκεμβρίου 2016, μεταβαλλόμενο ανά μήνα λόγω της διακύμανσης των διεθνών τιμών πετρελαιοειδών, αλλά και επηρεαζόμενο από τις έκτακτες συνθήκες στο σύστημα φυσικού αερίου, οι οποίες ανέκυψαν σε περιφερειακό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο, επιφέροντας αύξηση του κόστους του αερίου εξισορρόπησης. Επιπλέον, το κόστος προμήθειας επιβαρύνθηκε περαιτέρω από την αναπροσαρμογή των τιμολογίων της ΔΕΠΑ από την Botas, κατόπιν Απόφασης Διαιτητικού Δικαστήριου, επιβάρυνση η οποία εν προκειμένω μετακυλήθηκε στις ΕΠΑ.
       
      - τα τιμολόγια μεταφοράς του ΔΕΣΦΑ, τα οποία αναθεωρήθηκαν από τη ΡΑΕ τον Οκτώβριο του 2016, και παρουσιάζουν σχετική αύξηση, ώστε να αντισταθμίσουν την πτώση της κατανάλωσης φυσικού αερίου σχετικά με τις προβλέψεις που είχε καταρτίσει ο ΔΕΣΦΑ. Σημειώνεται ωστόσο, ότι η αύξηση των τιμολογίων που ενέκρινε η ΡΑΕ ήταν σημαντικά συγκρατημένη συγκριτικά με τις αρχικές εισηγήσεις του Διαχειριστή.
       
      - τα κόστη απελευθέρωσης που ανέκυψαν στη διανομή λόγω του διαχωρισμού των εταιρειών διανομής από τις εταιρείες προμήθειας, με απώτερο στόχο το άνοιγμα της αγοράς λιανικής. Τα κόστη αυτή επιβαρύνουν μόνο την πρώτη φάση της απελευθέρωσης (one-off κόστη), και δεν θα επαναληφθούν στα επόμενα έτη, όπου αναμένεται να διαπιστωθεί θετικό πρόσημο για τους καταναλωτές, μέσω των ανταγωνιστικών πιέσεων στις τιμές.
       
      -τη σημαντική μείωση του ΕΦΚ (Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης), που θεσμοθετήθηκε με τον Νόμο 4389/2016, λειτουργώντας αντισταθμιστικά, εν μέρει, στις αυξητικές τάσεις που επιφέρουν στην παρούσα συγκυρία οι προαναφερθέντες παράγοντες.
       
      Επιπλέον, η ΡΑΕ προέβη σε ενδελεχή έλεγχο των στοιχείων κόστους των εταιρειών προμήθειας φυσικού αερίου, και παράλληλα κατέληξε σε έγκριση ενός μικτού περιθωρίου κέρδους, τέτοιου ώστε να διασφαλίζονται τρείς στόχοι:
       
      α) η ομαλή λειτουργία των ΕΠΑ σε ένα υγιές πλαίσιο,
       
      β) η αποτροπή μη εύλογων επιβαρύνσεων των καταναλωτών.
       
      γ) η άρση εμποδίων εισόδου σε δυνητικούς ανταγωνιστές των ΕΠΑ, ώστε να εισέλθουν στην αγορά φυσικού αερίου και να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός.
       
      Τονίζεται ότι η ρυθμιστική προσέγγιση που υιοθέτησε η ΡΑΕ καταλήγει σε μειώσεις στις τελικές τιμές καταναλωτών, συγκριτικά με τα αντίστοιχα περσινά επίπεδα, για όλες τις κατηγορίες τιμολογίων. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, οι μειώσεις υπερβαίνουν σε σημαντικό βαθμό και τη μείωση του ΕΦΚ.
       
      Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στην περίπτωση των περιοχών της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, η τιμή για τον μήνα Ιανουάριο του 2017, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2016, θα είναι μειωμένη έως και 11%, επίπεδο που υπερβαίνει την επιφερόμενη μείωση λόγω Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
       
      Υπογραμμίζεται ότι όλοι οι καταναλωτές φυσικού αερίου από τον Ιανουάριο 2018 θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους του ενός προμηθευτές, γεγονός που θα οδηγήσει στην ενίσχυση του ανταγωνισμού στην προμήθεια φυσικού αερίου. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να αποτυπωθεί και στα επίπεδα των τιμών.
       
      Για λόγους διασφάλισης του εμπορικού απορρήτου των εταιρειών, δεν είναι εφικτή η ανακοίνωση των εγκεκριμένων περιθωρίων κέρδους, και κατά συνέπεια, οι εν λόγω ΕΠΑ θα ανακοινώνουν ανά μήνα τα ισχύοντα τιμολόγια ανά κατηγορία τελικών καταναλωτών, και η ΡΑΕ θα ελέγχει την ορθή εφαρμογή της απόφασής της περί έγκρισης των τιμολογίων μη επιλεγόντων πελατών φυσικού αερίου.
       
      Πηγή: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=112903
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Στην πλέον κρίσιμη φάση της μπαίνει η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Συγκοινωνίες της Αθήνας. Από τις αρχές Ιανουαρίου έχει ξεκινήσει η τμηματική εγκατάσταση των θυρών εισόδου-εξόδου στις Γραμμές 2 και 3 και συνολικά σύμφωνα με πηγές του ΟΑΣΑ η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε όλους τους σταθμούς πιθανότατα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.
       
      Το νέο στοιχείο που έχουμε για το ηλεκτρονικό εισιτήριο της Αθήνας είναι τα "βαφτίσια" του. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com το όνομα που επελέγη είναι το ATH.ENA CARD (με σαφή προσδιορισμό στο όνομα της πόλης) για τις κάρτες διαρκείας των επιβατών και ATH.ENA TICKET για το απλό εισιτήριο. Πρόκειται για το όνομα που θα μπει στη ζωή μας με τη λειτουργία του συστήματος, όπως αντίστοιχα είχε γίνει αυτό σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως π.χ το Λονδίνο που ονομάζεται Oyster.
       
      Το ATH.ENA CARD θα ξεκινήσει να λειτουργεί σύμφωνα με πηγές του ΟΑΣΑ στο ypodomes.com από τον Απρίλιο, με το πρώτο διάστημα να είναι απαραίτητο για την προσαρμογή των επιβατών στο νέο σύγχρονο σύστημα που θα κάνει παρελθόν τις χάρτινες κάρτες δεκαετίας 1980. Η διαδικασία εφαρμογής των καρτών έχει ένα ακόμα τελευταίο στάδιο που είναι η έγκριση από την Επιτροπή Προσωπικών Δεδομένων πριν ξεκινήσει η πώληση της στους επιβάτες.
       
      Όπως ενημερώθηκε το ypodomes.com σε περίοδο γνωριμίας με το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι και οι οδηγοί των λεωφορείων με την παρακολούθηση κάποιων σεμιναρίων τα οποία ξεκίνησαν τις προηγούμενες εβδομάδες.
       
      Σε εκκρεμότητα ωστόσο παραμένει η είσοδος των επιβατών σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα αν και όπως λένε πηγές του ΟΑΣΑ είναι ένας σημαντικός στόχος.
       
      Η λειτουργία εισόδου των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα θα βοηθήσει στην συνολική επιτυχία του συστήματος, με ενεργό ρόλο των οδηγών, όπως άλλωστε γίνεται σε όλα τα παρόμοια συστήματα σε όλη την Ευρώπη και θα καταπολεμήσει αποτελεσματικά την λαθρεπιβίβαση. Σε άλλη περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος να δούμε την μετακίνηση από το ελεγχόμενο περιβάλλον του δικτύου Μετρό στα λεωφορεία αν τελικά η εφαρμογή της εισόδου μόνο από μπροστά αποτύχει.
       
      Ένα "φάρμακο" που σχεδιάζει ο ΟΑΣΑ είναι το σχέδιο πρόσληψης 166 ελεγκτών ειδικά για λεωφορεία-τρόλεϊ. Σε αυτή την περίπτωση το ερώτημα είναι αν δόθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για την εγκατάσταση ενός προηγμένου συστήματος προκειμένου να έχουμε και πάλι την -αμφίβολη;- αποτελεσματικότητα από μία ομάδα ελεγκτών. Σε κάθε περίπτωση το ζήτημα αναμένεται να απασχολήσει και να κλείσει το επόμενο διάστημα.
       
      Το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι η μεγάλη ελπίδα ΟΑΣΑ και Υπ.Υποδομών-Μεταφορών που βλέπει πτώση στα έσοδα και διεύρυνση ζημιών. Το σύστημα υπόσχεται αποτελεσματικό έλεγχο και "πόρτα" στους λαθρεπιβάτες, πλήρη καταγραφή της κίνησης των σταθμών, των ατόμων με δωρεάν μετακίνηση, την κατανόηση της επιβατικής κίνησης και πολλά στοιχεία που σήμερα είτε δεν υπάρχουν είτε είναι υποθετικά και φυσικά αύξηση των εσόδων με γεωμετρικό ρυθμό.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/astikes/item/38581-ath-ena-card-to-episimo-onoma-gia-to-ilektroniko-eisitirio-stis-sygkoinonies-tis-athinas
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Την έναρξη λειτουργίας των μεταλλείων Ολυμπιάδας Χαλκιδικής προγραμματίζει για τον Απρίλιο η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός ενώ τα επίσημα εγκαίνια πρόκειται να γίνουν τον Ιούνιο σε τελετή στην οποία θα προσκληθούν ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.
       
      Αυτό ανέφεραν σήμερα τα στελέχη της εταιρίας σε ενημερωτική εκδήλωση, τονίζοντας ότι απομένουν λίγες τυπικές άδειες για την έναρξη της λειτουργίας της μονάδας. Με την έναρξη λειτουργίας των μεταλλείων Ολυμπιάδας θα επαναληφθεί ύστερα από 22 χρόνια η παραγωγή χρυσού από τη χώρα μας, ενώ από κοινού τα μεταλλεία Ολυμπιάδας και Σκουριών, επισημαίνει η Ελληνικός Χρυσός, «μπορούν να καταστήσουν την Ελλάδα μία από τις μεγαλύτερες χώρες παραγωγής χρυσού στην Ευρωπαϊκή Ένωση».
       
      Μεταξύ 2017 και 2022 η παραγωγή από την Ολυμπιάδα υπολογίζεται στις 72.000 ουγκιές χρυσού ετησίως, συν 55.000 ουγκιές που υπολογίζεται η παραγωγή λοιπών μετάλλων. Μετά το 2022 η παραγωγή αναμένεται να αυξηθεί σε 170.000 ουγκιές ετησίως. Η παραγωγή στις Σκουριές αναμένεται να ξεκινήσει το 2019 και ως το 2027 αναμένεται να παραχθούν συνολικά 1,4 εκατ. ουγκιές χρυσού και 620 εκατ. τόνοι χαλκού.
       
      Αναφερόμενοι στη μακρόχρονη διαμάχη που σχετίζεται με την αδειοδότηση της μεταλλουργικής μονάδας flash smelting οι ίδιοι τόνισαν ότι επιδιώκουν επίλυση της διαφοράς με τεχνικό διάλογο και όχι με δικαστικές διαμάχες. Όπως είναι γνωστό η τεχνική μελέτη για τη μονάδα έχει απορριφθεί από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπως και η αίτηση θεραπείας που υπέβαλε η εταιρία η οποία έχει προσφύγει τώρα και για το συγκεκριμένο θέμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
       
      Τα στελέχη της εταιρίας εκτιμούν ότι μέσα στη χρονιά η δραστηριότητα της Ελληνικός Χρυσός θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας σε εταιρίες που αναλαμβάνουν εργασίες ως υπεργολάβοι. Ανέφεραν επίσης ότι για εφέτος προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 150 εκατ. δολαρίων ενώ μέχρι τώρα έχουν επενδυθεί συνολικά στο έργο από την εταιρία 750 εκατ. δολ.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Ta_metalleia_Olumpiadas_anoigei_i_Ellinikos_Chrusos/
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Οι Καταλανοί είναι πρωτοπόροι. Σε πολλά. Ιδιαίτερα, σε θέματα που αφορούν τον διάλογο του παλαιού με το νέο στον αστικό πολεοδομικό ιστό.
       
      Δεν είναι τυχαίο ότι η πρώτη – στον κόσμο – πεζογέφυρα από τρισδιάστατο εκτυπωτή κατασκευάστηκε από το IAAC, το ινστιτούτο εξελιγμένης αρχιτεκτονικής της Καταλονίας.
       
      Η πεζογέφυρα κοσμεί πλέον το αστικό πάρκο της Καστίγια-Λα Μάντσα, στην αραιοκατοικημένη περιοχή Alcobendas, στην Μαδρίτη. Έχει μήκος 12 μέτρα και πλάτος 1,5 μέτρα. Φιλοδοξεί να καταδείξει ότι η τρισδιάστατη εκτύπωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κατασκευές για μη οικιακή χρήση.
       
      Ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται στις προκλήσεις που θέτει η νομοθεσία που έχει να κάνει με δημόσιο χώρο: ο καθένας μπορεί να διασχίσει τη γέφυρα, η οποία, ως αστική υποδομή, ενσωματώνεται στο φυσικό περιβάλλον του πάρκου. Δίκαια, οι Alexandre Dubor, Areti Makropoulou και Rodrigo Aguirre φωτογραφίζονται με υπερηφάνεια, κρατώντας το μοντέλο της πεζογέφυρας.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Stin_Madriti_i_proti_pezogefura_apo_3D_printer/#.WIr8AVOLS70
       

       

       

       

       

       

       

      Περισσότερα...

      4

    • Engineer

      Το δύσκολο επιχειρηματικό και οικονομικό τερέν του 2016 δεν φαίνεται να πτόησε την αγορά αιολικής ενέργειας, με τη χρονιά που μας πέρασε να χαρακτηρίζεται ως η δεύτερη μεγαλύτερη χρονιά όλων των εποχών σε εγκατεστημένη αιολική ισχύ, με τις προσδοκίες να αυξάνονται για τη νέα χρονιά.
       
      Για τη φετινή χρονιά υπάρχει η εκτίμηση ότι θα ήταν εφικτός ο στόχος οι νέες εγκαταστάσεις να αγγίξουν τα 500 MW, υπολογίζοντας ότι ένας σημαντικός αριθμός έργων είναι ώριμα και έτοιμα προς υλοποίηση ή έχουν ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζονται.
       
      Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του προέδρου της ΕΛΕΤΑΕΝ Γ. Τσιπουρίδη στην κοπή πίτας, με την παρουσία εκπροσώπων από μεγάλους φορείς του κλάδου, ότι παρά τις δυσκολίες για το επιχειρείν, το 2016 καταγράφηκε η δεύτερη μεγαλύτερη επίδοση όλων των εποχών σε εγκατεστημένη αιολική ισχύ. «Φανταστείτε τι θα πετύχουμε αν βελτιωθεί το οικονομικό περιβάλλον» πρόσθεσε.
       
      Τα έργα
       
      Η Τέρνα Ενεργειακή ολοκληρώνει την επέκταση του πάρκου στα Δερβενοχώρια, ένα έργο που αποτελεί την πρώτη προσθήκη της νέας χρονιάς, ενώ ξεκινά ακόμη ένα έργο στη Βόρεια Ελλάδα. Η ΤΕΝΕΡΓ δηλαδή ξεκινά με παρακαταθήκη το 2017 κοντά στα 100 νέα MW.
       
      Η ΕΛΤΕΧ Άνεμος, η οποία αναμένεται να δώσει το πράσινο φως για το νέο επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 6 project συνολικής ισχύος 171,8MW. Τα πάρκα αυτά εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι το τέλος του 2019.
       
      Η Protergia έχοντας και εκείνη ολοκληρώσει σημαντικό αριθμό έργων κατάφερε μέσα στο 2016 να υπερδιπλασιάσει την εγκατεστημένη ισχύ της από τα 65MW στα 135MW, ενώ η ανάπτυξή της συνεχίζεται.
       
      Ένας ακόμη καταλύτης ανάπτυξης αποτελεί η διευθέτηση της εκκρεμότητας για το καλώδιο Πολυπόταμος Νέα Μάκρη. Από εκεί εκτιμάται ότι θα «ξεκλειδωθεί» σημαντικός αριθμός μεγαβάτ από ώριμα έργα που είχαν εγκλωβιστεί στο θέμα της διασύνδεσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και όμιλοι που επί χρόνια απείχαν από την κατασκευή νέων έργων επανακάμπτουν με αφορμή το «άνοιγμα» της νότιας Εύβοιας. Έτσι για παράδειγμα μετά από χρόνια αναμένεται να ξεκινήσει νέο έργο η Ρόκας Iberdrola, ενώ το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για την ιταλική Enel.
       
      Από τους νέους παίκτες που επίσης κινούνται δυναμικά στην αγορά καλλιεργώντας προσδοκίες, είναι η Eren του Πάρη Μουράτογλου, ενώ το 2016 δυναμικό παρών στην αγορά έδωσε και η Euroenergy που ανήκει στον όμιλο Libra του εφοπλιστή Γ. Λογοθέτη.
       
      Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/194738-%CE%9F%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%C2%AB%CE%91%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CF%85%C2%BB-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%82#.WIr7M1OLS70
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Ανακοινώθηκαν οι φιναλίστ των φετινών βραβείων MIPIM 2017 Η 11 μελής επιτροπή με πρόεδρο τον John Forrester, CEO EMEA της Cushman & Wakefield επέλεξε 44 έργα από 22 χώρες από Ασία / Ειρηνικό, Βόρεια και Λατινική Αμερική, Αφρική και Ευρώπη για την τελική ψηφοφορία.
       
      Εξετάστηκαν 214 συμμετοχές από 46 χώρες και επελέγησαν για το τελικό στάδιο τέσσερα έργα σε κάθε μία από τις 11 κατηγορίες του διαγωνισμού.
       
      Οι νικητές θα ανακοινωθούν στην τελετή MIPIM Awards την Πέμπτη 16 Μαρτίου στις 18:30 στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Palais des Festivals στις Κάννες.
       
      "Κάθε χρόνο παρατηρείται βελτίωση της ποιότητας και στροφή προς περισσότερο βιώσιμες βασισμένες σε αρχές αειφόρου σχεδιασμού κατασκευές ." ανέφερε σχολιάζοτας τα αποτελέσματα κατά την παρουσίαση των φιναλίστ ο John Forrester, επισημαίνοντας οτι "σε κάθε μέρος του πλανήτη είδαμε έργα τα οποία πραγματικά δημιουργούσαν κοινωνική αναγέννηση πέρα από την οικονομική αναβάθμιση της περιοχής στην οποία είχαν αναπτυχθεί".
       
      Δείτε τους φιναλίστ εδώ: http://www.reedmidemphotos.com/fr/mipim/mipim-awards-2017-finalists-frx5889fb0e049bc929aa73d538.htm
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Oi_finalist_ton_fetinon_brabeion_MIPIM_/#.WIpUdVN97Dc
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Τους όρους, τις προϋποθέσεις και τον τρόπο απόκτησης άδειας χειριστή, εκπαιδευτή και εξεταστή drone καθορίζει με ΦΕΚ ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κ. Λιντζεράκος.
       
      Για την απόκτηση άδειας χειριστή Συστημάτων Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ), τα γνωστά drones, ο υποψήφιος πρέπει να έχει κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας του, να επιτύχει στη θεωρητική εξέταση αλλά και στην πρακτική (περιλαμβάνει την εκτέλεση έως και 4 απο/προσγειώσεων), να διαθέτει πολύ καλή γνώση αγγλικών και πιστοποιητικό υγείας σε ισχύ.
       
      Η άδεια έχει ισχύ τρία χρόνια και για την ανανέωσή της απαιτούνται τουλάχιστον δέκα ώρες πτήσης με drone. Σε αντίθετη περίπτωση, ο υποψήφιος επαναλαμβάνει τις πρακτικές εξετάσεις. Οι θεωρητικές εξετάσεις περιλαμβάνουν ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών και πρέπει το 75% των απαντήσεων να είναι σωστό.
       
      Σε περίπτωση αποτυχίας της πρακτικής εξέτασης, ο υποψήφιος μπορεί να την επαναλάβει ύστερα από δέκα ημέρες, με την προϋπόθεση ότι θα λάβει επιπλέον ώρες εκπαίδευση στο πεδίο που απέτυχε. Εάν ο κάτοχος άδειας χειριστή drone εμπλακεί σε ατύχημα και δεν κατέχει πιστοποιητικό υγείας σε ισχύ, ανακαλείται η άδειά του. Επίσης αυτή ανακαλείται κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του διοικητή της ΥΠΑ.
       
      Προϋποθέσεις για την απόκτηση της ειδικότητας του εκπαιδευτή είναι η πτητική πείρα τουλάχιστον 80 ωρών, η παρακολούθηση πιστοποιημένου προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών, 20 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης, 10 ώρες πρακτικής και εξέταση από εξουσιοδοτημένο εξεταστή που να έχει ανανεώσει την άδεια τουλάχιστον μία φορά.
       
      Η ειδικότητα ισχύει για τρία χρόνια και ανανεώνεται εάν διαθέτει κανείς τουλάχιστον 30 ώρες παροχής πρακτικής εκπαίδευσης. Ειδικότητα εξεταστή χειριστή (με 3ετή ισχύ) μπορεί να αποκτήσει κάποιος εφόσον έχει στο ενεργητικό του τουλάχιστον 60 ώρες παροχής πρακτικής εκπαίδευσης, ενώ απαγορεύεται να εξετάσει υποψήφιο τον οποίο έχει εκπαιδεύσει ο ίδιος.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/893366/article/epikairothta/ellada/ka8oristhkan-oi-oroi-gia-thn-apokthsh-adeias-xeiristh-drone
      Περισσότερα...

      6

    • Engineer

      Στην εξαγορά μίας από τις πιο ισχυρές ελληνικές startups των τελευταίων ετών, του Taxibeat, προχώρησε ο γερμανικός κολοσσός της αυτοκίνησης Daimler, εταιρεία η οποία παράγει και εμπορεύεται το σήμα της Mercedez Benz παγκοσμίως, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του το newsbeast.gr.
       
      Γράφει ο Γιώργος Λαμπίρης
       
      Σημειώνεται ότι ήδη η Daimler διαθέτει εφαρμογή μέσω της οποίας ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να εντοπίσει το πλησιέστερο σε εκείνον όχημα. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει μέχρι στιγμής περισσότερα από 10.000.000 downloads και πάνω από 45.000 συνεργαζόμενα ταξί με εξάπλωση σε περισσότερες από σαράντα πόλεις σε έξι χώρες.
       
      Επίσης διατηρεί μία ακόμα υπηρεσία μετακίνησης με την ονομασία car2go, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σε κάποιον, να εντοπίζει ένα αυτοκίνητο μάρκας Smart μέσα στην πόλη, και να μπορεί μέσω της ειδικής εφαρμογής να το νοικιάσει με ωρομίσθωση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται σε 29 τοποθεσίες 8 ευρωπαϊκών και νοτιοαμερικανικών χωρών με συμμετοχή κατά 75% της Daimler και κατά 25% της Europcar.
       
      Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Daimler τα έσοδα για το 2015 ανήλθαν στα 149 δισ. ευρώ με τα καθαρά κέρδη του να αγγίζουν τα 8,7 δισ. ευρώ. Συνολικά απασχολεί περισσότερους από 280.000 εργαζόμενους. Εκτός από θεσμικούς επενδυτές οι οποίοι κατέχουν το 73,7% των μετοχών, στη σύνθεση συμμετέχουν ιδιώτες επενδυτές με 16,4%, καθώς και το Kuwait Investment Authority, ανεξάρτητος επενδυτικός φορέας του κράτους του Κουβέιτ. Στο μετοχικό σχήμα συμμετέχουν επίσης η Renault με ποσοστό 1,54% καθώς και η Nissan με επίσης 1,54%.
       
      Σε ό,τι αφορά στο Taxibeat, το οποίο ιδρύθηκε το 2011 από το Νίκο Δανδράκη με τη συμμετοχή του investor, Απόστολου Αποστολάκη, καθώς ήταν ένας εκ των οποίων ενίσχυσε οικονομικά την προσπάθεια του επιχειρηματία από την Εύβοια. Σημειώνεται ότι το taxibeat έκανε παλαιότερα, απόπειρες εισόδου σε αγορές όπως αυτές της Βραζιλίας, της Ρουμανίας, της Σκανδιναβίας και του Παρισιού ωστόσο στη συνέχεια δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που παρουσίασαν με αποτέλεσμα να αποσυρθεί. Ακολούθησε η δυναμική είσοδος στη Λίμα του Περού, όπου αυτή τη στιγμή είναι η δεύτερη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση, κατέχοντας ηγετική θέση όπως άλλωστε και στη χώρα μας.
       
      Το taxibeat κατάφερε στη διάρκεια της πορείας του εκτός από την αρχική χρηματοδότηση που έλαβε από το Openfund να αποσπάσει μία ακόμα μεγάλη χρηματοδότηση ύψους 2,93 εκατομμυρίων ευρώ το 2013 από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird, έχοντας λάβει συνολικά περισσότερα από 5,5 εκατ. ευρώ.
       
      Αυτή τη στιγμή οι εγγεγραμμένοι χρήστες στο taxibeat υπερβαίνουν τους 800.000 και αριθμοί περισσότερους από 15.000 συνεργαζόμενους οδηγούς.
       
      Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας το τίμημα της εξαγοράς υπερέβη τα 40 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των προσεχών ημερών.
       
      Πηγή: http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/.WInmLE3hBjk.facebook
      Περισσότερα...

      0

    • Ροδοπουλος

      Canvas is a first-of-its kind application for home improvement. Canvas makes it easy to capture a scale-accurate 3D model of your home in minutes — all on an iPad. Canvas lets you create professional-grade, layered CAD models of your home that can be used with programs like SketchUp, AutoCAD, and Revit.
       

       
      Κατεβάστε την εφαρμογή από εδώ: https://itunes.apple.com/us/app/canvas-by-occipital/id1169235377?mt=8
       
      Δείτε περισσότερα στον ιστότοπο της εφαρμογής: https://canvas.io/
      Περισσότερα...

      1

    • Engineer

      Εντός του πρώτου τριμήνου του 2017, θα ξεκινήσουν δύο νέα σημαντικά χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως γνωστοποίησε, πρόσφατα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης.
       
      Με το νέο Ταμείο Υποδομών θα επιτευχθεί χρηματοδότηση συγκεκριμένων κατηγοριών υποδομών, όπως η ενεργειακή εξοικονόμηση σε δημόσια κτίρια και η ανάπτυξη τουριστικών υποδομών. Με το Ταμείο Μικροπιστώσεων θα δοθεί βάρος στη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων, φυσικών προσώπων, καθώς και της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας.
       
      Ταμείο Υποδομών
       
      Ο ορθολογικός σχεδιασμός των έργων υποδομής με έμφαση στις μεταφορές, την ενέργεια και το περιβάλλον είναι ένα από τα στοιχεία που θα οδηγήσουν τελικά στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των ευρωπαϊκών πόρων. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Οικονομίας, η δημιουργία ενός Επενδυτικού Ταμείου Υποδομών, το οποίο θα εστιάζει σε συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα είναι ένα επιπλέον μέσο για την μέγιστη και βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, ιδιαίτερα σήμερα που η έλλειψη ρευστότητας αποτελεί την κύρια τροχοπέδη στο σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων υποδομών.
       
      Το ταμείο θα συσταθεί με διαχειριστή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).Το αρχικό κεφάλαιο θα αποτελείται από συγχρηματοδοτούμενους πόρους των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων με την συνδρομή των διαρθρωτικών Ταμείων της ΕΕ και θα ανέρχεται σε περίπου 200 εκ ευρώ. Περαιτέρω μέσω της μόχλευσης θα προσελκυσθούν πρόσθετοι δημόσιοι και ιδιωτικοί πόροι ώστε καταρχήν θα διαμορφωθεί ένα χαρτοφυλάκιο ύψους 400 εκ. ευρώ ποσό που αποτελεί ένα ικανοποιητικό αρχικό κεφάλαιο για παρεμβάσεις στους τομείς που αφορά.
       
      Η σύσταση του ταμείου υποδομών εκτιμάται ότι θα βοηθήσει, μεταξύ των άλλων, στην περαιτέρω προώθηση των συνεργασιών δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο ενώ με αυτό τον τρόπο θα υλοποιηθεί σειρά σημαντικών και κρίσιμων για την ελληνική κοινωνία έργων που δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν διαφορετικά.
       
      Έργα στους τομείς των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, στην εξοικονόμηση ενέργειας, της αστικής ανάπτυξης, στον τομέα του τουρισμού, μαρίνες και αλιευτικά καταφύγια θα μπορέσουν να υλοποιηθούν καλύπτοντας υπάρχουσες ανάγκες στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού συμβάλλοντας στην ενίσχυση της απασχόλησης στην προώθηση της κοινωνικής συνοχής και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και των επενδύσεων.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Me_chartofulakio_%E2%82%AC400_ekat_to_neo_Tameio_Ypodomon_/
      Περισσότερα...

      0

    • Engineer

      Με νέα Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών μπαίνει τέλος στην έως σήμερα διαδικασία ελέγχου άδειας χρήσης μουσικής και τηλεόρασης από την ΑΕΠΙ ΑΕ σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και άλλες επιχειρήσεις, που είχε δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις από μεγάλο αριθμό επιχειρηματιών ως προς την ορθότητα των καταγραφών και το ύψος των παραβάσεων που βεβαίωναν υπάλληλοι της ΑΕΠΙ ΑΕ.
       
      Σύμφωνα με την Εγκύκλιο, οι αναφορές της ΑΕΠΙ για παραβάσεις που διαπιστώνουν οι υπάλληλοί της κρίνονται ότι αποστέλλονται...
       
      Διαβάστε εδώ τι ορίζει η νέα Εγκύκλιος για τους ελέγχους χρήσης μουσικής αλλά και τις άδειες μουσικών οργάνων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
       
      Πηγή: http://www.ergonblog.gr/2016/09/blog-post_60.html
      Περισσότερα...

      3

    • Engineer

      Οι αρχές του Παρισίου απαγόρευσαν την κυκλοφορία σε οχήματα παλαιότερα του 2000, σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της ρύπανσης στην πόλη.
       
      Ο νέος νόμος απαιτεί από όλα τα αυτοκίνητα να διαθέτουν ένα αυτοκόλλητο που δείχνει σε ποια από τις έξι προβλεπόμενες κατηγορίες ανήκουν, οι οποίες αντιστοιχούν στο έτος κατασκευής του οχήματος, την ενεργειακή απόδοση και την ποσότητα εκπομπών.
       
      Κάθε όχημα με αυτοκόλλητο της κατηγορίας 5 στο παρμπρίζ, που δείχνει ότι κατασκευάστηκε μεταξύ 1997 και 2000, δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης. Περίπου το 6% των 32 εκατομμυρίων αυτοκινήτων της Γαλλίας εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία.
       
      Τα οχήματα που έχουν εγγραφεί νωρίτερα από το 1997 και τα φορτηγά και λεωφορεία παλαιότερα του 2001 δεν έχουν καταχωρηθεί σε καμία κατηγορία, που σημαίνει ότι απαγορεύεται εντελώς η κυκλοφορία τους στην πόλη, από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 08:00 και 20:00. Τα πρόστιμα ξεκινούν από τα 22 ευρώ.
       
      Τα νέα μέτρα είναι αποτέλεσμα των υψηλών επιπέδων νέφους στο Παρίσι και άλλες πόλεις κατά τους τελευταίους δύο μήνες. Η Αν Ινταλγκό, δήμαρχος του Παρισιού, δήλωσε ότι η πολιτική ήταν απαραίτητη για να ενθαρρύνει τους οδηγούς να «αλλάξουν τα μέσα μεταφοράς τους», προκειμένου να μειωθεί η κυκλοφορία.
       
      Οι αρχές προσφέρουν επίσης ένα «εισιτήριο ρύπανσης», το οποίο κοστίζει 3,60 ευρώ για μια ολόκληρη ημέρα μετακίνησης οπουδήποτε στο Παρίσι. Προηγουμένως όλες οι δημόσιες μεταφορές ήταν δωρεάν σε περιόδους υψηλής ρύπανσης, αλλά το σύστημα εγκαταλείφθηκε καθώς κόστιζε 4 εκατομμύρια ευρώ ανά ημέρα.
       
      Ο δήμος αύξησε επίσης το κόστος της στάθμευσης και απαγόρευσε το δωρεάν χώρο στάθμευσης τα Σάββατα και την περίοδο των διακοπών του Αυγούστου.
       
      Τα αυτοκόλλητα αντικατέστησαν το παλιό σύστημα περιορισμού της κυκλοφορίας σύμφωνα με το μονό ή ζυγό αριθμό πινακίδας κυκλοφορίας, το οποίο δεν κρίθηκε αποτελεσματικό.
       
      Στα μέτρα αντιδρούν με θυμό αρκετοί Γάλλοι οδηγοί, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι το νέο μέτρο είναι άδικο, διότι στοχεύει τους φτωχότερους πολίτες, οι οποίοι δεν μπορούν να αγοράσουν ένα νέο όχημα.
       
      Διακόσιες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη εφαρμόσει παρόμοια μέτρα, με το Βερολίνο να το επιβάλλει από το 2008.
       
      Σύμφωνα με μελέτη του Υπουργείου Περιβάλλοντος της Γαλλίας, περίπου 48.000 άνθρωποι πεθαίνουν από αναπνευστικά προβλήματα που συνδέονται με τη ρύπανση του αέρα ετησίως.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1197273/parisi-apagoreusi-kukloforias-autokiniton-pou-kataskeuastikan-prin-to-2000
      Περισσότερα...

      2

    • Engineer

      Διπλή οφειλή στον ΕΦΚΑ, η οποία μάλιστα θα προσαυξάνεται ετησίως, θα κληθούν να καταβάλλουν οι νέοι επιστήμονες που κατά τα 5 πρώτα χρόνια της ασφάλισής τους θα τύχουν έκπτωσης στις ασφαλιστικές εισφορές, όπως προκύπτει από την πρώτη διευκρινιστική εγκύκλιο του νέου υπερταμείου. Στην πράξη, ακυρώνεται και με τη βούλα του νέου φορέα άλλη μία από τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες προς τους νέους επιστήμονες, που μέρα με τη μέρα βλέπουν την πολιτεία να τους δείχνει την πόρτα εξόδου από τη χώρα.
       
      Η εγκύκλιος αφορά τον τρόπο προσδιορισμού των εισφορών για τους περίπου 900.000 ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους, χωρίς να φωτίζει περισσότερο τις πολλαπλές γκρίζες πτυχές μιας μεταρρύθμισης που προκαλεί συνεχείς αναταράξεις στην ήδη επιβαρυμένη από την υψηλή φορολογία εγχώρια επιχειρηματικότητα. Ορίζει ενιαία ποσοστά εισφορών 20% για τον κλάδο σύνταξης και 6,95% για υγειονομική περίθαλψη, ενώ ξεκαθαρίζει πως θα παρακρατείται και εισφορά υπέρ ΟΑΕΔ η οποία στην περίπτωση των ασφαλισμένων του πρώην ΟΑΕΕ είναι 10 ευρώ τον μήνα. Η κατώτατη εισφορά για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες υπολογίζεται στα 167,95 ευρώ (117,22 ευρώ για σύνταξη, 40,73 ευρώ για υγεία και 10 ευρώ υπέρ ΟΑΕΔ) και η ανώτατη στα 1.589,49 ευρώ (1.172,16 ευρώ για σύνταξη, 407,33 ευρώ για υγεία και 10 ευρώ υπέρ ΟΑΕΔ). Ως βάση υπολογισμού των εισφορών ορίζεται το Καθαρό Φορολογητέο Αποτέλεσμα (ΚΦΑ) από την άσκηση δραστηριότητας κατά το προηγούμενο φορολογικό έτος. Διευκρινίζει, δε, ότι για το 2017 θα ληφθούν υπόψη τα εισοδήματα από το 2015 και μόνον εφόσον καταστεί ευχερής η χρήση των εισοδημάτων του 2016 θα ακολουθήσει εκκαθαριστική διαδικασία και οριστικοποίηση των ετησίων ασφαλιστικών εισφορών, στο τέλος του έτους ή πιθανότατα στις αρχές του 2018.
       
      Σε συγκεκριμένες κατηγορίες ασφαλισμένων η κατώτατη βάση υπολογισμού των εισφορών είναι μειωμένη στα 410,26 ευρώ τον μήνα (70% των 586,08), ενώ για τα μέλη εταιρειών βάση υπολογισμού των εισφορών είναι το ετήσιο εισόδημα που αντιστοιχεί στο ποσοστό συμμετοχής κάθε μέλους στην εταιρεία. Στις περιπτώσεις ζημιογόνων χρήσεων και μηδενικών κερδών, ως βάση υπολογισμού των εισφορών λαμβάνονται τα 586,08 ευρώ, ενώ επί μη εκκαθαρισμένων και μη υποβληθεισών δηλώσεων ως βάση υπολογισμού εισφορών θα λαμβάνεται το ΚΦΑ από το πιο πρόσφατο εκκαθαρισμένο έτος.
       
      Με την εγκύκλιο του ΕΦΚΑ πέφτει στο κενό η υπόσχεση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα προς τους νέους επιστήμονες του ΕΤΑΑ, καθώς και αυτοαπασχολούμενους ανώτατης εκπαίδευσης που είναι εγγεγραμμένοι σε επιστημονικούς συλλόγους ή επιμελητήρια. Συγκεκριμένα, ορίζει πως θα πληρώνουν μειωμένες εισφορές κατά τα 2 πρώτα χρόνια ασφάλισης 14% και τα επόμενα 3,17% και τοποθετεί την ελάχιστη μηνιαία βάση υπολογισμού τους στα 410,26 ευρώ. Ξεκαθαρίζεται όμως ότι οι εκπτώσεις αυτές, τόσο στο ποσοστό όσο και στη βάση υπολογισμού των εισφορών, θα θεωρούνται ασφαλιστικές οφειλές και θα προσαυξάνονται ετησίως κατά τη μεταβολή μισθών που ορίζει η ΕΛΣΤΑΤ. Πρέπει, δε, να εξοφληθούν εντός 15ετίας, κατά 1/5 κατ’ έτος, για τα έτη κατά τα οποία το εισόδημα υπερβαίνει τα 18.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η κατώτατη εισφορά κατά τα 2 πρώτα χρόνια ασφάλισης θα είναι 108,17 ευρώ, ενώ η ετήσια οφειλή 717,36 ευρώ. Αντίστοιχα, τα επόμενα 3 χρόνια η κατώτατη δυνατή εισφορά θα ανέβει σε 120,47 ευρώ, με την ετήσια οφειλή να υπολογίζεται σε τουλάχιστον 569,76 ευρώ.
       
      «Παγίδες» κρύβει και η πρόβλεψη για μείωση των εισφορών κύριας σύνταξης, υγείας, επικούρησης και εφάπαξ, από το 2017 έως το 2020, στους αυτοαπασχολούμενους (ΕΤΑΑ). Και αυτό γιατί όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εγκύκλιος, για το εισόδημα μέχρι τα 7.033 ευρώ τον χρόνο δεν παρέχεται μείωση. Η έκπτωση ξεκινά κλιμακωτά στο 50% για τα εισοδήματα από 7.033,1 έως 13.000 ευρώ και βαίνει μειούμενη, κατά μία ποσοστιαία μονάδα ανά 1.000 ευρώ. Βάσει της εγκυκλίου, όλες οι εισφορές θα καταβάλλονται μέσω ΔΙΑΣ. Τέλος, μειωμένες ασφαλιστικές εισφορές κατά 40% θα μπορούν να καταβάλλουν όσοι είναι ασφαλισμένοι επί περισσότερα από 40 έτη.
       
      Πηγή: http://www.kathimerini.gr/893174/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/entokh-ofeilh-h-5eths-ekptwsh-eisforwn-gia-neoys-episthmones
      Περισσότερα...

      2

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.