Η σιδηροδρομική γραμμή μήκους 92 χλμ. κάτω από την Θάλασσα της Βαλτικής, αναμένεται να μειώσει τη χρονική διάρκεια μεταφοράς των ταξιδιωτών από 1 ώρα και 40 λεπτά που είναι σήμερα σε μόλις 30 λεπτά. Το έργο αναμένεται να κοστίσει περίπου 13-14 δισ. δολάρια.
Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χρόνο πραγματοποιούνται μεταξύ Φιλανδίας και Εσθονίας, πάνω από 8 εκατ. ταξίδια, μέσω πλοίων και τρένων, συνδέοντας τις δύο χώρες.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δυο χωρών αλλά και βάσει και του μνημονίου συνεργασίας, το υποθαλάσσιο τούνελ, πρόκειται να χρηματοδοτηθεί μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων, αυξάνοντας τις τουριστικές και εμπορικές συνδιαλλαγές στη Βορειοανατολική Ευρώπη.
Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=17531
7