Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. Vasili

    Vasili

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      721


  3. gio

    gio

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.563


  4. Faethon11

    Faethon11

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      10.245


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/04/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Η απόκλισή των περίπου 450μ2 είναι, για τα σημερινά δεδομένα, αρκετά μεγάλη. Να υποθέσω πως εκεί στην βόρια πλευρά στο σπάσιμο (αριστερά) υπάρχει ένα ορόσημο. Η βόρια αυτή πλευρά σου όμως δεν έχει διάσταση. Αν υπάρχει λοιπον ορόσημο, σίγουρα υπάρχει και το ζευγάρι του κάπου ανατολικά πάνω στη ίδια αυτή ευθεία. Αν σου πω τώρα να υπολογίσεις (2ο τοπογραφίας) θεωρητικά την συνολική απόσταση μεταξύ τω οροσήμων τότε θα μου πεις πως η τοπογραφική δεν "διαθέτει" τις τιμές συν/νων Χ & Υ αυτών. Πάντως το απόσπασμα σχεδίου που μας δίνεις δεν μας λέει και πολλά πράγματα. Αν έχεις όλες τις άλλες διαστάσεις εκτός της δική σου μπορείς να την υπολογίσει. Θα ζητήσεις (έστω και με αίτηση) τα καρνέ μετρήσεων και τα κροκί των εργασιών υπαίθρου της διανομής που εξετάζεις. Τα έχουν όλα, σε πάνινες σάκες, για κάθε διανομή ¨ΟΛΕΣ οι τοπογραφικές υπηρεσίες. Απλά δεν είναι για τους πολίτες. Προκάλεσε τους να στα δώσουν. Αυτά τα στοιχεία υπαίθρου (ανεπίσημα) ειναι ένας θησαυρός. Από την άλλη όταν η Τ.Υ. έδινε σε κάποιον ένα χωράφι, αυτών των διαστάσεων, (είναι ένα πολύ μεγάλο χωράφι, όταν ο μέσος κλήρος στην Ελλάδα ήταν 28 στρ. σε 6-7 τεμάχια), ουτε που το φανταζόταν πως μετά από περίπου 70- 80 χρόνια θα φυτεύαν οι άνθρωποι και οικοδομές αντί σιταριού ! Νομίζω πως το σωστότερο για ' σενα είναι, αφού εξαντλήσεις την έρευνα σου, να γράψεις πως, "..με νεώτερη καταμέτρηση που έγινε από εσένα βρέθηκε να έχει -----μ2 με τόση ----μ2 απόκλιση από το παραχωρητήριο της Τ.Υ..."
    2 points
  2. Πράγματι θέλει αλλαγή χρήσης. Αυτό με την υδροδότηση από διπλανό wc μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα στο μέλλον. Το γραφείο δεν είχε δικό του wc? Συμπληρωματικά... δεν υπάρχουν εσωτερικές τοιχοποιίες? (κάνατε αναφορά για μονόχωρο διαμέρισμα). Θα κάνετε διαρρύθμισης στους χώρους με γκεμίσματα τοιχοποιίας, αποξηλώσεις ηλεκτρολογικών κλπ;
    1 point
  3. Λάθος τα δηλώνουν στο Ε9. Εξ αδιαιρέτου είναι σε οικόπεδο και κτίριο. Όλοι μαζί είναι τόσο στα νόμιμα, όσο και στα αυθαίρετα.
    1 point
  4. Ενημερωσαν σημερα νομιζω..... 30-4-18
    1 point
  5. μας έκρυβες όμως το σπουδαιότερο : αυτό το " επι τμήματος, του άνω οικοπέδου, του εικονιζόμενου υπό στοιχεία Δ-Β-Ζ-Ν-Μ-Δ εις το αυτό ως άνω τοπογραφικόν διάγραμμα, ούτινος διαγράμματος ως ελέχθη τα συμβαλλόμενα μέρη έλαμον και έχουσι πλήρη γνώσιν προσυπογράψαντα επ’ αυτού, του τμήματος τούτου εμβαδού μέτρων 300τ.μ. οριζόμενου εν συνόλω γύροθεν …………… επί της πλευράς Ν-Μ με το υπόλοιπον τμήμα του αυτού οικοπέδου περιερχομένου εις την κατοχήν της αφ’ ετέρου ώδε συμβαλλόμενης " δίνει όλη την ουσία του πράγματος για την θεώρηση της κάθετης,..... αν δεν υπήρχε αυτό, τότε μία σκέτη αναφορά του Ν.Δ 1024/71 θα ήταν κενό γράμμα... Με το στοιχείο αυτό σαφώς λοιπόν έχεις ΚΑΙ κάθετη ....!
    1 point
  6. 1 point
  7. Γιατί δεν βάζεις στο ΤΕΕ αγγελία? Υπάρχουν και άλλα site βέβαια
    1 point
  8. Το αρχικό οικόπεδο δεν αυτοαποζημιώνεται και το αποζημιώνουν οι άλλες ιδιοκτησίες και ο Δήμος και στο τέλος δεν απομένει οικοπεδική επιφάνεια για τον ιδιοκτήτη; Αν έχω καταλάβει σωστά ο σκοπός της εκτίμησης είναι για δικαστική χρήση και ζητείται η αγοραία αξία κατά το χρόνο συζήτησης στο Δικαστήριο για τον οριστικό καθορισμό τιμής μονάδος. Επειδή η αποζημίωση οφείλει να είναι πλήρης μετά τη δέσμευση του οικοπέδου, έχω τη γνώμη ότι το οικόπεδο ίσως θα πρέπει να εκτιμηθεί ως να ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο με όρους αυτούς που πρoυπήρχαν της δέσμευσης ή αυτούς που ισχύουν σε άλλα παρακείμενα μη δεσμευμένα άρτια και οικοδομήσιμα. Η αγοραία αξία θα επαυξηθεί με τα τυχόντα επικείμενα κάνοντας χρήση μεθόδου d.r.c. Αυτή την αξία θα πρέπει να αποζημιώσει το δικαστήριο.
    1 point
  9. Επειδή έσβησες κάποια στοιχεία από το προηγούμενο μήνυμα, τα αναφέρω ξανά, Αρχική Ιδιοκτησία περίπου 800 τμ, Σ.Δ.: 0,2, Ρυμοτομούνται περίπου 300 τμ, τα υπόλοιπα περίπου 500 τμ χαρακτηρίζονται χώρος πρασίνου από το ρυμοτομικό, η πράξη τακτοποίησης και αναλογισμού εκκρεμεί, συντάσεις την έκθεση εκ μέρους του οικοπεδούχου, προφανώς προκειμένου να διεκδικήσει μεγαλύτερη αποζημίωση, σε σχέση με αυτή που προκύπτει από τις αντικειμενικές αξίες. Η εκτίμηση θα πρέπει να γίνει στην αρχική ιδιοκτησία, όπως είναι σήμερα, δηλαδή στα 800 τμ. Δεν χρειάζεται να μπλέξεις στο ποιος αποζημιώνει ποιον, απλά μπορείς να κάνεις αναφορά στο ποια θα είναι η τελική κατάσταση. Επειδή ο ΣΔ είναι πολύ μικρός, νομίζω ότι δεν προσφέρεται η υπολειμματική μέθοδος να χρησιμοποιηθεί αυτούσια. Δηλαδή στα 800 τμ χτίζεις 160 τμ, μία μεγάλη μονοκατοικία. Αν δεν υπάρχουν κενά οικόπεδα στην περιοχή, ώστε να βρεις συγκριτικά και έχεις συγκριτικά μόνο για μονοκατοικίες, τότε καλώς πήγαινε μόνο με την υπολειμματική, αλλιώς κάνε και συγκριτική πωλήσεων οικοπέδων και επιμερισμό των δύο μεθόδων. Επειδή το ακίνητο έχει "ελαττώματα", δεν είναι εμπορεύσιμο κατά τον συνήθη τρόπο. Πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσεις ως βάση αξίας, την Εύλογη Αξία (Στη συγκεκριμένη περίπτωση ποσοστό της Αγοραίας). - σελ. 42 στα EVS 2016.
    1 point
  10. 1 point
  11. Τον ΜΘΧ μπορεις και να τον περιγραψεις μπορεις και οχι. Τα τ.μ. ενδιαφερουν οι κυριοι χωροι. Δεν απαιτειται πεα σε αποθηκες η γενικα μθχ. Εγω γι αυτο δεν τον περιγραφω ποτε και κανω θεωρηση: γιατι αν το βαλεις και στα 2 πεα εμφανιζεις στα 2 πεα περισσοτερα μετρα συνολικα απο την αδεια (2 φορες ο μθχ). Αν τον βαλεις μονο στο 1 πεα και στο αλλο κανεις θεωρηση ακολουθεις 2 διαφορετικες τακτικες σε 2 πεα για το ιδιο κτιριο. Οχι οτι δε μπορεις. Μπορεις. Αλλα δε θα κανουμε εμεις αλλα γιατι οι συμβολαιογραφοι δεν ξερουν οτι μθχ δεν απαιτει πεα. Αν δεν εφαπτονται προφανως οχι. 2 πεα. Και αυτο δεν ειναι απολυτο γιατι μπορει ενδιαμεσα να τα διαχωριζει μθχ. Το πιο σωστο ειναι ανα κτιριακη μοναδα.
    1 point
  12. Eπιβεβαιώνω. Γνωστός μου έκανε ακυρωση οριστικής αίτησης, διόρθωση λαθών και νέα υποβολή και άλλαξε ο αριθμός πρωτοκόλλου και μπήκε στους επιλαχόντες.
    1 point
  13. Καλημέρα. Ο κλειστός η.χ. υπολογίζεται ως ΥΔ ΚΧ. Ο αυθαίρετος ανοιχτός η.χ. υπολογιζεται με αναλυτικό. Θα μετρήσεις τις εξωτερικές διαστάσεις του.
    1 point
  14. πολλοί ορισμοί του ΝΟΚ δεν συσχετίζονται απόλυτα με τα αυθαίρετα. δυστυχώς αυτό δημιουργεί πολλαπλές ασάφειες λόγω της έλλειψης στιβαρής αναφοράς. πχ οι η.χ. υπολογίζονται με αναλυτικό. Αλλά το ίδιο ισχύει και για εκείνους τους η.χ. οι οποίοι δεν πληρούν τη σχέση ανοιχτή πλευρα < 0.35 * περιμέτρου, οι οποίοι με βάση το ΝΟΚ προσμετρούν στη δόμηση. Αυτό που έχεις στις φωτό δεν είναι κλειστός χώρος. Πιο κοντά είναι στον η.χ. κιόσκι, στέγαστρο. Επομένως κρίνω ότι μπορείς να το υπολογίσεις με αναλυτικό. Στη θέση σου αυτό θα έκανα.
    1 point
  15. ΑΡΘΡΟ 17 ΝΟΚ Ο υποχρεωτικός ακάλυπτος χώρος φυτεύεται κατά τα 2/3 του.... (...) εδάφιο ζ (όπως συμπληρώθηκε με το Ν. 4315/14) Σε κτίρια όπου δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί η φύτευση μέχρι τα 2/3 του υποχρεωτικού ακαλύπτου, δύναται αυτή να μειωθεί στο 1/2 του υποχρεωτικού ακαλύπτου υπό την προϋπόθεση ότι θα φυτευτεί στο δώμα διπλάσια επιφάνεια από την υπολειπόμενη επιφάνεια των 2/3 του υποχρεωτικού ακαλύπτου που δεν προβλέπεται να υλοποιηθεί. Οπότε δες μήπως καλύπτεσαι από το παραπάνω.
    1 point
  16. Φαντάζομαι σκηνικό... Μάστορας: Μηχανικέ θέλει άδεια? Μηχανικός: Όχι, καμμία Μάστορας: Ωραία... Γκαπα γκούπα... έρχεται το όργανο Όργανο : Έχετε άδεια? Μάστορας: Όχι, δεν χρειάζεται... Όργανο: Εγώ δεν ξέρω, για ελάτε όλοι μέσα να το ξεκαθαρίσουμε... Μάστορας #$%^&*( τον μηχανικό σου μέσα....
    1 point
  17. Το κακό είναι πως με την πολλή αναμονή οι πελάτες μας θα πάνε σε άλλους που δεν έχουν μάθει να περιμένουν. Από την άλλη με τόσες ασάφειες πώς προχωράμε τη δήλωση που μπορεί μετά να αλλάξει εκ των υστέρων και τι λέμε στον πελάτη τότε? Τα γνωστά τραγελαφικά που έχουμε ζήσει άλλες δύο φορές ήδη και ποιος ξέρει πόσες ακόμα...
    1 point
  18. Δεν αναφέρεται πουθενα αν οι υπογειες σταθμες έπρεπε να φαίνονται στην ΟΑ. Στο 4178 μετα τις εγκυκλιους ειχαμε το τραγελαφικο αυθαίρετα υπογεια εντος περιγραμματος να μην παιρνουν 0,5 και προεκτάσεις υπογείων να παίρνουν (που επιβαρυνουν θεωρητικα περισσότερο το περιβάλλον). Επίσης δεν αναφέρει πουθενα βαση ποιου Κανονισμου εχουμε τα παταρια, τις σοφιτες και τους εσωτερικούς εξώστες.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.