Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. Sw0rdf1sh

    Sw0rdf1sh

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.512


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.740


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/04/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. .Με την παρ.1α Αρθ-7 του Ν-4315/14 ΦΕΚ-269/Α/24-12-14 οι διατάξεις του Α 14 ΝΟΚ δεν ισχύουν για οριοθετημένους και επανέρχονται σε ισχύ οι διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 ΦΕΚ-181/Δ/85 όπως αυτό ισχύει. Οπότε, 2,50 ή 0.00 είναι η πλάγια απόσταση
    3 points
  2. Το άρθρο 14 του ΝΟΚ δεν εφαρμόζεται στους οικισμούς. Βλέπε το άρθρο 1 - πεδίο εφαρμογής. Για τους οικισμούς ισχύει το ΠΔ με τις τροποποιήσεις του.
    2 points
  3. Merkon το σκεπτικο σου πασχει στα εξης σημεια: 1. Τα μεταπτυχιακα δινουν εξειδικευση και οχι το αποκλειστικο δικαιωμα. Γι αυτο ενας μηχανικος 1 ειδικοτητας κανοντας 2 χρονια μεταπτυχιακο σε αλλο θεμα δε γινεται αυτοματως και 2ης ειδικοτητας μηχανικος. Αλλιως θα σου χτιζε το σπιτι πχ ναυπηγος μηχανικος και θα απορουσες και εσυ. Με το σκεπτικο σου θα επρεπε καθε μηχανικος που εχει κανει οικονομικο μεταπτυχιακο να μπορει να ανοιξει λογιστικο γραφειο ή αλλα παρομοια αναλογως του μεταπτυχιακου. Δεν ειναι ετσι. 2. Το θεσμικο πλαισιο στην Ελλαδα (και την Ε.Ε βλ. 3850, τα παλια ΠΔ κ.λπ.) προβλεπει οτι αναλογως ειδικοτητας ο μηχανικος εχει συγκεκριμενη γνωση. πχ οι χημικοι μηχανικοι σε μεγαλες χημικες βιομηχανιες ανεξαρτητα αν εχουν 1 ή 2 μαθηματα περι υγειας και ασφαλειας εχουν 15 μαθηματα περι χημικων διεργασιων. αντιστοιχα οι μηχανολογοι εκει που υπαρχουν στοιχεια μηχανων, οι πολιτικοι μηχανικοι εκει που υπαρχει χωματουργικο εργο. Επομενως οτι επικαλεισαι - οτι κανουμε 1 μαθημα επιλογης για τεχνικους ασφαλειας - δεν ισχυει. Ειναι ολο το γνωστικο αντικειμενο. Στην Ελλαδα: Τιτλος "μηχανικου ασφαλειας" δεν γνωριζω αν υπαρχει η ποιο ιδρυμα το δινει. Δικαιωμα αναληψης καθηκοντων τεχνικου ασφαλειας υπαρχει αναλογα του τιτλου πτυχιου. Τελος επειδη η απαντηση σου ξεκιναει: Φυσικα και ειναι πολυ σοβαρο θεμα και δυστυχως στην χωρα μας δεν αντιμετωπιζεται με την αντιστοιχη προσοχη και σοβαροτητα που θα επρεπε Νομιζω στην Ελλαδα το αντιμετωπιζουμε τελικα πιο σοβαρα απο αλλες χωρες που οπως λες αναλαμβανει μη-μηχανικος ως (junior ή master) safety consultant κανοντας ενα σεμιναριο (ουτε πανω απο 6 μηνες) ή πληρωντας ιδιωτικο ιδρυμα (για 1ετες ή 2ετες master) για να παρει την πιστοποιηση με οτι αυτο σημαινει. Μονολεκτικα: ναι το θεωρω σωστο. Μπορει να μη σε βολευει ως μη-μηχανικο αλλα υπαρχει πολυ σοβαρη λογικη που αφορα τελικα την ασφαλεια του εργαζομενου και την προστασια του απο αλλες καταστασεις.
    2 points
  4. αυτα θα τα συζητησεις με τον μηχανικο σου καλη συνεχεια
    1 point
  5. να το δεχθουμε.. αλλά, πρώτα, να μας παραπεμψουν και στο σχετικο αρθρο...βεβαιως βεβαιως
    1 point
  6. 1 point
  7. ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ Το αίτημα της «κατάργησης των ληστρικών αυξήσεων των εισφορών του Ν.3986/2011», που υπήρξε ένας από τους βασικούς λόγους για τη συγκρότηση της Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών, αποτέλεσε εξ αρχής την προμετωπίδα της – ενώ οι αγωνιστικές δράσεις που είχαν ως επίκεντρο αυτή τη διεκδίκηση έγιναν η αιτία παραπομπής σε δίκη ορισμένων από τους συναδέλφους μας – που θα βρεθούν στο δικαστήριο σε λίγες μέρες, δηλαδή τη Δευτέρα 30/4. Στα πλαίσια της επέλασης της μνημονιακής πολιτικής – που έχει επιβάλλει ένα διαφορετικό ασφαλιστικό σύστημα, βασισμένο έντονα στη λογική της ανταποδοτικότητας – και της απορρόφησης των κλαδικών ταμείων από τον ενιαίο ΕΦΚΑ, η άδικη απαίτηση αναδρομικής πλέον καταβολής των αυξήσεων εισφορών του πρώην ΤΣΜΕΔΕ παραμένει σκανδαλωδώς ως πρόσθετο χαράτσι και ως απειλή κατασκευής νέων χρεών σε βάρος των ήδη οικονομικά εξουθενωμένων εργαζομένων, ανέργων και υποαπασχολούμενων… Οι προσφυγές των μηχανικών στη δικαιοσύνη που πρόσφατα κατατέθηκαν με το συντονισμό του ΤΕΕ, (εκμεταλλευόμενες τις αντιφάσεις του Ν.3986/2011 με το νέο νομοθετικό πλαίσιο και την ασυμβατότητα του τόσο με το Σύνταγμα όσο και με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου) καταδεικνύουν τις αναδρομικές οφειλές (που ισχύουν για όλους τους ασφαλισμένους του πρώην ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, σύμφωνα με το άρθρο 44 του προσβαλλόμενου νόμου) όχι μόνο ως κοινωνικά άδικες αλλά και ως παράνομες. Οι εν λόγω προσφυγές (οι οποίες εκκρεμούσαν ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών έχουν εισαχθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας (κατόπιν αίτησης που κατατέθηκε στις 8-03-2018 και έγινε δεκτή στις 17-04-2018) στο οποίο και θα διεξαχθεί πρότυπη δίκη Με δεδομένη αυτή την εξέλιξη, η προθεσμία καταβολής των Αναδρομικών εισφορών του Β΄ εξαμήνου 2012 που λήγει στις 30 Απριλίου, βρίσκεται πλέον υπό αίρεση. Θεωρούμε ότι η απόφαση επ’ αόριστον παράτασης της προθεσμίας και μέχρι την εκδίκαση των προσφυγών από το ΣτΕ, είναι το ελάχιστο αναμενόμενο από το ΔΣ του ΕΦΚΑ προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η μη έγκαιρη πληρωμή των αναδρομικών δεν θα θέσει σε κίνδυνο ρυθμίσεις, διακανονισμούς, κτλ. των συναδέλφων μας – και μάλιστα ενόψει της άμεσα επικείμενης έναρξης πλειστηριασμών για «χρέη προς το δημόσιο», όπως καταχρηστικά έχουν χαρακτηριστεί τα κατασκευασμένα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία. ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ http://synelefsimixanikon.espivblogs.net/παρτε-πισω-τισ-αναδρομικεσ-εισφορεσ/
    1 point
  8. Αγαπητοί Συνάδελφοι, δεν αμφιβάλλω ότι οι προθέσεις της Ανοιχτής Συνέλευσης Μηχανικών έχει σαν σκοπό την εξυπηρέτηση του κλάδου μας αλλά καλό θα είναι να παίρνουμε παραδείγματα και από άλλους Επαγγελματικούς Κλάδους όπως οι Δικηγόροι, οι οποίοι είναι πολύ πιο δυναμικοί στην προάσπιση των συμφερόντων τους. Οι απώλειες που υπέστη το ΤΣΜΕΔΕ από το PSI δεν πρέπει να ξεχαστούν ούτε να χαριστούν, είναι από τα αποθεματικά που δημιουργήθηκαν από τις εισφορές μας και πρέπει να τις απαιτήσουμε όπως κάνουν οι Δικηγόροι.
    1 point
  9. Συνάδελφε έτσι πως το περιγράφεις καταλαβαίνω ότι το έτος 1972 εντάχθηκε η περιοχή στο σχέδιο πόλης. Δεν έγινε καμία πράξη εφαρμογής (προφανώς αφού ήταν προ 83). Το οικόπεδο ρυμοτομείται χωρίς να έχει γίνει καμία πράξη τακτοποίησης. Συνεπώς η όποια απαλλοτρίωση δεν έχει ακόμη συντελεστεί (καμία αποζημίωση του ιδιοκτήτη). Βάσει εγγράφου που είχαμε από το Ν. 4178 θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις υπαγωγή. υπαγωγή ρυμοτομούμενων-έγγρ.13417 6-6-014-δ.νση νομοθ.κου έργου.pdf
    1 point
  10. Όχι δεν έχει σημασία εφόσον θα το ξαναδηλώσεις. Απλώς αν είχε περαιωθεί θα μπορούσες αν τα του 3843 ηταν σωστά να τα αφήσεις ως έχουν και να ρυθμίσεις μόνο τα υπόλοιπα. (εδώ δεν θα αφαιρούσες πρόστιμα) υ.γ. Υπ' όψιν ότι ακόμη και αν υπερκαλύπτουν το πρόστιμο αυτά που έχουν καταβληθεί θα πρέπει να πληρωθεί τουλάχιστον το παράβολο για να κάνεις υπαγωγή.
    1 point
  11. Καλημέρα. Χρόνια πολλά. Θα πρέπει να το παιδέψεις λίγο. 1) Επέλεξε το παράθυρο. 2) Θα παίξεις λιγάκι με τις παρακάτω ρυθμίσεις. Η τελευταία εικόνα είναι άκυρη...απλά δεν μπόρεσα να την διαγράψω.
    1 point
  12. ΛΕΝΗ, αναφερόμενοι μόνον στην " ....μια μικρή υπέρβαση σε μια διάσταση που εντάσσεται στην Κατηγορία 3. " , τότε δεν χρειάζεται κ'αν να υποβάλεις σχέδια. Αν όμως για άλλους λόγους αυτό προκύπτει (δεν μας έχεις πει...), τότε σαφώς και θα δείξεις τις πραγματικές διαστάσεις που αποτύπωσες. Όμως αυτό δεν επηρεάζει το στοιχείο ότι οι παραβάσεις της ΚΑΤ.3 έστω και αν αναφέρονται σε επιφάνεια (π.χ οικίσκοι αντλητικών, αποθήκη 15μ2, κ.λ.π...) ΔΕΝ επιβαρύνονται με Υ.Κ και Υ.Δ (σχετ. και ΕΡ/ΑΠ 678) mabou, μπορεί πράγματι η κατασκευή νέου κουφώματος να μην ανήκει στην ΚΑΤ.3 (κακώς και θα έπρεπε να το έχουν συμπεριλάβει).... ΟΜΩΣ επιλέγοντας αναγκαστικά αντ΄αυτής την ΚΑΤ.4 δεν υποχρεούσαι σε καμία στατική μελέτη, αφού κατά το αρ.99.(η.αα) η κατασκευή του νέου κουφώματος ΔΕΝ ανήκει σε καμία από τις υποχρεωτικές περιπτώσεις ααα), βββ) και γγγ) !
    1 point
  13. @Roukat KYA διαδικασιών του Ν.4495/17 (14/11/17) : "...εφόσον οι παρεμβάσεις επιφέρουν αναβάθμιση του κτιρίου κατά μια τουλάχιστον ενεργειακή κατηγορία ή ετήσια εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας μεγαλύτερη από το 30% της κατανάλωσης του κτιρίου αναφοράς."
    1 point
  14. αν εκπροσωπούσα την όποια "γενική συνέλευση" (που φυσικά δεν εκπροσωπώ) ..... θα σου απαντούσα με αυτό .... όχι τίποτα άλλο αλλά το γνωστό άσμα έλεγε .... Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους και δεν έλεγε Παιδιά σηκωθείτε να βγείτε στους δρόμους.....
    1 point
  15. Tα διοικητικά όρια των ΟΤΑ (προ και μετά Καποδίστρια και Καλλικράτη), υλοποιήθηκαν από την Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος γραφικά σε χάρτες της ΓΥΣ κλίμακας 1:250.000 και 1:100.000, και έγιναν μόνο για δημογραφικούς σκοπούς … αυτό τα λέει όλα …. Αν δεν εφαρμόσεις διανομές, αναδασμούς κλπ. όριο σωστό δεν πρόκειται να έχεις!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.