Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.020


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. eirini003

    eirini003

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      41


  4. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.622


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/06/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. δξ τι ακριβως συζητατε... και πώς πηγαμε απο τον 3843 στον 4014 και τους απογονους του. Το θεμα ειναι οτι, ο νομος [οχι ο 3843] λεει οτι η μεταβιβαση γινεται μετα απο βεβαιωση του μηχανικου κλπκλπ Ούτε τροποποιησεις συστασης ουτε τπτ αλλο ζητουσε. Για το θεμα αυτο, ειχε εκδοθει εγκυκλιος των συμβολαιογραφων, περι υποχρεωτικης τροποποιησης της συστασης, οταν εχουμε επεκταση σε κοινοχρηστα, αλλα δεν εξηγουσε τι ειδους τροποποιηση θα ηταν αυτη που θα ηταν "περιωρισμενης διαρκειας 30 ετων", αρα, μετα απο 30 χρονια θα καταργουσαμε την τροποποιηση... Ηρθαν στον 4495 και εβαλαν - χωρις κανεναν λογο και σαν να μην υπηρχε αλλη απλη λυση- το θεμα της "μονομερους τροποποιησης της συστασης" Το τί εννοει, το πώς θα γινεται, απο ποιους και ολες τις αλλες λεπτομερειες δεν τις αναλυει Ουτε και εχουμε καποια εγκυκλιο απο το Υπουργειο εδω και 8 μηνες. [ούτε και θα εχουμε ποτέ....απλα αφου δεν το κατεχουν το θεμα.] Οπότε, παλι θα εχουμε "εγκυκλιους" και ερμηνειες από συμβολαιογραφους/υποθηκοφυλακες και κτηματοφυλακες. Και στη μεση ολων αυτων, να αγωνιζονται οι μηχανικοι για την σωστη εφαρμογη των ασαφων διαταξεων και χρησμων και να φαινονται σαν αυτοι να φταινε.
    2 points
  2. Δεν έχει σημασία που δεν μετράει στο σδ το υπόγειο, δεν βγάζεις αδεια. Υπόγεια εκτός αδείας ΥΔ με μειωτικό. - Επίσης, ποτέ κλειστοί χώροι δεν πηγαίνουν με αναλυτικό.
    1 point
  3. Η γνώμη μου είναι ότι πάει με υπέρβαση δόμησης και μειωτικό συντελεστή.
    1 point
  4. Η σωστή λύση είναι υπαγωγή στον Ν.4495 (προς κατεδάφιση). Δεν πληρώνεις πρόστιμο, πληρώνεις μόνο το παράβολο και μετά εκδίδεις την άδεια κατεδάφισης.
    1 point
  5. Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ 101Α/2018 που περιέχει το ν.4546/2018 περιλαμβάνει το 50% για ισόγειες αποθήκες για διαμερισμάτωση τι ψάχνεις ??? Τα καταστήματα είναι ήδη στην κατηγορία 1 όταν η επικρατούσα χρήση του κτηρίου είναι κατοικία, αλλά το σύστημα του ΤΕΕ δεν το δεχόταν ... δεν χρειάζεται εγκύκλιος !!! Το σύστημα του ΤΕΕ πρέπει να αλλάξει και να τα δέχεται !!!
    1 point
  6. Συμπληρωσα για την Σιθωνια, το βασικο ειναι το ΑΑΠ 406/2008, που εχει τροποποιησεις Αν υπαρχει κατι νεωτερο, ας το συμπληρωσει καποιος. Σιθωνια ΑΑΠ 406/2008 Επομενως, προσθετουμε και αυτο...με τις ευχαριστιες μας στον geokaloger προσθετω και Μουδανια ΑΑΠ 118/2008 Τριγλια ΑΑΠ 520/2010 Καλλικρατεια Δ 684/2002 ΖΟΕ Καλλικρατειας και Συλατα και Αγιου Παυλου Δ 700/88 Π.Δ. 16.8./29.9.88 Καθορισμός Ζώνης Οικιστικού Ελέγχου κατωτάτου ορίου κατάτμησης και λοιπών όρων και περιορισμών δόμησης στην εκτός εγκεκριμένου σχεδίου και εκτός ορίων οικισμού προϋφισταμένου του έτους 1923 περιοχή των κοινοτήτων Αγίου Παύλου, Ν. Καλλικράτειας και Ν. Σιλάτων (ν. Χαλκιδικής). (ΦΕΚ 700 Δ της 29.9.88) Δημος Ζερβοχωριων Αριθμ. οικ. 6181 (ΦΕΚ ΑΑΠ 286/21.7.2010) Εγκριση του Σχεδίου Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (ΣΧΟΟΑΠ) του Δήμου Ζερβοχωρίων του Νομού Χαλκιδικής.
    1 point
  7. μήπως βιάζεσαι λίγο? πρωτοετης ειπες
    1 point
  8. Συνάδελφοι καλησπέρα, προς ενημέρωση όλων σας ενημερώνω σχετικά: ο έλεγχος έγινε σήμερα το πρωί και ήτανε εξαντλητικός... όπως αναφέρθηκε, επρόκειτο για έλεγχο του πορίσματος του ελεγκτή δόμησης από κλιμάκιο επιθεώρησης από το Τ.Ε.Δ.Κ., επομένως στην δικιά μου περίπτωση, εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα ο τελικός έλεγχος από ελεγκτή δόμησης αφορούσε στο πόρισμα του αρχικού ελέγχου (θεμελίωσης)... πρώτα ελέγχθησαν οι αποστάσεις από τα πλάγια όρια, στη συνέχεια τα μεγέθη των πλευρών και τέλος οι διαστάσεις υποστυλωμάτων κλπ. με βάση τον σχετικό ξυλότυπο... όλα πήγαν καλά καθώς όλες οι μετρήσεις που έγιναν ήτανε ακριβής με βάση τον έλεγχο... αυτό που αποκόμισα είναι ότι πλέον (και καλώς συμβαίνει) δεν μπορούμε να ρισκάρουμε ούτε εκατοστό ενώ τυχόν μη νόμιμες και ασαφής απαιτήσεις των πελατών με βάση παλαιότερες νοοτροπίες απορρίπτονται αυτομάτως... εφόσον σε εμένα σε λίγο καιρό που θα ολοκληρωθεί το έργο θα γίνει ο τελικός έλεγχος από ελεγκτή δόμησης ώστε να δοθεί το ΟΚ από ΔΕΗ, αν μετά από λίγο καιρό γίνει ξανά έλεγχος του ελεγκτή από κλιμάκιο επιθεώρησης θα μιλάμε για 4 ελέγχους από αρχή μέχρι τέλους (και σε έργα που προβλέπεται και ενδιάμεσος μέχρι και 6)! Επίσης, δεν γνωρίζω σε τελικό έλεγχο μέχρι και πόσον καιρό αργότερα μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος του τελικού πορίσματός του από κλιμάκιο επιθεώρησης, όμως εδώ αφήνεται στην περίπτωση αυτή ένα ερωτηματικό όσον αφορά τις πιθανές τροποποιήσεις που κάνει ο ιδιοκτήτης στη συνέχεια (πχ. μετατροπή αποθήκης σε διαμέρισμα μετά τον τελικό έλεγχο του ελεγκτή δόμησης κλπ.) Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αφού όλα πήγαν καλά, θα γίνει από αύριο ότι αναφέρει ο Largy παραπάνω, δηλαδή "κοινοποίηση εγγράφου στον ελεγκτή δόμησης από τους επιθεωρητές που θα αναφέρει ότι ελέγχθηκε ως προς την ορθότητα του πορίσματος και οτι ήταν όλα οκ." Ρώτησα επίσης τι συμβαίνει σε περίπτωση που απουσίαζα πχ. σε διακοπές ή αδυνατούσα εν γένει να παρίσταμαι καθότι με ενημέρωσαν για τον έλεγχο μόλις δυο ημέρες νωρίτερα και μου ανέφεραν ότι για διάφορους λόγους δεν μπορούν γενικά να ενημερώνουν νωρίτερα ωστόσο η παρουσία μου ήτανε προεραιτική και τους αρκεί να έχουν τα πρωτότυπα σχέδια οπότε αν σε κάποιο έργο απουσιάσετε οποιαδήποτε στιγμή καλό είναι να έχει κάποιος συνεργάτης ή μητέρα ή σύζυγος τα σχέδια εύκαιρα σε περίπτωση αντίστοιχου ελέγχου... Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία και είχα κάποια εικόνα σήμερα, ρωτήστε με...
    1 point
  9. Καλήσπερα, Μετα τις τελευταιες διευκρίνισεις για την στατικη επαρκεια νομιζω οτι καταφέραμε παλι να αποδείξουμε οτι στην Ελλάδα ενα λαθός σε νομο διορθώνεται με ενα ακομα λαθος. Σήμερα σύμβολαίογραφος για ακίντο που δήλωθηκε στο 4178/13(περαιωθηκε η διαδικασια) και προκείται να πωλήθει ζήτησε στην νεα βεβαίωση να γραφτει αν απαίτειται μέλετη στατικης επαρκείας. Διαβάζοντας τις διευκρίνησεις του υπουργειο αν το Δεδοτα που αναρτηθηκε δεν το κατατασε σε υψυλη επικυνδινοτητα τότε δν απαιτειται μελέτη. Εδώ ειναι παραλόγισμος. Αν αυτο το ακίνητο υπαγώταν τώρα θα ήθελε μελετή και ισώς ενυσχήσεις. Τελίκα τι ενδιαφέρει το κράτος? Αν εχούμε επίκυνδινα καταρευσής κτήρια ή σε πίο νομό αυθαιρετων τ εχούν τακτόποιησει οι ιδιοκτητες. Υ.Γ.Ρ Η σύμβολαιογραφος μου ειπέ εσείς ειστε οι μηχάνικοι εσεις ξέρετε? Τι να ξερούμε ομώς που γίνετε καταστρατηγίσει οποιάσδηποτε επίστημονικης ορθότητας. Δλδ εγώ να γράψω στην τεχνική εκθέση οτι δεν απαιτειται γτ οποιος προλάβε το κύριο είδε.
    1 point
  10. Πάντως με όσους συναδέλφους μίλησα και έχουν πληρώσει ειδοποιητήριο Α2013 με την παραπάνω ανάλυση, δεν έχουν βρει ειδοποιητήριο για το Α2013. Για την ώρα τουλάχιστον...
    1 point
  11. Όχι με βάση το ειδοποιητήριο Α'13 που πλήρωσα και το χω μπροστά μου έχω πληρώσει Κ.Σ. = 170,53*6 =.............1.023,18€ ΕΠΙΚ = 51,16*6 =................306,96€ ΕΙΔ.ΠΡΟΣΑΥΞ.= (αδιάφορο γιατί καταργήθηκε) ΕΦΑΠΑΞ = 34,11*6 =..........204,66€ ΚΥΤ = 54,99*6 =.................329,94€ ΥΠΕΡ ΟΑΕΔ =.................60,00€ Σύνολο =..........................1.924,74€ Και το ειδοποιητήριο γράφει 2η ασφαλιστική κατηγορία κ ότι η χρεώση έγινε σύμφωνα με το νόμο 3986/11
    1 point
  12. Το ειδοποιητήριο Α2013 είχε εκδοθεί με την αυξημένη εισφορά και ημερομηνία λήξης 30-04-2013. Στις 29-04-2013 δόθηκε παράταση και νέο ειδοποιητήριο με τις παλιές εισφορες. Επομένως όσοι το είχαν πληρώσει ως τις 29-04-2013 είχαν πληρώσει τις αυξημένες εισφορές και άρα δεν έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών για το Α2013 και όσοι είχαν πληρώσει τις παλιές εισφορές μετά την παράταση έχουν τώρα ειδοποιητήριο αναδρομικών,
    1 point
  13. Ελέγχεις τα εξής: α) αν έχουν μετρήσει στον συντελεστή δόμησης β) αν επιτρέπονται οι χρήσεις από τους σημερινούς όρους δόμησης, χρήσεις γης και ειδικές διατάξεις γ) αν με βάση την άδεια η κατοικία μπορούσε να έχει αυτόν τον συντελεστή δόμησης... (ο ΣΔ εξαρτάται από τη χρήση) Αν είναι όλα ναι, τότε βάλε 1 ΛΠ
    1 point
  14. Καμία γκάφα, νομίζω πως ξέρουν πολύ καλα τι κάνουν. Πήραν δάνειο 730 εκατ απο γερμανική τράπεζα, άλλα 300 εκατ απο την Ευρ. Τράπεζα επενδύσεων για να φτιάξουν μια μονάδα και καλά σύγχρονη. Στην ουσία απλά θέλαν να κρατήσουν θεσεις εργασίας στον λιγνίτη. Για τον ίδιο λόγο δεν έκαναν επενδύσεις στις ΑΠΕ τόσες δεκαετίες. Είναι σχεδόν εγκληματικό ότι ο μόνος πάροχος ηλ. ενέργειας για δεκαετίες έχει κάνει ελάχιστες επενδύσεις στον τομέα των ΑΠΕ. Και απο τις ΑΠΕ που έχει, η πλειοψηφία είναι μόνο φράγματα. Και έτσι κατέληξε η ΔΕΗ να κατέχει 3% της αγοράς στις ΑΠΕ (!!!!) ενώ θα μπορούσε να είχε το μεγαλύτερο μερίδιο απο όλους. Επίσης αποφεύγουν να αναφέρουν πως οι νέες "πράσινες" μονάδες λιγνίτη δεν μπορούν να λειτουργήσουν με τον ελληνικό λιγνίτη και χρειάζονται εισαγωγές απο άλλες χώρες. Για να μην παρεξηγηθώ, τέτοιες μονάδες είναι χρήσιμες, απλά θα πρέπει να συμμετέχουν στο ενεργειακό μείγμα το λιγότερο δυνατό. Αυτά για να δούμε τι στρατηγικός σχεδιασμός υπάρχει στη ΔΕΗ και γιατί τόσα χρόνια οι συνδικαλιστές της μάχονται κατά των ΑΠΕ.
    1 point
  15. καλημέρα, Α). καλώδια LiYCY χρησιμοποιούμε για μεταφορά σημάτων όταν απαιτείται ηλεκτρική θωράκιση του σήματος. Στην πράξη δεν τα έχω συναντήσει σε δίκτυα υπολογιστών, παρά μόνον (και μάλιστα σε διατομές 0,5/0,75/1/1,5/ τετρ. χιλιοστά χαλκού) σε βιομηχανικές επικοινωνίες οργάνων(π.χ. canBus/ Modbus) και αναλογικών σημάτων (π.χ. 4..20 mA , 0/2 .. 10 Vdc), και σε τάσεις μέχρι και 250 volts. Π.χ. είναι το περισσότερο διαδεδομένο καλώδιο για μεταφορά σήματος σε ρυθμιστή στροφών, για μετάδοση σήματος θερμοκρασίας Pt-100 κ.λ.π. Β) Τα καλώδια UTP χρησιμοποιούνται πολύ για δίκτυα Η/Υ ,ξέρω να υπάρχουν μόνον πολύ "ψιλά" σε διατομή, είναι τα συνηθισμένα καλώδια για δίκτυα ethernet εσωτερικού χώρου, π.χ. το καλώδιο που είναι συνδεδεμένο στην κάρτα δικτύου του Η/Υ σου είναι τέτοιο (με 8 σύρματα μέσα). Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τηλεφωνία (με 2/4 σύρματα μέσα). Γ) Τα καλώδια FTP μοιάζουν πολύ με τα UTP αλλά επιπλέον διαθέτουν ηλεκτρική θωράκιση (αλουμινοταινία κάτω ακριβώς από το εξωτερικό πλαστικό περιτύλιγμα) . Για επικοινωνίες τύπου Η/Υ σε χώρους με παρεμβολές.
    1 point
  16. Σωστά, αναλογίζονται τα αυθαίρετα που επιβαρύνουν ιδιοκτησιακά όλους τους συνιδιοκτήτες, ως κοινόκτητα, επί του συνολικού δικαιώματος οικοδόμησης τους (συνολική επιτρεπόμενη δόμηση οικοπέδου) ....
    1 point
  17. Νεότερα επί του ζητήματος...... Αθήνα, 19.7.2017 Αρ. Πρωτ. : 141063 (Σχετ. 141118) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΥΔΑΤΩΝ Δ/νση Προστασίας & Διαχείρισης Υδάτινου Περιβάλλοντος Τμήμα Επιφανειακών & Υπογείων Υδάτων Ταχ. Δ/νση : Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδ. : 11523, Αθήνα Πληρ. : Χρ. Μητσιάνη, Μ. Ποδηματά Τηλ. : 213 1515437, -440 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 9 της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ 31Β'/14-01-2014), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (ΦΕΚ 1212Β΄/13-05-2014, ΦΕΚ 1435Β΄/10-7-2015), που αφορά στον κωδικό ή Πιστοποιητικό Ε.Μ.Σ.Υ. (Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας) στις συμβολαιογραφικές πράξεις.» ΣΧΕΤΙΚΑ: (α) Ο Ν.3199/2003 (Α' 280) «Προστασία και διαχείριση των υδάτων - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2000/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2000» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. (β) Η με αρ. 146896 ΚΥΑ (Β' 2878/27-10-2014) «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις», όπως διορθώθηκε (Β' 3142/21-11-2014), τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 69/22-01-2016, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (γ) Η με αρ. 145026 ΚΥΑ (Β' 31/14-01-2014) «Σύσταση, διαχείριση και λειτουργία Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) από Επιφανειακά και Υπόγεια Υδατικά Συστήματα», όπως τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (δ) Η με α.π. οικ. 100089/23-01-2015 Εγκύκλιος της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων, με θέμα Διευκρινίσεις - επεξηγήσεις (οδηγίες) σχετικά με την ορθή εφαρμογή της ΚΥΑ 146896/2014 (B'2878) …» (ε) Η με α.π. οικ, 721/ 21-11-2016 Διαπιστωτική Πράξη Υπουργού Αναπληρωτή Περιβάλλοντος & Ενέργειας, με θέμα «Λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 3 της υπ' αριθμ. 145026/2014 ΚΥΑ (Β΄ 31), όπως ισχύει», (στ) Το με α.π. 283/08-06-2017 έγγραφο Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων/ Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδας (α.π. ΕΓΥ 141118/16-6-2017, 141063/9-6-2017) Σύμφωνα με το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, παρ. 2., «Για τη σύνταξη κάθε μεταβίβασης, δωρεάς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς ή σύστασης εμπράγματου συμβολαίου δικαιώματος που αφορά στο ακίνητο που πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του εν λόγω σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ή να αποτυπώνεται στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το συμβόλαιο ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» και την παρ.3 «Σε κάθε ιδιωτικό συμφωνητικό για μίσθωση ή κατά παραχώρηση χρήση του ακινήτου στο οποίο πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να αναγράφεται ρητά και ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» Επί των ανωτέρω, η Ειδική Γραμματεία Υδάτων, βάσει του άρθρου 4, παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) κα του άρθρου 24, παρ. 1 του Ν. 4315/2014 (ΦΕΚ Α' 269), παρέχει τις ακόλουθες οδηγίες : Α. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου/ έκτασης/ ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο/συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου.. Ο κωδικός / πιστοποιητικό ΕΜΣΥ που συνδέεται με το σημείο υδροληψίας εντός έκτασης για την οποία καταρτίζεται συμβόλαιο/συμφωνητικό, μπορεί να μνημονεύεται ακόμη και στην περίπτωση που έχει εκδοθεί σε όνομα τρίτου (π,χ. μισθωτής- χρήστης ύδατος). Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την τελευταία τροποποίηση των (β) και (γ) σχετικών Κ.Υ.Α. (Β' 14/14-03- 2017, άρθρο 3), από 14-03-2017 η εγγραφή του σημείου υδροληψίας γίνεται από τις Διευθύνσεις Υδάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, όταν υποβάλλεται φάκελος για έκδοση άδειας χρήσης ύδατος, ενώ πλέον η αίτηση για εγγραφή του σημείου υδροληψίας του Παραρτήματος I της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) υποβάλλεται μόνο στις περιπτώσεις των ανενεργών σημείων υδροληψίας. Σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 3 (δ) της ΚΥΑ 146896/2014, η χορήγηση της άδειας χρήσης ύδατος δε συνιστά εμπράγματο ή ενοχικό δικαίωμα επί των ακινήτων, δεν θίγει εμπράγματα δικαιώματα του δημοσίου ή τρίτων και δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης ιδιωτικών εμπράγματων δικαιωμάτων. Β. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ, απαιτείται κατά τη σύνταξη των πράξεων αποδοχής κληρονομιάς, εάν ο κληρονομούμενος / διαθέτης είχε ήδη αιτηθεί για άδεια χρήσης ύδατος από το σημείο υδροληψίας (εντός της κληρονομουμένης έκτασης), συνεπώς έχει καταγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας. Στις περιπτώσεις που δεν είχε γίνει αίτημα για άδεια χρήσης ύδατος ή/και εγγραφής στο ΕΜΣΥ από τον κληρονομούμενο/διαθέτη, εξυπακούεται ότι ο/οι κληρονόμος/οι του ακινήτου, στο οποίο υπάρχει σημείο υδροληψίας, είναι υπόχρεος/οι, αφού αποκτήσουν την κυριότητα αυτού (αναγκαστικά και λόγω κληρονομικής διαδοχής) και τότε οφείλει/ουν να προχωρήσει/ουν στην αδειοδότηση του σημείου υδροληψίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται στην ΚΥΑ 146896/2014, όπως ισχύει. Γ. Για επίσπευση της έκδοσης του πιστοποιητικού Ε.Μ.Σ.Υ., οι ιδιώτες που επιθυμούν να συντάξουν κάποιο συμβόλαιο, όπως ορίζει το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα επίσπευσης προς την οικεία Διεύθυνση Υδάτων, με συνημμένο φωτοαντίγραφο μόνο της Αίτησης - Δήλωσης του παραρτήματος IV της ΚΥΑ 146896/2014, στην οποία αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία για εγγραφή στο ΕΜΣΥ. Η αίτηση αυτή νοείται ότι έχει ήδη υποβληθεί, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έκδοση της άδειας χρήσης ύδατος, στην Υπηρεσία Υποδοχής του ΟΤΑ Α' ή Β' βαθμού, σε εφαρμογή του άρθρου 4 της ΚΥΑ 146894/2014, όπως ισχύει. Σε περίπτωση υποβολής ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων, επιβάλλονται οι σχετικές κυρώσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ενώ κάθε εγγραφή υπόκειται σε διόρθωση εφόσον είναι εσφαλμένη και σε μεταβολή στις περιπτώσεις που τα νομικά γεγονότα, τα έγγραφα και τα λοιπά στοιχεία που έχουν καταχωρισθεί μεταβλήθηκαν (ΚΥΑ 145026/2014, άρθρο 7). Δ. Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. 6 της ΚΥΑ 145026/2014, η έκδοση του πιστοποιητικού εγγραφής δεν δεσμεύει την αδειοδοτούσα αρχή ως προς τη χορήγηση ή μη της άδειας χρήσης ύδατος Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΝΗ
    1 point
  18. Όπως εχω ξαναγράψει φίλε Φαέθων, βλέπω γενικά να χάνουμε τη μπάλα απο τη στιγμή που ο τρόπος υπολογισμού διαφέρει ανάμεσα σε 4178 κ 4495....μετά απο λίγο το μόνο που θα επικρατεί θα είναι η σύγχυση για το τι ισχύει και σε ποιό Νόμο.... Θα αδυνατούμε σε 5 χρόνια απο σήμερα να εξηγήσουμε ακόμα και τις δικές μας υπαγωγές....Πρέπει να κρατάμε πολύ καλές σημειώσεις για κάθε περίπτωση...
    1 point
  19. Πλέον είναι πολύ εύκολο να βρει οποιοσδήποτε τον κωδικό ΕΜΣΥ: http://lmt.ypeka.gr/public_view.html
    1 point
  20. Μην ανησηχύτε κύριε σε λίγο θα ιδιωτικοποιηθεί και θα πληρώνετε και τον ιδιώτη που θα την πάρει. Λίγη υπομονή μόνο.
    1 point
  21. Πες τα βρε Vitruvios..... γιατί εγώ κουράστηκα πια να μιλάω σε τοίχο...... Ο δε τοίχος.... κουράστηκε να τα εξηγεί σε μένα.... αλλά δεν κουράζεται να τα λέει και στους υπόλοιπους..... είναι..... ο τοίχος που θέλει να έχει πάντα την τελευταία κουβέντα......
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.