Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.322


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.780


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      18.981


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/08/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. Εγω προσωπικά πάντα χαίρομαι όταν θέλει κάποιος να μάθει. Το θέμα της ζώνης είναι μία παρέκκλιση της εκτός σχεδίου δόμησης. Παίζουν πολλοί παράγοντες για την αρτιότητα ή μη ενος γηπέδου . Ακόμη και ο χρόνος δημιουργίας του χωραφιού παίζε το ρόλο του. Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που μετράμε από το όριο του οικισμου προ 23 ! Για να υπαχθεί πάντως ένα γήπεδο στην παρέκκλιση που αφορά την ζώνη των 500 μ. πρέπει να προυφίσταται της 24-4-77. Επίσης η ζώνη των 500 αφορά το όριο οικισμού προ του 1923. ημερομηνία δημιουργίας του γηπέδου για τα εντός ζώνης που είναι η 24/4/77. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 XK/ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛ/KOY ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδικας: 115 23 TELEFAX: 6447.608 Τηλέφωνο: 6431.461 Αθήνα, 26/2/98 Αρ. πρωτ.: οικ. 2311/916 ΠΡΟΣ: Τους αποδέκτες πολεοδομικών εγκυκλίων (παρακαλούνται οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις να ενημερώσουν τα Πολεοδομικά Γραφεία της Περιφέρειάς τους) ΘΕΜΑ: Ζώνες του άρθρου 14 του N. Δ/τος της 17ης.7.1923 σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων οριοθετημένους κατ εφαρμογήν του Π.Δ. 24.4.85 (ΦΕΚ 181 Δ). Τα θέματα τα σχετικά με την εφαρμογή της ζώνης των οικισμών που προβλέπεται από τις διατάξεις του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23, αντιμετωπίστηκαν για πρώτη φορά με την Εγκ-28/90, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Διοίκησης. Με την Εγκύκλιο αυτή έγινε δεκτό, ότι η ζώνη αυτή εξακολουθεί να ισχύει γύρω από τα σχέδια πόλεων ή οικισμών προϋφισταμένων του 1923, που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του διατάγματος αυτού (ΝΔ/17-7-23). Επίσης ότι η ζώνη ισχύει και για τους οικισμούς τους προϋφιστάμενους του 1923 που δεν είχαν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, εάν και εφ' όσον είχε εκδοθεί το οικείο ΠΔ που προβλέπεται από τις διατάξεις το Αρθ-14, πριν από τη θέσπιση των διατάξεων του Ν-1337/83 και των κατ' εξουσιοδότησή του εκδοθέντων Προεδρικών Διαταγμάτων. Στην ίδια Εγκύκλιο αναφερόταν, ότι για τους οικισμούς μέχρι 2000 κατοίκους που ο καθορισμός των ορίων τους και η πολεοδόμησή τους γίνεται με βάση κανονιστικές διατάξεις που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του Ν-1337/83, οι διατάξεις του Αρθ-14 δεν έχουν παράλληλη εφαρμογή. Στην συνέχεια με την Εγκ-58/90 και το Εγγρ-55331/2057/28-6-91 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ αντιμετωπίσθηκαν ενιαία οι οικισμοί και ορίσθηκε ότι η ζώνη ισχύει και γύρω από τα όρια των οικισμών, που δεν έχουν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, με όποιες διατάξεις και αν καθορίστηκαν αυτά τα όρια. ( Η παρούσα εγκύκλιο διορθώθηκε με την εγκ-3529/1212/10-2-98) Η προαναφερόμενη Εγκύκλιος και το ανωτέρω έγγραφο, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκαν για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος, εν τούτοις ως προς το σημείο αυτό δημιούργησαν μεγαλύτερα προβλήματα (πχ περαιτέρω επέκταση του θεσμού της ζώνης, μη πολεοδόμηση των οικσμών κλπ). Εν συνεχεία με την θέσπιση των διατάξεων της παρ.6 του Αρθ-25 του Ν-2508/97 αποσφαφηνίζεται το καθεστώς και ορίζεται ότι η παρ.4 του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23 δεν έχει εφαρμογή σε οικισμούς των οποίων τα όρια προσδιορίστηκαν κατ' εφαρμογή του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85). 1. 'Ετσι σύμφωνα με τη διάταξη αυτή σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2000 κατοίκους, οριοθετημένους κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85): α. Δεν ισχύει η αυτοδίκαια υφιστάμενη ζώνη πλάτους 500 μέτρων από το όριο του οικισμού, το οποίο καθορίζεται κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85. β. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει συγκροτημένο οικισμό προϋφιστάμενο του έτους 1923 χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, η ζώνη ισχύει από το όριο του οικισμού προ του 1923 όπως εφαρμοζόταν πριν την οριοθέτησή του με το ΠΔ/24-4-85. γ. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει οικισμό με ρυμοτομικό σχέδιο που έχει εγκριθεί με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23 η ζώνη ισχύει από το όριο του εγκεκριμένου σχεδίου. Εξυπακούεται ότι στις δύο παραπάνω περιπτώσεις (β) και (γ) η ζώνη ισχύει για το τμήμα της που (υπολείπεται ή) απομένει μέχρι τα 500 μέτρα από το νέο όριο που καθορίζεται με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 ή το τύχον νέο ρυμοτομικό σχέδιο που εγκρίνεται με βάση τις διατάξεις του Ν-1337/83 και των εκτελεστικών του ΠΔ (ΦΕΚ-414/Δ/85). 2. Σχετικά με την δυνατότητα εφαρμογής ή όχι της ζώνης του Αρθ-14 από τα όρια ρυμοτομικών σχεδίων των Οικοδομικών Συνεταιρισμών εγκεριμένων με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23, σας γνωρίζουμε ότι για το θέμα αυτό θα ακολουθήσουν οδηγίες με άλλη Εγκύκλιο. 3. Κατά τα λοιπά ισχύει η Εγκ-58/90 O ΥΠΟΥΡΓΟΣ K. ΛΑΛΙΩΤΗΣ Προσοχή : το θέμα "Ζωνη 500μ." Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή, αλλά και εμπειρία. Υπάρχουν εγκ. που ρυθμίζουν αρκετά θέματα . Σε ένα φόρουμ, που ούτε καν ξέρω την τοποθεσία, πως μπορώ να σου γράψω κάτι για το θέμα. Αν υπάρχουν συν. που ξέρουν την περιοχή ρώτα τους !!! Εγώ θα απαντούσα! Άμα θες δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το χωράφι.
    2 points
  2. ΤΑΠ_1.pdf ΤΑΠ_skoyrletis.pdf ΤΑΠ_ΔΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ.pdf
    2 points
  3. Δεν οφειλουν ΤΑΠ α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας. Αν τα κτίσματα εκμισθωθούν ή χρησιμοποιηθούν κατά οποιονδήποτε τρόπο πριν από την παρέλευση της επταετίας, η απαλλαγή παύει να ισχύει. Κατά τη διάρκεια της ως άνω επταετίας στο ΤΑΠ υπόκειται μόνο το οικόπεδο. Αναλογα με το αν και πότε τελειωσε το διαμερισμα, οφειλεται το ΤΑΠ. Να μιλησεις με τον λογιστη σου.
    2 points
  4. 1. Ο όρος "αγροτεμάχιο" δεν υφίσταται από το 1985. Αντικαταστάθηκε με τον όρο "γήπεδο" 2. Σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει οριοθέτηση του οικισμού, ζητείται σχετική βεβαίωση (για τη θέση του γηπέδου) από υ.δομ.
    1 point
  5. Να σου πω την άποψή μου και αυτό που εφαρμόζω ως τώρα. Έστω, οικοδομική άδεια που προέβλεπε κατοικία 100 τμ σε εκτός σχεδίου γήπεδο 4.000 τμ με επιτρεπόμενο ΣΔ=200 τμ. Έγιναν αυθαίρετοι κύριοι χώροι 50 τμ. Με βάση το ν. 4178 η κατηγορία θα ήταν η 5 (50/100>40%), ενώ με βάση το ν. 4495 το κλάσμα αυθαίρετα προς επιτρεπόμενα, δηλαδή 50/200=25% οπότε σύμφωνα με την υποπαρ. ββ της κατηγορίας 4 εμπίπτει σε ευμενέστερη κατηγορία (κατ. 4).
    1 point
  6. Μπορείς, είτε μέσω των ΚΕΠ με παρουσία σου, είτε μέσω της Πύλης «ΕΡΜΗΣ» αφού μπεις με τoυς κωδικούς του Taxis (αν δεν έχεις εγγραφεί ακολουθείς την διαδικασία εγγραφής) και επιλέξεις τις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-Κατηγορία 01 [το α/α 82. Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας (ΤΣΜΕΔΕ) ή για τις βεβαιώσεις ασφάλισης τα α/α 78. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για ειδικό λογαριασμό πρόσθετων παροχών (ΤΣΜΕΔΕ), 79. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για κύρια σύνταξη ΤΣΜΕΔΕ, 80. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για τον κλάδο υγείας ΤΣΜΕΔΕ] και παραλαμβάνεις μετά από κάποιες μέρες (αν θυμάμαι 5-10) την βεβαίωση, επικυρωμένη από το ΚΕΠ, είτε στην ηλεκτρονική σου θυρίδα του ΕΡΜΗ (αν το ΚΕΠ που επέλεξες έχει δυνατότητα ψηφιοποίησης) είτε από το ΚΕΠ που δήλωσες κατά την υποβολή της αίτησης. Και στις δύο περιπτώσεις (ΚΕΗ ή ΕΡΜΗΣ) ενημερώνεσαι με sms όταν είναι στο στο ΚΕΠ ή στην θυρίδα σου στον ΕΡΜΗ. Τώρα το κατά πόσο οι παραπάνω διαδικασίες θα σου φανούν βολικές είναι ένα θέμα.
    1 point
  7. συμφωνα με φιλους ιταλους απο το fb η γεφυρα ειχε αφεθει στη τυχη της με ελλιπη συντηρηση ... πρεπει να αναψει κερια ισα με το μποι του
    1 point
  8. αφου σε καλυπτει η εγγυηση, εσυ δεν πρεπει να κανεις καμμιά "επεμβαση" Η εταιρια υποχρεουται σε "αντικατάσταση" οχι σε επισκευή. Και για τον εξυπνάκια της αντιπροσωπειας υπαρχει, ή ο δικηγορος σου ή αυτο εδω http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Responsibilities.html
    1 point
  9. @HAPKI επειδή έχω κάνει την ίδια διαδικασία 3 φορές όπου και τις 3 φορές έχω εκδώσει 1 μόνο πιστοποιητικό,μετά ακύρωση, email στο υπουργείο για διόρθωση της κενής σελίδας,νέα υποβολή , ΚΕΠ κτλ κτλ, τελικά έχεις καταφέρει να εκδώσεις με επιτυχία 2 πιστοποιητικά? Όσο για το ΤΕΕ μη το ψάχνεις, έχει άλλα να ασχοληθεί, με εμάς τους μηχανικούς θα ασχολείται?
    1 point
  10. Για μένα ξεκάθαρα αυτό που περιγράφεις εμπίπτει στο άρθρο 79 και αδειοδοτείται πλέον με ΕΕΜΚ
    1 point
  11. Τις τελευταίες μέρες, λόγω μιας αλλαγής στον server, το πρόγραμμα είχε επανέλθει απο backup παλαιότερης έκδοσης (του 2013! ) οπότε δεν λειτουργούσε σωστά επειδή επανεμφανίστηκαν παιδικές ασθένειες. Τώρα νομίζω πως είναι πάλι εντάξει, όμως αν παρατηρήσει κανείς κανένα σφάλμα που μου ξέφυγε, ας ενημερώσει.
    1 point
  12. Για την έκδοση άδειας πισίνας προκάτ έως 50 μ2 ... ο Ν.4067 προβλέπει προ 48 ωρών ενημέρωση της υπηρεσίας δόμησης. Ενα από τα δικαιολογητικά που καταθέτης είναι στατική μελέτη ή πιστοποιητικό στατικής επάρκειας. Αν δουλέψουμε με το πιστοποιητικό στατικής επάρκειας πιο πρότυπο επεξεργαζόμαστε. Μήπως το γενικό που ισχύει για τα φροντιστήρια προσαρμόζοντάς το για πισίνα;
    -1 points
  13. Μηπως εχει καποιος συναδελφος πιστοποιητικο στατικης επαρκειας για πισινα???
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.