Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.314


  4. sofopc

    sofopc

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      47


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/02/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Θέλεις 25 μ πρόσωπο σε αναγνωρισμένο προ 23 δρόμο και φυσικά ελέγχεις και το σχήμα όπως λέει ο συνάδελφος για να δεις αν μπορεί το συνενωμένο να οικοδομηθεί (να χωράει κτίριο τηρουμένων πλάγιων αποστάσεων). Αν ο δρόμος είναι δημοτικός, επαρχιακός πας στα 45 μ. και 50 μ βάθος. Έλεγχος φυσικά για τυχόν δασική έκταση αν είσαι σε περιοχή ανάρτησης, κύρωσης ή μερικής κύρωσης δασικού χάρτη. Έλεγχος για ΓΠΣ/ΣΧΟΟΑΠ, δίκτυο νατούρα (10.000 τμ για τα νέα γήπεδα μετά την ισχύ του Ν 3937).
    2 points
  2. Κανα δυο πράγματα κ από εμένα : - Δεν επιβεβαιώνω , τουλάχιστον μισθολογικά, την άποψη μη chartered = senior technician . Ειδικά σε μικρότερες εταιρείες . Σίγουρα είναι πολύ καλό εργαλείο , αλλά το μην είσαι chartered δεν σε κάνει αυτόματα να θεωρείσαι technician - η Αγγλία είναι αρκετά δύσκολη χώρα για ζευγάρια με παιδιά σε ηλικία παιδικού σταθμού .Αν είναι μεγάλα έχεις την προσαρμογή στο σχολείο κτλ . Αν είναι μικρά (<4) , έχεις έξοδα παιδικού σταθμού . Τα οποία δεν είναι καθόλου αμελητέα . Πολύ συχνά , κάποιος παρατάει τη δουλειά για ένα χρονικό διάστημα έως να μεγαλώσουν τα παιδιά . Ψυχολογικά και οικονομικά , η πιο δύσκολη φάση στην Αγγλία κατά την άποψη μου . - αντιλαμβάνεστε ότι ένα ζευγάρι μηχανικών ( ας πούμε ) 30 χρόνων χωρίς παιδιά , είναι πολύ καλύτερα οικονομικά ( και κοινωνικά ίσως ) από ένα ζευγάρι ίδιας ηλικίας , εμπειρίας κτλ αλλά με παιδιά ηλικίας ας πούμε 1-4 χρονων. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για έναν σολο μηχανικό εκτός Λονδίνου ( το θεωρώ απλησίαστο ) το οικονομικό δεν βγαίνει . Πλούσιος δεν θα γίνεις άμεσα , αλλά αναλόγως την φάση μπορεί να είσαι αρκετά άνετος . - ο καθένας ψάχνεται και κυνηγάει αυτό που πιστεύει τον γεμίζει περισσότερο . Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι . - ένα μεγάλο θέμα είναι τα παιδιά ( για όποιον έχει , η θέλει ) . Εδώ υπάρχει διάσταση απόψεων. Άλλος λέει ότι τα παιδιά είναι καλύτερα να μεγαλώσουν στην Ελλάδα . Μερικοί τα στέλνουν το καλοκαίρι στους παππούδες . Ας μιλήσουν και άλλοι άνθρωποι που έχουν παιδιά να μας πούνε την γνώμη τους . Εγώ αυτό που χαίρομαι στην Αγγλία ( μικρή , σχετικά , επαρχιακή πόλη ), είναι το ότι Υπάρχει ένας στοιχειώδης σεβασμός . Δεν καπνίζουν μέσα , δεν παρκάρουν σε ράμπες για ανάπηρους , η οδήγηση είναι πολύ λιγότερο επιθετική και άλλα πράγματα που δείχνουν σεβασμό . Κ πανω από ήλιο , θάλασσα και καφέ , εγώ σκέφτομαι σε ποιο μέρος το παιδί μου α) θα γίνει καλύτερος άνθρωπος και β) θα έχει περισσότερες ευκαιρίες στη ζωή του . Δεν είναι σε καμμία περίπτωση όλα ρόδινα στην Αγγλία - πουθενά δεν είναι . Δεν έχουν όμως και όλοι δικό τους σπίτι στην Ελλάδα - Τέλος , θεωρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπρέπεια στη δουλειά στην Αγγλία ( μιλάω για μηχανικούς ) . Και το αντικείμενο είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον κατά την άποψη μου .
    2 points
  3. https://www.michanikos.gr/forums/topic/55272-πρεμιέρα-για-το-e-κτηματολόγιο-βήμα-βήμα-η-υποβολή-της-δήλωσης/?do=findComment&amp;comment=1010205 [μαλλον πρεπει να συνενωθουν τα δυο θεματα που δημιουργηθηκαν για το κτηματολογιο, σε ένα]
    1 point
  4. Η γνώμη μου είναι ήταν η ίδια και παραμένει από την εποχή Ν 4178. Ο νόμος μιλάει για "υπόγειες στάθμες" και δεν έκανε καμία αναφορά και συσχέτιση σε νόμιμες στάθμες βάσει άδειας ή σε κριτήρια υπογείου που δεν μετρά στη δόμηση σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΟΚ. Επομένως είναι στη δική σου κρίση να θεωρήσεις υπολογισμό βάσει μειωτικού και σου συστήνω να τον χρησιμοποιήσεις. Το άλλοτε help desk του ν 4178 είχε εκφράσει την άποψη αυτή.Αποτελεί μια γνώμη. Σεβαστή μεν, απορριπτέα από εμένα όμως.
    1 point
  5. Το κριτήριο απαλλαγής είναι το εξής: ι) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά διηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο είναι μικρότερο σε επιφάνεια από 25 τ.μ., επομένως τυχόν αυθαίρετα κατηγορίας 1, 2 ή 3 (κάποια που έχουν συγκεκριμένη επιφάνεια), παρότι μόνα τους θα απαλλάσονταν, αν συνυπάρχουν με κατηγορίας 4 ή 5 νομίζω ότι προστίθενται κατά τον έλεγχο του κριτηρίου. Επιπλέον παραμένει σε εκρεμμότητα πως αντιμετωπίζονται αυθαίρετες κατασκευές που δηλώνονται με αναλυτικό γιατί υποτίθεται ότι "δεν αντιστοιχίζονται σε επιφάνεια χώρου (παρ. 5 άρθρου 100)", ενώ πχ μπορεί να είναι αυθαίρετες βεράντες ή στέγαστρα με σαφώς συγκεκριμένη επιφάνεια. Θα επαναλάβω την ερώτηση που έθεσα στο #1685 post όσον αφορά την απόφ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 σε κτίριο με εφαρμοσμένη ως προς τις διαστάσεις στατική μελέτη με ΒΔ του 59, γιατί νομίζω ότι τελικά πολλοί θα καταλήξουμε σε αυτού του είδους την έκθεση αποτίμηση φέρουσας ικανότητας. Υπολογίζουμε την τέμνουσα βάσης με τις αυθαίρετες προσθήκες που θα συγκρίνουμε με την αρχική βάσει ποιού κανονισμού; Στην εν λόγω απόφαση λέει ότι "Οι αναλύσεις πραγματοποιούνται με το σεισμικό φορτίο της εγκεκριμένης στατικής μελέτης". Καταλήγουμε ότι οι δύο επιλύσεις θα γίνουν με τον προβλεπόμενο συντελεστή της μελέτης του ΒΔ του 59, ή η δεύτερη επίλυση θα γίνει με τον κανονισμό κατά το χρόνο κατασκευής των αυθαιρεσιών και θα συγκριθεί με το αρχικό φορτίο; Ευχαριστώ και πάλι
    1 point
  6. με απωτατο σκοπο εκδοση αδειας κατ 3 σαν να συμφερει χρονικα και διεργασιακα η προεγκριση σε σχεση με την εγκριση ορων δομησης (εκτος απο καποια ιδιαζουσα περιπτωση φυσικα)
    1 point
  7. Μπορούν να υπαχθούν στην κατηγορία 2 εφόσον είναι προ 83 και απαλλάσσονται από την υποχρέωση υποβολής Μ.Σ.Ε.
    1 point
  8. 2X250 X -10% = 450 X -20% ΣΑΝ ΕΦΑΠΑΞ ΠΛΗΡΩΜΗ 360,00 - 250,00 = 110,00 €
    1 point
  9. Μίλα με κάποια εταιρία διαχείρισης της περιοχής σου. Αυτοί ξέρουν πολύ καλά τη διαδικασία και θα σε κατατοπίσουν. Στη φάση έκδοσης της άδειας πρέπει να καταθέσεις το ΣΔΑ (που όπως είπες είναι ένας αρχικός υπολογισμός από εσένα για τα απόβλητα που θα προκύψουν στο έργο) και ο κύριος του έργου θα πρέπει να κάνει σύμβαση με κάποιον διαχειριστή ΑΕΚΚ ότι θα παραλάβει τα απόβλητα. Στο τέλος του έργου τα παίρνουν και σου δίνουν ένα αποδεικτικό παραλαβής. Η χρέωση γίνεται με τον τόνο, ρωτάς το διαχειριστή για τις τιμές και πληρώνονται με βάση τα πραγματικά που θα παραλάβουν που μπορεί προφανώς να έχουν απόκλιση από τα αρχικά του ΣΔΑ. Όλοι έχουν και ένα μινιμουμ ποσό αν τους φωνάξεις πχ για πολύ μικρή ποσότητα. Όσο η διαδικασία ήταν έντυπη έπρεπε ο ιδιοκτήτης να καταθέσει στην πολεοδομία και εγγυητική ποσού 0,5% επί του προϋπολογισμού του έργου την οποία την έπαιρνες πίσω στο κλείσιμο της άδειας καταθέτοντας το αποδεικτικό παραλαβής των αποβλήτων. Τώρα με το ηλεκτρονικό ομολογώ πως δεν ξέρω πως και αν γίνεται αφού δεν προσκομίζεις τίποτα πρωτότυπο. 20100824 ΦΕΚ1312Β ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.pdf
    1 point
  10. Πιστεύω πως η απάντηση είναι ναι, και στα δύο. Αν είναι προ του 83, δεν βλέπω τον λόγο να μην πάει κατ2, και στην κατ2 δεν απαιτείται στατική μελέτη.
    1 point
  11. μην με παρεξηγησεις αλλα θα στο πω: δηλωνεις ηλεκτρολογος μηχανικος και αυτα που λες δεν θα περιμενα να τα πει ουτε ενας ασχετος ιδιωτης. Ενεργοποιηθηκαν οι γενικες ασφαλειες (λες απο βραχυχυκλωμα και οχι απο θερμικο) και εσυ ξαναδοκιμαζεις. Δηλ τι περιμενεις, να πιασει φωτιά η κουζίνα ή τα καλώδια? Εστιάζεις στον απορροφητήρα ενώ απότι ανέφερες η ασφάλειά του δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ. Φέρε έναν τεχνικό να σου φτιάξει τη βλάβη γιατί αν συνεχίσεις έτσι θα κλαις πολλά περισσότερα από 30€.
    1 point
  12. Στην απόφαση 299, ΦΕΚ 57,2014 , Αρθρο 4, Παρ. 3β αναφέρει: β) Σε περιπτώσεις θεμελίωσης που υλοποιείται σε δι− αφορετικά στάδια ο αρχικός έλεγχος διενεργείται όταν είναι δυνατός ο έλεγχος των διαστάσεων του κτιρίου και της θέσης του στο οικόπεδο ή στο γήπεδο, ήτοι κατά το τελικό στάδιο της θεμελίωσης, περιλαμβάνει ωστόσο και τα προηγούμενα στάδια της θεμελίωσης. Εναλλακτικά δύνανται να διενεργηθούν περισσότεροι από έναν έλεγχο, μετά από αίτηση του επιβλέποντα μηχανικού. Βέβαια, και μία ερώτηση στην αρμόδια πολεοδομία ενδείκνυται.
    1 point
  13. Than Eye: "Καλησπέρα! Σε περίπτωση μίας προς πώληση οριζ. ιδιοκτησίας - διαμερίσματος πολυκατοικίας που κατασκευάστηκε βάσει οικ. αδείας του 1970, υπάρχουν αποκλίσεις μεταξύ της κάτοψης της οικ. άδειας και της κάτοψης της πράξης σύστασης ορ. ιδιοκτησίας (του 1971). Η κάτοψη της σύστασης ΟΙ συμφωνεί με την πραγματικότητα (υλοποιημένη κατάσταση). Οι αποκλίσεις αφορούν σε: 1) Αλλαγή θέσης και διαστάσεων φωταγωγού. 2) Προσάρτηση τμήματος του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου στο διαμέρισμα 3) Διαφορετική διαμερισμάτωση ορόφου (ήτοι πλήρης αναδιάταξη μεταξύ των ορίων των διαμερισμάτων και αλλαγή του πλήθους αυτών στον όροφο)." - εχουμε αυτο εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/35821-α23-διαφορετική-διαμερισμάτωση/?do=findComment&amp;comment=595612 -επισης υπαρχει "θεμα" με τον φωταγωγο -και βεβαια, εχεις και επεκταση του διαμερισματος στα κοινοχρηστα, που θα παει με το αρθρο 98, αναλογα αν εχεις ηδη κατοψη ή οχι κλπκλπ [οπως ο ακις ανεφερε προηγουμενως..] Η ταυτοτητα εχει σχεση με το ...αναποδο, δλδ οταν τα κοινοχρηστα εχουν επεκταθει στην ΟΙ. Αν και υπαρχει και το 98 πρ. 8 εδ. β, αλλά ειναι μπερδεμενο με τη λεξη "παραρτημα" που χρησιμοποιει και ολα τα υπόλοιπα για "μονομερη τροποποιηση" τρεξον..... γυρεψον...
    1 point
  14. Εννοείται πως δεν τρώμε γκολ από τα αποδυτήρια και εξαντλούμε κάθε μέσο για να το απαλλάξουμε. Εκτός η επιφάνεια που υπάγεται σε κατηγορία 1,2 και 3, για τον έλεγχο απαλλαγής. Όλα αυτά μέχρι να εκδοθεί κάτι διαφορετικό που να αποσαφηνίζει ή να απαγορεύει ρητά. Προς το παρόν εκμεταλλευόμαστε το οτιδήποτε δεν έχει γραφεί ή διευκρινιστεί σωστά.
    1 point
  15. Καταρχάς με τον 4178 (και με τον 4495) τακτοποιείς αυθαιρεσίες που έχουν πραγματοποιηθεί πριν τις 28-7-2011. Αρά δεν μπορείς να ρυθμίσεις μια αλλαγή χρήσης που δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί. 2ον αυτό που διάβασες με τα 500 ευρώ και μάλλον μπέρδεψες αφορά αλλαγή χρήσης απο κύρια σε κύρια. Δηλαδή αν είχα πχ έναν χώρο που στην άδεια ήταν εμπορικό κατάστημα και λειτουργούσε πριν το 2011 ως ΚΥΕ θα μπορούσα υπό προϋποθέσεις να το υπάγω στον 4178 για την αλλαγή χρήσης με αναλυτικό προϋπολογισμό -> μία λοιπή παράβαση -> 500 ευρώ στον 4178 (250 στον 4495). 3ον με την υπαγωγή ρυθμίζεις την υφιστάμενη κατάσταση που βλέπεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα μπορέσεις να αδειοδοτήσεις κάτι αν δεν πληροί τις υποχρεωτικές προδιαγραφές. Δηλαδή αν εγώ δω έναν χώρο που λειτουργεί σαν κατάστημα θα τον υπάγω στην δήλωση σαν κατάστημα. Ωστόσο αν ο χώρος αυτός έχει πχ ύψος 2 μέτρα δεν θα μπορέσει να πάρει άδεια λειτουργίας. 4ον Για να βγάλεις άδεια αλλαγής χρήσης πρέπει να πληρούνται τόσο οι πολεοδομικές προδιαγραφές (υπόλοιπο δόμησης, επιτρεπόμενη χρήση) όσο και οι λειτουργικές/ πυρασφάλειας κλπ (ελάχιστο ύψος, οδεύσεις).
    1 point
  16. Καλός τον.. Λοιπόν.. Τα επαγγελματικά δικαιωματα στη χώρα μας προέρχονται απο Βασιλικά διατάγματα κυρίως του 1930 ( και πολλά ακόμα). Οι απόφοιτοι τει δεν εχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα γιατι ποτέ δεν τα βγάλανε..Καταχρηστικά λοιπον χρησιμοποιούμε τα ΕΔ των υπομηχανικών.. Γίνονται πολλές συζητήσεις για αρκετές αλλαγές.. Καλη επιτυχία Modern newton
    1 point
  17. Ρε παιδια ηρεμειστε λιγο , ορεξη που την εχετε καλοκαιριατικα... istagonis Με απλα λογια χωρις να μπαινουμε σε πολλες τεχνικες και νομικες λεπτομερειες ,τo ΓενικοΠολεοδομικοΣχεδιο ειναι το πρωτο βημα πριν ενταχθει σε σχεδιο πολης μια περιοχη. Καθοριζει ουσιαστικα τα γεωγραφικα πλαισια μεσα στα οποια μπορει να γινει μελλοντικα αν ποτε γινει μια ενταξη σε σχεδιο πολης. Πιθανον επισης να καθοριζει χρησεις γης και να μειωνει τους ανωτατους συντελεστες δομησης. Μεχρι λοιπον να ενταχθεις καποτε σε σχεδιο εισαι εντος ΓΠΣ , παραμενεις εκτος σχεδιου και εξακολουθουν να ισχυουν οι εκτος σχεδιου οροι δομησης της περιοχης στο βαθμο που αυτοι δεν αντικεινται σε αλλους που πιθανον να εχει καθορισει το ΓΠΣ. Αυτη ειναι η εννοια του "εντος ΓΠΣ εκτος σχεδιου , μη αρτιο και μη οικοδομησιμο".
    1 point
  18. Να απευθυνθείς στα συλλογικά σου όργανα για τυχόν απορίες και αν νιώθεις ότι αδικείσαι.
    -1 points
  19. Ο Νεύτωνας εκτός από τη βαρύτητα ανακάλυψε ότι υπάρχει χάος και στα επαγγελματικά δικαιώματα και σαν άλλος δον Κιχώτης κυνηγάει ανεμόμυλους.... Δεν υπάρχει γιατί... Γιατί έτσι Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.