Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/05/2019 in Δημοσιεύσεις
-
Έτσι κι αλλιώς θα χρειαστείς άδεια, οπότε θα απευθυνθείς σε μηχανικό. Αυτός θα σε συμβουλέψει όχι μόνο για τη στέγη, αλλά και πολλά άλλα πράγματα. Επί τέλους, μάθετε να εμπιστεύεστε τους υπεύθυνους και όχι τη μαστοράντζα.3 points
-
δεν μπορώ να καταλάβω η ταχύτητα που είχε το αυτοκίνητο 1,2'' πριν δεν έχει σχέση με την ταχύτητα που είχε 5'' πριν και την πίεση που ασκεί ο οδηγός στο φρένο, το πεντάλ ενοώ? Πηγαίνοντας λίγο παρακάτω, και του συτήματος πέδησης δεν έχει κάποια σχέση που δυανύει το όχημα ως που να σταματήσει, τις κατάστασης ενοώ, αριθμού εμβόλων δαγκάνας πχ ενοώ? Κατ' εμένα πάντως Antloykidis, πιστευω ο σαλίγκαρος πρέπει να είναι του βιβλίου σου πριν τόσα ννν χρόνια, διότι το να κάνει 20,8 μετρα ο οδηγός με το όχημα ώσπου να αντιδράσει από την στιγμή που αντιλαμβάνεται το λόγο που τον αναγκάζει να φρενάρει ή πατημένο Lada ήταν εποχής ννν χρόνια πριν ή καφεδάκι κρατούσε και έψαξε να το ακουμπήσει κάπου ώσπου να πιέσει το πεντάλ.2 points
-
Οι λεπτομέρειες που αναφέρετε είναι ότι η επιβράδυνση (αρνητική επιτάχυνση) του αυτοκινήτου είναι σταθερή ??? Υ.Γ. Δεν χρειάζεται η ανωτέρω διευκρίνιση ....προκύπτει από τα δεδομένα στο σαλίγγαρο, και ούτε βέβαια κάποιος καθ. πανεπιστημίου!!! Η λύση του προβλήματος προκύπτει από τη φυσική (κινηματική) που διδαχτήκαμε στην 1η λυκείου (4η γυμνασίου για μένα πριν νννννν.... χρόνια) Πείτε μου μόνο πότε ο οδηγός έλαβε το ερέθισμα για να φρενάρει, την στιγμή που ψάχνετε την ταχύτητα (1,2'' πριν την ταχ. 20Km/h) ή πιό πριν????2 points
-
Μελέτη απωλειών σίγουρα γίνεται (μέγεθος σωμάτων, Α.Θ., διατομές σωλήνων) Βέλτιστες διαδρομές σωλήνων (που κρύβονται ευκολότερα, πέρασμα δοκαριών κλπ) μάλλον δύσκολο από μακρυά.1 point
-
Άρτιο και οικοδομήσιμο θα καταστεί μετά την συμβολαιογραφική παραχώρηση σε κοινή χρήση αν μιλάμε για παλιό ρυμοτομικό σχέδιο πόλης (ΝΔ 17/7/23) με την επιφύλαξη για διατήρηση ενοχικής αξίωσης για αποζημίωση, καθώς τη στιγμή της παραχώρησης δεν θα έχει ακόμη γίνει η πράξη αναλογισμού αποζημιώσεων. Για την έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας (αν πήγαινες να εκδόσεις τέτοια) ισχύει ότι πρώτα παραχωρείς σε κοινή χρήση και μετά περιφρασεις το μη ρυμοτομούμενο τμήμα. Όμως με τη χρήση σενάζ σκυροδέματος δεν εμπίπτει στις εργασίες μικρής κλίμακας.1 point
-
1. Αφού είναι ενδοδαπέδια τότε είσαι στους 35οC, οπότε Prated = 11 KW (warmer) και ενεργειακή κλάση A++ 2. SCOP = 2,35*(ns35oCΘΚ + 3%) = 2,35*(226+3)/100 = 5,381 point
-
1. Υποβάλλεται μία αίτηση γα την πολυκατοικία "ως σύνολο κτηρίου" από τον εκπρόσωπό της. Επίσης υποβάλλονται αιτήσεις για κάθε ένα διαμέρισμα από τους ιδιοκτήτες "ως μέρος αίτησης πολυκατοικίας" οι οποίες συνδέονται μέσω του πληροφοριακού συστήματος με την αίτηση πολυκατοικίας. 2. Κάθε διαμέρισμα έχει ανώτατο επιτρεπόμενο κόστος παρεμβάσεων Κ = m2 διαμερίσματος * 250 €/m2. Μέσα σ'αυτό το κόστος περιλαμβάνεται και η αναλογία του κόστους των κοινοχρήστων παρεμβάσεων για κάθε διαμέρισμα. Σημειώνω εδώ ότι για να είναι επιλέξιμη η αίτηση της πολυκατοικίας, είναι απαραίτητη προϋπόθεση να πραγματοποιηθούν κοινόχρηστες παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης. 3. Το συνολικό κόστος παρεμβάσεων σε μία πολυκατοικία ν διαμερισμάτων είναι ΣΚ = Κ1 + Κ2 +........Κν . 4. Κάθε ιδιοκτήτης συμμετέχει στο πρόγραμμα με επιδότηση ανάλογη με το εισόδημά του, με πριμοδότηση τυχόν υψηλών εισοδημάτων με βάση την διευκρίνηση του τελευταίου εδαφίου της παρ.2.2. του οδηγού του προγράμματος.1 point
-
Και για τα θερμομονωτικά, η μεταγενέστερη απόρριψη της γνώμης της ΔΟΚΚΑ από την επιτροπή Αντισεισμικού Κανονισμού του ΟΑΣΠ. 3_ΣΕΙΣΜΙΚΟΣ_ΑΡΜΟΣ.pdf1 point
-
Αν πας με προέγκριση, δεν απαιτείται αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων. Οι ΟΑ Κατ. 3 εκδίδονται με 2 τρόπους: Α διαδικασία Α.1 Αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων Α.2 Χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων από Υ.Δομ. Α.3 Υποβολή αιτήματος για έκδοση ΟΑ Κατ. 3 με βεβαίωση όρων δόμησης (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και έκδοσή της αυτόματα από το σύστημα χωρίς έλεγχο τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β. Διαδικασία Β1. Αίτηση για προέγκριση ΟΑ (δεν επιλέγεται ακόμα κατηγορία) Β2. Έλεγχος τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β3. Αίτηση για ΟΑ Κατ. 3 με προέγκριση (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και αυτόματη έκδοσή της από το σύστημα.1 point
-
1 point
-
το χειρότερο όλων είναι ότι στο άρθρο 36 (κατηγορίες τρ έκδ Ο.Α) δεν αναφέρεται κάπου ότι αν η αιτούμενη πράξη δεν ανήκει στην κατηγ 1 ή 2 τότε υπάγεται στην 3! Θεωρούν δηλαδή ότι οι κατηγ 1,2,3 περιλαμβάνουν όλες τις πιθανές πράξεις!1 point
-
α) Έχεις δύο διακριτές εργασίες (α1=επιχρίσματα και α2=χρωματισμοί) που περιλαμβάνουν τα ικριώματα. β) Επίσης έχεις δύο διακριτές --πρόσθετες ως προσαυξήσεις-- εργασίες (β1=επιχρίσματα και β2=χρωματισμοί) που περιλαμβάνουν τα ικριώματα. Τα άρθρα που έχεις περιγράψει αφορούν: το (1) αντιστοιχεί στο (α1), το (2) αντιστοιχεί στο (α2), σημείωση: δες τι γράφει προσεκτικά η περιγραφή του το (3) αντιστοιχεί στο (β2) και λείπει το (β1) (δηλ. η προσαύξηση για τα επιχρίσματα, δηλ. η Ν.Τ που γράφεις) Η τιμή της προσαύξησης για τα επιχρίσματα πάνω από 4,00 δεν συμπεριλαμβάνεται στο 3ο άρθρο για προσαύξηση τιμής χρωματισμών. Είναι διαφορετικές εργασίες (δηλ. προσαύξηση επιχρισμάτων & προσαύξηση χρωματισμών).1 point
-
Το έγγραφο του 2014 είναι λάθος ερμηνεία υπαλλήλων. Όταν πετάνε έγγραφο τους πετάς εγκύκλιο. Πάντα υπερισχύουν. Ειδικά άμα είναι πολλές. Πες τους να διαβάζουν ... Εγκύκλιοι Ζώνης οικισμών.pdf1 point
-
.....Στα πλεονεκτήματα εκτος απο αυτα που ανάφερε ο συναδελφος, ο έλεγχος θερμοκρασίας ..... Η περιγραφή δεν είναι και κανένα απόρρητο κρατικό μυστικό, αλλά η κλοπή....βγάζει μάτι !!!1 point
-
Να κάνετε ακριβώς αυτό που λέει η μελέτη του μηχανολόγου. Δεν καταλαβαίνω με ποιό τρόπο η αφαίρεση των FCU και προσθήκη κλιματιστικών κατεβάζει το κόστος...... Η προσθήκη πρόσθετων εξωτερικών μηχανημάτων δεν ενοχλεί???1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-