Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.348


  3. Roy_Hobbs

    Roy_Hobbs

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.462


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/08/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Κάποια στιγμή (παλιά) είχα και εγώ τον "Εθνικός Όψεως" αυτόν που είχαμε όλοι ανοίξει ως μηχανικοί, αλλά η τράπεζα από μόνη πριν κάποια χρόνια (7-8 χρόνια μπορεί να είναι και περισσότερα) τον μετέτρεψε σε "Τρεχούμενος Επαγγελματικός Plus". (ο οποίος απ' ότι είδα δεν έχει τέτοιες χρεώσεις τήρησης του λογαριασμού). Τότε είχα ρωτήσει και στην Τράπεζα και στο ΤΕΕ αν υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει θέμα. Μάλιστα συνάδελφοι μηχανικοί έχουν αυτόν τον λογαριασμό (όπως δηλαδή τον μετέτρεψε η ίδια η τράπεζα) και δεν έχουν κάποιο θέμα, όπως κι εγώ δεν είδα να μου δημιουργείται κάποιο θέμα. Μάλιστα είχαν στείλει και επιστολή με το παρακάτω αλλά δεν την έχω κρατήσει απλά είχα κρατήσει το κείμενο που έγραφε και μάλιστα αφορούσε μόνο δικαιούχους φυσικά πρόσωπα (και όχι Ν.Π.): "Ο υφιστάμενος στην Τράπεζά μας λογαριασμός σας, στον οποίο κατατίθενται οι αμοιβές μελέτης και επίβλεψης, έχει μετατραπεί σε τρεχούμενο της μορφής "Επαγγελματικός Plus", με τον οποίο σας παρέχεται μια σειρά από προνόμια και ειδικές εξυπηρετήσεις." Επικοινώνησε με την τράπεζα μήπως τον αλλάξεις ή τον κλείσεις και ανοίξεις αυτόν τον "Τρεχούμενο Επαγγελματικό Plus"
    3 points
  2. Ναι το έχω δει. Από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχει τέτοιες πάγιες χρεώσεις (του τύπου: τήρησης λογαριασμού). Το ελέγχω τόσο στην κίνηση του λογαριασμού μέσω ebanking όσο και με την έντυπη τριμηνιαία αποστολή αντιγράφου κίνησης (που είναι δωρεάν).
    2 points
  3. Ειτε με το 100% ειτε με το 50% η διαδικασια ειναι ίδια, πριν την αποδοχη απλα μετραμε και τα δινουμε ατυπα στην συμβ/φο, για να γραψουν τα σωστα μετα την αποδοχη εχουμε νομιμους εντολεις. Τακτοποιουμε και δινουμε βεβαιωση.
    1 point
  4. θα κανουν αποδοχη και θα εχεις την μητερα με το 62,50% [50 απο τον τιτλο της και 12,50 απο την αποδοχη] και τον γιο με 37,50% απο την αποδοχη. Μετα εχεις νομιμους εντολεις. Στο μεταξυ, να μετρησεις -ατυπα - το ακινητο/α για να κανουν σωστες αποδοχες .
    1 point
  5. Δεν εχει σχεση με την υπαρξη pos . Καταργούνται ως "τραπεζικά προιόντα" και δημιουργούν νέα με χρέωση.
    1 point
  6. Και σε μένα ήρθε χθές το απόγευμα. 2 ευρώ το μήνα λέει...από 09/09... Eπανέρχομαι! Μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο! Δεν είχε ιδέα ο υπάλληλος και με παρέπεμψε σε κατάστημα για το αν μπορώ να πάω σε αυτον του @georgegaleos Κατάστημα ΕΤΕ τέλος του μήνα να πατε εσείς Κύριε....... Το ΤΕΕ τι έχει να πεί? Εχουμε και εκλογές. Δεν είναι τόσο το 2 ευρω όσο η στιαπου με χαρατσι....
    1 point
  7. Μου ήρθε και μένα μήνυμα χθές το απόγευμα ... Πρίν 7-8 χρόνια διαπίστωσες ότι δεν έχει τέτοιες χρεώσεις τήρησης του λογαριασμού ... τελευταία το έχεις τσεκάρει αν κάνουν χρεώσεις ? γιατί αυτοί (και όλες οι άλλες τράπεζες) πάνε να βγάλουν ξύγκι απο τη μύγα 🤬 !!!! (+1)
    1 point
  8. 1. Η Υ/Δ όπως τροποποιήθηκε τον Μάρτιο του 2019 αναφέρει: "Εκτελέστηκαν οι εργασίες που αντιστοιχούν στις παρεμβάσεις του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος για την αίτηση που αφορά στο ακίνητο με ΠΕΑ ….…….με τα ανωτέρω υλικά/συστήματα" . Άλλαξε δηλαδή και αναφέρει το ΠΕΑ απλά για να προσδιορίσει το ακίνητο και δεν το συνδυάζει με τις προτεινόμενες σ' αυτό επεμβάσεις. Άρα βάζουμε το Α' ΠΕΑ. Άλλωστε η Υ.Δ αναφέρεται σε υλικά τα οποία μπήκαν στο έργο με κάποια τιμολόγια - δελτία αποστολής, η ημερομηνία των οποίων είναι προφανώς προγενέστερη του Β' ΠΕΑ. 2. Ναι.
    1 point
  9. Ήρθε SMS απο την Εθνική που λέει: Μήπως τα παραπάνω είναι κατά παράβαση της σύμβασης που έχει η τράπεζα με το ΤΕΕ; Θεωρητικά είμαστε υποχρεωμένοι να διατηρούμε όψεως μηχανικού στην ΕΤΕ για να πληρώνονται οι εντολές πληρωμής μέσω του συστήματος αμοιβών. Ωραίο χαράτσι!
    1 point
  10. καλησπέρα, σε άλλο thread συνάδελφος ενημέρωσε ότι πιθανώς πάμε για παράταση της προθεσμίας υπαγωγής των δικαιολογητικών έως 03/11/19 (6 μήνες ακόμα). Έχει ακούσει κανείς κάτι? ευχαριστώ
    1 point
  11. Τα πράγματα είναι αρκετά πιό απλά. Οι παρ.9 και 10 του 116 αφορούν μόνο περιπτώσεις αρμοδιότητας ΥΠΠΟ ή συναρμοδιότητας ΥΠΠΟ και ΥΠΕΝ. Θα μπορούσαν να είναι και χωριστό άρθρο με τίτλο "Περιπτώσεις που υπάρχει αρμοδιότητα ΥΠΠΟ". Τα μνημεία, οι αρχαιολογικοί χώροι, οι ιστορικοί τόποι, οι ιστορικοί οικισμοί και τα κηρυγμένα διατηρητέα-ΥΠΠΟ είναι αρμοδιότητας ΥΠΠΟ. Η αρμοδιότητα αυτή ορίζεται στον ν.3028/2002 και στα ΦΕΚ των χαρακτηρισμών του. Οι παραδοσιακοί οικισμοί, τα ιστορικά κέντρα πόλεων, τα τοπία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και τα διατηρητέα-ΥΠΕΝ είναι αρμοδιότητας ΥΠΕΝ. Η αρμοδιότητα αυτή ορίζεται στα ΠΔ των παραδοσιακών, στον ν.1650 και στα ΦΕΚ των χαρακτηρισμών τους. Οι νόμοι των αυθαιρέτων ορίζουν τι θα γίνεται σε θέματα αρμοδιότητας ΥΠΕΝ και (μόνο τώρα με τον ν.4495) σε θέματα αρμοδιότητας ΥΠΠΟ ή συναρμοδιότητας ΥΠΠΟ και ΥΠΕΝ. Πάντα όμως απαγόρευαν την υπαγωγή σε καθεστώτα απόλυτης προστασίας ΥΠΠΟ δηλαδή εκεί που ακόμη και ο υπουργός ΥΠΠΟ δεν μπορεί να επιτρέψει τη δόμηση. Σε καθεστώτα απλής προστασίας ΥΠΠΟ, είναι πρώτα θέμα του υπουργού ΥΠΠΟ να πει τι επιτρέπεται να υπαχθεί και τι όχι. Ο υπουργός ΥΠΕΝ δεν έχει αρμοδιότητα και πάντα έπεται. Οπότε, στις περιπτώσεις αυτές, πριν από οποιαδήποτε υπαγωγή αναζητάται η σύμφωνη γνώμη του υπουργού ΥΠΠΟ. Αυτός ορίζει τη διαδικασία που ακολουθείται, ποιοί είναι οι δικοί του αρμόδιοι να εξετάσουν το αίτημα και τι πρέπει να γίνει αν τελικά υπάρξει έγκριση. Μέχρι να τελειώσει αυτή η διαδικασία οποιαδήποτε υπαγωγή απλά δεν είναι σύννομη. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις όπου θα υπάρξει υπαγωγή με εργασίες συμμόρφωσης στο καθεστώς προστασίας αυτές ελέγχονται από όργανα-επιτροπές που, δυνητικά και ανάλογα με τις αρμοδιότητες, είναι τα εξής : συμβούλια του ΥΠΠΟ, ΠΕΣΑ, επιτροπή παρ.3 του άρ.116 ή μεικτές επιτροπές ΥΠΠΟ-ΥΠΕΝ (παρ.10 των άρ.116, 117).
    1 point
  12. Πέτρο Ήμουν ευγενικός μαζί σου (παρά το ότι είσαι άσχετος!!!) κάτι που προφανώς δεν το εκτίμησες και ούτε σου άξιζε! Είσαι (υποτίθεται) μηχανικός και άρα θεωρητικά έχεις την δυνατότητα να σκέφτεσαι, να διερευνάς, να αναλύεις και μετά να συμπεραίνεις. Πράττοντας αντίθετα από αυτά τα χαρακτηριστικά, μου επιτίθεσαι, μιλάς ότι έχω δόλο και καλείς τον συντονιστή να επιληφθεί για να μην διαδίδονται αναληθείς πληροφορίες!!! Ούτε ο ίδιος ο Κατρούγκαλος να ήσουνα και να υπερασπίζεσαι το έργο του. Μπορεί να αποτελείς όμως έναν μάχιμο μισθοφόρο του, γιατί από προπαγάνδα και από ψέματα, χορτάσαμε... Είσαι άσχετος με το θέμα (το αποδεικνύεις άλλωστε) και αυτά που γράφεις ότι είδες στην ΕΡΤ είναι αλλοπρόσαλλα (τι σχέση έχουν οι μονοσυνταξιούχοι και οι διπλοσυνταξιούχοι?) με αυτό που γράφω εγώ για τις μελλοντικές συντάξεις των μηχανικών ελ. επαγγελματιών... Το έγγραφο που ζητάς είναι το 23/12/2016 Φ.80000/οικ./60271/2195 και αναφέρομαι στο Παράδειγμα 1 ασφαλισμένων στο ΕΤΑΑ. Καλή ανάγνωση και καλή μελέτη!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.