Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.675


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.400


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.821


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/05/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. [όπως σταλθηκε για δημοσιευση] https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=2d2016aa-ebb1-43cf-a88b-aba7018724bc το οριστικο κειμενο, μαζι με τον αριθμο ΦΕΚ, μαλλον σε 2-3 μερες Ως προς εμας, εχουν γινει σημαντικες τροποποιησεις, ωστε μετα 10-15 μερες να πρεπει να χρησιμοποιούμε τους νομους υπο την νεα κωδικοποίηση. τροποποιηθεντες νόμοι, περιληπτικα. 4014/11, 3468/06, ΑΠΕ, πδ 59/18 χρησεις 1650/86, ζωνες προστασιας, 998/79 δασικος νομος, 3889/10 δασικα/οικιστικες πυκνωσεις 4122/13 Ενεργειακη με πολλες αλλαγες, 4001/11 φυσικο αέριο, 4512/18 και 2664/98 κτηματολόγιο, 3937/11 ΕΖΔ και ΖΕΠ, 4042/12 αποβλητα/συλλογη κλπ, πλαστικες σακκούλες, [!!!!] 4047/16 χωρικα σχεδια, 4495/17 τροποποιησεις για ΠΕΣΑ, ΠΕΣΥΠΟΘΑ και στα αρθρα 102/116/117/36/38, ξανα 998/79 περι δασων, 4258/14 υδατορεματα. εδιτ ΦΕΚ Α 92/2020 ν 4685/2020
    1 point
  2. Mitso , πριν χρόνια σε ένα corolla που είχα εμφανιζόταν ξαφνικό κόψιμο του κινητήρα , το οποίο συνέβαινε όταν πάταγες απότομα γκάζι. Σε διαδοχικές επισκέψεις στο συνεργείο ( εξουσιοδοτημένο ) ελέγθηκαν όλες οι πιθανές και απίθανες περιπτώσεις , αλλάχτηκαν διάφορα, το πρόβλημα παρέμενε και ο μάστορας άρχισε να τραβάει τα μαλλιά του. Η όλη φάση μαζί με τα μπες-βγες και λόγω ταξιδιών εκτός κράτησε κανα μήνα. Την τελευταία φορά που με είδε να ξαναμπαίνω μέσα κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό ! Εχει ανοίξει το καπό , έχει ανάψει τσιγάρο και κοιτά σα χαμένος τη μηχανή με βλέμμα απόγνωσης. Ξαφνικά μονολογεί ένα "ρε μπας και .." , βουτάει από ένα διπλανό starlet τα μπουζοκαλώδια και τα φορά στο δικό μου για τεστ. Αυτό ήταν. Τα καταραμένα μπουζοκαλώδια.. Από τότε το ΄μαθα. Οταν αρχίζουν διακοπές στο γκάζωμα , πρώτα αυτό ψάχνω.
    1 point
  3. Να δεις που θα είναι τα μπουζοκαλώδια & θα ξεμπερδεύεις (όχι πως είναι φθηνά & αυτά, αλλά υπάρχουν και χειρότερες βλάβες που κοστίζουν).
    1 point
  4. δεν έχει σημασία αν θα πωληθούν ξεχωριστά.
    1 point
  5. το είχα πρόχειρο αλλά με πρόλαβε ο συν. pirsogiannis έχει κάποια ζόρια στο καλούπωμα αλλά, με λίγη καλή θέληση, όλα γίνονται
    1 point
  6. Δες στα σχόλια της Β.2.2.5, "...ομοίως το σκυρόδεμα που έχει άλλες επικαλύψεις π.χ πλάκες κλπ θεωρείται ανεπιχριστο και ισχύουν οι τιμές του πίνακα Β2-7"
    1 point
  7. να μην πας πουθενα και διαγραφω την απαντηση μου.
    1 point
  8. η επιλογή είναι δική σου ή του ιδιοκτήτη. Μπορείς να κάνεις είτε 1 ΠΕΑ (ολόκληρο κτίριο) είτε 2 (κτιριακή μονάδα)
    1 point
  9. όλα αυτά που λες έχουν ακυρωθεί στην πράξη. Οπότε η εισαγωγή γραπτών εξετάσεων θα επιφέρει μια αποκατάσταση. Θα λειτουργήσει σαν ανάδραση. Δηλ όσο οι αποτυχίες είναι μεγάλες τόσο ποιο πολύ θα πιέζεται το πανεπιστήμιο να αποκαταστήσει τη διαφορά. Οπότε κάποια στιγμή θα φθάσουμε να λέμε αυτά που λες και πραγματικά να αξίζουν.....
    1 point
  10. Κάποια στιγμή παλιότερα είχα βρει αυτό για ΚΑΕ Δήμων. Όπου το έχω χρησιμοποιήσει ισχύει. Αλλά λογικά και ο Δήμος θα ξέρει το ΚΑΕ του. KAE_DHMVN.doc
    1 point
  11. Το σωστό και νόμιμο είναι να έχεις 4 ρολόγια (κάθε διαμέρισμα το δικό του)
    1 point
  12. δες αυτα https://www.michanikos.gr/forums/topic/5371-χαρακτηρισμός-οδού-ως-εθνικήεπαρχιακή-κτλ/?do=findComment&comment=712595 και τα λεμε
    1 point
  13. Εάν από την εκσκαφή του υπογείου έχει προκύψει "χαλαρό" έδαφος κάτω από την πεδιλοδοκό που έρχεται και "χτυπάει" πάνω στο τοιχείο του υπογείου τότε πως το αντιμετωπίζουμε ?
    1 point
  14. Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με την ανισοσταθμία, αρκεί να γίνουν σωστά οι αγκυρώσεις των οπλισμών. Κι επειδή, στην περίπτωση αυτή, δεν μπορούν να "τρέξουν" σε συνεχόμενη π/δ, μπορείς να δημιουργήσεις ενισχυμένο κατασκευαστικό κόμβο ως εξής: Καλουπώνεις (στο πλάτος του πέλματος της π/δ και σε ύψος έως την άνω παρειά της) και σκυροδετείς το κενό μεταξύ εκσκαφής και τοιχίου, οπλίζοντας σαν υποστύλωμα το αντίστοιχο τμήμα του κορμού της π/δ.
    1 point
  15. Η δική μου άποψη.......... Εάν στο ισόγειο κατάστημα δεν έχεις επάρκεια τοιχοπληρώσεων σε κάθε διεύθυνση μεγαλύτερη από το 50% των τοιχοπληρώσεων κατά την αντίστοιχη διεύθυνση του υπερκείμενου ορόφου, έχεις μαλακό όροφο. Επειδή λοιπόν έχεις μικρότερη επιφάνεια δεύτερου ορόφου, το παραπάνω κριτήριο δεν πληρείται, οπότε κατά τη γνώμη μου έχεις μαλακό όροφο. Η παράγραφος 6 που επικαλείσαι αναφέρεται ρητά σε μονώροφα ή σε κανονικά διώροφα ενώ παράλληλα πρέπει να εφαρμόζονται και ειδικές διατάξεις για την εξασφάλιση τοπικής πλαστιμότητας από τη στιγμή που έχεις και μαλακό όροφο. Λοιπόν: 1ον: Το διώροφό σου μάλλον δεν είναι κανονικό, διότι η μείωση της επιφάνειας του 2ου ορόφου έχει ως αποτέλεσμα και τη μείωση της δυσκαμψίας του σε σχέση με τη δυσκαμψία του ισογείου. Επίσης έχεις μείωση της μάζας του 2ου ορόφου σε σχέση με τη μάζα ισογείου (για ποσοστά δες ΕΑΚ 3.5.1[4]) 2ον: Άντε τώρα να εξασφαλίσεις κατασκευαστικά απαιτήσεις αυξημένης πλαστιμότητας για το μαλακό όροφο (δες και παράρτημα Β Ε.Α.Κ.) Από τη στιγμή που δεν έχεις κανονικό διώροφο, πάπαλα η παρ. 6 που επικαλείσαι. Ακόμα και το διώροφό σου να ήταν κανονικό, εγώ δεν θα το ρίσκαρα με δεδομένο και τον μαλακό όροφο του ισογείου. Συνεπώς θα έβαζα τοιχώματα στο ισόγειο για να πιάσω το nv (εξάλλου στο Fespa που έχεις σε ρωτάει σε ποιο ύψος θα μετρήσει την τέμνουσα και έχει default τιμή το μηδέν---> άρα κάνει τη μέτρηση στο ισόγειο) και στον όροφο αν δεν μπορούσαν να συνεχιστούν θα τα σταματούσα και εκεί που ναι μεν μπορούν να συνεχιστούν θα τα συνέχιζα ή θα τα έκανα υποστυλώματα. Εξάλλου ο τελευταίος όροφος, ο δεύτερος σε σένα δεν μας ενδιαφέρει να ικανοποιεί ούτε τον ικανοτικό έλεγχο. @AlexisPap Αν στην ίδια περίπτωση είχες Pilotis αντί για κατάστημα πως θα έλυνες?
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.