Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.312


  3. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.043


  4. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      765


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. θα ηταν πρωτοφανες λαθος [με πολλους αποδεκτες η επισημανση αυτη ...] - να εχει σδ. για 400 τμ. - να βγαλουν αδεια για 300 - και να δοσουν ολα τα χιλιοστα στα 300 τμ. Αν ετσι εγινε, θα κανουν τροποποιηση της συστασης και θα αφαιρεσουν χιλιοστα απο τα χτισμενα. "αν"......
    2 points
  2. Καλημέρα και πάλι. Η κατηγορίες 1,2,3 απαλλάσσονται από την υποχρέωση Μ.Σ.Ε. Επιπλέον αυθαίρετο μέχρι και 25 τμ απαλλάσσεται. Στην Τ.Ε.Σ.Ε αναφέρεις απλώς τα αντίστοιχα εδάφια του νόμου και της σχετικής απόφασης εξηγώντας συνοπτικά γιατί δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε. Φιλική συμβουλή, να μην κάνεις χρήση έτοιμων κειμένων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αναφέρουν μέσα τα πάντα όλα, φορτώνοντας ευθύνες στον υπογράφοντα χωρίς ο νόμος και η σχετική απόφαση να αναφέρουν κάτι αντίστοιχο.
    2 points
  3. Κατηγορία 5 είναι (δεν μας είπες όμως το έτος κατασκευής του). Συνάδελφοι μη σας πιάνουν τυχόν "ενοχές" για τα ύψη προστίμων και σας επηρεάζει η γνωστή "κλάψα" του ιδιοκτήτη. Δεν είναι δικό σας το λάθος. Εσείς καλείστε να τακτοποιήσετε και να δώσετε έτσι και μια υπεραξία στο γήπεδο για τον ιδιοκτήτη του, αφού το ακίνητο αποκτά σωστή τεχνική και νομική ταυτότητα.
    2 points
  4. Καλησπέρα!Νόμιμη άδεια που ισχύει χτίζει με τους όρους δόμησης που εκδόθηκε.Η αναθεώρηση για αλλαγή μηχανικού και η αναθεώρηση ισχύος της δεν επηρεάζει τα προς πραγματοποίηση μεγέθη του διαγράμματος.
    1 point
  5. Δεν υπαρχει κανενα "κολπο".... και δεν εχουν εδω καμμια δουλειά οι συμβ/φοι -ούτε οι μηχανικοι- ουτε οι υποθηκοφύλακες. Για τα εξ αδιαιρετου εχουν γινει συνεχεις ρυθμισεις.... Δεν πηγε με τις παληες...τωρα θελει να παει με τον ν. 4495, αλλα δεν το επιτρεπει ο νομος. Απλο...
    1 point
  6. Ενδεχομένως το πνεύμα του νόμου να είναι απλό γιατί φαίνεται να ξεκινάει με την έμμεση ερώτηση "τι δόμηση/κάλυψη/ύψος έχει απομείνει από την άδεια ή και την παλιά ρύθμιση ή και άλλη νέα ρύθμιση;". Με αυτή τη λογική θεωρείς το ήδη ρυθμισμένο ή άλλο μέρος προς ρύθμιση ότι έχει οιονεί οικοδομική άδεια (όσον αφορά τη δόμηση/κάλυψη/ύψος (με νέα μειωμένα μεγέθη)) και μετράς έτσι. Νομίζω είναι και το πολεοδομικά πιο λογικό αφού δεν ενδιαφέρει τους άλλους τόσο το τι υπερβαίνεις σε σχέση με το τι υποσχέθηκες στις άδειες σου όσο το τι υπερβαίνεις σε σχέση με τους όρους της περιοχής.
    1 point
  7. σωστα "σκοπος ειναι η αποφυγη δημιουργιας μικρων γηπεδων....ειναι εκτος της σκεψης η απαγορευση συνενωσης..." τετρις και παυλος said εδω https://www.michanikos.gr/forums/topic/43050-συνένωση-μη-άρτιου-με-κατά-παρέκκλιση-άρτιο-οικόπεδο/?do=findComment&comment=782619
    1 point
  8. Σε καμία περίπτωση η μη κατασκευή του προβλεπόμενου (θα το ονομάσω συνδετήριο) κτιριακού τμήματος δεν οδηγεί σε μη αποδοχή της άδειας. Ο λόγος που το είχαν αυτό το τμήμα ήταν για να μπορέσουν να συστήσουν οριζόντια ιδιοκτησία και να κάνουν τη γονική παροχή σε ξεχωριστή οριζόντια-μεζονέτα. Παρόμοια συλλογιστική βλέπεις σε συνδετήρια τμήματα όπως υπόγειες δεξαμενές, κτιστές πέργκολες σε συνέχεια σκελετού και ημιυπαίθριους χώρους, προκειμένου τα δυο λειτουργικά αυτοτελή κτίρια να έχουν κοινό φέροντα οργανισμό προκειμένου να ευσταθεί νομικά η σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών. Τεχνικά και από πολεοδομικής άποψης, σύμφωνα και με το παράρτημα ΣΤ εγκ. 3 ν. 4178 κάτι που δεν κατασκευάστηκε, δεν αποτελεί αυθαιρεσία όταν δεν θίγονται πολεοδομικές διατάξεις, από την μη κατασκευή του. Οπότε να δούμε αν παραβιάζεται η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των κτιρίων η οποία αν είναι 5,50 μ ούτε αυτή θίγεται. Το ζήτημα που ανακύπτει είναι κυρίως νομικής φύσης. Συνεχίζει να έχει ισχύ η πράξη σύστασης οριζόντιων ιδιοκτησιών (εφόσον έχει γίνει τέτοια) ;
    1 point
  9. Από την στιγμή που ο νόμος έχει ρητή διατύπωση και αναφέρει "ολα τα αυθαίρετα επί του ακινήτου", εμείς πως θα στοιχειοθετήσουμε το ότι δεν βάλαμε αυθαίρετα κατηγορίας 1 και 2. Για τα αυθαίρετα της κατηγορίας 3, από παλιά, είχαμε ένα, ας μου επιτραπεί η έκφραση, "ψευδοεπιχείρημα", ότι επειδή στο πληροφοριακό σύστημα δεν καταχωρείται επιφάνεια αυθαίρετης κατασκευής, δεν συμμετέχει στους υπολογισμούς η κατηγορία αυτή. Μεγάλη συζήτηση πάντως ανοίγεις και 100% βέβαιη απάντηση δεν θα πάρεις. Προσωπικά, εφαρμόζω αυτό που διαβάζω, δηλαδή προσμετρώ όλα τα αυθαίρετα ακόμη και της κατηγορίας 1 και 2. Όμως και αυτό που αναφέρεις έχει λογική και όπως αντιλαμβάνεσαι είμαστε σε "γκρίζα ζώνη".
    1 point
  10. συμφωνώ....απολύτως η απαντηση του ΤΕΕ ειναι λαθος...100% Τυχον τακτοποίηση, οχι μονον εινα ακυρη αλλά ειναι και παρανομη και προσβαλλει δικαιωματα ιδιοκτησιας των υπολοιπων συνιδιοκτητων. Η μονη λυση ειναι να εχει προηγηθει δικαστική αποφαση περι χρησικτησιας σε αυτοτελες τμημα αβγδεα, άλλως δεν εχεις κανεναν τιτλο και δεν προχωρας.
    1 point
  11. Ναι!Θα σου βγει στην καρτέλα Οικονομικά Στοιχεία η διαφορά του ποσού προς πληρωμή!Καλημέρα σε όλους!!!😀😀
    1 point
  12. "μονοκατοικια" ειναι εδιτ [...με προλαβαν οι φιλοι μας]😃 τις καλημερες μου
    1 point
  13. Οπότε προχώρα το και σε καλή μεριά τα χρήματα (ελπίζω να έχεις διασφαλίσει την αμοιβή σου). Έχω απαντήσει και στο θέμα της ΜΣΕ. Είναι ΟΚ.
    1 point
  14. Επιπλέον μια ερώτηση δική μου. Αναφέρεις χώρο κάτω από τη σκάλα. Στο ακίνητο υπάρχει σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών; Μήπως έχουμε να κάνουμε με κοινόχρηστο;
    1 point
  15. Καλημέρα!Άρα που βρίσκεται τελικά?(Σε ποιο επίπεδο)
    1 point
  16. Καλημέρα!Θα δεις την τελευταία αναθεώρηση ισχύος της.Εάν εκδόθηκε αναθεώρηση της ισχύος της μεταξύ 1/3/12 και 31/12/17 θα λήγει 31/12/21.Η νέα αναθεώρηση θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και την αλλαγή επιβλέποντος και τις εργασίες που άλλαξαν (ΗΧ).Άρα λογικά,αναλαμβάνεις και δείχνεις εσύ και τις όποιες αλλαγές.
    1 point
  17. Version 1.0.0

    123 downloads

    Χρήσιμος οδηγός ίδρυσης και λειτουργίας Δημοτικού Κ.Δ.Α.Π. από την ΕΕΤΑΑ
    1 point
  18. Καλημέρα. Θα προσθέσεις τις νέες επιφάνειες που έχεις αποφασίσει και θα κάνεις επανυποβολή. Θα σου βγάλει το νέο πρόστιμο. Στη φάση υπαγωγής δεν έχεις να πας πιο πίσω με ψηφιακό αίτημα. Αναφορικά με τον υπολογισμό του προστίμου, αν ο χώρος κάτω από την σκάλα είναι κενός (δηλαδή δεν έχει κτιστεί πλάγιος τοίχος) τότε δεν έχεις να δηλώσεις κάτι. Αν όμως έχεις κλειστό χώρο κάτω από τη σκάλα που οδηγεί από το ισόγειο προς τον όροφο, ο χώρος αυτός θα είναι Β.Χ και είτε θα δηλωθεί ως κατηγορία 3, ή εναλλακτικά μπορεί να δηλωθεί με ΥΔ (με μειωτικό) +ΥΚ+ (έλεγχο για τυχόν παραβίαση της Δ).
    1 point
  19. Συνεπώς, η 1η θεώρηση θεωρείτε πως έχει λογική; Και πως το να ελέγχω κατά πόσο παραβιάζονται τα πολεοδομικά μεγέθη και όχι κατά πόσο υπερβαίνονται τα μεγέθη της αδείας είναι η σωστή μέθοδος κατηγοριοποίησης αυθαιρεσιών; Εννοείται πως το ειδικό ενιαίο πρόστιμο υπολογίζεται βάση της υπέρβασης των αδειοδοτημένων μεγεθών.
    1 point
  20. Δεν υπάρχει κανένα παράθυρο. Τέτοια σοβαρά λάθη κοστίζουν ακριβά. Υπήρχαν κάποτε και Ο.Α σε άλλες εποχές (κυρίως σε οικισμούς ή εκτός οικισμών) που έβγαζαν άδεια για ένα οικόπεδο και έχτιζαν αλλού (με δόλο). Εδώ έχουμε από οτι αναφέρεις περίπτωση γκάφας. Τόσα χρόνια κανείς δεν αναρωτήθηκε τι θα γίνει με αυτό το λάθος; Δεν προβλημάτισε κανέναν από τους πατέρα και τέκνο για το τι θα γίνει με το αυθαίρετο που "φύτρωσε" στο οικόπεδο; Όπως προανέφερε ο Δημήτρης, το κτίσμα ανήκει στο οικόπεδο. Άρα δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέραν της τακτοποίησης ( ως πλήρως αυθαίρετο) καθώς την νομιμοποίηση την ξεχνάς πλέον λόγω έλλειψης αρτιότητας-οικοδομησιμότητας.
    1 point
  21. Γνώμη μου είναι να θεωρήσεις κανονικά ότι υπάρχει άδεια, ποιος σου λέει ότι δεν έχει περιφραχτεί λάθος το οικόπεδο και οτι και σήμερα είνια 1500τμ
    1 point
  22. συμφωνω.... με τις εξης επισημανσεις... και οι δυο ανω εγκυκλιοι μιλανε για συνενωση αρτιου κατα παρεκκλιση με μη αρτιο...ή για δυο κατα παρεκκλιση...μεταξυ τους" προς βελτιωση της οικοδομησιμοτητας...Σωστα Ομως η συνενωση ενος μη αρτιου ..και μη οικ...με ενα κατα παρεκκλιση- ετσι ετεθη το ερωτημα- προφανως καμμια βελτιωση δεν επιφερει σε μια -ανυπαρκτη - παρεκκλιση... του "μικρου" τα λεμε υγ το ειχαμε προ ετους+ το ιδιο θεμα..., νομιζω στη Ροδο, οπου τα 30 τμ. ηθελαν να αγορασουν τα 220..και να επικαλεσθουν "βελτιωση οικοδομησιμοτητας" δξ πώς κατεληξε
    1 point
  23. και στο πολύ χρήσιμο έγγραφο του συναδέλφου παραθέτω και το αρκετά παλιό χρονολογικά έγγραφο 31052/83 Εγγρ-31052/5908/7-6-83. Εαν σε άρτιο κατά παρέκκλιση οικόπεδο προστεθεί επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του. Σας στέλνουμε αίτηση της κ. Ε.Μ. με την οποία ζητά πληροφορίες πολεοδομικής φύσεως και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες. Για το θέμα που αναφέρεται στην αίτηση σας γνωρίζουμε τα εξής: Εάν σε γήπεδο το οποίο σύμφωνα με τις ισχύουσες στην περιοχή πολεοδομικές διατάξεις είναι άρτιο κατά παρέκκλιση προστεθεί σήμερα επιφάνεια άλλου παρακειμένου γηπέδου δεν χάνεται η κατά παρέκκλιση αρτιότητά του διότι με την αύξηση αυτή της επιφάνειας βελτιώνεται η κατά παρέκκλιση ιδιοκτησία.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.