Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/09/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Είναι γελοίοι και εκτός τόπου αν σκέφτονται ότι εν μέσω της χειρότερης στιγμής πρέπει να σταματήσουν τον φαύλο κύκλο. Δυστυχώς είναι και δεν το περίμενα απογοητευτικοι2 points
-
Σωστά, περίπου τόσα είναι τα ληξιπρόθεσμα και αφορούν: α) στις 18 από τις 36 δόσεις για το 2017, β) στις 18 από τις 36 δόσεις για το 2018, γ) στους 12 μήνες για το 2019 και δ) στους 6 μήνες για το 2020 Επίσης στον ΕΤΕΑΠ, υπάρχει και ποσό το οποίο δεν έχει έχει καταστεί ακόμη ληξιπρόθεσμο. Καταβάλλεται και θα συνεχίσει να καταβάλλεται για του επόμενους/υπόλοιπους 18 μήνες (αν υποθετικά ισχύσουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα) στον κωδικό RF που ήδη υπάρχει στο ΕΤΕΑΠ [δεν θα εμφανίζονται (αν υποθετικά ισχύσουν τα μέχρι σήμερα δεδομένα) στο νέο ειδοποιητήριο του ΕΦΚΑ]. Το ποσό αυτό αφορά στις υπόλοιπες 18 από τις 36 δόσεις για το 2017 και στις υπόλοιπες 18 από τις 36 δόσεις για το 2018. Επίσης (αν και μάλλον το γνωρίζεις) ότι πρακτικά (εφόσον ισχύει και στον ΕΤΕΑΕΠ η λογική είσπραξης του του ΕΦΚΑ και εφόσον τα κάθε φορά τρέχοντα ληξιπρόθεσμα δεν βεβαιωθούν στο ΚΕΑΟ), τότε ότι καταβολή γίνεται θα πηγαίνει να εξοφλεί πρώτα τις όποιες υπάρχουσες χρονικά παλαιότερες οφειλές (είτε ως δόση είτε ως προσαύξηση (όταν εμφανισθούν οι προσαυξήσεις ---συνήθως μετά από την τελική εκκαθάριση) και αν περισσέψει ποσό από την όποια καταβολή τότε θα εξοφληθεί και η όποια τρέχουσα δόση από τις τρέχουσες υπόλοιπες από τις 18 που κάθε φορά θα υπάρχουν και αφορούν στα έτη 2017 και 2018. Αναφορικά στο ληξιπρόθεσμο των οφειλών, για την σχετική επιβάρυνση δες εδώ. [Εντελώς χοντρικά, με ένα πολύ-πολύ πρόχειρο υπολογισμό μου, μέχρι και τον Σεπτέμβριο '20 οι προσαυξήσεις για τα παραπάνω α, β, γ, και δ, είναι αντίστοιχα ~25€, ~25€, 85€ και ~10€]2 points
-
99.9% όχι.... Αν βρεθεί κάποιος ήρωας έτσι με τηλεπάθεια να βγάλει άκρη έτσι θα είσαι ιδιαίτερα τυχερός ....1 point
-
Για τις εσωτερικές διαρρυθμίσεις είμαι της γνώμης ότι βεβαίως και μπορείς να ΕΕΔΜΚ χωρίς να είναι άρτιο το οικόπεδο. Για την σκεπή συμφωνώ μαζί σου ότι λίγο ομιχλώδες το τοπίο. Σίγουρα θα ήταν καθόλα εντάξει να γίνουν επιδιοθώσεις σε στέγη (κατά τη γνώμη μου). Πλήρης αντικατάσταση, με διατήρηση των ίδιων μεγεθών (ύψους και όγκου) και πάλι θα έλεγα ναι.. αλλά με ένα σφίξιμο λίγο. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι είχες σκοπό να κρίνεις δουλειά συναδέλφου και με συγχωρείς αν φάνηκε έτσι. Απλά χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα την περίπτωσή σου για να θίξω το ζήτημα του ότι κάθε μηχανικός κάνει ότι επιβάλει η εμπειρία, το ήθος και ο επαγγελματισμός του, χωρίς να λειτουργούν κρατικές υπηρεσίες και βάζοντας ιδιώτες μηχανικούς να παίζουν το ρόλο του ελεγκτή (επίσημα και ανεπίσημα).1 point
-
εννοεις οτι, ενώ αλλοιως ηταν στην αδεια, με βαση την συσταση, το διαμερισμα του πελατη σου μεγαλωσε σε βαρος του διπλανου και φαίνεται αυτο στις κατοψεις των ΟΙ, Τοτε εχεις διαμερισματωση. Αν η επεκταση στον γειτονα δεν φαινεται στο συμβολαιο, τοτε εχεις μετατοπιση του διαμερισματος και καταληψη σε βαρος του διπλανου. Με βαση αυτα, τα ξαναλεμε.1 point
-
αρα, θελει, καθε ενας, να τακτοποιησει τα "δικα του" αυθαιρετα στον ακαλυπτο... Γινεται... Και τις τυχον αυθαιρεσιες στα κοινοχρηστα εντος της οικοδομης ή στις ΟΙ... θα τις αφησουν για μετα την 1-10-20....και να ξαναπληρωσουν... και μετα να μπορουν να κανουν τροποποιηση της συστασης...1 point
-
"δευτερευουσα μικροτερη των 80 τμ." τα καλυψες ... "παρα ενα"1 point
-
σε ξαναρωτησα..... τι αυθαιρεσιες εχουν τα κοινοχρηστα?1 point
-
με την κατ.1 τα καλύπτεις όλα. Παραβίαση Δ και στους 2 ορόφους1 point
-
αν ελεγες εξ αρχης οτι ειναι μεταξυ συγγενων θα λεγαμε "ναι"...με το αρθρο 83 πΑΡ. 101 point
-
Σ'ευχαριστώ πολύ... Μπήκα και βρήκα οφειλές 1990€ τις οποίες αγνοούσα! Πραγματικά δεν είχα ιδέα. Δε μου είχε έρθει ποτέ ειδοποίηση γι'αυτό από κανέναν. Ελπίζω να μην είναι ληξιπρόθεσμα γιατί μάλλον θα συνεχίσω να τα αγνοώ, μέχρι να... τα έχω.1 point
-
Είναι 68€ [και όχι 68,25€ αυτό ήταν μέχρι και τον Δεκ' 19 όπου υπολογίζονταν με ποσοστά 6,5% επικουρικό και 4% Εφάπαξ/Πρόνοια και με βάση τον κατώτατο μισθό αγάμου 650€, όπου και έβγαινε 650€x(6,5%+4%)=68,25€] μετά (από 1/1/2020) [1] μπήκαν οι κλάσεις όπου τα ποσά είναι fix, και για την 1η κλάση τα ποσά είναι Επικουρικό=42€ και Εφάπαξ/Πρόνοια=26€, ήτοι σύνολο 68€. [1] Αρχικά οι μήνες Ιαν'20, Φεβ'20 και Μαρ'20 υπολογίστηκαν με 68,25€ αλλά μετά (στις 31/5/2020 όπου έγινε μια "μερική εκκαθάριση" του 2020) αφαιρέθηκαν τα 0,25άρια από τους μήνες και πήγαν ως πίστωση στην τελευταία απλήρωτη δόση που είχε ο καθένας από τα αναδρομικά της εκκαθάρισης του ΕΤΕΑΕΠ του 2017.1 point
-
"Διαβάζοντας τελικά τις τεχνικές οδηγίες του ΝΟΚ, αναφέρει ότι ο εσωτερικό εξώστης δεν μετράει έως το 10% της επιτρεπόμενης δόμησης, έστω ότι η συνολική επιτρεπόμενη δόμηση ειναι τα 200 τ.μ. για το συγκεκριμένο οικόπεδο/αγροτεμάχιο, τότε επιτρέπονται συνολικά 20 τ.μ εσωτερικοί εξώστες στο κτίριο/κτίρια με την επισημανση ότι και η εσωτερική σκάλα συμπεριλαμβάνεται στα 20 τ.μ.." Προσοχή γιατί υπάρχει και η άποψη οτι το 10% υπολογίζεται επί της πραγματοποιούμενης δόμησης και όχι της επιτρεπόμενης. Αν δηλαδή έχεις επιτρεπόμενη 200 και πραγματοποιείς 100, τότε το 10% το ελέγχεις επί των 100. "3. Θα συμφωνούσα με την ύπαρξη ημιυπαίθριου χώρου στον υποκείμενο όροφο που "οδηγεί" σε βατό δώμα στο επίπεδο του παταριού" Μην εμφανίσεις κούφωμα απο το πατάρι να οδηγεί στο δώμα του ημιυπαιθρίου. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι το δώμα του Ημιυπαίθριου χώρου είναι προσβάσιμο μόνο απο το πατάρι. Δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις διαμόρφωση του δώματος του ημιυπαιθρίου με κάγκελα, πλακάκια κλπ. ως προσβάσιμος χώρος απο το πατάρα. δεν είναι αποδεκτό. Μην εμφανίσεις οτι έχεις οποιαδήποτε χρήση στο πατάρι γιατί θα μετρήσει στη δόμηση. Ολα τα παραπάνω τα έχω πολύ πρόσφατα. έκανα ξενοδοχείο με πολλά πατάρια και πολλές σοφίτες. Το εξάντλησα το θέμα. Επίσης και ένα τελευταίο. ο χώρος κάτω απο το πατάρι, αν δεν έχει ύψος κύριου χώρου (2,65μ.) τότε δεν συμπεριλαμβάνεται στον υπολογισμό για την εύρεση του 70% του υποκείμενου ορόφου Οι συνεχόμενες δημοσιεύσεις απαγορεύονται. Τα μηνύματά σου συγχωνεύτηκαν. Αν προκύπτει η ανάγκη συμπλήρωσης της αρχικής δημοσίευσης, χρησιμοποίησε την επιλογή «επεξεργασία». Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33 ΤΟΜΗ - ΠΑΤΑΡΙ ΤΟΜΗ - ΣΟΦΙΤΑ1 point
-
To συμβούλιο αρχιτεκτονικής εγκρίνει ή επεμβαίνει με τυχόν διορθώσεις στη μελέτη. Ο ελεγκτής στην πολεοδομία ελέγχει σύμφωνα με τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις. Δεν μπορούν να σου δώσουν άδεια όταν η στέγη εκτός σχεδίου είναι για κατοικία μέχρι 1.20μ Σε παρόμοια περίπτωση δική μου, ενημέρωσα την ΥΔΟΜ και η προισταμένη τηλεφώνησε στο ΣΑ. Με ύφος η αρχιτεκτόνισσα της είπε ότι το ΣΑ είναι πάνω από όλα! Για να μην στα πολυλογώ έγινε σφαγή μεταξύ αρχιτεκτόνων! Η ΥΔΟΜ έκδοσε έγγραφο κατά του ΣΑ ότι καταστρατηγεί τη νομοθεσία και θέλει έκδοση άδειας δόμησης εκτός νομοθετικού πλαισίου κτλ Έγινε επέμβαση νομάρχη,δημάρχου περιφερειάρχη..... ο ιδιοκτήτης να απειλεί με μηνύσεις το ΣΑ και κατόπιν ΣΥΠΟΘΑ και στο τέλος επικράτησε λογική και συμβιβάστηκαν οι διαφωνίες. Φυσικά η στέγη στο τέλος είχε ύψος 1,19μ!1 point
-
συνάδελφε θεοχάρη το θέμα δεν είναι τι κάνει το forum (που καλώς κάνει ότι κάνει) αλλά ποια η θέση του μηχανικού και ειδικότερα ενός νέου που συνηθισμένος από τα πολυτεχνεία να εστιάζει στην επίλυση υπαρκτών προβλημάτων της επιστήμης του, βγαίνοντας καλείται ξαφνικά να αντιμετωπίσει πέρα από την κλασσική γραφειοκρατία και όλα τα φαιδρά και παράλογα της νεοελληνικής νομοθεσίας με ένα σωρό κρυφούς κινδύνους για τον ίδιο. Είναι δυνατόν εν έτει 2009 το κράτος να δηλώνει πλήρη αδυναμία για τον σαφή και σχεδιασμένο καθορισμό του πολεοδομικού καθεστώτος μέσα και γύρω από τους οικισμούς και να συντηρεί την υπάρχουσα κατάσταση με εφευρέσεις 'τύπου ζώνης'? Και να ζητάει παράλληλα από τον μηχανικό μέσω της περίφημης δήλωσης 651/77 να αναλαμβάνει την ευθύνη της ανυπαρξίας του! Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ,DOOM1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-