Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/04/2021 in Δημοσιεύσεις
-
Πανε και οι ασπαλαθοι...πανε και τα φρύγανα??? 4 μερες κρατησε η βασιλεια τους https://ecopress.gr/dasikoi-chartes-xerizonetai-i-lysi-gia-ektaseis-me-frygana-kai-aspalathous/ απο την ανακοινωση της ΠΕΔΔΥ Ρωτά ο δικαστής: Ήταν δάσος η περιοχή που χαρακτηρίσατε; Συνάδελφος: Φυσικά. Δικαστής: Πόσο ύψος είχαν τα δένδρα; Συνάδελφος: Δέκα πόντους. Δικαστής: Και το θεωρείτε αυτό δάσος; Συνάδελφος: Κύριε πρόεδρε με όλο το σεβασμό, αν κάποιος εισέβαλε σε ένα νηπιαγωγείο και σκότωνε κάποια παιδάκια, θα θεωρείτο η πράξη ανθρωποκτονία ή όχι;1 point
-
Σου διαφεύγει το Δημόσιο ΙΕΚ που είναι και ο ανώτερος τίτλος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.1 point
-
πριν αρχισουμε τα "βαφτισια", με βαση τα συμβολαια, ποια ειναι το ορια του αγρου σου, του απεναντι...των διπλανων??? Αναφερεται αυτη η "οδος" σαν οριο σε καποιους ή λενε ενα χωραφι εμβαδου ...τμ. και γινεται μνεια οτι μια λωριδα αβγδα απο αυτο το χωραφι, χρησιμευει για διελευση των ομορων.??? υγ προφανως ολοι αυτοι οι αγροτικοι δρομοι δημιουργηθηκαν απο "παραχωρησεις που εκαναν οι περιοικοι, και ξεκινησαν απο το χωραει ενας πεζος, μετα ενα αλογο, μετα ενα καρο.... έ μετα ενα ΖΕΤΟΡ...... Εν τελει, κι αν τον βαφτισεις "Δημοτικο"...τί θα κανει ο Δημαρχος δεν καταλαβα ειδικα αν ο δρομος αυτος φαινεται στην ιδιοκτησια σου και απο πού εχει δικαιωμα ο Δημαρχον να χαρακτηρισει του δρομους??? Και η πρακτικη ερωτηση ειναι: αν τον ονομασει δημοτικο, εσυ τι κερδιζεις?1 point
-
@MHD Σωστά, να προχωρήσεις σύμφωνα με όσα γράφεις. Για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά:1 point
-
1 point
-
Καλημέρα, Το θέμα το έχεις ανοίξει σε λάθος ενότητα. Για τους δέκτες, τρέχουν το ίδιο πρόγραμμα στους controller ή στο κινητό (survX και surPad), είναι αρκετά καλό, γρήγορο και πραμετροποιησιμο. Για το south που έχω δουλέψει αρκετά έχει καλή μπαταρία, καλή ποιότητα κατασκευής αλλά είναι λίγο πιο μεγάλο και βαρύ από το απλό G1. Γενικά μεγάλες διαφορές δεν θα δεις σε όλους τους δέκτες της αγοράς. Πάρε demo για να δεις τα προγράμματα και διάλεξε όποιο σε βολεύει. Για τους γεωδαιτικούς σταθμούς δεν γνωρίζω. Γράψε για ποια χρήση θέλεις τα όργανα1 point
-
Η άδεια λέει ισόγεια κατοικία και δείχνει δύο ενωμένες κατοικίες, γιατί τότε ήταν εκτός σχεδίου, σήμερα είναι εντός. σωστα, αφου τοτε ηταν εκτος σχεδιου και ετσι επρεπε. Δεν υπαρχουν ανεξαρτητα κτιρια... Η ιδια η αδεια αναγραφει "μια οικοδομη" Αρα, δεν συντρεχει η προυποθεση της "ανεξαρτησιας οικοδομηματων" για να μπορουν να συστησουν καθετες.. Ειναι σαν να εχεις δυο ισογεια διαμερισματα σε μια οικοδομη και να συστησεις και ΟΙ και καθετες για καθε ενα. Εχεις απλη οριζοντια. Η αναφορα στο νδ 1024 ή εγινε για να "χωρισθουν οι χρησεις ή εξ αβλεψιας. Προφανως δεν αποτελει λογο ακυρωσιας της πραξης. καλημερα τετρις1 point
-
Όχι Η σύσταση καθέτων γίνεται με σκοπό την ανέγερση αυτοτελών (από κάθε άποψη) κτισμάτων Εάν έγινε σε στατικά ενιαίο κτίριο, είναι λάθος (δεν ξέρω αν είναι και παράνομη)1 point
-
@janna Το κτίριο θεωρείται νομίμως υφιστάμενο, εργασία δόμησης δεν θα γίνει, οπότε: επιτρέπεται. Στην τεχνική έκθεση θα επισημαίνεται ότι οι εργασίες επισκευής πρέπει να γίνουν για λόγους υγιεινής, συντήρησης και ασφάλειας και ότι δεν επηρεάζουν τον φέροντα οργανισμό του κτιρίου.1 point
-
Καλησπέρα, 1.Σωστά,κατά την γνώμη μου, σου απάντησαν από την Υδομ -έχεις άδεια σε ισχύ,άρα θα αναθεωρήσεις,ως προς τις αλλαγές που περιγράφεις.Από το άρθρο 40 του Ν.4759/2020,νομίζω ότι είναι σαφές,πώς έχοντας εκδώσει την προέγκριση της αναθεώρησης της αρχικής άδειας,εντός της διετίας από την έναρξη ισχύος του νόμου,δεν "κινδυνεύει" το δικαίωμα έκδοσης της άδειας,εντός του έτους ισχύος της προέγκρισης. Άρθρο 40,παρ.1,Ν4759:"Εάν, μέχρι την έγκριση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου ή Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος χορηγηθεί προέγκριση οικονομικής άδειας, μπορούν να οικοδομούνται ακίνητα, τα οποία:......." 2.Το ότι όταν έχουμε μια άδεια σε ισχύ σε ένα ακίνητο,δεν πάμε να βγάλουμε κι άλλες παράλληλες,τεκμαίρεται από τις διατάξεις του ν.4495/2017 και τον τρόπο έκδοσης των οικοδομικών αδειών.Η άδεια περιγράφει όσες εργασίες γίνονται νόμιμα στο ακίνητο,για τα έτη ισχύος της,όλες δε οι αλλαγές που πιθανόν να συμβούν σε μελέτες,μηχανικούς,μεγέθη,εργασίες,αυθαίρετα κλπ. προβλέπονται σε αντίστοιχη διοικητική πράξη που εκδίδεται σε συνέχεια αυτής,ώστε κατά την διάρκεια των εργασιών να είναι όλα αδειοδοτημένα (Τμήμα Β-Κεφάλαιο Α,Άρθρα 28 έως 51,του Ν.4495) στην ισχύουσα την δεδομένη στιγμή,διοικητική πράξη. 3.Διάβασε προσεκτικά τα άρθρα που αναφέρω παραπάνω ,καθώς και το άρθρο 94 πολύ προσεκτικά.Διαδικασίες προβλέπονται στον νόμο για όλες τις περιπτώσεις.1 point
-
Bάσει των δικαιολογητικών του νόμου, η ανάρτηση του αναλυτικού προυπολογισμού στο σύστημα δηλώσεων δεν προβλέπεται. Αν θέλετε κρατήστε τον στο αρχείο σας.1 point
-
Σε μονοκατοικία με άδεια του 98 -χωρίς μελέτη θέρμανσης, με εγκατάσταση καλοριφέρ όπου δεν συνδέθηκε ποτέ λέβητας πετρελαίου- η τοποθέτηση αντλίας θερμότητας μπορεί να ενταχθεί στην περιπτωση δ) συντήρηση, επισκευή, διασκευή ή και τμηματική αντικατάσταση εγκαταστάσεων και αγωγών κτιρίων, του αρ. 30 του 4495/17?? Η περίπτωση του 29/2/λ αφορά μόνο οριζόντιες ιδιοκτησίες??1 point
-
Όλες οι περιπτώσεις στον μειωτικό συντελεστή με την προυπόθεση οτι δεν αποτελούν ανεξάρτητο χώρο, ή, όλες οι περιπτώσεις εκτός μειωτικού συντελεστή με την προυπόθεση ότι αποτελούν ανεξάρτητο χώρο. η υπέρβαση υψους αντιμετωπίζεται διαφορετικά ανα περίπτωση ανεξάρτητα από την υπέρβαση δόμησης.1 point
-
Αντικειμενικά θεωρώ ότι μόνον ως προσωπική συνέντευξη του συναδέλφου, που με δικαιολογημένη επιφύλαξη απάντησε προσπαθώντας να πορευτεί στο ομιχλώδες τοπίο του ν.4495/17 και όχι ως απαντήσεις από ένα ΤΕΕ μπορεί κανείς να θεωρήσει το κείμενο αυτό. Ελάχιστα είναι τα σημεία που δίδονται μονοσήμαντες σταθερές απαντήσεις αφού συνεχώς συναντώνται απαντήσεις π.χ του τύπου: 1524. Προσωπικά θεωρώ τον συγκεκριμένο χώρο ως Υ.Δ. 1525. Προσωπικά λοιπόν πιστεύω: Οικισμός που αποτελεί έδρα κοινότητας: το σύνολο των διοικητικών ορίων 1526. Η γνώμη μου είναι ότι σε περίπτωση που γίνεται υπαγωγή όλου του κτιρίου γίνεται ένας συνολικός υπολογισμός,...... 1529. Μένει να διευκρινισθεί το όριο αφορά κάθε μεμονωμένη πέργκολα ή αθροιστικά όταν υπάρχουν πάνω από μία ...... 1538. Επομένως (και αν δεν γίνει κάποια άλλη ερμηνεία) ΔΕΝ είναι απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη οικοδομικής άδειας. 1539. Προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει χρήση του Ε9 όποιας χρονιάς. 1545. ΔΕΝ προβλέπεται μειωτικός συντελεστής για τους ισόγειους βοηθητικούς χώρους όπως στον 4178, αλλά ακούγεται ότι αυτό θα αλλάξει. 1546. Έτσι όπως είναι διατυπωμένο, ναι. Αλλά θα αλλάξουν πολλά… 1549. Αν δεν υπάρξουν αλλαγές των ερμηνειών που δόθηκαν με τον 4178 κ.λ.π Αξίζει πάντως να αναφερθεί ότι με τις Ε/Α 1555 και 1556 προβλέπεται μία παθογένεια καθυστερήσεων, εμπλοκών και μίας αέναης γραφειοκρατείας που καταφεύγει ακόμη και σε σιωπηρές απορρίψεις μελετών που ως σιωπηρές βέβαια δεν θα παρέχουν και την αναγκαία αιτιολόγηση για την εφαρμογή μίας .... "χρηστής διοίκησης"...... (δηλ. χαίρε δημοσιονομική εξυγίανση ...!) Όσον αφορά συγκεκριμένα στην Ε/Α 1542 που συστήνει αναλυτικό για Υ.Υ αναρωτιέμαι που μπορεί να στηρίζεται αυτό .....!!! 1542. Σε περίπτωση αυθαίρετης καθ’ ύψος προσθήκης (με υπέρβαση δόμησης), που δεν παραβιάζει το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής, επιλέγεται ή όχι συντελεστής υπέρβασης ύψους; ΔΕΝ επιλέγεται ο συντελεστής υπέρβασης ύψους. Όπως είναι σήμερα ο νόμος θα πρέπει να υπολογισθεί με αναλυτικό η υπέρβαση από το εγκεκριμένο ύψος… Καταλήγοντας λοιπόν, περιμένω από το ΤΕΕ και τα περιφερειακά του τμήματα αντί να επικυρώνουν την αβεβαιότητα και την ασάφεια του νόμου με την κατά τόπους περιφορά "προσωπικών εκτιμήσεων-συνεντεύξεων" μεμονωμένων συναδέλφων μηχανικών ως κατευθυντηρίων Ε/Α του ν.4495/17,..... να πιέσουν έμπρακτα το Υπουργείο για την έκδοση μονοσημάντων απαντήσεων σε όλες τις ασάφειες και αντιφάσεις του νόμου που ακόμη πλανώνται με την διακύβευση της ευθύνης των μηχανικών που υπογράφουν .... Ας ήταν ότι έγινε μόνο μέχρι εδώ και από αύριο εύχομαι μία .......ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ..........1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-