Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/05/2021 in Δημοσιεύσεις
-
λεω, αυριο που θα βγω, να μην φτιαξω καμμια βεβαιωση Κι αμα με σταματησουν να τους πώ "καλα ρε παιδια,....μην κανετε ετσι, κανω προπονηση για απο αυριο που δεν θα χρειαζεται..."🤣 φτου ξελεφτερία2 points
-
"Η Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ εξέδωσε απόφαση, με την οποία γνωστοποιεί στους αρμόδιους Δημόσιους και Ιδιωτικούς Φορείς, ότι ο τεχνικός κόσμος διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία και τεχνολογίες αιχμής, όπως καινοτόμες τεχνολογίες αλληλούχισης γενετικού υλικού και ανάλυσης σύνθετων δεδομένων με μεθόδους Βιοπληροφορικής και Τεχνητής Νοημοσύνης, που επιτρέπουν την παρακολούθηση και τον έλεγχο της Βιοασφάλειας και τη διαχείρισή της, με τα όρια και τα κριτήρια που θέτουν οι λοιμωξιολόγοι και η Πολιτεία." εδω https://ecopress.gr/michanikoi-asfales-anoigma-tou-tourismou-me-pistopoiitika-vioasfaleias/2 points
-
Ναι, έχει μείνει από μια παλιά καταληκτική ημερομηνία του 4495 και δεν την άλλαξε το ΤΕΕ2 points
-
Το προβλεπόμενο από το άρθρο 32 §1 του Ν. 4759/20 τέλος 5% επί του προϋπολογισμού κατά την έκδοση οικοδομικής αδείας σύμφωνα με το αρ. πρωτ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/21533/870/29-3-2021 (ΑΔΑ 6ΙΘ34653Π8-Ν1Π) έγγραφο του ΥΠΕΝ, κατατίθεται στο Λογαριασμό του Πράσινου Ταμείου στην Τράπεζα της Ελλάδος με ΙΒΑΝ: GR5401000240000000026133793. Παρακαλούμε για την αποστολή αντιγράφου της κατάθεσης στο Πράσινο Ταμείο και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] https://prasinotameio.gr/2021/04/09/tέλος-5-προβλεπόμενο-από-το-άρθρο-32-§1-του-ν/2 points
-
2 points
-
Η βεβαίωση που πρέπει να δίνουμε είναι αυτή που ο νόμος λέει και όχι αυτή που νομίζει ο καθένας. Τις είπε ο Παύλος τις λεπτομέρειες ... Να προσέξουμε και λίγο το επάγγελμα και το ρόλο μας γιατί όπως πάμε θα το διαλύσουμε με το τι πάει στον καθένα. Ας κοιτάξουμε λίγο από απόσταση γιατί διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε καμήλες.2 points
-
Ποιος είναι ο χρόνος δημιουργίας του αρχικού γηπέδου?Με απασχολεί α)ότι η παρ.ε του άρθρου 40 του Ν.4759 αναφέρεται μόνο σε απαλλοτριώσεις επαρχιακών ή εθνικών ώστε να ακολουθηθεί η αρτιότητα της παρ.δ και β)ότι η ζώνη δεν μετακινείται μαζί με την επέκταση,άρα πρέπει να διερευνηθεί αν παρέμεινε εντός ζώνης λόγω της επέκτασης του σχεδίου "μέσα στην περιοχή της παλιάς ζώνης". Άλλη σκέψη σε τελείως άλλη κατεύθυνση:το πρόσωπο εφάπτεται στην ρυμοτομική γραμμή ? υ.γ.πρέπει να γράφαμε συγχρόνως με τον dimitris GM1 point
-
Παντελή δες εδώ: https://www.lhlogismiki.gr/tutorial/προσομοίωση-δεξαμενής-και-πισίνας/1 point
-
Υπάρχει δωρεαν λύση αλλά με πολύ κόπο και excel Δωρεαν προγραμμα επιφανειακών πεπερασμένων Χειροκίνητα φορτίσεις και συνδυασμοί Επίλυση Μεταφορά εντατικών και έλεγχοι με το χέρι Εναλλακτικα piscina της multisoft1 point
-
Thanks .. γιατί προβληματίστηκα λίγο με το σύστημα1 point
-
εχει μια διαφορά η παρ. "στ΄"στην διατυπωση σε σχεση με το προηγουμενη ρυθμιση του ΦΕΚ Β 4520/2018 Καποιοι ειχαν νεες ιδέες και το αλλαξαν το 2020 προς το "δυσκολωτερο" ή σε πιο "αόριστο", χωρις λογο, απλα για ναχουν να λενε οτι κατι εκαναν αυτοί.1 point
-
1 point
-
Νέο πεδίο προστέθηκε στο πληροφοριακό σύστημα της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου που διαχειρίζεται το ΤΕΕ. Συγκεκριμένα, προστέθηκε στην εφαρμογή της Ταυτότητας Κτιρίου και στην φόρμα που αφορά τις Ιδιοκτησίες, το πεδίο «Υλοποιημένη Ιδιοκτησία» με επιλογές ΝΑΙ, ΟΧΙ, ΗΜΙΤΕΛΗΣ, για τη σαφέστερη αποτύπωση της κατάστασης των ιδιοκτησιών και τη διευκόλυνση της καταχώρισης μη υλοποιημένων αυτοτελών ιδιοκτησιών (πχ. δικαίωμα υψούν). Το σημείο που χρήζει προσοχής από τους μηχανικούς είναι το γεγονός ότι ήδη καταχωρημένες ιδιοκτησίες λαμβάνουν αυτόματα την τιμή ΝΑΙ. Συνεπώς οι μηχανικοί, σε περίπτωση οριστικοποίησης ή τροποποιητικής καταχώρισης θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την ορθότητα της συγκεκριμένης επιλογής. από τον σύνδεσμο που έβαλε ο @dimitris GM1 point
-
Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου: Νέα προσθήκη πεδίου στο πληροφοριακό σύστημα https://news.b2green.gr/5850/ηλεκτρονική-ταυτότητα-κτιρίου-νέα-πρ1 point
-
@venezia-Καλημέρα,κατ'εμέ ναι, χωρίς πρόβλημα-Κατά την διάρκεια της "υπαγωγής" της δήλωσης σου άλλαξε η νομοθεσία και σου έδωσε το προνόμιο αντί να τα εντάξεις προς αναστολή,να τα εξαιρέσεις οριστικά.Πουθενά στον νόμο δεν αναφέρεται απαγόρευση αλλαγής του προσδιορισμού κατηγορίας,σε ανοιχτή δήλωση.Ακόμη και οριστικές γυρίζουν σε υπαγωγή προς διόρθωση στοιχείων.1 point
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμη είσαι μπερδεμένος. Αφήνω απέξω το ότι έδωσες βεβαίωση παρά τον νόμο... γιατί παρασύρθηκες. Ο νόμος είναι σαφής η βεβαίωση που απαιτείται για να μην απαγορεύεται ή ακυρωθεί το συμβόλαιο έχει 3 εκδοχές : αδόμητο, νόμιμο ή κάποια εξαίρεση. Στην εξαίρεση είναι μέσα και οι μικροπαραβάσεις και τα τακτοποιημένα. Αν οι συμβαλλόμενοι συμφωνήσουν να πάνε με μικροπαραβάσεις, θα γυρίσεις να τους πεις εγώ θέλω να τακτοποιήσετε ? ή μήπως θα τους δώσεις βεβαίωση ότι όλα είναι μια χαρά ?1 point
-
Roukat: Είναι στην ευχέρεια του μηχανικού η επιλογή του τρόπου προσδιορισμού του οπλισμού. Ο σαρωτής (σκάνερ) είναι αρκετά ακριβός. Υπάρχουν και πιο φθηνοί ανιχνευτές. Προσωπικά, ξεκινώ τον έλεγχο εκτιμώντας τις διατομές βάσει της χρονικής περιόδου κατασκευής, των σχεδίων για το τμήμα που έχει άδεια και των ελάχιστων οπλισμών του κανονισμού. Ύστερα κρίνω πως θα συνεχίσω ανάλογα με τα αποτελέσματα.1 point
-
Καλημέρα,θέλαμε τα φώτα σας!-η 9β. λέει β) Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις κατηγορίας 5 του άρθρου 96 σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και στο περιβάλλον μνημείων που προστατεύονται με τις διατάξεις του ν.3028/2002, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτωσης θ' της παραγράφου 2 του άρθρου 89, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις κατηγορίας 1, 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 96 και πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 81 στο περιβάλλον Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς, εξαιρουμένων των ζωνών Α με την επιφύλαξη της περίπτωσης θ' της παραγράφου 2 του άρθρου 89, τακτοποιούνται μετά από έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με την εξής διαδικασία : Αρχικά υποβάλλεται στο ηλεκτρονικό σύστημα δήλωση υπαγωγής κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του άρθρου 81 και στις περιπτώσεις α, ι και ια του άρθρου 99. Ακολουθεί η υποβολή αιτήσεως του ενδιαφερομένου προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, που συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. Εν συνεχεία, εξετάζεται η δήλωση υπαγωγής του ενδιαφερομένου και εκδίδεται απόφαση έγκρισης ή μη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, ύστερα από αιτιολογημένη γνώμη του αρμοδίου Συμβουλίου. Με την ανωτέρω διαδικασία δύναται να επιβάλλονται όροι και περιορισμοί στον όγκο, τη μορφή και τη χρήση για την προσαρμογή του αυθαιρέτου στο προστατευόμενο περιβάλλον. Μετά την έγκριση της υπαγωγής με την ως άνω διαδικασία ολοκληρώνεται η υπαγωγή των ως άνω αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων και πολεοδομικών παραβάσεων τηρουμένων των λοιπών διατάξεων του νόμου. Άρα,στην 9β. δεν κατατάσσεται απευθείας ιστορικός τόπος(ΥΠΠΟ)+κατ.5? Και,ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιήσω την παρ.1 (για ιστορικά κέντρα (ΥΠΕΝ)),πού θα στείλω μετά το ΥΠΠΟ της 9β. για το σκέλος του παραδοσιακού?1 point
-
ιασονα καλα εκανες και το ξαναεβαλες... Προφανως, συμφωνω με αυτο "Οι εξωτερικοί τοίχοι που "προσδιορίζουν" μια ΟΙ, συμπεριλαμβάνονται στο εμβαδόν αυτής (πλην αυτών κ.λπ. όμορης έτερης ΟΙ κ.λπ. κατά το ήμισυ κ.λπ.).." Να προσθεσω ομως τις εξης σκεψεις μου: Κατ' αρχας, δξ με ποια τεχνικη μπόρεσε και εχτισε δυο τοιχους σε αποσταση 10 εκ. μεταξυ τους, και αναμεσα τους αφησε κενο και "χωρεσε" τους οδηγους για τα συρομενα ...τεσπα, μαλλον ο εξω τοιχος εγινε "καλουπι"......δξ. Πλην ομως, αυτο που βλεπω ειναι οτι, στην πραξη κτισθηκε ενας ακομα τοιχος "απεξω" χωρις επαφη με τον απο μεσα. Υπο αυτη την εννοια δεν θα πουμε οτι "φαρδυνε" ο αρχικος τοιχος, αλλα οτι εγινε ενας πρόσθετος τοιχος σε βαρος του δικου του εξωστη, άρα οτι εγινε προσθηκη τοιχου και παντως, δεν εχει υπερβαση δομησης/καλυψης , αφου το μπαλκονι δεν μετραει στον σδ. [τουλαχιστον, υπο αυτη την ερμηνεια, αποφευγουμε τον σκοπελο "να μου φερεις Ε9 και ΕΝΦΙΑ και ΤΑΠ για άλλα 3 μετρα και να κανουμε και τροποποιηση συστασης..." Επίσης, αυτος ο επί πλεον, προσθετος τοιχος, δεν δημιουργησε μεγαλυτερο χωρο κυριας χρησης, Δεν εχουμε "μετατοπιση" του αρχικου εξωτερικου τοιχου που οριζει το περιγραμμα του διαμερισματος.. Και εγινε "επι εξωστη" δλδ σε σημειο που δεν εχει μετρηθει στην δομηση. Επομενως, δεν αλλαζει το εμβαδον της ΟΙ και δεν αντιμετωπιζεται φορολογικα ως προς το εμβαδον/Ε9/ΕΝΦΙΑ/ΤΑΠ/Κτηματολόγιο κλπ. τοιαυτα. Προκειται για "αυθαιρεσια" που θα κρινει ο μηχανικος αν μπορει να την παει - στην "διακοσμηση/επένδυση " του 81/2α και θα τελειωνει μια και καλή. ή θα την βαλει στο "γιε...γιε" με πιθανα προβληματα για "τροποποιηση συστασης" ή αν θα την στείλει βολτα ξυπολητη στους ασπαλαθους ζιματίστκι του μυαλομ'1 point
-
@APSP Μπορούμε να πούμε ότι ο εξωτερικός τοίχος επενδύθηκε με τούβλο και το πάχος αυξήθηκε 20 εκατοστά. Αυτό δεν συνιστά λόγο υπαγωγής του ακινήτου στις διατάξεις του νόμου. Συμφωνώ με την τελευταία δημοσίευση του dimitris GM.1 point
-
@K_PAT Στο θέμα "Βεβαίωση μεταβίβασης σε ακίνητο τακτοποιημένο με τον Ν.4014" περιλαμβάνονται ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το ερώτημά σου.1 point
-
Καλησπέρα,στο Τεύχος των Τεχνικών Οδηγιών(πριν καταργηθεί το άρθρο 4 του ΝΟΚ) έχουμε : παρ. 1στ & παρ. 1ζ (σε συνδυασμό με το άρθρο 5 παρ. 1 & 2 & με το άρθρο 29 παρ. 3) Οι παράγραφοι 1στ και 1ζ του άρθρου 4 αποτελούν υποκατηγορίες της ευρύτερης κατηγορίας έκδοσης άδειας αλλαγής χρήσης, αλλά και την πλέον συνήθη. Με το ν.4030/11, όπως τροποποιήθηκε με το ν.4067/12, ενημέρωση φακέλου άδειας δόμησης γίνεται ανεξάρτητα του χρόνου ισχύος της, δηλαδή για όσο χρόνο υφίσταται το κτίριο. Η αλλαγή μελετών που δεν τροποποιούν το διάγραμμα δόμησης της άδειας δόμησης γίνεται με ενημέρωση του φακέλου της άδειας, οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Οι εργασίες εσωτερικών διαρρυθμίσεων που δεν θίγουν τον φέροντα οργανισμό του κτιρίου και δεν τροποποιούν τις εγκαταστάσεις αυτού, δεν απαιτούν την έκδοση άδειας δόμησης. Βασικό κριτήριο για την αναγκαιότητα έκδοσης άδειας δόμησης για αλλαγή χρήσης είναι η αλλαγή των θέσεων στάθμευσης προς το δυσμενέστερο, επειδή τροποποιεί παλαιότερα διαγράμματα κάλυψης και διαγράμματα δόμησης, δεδομένου ότι ήταν και παραμένει απαραίτητο στοιχείο που αποτυπώνεται σε αυτά και ενδεχομένως διαφοροποιείται και ο περιβάλλων χώρος και ο υπολογισμός της φύτευσης και υπέρ της ασφάλειας. Αιτία έκδοσης άδειας δόμησης, χωρίς αυτό να αποτελεί έννοια αλλαγής χρήσης χώρου, είναι και ενδεχόμενες αλλαγές στις όψεις εφόσον διαφοροποιούν το διάγραμμα δόμησης ή - με παλαιότερους τρόπους έκδοσης αδειών - τα εγκεκριμένα σχέδια όψεων. Υπέρ της ασφάλειας του κτιρίου και σε συνέχεια παλαιότερων τρόπων έκδοσης αδειών, στα κριτήρια για την αναγκαιότητα έκδοσης άδειας δόμησης για αλλαγή χρήσης κτιρίου συμπεριλαμβάνεται και η αλλαγή στη στατική μελέτη. Διευκρινίζεται ότι η διαφοροποίηση της κατηγορίας χρήσης κατά τον κτιριοδομικό κανονισμό δεν αποτελεί πάντα λόγο έκδοσης άδειας αλλαγής χρήσης εφ’ όσον δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις 1στ και 1ζ του παρόντος άρθρου. Για παράδειγμα ένα εργαστήριο χαμηλής όχλησης που δεν απαιτεί για τη λειτουργία του ειδική έγκριση μπορεί να στεγάζεται σε χώρο καταστήματος χωρίς να είναι απαραίτητη η έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης, παρά το γεγονός ότι κατά τον κτιριοδομικό κανονισμό ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες. Στο άρθρο 5 του Ν.4067/2012,όπως διαμορφώθηκαν οι παρ.1 και παρ.2,έχουμε: 1. Μεταβολή της χρήσης του κτιρίου ή μέρους του επιτρέπεται, υπό την επιφύλαξη των οριζομένων στις επόμενες παραγράφους, μόνον αν η νέα χρήση προβλέπεται από τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις. Εάν από τη μεταβολή επέρχεται αλλαγή προς το δυσμενέστερο, στα στοιχεία του διαγράμματος δόμησης ή στα φορτία σχεδιασμού της στατικής μελέτης ή αλλαγή των τεχνικών - μηχανολογικών εγκαταστάσεων ως προς τις διελεύσεις τους από άλλους ορόφους ή κοινόχρηστους χώρους απαιτείται έκδοση Άδειας Δόμησης και ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου. Σε κάθε άλλη περίπτωση η κατασκευή θεωρείται αυθαίρετη. 2. Χώροι για τους οποίους έχει χορηγηθεί Άδεια Δόμησης με συγκεκριμένη χρήση, μπορούν να μεταβάλουν τη χρήση τους, εφόσον η νέα χρήση προβλέπεται από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις και δεν επέρχονται αλλαγές της παρ.1 του παρόντος άρθρου. Σε αυτήν την περίπτωση απαιτείται ενημέρωση της Ταυτότητας Κτιρίου και δεν απαιτείται έκδοση Άδειας Δόμησης. Από την ερμηνεία των παραπάνω,η άποψη μου είναι ότι:εφόσον δεν συντρέχουν 1.μεταβολή του διαγράμματος κάλυψης ή 2.των φορτιών σχεδιασμού της στατικής μελέτης προς το δυσμενέστερο,ή 3.αλλαγή ως προς τις διελεύσεις των δικτύων απο άλλους ορόφους ή κοινοχρήστους χώρους,δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. Οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις και οι εγκαταστάσεις εσωτερικά του καταστήματος δεν αποτελούν αντικείμενο οικ.άδειας,αλλά ΕΕΜΚ. Θεωρώ ότι τα παραπάνω προκύπτουν από την νομοθεσία και άρα μπορείς να προχωρήσεις.1 point
-
Καλημέρα,τα αυθαίρετα κτίσματα που είχαν δηλωθεί στον Ν.720/77 βάσει του άρθρου 20 του Ν.1337/83 είχαν υποχρέωση ένταξης ώστε να λάβουν την οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση (εφόσον δεν ακολούθησαν την διαδικασία είναι σε αναστολή κατεδάφισης). Δυστυχώς,δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει το παρακάτω..."το 1985 η περιοχή εντάχθηκε στον νόμο"1 point
-
Καλησπέρα,θα ακολουθήσεις το άρθρο 107,παρ.5.β.αα,στο οποίο προφανώς αναφέρεσαι κι εσύ. Αν διαβάσεις και την παρ.5.γ του ίδιου άρθρου,θα δεις ότι η διοικητική πράξη που πρέπει να εκδοθεί είναι η έγκριση εκτέλεσης εργασιών του άρθρου 29 παρ.4.1 point
-
Καλημέρα,επειδή υποβλήθηκε ηλεκτρονικά η υπεύθυνη δήλωση,το καλύτερο, προς δική σας κατοχύρωση,είναι να την τηρήσετε.Οπότε κάνετε μια "Ενημέρωση έντυπης άδειας" η οποία δεν συνδέεται με προγενέστερη ηλεκτρονική,σωστά,και η μόνη σύνδεση θα είναι η καταχώρηση στο σύστημα της 'Προγενέστερης έντυπης πράξης" που ενημερώνεται,δηλαδή της αρχικής άδειας.1 point
-
Καλημέρα,τι θα το κάνεις Skrats?το έντυπο δεν υποβάλλεται πουθενά-μήπως εννοείς προγραμματάκι για υπολογισμό προστίμου?αν ναι ,βλέπω ένα από τον kan62,στα downloads κάνε search Πρόστιμο του Ν.4495/17 V6 και v51 point
-
Αγαπητέ Ιάσονα!Από πού τεκμηριώνεται,ρωτάω ειλικρινά...Το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο της οικοδομής δεν είναι μία επιφάνεια με έναν όγκο? ρύθμιση κάνει.. Να το θέσω πιο σωστά,συγγνώμη...Έχει μια επιφάνεια Α που πάει από το ισόγειο στον Α' ,και από τον Α΄ στην στέγη...Γιατί μετράει 2η φορά ΥΔ η από Α' σε στέγη?1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-