Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.312


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.713


  3. aias500

    aias500

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      71


  4. analysis

    analysis

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      105


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/06/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.1

    1.072 downloads

    Χρειαζεται αποσυμπιεση του αρχειου tant.zip στο δισκο και τρεξιμο του αρχειου tant.exe.
    1 point
  2. Αν το σύνολο των αυθαιρεσιών όλων των συνιδιοκτησιών δεν ξεπερνά το 40% δεν τους κλέβεις τίποτα και ρώτησε τους τι προτίθενται να κάνουν με τις δικές τους αυθαιρεσίες . edit Θα μπορούσαν να κάνουν όλοι κοινή δήλωση
    1 point
  3. Κάνε υπολογισμό του 40% σε σχέση με τον Σ.Δ. ολόκληρης της οικοδομής.
    1 point
  4. Συνάδελφοι, λίγη αβρότητα στο πώς απαντάμε πρωτίστως. Δεύτερον, συναδελφικά πάντα το λέω, καλό είναι να μην απαντάμε αφοριστικά αλλά επειδή είμαστε μηχανικοί, προτιμότερο είναι να απαντάμε με στοιχεία. Προσωπικά δεν βλέπω να ρώτησε κάτι άτοπο ο συνάδελφος. Όντως ο EN1998-1, στην 5.6.2.2 εισάγει περιορισμό πλάτους υποστυλώματος (κατά την διεύθυνση της αγκύρωσης οπλισμού δοκού) βάσει του διαμηκή οπλισμού της δοκού. Μάλιστα τον ονομάζει 'Για την αποφυγή αστοχίας συνάφειας'. Άρα υφίσταται κατά γενική έννοια ο έλεγχος συνάφειας οπλισμών κόμβου (και μάλιστα 'επιβαρύνει' αρκετά τα εσωτερικά υποστυλώματα). Όσον αφορά τον ΕΚΩΣ-ΕΑΚ, δεν θυμάμαι να υπάρχει κάποια ανάλογη πρόβλεψη τέτοιου ελέγχου, αλλά το ελάχιστο πάχος του υποστυλώματος υποδεικνύεται (όσον αφορά τις απαιτήσεις οπλισμών δοκού βάσει ΕΚΩΣ) από το μήκος αγκύρωσης του διαμήκη οπλισμού δοκού, που ομοιάζει με τον EN1992-1-1 8.4.
    1 point
  5. καντε ενα πρακτικο συβιβασμου ή αγωγη ή μια διαμεσολαβηση και αποκτειστε χρονο δημιουργιας. [στο κληρονομικο υπαρχουν και αδελφια κλπκλπ....τεσπα δεν θα πας με βαση κληρονομικο δικαιο, αλλα με χρησικτησια Στο ΕΚ δηλωσε ο παπους με βαση χρησικτησια....δεν ανακατεψε κληρονομιες και γιαγια... [δες τι και πώς δηλωσε στο ΕΚ] Υποθετω οτι, αν βαλετε το ετος που εγιναν οι μεταβιβασεις, θα σου ειναι αρτιο και οικοδησιμο εστω και με παρεκκλιση...
    1 point
  6. Καλησπέρα, έχεις δοκιμάσει το "εκτέλεση ως διαχειριστής" και λειτουργία συμβατότητας ως "Windows XP SP3"; Προσωπικά αν και δεν τρέφω πολλές ελπίδες να δουλέψει έτσι, θα το δοκίμαζα. Θα πρέπει να εντοπίσεις το αρχείο .exe στο φάκελο εγκατάστασης του ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ.
    1 point
  7. Το εχω εγω αν θελεις να σου το στειλω σε ενα mail.
    1 point
  8. -και γιατι ναναι τρεις; -και ποσες να ειναι; -να ειναι τεσσερις -και γιατι να ειναι τεσσερες; -ποσες να ειναι; -να ειναι 5 - και γιατι να ειναι 5; - και ποσες ηθελες να ειναι; - να ειναι εξη - και γιατι να ειναι εξη; -γιατι ετσι ειπε ο Ιασονας 😆 καλημερα παιδες
    1 point
  9. Από 01/06/2021 όλα τα νέα κτίρια πρέπει να είναι κατηγορίας Α τουλάχιστον !
    1 point
  10. Θα σου πω τι θα κάνω εγώ: Για τις πληρωμές εισφορών: Είδος Παραστατικού: "Εγραφές Οντότητας", Τύπος Παραστικού: "Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων - Φορολογική Βάση" συγκεντρωτικά/ετήσια. Χαρακτηρισμός: "2.12 Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων", Είδος: "Χωρίς τύπο Ε3" Για τα Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών Είδος Παραστατικού: "Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών", Τύπος Παραστικού: "Τιμολόγιο Παροχής". Χαρακτηρισμός: "1.3 Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών", Είδος: "Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές - Επιτηδευματιών (E3_561_001)" Για τις Αποδείξεις Λιανικών Συναλλαγών Είδος Παραστατικού: "Παραστατικά Λιανικής", Τύπος Παραστικού: "ΑΠΥ". Χαρακτηρισμός: "1.3 Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών", Είδος: "Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Λιανικές - Ιδιωτική Πελατεία (E3_561_003)" Στα "Γενικά Στοιχεία Παραστατικού", εκεί που αναγράφει "ΑΑ Παραστατικού"
    1 point
  11. Συμφωνώ μεν, αλλά ας κάνω το δικηγόρο του διαβόλου: Υπάρχει μία πολυκατοικία του κατασκευής του 1960-70 με 50+ έτη ζωής, το οποίο σχεδιάσθηκε εξαρχής να λειτουργήσει ως κατοικία (ή έστω κατάστημα). Έχει επιπλέον μελετηθεί σύμφωνα με έναν αντικειμενικά ανεπαρκή αντισεισμικό κανονισμό. Έρχεται λοιπόν τώρα κάποιος και θέλει να αξιοποιήσει το ακίνητο, μετατρέποντας στο ισόγειο σε "εκπαιδευτήριο". Υποθέτω αυτό σημαίνει πως θα γίνει φροντιστήριο όπου θα φιλοξενούνται παιδιά. Πώς θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τέτοιες περιπτώσεις; Μία αλλαγή χρήσης και τελειώσαμε; Δεν είμαι βέβαιος. Μου έχουνε τύχει και άλλες περιπτώσεις (π.χ. σχολείο δεκαετίας του 1960 με αυθαίρετες κατασκευές), όπου τι έπρεπε να κάνω; Να βρω τρόπο πώς θα αποφύγω τη μελέτη στατικής επάρκειας, μην τυχόν και στεναχωρήσω τον ιδιοκτήτη και τον αρχιτέκτονα; ¨Εχουμε να κάνουμε με παιδιά. Όλοι αυτό θα πουν αν συμβεί κάτι (και δε χρειάζεται καν να το πουν, το καταλαβαίνει κανείς και μόνος του). Έχω παιδιά που πάνε σχολείο και καταλαβαίνω το γονιό (έστω και αν αυτός δεν καταλαβαίνει και πολλά, τουλάχιστον πριν να είναι αργά). Οι χώροι που χαρακτηρίζονται ως Σ3 ξεφεύγουν κατά πολύ από τα "θέλω" του κυρίου του έργου, γιατί είναι σχολεία, θέατρα κλπ. Επίσης, δεν αντιλαμβάνομαι (αυτό πάει στο σχόλιο του Nik παραπάνω) πώς η συγκεκριμένη αντιμετώπιση από το νομοθέτη μας "δίνει δουλειές". Το πιθανότερο είναι ο ενδιαφερόμενος να ψάξει άλλο ακίνητο, παρά να ενισχύσει όλο το κτήριο. Άρα μάλλον δεν προχωράει η δουλειά, παρά μπαίνουμε σε διαδικασίες να κάνουμε μελέτες στατικής επάρκειας και ενισχύσεων. Εκτός εάν εννοούμε ¨σε δουλειά να βρισκόμαστε".
    1 point
  12. Οι προστατευόμενες περιοχές προσδιορίζονται στο Άρθρο 94 : Άρθρο 94 Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28.7.2011 2. Τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων υπολογίζονται ως εξής: α) το πρόστιμο ανέγερσης είναι ίσο με την αξία του αυθαιρέτου (Αα) επί το συντελεστή περιβαλλοντικής επιβάρυνσης (Σπ)………….. Ο συντελεστής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης ορίζεται σε: αα) 1,20: για αυθαίρετες κατασκευές που βρίσκονται εντός προστατευόμενων περιοχών, δηλαδή εντός περιοχών Natura, δασών, ρεμάτων, αιγιαλού-παραλίας και αρχαιολογικού χώρου ζώνης Α. Στο άρθρο 102 παρ. 3γ προβλέπεται ότι για όσες από τις πιο πάνω προστατευόμενες περιοχές έχουν εκδοθεί και ισχύουν προεδρικά διατάγματα καθορισμού όρων δόμησης, που σημαίνει ότι μπορούν να υπαχθούν στο Νόμο (διαφορετικά για τις περισσότερες από αυτές υπάρχει απαγόρευση υπαγωγής) θα επιβαρύνονται με επιπλέον 10% του ενιαίου ειδικού προστίμου.
    1 point
  13. Η κατασκευή είναι περγκολα με κινητά πτερύγια αλουμινιου που όταν είναι κλειστα είναι στεγανά. Οποτε στη κλειστή θέση είναι σαν υπόστεγο. Δεν ζήτησα διαδικτυακη διαστασιολογηση απλά τη γνώμη κάποιων πιο έμπειρων από εμένα στα μεταλλικα για το αν η διατομη που έγραψα κρύβει κάποιο χονδροειδες λάθος. Και εν πάσει περιπτωσει Λίγο πιο συναδελφικο ύφος στις απαντήσεις δεν θα έβλαπτε.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.