Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.794


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.039


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.743


  4. Kakos_lykos

    Kakos_lykos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      241


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/08/2022 σε όλες τις περιοχές

  1. Όπως λες έχεις σε οικισμό, με Ρ. Σ., οικόπεδο που μέσα από αυτό "περνάει" (?) έναν δρόμος που μάλλον επειδή σε βολεύει (?) θες να τον παραχωρήσεις, μάλλον με συμβ. Πράξη. Όταν θα "προσθέσουμε" έναν δρόμο έχουμε αμέσως "μια τροποποίηση Ρ. Σ.". (αυτό νομίζω το ΣτΕ με απόφαση το 2008(?) το απαγορεύει. γράφω σε κινητό και δεν έχω τα στοιχεία της απόφασης. Αυτό είναι όμως άλλο θέμα). Πως λοιπόν θα κάνεις παρεμβαση στο Ρ. Σ. του οικισμού χωρίς την συμμετοχή της υπηρεσίας;
    3 points
  2. Δεν νομίζω να είναι αυτό προϋπόθεση ... Να γίνει έρευνα στο φάκελο της άδειας που έχει εκδοθεί. Ακόμη και η τιμή μονάδος είναι στοιχείο για τη χρήση που έχει η άδεια. Προφανώς εδώ μιλάμε για ογκομετρικό προϋπολογισμό.
    2 points
  3. πιθανά ναι... δεν ξέρω τι ίσχυε δεκαετία 60 αλλά αν θυμάμαι σωστά απο ΓΟΚ 85 και μετά ήταν υποχρεωτικό να αναγραφεί ή να έχει σχεδιασμό στην κάτοψη διαμερισμάτων wc και κουζίνα έστω με έναν νεροχύτη Για τα γραφεία δεν ήταν υποχρεωτικό. * * * * μα αφου γνωρίζεις ότι υπάρχει νέα άδεια.... γιατί να κάνουμε υποθετικό διάλογο σε άδεια ή σε σχέδια που δεν ισχύουν.
    1 point
  4. ΔΑΟΚΒ - ΕΓΚ38283-ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ (17-9-13)
    1 point
  5. Οι τοίχοι (ως φαίνεται) είναι φέροντες μόνο για το πατάρι, οπότε μπορούμε (χωρίς φόβο στατικής επικινδυνότητας για την πολυκατοικία) να "παίξουμε" μαζί τους. Η μόνη λύση που βλέπω να "περπατάει" είναι η καθαίρεση των τριών δρομικών τοίχων και του παταριού και η ανακατασκευή τους, αφού γίνει σωστός υπολογισμός των φορτίων. Ναι μεν μπορεί να "θέλει ό,τι θέλει" ο ιδιοκτήτης. Ξέρει όμως που πάει να μπλέξει? Και δεν αναφέρομαι μόνο στο όποιο κόστος και φασαρία, αλλά (κυρίως) στην επιδίωξή του να δημιουργήσει κουκέτα-τάφο. Αξίζει τον κόπο? Σωστός μηχανικός δεν είναι αυτός που αποδέχεται ασμένως τις ιδιοτροπίες του πελάτη, αλλά αυτός που προσπαθεί να τον καθοδηγήσει σωστά, χωρίς να φοβάται τις όποιες επιπτώσεις.
    1 point
  6. Καλησπέρα, η οικοδομική άδεια τι δείχνει για τις εν λόγω ιδιοκτησίες;
    1 point
  7. - αρθρο 40 παρ. ζ' του 4759, ειναι μεσα στην προθεσμια των δυο ετων - αρθρο 34 .... Κατ’εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα γήπεδα εμβαδού κάτω των οκτώ χιλιάδων(8.000) τ.μ. και ελάχιστου εμβαδού τεσσάρων χιλιάδων (4.000) τ.μ. για την ανέγερση ξενοδοχειακών καταλυμάτων, εφόσον πληρούν ενεργειακά, περιβαλλοντικά ή πολεοδομικά κριτήρια που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας. [εχει και εξαιρεσεις και δεν εφαρμοζεται, αναλογα με την περιοχη...] Οι διατάξεις του παρόντος δεν εφαρμόζονται σε Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. του άρθρου 12 του ν. 3986/2011 (Α` 152) ή Ε.Σ.Χ.Α.Σ.Ε. του άρθρου 24 του ν. 3894/2010 (Α` 204) "και του ν. 4608/2019". το συζητησαμε και παλαιοτερα - και για την αντιφατικοτητα των δυο αυτων διαταξεων - αλλά και για το, πώς μπορει να ληγει μια προθεσμια εκδοσης αδειας, οταν, για να αρχισει να τρεχει, θα πρεπει πρωτα να εχει βγει καποια αποφαση Υπουργου -η οποια δεν βγηκε ποτέ.... και προχτες υπηρχε ερωτημα
    1 point
  8. σωστα Για την διάνοιξη, πρέπει να συνταχθεί η σχετική πράξη αναλογισμού αποζημιώσεως λόγω ρυμοτομίας ή η σχετική πράξη εφαρμογής Αρθ-12 Ν-1337/83 και να συντελεστεί η απαλλοτρίωση των ρυμοτομουμένων ιδιοκτησιών, ή αν δεν υπάρχουν αναγκαστικές απαλλοτριώσεις λόγω επάρκειας θέσεων από εισφορά γης να έχει γίνει μεταγραφή της πράξεως εφαρμογής στο αρμόδιο υποθηκοφυλάκειο. Επίσης πρέπει : α) να εξασφαλίζεται επικοινωνία του οικοπέδου με άλλο διανοιγμένο εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο, μέσω εγκεκριμένου κοινόχρηστου χώρου διανοιγμένου, έστω και κατά τμήμα του εγκεκριμένου πλάτους ή οδού προ του 1923, διαμορφωμένης .... http://www.teelar.tee.gr/law/lpn/egk2587.htm Kakos_lykos και nbr τις καλημερες μου
    1 point
  9. Δεν έχω ακούσει τίποτα και δεν το κατέχω.... Αλλά αν μπορείς να μπεις μπες ..... (ειδικά αν είσαι του 1997)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.