Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.821


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      9.025


  3. petranhar

    petranhar

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      147


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      857


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Όταν ξεκίνησα τοπογράφος το 2004-05 υπήρχαν 4 εταιρίες που πουλούσαν branded μετρητικό εξοπλισμό με πολύ συγκεκριμένα μοντέλα η κάθε εταιρία . Η απόφαση αγοράς δεν είχε πολύ περιπέτεια . Με ένα χ budget ήξερες που θα κατέληγες . Σήμερα η αγορά αλλάζει ραγδαία. Τα branded μοντέλα υποχωρούν στην μερίδα αγοράς και παίρνουν τη θέση τους κινέζικα με 8000 κανάλια και ακρίβειες 3χιλιοστα κάτω απο πιλοτή. Ανά 3 μήνες εισάγονται νέα rover, πολλές φορές χωρίς εταιρία με όνομα μοντέλου βαπτισμένο από τον έλληνα που τα εμπορεύεται . Στο Alibaba πουλάνε GPS με δικό σου λογότυπο πχ Mitsos 3000 . Τα περιβλήματα είναι 4-5 τύποι και αλλάζουν τα χρώματα ανά μάρκα . Στο χαοτικό αυτό τοπίο ενδιαφέρον έχει πως οι παραδοσιακές αντιπροσωπίες branded εξοπλισμού, προσαρμόστηκαν και πουλούν εν κρυπτώ τέτοια κινέζικα μοντέλα χωρίς να τα βρίσκεις στα επίσημα σαιτ τους ή στην καλύτερη διατηρούν έταιρο ανώνυμο σαιτ που τα διαθέτουν. Πήγα πρόσφατα σε επίδεξη εξοπλισμού που επιδύκνειαν με περηφάνεια και αυτοπεποίθηση τις δυνατότητες κινέζικου GNSS δέκτη να μετράει κάτω από δένδρα και να είναι fixed . Οι μονάδες έδειχναν εξωτερικά καλής ποιότητας, ποιοτικά πλαστικά και δεμένη κατασκευή. Όταν πρότεινα να μετρήσουμε επί τόπου με μέτροταινία μερικές fixed θέσεις για να δούμε κατά πόσο ανταποκρίνονται και στην πραγματικότητα, ο ιδιοκτήτης της εταιρίας σχεδόν προσβλήθηκε και εκεί τα χαμόγελα και η αυτοπεποίθηση έσβησαν. Δεν δέχτηκε να αποδείξει αν πρακτικά τα fixed ήταν αξιόπιστα . Το ερώτημα που προκύπτει είναι εύλογο . Υπάρχει κάποια αρχή πιστοποίησης των δεκτών GNSS που εισάγονται από Κίνα ; Έλεγχος hardware αν τηρούνται κάποια πρότυπα κατασκευής και αν τα μετρητικά τους αποτελέσματα ανταποκρίνονται με τις προδιαγραφές.
    1 point
  2. Δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις, (γιαυτό λέω συνήθως). Πάντως θέλουν καλό ψάξιμο (πιστοποιήσεις, πληρότητα τεχνικών εντύπων προδιαγραφών - αποδόσεων, σχόλια χρηστών κλπ). Το ίδιο ισχύει για όλα... και όχι μόνο ΑΘ & AC...
    1 point
  3. Εννοώ να είναι όλα σοβαρών, γνωστών, επώνυμων κατασκευαστών ( που προτείνω άλλωστε ) και ομοίων επιδόσεων. Μη ασχολείσαι με φτηνά ( συνήθως ανατολικοασιάτικα ) μηχανήματα, που οι επιδόσεις τους υπάρχουν μόνο στο προσπέκτους. Υ.Γ. Φυσικά ο γεωγραφικός προσδιορισμός δεν αφορά Ιαπωνία!!!
    1 point
  4. Αν τα πολλά μηχανήματα έξω δεν ενοχλούν και αν η οικονομική σύγκριση έγινε για όμοιας ποιότητας μηχανήματα, βάλτε AC.
    1 point
  5. Έχει κάποιες οδηγίες διανομής στο παρακάτω, δεν γνωρίζω αν βοηθάνε όμως: https://www.deddie.gr/media/9795/8δοδηγιεσ-διανομησ-59-60-83-118-127-128-132.pdf
    1 point
  6. Με βασικότερο πλεονέκτημα της ΑΘ το ότι θα έχεις μόνο 1 μηχάνημα έξω, δεν βλέπω κανένα σημαντικό μειονέκτημα αφού πρόκειται για νέα οικοδομή
    1 point
  7. ναι θα γίνω. Θα βρείτε νέο μηχανικό που θα του έχετε εμπιστοσύνη και ας χάσετε λεφτά γιατί αργότερα θα χάσετε και περισσότερα. Ψάχνετε να βρείτε απαντήσεις μέσω φόρουμ και διαδικτύου για τέτοια θέματα και χωρίς να είστε ειδικός. Το πρόβλημα με τη δόμηση λέγεται ΝΟΚ , είναι περίπλοκος με πολλές εγκυκλίους και τροποποιήσεις που ακόμα και μεταξύ μας προκαλεί πολλές διαμάχες λόγω διαφορετικών ερμηνειών. Επίσης ένα άλλο ζήτημα είναι και το επαγγελματικό, γιατί να σας ενημερώσω για κάτι που έχω φάει τα χρόνια μου να μάθω, ακόμα το μαθαίνω μεσώ ενημερώσεων και εσείς το θέλετε δωρεάν μέσω ενός φόρουμ; Οπότε ακούστε τη συμβουλή που σας έδωσαν και άλλοι συνάδελφοι και βρείτε μηχανικό της εμπιστοσύνης σας γιατί το θέμα είναι σοβαρό
    1 point
  8. Ενημέρωσε τους κι εσύ ότι αν ξεκαλουπώσει πριν πεις εσύ και δεν κάνει πύκνωση και πιο καλή στήριξη όπως θα υποδείξεις εσύ ή ο Στατικός σου ή όποιος έχει ή έχετε την κατα νόμο επίβλεψη την ίδια ημέρα καταθέτεις διακοπή της επίβλεψης και η Άδεια θα ανακληθεί άμεσα μέχρι να βρουν άλλον αυτοφοράκια .... απλά απλά Δημοκρατικά και χωρίς να φας κανέναν ......
    1 point
  9. Με βάση το σύνολο των ψυκτικών της μελέτης
    1 point
  10. ...και στην μεσαία ταχύτητα του ανεμιστήρα. Μία είναι η μέθοδος. Από την συνολική μελέτη ψυκτικών απωλειών της κατοικίας.
    1 point
  11. Κανενα φθηνο προγραμμα για να φτιαχνουμε ορθοφωτοχαρτες υπαρχει....ή ολα ειναι στα 4000 ευρω?
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.