Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. yo4

    yo4

    Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      77


  2. Κομφούκιος

    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.250


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      7.211


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/10/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Δείτε κι αυτό: ΕγκύκλιοςΣΕΣΣΕ31η-17.10.2024-Παροχή συμπληρωματικών διευκρινίσεων άρθρου 16 Ν.5142_2024 ...εφόσον η επέκταση / απομείωση υφίσταται από κατασκευής, είναι σύμφωνα με την πραγματική κατάσταση, όπως αυτή αποτυπώνεται στην ηλεκτρονική ταυτότητα, αλλά όχι σύμφωνα με την άδεια, ήτοι έχει συντελεστεί μέχρι τις 28.7.2011, τότε μετά την υπαγωγή στις διατάξεις του Ν 4495/2017, ο ιδιοκτήτης της κάθε μίας οριζοντίου ιδιοκτησίας μπορεί με μονομερή τροποποίηση της σύστασης να εναρμονίσει το περίγραμμα της οριζοντίου με αυτό της υπαγωγής, της ηλεκτρονικής ταυτότητας και της πραγματικής κατάστασης, όπερ σημαίνει ότι ουδέν δικαίωμα θίγεται της έτερης οριζοντίου ιδιοκτησίας. Σημειώνεται δε ότι ο ιδιοκτήτης της οριζοντίου ιδιοκτησίας που απομειώθηκε, από κατασκευής της οριζοντίου ουδέποτε άσκησε πράξεις νομής διανοία κυρίου επί του απομειούμενου τμήματος, έχουν δε ήδη παρέλθει 13 χρόνια από την 28η Ιουλίου 2011, που συνιστά το συντομότερο χρόνο αυθαίρετης κατασκευής, δυνάμενης να υπαχθεί στις διατάξεις του Ν 4495/2017. ΕγκύκλιοςΣΕΣΣΕ31η-17.10.2024-Παροχήσυμπληρωματικώνδιευκρινίσεωνάρθρου16Ν.5142_2024.docx
    6 points
  2. Από τη στιγμή που το αρχικό γεωτεμάχιο είχε πρόσωπο σε νόμιμο δρόμο, ήταν άρτιο και (αν δεν υπήρχε πρόβλημα με τις διαστάσεις) οικοδομήσιμο. Το ερώτημα (μιας και οι παρεκκλίσεις έχουν καταργηθεί) είναι αν βρίσκεσαι εντός ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ και σε περιοχή που επιτρέπονται οι παρεκκλίσεις
    2 points
  3. @pmz Δεν απαιτείται συναίνεση, βάσει του άρθρου 98 (παράγραφος 8.) του νόμου 4495/2017. Η αυθαίρετη απόληξη κλιμακοστασίου είναι παράβαση προϋπολογισμού. Η αποθήκη (υποθέτω ότι δεν είναι τμήμα του κουβουκλίου της απόληξης) είναι υπέρβαση δόμησης. Υπέρβαση κάλυψης υπάρχει μόνο όταν η αυθαίρετη κατασκευή δεν είναι εξ ολοκλήρου εντός του εγκεκριμένου περιγράμματος της οικοδομής. Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.
    2 points
  4. Eγκύκλιος ΣΕΣΣΕ 26η-10.10.2024-παροχή διευκρινίσεων αρθ.16 Ν.5142/2024 https://enotariat.gr/?p=14879
    2 points
  5. Version OKΤΩΒΡΙΟΣ 2024

    293 downloads

    Μια εφαρμογή για τον υπολογισμό εισφορών ιδιοκτήτη κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας σε συνδυασμό με τον υπολογισμό αναλυτικού προϋπολογισμού. Αν τυχόν βρεθούν σφάλματα κατά τη χρήση του, παρακαλώ να με ενημερώσετε. Χρησιμοποιείτε το πλήκτρο F5 για ανανέωση τιμών.
    1 point
  6. Εκεινο που προβληματιζει ειναι οτι: Θα μπορουσαν να διορθωσουν την 9Α, αφαιρωντας την "συναινεση του γειτονα", οπότε απλουστευονταν οι διαδικασιες και να συμπληρωναν με τις νεες διαταξεις το αρθρο 98 του 4495 -εαν απαιτουνταν- και οχι να λειτουργει το αρθρο 16 σε ξεχωριστο νομο, με "επικαλυψη" της 9Α, [ό,τι και να σημαινει αυτο] Μαλιστα, το αρθρο 16, μετα την διαβουλευση και την επεξεργασια του, κατα την καταθεση του στη Βουλη, ειχε και μια ακομα παραγραφο η οποια διεγραφη γιατι δημιουργουσε νεα προβληματα. εδω: νεος νομος αυθαιρετα/κτηματολογιο Οπότε ισχυει το ανωτερω απο τον yo4 "οπότε, για άλλη μια φορά περιμένουμε..."
    1 point
  7. Το άρθρο αφορά μόνο τις Κύριες δημοτικές οδούς (αυτές που έχουν ΦΕΚ ως τέτοιες) όχι οποιαδήποτε δημοτική οδό.
    1 point
  8. @cfegg Προχωράς κανονικά, δεν σε επηρεάζει αυτό το εδάφιο της εγκυκλίου.
    1 point
  9. Εννοεί ότι στο 50% της απαιτούμενης απόστασης δεν μπορεί για να γίνει τακτοποίηση. Εάν η απόσταση είναι μεγαλύτερη της μισής, δεν έχεις πρόβλημα με αυτόν τον όρο.
    1 point
  10. 1. Ο χάρτης δεν είναι πλήρης. Δεν περιλαμβάνονται όλοι οι οικισμοί <2000 κατ. 2. Δεν είναι επίσημος. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τον εμπιστευθούμε 3. Η μόνη επίσημη οριοθέτηση είναι (προς το παρόν, και μέχρι να οριοθετηθουν με ΠΔ κατά ΕΓΣΑ 87) τα ΦΕΚ τους
    1 point
  11. @apovit Το ζήτημα, λοιπόν, είναι κατά πόσο πληρούν τις προϋποθέσεις ώστε να χαρακτηριστούν υπόγεια οι δύο κατώτεροι όροφοι. Αυτό θα το διαπιστώσεις σχεδιάζοντας τη γραμμή του διαμορφωμένου εδάφους, όπως έκανες με τη γραμμή του φυσικού, στην τομή. Έπειτα θα ελέγξεις την απόσταση της οροφής από το διαμορφωμένο έδαφος. Για τις αποστάσεις και τη δυνατότητα τακτοποίησης ισχύει το άρθρο 89 (παράγραφος 2) του νόμου 4495/2017. Απαγορεύεται η υπαγωγή παρά το όριο των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών, εντός ζώνης διάστασης ποσοστού 50% των οριζόμενων από τη νομοθεσία. Υπογραμμίζω το 50%.
    1 point
  12. @K-KΣτο τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 2 άρθρου 29 αναφέρεται ότι: Για εργασίες που εμπίπτουν στις περιπτώσεις α΄ έως η΄, ιθ΄, λ΄, λδ΄ και λε΄ δεν ισχύει το όριο του προϋπολογισμού των είκοσι πέντε χιλιάδων (25.000) ευρώ και για την εκτέλεσή τους απαιτείται έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ανεξαρτήτως προϋπολογισμού. Για τις εργασίες των υπόλοιπων περιπτώσεων οι οποίες εκτελούνται είτε συνδυαστικά είτε μεμονωμένα και εφόσον ο συνολικός προϋπολογισμός τους υπερβαίνει τις είκοσι πέντε χιλιάδες ευρώ (25.000) υπολογιζόμενος σύμφωνα με το Παράρτημα Β του ν.4495/2017, ανά οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία απαιτείται η έκδοση οικοδομικής άδειας σύμφωνα με την περίπτωση θ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου. Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας απαιτείται και για την εκτέλεση εργασιών, αν τούτο προβλέπεται σε ειδικότερες διατάξεις, καθώς και για τη νομιμοποίηση οποιασδήποτε εργασίας που προϋποθέτει την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης. Από την διατύπωση που γίνεται ("των υπόλοιπων περιπτώσεων) είναι σαφές ότι οι 25.000 αφορούν τις υπόλοιπες περιπτώσεις (εργασίες) του άρθρου 29 και όχι αυτές που θα αναγράψεις και αφορούν το άρθρο 30 (εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται έκδοση οποιασδήποτε μορφής άδεια). Αν δεν αισθάνεσαι ασφαλής με αυτό, απλά μπορείς να εκδόσεις και μια βεβαίωση άρθρου 30 για τις εργασίες αυτές.
    1 point
  13. Επειδή είμαι πολύ ανασφαλής ως άτομο, δε μπορώ κ ως μηχανικός να βασιστώ σε μαύρα κουτιά κ σε κλειστά προγράμματα. Για αυτό το λόγο έκατσα κ έφτιαξα ένα excelακι με τον υπολογισμό απωλειων των χώρων. Φυσικά και δε μπορεί να συγκριθεί με τα γνωστά πακέτα ούτε βεβαίως και με το ΠΙΧΙΣ που υπάρχει εδώ μέσα. Είναι ένα απλό excel που ο καθένας θα μπορούσε να κάνει. Απλά ως νέος μηχανικός προσπαθώ να είμαι πάντα βέβαιος σε αυτά που υπολογιζω, και να μη κάνω πράξεις σαν λογιστής χωρις να ξέρω τι είναι τα νούμερα που εισάγω. Θα ήθελα την βοήθεια σας διορθώνοντας πιθανά λάθη, θέτοντας κάποιες παρατηρήσεις και ότι νομίζεται εσείς. Θα ήθελα αν γινόταν να είχα καλύτερες πληροφοριες για τα k και τα a των πιο συχνα χρησιμοποιούμενων στοιχείων. Στο κανονικό αρχείο υπήρχαν κ καποιοι σκαναρισμένοι πίνακες αλλά λόγο όγκου δε χώρισα. Αν υπάρχει κάποιος τρόπος πολύ ευχαρίστως να τις βαλω κ αυτές. Το αρχείο είναι ξεκλείδωτο κ τελείως ελεύθερο να αλλάξει ότι θέλει. ΜΕΛΕΤΗ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ -EN 12831.rar ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ.rar
    1 point
  14. Στον ΝΟΚ υπάρχει αυτό: Αρ. 17 παρ. 3.β 3. Στους ακάλυπτους χώρους του οικοπέδου ή γηπέδου επιτρέπονται οι παρακάτω διαμορφώσεις : β) Η επίχωση μέχρι τη στάθμη του πεζοδρομίου τμήματος του χώρου μεταξύ της πρόσοψης του κτιρίου και της ρυμοτομικής γραμμής ή η κατασκευή γεφυρωτής προσπέλασης στο κτίριο σε πλάτος όσο απαιτείται από τη χρήση του κτιρίου για οικόπεδα με κλίση άνω του 17%.
    1 point
  15. Σαν αρχη, διαβασε το αρθρο 16 του ν 5142/24 «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β), γ), δ) της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. Η ανωτέρω ακυρότητα των μεταβιβάσεων και των συστάσεων εμπράγματων δικαιωμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί προ της 1ης.5.2024 αίρεται με μεταγενέστερη υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος των αυθαιρεσιών ή των ανωτέρω πολεοδομικών παραβάσεων που είχαν εγκατασταθεί προ των ανωτέρω πράξεων, εφόσον αυτή είναι επιτρεπτή, και υπό την προϋπόθεση σύνταξης Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας του άρθρου 53. Σε περίπτωση που η συμβολαιογραφική πράξη που καταρτίστηκε κατά παράβαση του πρώτου εδαφίου χρήζει διόρθωσης ως προς τα στοιχεία του ακινήτου, αυτή δύναται να διορθωθεί από τον τελευταίο αποκτώντα το εμπράγματο δικαίωμα, μονομερώς, ενεργούντα για λογαριασμό του και για λογαριασμό του μεταβιβάζοντος, τεκμαιρομένου ότι ο αποκτών ενεργεί δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 235, 223 και 726 του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α’ 164). Κατά τη σχετική διόρθωση της οικείας πράξης προσαρτώνται μόνον το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ του τελευταίου αποκτώντος, το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας της παρ. 3 του άρθρου 53, η βεβαίωση υπαγωγής, το σχεδιάγραμμα της κάτοψης, και το απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Τυχόν απαιτούμενη δήλωση φόρου υποβάλλεται μονομερώς.» και αυτο. γκύκλιος ΣΕΣΣΕ 26η-10.10.2024-παροχή διευκρινίσεων αρθ.16 Ν.5142/2024 https://enotariat.gr/?p=14879
    1 point
  16. Version 1.0.0

    212 downloads

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (σε ACCESS)
    1 point
  17. Version 1.0.1

    235 downloads

    ΥΠΟΛΟΓΙΜΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ (με επιλογή ποσοστού κράτησης ΚΗ' υπέρ Δήμου) ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥ 40% ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ.
    1 point
  18. παρ. 1β άρθρου 2 του ΒΔ 465/7 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει: Ως οικισμός νοείται κάθε διακεκριμένο οικιστικό σύνολο το οποίο αναφέρεται σε απογραφή πριν από την 14-3-83 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του Ν-1337/83) ως οικισμός, ανεξάρτητα εάν ο δήμος ή η κοινότητα στον οποίο υπάγεται έχει πληθυσμό μεγαλύτερο από 2000 κατοίκους (Αρθ-1 του ΠΔ/24-4-85 και το Αρθ-79 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας) καθώς και κάθε οικισμός προϋφιστάμενος του έτους 1923. Η νομοθεσία αφορά στις εκτός σχεδίου ή οκισμού εγκαταστάσεις για τις οποίες, κατά περίπτωση, απαιτείται είτε κυκλοφοριακή σύνδεση, είτε έγκριση εισόδου-εξόδου Για εντός σχεδίου ή οικισμού εγκαταστάσεις, απαιτείται έγκριση απότμησης πεζοδρομίου (από την Τ.Υ. του οικείου Δήμου)
    1 point
  19. @gktpgeue θα σου πω τι ισχύει για την ΥΔΟΜ Αγίας Παρασκευής στην Αττική. Για να βγει η περίφημη βεβαίωση ηλεκτροδότησης χρειάζεσαι 3 δικαιολογητικά τα οποια τα ανεβάζεις ηλεκτρονικά α)εξουσιοδότηση ιδιοκτήτη (ή κατασκευαστή - δεν έχω βγάλει άκρη ακόμη και είναι ευθύνη δική μας) β) άδεια οικοδομής (ενημερώσεις κτλ αν υπάρχουν) γ) θεωρημένη άδεια οικοδομής για ηλεκτροδότηση (εδώ αρχίζει το πανηγύρι) Για το γ) ΄ρωτησα στην ΥΔΟΜ και γίνεται με τον παλιό κλασσικό τρόπο δλδ παίρνουμε την άδεια οικοδομής (τύπωσε ενα αντίγραφο) , παμε ΥΔΟΜ μας τη σφραγίζουν στα φορολογικά οτι έχουν πληρωθεί οι αμοιβές επίβλεψης, βάζουμε ΠΕΚ, βεβαιωση υδραυλικού, βεβαιώση αερίου και παμε στα ρεύματα και μας σφραγιζουν την άδεια για τελική σύνδεση. ΑΥΤΗ την άδεια την ανεβάζεις στο σύστημα (γ') και εκδίδεις τη βεβαίωση για ηλεκτροδότηση. Πρέπει να εκδοθεί βεβαίωση για κάθε ΟΙ ξεχωριστά καθώς και μαι για τους ΚΧ (αν έχει γίνει ΣΟΙ) Ο Δήμος Αθήνας έχει ψηφιοποιήσει πλήρως τη διαδικασία όπως βλέπω στο site του Δήμου, ΄τωρα φαντάζομαι στη δική σου ΥΔΟΜ που δεν ξέρουν τι τους γινεται μπορεί να ισχύει κάτι άλλο
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 39 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 1 απάντηση
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.