Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      7.386


  2. teofit

    teofit

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      95


  3. kfil

    kfil

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      370


  4. MrShyEngineer

    MrShyEngineer

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      62


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/05/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Όπως φαίνεται στο σχέδιο, δάπεδο κι εγκιβωτισμός είναι διαφορετικά υλικά. Η τοποθέτηση πρόχυτου κρασπέδου απαιτεί ισχυρό εγκιβωτισμό από την εξωτερική πλευρά για να μην "κλωτσήσει". Αν αυτό δεν προβλέπεται, τότε τα πλαϊνά θα οπλιστούν ως σενάζ και, καλό είναι, να σκυροδετηθούν μαζί με το δάπεδο. Αυτό, όμως, απαιτεί ισχυρή στήριξη της εσωτερικής παρειάς, με αποτέλεσμα τα κατακόρυφα ξύλα να εγκλωβιστούν στο σκυρόδεμα και να απαιτηθέι κόψιμό τους με τροχό, καθώς και πιθανότητα να "ξεφύγει" η εσωτερική περασιά. Αν δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει σκυροδέτηση σε δύο φάσεις, αφού έχει οπλιστεί εξ αρχής το σκυρόδεμα εγκιβωτισμού. Με αυτό τον τρόπο έχουμε μεν καθυστέρηση των εργασιών, αλλά πετυχαίνουμε ευθυγράμμιση της εσωτερικής παρειάς. Εννοείται ότι τα "σενάζ" θα οπλιστούν με τσερκόπλεγμα και διαμήκη οπλισμό εξωτερικής παρειάς τουλάχιστον 4Φ10. Επίσης, κατά μήκος των "σενάζ" θα τοποθετηθούν εγκάρσιες γωνίες Φ8 ή Φ10 ανά δεύτερο συνδετήρα, για "δέσιμο" με τη βάση. Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται υπερβολικά, αλλά κάλλιο γαίδουρόδενε...
    2 points
  2. το "σενάζ" εγκιβωτισμού (πιο σωστά πρόχυτο κράσπεδο) είναι άοπλο και χρησιμοποιείται για να οριοθετήσει/εγκιβωτίσει τον πεζόδρομο. Συνεπώς, είνει ορθό να εδραστεί/εγκιβωτιστεί στο σκυρόδεμα βάσης
    2 points
  3. Γενικά μεγάλη προσοχή στη κλίση εγκάρσια και κατά μήκος του δρόμου για να φεύγουν τα νερά. Αν λιμνάζει το νερό ή κάποιες ιδιοκτησίες ρίχνουν αρκετά νερά στο δρόμο ( πολύ σύνηθες) μπορεί να προκύψει καθίζηση στους κυβόλιθους ακόμα και με υπόβαση μπετό ( το λέω εμπειρικά)!! Επίσης πολλή προσοχή στο πάχος της άμμου που θα εδραστούν οι κυβόλιθοι, όχι πάνω από 2-3 εκατοστά για τον ίδιο λόγο. Με λίγα λόγια αυστηρή επίβλεψη στο συνεργείο που κάνει τη δουλειά.
    1 point
  4. Ανεβάζω σχετική εγκύκλιο που αναφέρεται σχετικά με το θέμα. Παράγραφος 1.1 . 2005ΥΠΕΧΩΔΕ-36.pdf
    1 point
  5. Η ΥΔΟΜ αποφασίζει κάτι για ένα ακίνητο ή Οικόπεδο και πάντα η αρχική ευθύνη πάει στον ιδιοκτήτη. Τώρα αν εσύ ως ιδιοκτήτης έχεις περιφρουρήσει τα δικαιώματα σου με ενυπόγραφα χαρτιά με τον ενοικιαστή σου, μπορείς να του ζητάς αποζημιώσεις ή ότι άλλο δεις με τον δικηγόρο σου και ενδεχόμενα δικαστήρια. υπάρχουν και περιπτώσεις που εμπλέκονται και ενοικιαστές και εργολάβοι ή κα. Πας σε δικηγόρο
    1 point
  6. Αν η τελική στάθμη του ανακατασκευασμένου πεζόδρομου είναι ίση με την υπάρχουσα, τότε πρέπει όχι μόνο να αποξηλωθεί το υπάρχον σκυρόδεμα, αλλά και να γίνει εκσκαφή σε επαρκές βάθος. Ανεξαρτήτως σύστασης εδάφους (που δεν είναι θέμα απλής υπόθεσης, αλλά ελέγχου) προτείνω τη λύση βάσης από σκυρόδεμα πάχους >=15 εκ. (με πλέγμα ή ίνες πολυπροπυλενίου). Αλφάδιασμα και σφράγιση κενών με άμμο. Όπως προείπα, η λύση υπόβασης από θραυστό υλικό έχει αποδειχθεί ανεπαρκής.
    1 point
  7. H βεντάλια δεν θεωρείται πια σωστός τρόπος όπλισης . Θέλει οριζόντιες εσχάρες (πάνω- κάτω λόγω ταλαντώσεων σε σεισμούς και από τις 2 κατευθύνσεις ) περίπου 2# Φ10/15 (ανάλογα και με το μήκος των προβόλων) . Θα ανεβάσω και μια σχετική φωτο απο το βιβλίο του LEONHARDT (τόμος 3 η τέχνη του οπλισμού). Φαίνεται μόνο η μια κατεύθυνση . 20250529_064910[1].pdf
    1 point
  8. Στο ψηφιακό σήμα, η έννοια της "ενίσχυσης" έχει δευτερεύουσα σημασία. Ο κύριος ρόλος της είναι κυρίως η αντιστάθμιση απωλειών λόγω διακλάδωσης ή αποσβέσεων (attenuation) στο ομοαξονικό καλώδιο. Η ουσία βρίσκεται στο impedance matching. Εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι. Αν δεν υπάρχει σωστή προσαρμογή σύνθετης αντίστασης, το σήμα ανακλάται – δημιουργούνται στάσιμα κύματα – και καταλήγεις να χάνεις ένα σημαντικό μέρος του σήματος. Χωρίς σωστό τερματισμό και προσαρμογή, δεν έχει σημασία πόσο δυνατά "φωνάζεις", το σήμα – απλώς το μισό επιστρέφει πίσω. Όσον αφορά το κέρδος της κεραίας, στόχος είναι να επιλέξεις τη μέγιστη τιμή που μπορείς να υποστηρίξεις πρακτικά, καθώς αυτό είναι που θα σου προσφέρει το καλύτερο SNR (Signal-to-Noise Ratio). Ο ενισχυτής, από μόνος του, δεν βελτιώνει το δυναμικό εύρος – απλώς ενισχύει ολόκληρο το σήμα, μαζί με τον θόρυβο που το συνοδεύει. Στο ψηφιακό σήμα, η κατάσταση είναι δυαδική: ή έχεις επιτυχές lock, ή όχι. Αν το επίπεδο θορύβου ξεπεράσει το κατώφλι απόφασης του συστήματος, το bit δεν αποκωδικοποιείται σωστά. Η ενίσχυση του σήματος δεν βελτιώνει το SNR, διότι ενισχύει και τον θόρυβο που έχει ήδη υπερτεθεί. Σε αντίθεση με τα αναλογικά σήματα, όπου ένα αυξημένο πλάτος μπορούσε να επιτρέψει καλύτερη αποδιαμόρφωση ακόμα και με κάποιον θόρυβο παρόντα, στα ψηφιακά συστήματα το SNR είναι καθοριστικό – όχι για την ποιότητα, αλλά για τη βασική δυνατότητα αποκωδικοποίησης. Από εκεί και πέρα, δεν έχει νόημα να εμπλακούμε σε θέματα error correction, γιατί αυτά είναι ανώτερα επίπεδο που λειτουργούν αφού ήδη έχει γίνει η λήψη και η αποκωδικοποίηση. Αν το bit δεν περάσει καθαρά στο φυσικό επίπεδο λόγω κακού SNR, καμία διόρθωση δεν μπορεί να το "σώσει" με ακρίβεια.
    1 point
  9. Διότι η διάνοιξη οδών, αναδιάρθρωση των ιδιοκτησιών και απόκτηση οικοδομησιμότητας λέγεται Πολεοδόμηση και μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν ένταξης της περιοχής στο Σχέδιο Πόλεως με Προεδρικό Διάταγμα. Δεν είναι ιδιωτικό θέμα.
    1 point
  10. Επανέρχομαι στο θέμα της ανάκλησης. Έκανα ερώτημα στο Υπουργείο αν βάλω 1 ηλιακό μπορώ να αιτηθώ ανάκληση και να βγάλω νέο ΠΕΑ εφόσον το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Και με πήρανε τηλέφωνο άμεσα (εντός 1 ώρας!) και με ενημέρωσαν ότι από Ν.4122/13 - άρθρο 11 - παρ.6γ (το επισυνάπτω) "γ) Η έκδοση ΠΕΑ σε κτίριο ή σε κτιριακή µονάδα αντικαθιστά αντίστοιχο προγενέστερο ΠΕΑ, που έχει εκδοθεί για το ίδιο κτίριο ή την ίδια κτιριακή µονάδα." ότι δεν απαιτείται ανάκληση και ότι κάθε νέο ΠΕΑ αυτόματα αντικαθιστά το παλιό. Το κάνανε αυτό γιατί είχανε πολλά προβλήματα με εξοικονομώ και ανακλήσεις με συναδέλφους που δεν δεχόντουσαν. Κάποια στιγμή θα ενημερωθεί και η πλατφόρμα μου είπε, ώστε κάθε νέο ΠΕΑ να αντικαθιστά προηγούμενο σε ισχύ..... Νόμος-4122_2013-Κωδικοποιημένος-έως-20.10.2021-2.pdf
    1 point
  11. Και μετά βέβαια την υπογράφει ως παπλο-διπλωματούχος και όλα τέλεια. Για επίβλεψη άστο καλύτερα.
    1 point
  12. Οι οπές στις πλάκες δεν θίγουν την στατικότητα. Δεν είναι φέρον οργανισμός.
    1 point
  13. To 2o λινκ που επισυνάπτει ο Pavlos33 έχει το κείμενο της Υ.Δ. που σου ζητήθηκε. Ωστόσο αυτή την Υ.Δ. την υπογράφη ο αιτών / κύριος της προτεινόμενης επένδυσης και όχι ο Μηχανικός. Όμως δεν αρκεί η Υ.Δ. μόνη της. Θα πρέπει η Υ.Δ. να συνοδεύεται από "Έκθεση Ελέγχου" συμβούλου/μηχανικού. Αυτό αναφέρει και το κείμενο της Υ.Δ. βλέπε απόσπασμα παρακάτω: Οπότε θα πρέπει να συνταχθεί η εν λόγω έκθεση από σύμβουλο/μηχανικό με σχετική εμπειρία/κατάρτιση σε σχέση και με την φύση του έργου/επένδυσης.
    1 point
  14. Καλησπέρα Έχω διαφορετική άποψη με τους συναδέλφους. Αφαιρεις 3 εκατοστά το πάχος σοβά κατά κανόνα όταν δεν σου βγαίνει εντός των αποκλίσεων. Άρα στα κοινόχρηστα η απόκλιση σου γίνεται απευθείας 7 εκατοστά. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με 7 εκατοστά αποκλιση. Επίσης προσωπικά ποτέ δεν θα αμφισβητουσα βεβαίωση που έχει δώσει συνάδελφος για 7 εκατοστά αποκλιση. Αν ξεκινήσουμε να ακυρωνουμε στα 7 εκατοστά όλες τις δηλώσεις 4014, 4178 κ 4495 θα γίνει χαμος. Όποιος ακυρώσει τέτοια δήλωση, ας προσπαθήσει να κατασκευάσει ο ίδιος στα 5 εκατοστά αποκλιση αν έχει τα @@. Και σημειωτέον, οι διαστάσεις κατά κανόνα αν μπαίνουμε σε τέτοια λογική, μετρώνται σε ύψος 1.00 μ από το δάπεδο. Οποιαδήποτε διάσταση οριζόντιου επιπέδου έχει μετρηθεί σε διαφορετικό ύψος από 1.00 μ από το δάπεδο, θέλει ξανά μέτρηση, και μάλιστα αλφαδιαζοντας το αποστασιομετρο. Είστε μηχανικοί, σκεφτείτε ως μηχανικοί. Αν από την απέναντι πλευρά αναφοράς μέτρησης των 7 εκατοστών (πλευρά περιγράμματος) αφαιρεθεί πάχος σοβά 3 εκατοστά, τότε η αποκλιση είναι 4 εκατοστά. Τέλος, by default όταν κάποιος μετράει, έχει κάνει απευθείας την παραδοχή ότι όλα είναι απολύτως κατακόρυφα. Δεν ξέρω ούτε έναν που να ελέγχει κατακορυφοτητες, επομένως τέτοιες επιπολαιότητες αναφοράς τόσο μικρών αποκλίσεων νομίζω ότι είναι και εκτός του πνεύματος του νομοθέτη. Με αυτή τη λογική ερκερ 30 εκατοστών που μετριέται 31 εκατοστά θέλει ρύθμιση γιατί είναι εκτός αποκλισεων. Έλεος. Σε ακίνητο που δεν παίρνει βεβαίωση για 7 εκατοστά, απαιτούνται όλες οι ενέργειες που περιέγραψε ο συνάδελφος Dimitris GM. Όποιος έχει εμπειρία τι σημαίνουν, ας το αξιολογησει πριν ακυρώσει. Αυτή είναι η γνώμη μου. Edit: μόλις τώρα είδα ότι εκτός του quote υπάρχουν κ αλλά θέματα στο ίδιο ακινητο. Το ποστ μου είναι σχολιασμός μόνο στο quote για να μην παρεξηγηθουμε
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.