Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jkar

    jkar

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      246


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.844


  3. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      582


  4. civeng

    civeng

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      136


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/06/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Από όσα εγώ έχω διαβάσει οι εγκαταστάσεις του πύργου ήταν σύμφωνες με τους τρέχοντες κανονισμούς. Οι κανονισμοί έπρεπε να αλλάξουν και αλλάζουν. Ο Ελληνικός για εξωτερικό κέλυφος ζητάει "....Α2-s1d0 ανεξαρτήτως χρήσης και απόστασης από τα όρια...". Μπορεί και να είναι υπερβολικό για μιά χώρα που δεν έχει ψηλά κτήρια, μην και εμποδίσουμε την θέα στην Ακρόπολη. Οι διαμαρτυρόμενοι λένε ότι, ".... τα προϊόντα κατηγορίας Α2 (πετροβάμβακας) και Β είναι ισοδύναμα ....., συνεπώς ο αποκλεισμός των προϊόντων κατηγορίας Β (αφρώδη) σε Ευρωπαϊκό επίπεδο ΜΟΝΟ από τον Ελληνικό Κανονισμό Πυροπροστασίας, είναι τεχνικά αβάσιμος...". Μπορεί και να είναι έτσι, δεν είχα την ευκαιρία να ψάξω όλους τους κανονισμούς, αλλά, τα υλικά δεν είναι τα ίδια. Εγώ λέω ότι η αλλαγή των υλικών-μεθόδων, όπως και κάθε αλλαγή, σημαίνει ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στον χώρο, παραγωγοί υλικών κλπ, πρέπει να αλλάξουν. Θα δημιουργηθούν νέες ευκαιρίες και θα κλείσουν-μειωθούν υπάρχουσες. Δεν είναι και καμιά τρελή τεχνολογία αυτή της παραγωγής φθηνού πετροβάμβακα, που ενώ είναι διεθνώς αποδεκτός και ευρύτατα διαδομένος, στην Ελλάδα είναι σχεδόν άγνωστος. Και οι τώρα κατέχοντες μιά καλή θέση στην αγορά, πρέπει να προσαρμοστούν, αντί να ζητάνε την προστασία του "κράτους", δλδ τα δικά μας λεφτά, για να μην αλλάξουν.
    3 points
  2. Όλη η ιστορία της διατήρησης των αυθαίρετων κατασκευών μέσω προστίμων είναι ένα τεράστιο άλμα στην λογική. Δεν ψάχνω λογική απάντηση στα ασαφή τμήματα των νόμων. Έχω καταλήξει ότι όταν οι ερμηνείες είναι πολλές, να υιοθετώ αυτήν που μπορώ να τεκμηριώσω καλύτερα στην τεχνική έκθεση και στα σχόλια και φυσικά, το συμφέρον του πελάτη.
    2 points
  3. Καλημέρα, με δεδομένο ότι άλλαξαν πάρα πολλά ως προς την αδειοδότηση των ΚΥΕ, ξεκινάω νέο θέμα ώστε να συγκεντρώσουμε απορίες-απαντήσεις και για την ηλεκτρονική πλέον γνωστοποίηση και για τη νέα Υγειονομική Διάταξη. Εγώ έκανα πριν κανά μήνα γνωστοποίηση ηλεκτρονικά για ένα οβελιστήριο που έχει ισόγειο και Α΄όροφο, με συνολική ωφέλιμη επιφάνεια 63,40 τμ Επίσης είχε άδεια για κοινόχρηστο χώρο 8,60τμ. Τώρα ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει προσθήκη εξωτερικού παρακείμενου χώρου 24,00τμ ,κάτι που σύμφωνα και με τη νέα Υγειον. Διάταξη απαιτεί μεταβολή της γνωστοποίησης (σελ.21757, ΦΕΚ2161Β/2017) Οι αλλαγές που θα κάνω λοιπόν είναι: 1) τα εξυπηρετούμενα άτομα είναι: για την αίθουσα πελατών-->δια 1,30τμ (άρα 63,40/1,30=48,76 δηλ. 48 εξυπηρετούμενα άτομα) ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ 1,20 ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ για τον υπαίθριο χώρο--->διά 0,70τμ (άρα 8,60+24,00=32,60τμ , οπότε 32,60/0,70=46,57 δηλ 46 άτομα)ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΕ 1,20 ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ οπότε συνολικά εξυπηρετούμενα άτομα 48+46=94.... Σωστά???? 2) Επομένως αλλάζει και ο Συντελεστής Μεγέθους (ΦΕΚ 1723Β/2017) και πλεόν από Κατηγορία 3 που ήταν πάει Κατηγορία 5 3) Ο Θεωρητικός πληθυσμός δεν αλλάζει, σωστά? Είχα πάει με τη ΠΔ.71/1988 όπου διαιρούσα δια ωφέλιμη επιφάνεια δια 1,10. Το απέναντι κοινόχρηστο χώρο πεχζοδρομίου καθώς και την πρασιά του διπλανού οικοπέδου (το οποίο έχει στέγαστρο), αν έχω καταλάβει σωστά δεν τα λαμβάνω υπόψη για τον υπολογισμό του θεωρητικού πληθυσμού, σωστά?
    1 point
  4. Version 1.0.0

    542 downloads

    Στις 25/5 η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ανέβασε τα πρότυπα αρχεία xlsx, τα οποία πρέπει να συμπληρώνουμε. Το πρώτο αρχείο πρέπει να συμπληρώνεται από όλους (ΑΡΧΕΊΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ-ΕΚΤΕΛΟΎΝΤΕΣ-TEMPLATE), δηλαδή όλες τις επιχειρήσεις ενώ το δεύτερο μόνο από όσες επιχειρήσεις απαιτείται να έχουν υπεύθυνο ασφαλείας δεδομένων (ΑΡΧΕΊΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΉΤΩΝ-ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ-TEMPLATE), δηλαδή μεγάλες επιχειρήσεις. Το software με το οποίο γίνεται η επεξεργασία των δεδομένων πρέπει να είναι νόμιμο όχι σπασμένο.
    1 point
  5. Ok. Το κατάλαβα το σκεπτικό σου. Θα διαφωνήσω όμως , στηριζόμενος εδώ: Εγκύκλιος 3 του ν.4178 23. Όταν δεν έχει κατασκευαστεί τµήµα κτιρίου, παρόλο που το προβλέπει η οικοδοµική άδεια σε τι κατηγορια δηλώνεται στο ν. 4178/13; Σε περίπτωση που η µη πραγµατοποίηση τµήµατος κτιρίου δεν επηρεάζει τη νοµιµότητα του υπάρχοντος, δεν υφίσταται αυθαιρεσία. Σε αντίθετη περίπτωση ρυθµίζεται η επιφάνεια που προκύπτει οτι αντίκειται στις ισχύουσες γενικές και ειδικές πολεοδοµικές διατάξεις και δηλώνεται στη σχετική κατηγορία κατά περίπτωση.
    1 point
  6. Και εμένα με εμφανίζει σήμερα ανασφάλιστο ενώ δεν χρωστάω τίποτα, έχω πληρωμένα όλα τα αναδρομικά του ΤΣΜΕΔΕ και πλέον είμαι στο άρθρο 39/παρ.9...
    1 point
  7. Εγκρίνω.... και επαυξάνω ..... Ισχύουν όλα τα παραπάνω !!! Τώρα που το σκέφτομαι ... και πολύ καλή θέση έχουμε στην κατάταξη .... Για άλλες χώρες είναι ντροπή και μόνο το γεγονός ότι είμαστε στον ίδιο συγκριτικό πίνακα....
    1 point
  8. https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4495-2017/arthro-40-nomos-4495-2017-dikaiologitika-gia-ti-horigisi http://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/n 4495_2017.pdf
    1 point
  9. Version Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3

    395 downloads

    Το πλήρες έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2017 1) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 2) Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα - Έντυπο Ε3 - Υποπίνακες 3) Κατάσταση φορολογικής αναμόρφωσης & δήλωση αποδοθέντων-παρακρατηθέντων φόρων 4) Οδηγίες συμπλήρωσης εντύπου Ε3 και Κατάστασης Φορολογικής Αναμόρφωσης φορολογικού έτους 2017. (ΠΟΛ 1072/2017) 5) Παραδείγματα Ε3 - ΔΗΛΕΔ (από το βιβλιαράκι της Φορολογικής Επιθεώρησης 5ου/2018)
    1 point
  10. Νεα υδε βεβαίωση απο ΤΑΠ (εκει θα ζητήσουν αλλαγη χρηση απο οικια σε επαγγελματικο χωρο) Εφόσον θες και επαύξηση ισχύος, δες στο επόμενο λινκ τα έγγραφα που χρειάζονται. https://www.deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo
    1 point
  11. Καλορίζικη !!! Άνοιξέ τη με photoshop ή άλλο photo editor και μετά save as σε άλλη μορφή π.χ. jpeg ... ακόμα και με μικρή συμπίεση θα έχεις θαυματουργά αποτελέσματα.
    1 point
  12. Όχι της πλάκας. Της οροφής του υπογείου. Μπορεί να είναι η πλάκα, μπορεί το φελιζόλ, μπορεί η ψευδοροφή.
    1 point
  13. 1)Τα ανεστραμμένα δοκάρια είναι εύκολο να τα λες, δυσκολότερο να τα υλοποιήσεις για πολλούς λόγους κατασκευαστικούς, αρχιτεκτονικούς και πρακτικούς όπως: Λόγω οπλισμού ανάρτησης, δεν ξέρω πόσα προγράμματα δίνουν αποτέλεσμα σε αυτό και πόσα είναι ικανά να τα ξεχωρίσουν στον ικανοτικό. Λόγω ελλειπών γνώσεων των συνεργείων κατασκευής και αν βρεις κάποιον να ξέρει θα πληρώσεις το κάτι παραπάνω. Επίσης είναι δύσκολο να τα εμπιστευτείς σε πατώματα χρήσης όπου συχνά φορτώνονται με πράγματα που δεν περιμένεις. Επίσης σκέψου πως σε όποιες πλευρές θα έχεις εξώστες ή πόρτες εισόδου τα δοκάρια δεν θα είναι ανεστραμμένα ενώ αλλού θα είναι, στους κόμβους λοιπόν που θα συγκλίνουν ανεστραμμένα και μη δεν θα είναι ότι καλύτερο και από αγκυρώσεις και από πλευράς έντασης. Μην ξεχνάς πως στο μπετό μια καλή – απλή μόρφωση του φορέα μπορεί να σε βγάλει από πολλούς μπελάδες, οι υπολογισμοί είναι βασισμένοι σε ιδεατές καταστάσεις και οι οπλισμοί σε μεγάλο βαθμό από ελάχιστα και κατασκευαστικοί, οπότε προέχει να έχεις ένα καλά μορφωμένο φορέα. Πραγματικά δεν ξέρω πόσοι έχουν φτιάξει ανεστραμμένα δοκάρια για να δημιουργήσουν σωστά παράθυρα στο υπόγειο. 2) Δεν ξέρω σε ποια πόλη ζεις - δουλεύεις, αλλά όσοι ζουν σε ορεινές περιοχές με μεγάλες κλίσεις τα υπόγεια είτε με το 1.5m είτε με το 0.80m σε όλες τις όψεις είναι πραγματικό πρόβλημα. Είναι καθημερινό το φαινόμενο να ανοικοδομείς σε οικόπεδα με κλίσεις ακόμα και πάνω από 100% και να σου βγαίνουν δυο στάθμες απ' την μια μπαζωμένες και απ' την άλλη να έχουν θέα χιλιόμετρα. Για αυτό λέω ότι τα ύψη έπρεπε να μετρούνται σε τομή..... του στυλ φίλε δικαιούσαι 4 στάθμες των 3 μέτρων με την μια ως υπόγειο εκτός συντελεστή δόμησης και όπου σου βγει. Από εκεί και πέρα θα ήταν στο χέρι του καθενός μέχρι που θα σκάψει για να θεμελιώσει ανάλογα το πόσο ριψοκίνδυνος νιώθει, ή τέλος πάντων να δίνεται ένα ποσοστό πχ 50% στο σύνολο του εμβαδού των όψεων του "υπογείου" που θα πρέπει να είναι μπαζωμένες. 3) Δεν είναι θέμα θεσμοθέτησης της αθλιότητας αλλά προσωπική επιλογή του καθενός που θα κατοικεί. Σε πληροφορώ πως υπάρχουν αρκετά διαμερίσματα τα οποία είναι και νόμιμα με παλιότερους κανονισμούς όπου μετρούσαν ύψος από τον δρόμο - οικοδομική γραμμή τα οποία έχουν ανώτερη θέα, φως και συνθήκες αερισμού από διαμερίσματα τρίτου ορόφου της Αθήνας. Που θέλω να καταλήξω? Οποιαδήποτε προσπάθεια καθορισμού της οικοδομικής γραμμής υψομετρικά και αν γίνει ή έχει γίνει πάντα θα υπάρχουν περιπτώσεις που δεν θα τις καλύπτει, οπότε η λύση είναι να μετράμε το συνολικό ύψος και τις στάθμες σε τομή και αν θέλουν να συνεχίσουν να έχουμε την τρισμεγίστη βλακεία που λέγεται σ.δ. και τι προσμετρά και τι δεν προσμετρά ας δίνουν συν μια στάθμη εκτός συντελεστή για βοηθητικές χρήσεις. Ξέρεις τι ωραίο είναι να προσπαθείς να χωρίσεις σε τρία ίσια μέρη με οριζόντιες ιδιοκτησίες κτίρια που έχουν διαφορά κάλυψης & δόμησης λόγω ύπαρξης τοίχων πάχους > 0.50m και με διαφορετικά περιγράμματα, ενώ έχουν την ίδια δόμηση που πρέπει να μοιραστούν οι τρεις ιδιοκτήτες και να πρέπει να το εξηγήσεις και στο συμβολαιογράφο πως αυτό που μοιράζονται είναι την επιτρεπόμενη δόμηση. Ο συντελεστής δόμησης μόνο προβλήματα δημιουργεί που μάλλον τα θέλουν και οι ίδιοι για να τα παίρνουν που και που όπως τώρα με τον 3843/10. Προσωπικά, αν και θα μου ήταν εύκολο να χτυπάω 300αρια για 2 ωρίστες χαλαρής και ανεύθυνης δουλειάς, αποτρέπω τους πελάτες να κάνουν ρυθμίσεις. Τους λέω έχεις ημιυπαίθριο και του έβαλες παράθυρο? Όταν και αν σου κάνουν καταγγελία σπάσε το τζάμι φθηνότερο θα σου βγει!
    1 point
  14. Το έκαναν για να μην γίνονται υπόγεια με "άτυπη" κύρια χρήση. Δοθέντος ότι οι φεγγίτες 80cm εξασφαλίζουν καλό φωτισμό και ότι με λίγη επιμονή στον σχεδιασμό μπορείς (κάνοντας χρήση της τοπικής εκσκαφής) να βγάλεις ισόγεια είσοδο και κανονικά παράθυρα, έχω δει υπόγεια σύννομα με εξαιρετικές προϋποθέσεις κύριας χρήσης... Τελικά η επιλογή της μείωσης στα 80cm ήταν άλλη μια ανοησία. Ο ασυδότως παρανομών δεν κολλάει σε τέτοια, ξεμπαζώνει (δηλ... αλλάζει στάθμη) και καθαρίζει...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.