Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Νικόλαος Σπυρόπουλος

    Νικόλαος Σπυρόπουλος

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.764


  3. Georgia S

    Georgia S

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      138


  4. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      12.759


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Οι υποθετικες ερωτησεις συνηθως δεν βοηθουν στην σωστη απαντηση. Χρειαζεται το πραγματικο ιστορικο του γηπεδου. Ετσι μπορεις να το καταταξεις στις παρεκκλίσεις δες αυτο απο το Δ 270/85 γ) Αρτια και οικοδομήσιμα γήπεδα που απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διανοίξεως διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον μετά την απομείωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων των προηγουμένων περιπτώσεων α και β.
    2 points
  2. Επειδή δεν θα πληρωθεί από το προγραμμα πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο να ανεβεί το ΑΠΥ. Η πληρωμή του ΙΚΑ θα μπορούσε να ανεβεί αν επιθυμείτε να πληρωθεί από το προγραμμα (και εφόσον περιλαμβάνει εργασίες που αφορούν το προγραμμα). Να θυμάστε όμως ότι η δαπάνη του ΙΚΑ περιλαμβάνεται στον εγκεκριμένο προϋπολογισμό για κάθε εργασία. Για Παράδειγμα αν αφορά τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης και ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός σας είναι 3000 και τα ένσημα είναι 300 €, τα παραστατικά για υλικά και εργασία θα είναι 2700€, ειδάλλως δεν ανεβάζετε το ΙΚΑ και κόβετε παραστατικά για υλικά και εργασία 3000 €.
    1 point
  3. Τα PVC κουφώματα θα βοηθήσουν για τις υγροποιήσεις στην επιφάνειά τους, καθώς είναι καλύτερα από τα μεταλλικά (αλουμίνια) όταν τα δεύτερα δεν έχουν θερμοδιακοπή. Η διαφορά θερμοκρασίας της κολώνας σου με τον τοίχο, οφείλεται πιο πολύ στην θερμογέφυρα, παρά στην πιθανή έλλειψη μόνωσης στην κολώνα. Είτε βάλεις την μόνωση μέσα, είτε έξω, η εσωτερική επιφάνεια μένει ζεστή. Οι διαφορές που συναντάς στις δύο λύσεις είναι οι παρακάτω: Η εξωτερική θερμομόνωση μπορεί να διακοπεί σε μέρη που είναι άλλο κτίριο, μπαλκόνια, υδρορόες (αν και τις βγάζεις πιο έξω). Η εσωτερική διακόπτεται σε πατώματα, εσωτερικούς τοίχους κλπ. Η εξωτερική θερμομόνωση βάζει το δομικό στοιχείο μέσα στην θερμαινόμενη ζώνη και το χρησιμοποιεί σαν αμορτισέρ, αποροφόντας τις εξωτερικές διαφορές θερμοκρασίας κατά την διάρκεια της μέρας. Θέλει πιο πολύ για να ζεστάνει αρχικά το κτίριο. Η εσωτερική, αφήνει εκτός το δομικό στοιχείο, αλλά ζεσταίνει πιο γρήγορα. Αν έχεις αρκετά δομικά στοιχεία στο εσωτερικό του κτιρίου, δεν σε ενδιαφέρει να βάλεις άλλο ένα στην θερμική μάζα του. Η ντουλάπα σου αν δεν μονώσεις τον τοίχο πίσω της θα σου κάνει πρόβλημα. Σε δουλειά με το εξοικονομώ, που η ντουλάπα ήταν κάθετη στον τοίχο, μικρύναμε λίγο την ακριανή πόρτα και βάλαμε και μόνωση στο εσωτερικό της ντουλάπας στο πλαί, που ακουμπούσε σε τοίχο (δεν είχε ξύλο στο πλάι της - φαινόταν ο σοβάς). Η εξωτερική θερμομόνωση δεν είναι πιο αποτελεσματική. Τοποθετείται γενικά πιο εύκολα, γιατί έχεις λιγότερα εμπόδια και διακοπές/ θερμογέφυρες. Σε κάθε περίπτωση στα κόκκινα, δεν έχεις υγροποιήσεις. έντιτ: Για ορθοστάτες γυψοσανίδας δεν θα έβαζα "Π", για να ακουμπάει το μέταλλο στον τοίχο. Θα στερέωνα "Γ", κόντρα στη θερμομόνωση, με βίδες και ούπα μέχρι τον τοίχο.
    1 point
  4. Το ερώτημα είναι παλιό αλλά βλέπω ότι δεν έχει απαντηθεί .... Θα συμβούλευα να ψάξεις με τον ιδιοκτήτη λίγο προσεχτικότερα το θέμα της "καταπάτησης", διότι σε πολλά προσφυγικά εκ των υστέρων δόθηκαν επιπλέον τμήματα ως προσκυρωτέα, τα οποία όμως απαιτούν πράξη μεταβίβασης η οποία δεν έχει γίνει ακόμα και σήμερα με αποτέλεσμα να μην εμφανίζονται σωστά στους τίτλους και το ανακαλύπτουν οι ιδιοκτήτες όταν πάνε να μεταβιβάσουν ή να εκδόσουν άδεια .... Προτείνω να ενημερωθείτε από το υπουργείο Πρόνοιας και την οικία πολεοδομία ταυτόχρονα για την πιθανή ύπαρξη προσκυρωτέου τμήματος !!!
    1 point
  5. 1) Ως προς τον ΟΑΕΔ, ναι. 2) Από 1/1/2019 για τους αυτοαπασχολούμενους (μη ενταγμένους στην παρ. 9 του άρθρου 39,) το ποσοστό πηγαίνει από 20% στο 13,33% όπου πρακτικά διορθώνεται μια αδικία απέναντι τους (σε σχέση με τους μισθωτούς). Διότι οι αυτοαπασχολούμενοι πληρώνοντας 20% ήταν σαν να πληρώνουν εισφορές και ως εργαζόμενοι (6,67%) και ως εργοδότες (13,33%). Για τους αυτοαπασχολούμενους ενταγμένους στην παρ. 9 του άρθρου 39, το ποσοστό εισφορών που τους αναλογεί είναι 6,67 %. Το 13,33% αφορά το ποσοστό εισφορών του εργοδότη. Οπότε δεν έχει νόημα αυτό που ρωτάς.
    1 point
  6. Ο κυκλοφορητής είναι εγκατεστημένος πριν τη σύνδεση του δοχείου διαστολής στο λέβητα, και το μανόμετρο στην αναρρόφησή του.
    1 point
  7. Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
    1 point
  8. Σαν καινοτομία είναι ευπρόσδεκτη ακόμα και για το ένα τιμολόγιο ενός μισθωτού! Ειδικά αν υπάρχει και περιθώριο για λίγα δωρεάν τιμολόγια. Είναι ένα ξενέρωμα όταν όλα γίνονται με αυτόματες φόρμες, στο τιμολόγιο να κάθεσαι να συμπληρώνεις με το χέρι τα ίδια και τα ίδια.
    1 point
  9. Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
    1 point
  10. Με απόφαση που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, δόθηκε παράταση στη λειτουργία επιτροπών ελέγχου αυθαιρέτων, συμβουλίων αρχιτεκτονικής, πολεοδομικών θεμάτων & αμφισβητήσεων, η οποία μεταξύ άλλων αφορά και σε παραδοσιακούς οικισμούς. Συγκεκριμένα, η απόφαση αναφέρει τα εξής: Άρθρο 1 Παράταση θητείας οργάνων και επιτροπών Παρατείνεται από τη λήξη τους έως τις 28-6-2019 η θητεία: α) των επιτροπών που είχαν συσταθεί σύμφωνα με το άρθρο 12 του ν. 4178/2013, οι οποίες επιλαμβάνονται για τις υπαγωγές του άρθρου 116 του ν. 4495/2017 μέχρι τη συγκρότηση και έναρξη λειτουργίας της επιτροπής της παρ. 3 του άρθρου αυτού, β) των υφιστάμενων οργάνων που λειτουργούν μέχρι τη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων και επιτροπών των άρθρων 7, 12, 13, 15, 17, 18, 19, 20, 22 και 24 του ν. 4495/2017, και ασκούν τις αρμοδιότητές τους, αυτές που τους είχαν αποδοθεί πριν τη δημοσίευση του ν. 4495/2017, καθώς και αυτές που ορίζονται σε αυτόν. Άρθρο 2 Έναρξη ισχύος Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
    1 point
  11. Μας έχουν κουράσει με όλα αυτά, ηλεκτρονικές υποβολές, token ψηφιακής υπογραφής, τώρα αυτό, ας μας αφήσουν λίγο ήσυχους να ασχοληθούμε με το επάγγελμα.
    1 point
  12. Ο μισθοί στην βόρεια Ευρώπη ενός ΗΜΜΥτη, ξεκινούν από 30.000 και φτάνουν μέχρι και 300.000 τον χρόνο. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει, όλα εξαρτώνται από το τι ξέρεις και σε ποιον τομέα θέλεις να δουλέψεις. Όσο πιο απλά, εισαγωγικά, εύκολα και κλασικά είναι αυτά που ξέρεις και πάνω στα οποία θέλεις να δουλέψεις και όσο πιο πολύ junior, entry level, άπειρος, αρχάριος και μικρός το παίζεις, τόσο και πιο χαμηλός θα είναι ο μισθός. Αντίθετα αν αυτά που ξέρεις και πάνω στα οποία θέλεις να δουλέψεις είναι προχωρημένα, εξειδικεύμενα, δύσκολα και καινοτόμα και αν γνωρίζεις πως να διαπραγματευτείς τον μισθό σου, τότε θα είναι ψηλός. Αμα θες πες μας σε ποιους τομείς θες να ειδικευτείς και στο άμεσο και στο μακρινό μέλλον, σε ποιους τομείς ειδικεύεται η εταιρεία που θα κάνεις συνέντευξη, και ειδικά η θέση για την οποία ενδιαφέρεσαι, και πόσο καλά ξέρεις αυτούς τους τομείς, για να σου πούμε σε τι μισθό θα κυμανθείς. Πάντως όσο μπορείς απέφυγε να πεις εσύ πρώτος για τον μισθό, να λες δεν ξέρω δεν γνωρίζω, και όταν σου πουν αυτοί πρώτοι, πες τους: "Ok, thanks for this salary offer. It is very good and I appreciate it, but to tell you the truth, I was expected +20%. Give me a little time to think." Επίσης η φράση "scientific programming" ή "data science" είναι κομβικά σημεία που σε ξεχωρίζουν και από τους κλασικούς μηχανικούς που δεν ξέρουν ούτε hello world, αλλά και από τους IT που ξέρουν μόνο hello world... Γενικά καλός μηχανικός ή επιστήμονας που ξέρει matlab, python και R είναι υπερβολικά περιζήτητος, και ο 6ψήφιος μισθός έρχεται γρήγορα και σχετικά εύκολα. ΥΓ: Για να σου απαντήσω κάτι πολύ γρήγορα χωρίς πολύ ανάλυση κοίτα εδώ: https://www.payscale.com/research/NL/Job=Electrical_Engineer/Salary/5d495a19/Entry-Level Ο μισθός του ηλεκτρολόγου μηχανικού entry level στην Ολλανδία ξεκινάει από 25.000 ευρώ και το 10% παίρνει πάνω από 56.000 ευρώ. Εγώ στην θέση σου θα είχα ως κόκκινη γραμμή τα 60.000 Ευρώ.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Starlink στην Ελλάδα: Ο χάρτης  κάλυψης και οι προσφορές της εταιρίας για internet
      Η Starlink δραστηριοποιείται από το 2022 στην Ελλάδα, προσφέροντας δορυφορικό internet σε όλη την επικράτεια. Σήμερα, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά σε σχέση με το 2022 και υπάρχουν μάλιστα διαφορετικά πακέτα τα οποία εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Πέρα από την αγορά του εξοπλισμού δηλαδή, μπορείτε επίσης να τον ενοικιάσετε για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όπως για παράδειγμα αν σχεδιάζετε μία απόδραση σε κάποιο απομονωμένο μέρος και θέλετε να παραμείνετε συνδεδεμένοι με τον κόσμο.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή τη στιγμή ο εξοπλισμός Starlink προσφέρεται για αγορά στην Ελλάδα έναντι €225. Υπάρχει μάλιστα μία περίοδος δοκιμής 30 ημερών, κατά την οποία αν δε μείνετε ευχαριστημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τον εξοπλισμό και να πάρετε πίσω το σύνολο των χρημάτων που δώσατε. Η υπηρεσία τώρα, προσφέρεται με χρέωση €40 μηνιαίως. Εδώ δεν υπάρχει κάποια δέσμευση συμβολαίου και μπορείτε να διακόψετε την υπηρεσία όποια στιγμή επιθυμείτε και να επιστρέψετε τον εξοπλισμό.

      Να θυμίσουμε πως το 2022, ο εξοπλισμός κόστιζε €654 και η υπηρεσία €99 το μήνα.


      Στην περίπτωση της ενοικίασης τώρα, η υπηρεσία χρεώνεται το ίδιο, δηλαδή €40 το μήνα, αλλά η μηνιαία χρέωση της ενοικίασης του εξοπλισμού είναι μόλις €15. Σε αυτό το σύνολο, προσθέστε και επιπλέον €50 για το τέλος ενεργοποίησης.

      Σε κάθε περίπτωση αγοράς ή ενοικίασης εξοπλισμού, τα μεταφορικά κοστίζουν €24.


      Όπως βλέπετε και στο χάρτη παραπάνω, το Starlink καλύπτει όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, ενώ καλύπτεται και αρκετός θαλάσσιος χώρος.

      Οι ταχύτητες download κυμαίνονται ανάλογα την περιοχή από 124Mbps έως 288Mbps και το upload από 20-43Mbps, ενώ ο χρόνος αναμονής από 37-55ms.

      Τέλος, υπάρχουν και ξεχωριστά πακέτα για επιχειρήσεις, για πλωτά σκάφη, για τροχόσπιτα και για άτομα που ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
      • 1 απάντηση
    • Ψηφιακός Χάρτης Κτηματολογίου: Online το ψηφιακό κτηματολόγιο σε έναν χάρτη
      Στον αέρα βρίσκεται από χθες o Ψηφιακός Χάρτης του Κτηματολογίου, μέσω του οποίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να παρακολουθούν την πλήρη εξέλιξη της κατάστασης των δικαιωμάτων επί της περιουσίας τους.

      Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ψηφιακό εργαλείο που καταγράφει μεταξύ άλλων το εάν υπάρχουν εκκρεμότητες σε ένα γεωτεμάχιο και ποιες είναι αυτές. Παράλληλα, δείχνει σε ποιες περιοχές το Κτηματολόγιο έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί, πού βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάρτηση, πού η προανάρτηση, αλλά και σε ποιες περιοχές «τρέχει» ακόμη η συλλογή δηλώσεων.

      Αναλυτικότερα, μέσω του Ψηφιακού Χάρτη θα εμφανίζονται τα όρια των ιδιοκτησιών και ο «αριθμός ταυτότητας» της κάθε ιδιοκτησίας, δηλαδή ο δωδεκαψήφιος αριθμός του (ΚΑΕΚ). Εάν ο πολίτης κάνει κλικ επάνω στην ιδιοκτησία, θα βλέπει κάποια βασικά στοιχεία γι’ αυτήν όπως την έκτασή της, την περίμετρο, ποια είναι η κύρια χρήση που έχει δηλωθεί στο Κτηματολόγιο (π.χ. αγροτική), σε τι ποσοστό κ.τ.λ.

      Ο Χάρτης δίνει ακόμα τη δυνατότητα αναζήτησης με βάση την ταχυδρομική διεύθυνση ή τον δήμο, αλλά και την επιλογή αποθήκευσης και εκτύπωσης του ενδιαφερόμενου τμήματος.


      • 0 απαντήσεις
    • Οι νέοι κανόνες για την χρήση αιγιαλού και παραλίας από καφέ, καντίνες, ξενοδοχεία και beach bar
      Πρόσφατα ψηφίστηκε από την Βουλή το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές, που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις για την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στις παραλίες, την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με διαφάνεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τον σεβασμό και την ασφάλεια των λουόμενων, την ένταση των ελέγχων και την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους παραβάτες.

      Στόχος του νέου νόμου είναι να μπει φραγμός στην αναρχία που επικρατεί κατά τους θερινούς μήνες στις περισσότερες παραλίες, όπου συναντάται η πρακτική των παράνομων καταλήψεων του αιγιαλού και της παραλίας από τους επιχειρηματίες με την ανοχή πολλές φορές των δήμων που τις παραχωρούν, αλλά και την έλλειψη ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές. Το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις τον τελευταίο χρόνο, με τις αντιδράσεις πολιτών σε πολλά νησιά και παραλίες της χώρας, γνωστό ως «κίνημα της πετσέτας». Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν τις νέες διατάξεις που ισχύουν για την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας σε ιδιώτες.
      • 0 απαντήσεις
    • Οδηγός της ΠΟΜΙΔΑ για τις νομικές και τεχνικές διαδικασίες εγκατάστασής φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε υπάρχοντα και νέα κτίρια
      H επέκταση της χρήσης ιδιωτικών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων συναρτάται με την πρακτική δυνατότητα φόρτισής τους εντός των κάθε είδους κτιρίων, και ιδιαίτερα εντός των ιδιόχρηστων ή κοινόχρηστων χώρων των πολυκατοικιών της χώρας, κάτι που δεν είναι απαλλαγμένο από διαφορετικές απόψεις και συγκρουόμενα συμφέροντα των ενοίκων τους.

      Με αφορμή την από 7.3.2024 ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ περί υποχρεωτικής δήλωσης όλων των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και διαχειριστών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, η ΠΟΜΙΔΑ παραθέτει τους κανόνες που περιλαμβάνονται στα άρθρα 21,22,24 και 26 του Ν.4710/2020 (ΦΕΚ 4710Α/2020) και διέπουν τις διαδικασίες εγκατάστασης, λειτουργείας αλλά και δήλωσης φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα υφιστάμενα και νέα κτίρια της χώρας.  

      A. Ποια είναι η διαδικασία εγκατάστασης φορτιστών στα υπάρχοντα κτίρια

      1. Σε υφιστάμενα κτίρια, τα οποία είχαν υποχρέωση πρόβλεψης θέσεων στάθμευσης, δύναται να εγκαθίσταται νέα υποδομή καλωδίωσης σε κοινόχρηστους ή και κοινόκτητους χώρους, για την τοποθέτηση ξεχωριστής κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση σημείων επαναφόρτισης Η/Ο. Σε περιπτώσεις κτιρίων με πολλαπλές ιδιοκτησίες, για την ανωτέρω εγκατάσταση απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της απόλυτης πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών [τουλάχιστον πεντακόσια ένα χιλιοστά (501/1000)]. Η λειτουργία και ο τρόπος χρήσης του συνόλου της εγκατάστασης συμπεριλαμβάνονται σε τεχνική έκθεση ηλεκτρολόγου ή ηλεκτρολόγου μηχανικού, η οποία προσαρτάται στον κανονισμό του κτιρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Ολόκληρο το πρόγραμμα για τη διαχείριση των Δασών- AntiNero για τον προληπτικό καθαρισμό τους
      Τη μεταρρύθμιση για τη διαχείριση των δημόσιων δασών ανέλυσε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνέντευξη Τύπου, γνωστοποιώντας παράλληλα τα δάση, τα οποία αφορούν οι πρώτες διαχειριστικές μελέτες που ανατίθενται. Ακόμη, παρουσίασε την πορεία υλοποίησης του προγράμματος προληπτικών καθαρισμών δασών (AntiNero), το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη σε πληθώρα περιοχών της χώρας.

      Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Δασών, κ. Ευστάθιου Σταθόπουλου και του Γενικού Διευθυντή Δασών και Δασικού Περιβάλλοντος, κ. Ευάγγελου Γκουντούφα.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.