Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.110


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      25.870


  3. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.691


  4. mikegad

    mikegad

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      368


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/07/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. Βάζω ΑΥΤΟ το σχετικό άρθρο που διάβασα πρόσφατα
    2 points
  2. @Civil Gangster Το εδάφιο για την παράταση της σχετικής νομοθετικής διάταξης: "Ο χρόνος ισχύος των βεβαιώσεων της παρ. 1 του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 (Α’ 167) με ημερομηνία αυτοψίας από 1ης.1.2021 έως και 31η.1.2021 παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.9.2021, με δυνατότητα υπαγωγής ρύθμισης και μετά την 1η Φεβρουαρίου 2021, χωρίς υποχρέωση καταχώρισης στοιχείων ταυτότητας κτηρίου/διηρημένης ιδιοκτησίας". Επομένως, δύναται να έπεται η ρύθμιση της αυτοψίας.
    1 point
  3. Λυπάμαι αλλά οι παρανομίες δεν μου ...πάνε!
    1 point
  4. Επειδή οι κατεδαφίσεις αυθαιρέτων στην Ελλάδα είναι τόσο σπάνιες ( θα προσέλκυαν ίσως και το CNN για να απαθανατίσει το γεγονός), συμβουλή μου είναι να μη το ψάχνεις άδικα. Βάλε ένα πλαϊνό παραπέτο στην τέντα σου και τέρμα τα ...θεάματα.
    1 point
  5. Ίσως το πρόβλημα να λύνεται πολύ απλά, με ένα ...μπερντέ!
    1 point
  6. Και προτιμάτε να πληρώσετε για να μην μάθετε το sap2000, παρά να κρατήσετε και τα χρήματά σας και να αποκτήσετε μια παραπάνω δεξιότητα;; Ευκαιρία είναι τώρα που είστε φοιτήτρια να ασχοληθείτε με όλο το φάσμα του αντικειμένου που σπουδάζετε. Φαντάζομαι κάποια εξήγηση θα υπάρχει, απλά μου έκανε εντύπωση η προσέγγισή σας.
    1 point
  7. μια αιτηση με δυο υπολογισμους. ο ενας αφορα την επεκταση ο αλλος την ΔΔ
    1 point
  8. Μάλλον δεν έθεσες το ερώτημα σωστά από την αρχή. Αν κατάλαβα καλά, από τις επόμενες αναρτήσεις: Υπάρχει ένα εξ αδιαιρέτου οικόπεδο, στο οποίο ο ένας συνιδιοκτήτης έχει περιφράξει το "δικό του" τμήμα. Στο "δικό του" προσαρτάται τμήμα ομόρου. Συνεπώς, το ερώτημά σου είναι πώς αντιμετωπίζεις αυτή τη μεταβολή ορίων? Αν ναι, τότε δεν υπάρχει δικό του τμήμα (ακόμη και αν είχε γίνει σύσταση κατακορύφων ιδιοκτησιών). Το οικόπεδο είναι ενιαίο, και το προσαρτώμενο τμήμα αφορά στο όλον. Αν η ΠΕ έχει μεταγραφεί, αλλά δεν έχει καταχωριστεί η νέα κατάσταση, δες μήπως πάει με πρόδηλο. Αλλιώς, ΤΔΓΜ για το σύνολο του οικοπέδου
    1 point
  9. Παχυλές συντάξεις . . . ούτε εισιτήριο για το γήπεδο δεν θα μπορώ ν' αγοράσω . . .
    1 point
  10. 2900 για Κηφισιά. Για Σταδίου με Ομήρου, αν βλέπεις και στις 2 τότε σωστά 4750. Στην περίπτωση που βλέπεις αποκλειστικά σε Ομήρου τότε 2800
    1 point
  11. Συνάδελφε δες εδώ... https://www.google.com/maps/d/embed?mid=164h3h4nwcnVBDX7is3P9Z-50ZuQ&ll=37.98591464950291%2C23.741972572359863&z=12 Την δεύτερη να κοιτάς πχ αν γράφει 1500/1250 η ΤΖ για αυθαίρετα είναι 1250 Αν θες κυκλοφορεί και εφαρμογή για τις αξίες... Με 1€ η αναζήτηση.
    1 point
  12. Καλημέρα και καλά μας κουράγια όλων όσων έχουν να κάνουν με ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ/ΕΦΚΑ. Λείπω/δουλεύω χρόνια εξωτερικό αλλά αποφάσισα να γυρίσω. Ψάχνοντας να ξεμπερδέψω τα ασφαλιστικά μου ανακάλυψα ότι 1. έχω χρεωθεί ένα σωρό εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ/ΕΦΚΑ (περίπου 5000) για διάστημα που ήμουν έξω. Τους είχα φέρει Α1 (δεν θυμάμαι αν καλύπτει ακριβώς το διάστημα που με χρεώνουν) και πλέον ζήτησα και άλλο συμπληρωματικό Α1 από την άλλη χώρα. Θα τους το στείλω και θα ανάψω και ένα κερί να δούμε τί θα γίνει. Αυτό που με ξεπερνάει είναι ότι κάποιος θεώρησε σωστό να χρεώνει έναν άνθρωπο ο οποίος στα κιτάπια τους φαίνεται ότι είναι στο εξωτερικό, και που δεν έχει κάνει ποτέ έναρξη εργασίας. Και το κερασάκι στην τούρτα, και τους χρωστάω και είμαι ανασφάλιστος!!! Το ότι δε, ένας μηχανικός καλείται να πληρώνει τρελά λεφτά στο ταμείο έχει δεν έχει έσοδα είναι άλλο ένα σουρεαλιστικό σημείο του ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ. 2. Καλούμαι να πληρώσω συνδρομές ΤΕΕ. Πάλι για το διάστημα που ήμουν έξω. Το ΤΕΕ το οποίο μου είναι παντελώς άχρηστο (απλά μαζεύουν λεφτά για να κάνουν ακριβώς τί;) ιδιαίτερα για την ειδικότητά μου (μηχ. υπολογιστών) αφού ούτε καν δικαιώματα έργου πληροφορικής δεν υπάρχουν. Οπότε καλούμαι να πληρώσω πολύ απλά αυτό που λέμε στο δρόμο, νταβατζιλίκι, και μάλιστα για περίοδο που ούτε καν ήμουν εδώ. Γενικά έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ με αυτή την κατάσταση (περιττό να αναφέρω ότι έχω μετανοιώσει ήδη που αποφάσισα να γυρίσω Ελλάδα) και δεν ξέρω αν και πώς να το παλέψω ή απλά να θεωρήσω ότι έτσι δουλεύουν τα πράματα εδώ και ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ είναι κάτι σαν τους μπράβους που πουλάνε προστασία στα μαγαζιά και απλά τους πληρώνεις γιατί δεν έχεις επιλογή. Ξεφτίλα... Οποιαδήποτε συμβουλή καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ πολύ. Υ.Γ. Στα τηλέφωνα οι υπάλληλοι/υπεύθυνοι ξεχειλίζουν από ειρωνία και υπεροψία. Λες και σου κάνουν χάρη που σε δεχτήκανε στο κλάμπ και σε καταχρεώσανε. Αδυνατώ να συννενοηθώ με τέτοιους ανθρώπους. Υ.Γ.2 Και όλο αυτό ενώ έχουν ενοποιηθεί όλα τα ταμεία και ξέρουν μέχρι και τα παιδιά ότι τα λεφτά μας πάνε για να γεμίζουν τρύπες εδώ και εκεί και είναι μάλλον απίθανο (όσοι δεν είμαστε στα εξήντα) να τα ξαναδούμε (δλδ να πάρουμε ποτέ σύνταξη). Υ.Γ.3: Κερνάω την μέρα που θα καταργηθεί τελειωτικά όλο αυτό το ντροπιαστικό χάος/νταβατζιλίκι του ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ και το ασφαλιστικό θα απλοποιηθεί σε μισθωτούς/ελεύθερους που πληρώνουν όταν έχουν δουλειά.
    1 point
  13. Μπορεί να γίνει με την έννοια ότι υπάρχει σα δυνατότητα, ΑΝ δώσει η σχολή το χαρτί. Εσύ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μάθεις καλά όλα τα σχεδιαστικά πακέτα (όχι μόνο τα μηχανολογικά) και να πλασαριστείς σαν εξπέρ σε μια οποιαδήποτε εταιρεία με το επιχείρημα ότι θα τους απογειώσεις στην τεχνολογία. Εναλλακτικά, αν είσαι πιο καλός στα μαστορέματα, κοίτα να μάθεις κάποια σχετική τέχνη, μηχανουργός, cnc, καλούπια, 3d printers, ρομποτική, ηλεκτρονικά κλπ. Αυτοί που ζητούν μηχανικό κυρίως θέλουν την υπογραφή, για να αναλάβει κάποια ευθύνη, γι' αυτό δε σε παίρνουν. Αλλιώς μια χαρά είναι το πτυχίο σου, αρκεί να μπορείς να το υποστηρίξεις με γνώσεις: να σου πουν φτιάξε αυτό και να μπορείς να το φτιάξεις. Ειδικά σε θέματα σχεδίου με υπολογιστή, αυτός που θα σε προσλάβει πιθανόν ο ίδιος να είναι τεχνολογικά αναλφάβητος άρα θέλει κάποιον που να ξέρει να δουλέψει χωρίς εκπαίδευση και πιθανόν το κριτήριο πρόσληψης να είναι το να δώσεις εκείνη την ώρα τα φώτα σου λύνοντας ένα πρόβλημα της στιγμής.
    1 point
  14. καιτοι δεν εισαι αρκετα σαφης... να πουμε οτι: - Καθε καθετη εχει το δικο της ξεχωριστο δικαιωμα να χτισει οπως -και όποτε θέλει- και με όποια μορφη θελει μεσα στο δικο της "τμημα" Δεν συγκρινονται τα κτισματα που θα χτισθουν σε καθε ξεχωριστη καθετη -και σε διαφορετικους χρονους- ουτε μπορουν να ειναι ενιαιο αρχιτεκτονικο συνολο Ουτε η β΄[ή οι υπολοιπες στο μελλον] θα ακολουθησουν την "τεχνοτροπία " της α', που εχτισε πρωτη... Ειπαμε οτι, άλλο ειναι να εχεις 4 στρ. και να θελεις να κανεις διασπαση, οπότε ακολουθεις τις ανω διαταξεις εγκρισης απο την επιτροπη για ολα τα κτισματα στα 4 στρ. Εδω, με χτισμενες την α΄και β΄καθετη, τι να συγκρινει η Επιτροπη, οταν η α' καθετη εκανε μια α' μορφη πριν 10 χρονια και η β΄ καθετη μια διαφορετικη? Αρα, άλλο ειναι να θες να χτισεις σε μια απο τις 4 καθετες. Στην περιπτωση αυτη η Επιτροπη θα ελεγξει τα δυο κτισματα της διασπασης μονον σε αυτη την καθετη. αυτη ειναι η γνωμη μου
    1 point
  15. σωστα, θα περασει απο επιτροπη. Η καθετη αυτη ειναι νομιμη και αντιμετωπιζεται σαν "αυτοτελες" τμημα και η διασπαση περναει απο επιτροπη, όπως θα περνουσε και ενα 4 στρ. όπου θα ηθελες να κανεις διασπαση χωρις "περιεργες"...εκ πλαγιου συνδεσεις με υπογειες...περγκολες.. Διαφορετικο ειναι το θεμα οπου, εχεις ενα γηπεδο, εχεις κανει νομιμες 4 καθετες και χτιζεις μια οικοδομη σε καθε καθετη... με αποσταση μισο Δ μεταξυ τους. Στην περιπτωση αυτη, δεν εχεις διασπαση...εχεις νομιμη ανοικοδομηση μιας οικοδομης σε καθε ξεχωριστο "τμημα" και δεν χρειαζεσαι επιτροπή.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.