Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. dimamp

    dimamp

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      621


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.197


  4. zazeng

    zazeng

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.513


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/11/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Ετσι οπως τα λες ειναι.. Συγνώμη αν ξεφυγα λιγο απλα με επιασε η αγανακτηση μου χτες και με ολα αυτα που διαβασα καοως ενοχληθηκα.. Το λοιπον εγω δουλευω αλλου απλα παντα κοιτας το κΤι καλύτερο. Σου ευχομαι την επόμενη φορα να μπεις ακομα πιο δυναμικα.. Και ξέρεις κατι κουραστηκα να ελπιζω..
    2 points
  2. καθε ενας που εχει εννομο συμφερον δικαιουται να ζητησει ολα τα στοιχεια μιας τακτοποιησης Μιλας τηλεφωνικα με το ΤΕΕ, τι χρειαζεται να στείλεις] [εχει συζητηθει το θεμα ]
    2 points
  3. Version 4.00

    21.679 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  4. Version EXTENDED v21

    2.934 downloads

    Διαμορφώνει και δημιουργει PDF, 1599 ανάθεση ιδιοκτητών, ΤΕ στατικής επάρκειας, Σύμβαση έργου, περιέχει μακροεντολές, καθε σχολιασμός, ευπρόσδεκτος, ζητώ ΤΕ ένταξης, αν υπάρχει κανένα καλό υπόδειγμα, να το συμπεριλάβω... - Σήμερα 11 Ιουλίου 2021, εδώ ανέβασα μια νέα εκδοχή των δηλέσων ανάθεσης ιδιοκτήτη, λήψης γνώσεως ιδιοκτήτη και σύμβασης έργου, που θεωρώ πως είναι πιο ολοκληρωμένα και εύχρηστα... - 18/7, new v2.3
    1 point
  5. 19.942 downloads

    Ένα υπόδειγμα ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ για το Ν.4178/13, θεωρώ οτι θα είναι χρήσιμο σε αρκετούς συναδέλφους
    1 point
  6. Αναφορικά με το τι μπαίνει σαν ζώνη, είπες ότι είναι οροφοδιαμέρισμα, η αποθήκη όπως την περιγράφεις είναι στον υποκείμενο όροφο, δεν θα την έβαζα παρά θα έβγαζα ΠΕΑ για τη θ.ζ. του διαμερίσματος. Ότι συνορεύει με την ζώνη και δεν θερμαίνεται με U/2 όπως λες. Σχετικά με το U, τελικά όπως το περιγράφεις είναι προς εξ. αέρα, το ποστ που παρέθεσα νομίζω καταλήγει σε τιμή 1,92 W/m2k, οπότε νομίζω μία τιμή εκεί κοντά για την σχετικά μικρή επιφάνεια που εξετάζεις ειναι οκ.
    1 point
  7. και εγω γενικα το ανέφερα , δεν δίνετε κανένα στοιχείο για να μπορεί να υπολογιστεί ένα βασικό κόστος. Εφόσον λοιπόν έχετε εμπειρία από διαμέρισμα γιατί ρωτάτε εδώ πόσο θα κοστίσει;
    1 point
  8. Καταλαβαίνω. Εύχομαι ότι καλύτερο και σε εσένα φίλε
    1 point
  9. Ρε φίλε εγώ καταλαβαίνω τι λες. Και προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι υπάρχει μια κατάσταση στην οποία δεν μπορείς να κανεις κάτι για να την αλλάξεις. Τζάμπα χαλιέσαι. Αυτοί που είναι να μπουν θα μπουν και αυτοί που δεν θα μπουν θα καταλάβουν τι γίνεται και θα ηρεμήσουν. Δεν είναι όλη η ζωή μια θέση εργασίας. Το παλεύεις με ότι έχεις να αντιμετωπίσεις και προχωράς. Κι εγώ ήμουν από αυτούς που δεν θα συμμετέχουν στη συνέντευξη γιατί δεν έγραψα καλά. Δεν ήξερα τι βάζουν αλλά την επόμενη φορά θα είμαι πιο συνειδητοποιημένος. Πιστεύω πως δεν οφελεί σε κάτι όλο αυτό, για αυτό σου είπα καλύτερα πες τον πόνο σου σε κανένα φίλο για καφέ. Εδώ που τα γράφεις δεν νοιάζεται κανεις. Ο καθένας από εμάς κοιτάει να πετύχει και να μπει. Όπως μπορεί. Δεν γίνεται να λέμε τα αυτονόητα. Ίσως κι εσυ στη θέση τους να έκανες το ίδιο. Ίσως και όχι
    1 point
  10. πρόσεξε ότι σου γράφω υπό την προϋπόθεση με κύκλωμα υγρού και όχι αέρα. Οπότε το καλό κλπ είναι με βάση αυτό. Το καλοκαίρι δηλαδή η αίσθηση σε σύγκριση με κλιματιστικά είναι περίπου η ίδια Τον χειμώνα όμως και ανάλογα τι τύπου σώματα θα βάλεις (για να λειτουργούν και με κρύο και με ζέστη) ή αίσθηση είναι σαν το συνηθισμένα που έχεις και εσύ κάπου ζήσει εκτός και βάζεις το μοτεράκι αερισμού να λειτουργούν οπότε αλλάζει. Τώρα να σου πω πάλι ότι ένα τζάκι ρομαντικό και με την γλύκα που έχει είναι στο ΤΟΠ ένα κατά την γνώμη, δεν αλλάζει κάτι. Οι αισθήσεις γενικά στην περιγραφή τους έχουν έναν σημαντικό παράγοντα υποκειμενικότητας αλλά και συνήθειας όπως και προσαρμογής. Οπότε και οι προτάσεις που σου γράφω για το πιο καλά ισχύουν, κατά την γνώμη μου. Εσύ ως πιο ειδικός αν καταφέρεις να το τυποποιήσεις πιο καλά και πιο συγκεκριμένα θα χαρώ να το διαβάσω.
    1 point
  11. οκ. Κανένα πρόβλημα. Λογικά όμως και με βάση την ειδικότητα σου, που έχεις μεγαλύτερη εξοικείωση με περιβαλλοντικά ζητήματα, να μας ενημερώσεις περισσότερο όταν θα έχεις τα αναγκαία δεδομένα της αίσθησης ....
    1 point
  12. Διάβασε τι λέει η κάθε δήλωση στην τελευταία σελίδα κάτω κάτω. Από κει παίρνεις μόνο δήλωση κ βεβαιώσεις (στου 4495 βλέπεις και ανέβασμα αρχείων). Για κάτι παραπάνω μάλλον θα πρέπει να απευθυνθεί ο ιδιοκτήτης στο ΤΕΕ.
    1 point
  13. Και >100 να είναι απλά θα σου βγάλει παράβολο και θα προχωρήσει κανονικά, όσο δεν έχει πάει σε οριστική δεν τρέχει τπτ. Σημειωτέο τα παράβολα αφαιρούνται από το πρόστιμο.
    1 point
  14. @avgoust Η μόνωση –βάσει ΝΟΚ– δεν προσμετράται στο ύψος, εν αντιθέσει με τον ΓΟΚ. Η θεμελίωση σε υψηλότερη στάθμη δεν αποτελεί –κατ’ αρχήν– παράβαση για τον Ν. 4495/17. Εάν έχει προκύψει πρόσθετο ύψος από την μη ολοκλήρωση του περιβάλλοντος χώρου, το πρόστιμο υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Η πιλοτή είναι κοινόχρηστος χώρος, γι’ αυτό τα έξοδα πρέπει να επιβαρύνουν όλους τους ιδιοκτήτες. Η δαπάνη θα μπορούσε να περαστεί στα κοινόχρηστα. Η δήλωση υπαγωγής μπορεί να γίνει από όλους μαζί ή -για ευκολία- από τον διαχειριστή. @NonLinear_Mind Στην περίπτωση οικοδομής με οικοδομική άδεια, δεν προσμετράται το πρόσθετο ύψος που έχει προκύψει από τη μη ολοκλήρωση του περιβάλλοντος χώρου της ή από εκχωματώσεις. Το πρόστιμο υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό.
    1 point
  15. @stek Τα κοινόχρηστα μπορούν να δηλωθούν είτε με όλο το κτίριο είτε μόνα τους. Μία οριζόντια ιδιοκτησία μαζί με κοινόχρηστα, δεν γίνεται.
    1 point
  16. @the_topo Θα εκδόσεις βεβαίωση σύμφωνα με την παρ. 2γ άρθρου 83 Ν. 4495 (" οι υφιστάμενες αυθαίρετες κατασκευές ή οι εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις εμπίπτουν σε μία από τις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 82 και δεν υπάγονται σε καμία άλλη από τις περιπτώσεις του άρθρου 89). Η εξαίρεση για τα προ 55 βρίσκεται στην παρ 2α του άρθρου 82 του νόμου. Ισχύουν και τα υπόλοιπα που αναφέρει ο συνάδελφος, ότι στην τεχνική έκθεση θα αναγράψεις τα στοιχεία που αποδεικνύουν την παλαιότητα του κτίσματος ως προ 55. Στην ουσία μέσω της βεβαίωσης που χορηγείς, υπογράφεις με δική σου ευθύνη πλέον (βάσει των στοιχείων) ότι το κτίσμα προυφίσταται του 1955. Αν τυχόν έχουν γίνει μεταγενέστερες αυθαιρεσίες στο ακίνητο, αυτές θα πρέπει να δηλωθούν, οπότε θα πρέπει να κάνεις δήλωση υπαγωγής στο Ν. 4495.
    1 point
  17. Καλησπέρα,υπάρχει φύλλο καταγραφής με δηλωμένα (τ.μ.) υπέρβασης στην δήλωση?μήπως υπάρχουν μόνο λοιπές παραβάσεις?
    1 point
  18. Καλημέρα,τι θα το κάνεις Skrats?το έντυπο δεν υποβάλλεται πουθενά-μήπως εννοείς προγραμματάκι για υπολογισμό προστίμου?αν ναι ,βλέπω ένα από τον kan62,στα downloads κάνε search Πρόστιμο του Ν.4495/17 V6 και v5
    1 point
  19. Κι εγώ δεν είμαι σίγουρη αν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό:Σκέφτομαι ότι η εν λόγω διάταξη υπάρχει στον ΝΟΚ για κτίρια που θα αναγερθούν με οικοδομική άδεια και δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι σωστό να την χρησιμοποιήσεις για την αυθαίρετη επέκταση.Από την άλλη,συγκρίνεις με τους σημερινούς επιτρεπόμενους ισχύοντες όρους για το συγκεκριμένο οικόπεδο.Άρα, δικαιωματικά θα έπαιρνες την εξαίρεση μέχρι να μπορείς να εγγράψεις κάτοψη μήκους 9 μ.Καλύτερα να περιμένεις και μια άποψη ακόμη.
    1 point
  20. Δεν καταλαβαίνω πώς θα μεταβιβάσει το ένα τμήμα χωρίς προηγούμενη κατάτμηση,εφόσον σήμερα πρόκειται για ενιαίο γήπεδο με τμήμα εντός και τμήμα εκτός,όπως επίσης πώς ακριβώς βοηθάει η παρ.θ του άρθρου 82... Μήπως να έκανες μια πιο λεπτομερή περιγραφή?Αυθαιρεσίες δεν υπάρχουν στην οικοδομή?
    1 point
  21. @Charlie-καλημέρα,αν έχω καταλάβει σωστά την εργασία που θέλεις να κάνεις, απαγορεύεται από τον Κτιριοδομικό κανονισμό(άρθρο 10,παρ.9),οπότε και προφανώς δεν υπάρχει διαδικασία αδειοδότησης... 9. Στους μεσότοιχους και τους εξωτερικούς τοίχους του κτιρίου που ανεγείρονται σε επαφή με το κοινό όριο των ιδιοκτησιών απαγορεύεται η διάνοιξη ανοιγμάτων. Το μόνο που προβλέπεται είναι ρύθμιση των παραπάνω ανοιγμάτων που υπήρχαν με την Κατηγορία 3.
    1 point
  22. Καλησπέρα,νομίζω ότι η προσθήκη εξώστη σε οδηγεί σε μεταβολή του διαγράμματος κάλυψης,καθώς θα αναγκαστείς να ξαναπεράσεις τον έλεγχο ποσοστού εξωστών και συνολικού ποσοστού εξωστών+ΗΧ,αλλά περίμενε και κάποια άλλη άποψη...☺
    1 point
  23. Φαντάζομαι ότι έχει συμβεί το εξής:στο σύστημα μάλλον καταχωρήθηκαν Δήμοι και όχι περιοχές των Δήμων,καθώς το σύστημα στον γεωγραφικό εντοπισμό σταματάει την καταχώρηση πληροφορίας σε επίπεδο Δήμου και δεν θα μπορούσε να διασταυρώσει ότι μόνο η Κοινότητα που επιλέγεις είναι σε έκτακτη ανάγκη.Προφανώς λοιπόν,επειδή ο Δήμος Μαραθώνα ,δεν έχει καταχωρηθεί στην λίστα των κηρυγμένων σε έκτακτη ανάγκη ως Δήμος,παίρνεις το μήνυμα με το εμπόδιο. Τώρα θα σου πω και την λύση που σκέφτομαι,για να πας παρακάτω:Στέλνεις ένα μήνυμα στο helpdesk,και αναφέρεις ότι έχεις υπαγωγή στην Κοινότητα Νέας Μάκρης του Δήμου Μαραθώνα,που είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης με κήρυξη από το 2020,άρα τηρείς τις προϋποθέσεις καθώς το άρθρο 128 του 4759 αναφέρεται σε περιοχές... Περιμένεις απάντηση με την λύση του προβλήματος και μας πληροφορείς και εμάς για αυτήν,για να βοηθήσεις και τους συναδέλφους σου...
    1 point
  24. Καμία υποχρέωση δεν απορρέει εκ του νόμου για μια τέτοια ενέργεια. Αν αυτοβούλως κάποιος θεωρεί ότι πρέπει να ανεβάζει αναλυτικούς, προφανώς και δεν είναι λάθος. Δεν αποτελεί όμως και υποχρέωση.
    1 point
  25. Δεν είναι λάθος. πλην όμως δεν απαιτείται από καμία διάταξη η ανάρτησή του. Προσωπικά επιλέγω να μην ανεβάζω κανένα προυπολογισμό.
    1 point
  26. Bάσει των δικαιολογητικών του νόμου, η ανάρτηση του αναλυτικού προυπολογισμού στο σύστημα δηλώσεων δεν προβλέπεται. Αν θέλετε κρατήστε τον στο αρχείο σας.
    1 point
  27. Ανεβάζω τις φωτογραφίες με τα 6 σημεία. Τις πλατφόερμες τις έχω βάλει εντός κόκκινου πλαισίου. Δίνω τις συντεταγμένες σε WGS84, τοποθεσία.
    1 point
  28. Αν δεν χάνεις πολύ και είναι σύμφωνος και ο ιδιοκτήτης. Φρόντισε όμως να είσαι νομικα καλυμμένος, σε κάθε περίπτωση.
    1 point
  29. Ορθό είναι αυτό που λες συνάδελφε, γενικότερα έχω τις εξής απορίες: 1. Ο αιγιαλός πρέπει να δίνεται σε κλίμακες 1:500 άντε 1:1000. Πρακτικά, να ορίζεται η γραμμή καλύτερα από 25 εκ. Υπάρχει κανένα εχέγγυο ακρίβειας; 2. Θα είναι ελεύθερα σε μελετητές τα .dxf ώστε να τα εφαρμόσουν; 3. Οποιαδήποτε εφαρμογή στηριζόμενη σε όρθο του Κτηματολογίου έχει για μένα την έννοια της προσέγγισης...Δεν εμπιστεύομαι για δουλεια ακριβείας/τοπογραφικό διάγραμμα υπόβαθρο από το Ελληνικό Κτηματολόγιο. Έχουμε διαπιστώσει τεράστιες αποκλίσεις @jojo δώσε λεπτομέρειες για τις ασυμβατότητες!
    1 point
  30. προσοχή στον jojo! Είναι ο ιδανικότερος τοπογεωδαιτοφωτογραμμετροτηλεπισκοπιστης! Είστε τυχεροί που ΔΕΝ σας ελέγχει αυτός!
    1 point
  31. Λόγω Υ, είμαστε περίπου στις 38+ μοίρες (ή 4 μοίρες από τον παράλληλο αναφοράς της ΤΜ3 των 34 μοιρών). Το Χ υποδηλώνει πρακτικά κοντά στους μεσημβρινούς αναφοράς : 20 42 (Δυτική) ή 23 42 (Κεντρική) ή 26 42 (ανατολική). H Πρώτη και η τριτη απορρίποτνατι γιατί πέφτουν σε θάλασσα άρα μιλάμε για κεντρική. Όπως βλέπεις, προσφέρουμε και γνώσεις Γεωδαισίας, τζάμπα....Κερνάμε δε και τσιπουράκι εκλεκτό αν χρειαστεί!
    1 point
  32. Το παραπάνω μήνυμα, απευθύνεται στο συνάδελφο zavi και όχι στον ikanaris..και για να λήξει το θέμα εδώ, νόμιζα ότι αυτό το forum είναι για να γίνεται ανταλλαγή απόψεων και όχι ειρωνικά σχόλια περί αξιοπιστίας, ιδίως από νέους ανθρώπους..λυπάμαι πολύ ******************* μάλλον ikarnaris με πρόλαβες πριν κάνω τη διόρθωση
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.