Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.263


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      11.526


  3. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.866


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.339


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Θα περιμένεις να γίνει πρώτα η αποδοχή και μεταγραφή του Σ.Ε της κληρονομιάς και εν συνεχεία θα λάβεις εξουσιοδότηση από τον κληρονόμο για την έκδοση της ΗΤΚ. Για την αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτείται ΠΠΗΤΚ .
    1 point
  2. Πριν την κλήρωση για το Β' ΠΕΑ τι θα πρέπει να έχουμε? Θα πρέπει να έχουμε όλα τα τιμολόγια παρεμβάσεων, πιστοποιητικά, υπεύθυνες δηλώσεις σε ένα φάκελο για να τα παραδώσουμε στον Ενεργειακό επιθεωρητή? Θα πρέπει να έχουμε κλείσει την ΕΕΔΜΚ στο σύστημα του ΤΕΕ? κάτι άλλο που πρέπει να έχει γίνει πριν προχωρήσουμε στην κλήρωση του Β ΠΕΑ?
    1 point
  3. Από την στιγμή που υπάρχει πρόσωπο σε επαρχιακή οδό λύεται η αμφιβολία περί κοινοχρησίας (λόγω ΣτΕ). Εκτιμώ ότι μπορείς να προχωρήσεις στην έκδοση άδειας.
    1 point
  4. Ναι, δεν έχει αλλάξει τίποτα, όσο εκκρεμεί η Κ.Υ.Α της παρ.2 του Αρθ-56 του Ν-2637/98. Όμως, όσο ξεκάθαρο και να μας φαίνεται εμάς, έχουμε την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ 176/23 που απαιτεί σε κάθε περίπτωση πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κοινόχρηστο δρόμο. Με την ως τώρα νομολογία, έχει γίνει σαφές ότι οι δρόμοι αναδασμού αποτελούν κοινόχρηστους, πλην όμως, ποτέ δεν ξέρεις.... Ζήτησε προέγκριση να δούμε η Πολεοδομία θα την δώσει;
    1 point
  5. Δηλαδή και εγώ που από φοιτητής ξυπνούσα από τις 6:00 όπως και τώρα, στα 72 μου -όλο "καλησπέρα" πρέπει να λέω!!!
    1 point
  6. Τα οριζόντια στοιχεία δοκάρια πανω από τα λίθοσώματα εξαιρούνται της κάλυψης;
    1 point
  7. Δεν θέλω να σε επηρεάσω γιατί ο καθένας μας παίρνει την ευθύνη του με την υπογραφή του. Κάνε λοιπόν αυτό που σου λέει ο γνωστός σου. Δεν είναι κακό, μια παραπάνω κάλυψη είναι, δε χάλασε ο κόσμος. Σου δίνω όμως την ερμηνεία μου ότι από την παράγραφο που μου δίνεις (Κατοικίες άρθρο 1.7.3) και το ΕΝ 54 δεν προκύπτει κάπου ότι σε πυροπροστατευόμενη όδευση διαφυγής πρέπει υποχρεωτικά να μπαίνει πυρανίχνευση*. Γιατί η παράγραφος 5.3.5 " Escape route cover" του ΕΝ 54 part 14: 2021 δεν αναφέρεται σε πυροπροστατευόμενη κατά REI όδευση διαφυγής. * Στην πρώτη απάντηση που σου έδωσα τα κλιμακοστάσια τα εξέλαβα ως πυροπροστατευόμενες οδεύσεις διαφυγής. Σε περίπτωση που δεν είναι τότε θέλουν πυρανίχνευση.
    1 point
  8. θα σε παρακαλούσα να την ανεβάσεις την απάντηση της ΥΔΟΜ . (του ΤΕΕ ηταν μια προφορική διαβεβαίωση χωρις αξία ). Τα γραπτά μετράνε και καλύπτουν ολους μας . η ταπεινή μου άποψη είναι ότι δεν μπορεί να κατασκευαστεί πισίνα σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο .
    1 point
  9. 1. Η χρήση είναι ΚΑΤΟΙΚΙΑ Προσοχή ... οι χρήσεις εκτός της κατοικίας (συνεπώς και της βοηθητικής αυτής) έχουν και μεγαλύτερο παράβολο !!! 2α στα φορολογικά δηλώνουμε εμβαδά όπως θα τα δηλώναμε στην εφορία, συμβόλαια κλπ. ... καλό είναι να μετρήσουν όλα. 2β. η στέγη δηλώνεται στα φορολογικά μόνο όταν η άδεια αφορά μόνο την ανέγερση στέγης... Το δώμα είναι η ταράτσα, πού να δηλωθεί ??? αφού είναι ανοιχτός χώρος!!! 2γ. ανοιχτοί εξώστες δεν μπαίνουν στα φορολογικά. 2δ. μπαίνει στα κοινόχρηστα ή στην κατοικία, εκτός και αν θέλει κάτι άλλο ο αρμόδιος υπάλληλος της ΥΔΟΜ
    1 point
  10. Αν δεν έχεις θεωρημένη Ο.Α τότε δυστυχώς πρέπει υποχρεωτικά να ζητήσεις θεώρηση από την ΥΔΟΜ υ.γ Υπόψη ότι περίπου το 2008-9 με Υ.Α προβλέπονταν ότι οποιαδήποτε Ο.Α που είχε εκδοθεί πριν το 1989 (δηλ πριν τον Ν Λιάσκα που ανέβασε τις αμοιβές μας) μπορούσε να θεωρηθεί για ηλεκτ/ση χωρίς αυτοψία από την ΥΔΟΜ και χωρίς καταθέσεις αμοιβών κλπ -με απλή προσκόμιση της στην ΥΔΟΜ με αίτηση ηλεκτρ/σης Αν έχεις κάποια τέτοια περίπτωση μπορείς να βάλεις αυτή την θεωρημένη Ο.Α. Με τους σημερινούς νόμους αυτή η διαδικασία (κακώς για μένα) καταργήθηκε
    1 point
  11. Χαίρομαι που αναπτύσσουμε το θέμα καθότι είναι ένα ενδιαφέρον σενάριο. Η άποψή μου είναι να αποφεύγονται κατά το δυνατόν, κοινόχρηστα δίκτυα εντός ιδιόκτητων χώρων. Σε πρόσφατη μελέτη, σε ένα συγκρότημα κατοικιών με 9 πολυόροφα διαμερίσματα στο ίδιο κτήριο, σχεδιάστηκε η παραπάνω λογική, σε συνεργασία με εταιρία συστημάτων πυραν/υσης διεθνούς φήμης. Σε μικρότερα κτίρια πάλι το ίδιο θα επέλεγα, εάν το κόστος το επέτρεπε. Παρακάτω οι απαντήσεις μου, με italic. Σκοπό δεν έχω να διαφωνήσω, εξάλλου η μελέτη έχει πολλούς δρόμους, αλλά να ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε ένα θέμα που μας ενδιαφέρει. Το σύστημα που περιέγραψες το βρίσκω πολύ σωστό και ειδικά για εφαρμογές με χαμηλό κόστος είναι μονόδρομος.
    1 point
  12. Καλημέρα @vmavro, όχι, δεν έχει λογική να τοποθετηθούν ανεξάρτητα συστήματα πυρανίχνευσης σε κάθε διαμέρισμα και αναλύω: 1ον ποιος θα είναι υπεύθυνος για τόσους πολλούς πίνακες πυρανίχνευσης? Ο κάθε ιδιοκτήτης? και σε περίπτωση ενοικιαστών, ο κάθε ενοικιαστής? Επίσης πως θα εκπαιδευτούν όλοι αυτοί? θα πρέπει να έχουν γνώση τουλάχιστον των βασικών, ώστε να μπορούν να τον "διαβάσουν". 2ον, σε περίπτωση φωτιάς οι φαροσειρήνες που θα πέφτουν? Το κάθε στοιχείο του πίνακα αποτελεί μια διεύθυνση, συνεπώς δεν μπορείς να το ρίξεις σε 2-3-4 διαφορετικούς πίνακες, άρα ο κάθε πίνακας θα πρέπει να έχει τόσες φαροσειρήνες όσοι και οι ορόφοι ώστε να ειδοποιεί και τους λοιπούς κατοίκους. 3ον, τι γίνεται σε περίπτωση φωτιάς και ο ιδιοκτήτης "σωπάσει" τον πίνακα και τις φαροσειρήνες από τον πίνακα που έχει υπό την κατοχή του? Η λογική του συστήματος πυρανίχνευσης είναι να είναι κεντρικό και σε περίπτωση ανάγκης να ειδοποιούνται όλοι οι κάτοικοι μέσω των φαροσειρήνων που θα βρίσκονται στους ορόφους, άρα όχι η σκέψη για ανεξάρτητα συστήματα ανά διαμέρισμα δεν στέκει. Αυτό που κάνω εγώ είναι να χρησιμοποιώ έναν συμβατικό πίνακα πυρανίχνευσης (κυρίως λόγω κόστους) και κάθε διαμέρισμα να το ορίζω ως ανεξάρτητη ζώνη. Αναλυτικά: 1x πίνακας πυρανίχνευσης στο ισόγειο τοποθετημένος σε δωμάτιο μαζί με τον κεντρικό ηλεκτρολογικό πίνακα. 3-4x ανιχνευτές καπνού ανά διαμέρισμα (δωμάτια,κυρίως, κουζίνα) Μπουτόν σε κάθε όροφο Φαροσειρήνα σε κάθε όροφο ή και ανά 2 ανάλογα τα διαμερίσματα. Ελπίζω να βοήθησα.
    1 point
  13. @gamvro στρογγυλή σφραγίδα σε αντίγραφο άδειας σημαίνει επικυρωμένο αντίγραφο και όχι θεώρηση άδειας. Η θεώρηση είναι αυτή που περιγράφει ο Άκης και μάλιστα πρέπει να την διαβάσουμε και να βεβαιωθούμε ότι αφορά κάθε οριζόντια ιδιοκτησία με την οποία θα ασχοληθούμε, γιατί μπορεί να είναι τμηματική θεώρηση ή εργοταξιακή ή οτιδήποτε άλλο από αυτό που θέλουμε!!! Επίσης καλό είναι να κινούμαστε με βάση το θεωρημένο στέλεχος της υπηρεσίας (του αρχείου) και όχι του ιδιοκτήτη, το οποίο μπορεί να μην είναι ενημερωμένο. Και σε καμία περίπτωση δεν εμπιστευόμαστε φωτοτυπίες ή σκαναρισμένα στελέχη χωρίς την ανάγλυφη σφραγίδα αφού πρώτα διαβάσουμε προσεχτικά τη σφραγίδα της θεώρησης. Γενικά συνιστώ μεγάλη προσοχή στην έκδοση βεβαιώσεων σύνδεσης με τα δίκτυα. Αν έχετε έστω και 1% αμφιβολία για την εγκυρότητα των εγγράφων ή των διαδικασιών τότε να είστε σίγουροι 100% ότι θα προκύψει πρόβλημα πολύ σύντομα. Στην πραγματικότητα πολύ κακώς μετέφεραν την ευθύνη ελέγχου των θεωρημένων αδειών (δηλαδή πόσων ετών νομοθεσίες οφείλουμε να γνωρίζουμε ???) σε εμάς τους ιδιώτες μηχανικούς χωρίς καμία οδηγία σε αντίθεση με τις ΥΔΟΜ οι οποίες είχαν δεκάδες εγκυκλίους για κάθε νέα νομοθεσία που αφορούσε οικοδομικές άδειες και συνδέσεις με δίκτυα. Τέλος όταν έχουμε κτίσμα με Ο.Α. στο οποίο έγιναν και τακτοποιήσεις, πρώτα θα θεωρηθεί η άδεια και μετά θα γίνει οποιαδήποτε σύνδεση με τα δίκτυα. Οι οριζόντιες ιδιοκτησίες που προβλέπονταν από την άδεια συνδέονται βάσει της άδειας (περίπτωση 1β) σε συνδυασμό με την τακτοποίηση (κατατίθεται στα λοιπά στοιχεία αν απαιτείται), ενώ μόνο οι Ο.Ι. που είναι ΕΞ’ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αυθαίρετες συνδέονται με την τακτοποίηση (περίπτωση 1ε) αφού πρώτα θεωρηθεί η οικοδομική άδεια και φυσικά ανεβαίνει και αυτή στα λοιπά στοιχεία. *** Εδώ να σημειώσουμε ότι αν οι αυθαιρεσίες έγιναν ενώ η άδεια δεν είχε θεωρηθεί (και άρα ήταν σε ισχύ), τότε όλα τα ανωτέρω καλό είναι να γίνουν σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα μηχανικό ή ακόμα καλύτερα μόνο από αυτόν. Προσωπικά σε μη θεωρημένη άδεια ούτε τακτοποίηση αναλαμβάνω (εκτός και αν το ζητήσει ο επιβλέποντας μηχανικός), ούτε σύνδεση με τα δίκτυα, αν δεν φροντίσει πρώτα ο ιδιοκτήτης να λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα με τον επιβλέποντα που έχει ήδη.
    1 point
  14. Ρε τι μας βάζουν να κάνουμε. Πιο εύκολα βγάζεις από τη μύγα ξίγκι.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.