Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.432


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.101


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.224


  4. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      585


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Μας έχει απασχολήσει το θέμα εντόνως. Προσωπικά (όπως άλλωστε και πολλοί συνάδελφοι) δεν έχω καταλήξει με βεβαιότητα ότι επιτρέπεται έκδοση ΕΕΔΜΚ σε μη οικοδομήσιμο. Όμως, αν το δούμε πέρα από το κανονιστικό πλαίσιο, τι θα γίνει με χιλιάδες σπίτια που είτε χτίστηκαν σε μη άρτια μη οικοδομήσιμα γήπεδα ή αυτά έγιναν στην συνέχεια μη οικοδομήσιμα λόγω αλλαγής πολεοδομικού καθεστώτος. Θεωρώ ότι μια σωστή και λογική σκέψη είναι να επιτρέπονται εργασίες που αφορούν την υγιεινή και χρήση, δηλαδή να μπορεί ένα κτίριο να παραμένει κατοικήσιμο παρέχοντας ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στους ενοίκους του και να μην επιτρέπονται εργασίες που αφορούν προσθήκη. Για παράδειγμα θα πρέπει να είναι επιτρεπτή η εργασία χρωματισμών με χρήση ικριωμάτων, είτε η αντικατάσταση κουφωμάτων στα ίδια-υφιστάμενα ανοίγματα κλπ.
    2 points
  2. Για ΠΕΑ μόνο ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ…. Για ΜΕΑ της 4Μ….
    2 points
  3. Να μην τους ζηλεύεις καθόλου .... Οποιος βγάζει ΠΕΑ σε μισή ώρα , απλώς δεν βγάζει ΠΕΑ και το ακόμη χειρότερο θα είναι να λέει (και να πιστεύει) ότι βγάζει.... Τα βλέπουμε στα Β ΠΕΑ του Εξοικονομώ τα αστέρια του Πολυτεχνείου και των έτοιμων προγραμμάτων....... Τα έτοιμα προγράμματα για επιθεώρηση είναι (αν ξέρεις τί ακριβώς κάνεις και καταγράφεις...) μόνο σε περίπτωση κτηρίου με ΚΕΝΑΚ που πάει για ηλεκτροδότηση, αν πάρεις το αρχικό xml και είσαι τυχερός και αυτός που το είχε κάνει γνώριζε το αντικείμενο , που και αυτό είναι σπάνιο.... Καλή γνώση των ΤΟΤΕΕ και ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ για το 90% των επιθεωρήσεων..... Υ.Γ. Είμαι κάτοχος προγράμματος για να μην παρεξηγηθώ.....
    2 points
  4. Καλημέρα, γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις μάθει να κάνεις ΠΕΑ με το χέρι δεν αξίζει να αγοράσεις λογισμικό.
    2 points
  5. Μην το φιλοσοφήσουμε γιατί είναι ακόμη πιο σύνθετο. Κατά τη γνώμη μου, που έχω παρακολουθήσει τα 40/60... @tettris, στο ερώτημά σου, το πρώτο είναι ενημερώσιμο και το δεύτερο ΥΔ μόνο για τον ανίκητο του zavi.
    2 points
  6. Kατά τη γνώμη θα πρέπει να αγνοήσεις το υπόγειο, διότι είναι βοηθητικής χρήσης χώρος, δηλαδή επικουρεί την κύρια χρήση και να συγκρίνεις τις επιφάνειες καταστημάτων με αυτές της κατοικίας. Όποια επιφάνεια βγει μεγαλύτερη αυτή θα λάβεις υπόψη σου για την επικρατούσα χρήση.
    1 point
  7. 11 χρόνια βγάζω ΠΕΑ...μισή ώρα δεν έχω κάνει ΠΟΤΕ! Ζηλεύω που ακούω άλλους, καταλαβαίνεις...
    1 point
  8. Δυστυχώς δεν γνωρίζω. Αν μάθω περισσότερες λεπτομέρειες θα ενημερώσω Ελπίζω πάντως να είναι λάθος πληροφόρηση, καθώς το πρόστιμο πάει ανά παραστατικό και είναι μεγάλο Πριν από έξι μήνες πάντως σίγουρα δεν ήταν ακόμα υποχρεωτικό σύμφωνα με αυτό το video (αν και σχεδίαζαν να το κάνουν) Δεν το ανέφερα εγώ, αλλά λογιστής. Μακάρι να είναι έτσι πάντως. Η ειδική φόρμα καταχώρησης υπάρχει πάντως και για άλλους λόγους (χαρακτηρισμός εξόδων) και όχι μόνο για χειρόγραφα Αν κάποιος έχει έγκυρες πληροφορίες επί του θέματος ή μπορεί να ρωτήσει τον λογιστή του ας βοηθήσει. Προσωπικά κρατάω μόνος μου τα βιβλία και απλά μετέφερα μια πληροφορία που άκουσα από λογιστή φίλου
    1 point
  9. Το πρωί έκλεισε η διαβούλευση το βράδυ πήγε Βουλή ! https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=1b3e04f9-6f6f-466d-8da3-b154000491fe
    1 point
  10. Εκτός αντικειμενικού το 2015, άρα 900 (εκτός αν ήταν εκτός).
    1 point
  11. @ZesteR Πιθανολογώ ότι δεν έχεις οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση (λόγω του έτους που αναφέρεις) αλλά τις δυο δηλώσεις Ν. 1337 που οδηγούν σε προσωρινή αναστολή κυρώσεων μέχρι το αυθαίρετο να κριθεί οριστικά (ένταξη στη γ φάση). Αν είναι σωστή η υπόθεσή μου τότε στην ύπαρξη Ο.Α βάζεις "όχι". Αν όμως έχει οριστική εξαίρεση με απόφαση Νομάρχη τότε βάζεις "ναι" στην Ο.Α.
    1 point
  12. Άμεσα θα απαντήσω στο ερώτημα που ο ίδιος έθεσα : - Η περίπτωση 1 , περιλαμβάνει πιθανότατα πολεοδομική παράβαση, γιατί η υπέρβαση του α (στο τμήμα της κάτοψης που έχει αμφίπλευρη διεύρυνση) μπορεί να γίνει σχεδόν 4%. - Η περίπτωση 2, περιλαμβάνει πιθανότατα ΥΔ στο τμήμα της αμφίπλευρης διεύρυνσης του α (γιατί μπορεί να γίνει σχεδόν 10%). Η περίπτωση 3, περιλαμβάνει πιθανότατα πολεοδομική παράβαση. Το "πιθανότατα", σε όλες τις περιπτώσεις, αναφέρεται στο ενδεχόμενο οι συνολικές αποκλίσεις να πέφτουν κάτω από 2% (επειδή το ερώτημα τέθηκε με μικρότερο και όχι ίσο), οπότε θα είναι απολύτως νόμιμες. υγ. στο ερώτημά σου θα απαντήσω προσεχώς ... υγ1. και απαντώ @tettris: Δεν χρειαζόταν η μεταβολή x να φτάσει μέχρι το δ για να γίνει Π.Π. Και όπως ήταν η περίπτωση 1Α το πιθανότερο είναι να είναι Π.Π. όπως είπαμε παραπάνω. Τώρα που την ανέβασες πάλι, ο έλεγχος δεν θα γίνει στο δ αλλά στο β. Νότια του δ ο έλεγχος των ποσοστών γίνεται στο α και βόρεια στο β, αυτές είναι οι εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος, το δ είναι εσωτερική του διάσταση. Μετακίνησε ολόκληρο το νόμιμο περίγραμμα του 1Β ώστε να συμπέσει στην αριστερή διακεκομμένη και θα καταλάβεις τι εννοώ ...
    1 point
  13. @tettris Στη συζήτηση της παραπάνω παράθεσης, προφανώς και δεν κατέληγα στο συμπέρασμα ότι δεν ελέγχουμε το 2% των επιμέρους διαστάσεων. Έλεγα απλά ότι είναι πιο σύνθετο το θέμα και ελέγχονται όλες οι διαστάσεις του κτηρίου/ιδιοκτησίας. Ο νόμος μιλάει αναλυτικά (μάλιστα σε δύο σημεία, παρ.10 άρθρου 42 και παρ.2 άρθρου 81) για αποκλίσεις διαστάσεων και θέσης και μάλιστα τονίζει έλεγχος σε σχέση με την πραγματικότητα και τις διαστάσεις στο ΔΚ. Για να γίνει όμως πλήρως κατανοητό, τουλάχιστον μεταξύ μας, βάζω σε ένα σκαρίφημα το ερώτημα : Αν κόκκινη διακεκομμένη είναι η πραγματική κατάσταση κτηρίου/ιδιοκτησίας που ελέγχεται και μαύρο το ΔΚ, ποια περίπτωση από τις 3 είναι νόμιμη, ποια πολεοδομική παράβαση και σε ποια υπάρχει υπέρβαση δόμησης ;
    1 point
  14. Θετω τα εξης Στις αδειες με την παρεκκλιση του αρθρου 25 του ν. 1337, καθε ΥΔΟΜ ζηταει απο τον ιδιοκτητη ΥΔ οτι ελαβε γνωση των αποφασεων του ΣτΕ περι αντισυνταγματικοτητας της ρυθμισης και δηλωνει οτι δεν εχει καμμια αξιωση αποζημιωσης κατα του Δημου σε περιπτωση ακυροτητας της αδειας ή κατι παρομοιο. Το θεμα ειναι οτι αυτο το αρθρο 25 το χρησιμοποιουν σε πυκνοδομημενες περιοχες, με ανθρωπους γνωστους μεταξυ τους, ωστε καθε παροδιος θα εμπιπτει σε αυτη την κατηγορια και εν τελει δυσκολα εως καθολου θα προχωρησει σε αιτηση ακυρωσης τετοιας αδειας, την οποια και ο ιδιος εχει εκδοσει [πλεον οτι προκειται για μικροιδιοκτητες, που δεν τους περισσευουν να πληρωνουν δικηγορους και να κανουν δικαστηρια.] Επομενως, σημερα, αντι να ακυρωνουν/αρνουνται/διαφωνουν ή ό,τι αλλο κανουν οι ΥΔΟΜ για τα μπονους του ΝΟΚ, και μαλλον για λογους εντυπωσιασμου ή ψηφοθηρικους ή άλλους... το πραγματικο γεγονος ειναι οτι, σημερα, για Χ λογους υπαρχει μια αμφισβητουμενη κατασταση σχετικα με τη νομιμοτητα των αδειων με τα μπονους του ΝΟΚ η οποια θα "επιλυθει" το 2025 στην Ολομελεια του ΣτΕ. Αναρωτιεμαι, εάν οι ΥΔΟΜ, αντι να αρνουνταν την εκδοση τετοιων αδειων, εγραφαν στην αδεια πανω οτι ο αιτων ελαβε γνωση της εκκρεμοδικιας στο ΣτΕ και δηλωνει οτι "παραιτειται απο καθε αξιωση αποζηιωσης εαν η εκδοθησομενη αποφαση καταργησει/επηρεασει/τροποποιησει τις παρεκλίσεις και οτι αυτο θα αναγραφεται σε καθε μεταβιβαστικο συμβολαιο", ποιός θα ζητησει τετοια αδεια ή ποιος θα τολμησει να χτισει Και τελικα, ποιος κατασκευαστης θα τολμησει να ξεκινησει μια τετοια οικοδομη ή ποιός αγοραστης θα δεχθει να αγορασει σε μια τετοια οικοδομη, οπου η αδεια θα ειναι "αιωρουμενη" ή ποια τραπεζα θα δοσει καποιο δανειο για αγορα σε μια τετοια οικοδομη. καλημερα
    1 point
  15. Από ΤΕΕ Πελοποννήσου: 2783. Σύμφωνα με τη νομοθεσία οι μικρές παραβάσεις της κατηγορίας 3 μπορούν να συνδυαστούν με τις λοιπές παραβάσεις, προκειμένου να συνταχθεί ένας ενιαίος προϋπολογισμός. Α. Η μετακίνηση του κτιρίου σε άλλη θέση (κατηγορία 3) συνδυάζεται με τις λοιπές παραβάσεις ή πρέπει να καταγραφεί σε ξεχωριστό φύλλο καταγραφής; Ο νόμος και η εγκύκλιος 2/19 δεν εξαιρούν καμμία αυθαιρεσία της κατηγορίας 3 από τη δυνατότητα συνδυασμού αυτών με τις λοιπές παραβάσεις. Β. Πρακτικά πώς συμμετέχουν κάποιες από τις αυθαιρεσίες της κατηγορίας 3 (π.χ. αλλαγή διαστάσεων ανοιγμάτων και μετακίνηση αυτών, μετακίνηση κτηρίου σε άλλη νόμιμη θέση κ.λπ.) στον προϋπολογισμό; Μήπως γίνεται μόνο περιγραφικά στην τεχνική έκθεση χωρίς χρηματικό καταλογισμό; Α. Θα πρέπει να δηλωθεί ξεχωριστά σε άλλο φύλλο καταγραφής και να επιλεγεί η Κατηγορία 3. Β. Θα υπολογιστούν με αναλυτικό προϋπολογισμό οι εργασίες που απαιτούνται για να πραγματοποιηθούν.
    1 point
  16. Version X6.4

    92.943 downloads

    Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Με σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  17. Το πλήθος, η ασάφεια και η έλλειψη χρονοδιαγράμματος των απαιτούμενων αποφάσεων για την έναρξη εφαρμογής θυμίζουν την Ηλεκτρονική Ταυτότητα του 2010.
    1 point
  18. Καλημέρα. Μπορείς είτε να αφήσεις 2,50 μ ή 0.0 από τα όρια. Αποστάσεις βάσει ΝΟΚ δεν ισχύουν στους στάσιμους. Αν η οδός έχει χαρακτηριστεί ως κύρια τότε η γραμμή δόμησης οπισθοχωρεί κατά 3 μ από το όριο όπως αυτό ορίζεται στο ΠΔ 209/98. Επιπροσθέτως και πριν φτάσεις στο επίπεδο μελέτης, να ελέγξεις αρτιότητα/ οικοδομησιμότητα του οικοπέδου. Ποιος ο αποδεδειγμένος-συμβολαιογραφικά-χρόνος δημιουργίας του οικοπέδου; Το οικόπεδο ανήκει στο προ 23 τμήμα του στάσιμού ή στο εκτός του συνεκτικού τμήματος; Είναι όντως στάσιμος ο οικισμός συμπεριλαμβανόμενος στο ΦΕΚ 292/Δ/83; Υπάρχει καθορισμένο κέντρο με απόφαση άλλοτε κοινοτικού συμβουλίου; Το ακίνητο βρίσκεται εντός ακτίνας 800 μ από το κέντρο αυτό; Μήπως έχει κυρωθεί ΣΧΟΟΑΠ/ΓΠΣ στην περιοχή το οποίο επηρεάζει πλέον και τους στάσιμους οικισμους; Μήπως ο οικισμός έχει πλέον οριοθετηθεί και δεν ισχύει το ΦΕΚ 588/Δ/82; Η μελέτη που κάνεις για ποια χρήση προορίζεται; Εϊναι αποκλειστική κατοικία ή μικτή χρήση;
    1 point
  19. Εσύ είσαι ΟΚ….. αφήνεις τα 58 και τα πληρώνεται ο προμηθευτής ….. δεν είναι υποχρεωτικό να ζητήσεις επιδότηση για το σύνολο των τμ που μονώνεις …. εχω περίπτωση που μου έχουν δώσει απόδειξη για 148 τμ θερμομόνωσης δώματος όταν η συνολική επιφάνεια μαζί με τους εξώστες δεν ξεπερνάει τα 120 τμ…. Εδώ σας θέλω ….
    1 point
  20. Καλησπέρα κ από εμένα. Η ταπεινή μου άποψη: ΔΕΝ υπάρχει αυθαιρεσία. Θεωρητικά πρέπει να γίνει ενημέρωση φακέλου. Η δική μου προσέγγιση: αν το κτίριο είναι χαμηλής αξίας, θα αδιαφορούσα για την ενημέρωση φακέλου. Αν είναι μέσης ή και υψηλής αξίας, θα προχωρούσα σίγουρα σε ενημέρωση. Και όλα αυτά για να προλάβω συναδέφλους που σε μελλοντικό έλεγχο θα έλεγαν την αντίθετη δική τους άποψη, καθώς οι αποκλίσεις που περιγράφεις ακροβατούν στο απόλυτο άκρο των ανοχών. Υπάρχουν και συνάδελφοι που για πολύ μικρότερες αποκλίσεις γίνονται θύματα της αδυναμίας σκέψης και της ευθυνοφοβίας τους.
    1 point
  21. χρησιμοποιησε το cutepdf για εκτυπωτη (δημιουργια pdf απο αρχειο κειμενου που περιεχει το hash) Πολλοι εκτυπωτες pdf και το word δεν κανουν την επιθυμητη εκτυπωση ωστε να μπορεσει το συστημα να διαβασει το hash απο το pdf
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.