Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Σήμερα
  2. Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω περίπτωση υπαγωγής στον Ν4495 που έχει ξεκινήσει από το 2020 και ο ιδιοκτήτης έχει πληρώσει το παράβολο. Τώρα επιθυμεί την κατεδάφισή του. Δεν υπάρχει θέμα που θα πάμε σε άδεια κατεδάφισης 5 χρόνια μετά, σωστά; Μετά θα πρέπει να κατεδαφιστεί για να μπορέσω να κλείσω την δήλωση, σωστά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  3. Καλησπέρα σε όλους, Είμαι πολιτικός μηχανικός και θα ήθελα τη βοήθειά σας σε μια υπόθεση που έχω αναλάβει: Πελάτης μου διαθέτει γωνιακή μονοκατοικία εντός συγκροτήματος, η οποία σύμφωνα με την οικοδομική άδεια διαθέτει υπόγειο χώρο στάθμευσης. Ο συγκεκριμένος χώρος, όμως, έχει διαμορφωθεί ως χώρος κύριας χρήσης (χωρίς να έχει τακτοποιηθεί).Ο ιδιοκτήτης επιθυμεί να δημιουργήσει νέα θέση στάθμευσης στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου και να αιτηθεί άδεια εισόδου-εξόδου από τον δήμο. Ο δήμος ζητά κάτοψη επικυρωμένη από την Πολεοδομία, όπου να φαίνεται η νέα διαμόρφωση με τη θέση στάθμευσης, ώστε να προβεί σε έλεγχο και ύστερα να εκδώσει την άδεια εισόδου-εξόδου. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής: Η νέα διαμόρφωση στον ακάλυπτο απαιτεί έκδοση βεβαίωσης του άρθρου 30 (Ν.4495/17), παράγραφος ιστ) “διαμόρφωση δαπέδου ακάλυπτου χώρου” και ιη) “κατασκευή εντός οικοπέδου για δημιουργία χώρων εισόδου” ; Χρειάζεται έλεγχος για τα επιτρεπόμενα τ.μ. ακάλυπτου ή για την ελάχιστη φύτευση στο σύνολο του οικοπέδου λόγω της νέας διαμόρφωσης; Αν ναι, τι πρέπει να υπολογιστεί ακριβώς; Υπάρχει περιορισμός στα ελάχιστα μέτρα για την δημιουργία χώρων στάθμευσης; Στην υπόθεση μου υπάρχει χώρος 2,95*6,30 στον ακάλυπτο που θα μπορούσε να δημιουργηθεί Θ.Σ.
  4. Καλησπέρα αγαπητοί συνάδελφοι. Σε ισόγεια κατοικία με αυτοτελές υπόγειο, επι καθέτου, οπου δεν υπάρχει υπόλοιπο δόμησης, με οικοδομική άδεια το 1985, κλήθηκα να τακτοποιήσω την αυθαίρετη αλλαγή χρήσης του υπογείου (40 τ.μ.), το οποίο έχει γίνει κατοικία. Απο την αυτοψία εντοπίζω υπέρβαση 5 τ.μ. Επίσης, το ύψος εσωτερικά κατα αναντισχοιχία με την άδεια και τον νοκ είναι 1.80 μ. Η οροφή βρίσκεται 1,00 μ. ψηλότερα από την οριστική στάθμη του εδάφους κατα αναντιστοιχία με την τομή της άδειας που βλέπω οτι ειναι 1.50. Το οικόπεδο είναι εντός οικισμού και έχει γίνει σύσταση οπου ισόγειο και υπόγειο ανήκουνσε διαφορετικούς ιδιοκτήτες. Θα μπορούσα να βάλω ενα φ.κ. αλλαγή χρήσης κατηγορία τέσσερα με το συνολικό εμβαδόν ; Την διαφορά στο εσωτερικό ύψος πως να την αντιμετωπίσω, ειναι κατηγορία 3; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  5. ''αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια, ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση'' αν είσαι εδώ τότε κατ.4
  6. Συνάδελφοι υπόγειο το οποίο αλλαξε χρήση σε τέτοια κατοικίας με πλήρη έκθεση εκτός εδάφους και η οποία επιφάνεια ειναι πανω απο 20% σ.δ - θα προσμετρήσει στον σδ -αλλά επειδή συνδέεται λειτουργικά με τον υπερκείμενο οροφο (δεν αποτελεί αυτοτελη χώρο ) καταχωρείται ως αυθαίρεσία κατηγ 4 αντι 5 (κατά την τροποποίηση ν 4759) ??
  7. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών με στόχο την αποτροπή εκδήλωσης πυρκαγιών σε δάση, δασικές, χορτολιβαδικές και αγροτικές εκτάσεις, πάρκα και άλση πόλεων και οικιστικών περιοχών, περιοχές με ειδικό καθεστώς προστασίας, καθώς και σε λοιπούς χώρους που βρίσκονται πλησίον αυτών και σε οικοπεδικούς χώρους, επισημαίνονται τα εξής: 1. Κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο, από την ανάλυση των μέχρι σήμερα στατιστικών στοιχείων, διαπιστώνεται σημαντικός αριθμός ενάρξεων πυρκαγιών, εξαιτίας δραστηριοτήτων και εργασιών στην ύπαιθρο που περιλαμβάνουν το άναμμα, τη χρήση και διατήρηση πυρός, την εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα, ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών. Ενδεικτικά, από 01.01.2025 έχουν επιβληθεί περισσότερα από 600 διοικητικά πρόστιμα για παραβάσεις διατάξεων πρόληψης πυρκαγιών σε δασικές, αγροτικές και συναφείς εκτάσεις και οικοπεδικούς χώρους εκ των οποίων αρκετές εξελίχθηκαν σε δασικές πυρκαγιές. Στο πλαίσιο της αποτροπής εκδήλωσης πυρκαγιών στην ύπαιθρο τονίζεται ότι: Απαγορεύεται η καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης (κλαδεμάτων, υπολειμμάτων καλλιέργειας, ξηρών χόρτων κτλ.), απορριμμάτων και εν γένει η χρήση φωτιάς στην ύπαιθρο ανεξαρτήτου δείκτη επικινδυνότητας. Απαγορεύονται οι θερμές εργασίες όταν ο δείκτης επικινδυνότητας είναι κατηγορίας 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού), καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων. Ως θερμές εργασίες νοούνται οι εργασίες που παράγουν σπινθήρες ή περιλαμβάνουν γυμνή φλόγα/θερμότητα, όπως ηλεκτροσυγκόλληση, οξυγονοκόλληση, κοπή, λείανση, χρήση φλόγας ή ηλεκτρικού τόξου, καθώς και χρήση εξοπλισμού που προκαλεί θερμότητα, φλόγα ή σπινθήρα. Απαγορεύεται η καύση ειδών πυροτεχνίας στην ύπαιθρο όταν ο δείκτης επικινδυνότητας, είναι κατηγορίας 3 (υψηλή), 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων. Απαγορεύεται το κάπνισμα μελισσών όταν ο δείκτης επικινδυνότητας είναι κατηγορίας 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων Περισσότερες πληροφορίες για τις απαγορευμένες ή/και επιτρεπόμενες, υπό προϋποθέσεις, ενέργειες, δραστηριότητες και εργασίες με τη λήψη μέτρων πυροπροστασίας περιλαμβάνονται στην 9η/2024 Πυροσβεστική Διάταξη (ΦΕΚ Β’ 2387). Επισημαίνουμε ότι, η μη τήρηση των διαλαμβανομένων στα ανωτέρω, επισύρει υψηλά διοικητικά πρόστιμα που ανέρχονται μέχρι του ποσού των 50.000 ευρώ σύμφωνα με τα οριζόμενα στην 19η /2024 πυροσβεστική διάταξη (Β΄2550). 2. Επιπροσθέτως υπενθυμίζεται ότι ο νέος Ποινικός Κώδικας απαγορεύει ρητά τη διατήρηση φωτιάς, την εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα ή ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών σε δάση, δασικές εκτάσεις, πάρκα, άλση, χορτολιβαδικές και αγροτικές εκτάσεις σε ημέρες που ο δείκτης επικινδυνότητας, είναι 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) και οι παραβάτες τιμωρούνται με ποινές φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον 10.000 ευρώ. Αν από τις ανωτέρω ενέργειες προκληθεί σοβαρή πυρκαγιά τότε ο υπαίτιος διώκεται σε βαθμό κακουργήματος. Περαιτέρω, ο εμπρησμός βάσει του νέου Ποινικού Κώδικα τιμωρείται με φυλάκιση ή κάθειρξη χωρίς ανασταλτικό χαρακτήρα και χωρίς δυνατότητα εξαγοράς της ποινής και επιπλέον χρηματική ποινή έως 200.000 ευρώ. Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες τιμωρούνται επίσης ως κακούργημα, ενώ στις περιπτώσεις εμπρησμού σε δάση από τις οποίες προκλήθηκε πυρκαγιά που είχε ως αποτέλεσμα θάνατο ή βαριά σωματική βλάβη ή εξαπλώθηκε σε μεγάλη έκταση δημεύεται κατά την κρίση του δικαστηρίου η περιουσία ή τμήμα περιουσίας του υπαίτιου.
  8. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών με στόχο την αποτροπή εκδήλωσης πυρκαγιών σε δάση, δασικές, χορτολιβαδικές και αγροτικές εκτάσεις, πάρκα και άλση πόλεων και οικιστικών περιοχών, περιοχές με ειδικό καθεστώς προστασίας, καθώς και σε λοιπούς χώρους που βρίσκονται πλησίον αυτών και σε οικοπεδικούς χώρους, επισημαίνονται τα εξής: 1. Κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο, από την ανάλυση των μέχρι σήμερα στατιστικών στοιχείων, διαπιστώνεται σημαντικός αριθμός ενάρξεων πυρκαγιών, εξαιτίας δραστηριοτήτων και εργασιών στην ύπαιθρο που περιλαμβάνουν το άναμμα, τη χρήση και διατήρηση πυρός, την εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα, ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών. Ενδεικτικά, από 01.01.2025 έχουν επιβληθεί περισσότερα από 600 διοικητικά πρόστιμα για παραβάσεις διατάξεων πρόληψης πυρκαγιών σε δασικές, αγροτικές και συναφείς εκτάσεις και οικοπεδικούς χώρους εκ των οποίων αρκετές εξελίχθηκαν σε δασικές πυρκαγιές. Στο πλαίσιο της αποτροπής εκδήλωσης πυρκαγιών στην ύπαιθρο τονίζεται ότι: Απαγορεύεται η καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης (κλαδεμάτων, υπολειμμάτων καλλιέργειας, ξηρών χόρτων κτλ.), απορριμμάτων και εν γένει η χρήση φωτιάς στην ύπαιθρο ανεξαρτήτου δείκτη επικινδυνότητας. Απαγορεύονται οι θερμές εργασίες όταν ο δείκτης επικινδυνότητας είναι κατηγορίας 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού), καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων. Ως θερμές εργασίες νοούνται οι εργασίες που παράγουν σπινθήρες ή περιλαμβάνουν γυμνή φλόγα/θερμότητα, όπως ηλεκτροσυγκόλληση, οξυγονοκόλληση, κοπή, λείανση, χρήση φλόγας ή ηλεκτρικού τόξου, καθώς και χρήση εξοπλισμού που προκαλεί θερμότητα, φλόγα ή σπινθήρα. Απαγορεύεται η καύση ειδών πυροτεχνίας στην ύπαιθρο όταν ο δείκτης επικινδυνότητας, είναι κατηγορίας 3 (υψηλή), 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων. Απαγορεύεται το κάπνισμα μελισσών όταν ο δείκτης επικινδυνότητας είναι κατηγορίας 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) καθώς και τις λοιπές ημέρες χωρίς την τήρηση των προβλεπόμενων προληπτικών μέτρων, όρων και προϋποθέσεων Περισσότερες πληροφορίες για τις απαγορευμένες ή/και επιτρεπόμενες, υπό προϋποθέσεις, ενέργειες, δραστηριότητες και εργασίες με τη λήψη μέτρων πυροπροστασίας περιλαμβάνονται στην 9η/2024 Πυροσβεστική Διάταξη (ΦΕΚ Β’ 2387). Επισημαίνουμε ότι, η μη τήρηση των διαλαμβανομένων στα ανωτέρω, επισύρει υψηλά διοικητικά πρόστιμα που ανέρχονται μέχρι του ποσού των 50.000 ευρώ σύμφωνα με τα οριζόμενα στην 19η /2024 πυροσβεστική διάταξη (Β΄2550). 2. Επιπροσθέτως υπενθυμίζεται ότι ο νέος Ποινικός Κώδικας απαγορεύει ρητά τη διατήρηση φωτιάς, την εκτέλεση θερμών εργασιών, τη χρήση συσκευών που προκαλούν σπινθήρα ή ειδών πυροτεχνίας ή βεγγαλικών σε δάση, δασικές εκτάσεις, πάρκα, άλση, χορτολιβαδικές και αγροτικές εκτάσεις σε ημέρες που ο δείκτης επικινδυνότητας, είναι 4 (πολύ υψηλή) ή 5 (κατάσταση συναγερμού) και οι παραβάτες τιμωρούνται με ποινές φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον 10.000 ευρώ. Αν από τις ανωτέρω ενέργειες προκληθεί σοβαρή πυρκαγιά τότε ο υπαίτιος διώκεται σε βαθμό κακουργήματος. Περαιτέρω, ο εμπρησμός βάσει του νέου Ποινικού Κώδικα τιμωρείται με φυλάκιση ή κάθειρξη χωρίς ανασταλτικό χαρακτήρα και χωρίς δυνατότητα εξαγοράς της ποινής και επιπλέον χρηματική ποινή έως 200.000 ευρώ. Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες τιμωρούνται επίσης ως κακούργημα, ενώ στις περιπτώσεις εμπρησμού σε δάση από τις οποίες προκλήθηκε πυρκαγιά που είχε ως αποτέλεσμα θάνατο ή βαριά σωματική βλάβη ή εξαπλώθηκε σε μεγάλη έκταση δημεύεται κατά την κρίση του δικαστηρίου η περιουσία ή τμήμα περιουσίας του υπαίτιου. View full είδηση
  9. 2 χρόνια μετά. Ο ορισμός του μοιράζω λεφτά χωρίς πραγματικό σχέδιο.
  10. Οι δασικές πυρκαγιές αποτελούν άκρως καταστροφικό παράγοντα για τα δασικά οικοσυστήματα της χώρας μας. Ιδιαίτερα κατά τα τελευταία έτη, παρατηρείται εκδήλωση σφοδρότερων και ανεξέλεγκτων πυρκαγιών, καθώς επικρατούν ακραίες καιρικές συνθήκες εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, που καθιστούν πιο δύσκολο το έργο της δασοπυρόσβεσης. Η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο λόγω της σημαντικής αλλαγής των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών που έχουν συντελεστεί στη χώρα μας κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Για την αντιμετώπισή τους απαιτείται μια ολιστική προσέγγιση του προβλήματος με την εμπλοκή και συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων αλλά και της κοινωνίας των πολιτών. Το κύριο βάρος αυτής της προσπάθειας θα πρέπει να δοθεί στην πρόληψη, με τη στοχευμένη διαχείριση της καύσιμης ύλης σε όλες τις περιοχές υψηλής επικινδυνότητας, τη διαρκή επιτήρηση των περιοχών αυτών και την έγκαιρη επέμβαση και προσβολή κάθε εκδηλούμενης πυρκαγιάς σε χρόνο μικρότερο των 15 λεπτών. Κάθε θετικό μέτρο προς την κατεύθυνση αυτή, έχει και θα έχει τη στήριξη και ενθάρρυνση της Ελληνικής Δασολογικής Εταιρείας για τη συνεχή και συνεπή μελλοντική εφαρμογή του. Τέτοια μέτρα είναι ο χειρισμός της καύσιμης ύλης κατά μήκος των οδών, πέριξ των οικισμών και άλλων σημαντικών υποδομών και εγκαταστάσεων, των κρίσιμης σημασίας οικοσυστημάτων και λεκανών απορροής καθώς και η σύνταξη διαχειριστικών μελετών και μελετών αντιπυρικής προστασίας για όλα τα δάση της χώρας μας και η συνεπής εφαρμογή τους. Η βιοποικιλότητα της χώρας μας δεν απειλείται από τα μέτρα αντιπυρικής προστασίας, τα οποία σκοπό έχουν την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων, των οικισμών, των υποδομών και του πληθυσμού. Η χώρα μας έγκαιρα οριοθέτησε το 30% περίπου της επικράτειάς της, στο οποίο προτεραιότητα έχει η προστασία της βιοποικιλότητας. Οι περιοχές αυτές χρειάζονται συστηματική παρακολούθηση, εκπόνηση ειδικών διαχειριστικών σχεδίων και μελετών αντιπυρικής προστασίας, περιοδική επικαιροποίησή τους και στο πλαίσιο αυτών, πρόβλεψη και εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων ενεργού διαχείρισης. Οι Δασικές Υπηρεσίες θα πρέπει να στελεχωθούν και να χρηματοδοτηθούν επαρκώς, προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στο δύσκολο έργο της προστασίας και διαχείρισης των δασικών οικοσυστημάτων. Στην προσπάθεια υλοποίησης όλων των παραπάνω, κρίνεται απαραίτητη η συνεννόηση, η συνεργασία, η οργάνωση και η ανιδιοτελής συμβολή όλων των φορέων και των μελών της ελληνικής κοινωνίας για την αποτελεσματική προστασία της όμορφης χώρας μας από τη λαίλαπα των μεγαπυρκαγιών, που απειλούν με αφανισμό τα πολύτιμα δασικά οικοσυστήματά της. View full είδηση
  11. Οι δασικές πυρκαγιές αποτελούν άκρως καταστροφικό παράγοντα για τα δασικά οικοσυστήματα της χώρας μας. Ιδιαίτερα κατά τα τελευταία έτη, παρατηρείται εκδήλωση σφοδρότερων και ανεξέλεγκτων πυρκαγιών, καθώς επικρατούν ακραίες καιρικές συνθήκες εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, που καθιστούν πιο δύσκολο το έργο της δασοπυρόσβεσης. Η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμη περισσότερο λόγω της σημαντικής αλλαγής των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών που έχουν συντελεστεί στη χώρα μας κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Για την αντιμετώπισή τους απαιτείται μια ολιστική προσέγγιση του προβλήματος με την εμπλοκή και συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων αλλά και της κοινωνίας των πολιτών. Το κύριο βάρος αυτής της προσπάθειας θα πρέπει να δοθεί στην πρόληψη, με τη στοχευμένη διαχείριση της καύσιμης ύλης σε όλες τις περιοχές υψηλής επικινδυνότητας, τη διαρκή επιτήρηση των περιοχών αυτών και την έγκαιρη επέμβαση και προσβολή κάθε εκδηλούμενης πυρκαγιάς σε χρόνο μικρότερο των 15 λεπτών. Κάθε θετικό μέτρο προς την κατεύθυνση αυτή, έχει και θα έχει τη στήριξη και ενθάρρυνση της Ελληνικής Δασολογικής Εταιρείας για τη συνεχή και συνεπή μελλοντική εφαρμογή του. Τέτοια μέτρα είναι ο χειρισμός της καύσιμης ύλης κατά μήκος των οδών, πέριξ των οικισμών και άλλων σημαντικών υποδομών και εγκαταστάσεων, των κρίσιμης σημασίας οικοσυστημάτων και λεκανών απορροής καθώς και η σύνταξη διαχειριστικών μελετών και μελετών αντιπυρικής προστασίας για όλα τα δάση της χώρας μας και η συνεπής εφαρμογή τους. Η βιοποικιλότητα της χώρας μας δεν απειλείται από τα μέτρα αντιπυρικής προστασίας, τα οποία σκοπό έχουν την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων, των οικισμών, των υποδομών και του πληθυσμού. Η χώρα μας έγκαιρα οριοθέτησε το 30% περίπου της επικράτειάς της, στο οποίο προτεραιότητα έχει η προστασία της βιοποικιλότητας. Οι περιοχές αυτές χρειάζονται συστηματική παρακολούθηση, εκπόνηση ειδικών διαχειριστικών σχεδίων και μελετών αντιπυρικής προστασίας, περιοδική επικαιροποίησή τους και στο πλαίσιο αυτών, πρόβλεψη και εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων ενεργού διαχείρισης. Οι Δασικές Υπηρεσίες θα πρέπει να στελεχωθούν και να χρηματοδοτηθούν επαρκώς, προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στο δύσκολο έργο της προστασίας και διαχείρισης των δασικών οικοσυστημάτων. Στην προσπάθεια υλοποίησης όλων των παραπάνω, κρίνεται απαραίτητη η συνεννόηση, η συνεργασία, η οργάνωση και η ανιδιοτελής συμβολή όλων των φορέων και των μελών της ελληνικής κοινωνίας για την αποτελεσματική προστασία της όμορφης χώρας μας από τη λαίλαπα των μεγαπυρκαγιών, που απειλούν με αφανισμό τα πολύτιμα δασικά οικοσυστήματά της.
  12. Χθες
  13. https://maps.app.goo.gl/WEMWMwsuq3sKSQuR8 παρακαλώ για τιμή ζώνης 20.1.2016 στην οδό αγίας σοφίας στη Ναύπακτο.
  14. Αν κανένας από τους όμορους ιδιοκτήτες δεν έχει δηλώσει δικαιώματα ή δεν έχει κινήσει διαδικασία εξαγοράς, τότε ο δρόμος πιθανότατα διατηρεί τον κοινόχρηστο χαρακτήρα του. Το σημαντικό είναι αν έχει γίνει αυτοψία από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Περιφέρειας, ώστε να τεκμηριωθεί επίσημα η υφιστάμενη κατάσταση. Χωρίς τέτοια αυτοψία, δύσκολα μπορεί να προχωρήσει οποιαδήποτε διαδικασία αλλαγής χρήσης ή εξαγοράς.
  15. Σα να αρχιζω να αλλαζω γνωμη...! Δηλαδή εάν γίνει η αγοραπωλησία και ο νέος ιδιοκτήτης πάει να βγάλει άδεια,πιστέυετε οτι δέν θα έχει πρόβλημα που ο δρόμος δεν είναι διανοιγμένος? Διότι θα έχει ενα τοπογραφικό που θα λέει ότι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο.
  16. 13 χρόνια μετά !! nodaki, εάν ξαναπεράσεις από την Μεταμόρφωση ... Στις εναέριες γραμμές το κάνουν για λόγους μηχανικής αντοχής, για να πλέκονται σαν συρματόσχοινο/ σχοινί, και να "κρατάει το ένα το άλλο". Στις προηγούμενες αναρτήσεις συναδέλφων : η συστροφή μεγάλων μονοπολικών καλωδίων, έχει αποτέλεσμα σίγουρα για την βελτίωση όσον αφορά αρμονικές, π.χ. εάν τα καλώδια συνδέουν κινητήρες σε μεγάλα inverter, π.χ. 770 KVA, έχω δει βελτίωση. Ακόμη καλύτερα αποτελέσματα υπάρχουν όταν η συστροφή , σε περιπτώσεις πολλών μονοπολικών καλωδίων ανά φάση, γίνεται ανά φάση, δηλ. "ανακατεύοντας" τα καλώδια διαφορετικών φάσεων. Αυτό, σε περίπτωση βέβαια που τα καλώδια είναι τοποθετημένα "παράλληλα" το ένα δίπλα στο άλλο.. Τώρα , εάν έχει γίνει κακώς εννοούμενη "οικονομία" στην σχάρα, και τα καλώδια "καβαλικεύουν", είναι επίσης πολύ χρήσιμη (η συστροφή), διότι έτσι υπάρχει καλύτερη ομογενοποίηση της θερμοκρασίας των, δηλ. δεν "ψήνεται" συνεχώς το ίδιο καλώδιο που είναι τελευταίο επάνω (από την θερμοκρασία των από κάτω).
  17. Ναι. Η πιστοποίηση αφορά & όλο το φωτιστικό μονταρισμένο & τα επιμέρους εξαρτήματα με πιστοποίηση κατασκευαστή. Θα επανέλθω με ότι νεότερο έχω. & πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
  18. Καλησπέρα, α) οι κλέμες στην μικρή φωτογραφία είναι οι ακροδέκτες του θερμίστορ, (=αισθητήρες θερμοκρασίας θετικού συντελεστή), δηλ. αντίσταση μεταβλητή ως προς την θερμοκρασία. Ενώ σε "κανονικές" για κινητήρα θερμοκρασίες παρουσιάζουν χαμηλή τιμή, με την αύξηση της θερμοκρασίας η τιμή της αντίστασης αυξάνεται "εκθετικά", δηλ. πολύ και πολύ γρήγορα. Σε συνδυασμό με "ρελέ θερμίστορ" , π.χ. ΑΒΒ CM-MSS, μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις ώστε να σταματά τον κινητήρα σε περίπτωση ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ των τυλιγμάτων, είτε αυτή συμβαίνει από υπερφόρτιση/υπερένταση, αλλά είτε από πρόβλημα ψύξης του κινητήρα, π.χ. χαλασμένη φτερωτή, σκόνη κ.λ.π. β) εάν έχεις ήδη soft starter or drive/ "inverter" , τότε συνδέεις απλά μόνον στην μια σειρά τυλιγμάτων (3 τυλίγματα = 6 άκροδέκτες), κατά προτίμηση της "γρήγορης". Δεν φαίνεται η αρίθμηση/ σήμανση στην φωτογραφία για να βοηθήσω περισσότερο..
  19. Ψηφιακή πλατφόρμα για την παρακολούθηση των ρεμάτων του νομού Θεσσαλονίκης πρόκειται να δημιουργήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο πλαίσιο αυτό θα διενεργηθεί ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για τη σύνταξη μητρώου ρεμάτων και τη δημιουργία ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος για τη διαχείρισή τους. Η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης ενέκρινε τον τρόπο δημοπράτησης του έργου από την Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων ενώ, όπως δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας, με τον τρόπο αυτό θα γίνεται καλύτερα και αποτελεσματικότερα ο προγραμματισμός των υπηρεσιών για τους καθαρισμούς που θα δρομολογούνται. Αναλυτικότερα, ο κ. Γιουτίκας τόνισε: «Σήμερα σε ό,τι αφορά τους δρόμους υπάρχει κατάλογος, υπάρχει χαρτογράφηση, υπάρχει απεικόνιση, υπάρχει ονοματοδοσία, ποιος δρόμος πάει πού, από πού ξεκινάει και πού τελειώνει. Αυτό δυστυχώς δεν υπάρχει στα ρέματα της Θεσσαλονίκης. Δηλαδή, πέρα από τα ρέματα που έχουν διευθετηθεί όλα αυτά τα χρόνια και υπάρχουν σχέδια, υπάρχουν πάρα πολλά άλλα ρέματα ή ίχνη ρεμάτων που τα βρίσκουμε μπροστά μας. Ενώ έχουμε διαγωνισμούς για καθαρισμούς κανονικών ρεμάτων και ζητάμε από τους δήμους να μας κάνουν μια ιεράρχηση των αναγκών τους, βλέπουμε ότι συνέχεια ζητούν καθαρισμούς και από άλλα ρέματα, τα οποία δεν έχουν καν όνομα δεν ξέρουμε από πού ξεκινούν, από πού αρχίζουν». Τι θα γίνει στο πλαίσιο του έργου Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, θα καταγραφούν και θα χαρτογραφηθούν τα ρέματα, θα αναζητηθούν εκείνα που δεν έχουν διευθετηθεί και οριοθετηθεί μέχρι σήμερα, θα χρησιμοποιηθούν δορυφορικές εικόνες από κάποιες δεκαετίες πριν για να καταγραφεί η αρχική κατάσταση και η εξέλιξή της κατά τη διάρκεια των χρόνων, ενώ θα πετάξει και drone πάνω από όλα τα ρέματα για να διαπιστωθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε όλο το μήκος όλων των ρεμάτων. Στη συνέχεια οι φάκελοι θα ψηφιοποιηθούν και θα έχουν ηλεκτρονική μορφή, για να χρησιμοποιούνται όταν πρέπει να γίνει μια αναδρομή στο παρελθόν ή να ξεκινήσει ο προγραμματισμός των μελλοντικών καθαρισμών. Εξάλλου θα αναπτυχθεί αλγόριθμος ανάλυσης μεταφορών και αποθέσεων, ο οποίος θα δοκιμαστεί και θα βελτιστοποιηθεί σε επιλεγμένες περιοχές. Με τον τρόπο αυτό θα παραχθούν επικαιροποιημένα αποτελέσματα, τα οποία θα συνοδεύονται από τεχνική τεκμηρίωση και οδηγίες χρήσης για την ορθή αξιοποίησή τους. Ο κ. Γιουτίκας διευκρίνισε ότι ο ανάδοχος θα αναλάβει την υποχρέωση να συνεργαστεί και με τους δήμους, οι οποίοι έχουν εικόνα για την κάθε περιοχή. Η μεγαλύτερη σε έκταση Περιφερειακή Ενότητα Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στη σχετική εισήγηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας, η Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη σε έκταση Περιφερειακή Ενότητα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η ψηφιακή της παρακολούθηση θα αφορά ρέματα με λεκάνες απορροής που βρίσκονται εντός των ορίων του Υδατικού Διαμερίσματος Κεντρικής Μακεδονίας (EL10-EL11) και έχουν επιλεχθεί από την αρμόδια υπηρεσία βάσει του βαθμού σημαντικότητάς τους. Πιο συγκεκριμένα θα ελεγχθούν τα ρέματα Σχολαρίου, Ενωτικής και Διώρυγας Διαχείρισης, Λαγκαδικίων, Ευαγγελισμού, Ανάληψης, Δρακοντίου, Κολχικού, Μπογδάνα, Ασσήρου, Δαφνούντα, Νυμφόπετρας, ΤΟΕΒ Νυμφόπετρας, Μεγάλης Βόλβης, Πλατάνου Μεγάλης Βόλβης, Αποστόλου Θωμά Μεγάλης Βόλβης, Γηπέδου Μικρής Βόλβης, Στρατοπέδου Ρεντίνας, Μοδίου, Μπιλιάνη, Μελισσουργού, Βαρβάρας, Απολλωνίας, Μεγάλου Ρέματος, Ρήχειου, Μηλιών, Δηπέδου Σταυρού, Δυτικού Σταυρού, Σχολείου Ασπροβάλτας, ΚΑΑΥ Ασπροβάλτας, Ξηρολάκκι, Ζαγκλιβερίου, Ντράου Ντα, Αδάμ, Κοιμητηρίων Γερακαρούς, Βασιλουδίου, Αγίου Βασιλείου, Καβαλαρίου, Λευκούδας, Ανατολικού Αρέθουσας, Λίμνης, Γηπέδου Αρέθουσας, Φιλαδελφείου - Ξηροποτάμου, Ασκού, Πολυδενδρίου, Βαϊοχωρίου, Μελισσοχωρίου, Νεοχωρούδας, Κριθιάς, Μονολόφου, Μεσημερίου, Προσκόπων Επανομής, Παραλίας Επανομής, Ανθεμούντα και Ανθεμούντα 2. Τρεις κύριες λεκάνες απορροής Η κατανομή των ρεμάτων αντιστοιχεί σε τρεις κύριες λεκάνες απορροής: του Γαλλικού (στο βορειοδυτικό τμήμα), της Χαλκιδικής (στο κεντρικό και νότιο τμήμα) και του Στρυμόνα (στο ανατολικό τμήμα). Η πλειονότητα των ρεμάτων εντοπίζεται εντός της λεκάνης απορροής της Χαλκιδικής, γεγονός που αντανακλά τη γεωμορφολογική ποικιλότητα και την έντονη υδρολογική δραστηριότητα της περιοχής. Παράλληλα, αρκετά ρέματα βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση με οικισμούς ή ακόμη και τα διασχίζουν, δημιουργώντας σημαντικές περιβαλλοντικές και πολεοδομικές προκλήσεις που σχετίζονται με τη διαχείριση υδάτινων πόρων, την αντιπλημμυρική προστασία και την αειφόρο ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων. Η ψηφιακή πλατφόρμα, μέρος του σχεδιασμού διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας Η ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης ρεμάτων θα ενσωματωθεί στο γενικότερο σχεδιασμό διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας, όπως αυτός περιγράφεται στους Χάρτες Επικινδυνότητας Πλημμύρας και στα Σχέδια Διαχείρισης Κινδύνων Πλημμύρας. Επιπλέον, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει ένα κρίσιμο εργαλείο για την ενίσχυση του σχεδιασμού και της διαχείρισης της αντιπλημμυρικής προστασίας. Το σύστημα που θα δημιουργηθεί θα επιτρέπει την απεικόνιση, διαχείριση και εξαγωγή των δεδομένων, ενώ παράλληλα θα διασφαλιστεί η εκπαίδευση του αρμόδιου προσωπικού στη χρήση και λειτουργία του. Η φιλοξενία της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί είτε στις εγκαταστάσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είτε στην υποδομή G-Cloud (Government Cloud). View full είδηση
  20. Ψηφιακή πλατφόρμα για την παρακολούθηση των ρεμάτων του νομού Θεσσαλονίκης πρόκειται να δημιουργήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο πλαίσιο αυτό θα διενεργηθεί ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για τη σύνταξη μητρώου ρεμάτων και τη δημιουργία ηλεκτρονικού πληροφοριακού συστήματος για τη διαχείρισή τους. Η Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης ενέκρινε τον τρόπο δημοπράτησης του έργου από την Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων ενώ, όπως δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας, με τον τρόπο αυτό θα γίνεται καλύτερα και αποτελεσματικότερα ο προγραμματισμός των υπηρεσιών για τους καθαρισμούς που θα δρομολογούνται. Αναλυτικότερα, ο κ. Γιουτίκας τόνισε: «Σήμερα σε ό,τι αφορά τους δρόμους υπάρχει κατάλογος, υπάρχει χαρτογράφηση, υπάρχει απεικόνιση, υπάρχει ονοματοδοσία, ποιος δρόμος πάει πού, από πού ξεκινάει και πού τελειώνει. Αυτό δυστυχώς δεν υπάρχει στα ρέματα της Θεσσαλονίκης. Δηλαδή, πέρα από τα ρέματα που έχουν διευθετηθεί όλα αυτά τα χρόνια και υπάρχουν σχέδια, υπάρχουν πάρα πολλά άλλα ρέματα ή ίχνη ρεμάτων που τα βρίσκουμε μπροστά μας. Ενώ έχουμε διαγωνισμούς για καθαρισμούς κανονικών ρεμάτων και ζητάμε από τους δήμους να μας κάνουν μια ιεράρχηση των αναγκών τους, βλέπουμε ότι συνέχεια ζητούν καθαρισμούς και από άλλα ρέματα, τα οποία δεν έχουν καν όνομα δεν ξέρουμε από πού ξεκινούν, από πού αρχίζουν». Τι θα γίνει στο πλαίσιο του έργου Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, θα καταγραφούν και θα χαρτογραφηθούν τα ρέματα, θα αναζητηθούν εκείνα που δεν έχουν διευθετηθεί και οριοθετηθεί μέχρι σήμερα, θα χρησιμοποιηθούν δορυφορικές εικόνες από κάποιες δεκαετίες πριν για να καταγραφεί η αρχική κατάσταση και η εξέλιξή της κατά τη διάρκεια των χρόνων, ενώ θα πετάξει και drone πάνω από όλα τα ρέματα για να διαπιστωθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε όλο το μήκος όλων των ρεμάτων. Στη συνέχεια οι φάκελοι θα ψηφιοποιηθούν και θα έχουν ηλεκτρονική μορφή, για να χρησιμοποιούνται όταν πρέπει να γίνει μια αναδρομή στο παρελθόν ή να ξεκινήσει ο προγραμματισμός των μελλοντικών καθαρισμών. Εξάλλου θα αναπτυχθεί αλγόριθμος ανάλυσης μεταφορών και αποθέσεων, ο οποίος θα δοκιμαστεί και θα βελτιστοποιηθεί σε επιλεγμένες περιοχές. Με τον τρόπο αυτό θα παραχθούν επικαιροποιημένα αποτελέσματα, τα οποία θα συνοδεύονται από τεχνική τεκμηρίωση και οδηγίες χρήσης για την ορθή αξιοποίησή τους. Ο κ. Γιουτίκας διευκρίνισε ότι ο ανάδοχος θα αναλάβει την υποχρέωση να συνεργαστεί και με τους δήμους, οι οποίοι έχουν εικόνα για την κάθε περιοχή. Η μεγαλύτερη σε έκταση Περιφερειακή Ενότητα Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στη σχετική εισήγηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας, η Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη σε έκταση Περιφερειακή Ενότητα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η ψηφιακή της παρακολούθηση θα αφορά ρέματα με λεκάνες απορροής που βρίσκονται εντός των ορίων του Υδατικού Διαμερίσματος Κεντρικής Μακεδονίας (EL10-EL11) και έχουν επιλεχθεί από την αρμόδια υπηρεσία βάσει του βαθμού σημαντικότητάς τους. Πιο συγκεκριμένα θα ελεγχθούν τα ρέματα Σχολαρίου, Ενωτικής και Διώρυγας Διαχείρισης, Λαγκαδικίων, Ευαγγελισμού, Ανάληψης, Δρακοντίου, Κολχικού, Μπογδάνα, Ασσήρου, Δαφνούντα, Νυμφόπετρας, ΤΟΕΒ Νυμφόπετρας, Μεγάλης Βόλβης, Πλατάνου Μεγάλης Βόλβης, Αποστόλου Θωμά Μεγάλης Βόλβης, Γηπέδου Μικρής Βόλβης, Στρατοπέδου Ρεντίνας, Μοδίου, Μπιλιάνη, Μελισσουργού, Βαρβάρας, Απολλωνίας, Μεγάλου Ρέματος, Ρήχειου, Μηλιών, Δηπέδου Σταυρού, Δυτικού Σταυρού, Σχολείου Ασπροβάλτας, ΚΑΑΥ Ασπροβάλτας, Ξηρολάκκι, Ζαγκλιβερίου, Ντράου Ντα, Αδάμ, Κοιμητηρίων Γερακαρούς, Βασιλουδίου, Αγίου Βασιλείου, Καβαλαρίου, Λευκούδας, Ανατολικού Αρέθουσας, Λίμνης, Γηπέδου Αρέθουσας, Φιλαδελφείου - Ξηροποτάμου, Ασκού, Πολυδενδρίου, Βαϊοχωρίου, Μελισσοχωρίου, Νεοχωρούδας, Κριθιάς, Μονολόφου, Μεσημερίου, Προσκόπων Επανομής, Παραλίας Επανομής, Ανθεμούντα και Ανθεμούντα 2. Τρεις κύριες λεκάνες απορροής Η κατανομή των ρεμάτων αντιστοιχεί σε τρεις κύριες λεκάνες απορροής: του Γαλλικού (στο βορειοδυτικό τμήμα), της Χαλκιδικής (στο κεντρικό και νότιο τμήμα) και του Στρυμόνα (στο ανατολικό τμήμα). Η πλειονότητα των ρεμάτων εντοπίζεται εντός της λεκάνης απορροής της Χαλκιδικής, γεγονός που αντανακλά τη γεωμορφολογική ποικιλότητα και την έντονη υδρολογική δραστηριότητα της περιοχής. Παράλληλα, αρκετά ρέματα βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση με οικισμούς ή ακόμη και τα διασχίζουν, δημιουργώντας σημαντικές περιβαλλοντικές και πολεοδομικές προκλήσεις που σχετίζονται με τη διαχείριση υδάτινων πόρων, την αντιπλημμυρική προστασία και την αειφόρο ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων. Η ψηφιακή πλατφόρμα, μέρος του σχεδιασμού διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας Η ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης ρεμάτων θα ενσωματωθεί στο γενικότερο σχεδιασμό διαχείρισης κινδύνων πλημμύρας, όπως αυτός περιγράφεται στους Χάρτες Επικινδυνότητας Πλημμύρας και στα Σχέδια Διαχείρισης Κινδύνων Πλημμύρας. Επιπλέον, εκτιμάται ότι θα αποτελέσει ένα κρίσιμο εργαλείο για την ενίσχυση του σχεδιασμού και της διαχείρισης της αντιπλημμυρικής προστασίας. Το σύστημα που θα δημιουργηθεί θα επιτρέπει την απεικόνιση, διαχείριση και εξαγωγή των δεδομένων, ενώ παράλληλα θα διασφαλιστεί η εκπαίδευση του αρμόδιου προσωπικού στη χρήση και λειτουργία του. Η φιλοξενία της πλατφόρμας θα πραγματοποιηθεί είτε στις εγκαταστάσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είτε στην υποδομή G-Cloud (Government Cloud).
  21. Καλημέρα σας, Θα ήθελα να μάθω την τιμή ζώνης για υπαγωγή στον Ν. 4495/17 για ακίνητο που βρίσκεται εντός οικισμού στην Όσσα Λαγκαδά με συντεταγμένες ΕΓΣΑ '87: Χ:432852 Υ:4520456
  22. Από το μήνυμα του "ΤΡΕΛΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ" της Posted May 30, 2025 at 10:36 PM (edited), νομίζω πως εννοεί πως λυχνίες led πρέπει να είναι άνω των 8 W και μέχρι 300 W . Να δοκιμάσεις καταρχήν μια "μεγάλη" σε ισχύ led ??? π.χ. 18 W ??
  23. Με στόχο την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2030, ο Δήμος Αθηναίων υπέγραψε Σύμφωνο Συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η συμφωνία αφορά την παροχή τεχνικής και συμβουλευτικής υποστήριξης από την ΕΤΕπ για τα επόμενα τρία χρόνια, με στόχο την ωρίμανση, την υλοποίηση και τη διασφάλιση χρηματοδότησης του Κλιματικού Επενδυτικού Σχεδίου της Αθήνας, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Αποστολής για τις 100 Κλιματικά Ουδέτερες και Έξυπνες Πόλεις. Η Αθήνα αποτελεί πλέον μία από τις πόλεις της Ευρωπαϊκής Αποστολής για την Κλιματική Ουδετερότητα, έχοντας εξασφαλίσει το επίσημο σήμα Mission City τον Μάιο του 2025. Προηγήθηκε η υποβολή και έγκριση του Κλιματικού Συμβολαίου Αθήνας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στη συνέχεια, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την συμφωνία συνεργασίας με την ΕΤΕπ. Το Κλιματικό Συμβόλαιο της Αθήνας είναι ένα φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό σχέδιο, που συνδιαμορφώθηκε συμμετοχικά με δεκάδες τοπικούς φορείς, μέσα από τη λειτουργία του Κλιματικού Φόρουμ, καθώς το Κλιματικό Επενδυτικό Σχέδιο της πόλης, θέτει στο επίκεντρο την πράσινη αναζωογόνηση, την ενεργειακή μετάβαση, τη βιώσιμη κινητικότητα και την κοινωνική συνοχή, με επίκεντρο την κλιματική δικαιοσύνη και την ενεργειακή δημοκρατία. Η τεχνική υποστήριξη της ΕΤΕπ έρχεται να ενισχύσει την προσπάθεια υλοποίησης, ωριμάζοντας επενδυτικά σχέδια και κινητοποιώντας πόρους. Η συνεργασία της ΕΤΕπ με τον Δήμο Αθηναίων εντάσσεται σε ευρύτερο πλαίσιο συμφωνίας για την παροχή τεχνικής βοήθειας μέσω του Συμβουλευτικού Κόμβου InvestEU, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) υπέγραψε τη συμφωνία παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης με έξι συνολικά ελληνικούς δήμους: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Τρίκαλα, Ιωάννινα και Καλαμάτα, με στόχο τη στήριξη του σχεδιασμού και της υλοποίησης τοπικών επενδυτικών στρατηγικών, ευθυγραμμισμένων με τους στόχους τους για κλιματική ουδετερότητα και την «έξυπνη» αστική ανάπτυξη. Η πρωτοβουλία ενισχύει την προετοιμασία επενδυτικών σχεδίων στους τομείς της βιώσιμης κινητικότητας, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της ενεργειακής απόδοσης, των υποδομών έξυπνων πόλεων και της κυκλικής οικονομίας. Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Κλιματικού Συμβολαίου και της ενεργοποίησης του Κλιματικού Επενδυτικού Σχεδίου, πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα: «Χρηματοοικονομικά εργαλεία για την υλοποίηση των κλιματικών και κοινωνικών δεσμεύσεων», με συμμετοχή στελεχών του δήμου, πανεπιστημιακών, επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων και δημιουργείται Συμβούλιο Κλιματικών Επενδύσεων, με συμμετοχή εμπειρογνωμόνων, στελεχών του δήμου και κοινωνικών εταίρων. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: «Στην Αθήνα, με σχέδιο, συνέπεια και συνεργασίες, δίνουμε σάρκα και οστά στη δέσμευσή μας για κλιματική ουδετερότητα έως το 2030. Η νέα στρατηγική συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, μας δίνει τα εργαλεία και την τεχνική υποστήριξη που χρειαζόμαστε για να μετατρέψουμε το φιλόδοξο Κλιματικό Επενδυτικό Σχέδιο, ύψους άνω των 6,5 δισ. ευρώ, σε συγκεκριμένα έργα προς όφελος των πολιτών. Προχωράμε με ρεαλισμό και όραμα για μια βιώσιμη, πράσινη και κοινωνικά δίκαιη Αθήνα - μια πόλη για όλες και όλους». Ο αντιδήμαρχος Κλιματικής Διακυβέρνησης και Κοινωνικής Οικονομίας, Νίκος Χρυσόγελος, ο οποίος υπέγραψε τον Ιούλιο του 2025, τη συμφωνία εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων, μαζί με τον αντιπρόεδρο της ΕΤΕπ, Γιάννη Τσακίρη, τόνισε: «Η συνεργασία με την ΕΤΕπ αποτελεί σταθμό στην πορεία προς ένα βιώσιμο και ανθεκτικό μέλλον για όλους. Ενισχύονται έργα όπως: η δημοτική συγκοινωνία και το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, πράσινες και δροσερές διαδρομές με λύσεις βασισμένες στη φύση, ανάπλαση φυσικών περιοχών, όπως ο Λυκαβηττός και ο Ποδονίφτης, συνεργασίες για καθαρή ενέργεια και κυκλική οικονομία». Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον βιώσιμο τουρισμό Παράλληλα, μνημόνιο συνεργασίας που προβλέπει τη θεσμική συνέργεια στους τομείς της επιστημονικής τεκμηρίωσης, της έρευνας, της εκπαίδευσης και της μεταφοράς τεχνογνωσίας στον τομέα του τουρισμού και της βιώσιμης ανάπτυξης, υπέγραψαν στο δημαρχείο της Αθήνας, η Αναπτυξιακή Εταιρεία του δήμου Αθηναίων και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, μέσω του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Το Μνημόνιο προβλέπει τη συνεργασία σε θέματα παροχής επιστημονικών δεδομένων, κοινής συμμετοχής σε ερευνητικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, εκπαίδευσης, αλλά και τεκμηριωμένης υποστήριξης της αναπτυξιακής στρατηγικής της Αθήνας με γνώμονα την αειφορία και την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού της προϊόντος. Η συμφωνία εστιάζει στην υποστήριξη της Αναπτυξιακής Αθήνας ως Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), με έμφαση στο Παρατηρητήριο Βιώσιμης Ανάπτυξης και Τουρισμού της Αθήνας, που ανέπτυξε ο δήμος Αθηναίων με σκοπό τον στρατηγικό σχεδιασμό και την παρακολούθηση της τουριστικής δραστηριότητας της πόλης. Το Μνημόνιο έχει πενταετή διάρκεια και προβλέπει ουσιαστική συνεργασία σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος, με δυνατότητα ανανέωσης και περαιτέρω εμβάθυνσης των κοινών δράσεων. Σε δηλώσεις του κατά την τελετή υπογραφής του Μνημονίου, ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, τόνισε: «Ο τουρισμός αποτελεί κομβικό πυλώνα για την οικονομία της Αθήνας. Γι’ αυτό και επενδύουμε στη γνώση και τη συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Με το Μνημόνιο αυτό, θέτουμε τις βάσεις για έναν τουριστικό σχεδιασμό που σέβεται την πόλη, τους κατοίκους και το περιβάλλον. Η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς ενισχύει τις προσπάθειές μας για έναν προορισμό που εξελίσσεται με όρους βιωσιμότητας, ανθεκτικότητας και κοινωνικής συνοχής. Θέλουμε η Αθήνα να είναι μία πόλη - πρότυπο που αξιοποιεί τα επιστημονικά εργαλεία για να σχεδιάζει το μέλλον της με στρατηγική και διαφάνεια». Ο διευθύνων σύμβουλος της Αναπτυξιακής Αθήνας Α.Ε., Ιωάννης Γεώργιζας, ανέφερε: «Η συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας. Στόχος μας είναι ο τουρισμός να λειτουργεί υπεύθυνα, ισόρροπα και με σεβασμό στην ταυτότητα και τις ανάγκες της πόλης. Η γνώση, η εμπειρία και η ερευνητική ικανότητα του Πανεπιστημίου Πειραιώς αποτελούν πολύτιμα εργαλεία ώστε να διαμορφώσουμε πολιτικές και στρατηγικές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις». Από την πλευρά του, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μιχαήλ Σφακιανάκης, σημείωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή επισφραγίζει μια ήδη εξαιρετική και ουσιαστική συνεργασία, η οποία ξεκίνησε με το εμβληματικό έργο για τη Φέρουσα Ικανότητα της Αθήνας, και αναδεικνύει τη σημασία της συνέργειας μεταξύ του δημόσιου Πανεπιστημίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση σύνθετων και πραγματικών ζητημάτων. Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, με κύριο μοχλό το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών, θα συνεχίσει να συμβάλλει ενεργά με επιστημονική τεκμηρίωση και ερευνητική υποστήριξη». View full είδηση
  24. Με στόχο την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας έως το 2030, ο Δήμος Αθηναίων υπέγραψε Σύμφωνο Συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η συμφωνία αφορά την παροχή τεχνικής και συμβουλευτικής υποστήριξης από την ΕΤΕπ για τα επόμενα τρία χρόνια, με στόχο την ωρίμανση, την υλοποίηση και τη διασφάλιση χρηματοδότησης του Κλιματικού Επενδυτικού Σχεδίου της Αθήνας, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Αποστολής για τις 100 Κλιματικά Ουδέτερες και Έξυπνες Πόλεις. Η Αθήνα αποτελεί πλέον μία από τις πόλεις της Ευρωπαϊκής Αποστολής για την Κλιματική Ουδετερότητα, έχοντας εξασφαλίσει το επίσημο σήμα Mission City τον Μάιο του 2025. Προηγήθηκε η υποβολή και έγκριση του Κλιματικού Συμβολαίου Αθήνας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στη συνέχεια, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την συμφωνία συνεργασίας με την ΕΤΕπ. Το Κλιματικό Συμβόλαιο της Αθήνας είναι ένα φιλόδοξο αλλά ρεαλιστικό σχέδιο, που συνδιαμορφώθηκε συμμετοχικά με δεκάδες τοπικούς φορείς, μέσα από τη λειτουργία του Κλιματικού Φόρουμ, καθώς το Κλιματικό Επενδυτικό Σχέδιο της πόλης, θέτει στο επίκεντρο την πράσινη αναζωογόνηση, την ενεργειακή μετάβαση, τη βιώσιμη κινητικότητα και την κοινωνική συνοχή, με επίκεντρο την κλιματική δικαιοσύνη και την ενεργειακή δημοκρατία. Η τεχνική υποστήριξη της ΕΤΕπ έρχεται να ενισχύσει την προσπάθεια υλοποίησης, ωριμάζοντας επενδυτικά σχέδια και κινητοποιώντας πόρους. Η συνεργασία της ΕΤΕπ με τον Δήμο Αθηναίων εντάσσεται σε ευρύτερο πλαίσιο συμφωνίας για την παροχή τεχνικής βοήθειας μέσω του Συμβουλευτικού Κόμβου InvestEU, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) υπέγραψε τη συμφωνία παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης με έξι συνολικά ελληνικούς δήμους: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κοζάνη, Τρίκαλα, Ιωάννινα και Καλαμάτα, με στόχο τη στήριξη του σχεδιασμού και της υλοποίησης τοπικών επενδυτικών στρατηγικών, ευθυγραμμισμένων με τους στόχους τους για κλιματική ουδετερότητα και την «έξυπνη» αστική ανάπτυξη. Η πρωτοβουλία ενισχύει την προετοιμασία επενδυτικών σχεδίων στους τομείς της βιώσιμης κινητικότητας, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, της ενεργειακής απόδοσης, των υποδομών έξυπνων πόλεων και της κυκλικής οικονομίας. Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Κλιματικού Συμβολαίου και της ενεργοποίησης του Κλιματικού Επενδυτικού Σχεδίου, πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα: «Χρηματοοικονομικά εργαλεία για την υλοποίηση των κλιματικών και κοινωνικών δεσμεύσεων», με συμμετοχή στελεχών του δήμου, πανεπιστημιακών, επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων και δημιουργείται Συμβούλιο Κλιματικών Επενδύσεων, με συμμετοχή εμπειρογνωμόνων, στελεχών του δήμου και κοινωνικών εταίρων. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: «Στην Αθήνα, με σχέδιο, συνέπεια και συνεργασίες, δίνουμε σάρκα και οστά στη δέσμευσή μας για κλιματική ουδετερότητα έως το 2030. Η νέα στρατηγική συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, μας δίνει τα εργαλεία και την τεχνική υποστήριξη που χρειαζόμαστε για να μετατρέψουμε το φιλόδοξο Κλιματικό Επενδυτικό Σχέδιο, ύψους άνω των 6,5 δισ. ευρώ, σε συγκεκριμένα έργα προς όφελος των πολιτών. Προχωράμε με ρεαλισμό και όραμα για μια βιώσιμη, πράσινη και κοινωνικά δίκαιη Αθήνα - μια πόλη για όλες και όλους». Ο αντιδήμαρχος Κλιματικής Διακυβέρνησης και Κοινωνικής Οικονομίας, Νίκος Χρυσόγελος, ο οποίος υπέγραψε τον Ιούλιο του 2025, τη συμφωνία εκ μέρους του Δήμου Αθηναίων, μαζί με τον αντιπρόεδρο της ΕΤΕπ, Γιάννη Τσακίρη, τόνισε: «Η συνεργασία με την ΕΤΕπ αποτελεί σταθμό στην πορεία προς ένα βιώσιμο και ανθεκτικό μέλλον για όλους. Ενισχύονται έργα όπως: η δημοτική συγκοινωνία και το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, πράσινες και δροσερές διαδρομές με λύσεις βασισμένες στη φύση, ανάπλαση φυσικών περιοχών, όπως ο Λυκαβηττός και ο Ποδονίφτης, συνεργασίες για καθαρή ενέργεια και κυκλική οικονομία». Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον βιώσιμο τουρισμό Παράλληλα, μνημόνιο συνεργασίας που προβλέπει τη θεσμική συνέργεια στους τομείς της επιστημονικής τεκμηρίωσης, της έρευνας, της εκπαίδευσης και της μεταφοράς τεχνογνωσίας στον τομέα του τουρισμού και της βιώσιμης ανάπτυξης, υπέγραψαν στο δημαρχείο της Αθήνας, η Αναπτυξιακή Εταιρεία του δήμου Αθηναίων και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, μέσω του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Το Μνημόνιο προβλέπει τη συνεργασία σε θέματα παροχής επιστημονικών δεδομένων, κοινής συμμετοχής σε ερευνητικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, εκπαίδευσης, αλλά και τεκμηριωμένης υποστήριξης της αναπτυξιακής στρατηγικής της Αθήνας με γνώμονα την αειφορία και την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού της προϊόντος. Η συμφωνία εστιάζει στην υποστήριξη της Αναπτυξιακής Αθήνας ως Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), με έμφαση στο Παρατηρητήριο Βιώσιμης Ανάπτυξης και Τουρισμού της Αθήνας, που ανέπτυξε ο δήμος Αθηναίων με σκοπό τον στρατηγικό σχεδιασμό και την παρακολούθηση της τουριστικής δραστηριότητας της πόλης. Το Μνημόνιο έχει πενταετή διάρκεια και προβλέπει ουσιαστική συνεργασία σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος, με δυνατότητα ανανέωσης και περαιτέρω εμβάθυνσης των κοινών δράσεων. Σε δηλώσεις του κατά την τελετή υπογραφής του Μνημονίου, ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, τόνισε: «Ο τουρισμός αποτελεί κομβικό πυλώνα για την οικονομία της Αθήνας. Γι’ αυτό και επενδύουμε στη γνώση και τη συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα. Με το Μνημόνιο αυτό, θέτουμε τις βάσεις για έναν τουριστικό σχεδιασμό που σέβεται την πόλη, τους κατοίκους και το περιβάλλον. Η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς ενισχύει τις προσπάθειές μας για έναν προορισμό που εξελίσσεται με όρους βιωσιμότητας, ανθεκτικότητας και κοινωνικής συνοχής. Θέλουμε η Αθήνα να είναι μία πόλη - πρότυπο που αξιοποιεί τα επιστημονικά εργαλεία για να σχεδιάζει το μέλλον της με στρατηγική και διαφάνεια». Ο διευθύνων σύμβουλος της Αναπτυξιακής Αθήνας Α.Ε., Ιωάννης Γεώργιζας, ανέφερε: «Η συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας. Στόχος μας είναι ο τουρισμός να λειτουργεί υπεύθυνα, ισόρροπα και με σεβασμό στην ταυτότητα και τις ανάγκες της πόλης. Η γνώση, η εμπειρία και η ερευνητική ικανότητα του Πανεπιστημίου Πειραιώς αποτελούν πολύτιμα εργαλεία ώστε να διαμορφώσουμε πολιτικές και στρατηγικές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις». Από την πλευρά του, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μιχαήλ Σφακιανάκης, σημείωσε: «Η πρωτοβουλία αυτή επισφραγίζει μια ήδη εξαιρετική και ουσιαστική συνεργασία, η οποία ξεκίνησε με το εμβληματικό έργο για τη Φέρουσα Ικανότητα της Αθήνας, και αναδεικνύει τη σημασία της συνέργειας μεταξύ του δημόσιου Πανεπιστημίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση σύνθετων και πραγματικών ζητημάτων. Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, με κύριο μοχλό το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών, θα συνεχίσει να συμβάλλει ενεργά με επιστημονική τεκμηρίωση και ερευνητική υποστήριξη».
  25. Πρόκειται για επισκευές. Γιαυτό λέω ότι χρειάζεται ΕΕΔΜΚ. Κι επί πλέον θα απαιτηθεί, από το Δήμο, άδεια κατάληψης πεζοδρομίου.
  26. Καλημέρα σας, θα ήθελα να μάθω την Τ.Ζ. για υπαγωγή στον Ν.4495/2017 για ακίνητο που βρίσκεται εντός ορίων οικισμού στη θέση με τις εξής συντεταγμένες ΕΓΣΑ 87: Χ: 401126 Υ: 4154552 Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.