Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. @sdakos στον Κτιριοδομικό αναγράφει ότι για χώρο κύριας χρήσης απαιτείται φυσικός φωτισμός κ' αερισμός. Άρα εξέτασε το ενδεχόμενο σε περίπτωση που εκδώσεις ΕΕΔΜΚ για την αλλαγή χρήσης σε κατοικία, να κάνεις και την σχετική τροπ/ση των όψεων για νέα ανοίγματα. Βέβαια για αυτό θα απαιτηθεί συναίνεση όπως επίσης δες και τον κανονισμό της οικοδομής (αν υπάρχει) μήπως απαγορεύει στην χρήση κατοικίας στα ισόγεια κατ/τα.
  3. Σήμερα
  4. Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε για την άμεση απάντηση. Τελικά δεν φταίει η δήλωση! αλλά το ότι στις "ΠΡΑΞΕΙΣ" επέλεξα αντί για το σωστό "ρύθμιση με το Ν 4495/17" -εσφαλμένα "ρύθμιση με το Ν 4178/13" και πάλι σε ευχαριστώ Υ.Γ απορώ όμως πως δεν μου έβγαλε σαν μήνυμα"ότι δεν συμπίπτει ο γεωγραφικός προσδιορισμός δήλωσης και Η.Τ.Κ" που πάμπολλες φορές μας βγάζει εδώ στον Έβρο λόγω απόκρυψης τοπικής γεωναφοράς
  5. Ίσως έχει γίνει κάποια μεταγενέστερη αλλαγή στη δήλωση με αριθμό 11333519, την οποία δεν έχετε δει. Μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία της δήλωσης στον παρακάτω σύνδεσμο: https://services.tee.gr/authpublic/faces/DilosiBeb.jspx και να βεβαιωθείτε ότι έχετε την πιο πρόσφατη περαιωμένη δήλωση.
  6. καλημέρα σε όλους Συμπληρώνω μια Η.Τ.Κ σε κτίριο ρυθμισμένο από άλλον συνάδελφο. Έχω την δήλωση του συν/φου και ενώ φαίνεται εξοφλημένη (και όπως διαπιστώνω αριθμητικά πράγματι είναι εξοφλημένη) όταν πατάω οριστική μου βγάζει το μήνυμα Να λάβετε υπόψη σας ότι για τη δήλωση 11333519 αυθαιρέτου δεν έχει εξοφληθεί το 30% του προστίμου Γνωρίζετε αν μπορώ να το παραβλέψω ή μήπως αν το παραβλέψω θα το εμφανίσει κάπου μέσα στο Πιστοποιητικό που θα εκδώσω οπότε θα έχω πρόβλημα στη μεταβίβαση (καθώς η Συμβ/φος θα πρέπει να το συμπεριλάβει στην πράξη της)??
  7. Το σύνολο του έργου «Υποδομές Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας Ultra Fast Broadband – UFBB» προϋπολογισμού 726,8 εκατ. (χωρίς ΦΠΑ), με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ύψους 244,4 εκατ. ευρώ, αναλαμβάνει, εκτός απρόοπτου, ο ΟΤΕ. Το έργο Το UFBB – σημαντικό έργο προκειμένου να υλοποιηθούν δίκτυα οπτικών ινών (FTTH) μέχρι τα σπίτια και τις επιχειρήσεις σε περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον – χωρίζεται σε 7 υποέργα που αντιστοιχούν σε ισάριθμες γεωγραφικές περιοχές (7 Lots). Ο ΟΤΕ εκτελεί έργα ανάπτυξης FTTH, στο πλαίσιο του UFBB, σε 3 από τις 7 γεωγραφικές περιοχές έχοντας υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης τον Ιούνιο του 2023. Για τις υπόλοιπες 4 γεωγραφικές περιοχές ανάδοχος είχε αναδειχτεί, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία η οποία ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2022, η Terna Fiber στην οποία συμμετέχουν ο ΓΕΚ Τέρνα με 50,1% και η Grid Telecom (θυγατρική του ΑΔΜΗΕ – Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ενέργειας) με 49,9%, χωρίς ωστόσο, να έχει υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις για να ξεκινήσει την υλοποίηση του έργου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΟΤΕ βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον ΓΕΚ Τέρνα προκειμένου να αναλάβει και τις υπόλοιπες 4 γεωγραφικές περιοχές, μέσω της εξαγοράς της Terna Fiber. Μεταξύ των δύο πλευρών προηγήθηκαν πολύμηνες διαπραγματεύσεις. Σύμφωνα με στοιχεία που έχει ανακοινώσει ο ΟΤΕ τα έργα που εκτελεί στις 3 περιοχές είναι ύψους 375 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 130 εκατ. θα καλυφθούν από τα Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συνολικά από το UFBΒ εκτιμάται ότι θα επωφεληθούν, εξασφαλίζοντας δυνατότητα ταχύτητας Internet έως 1Gbps, περί τα 830.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων και περίπου 10.000 δημόσιων κτιρίων (σχολεία, κέντρα υγείας κλπ.), σε περιοχές που δεν έχουν συμπεριληφθεί στο επενδυτικό πλάνο των τηλεπικοινωνιακών εταιριών. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ έχει θέσει ως στόχο έως το 2030 να έχουν καλυφθεί με δίκτυα ικανά να προσφέρουν ταχύτητες 1Gbps το σύνολο των νοικοκυριών και επιχειρήσεων και το UFBΒ θεωρείται απολύτως αναγκαίο για να μπορέσει η Ελλάδα να ανταποκριθεί. Δίκτυα FTTH Ειδικότερα, ο ΟΤΕ «τρέχει» ήδη την υλοποίηση δικτύων FTTH στις γεωγραφικές ζώνες (lots) 1, 3 και 7 που αφορούν: Το lot 1, 124.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Ροδόπης, Δράμας, Έβρου, Ξάνθης, Ζακύνθου, Ηλείας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Μεσσηνίας). Το 3, 122.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 13 Περιφερειακές Ενότητες (Εύβοιας, Σύρου, Άνδρου, Θήρας, Κέας – Κύθνου, Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Πάρου Τήνου, Ηρακλείου, Ρεθύμνου, Χανίων) και το 7, 101.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 14 Περιφερειακές Ενότητες (Βοιωτίας, Φθιώτιδας, Κ.Τ. Αθηνών, Β.Τ. Αθηνών, Δ.Τ. Αθηνών, Ν.Τ. Αθηνών, Αν. Αττικής, Δ. Αττικής, Πειραιώς και Νήσων, Καλύμνου, Καρπάθου, Κω, Ρόδου, Λασιθίου). Η Τerna Fiber έχει αναλάβει: Το lot 2 που αφορά σε 137.000 νοικοκυριά επιχειρήσεις σε 11 Περιφερειακές Ενότητες (Πέλλας, Πιερίας, Καστοριάς, Φλώρινας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Λάρισας, Μαγνησίας, Σποράδων, Κέρκυρας). Το lot 4, με 110.000 συνδέσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Χαλκιδικής, Θάσου, Καβάλας, Σερρών, Λέσβου, Ικαρίας, Λήμνου, Σάμου, Χίου). Το lot 5, για 127.000 νοικοκυριά – επιχειρήσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Ιθάκης, Κεφαλληνίας, Λευκάδας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας) και το lot 6, με 117.000 συνδέσεις σε 8 Περιφερειακές Ενότητες (Κοζάνης, Γρεβενών, Άρτας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Ημαθίας, Αργολίδας, Λακωνίας). View full είδηση
  8. Το σύνολο του έργου «Υποδομές Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας Ultra Fast Broadband – UFBB» προϋπολογισμού 726,8 εκατ. (χωρίς ΦΠΑ), με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ύψους 244,4 εκατ. ευρώ, αναλαμβάνει, εκτός απρόοπτου, ο ΟΤΕ. Το έργο Το UFBB – σημαντικό έργο προκειμένου να υλοποιηθούν δίκτυα οπτικών ινών (FTTH) μέχρι τα σπίτια και τις επιχειρήσεις σε περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον – χωρίζεται σε 7 υποέργα που αντιστοιχούν σε ισάριθμες γεωγραφικές περιοχές (7 Lots). Ο ΟΤΕ εκτελεί έργα ανάπτυξης FTTH, στο πλαίσιο του UFBB, σε 3 από τις 7 γεωγραφικές περιοχές έχοντας υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης τον Ιούνιο του 2023. Για τις υπόλοιπες 4 γεωγραφικές περιοχές ανάδοχος είχε αναδειχτεί, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία η οποία ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2022, η Terna Fiber στην οποία συμμετέχουν ο ΓΕΚ Τέρνα με 50,1% και η Grid Telecom (θυγατρική του ΑΔΜΗΕ – Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ενέργειας) με 49,9%, χωρίς ωστόσο, να έχει υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις για να ξεκινήσει την υλοποίηση του έργου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΟΤΕ βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον ΓΕΚ Τέρνα προκειμένου να αναλάβει και τις υπόλοιπες 4 γεωγραφικές περιοχές, μέσω της εξαγοράς της Terna Fiber. Μεταξύ των δύο πλευρών προηγήθηκαν πολύμηνες διαπραγματεύσεις. Σύμφωνα με στοιχεία που έχει ανακοινώσει ο ΟΤΕ τα έργα που εκτελεί στις 3 περιοχές είναι ύψους 375 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 130 εκατ. θα καλυφθούν από τα Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συνολικά από το UFBΒ εκτιμάται ότι θα επωφεληθούν, εξασφαλίζοντας δυνατότητα ταχύτητας Internet έως 1Gbps, περί τα 830.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων και περίπου 10.000 δημόσιων κτιρίων (σχολεία, κέντρα υγείας κλπ.), σε περιοχές που δεν έχουν συμπεριληφθεί στο επενδυτικό πλάνο των τηλεπικοινωνιακών εταιριών. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ έχει θέσει ως στόχο έως το 2030 να έχουν καλυφθεί με δίκτυα ικανά να προσφέρουν ταχύτητες 1Gbps το σύνολο των νοικοκυριών και επιχειρήσεων και το UFBΒ θεωρείται απολύτως αναγκαίο για να μπορέσει η Ελλάδα να ανταποκριθεί. Δίκτυα FTTH Ειδικότερα, ο ΟΤΕ «τρέχει» ήδη την υλοποίηση δικτύων FTTH στις γεωγραφικές ζώνες (lots) 1, 3 και 7 που αφορούν: Το lot 1, 124.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Ροδόπης, Δράμας, Έβρου, Ξάνθης, Ζακύνθου, Ηλείας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Μεσσηνίας). Το 3, 122.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 13 Περιφερειακές Ενότητες (Εύβοιας, Σύρου, Άνδρου, Θήρας, Κέας – Κύθνου, Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Πάρου Τήνου, Ηρακλείου, Ρεθύμνου, Χανίων) και το 7, 101.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε 14 Περιφερειακές Ενότητες (Βοιωτίας, Φθιώτιδας, Κ.Τ. Αθηνών, Β.Τ. Αθηνών, Δ.Τ. Αθηνών, Ν.Τ. Αθηνών, Αν. Αττικής, Δ. Αττικής, Πειραιώς και Νήσων, Καλύμνου, Καρπάθου, Κω, Ρόδου, Λασιθίου). Η Τerna Fiber έχει αναλάβει: Το lot 2 που αφορά σε 137.000 νοικοκυριά επιχειρήσεις σε 11 Περιφερειακές Ενότητες (Πέλλας, Πιερίας, Καστοριάς, Φλώρινας, Ιωαννίνων, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Λάρισας, Μαγνησίας, Σποράδων, Κέρκυρας). Το lot 4, με 110.000 συνδέσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Χαλκιδικής, Θάσου, Καβάλας, Σερρών, Λέσβου, Ικαρίας, Λήμνου, Σάμου, Χίου). Το lot 5, για 127.000 νοικοκυριά – επιχειρήσεις σε 9 Περιφερειακές Ενότητες (Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Ιθάκης, Κεφαλληνίας, Λευκάδας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας) και το lot 6, με 117.000 συνδέσεις σε 8 Περιφερειακές Ενότητες (Κοζάνης, Γρεβενών, Άρτας, Καρδίτσας, Τρικάλων, Ημαθίας, Αργολίδας, Λακωνίας).
  9. Τη δημιουργία φοιτητικής εστίας περίπου 1.000 δωματίων για την εξυπηρέτηση των φοιτητών του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας (UNIC Athens) στο Ελληνικό σχεδιάζει η Lamda Development. Για το σκοπό αυτό προχώρησε στην ίδρυση εταιρίας με την ονομασία Ellinikon Student Living, στην οποία η θυγατρική της για το Ελληνικό έχει το 80% του μετοχικού κεφαλαίου με το υπόλοιπο 20% να ανήκει στην UNIC Elliniκon Campus Residences. Η Lamda με την κίνηση αυτή ουσιαστικά επεκτείνει τη δραστηριότητά της στον τομέα των φοιτητικών εστιών, επιλέγοντας να διατηρήσει το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ellinikon Student Living. Σημειώνεται ότι το UNIC Athens, ένα από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που έχουν λάβει άδεια στην Ελλάδα έχει αγοράσει ακίνητο (12.500 τ.μ.) σε χώρο κοντά στην έκταση του πρώην αεροδρομίου το οποίο έχει προετοιμάσει για την πρώτη φάση της λειτουργίας του φέτος. Στη συνέχεια (φάσεις 2-3 2028 – 2031) η πανεπιστημιούπολη του UNIC Athens θα επεκταθεί εντός του The Ellinikon. Η κατασκευή εντός της έκτασης του παλιού αεροδρομίου της Αθήνας, θα ξεκινήσει το 2026 και οι νέες εγκαταστάσεις θα υποδεχτούν τους πρώτους φοιτητές εντός του ακαδημαϊκού έτους 2028 -29. Μετά τη συμπλήρωση των εργασιών για το νέο Ακαδημαϊκό και Ερευνητικό Κέντρο, η φοιτητική εστία και τα επιπλέον ερευνητικά κέντρα θα ολοκληρωθούν το 2030. Σύμφωνα με τα όσα επικοινωνεί το εν λόγω ιδιωτικό πανεπιστήμιο δύο εμβληματικοί πύργοι διδασκαλίας και ένα Κέντρο Καινοτομίας – συνολικά 45.000 τ.μ. – θα στεγάσουν κλινικές προσομοίωσης, αίθουσες ανατομίας με εικονική πραγματικότητα (VR), εργαστήρια κατασκευών/prototyping κ.λ.π.. Η έκταση εντός του Ελληνικού για τα παραπάνω (πανεπιστήμιο και φοιτητική εστία) βρίσκεται κοντά στο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας, το οποίο θα αναπτυχθεί από τον Όμιλο τεχνολογίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ION (επένδυση 1,5 δις που έχει ανακοινωθεί πρόσφατα) δηλαδή στην περιοχή την οποία η Lamda προορίζει για Επιχειρηματικό Κέντρο (βόρεια της έκτασης του πρώην αεροδρομίου και προς την πλευρά του Αλίμου). Η Ellinikon Student Living έχει διευρυμένο σκοπό με βάση το καταστατικό της (ανάπτυξη, αξιοποίηση, διαχείριση και εν γένει εκμετάλλευση πάσης φύσεως ακινήτων ιδιόκτητων ή μη, σχεδιασμό, μελέτη, κατασκευή, ανέγερση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, αναμόρφωση, ανάπλαση και εν γένει αξιοποίηση φοιτητικών εστιών) προκειμένου να παρέχει όλες τις αναγκαίες σε μια φοιτητική εστία υπηρεσίες. Αυτοψία Κ. Χατζηδάκη Στο μεταξύ τα εργοτάξια του Ελληνικού επισκέφτηκε χθες ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έχει την ευθύνη του συντονισμού για την ταχύτερη προώθηση του έργου από την πλευρά της κυβέρνησης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda, Οδυσσέα Αθανασίου, στην οποία συζητήθηκε η πρόοδος του έργου και το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του. Σε δηλώσεις του στη συνέχεια ο κ. Χατζηδάκης διαβεβαίωσε πως «όλα τα συναρμόδια υπουργεία και οι φορείς θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να προχωρήσουμε με ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες». View full είδηση
  10. Τη δημιουργία φοιτητικής εστίας περίπου 1.000 δωματίων για την εξυπηρέτηση των φοιτητών του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας (UNIC Athens) στο Ελληνικό σχεδιάζει η Lamda Development. Για το σκοπό αυτό προχώρησε στην ίδρυση εταιρίας με την ονομασία Ellinikon Student Living, στην οποία η θυγατρική της για το Ελληνικό έχει το 80% του μετοχικού κεφαλαίου με το υπόλοιπο 20% να ανήκει στην UNIC Elliniκon Campus Residences. Η Lamda με την κίνηση αυτή ουσιαστικά επεκτείνει τη δραστηριότητά της στον τομέα των φοιτητικών εστιών, επιλέγοντας να διατηρήσει το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ellinikon Student Living. Σημειώνεται ότι το UNIC Athens, ένα από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που έχουν λάβει άδεια στην Ελλάδα έχει αγοράσει ακίνητο (12.500 τ.μ.) σε χώρο κοντά στην έκταση του πρώην αεροδρομίου το οποίο έχει προετοιμάσει για την πρώτη φάση της λειτουργίας του φέτος. Στη συνέχεια (φάσεις 2-3 2028 – 2031) η πανεπιστημιούπολη του UNIC Athens θα επεκταθεί εντός του The Ellinikon. Η κατασκευή εντός της έκτασης του παλιού αεροδρομίου της Αθήνας, θα ξεκινήσει το 2026 και οι νέες εγκαταστάσεις θα υποδεχτούν τους πρώτους φοιτητές εντός του ακαδημαϊκού έτους 2028 -29. Μετά τη συμπλήρωση των εργασιών για το νέο Ακαδημαϊκό και Ερευνητικό Κέντρο, η φοιτητική εστία και τα επιπλέον ερευνητικά κέντρα θα ολοκληρωθούν το 2030. Σύμφωνα με τα όσα επικοινωνεί το εν λόγω ιδιωτικό πανεπιστήμιο δύο εμβληματικοί πύργοι διδασκαλίας και ένα Κέντρο Καινοτομίας – συνολικά 45.000 τ.μ. – θα στεγάσουν κλινικές προσομοίωσης, αίθουσες ανατομίας με εικονική πραγματικότητα (VR), εργαστήρια κατασκευών/prototyping κ.λ.π.. Η έκταση εντός του Ελληνικού για τα παραπάνω (πανεπιστήμιο και φοιτητική εστία) βρίσκεται κοντά στο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας, το οποίο θα αναπτυχθεί από τον Όμιλο τεχνολογίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ION (επένδυση 1,5 δις που έχει ανακοινωθεί πρόσφατα) δηλαδή στην περιοχή την οποία η Lamda προορίζει για Επιχειρηματικό Κέντρο (βόρεια της έκτασης του πρώην αεροδρομίου και προς την πλευρά του Αλίμου). Η Ellinikon Student Living έχει διευρυμένο σκοπό με βάση το καταστατικό της (ανάπτυξη, αξιοποίηση, διαχείριση και εν γένει εκμετάλλευση πάσης φύσεως ακινήτων ιδιόκτητων ή μη, σχεδιασμό, μελέτη, κατασκευή, ανέγερση, ανακατασκευή, ανακαίνιση, αναμόρφωση, ανάπλαση και εν γένει αξιοποίηση φοιτητικών εστιών) προκειμένου να παρέχει όλες τις αναγκαίες σε μια φοιτητική εστία υπηρεσίες. Αυτοψία Κ. Χατζηδάκη Στο μεταξύ τα εργοτάξια του Ελληνικού επισκέφτηκε χθες ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος έχει την ευθύνη του συντονισμού για την ταχύτερη προώθηση του έργου από την πλευρά της κυβέρνησης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamda, Οδυσσέα Αθανασίου, στην οποία συζητήθηκε η πρόοδος του έργου και το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του. Σε δηλώσεις του στη συνέχεια ο κ. Χατζηδάκης διαβεβαίωσε πως «όλα τα συναρμόδια υπουργεία και οι φορείς θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να προχωρήσουμε με ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες».
  11. Προφανώς αναφέρεσαι σε πρόσωπο επί επαρχιακής οδού. Συνεπώς : 1. αν το γήπεδο ήταν άρτιο και οικοδομήσιμο πριν τη Νατούρα, 2. έχει εμβαδό άνω των 4000τμ 3. βρίσκεται σε περιοχή με ΓΠΣ ή ΣΧΟΟΑΠ χωρίς κατάργηση των παρεκκλίσεων και χωρίς άλλους περιορισμούς για τη συγκεκριμένη περιοχή τότε ναι είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκλιση.
  12. Σε εφαρμογή τίθεται η νέα διαδικασία για την επιστροφή ενοικίου, που στοχεύει στην οικονομική ελάφρυνση των πολιτών που μισθώνουν κύρια ή φοιτητική κατοικία, σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση των υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργιου Κώτσηρα και Θάνου Πετραλιά, κατόπιν εισήγησης του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή (Α.1132/2025). Για τη εφετινή χρονιά, η επιστροφή ενοικίου αφορά σε μισθώσεις για το φορολογικό έτος 2024 και η καταβολή του ποσού θα γίνει εφάπαξ έως το τέλος Νοεμβρίου 2025. Η οικονομική ενίσχυση χορηγείται αυτόματα, χωρίς να απαιτείται η υποβολή αίτησης, με βάση τα στοιχεία της φορολογικής δήλωσης του δικαιούχου (όπως αυτή έχει διαμορφωθεί έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου). Ποσά Ενίσχυσης Κύρια κατοικία: Έως 800 ευρώ ετησίως. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο. Φοιτητική κατοικία: Έως 800 ευρώ ετησίως για κάθε φοιτητή. Ειδικότερα, το ποσό της επιστροφής είναι ίσο με το ένα δωδέκατο (1/12) του συνολικού ετήσιου ενοικίου που καταβλήθηκε το 2024. Αν υπήρξαν περισσότερες από μία διαδοχικές μισθώσεις, το ποσό υπολογίζεται με βάση το άθροισμα των καταβληθέντων μισθωμάτων. Δικαιούχοι Για τη λήψη της ενίσχυσης, πρέπει να πληρούνται συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, ανάλογα με το είδος της κατοικίας (κύρια ή φοιτητική). Για μίσθωση κύριας κατοικίας, πρέπει να πληρούνται σωρευτικά τα ακόλουθα κριτήρια: Εισοδηματικά κριτήρια (ετήσιο οικογενειακό εισόδημα): 'Αγαμοι: έως 20.000 ευρώ. Έγγαμοι ή Μέλη Συμφώνου Συμβίωσης: έως 28.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 4.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο. Μονογονεϊκές Οικογένειες: έως 31.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο, πέραν του πρώτου. Περιουσιακά κριτήρια: Η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας (με βάση τα στοιχεία ΕΝΦΙΑ του έτους καταβολής της ενίσχυσης) δεν πρέπει να υπερβαίνει τις: 120.000 ευρώ για τους άγαμους. 120.000 ευρώ, προσαυξημένη κατά 20.000 ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέρος συμφώνου συμβίωσης και κάθε επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο. Για μίσθωση φοιτητικής κατοικίας: Εξετάζονται μόνο τα εισοδηματικά κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, ανεξάρτητα από το αν η φοιτητική κατοικία δηλώνεται στη φορολογική δήλωση των γονέων ή ως κύρια κατοικία στη φορολογική δήλωση του ίδιου του φοιτητή. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την καταβολή Για να γίνει η επιστροφή του ενοικίου, θα πρέπει: Να έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ η Δήλωση Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης («Μισθωτήριο») για το ακίνητο, έως τις 15 Ιουλίου 2025. Να έχει δηλωθεί ο αριθμός της δήλωσης αυτής στη φορολογική δήλωση φορολογικού έτους 2024 (έντυπο Ε1, Πίνακας 6). Ο αριθμός της δήλωσης μπορεί να περιληφθεί και σε εκπρόθεσμη δήλωση φορολογίας εισοδήματος, στην οποία δεν επιβάλλονται κυρώσεις, έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση τροποποίησης της μίσθωσης, αρκεί να έχει δηλωθεί ο αριθμός της τελευταίας δήλωσης μίσθωσης. Εάν δεν έχει δηλωθεί ο αριθμός του μισθωτηρίου στο Ε1, η ΑΑΔΕ θα διενεργήσει διασταυρωτικό έλεγχο και εφόσον από τα στοιχεία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή και την ενεργή δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης που έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ, τα στοιχεία μίσθωσης ταυτοποιούνται μέσω του δηλωθέντος αριθμού παροχής ρεύματος, η ενίσχυση θα καταβάλλεται κανονικά. Η καταβολή της ενίσχυσης θα γίνει με βάση το μέγιστο ποσό μεταξύ αυτού που έχει συμφωνηθεί συμβατικά (βάσει της ενεργούς δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης που έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ) και του ποσού που έχει δηλωθεί από τους εκμισθωτές στη δήλωση φορολογίας εισοδήματός τους. Ειδικές περιπτώσεις δικαιούχων Στις περιπτώσεις που ο εκμισθωτής δεν υποχρεούται να υποβάλει δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας (Δημόσιο) ή υποβάλει χειρόγραφα δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας (π.χ. ανήλικοι), οι δικαιούχοι μισθωτές πρέπει να υποβάλουν έως τις 20/10/2025, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά (μισθωτήριο, αποδεικτικά καταβολής του μισθώματος, βεβαίωση σπουδών) στην αρμόδια για την παραλαβή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους υπηρεσία της ΑΑΔΕ. Η υποβολή των δικαιολογητικών γίνεται ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), και είναι απαραίτητη προκειμένου να καταβληθεί η ενίσχυση έως το τέλος Νοεμβρίου 2025. Εάν τα παραπάνω δικαιολογητικά υποβληθούν μετά τις 20/10/2025 και το αργότερο έως τις 31/12/2025, η καταβολή της ενίσχυσης θα γίνει σε επόμενο χρόνο. Επίσης, σε ειδικές περιπτώσεις μη καταβολής της ενίσχυσης και συγκεκριμένα λόγω εσφαλμένης εφαρμογής περιουσιακού κριτηρίου για φοιτητική κατοικία, μη καταβολής της ενίσχυσης για το σύνολο των φοιτητικών κατοικιών μιας οικογένειας και καταβολής μεγαλύτερου ποσού, εφόσον το ποσό αυτό έχει περιληφθεί στο έντυπο Ε1 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή, και προκύπτει από τα συμβατικώς συμφωνηθέντα, οι δικαιούχοι μισθωτές μπορούν να υποβάλουν έως τις 31/12/2025 ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), τα σχετικά δικαιολογητικά (μισθωτήριο, βεβαιώσεις σπουδών, αποδεικτικά τραπέζης για την καταβολή του μισθώματος) στην αρμόδια για την παραλαβή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους υπηρεσία της ΑΑΔΕ, προκειμένου να γίνει η καταβολή της ενίσχυσης σε επόμενο χρόνο. Σημειώνεται ότι με νεότερη απόφαση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μετά από εισήγηση του διοικητή της ΑΑΔΕ, θα καθοριστούν οι λεπτομέρειες ώστε από 1/1/2026 η εξόφληση των ενοικίων να γίνεται υποχρεωτικά με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του εκμισθωτή. Η πληρωμή της ενίσχυσης θα γίνει εφάπαξ στον λογαριασμό (IBAN) που έχει γνωστοποιηθεί στην ΑΑΔΕ, στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Μητρώο & Επικοινωνία > Δήλωση Λογαριασμού IBAN ή μέσω του myAADEapp στην επιλογή Στοιχεία Επικοινωνίας > IBAN.
  13. Σε εφαρμογή τίθεται η νέα διαδικασία για την επιστροφή ενοικίου, που στοχεύει στην οικονομική ελάφρυνση των πολιτών που μισθώνουν κύρια ή φοιτητική κατοικία, σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση των υφυπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργιου Κώτσηρα και Θάνου Πετραλιά, κατόπιν εισήγησης του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή (Α.1132/2025). Για τη εφετινή χρονιά, η επιστροφή ενοικίου αφορά σε μισθώσεις για το φορολογικό έτος 2024 και η καταβολή του ποσού θα γίνει εφάπαξ έως το τέλος Νοεμβρίου 2025. Η οικονομική ενίσχυση χορηγείται αυτόματα, χωρίς να απαιτείται η υποβολή αίτησης, με βάση τα στοιχεία της φορολογικής δήλωσης του δικαιούχου (όπως αυτή έχει διαμορφωθεί έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου). Ποσά Ενίσχυσης Κύρια κατοικία: Έως 800 ευρώ ετησίως. Το ποσό αυτό προσαυξάνεται κατά 50 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο. Φοιτητική κατοικία: Έως 800 ευρώ ετησίως για κάθε φοιτητή. Ειδικότερα, το ποσό της επιστροφής είναι ίσο με το ένα δωδέκατο (1/12) του συνολικού ετήσιου ενοικίου που καταβλήθηκε το 2024. Αν υπήρξαν περισσότερες από μία διαδοχικές μισθώσεις, το ποσό υπολογίζεται με βάση το άθροισμα των καταβληθέντων μισθωμάτων. Δικαιούχοι Για τη λήψη της ενίσχυσης, πρέπει να πληρούνται συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, ανάλογα με το είδος της κατοικίας (κύρια ή φοιτητική). Για μίσθωση κύριας κατοικίας, πρέπει να πληρούνται σωρευτικά τα ακόλουθα κριτήρια: Εισοδηματικά κριτήρια (ετήσιο οικογενειακό εισόδημα): 'Αγαμοι: έως 20.000 ευρώ. Έγγαμοι ή Μέλη Συμφώνου Συμβίωσης: έως 28.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 4.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο. Μονογονεϊκές Οικογένειες: έως 31.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο, πέραν του πρώτου. Περιουσιακά κριτήρια: Η συνολική αξία της ακίνητης περιουσίας (με βάση τα στοιχεία ΕΝΦΙΑ του έτους καταβολής της ενίσχυσης) δεν πρέπει να υπερβαίνει τις: 120.000 ευρώ για τους άγαμους. 120.000 ευρώ, προσαυξημένη κατά 20.000 ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέρος συμφώνου συμβίωσης και κάθε επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο. Για μίσθωση φοιτητικής κατοικίας: Εξετάζονται μόνο τα εισοδηματικά κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω, ανεξάρτητα από το αν η φοιτητική κατοικία δηλώνεται στη φορολογική δήλωση των γονέων ή ως κύρια κατοικία στη φορολογική δήλωση του ίδιου του φοιτητή. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την καταβολή Για να γίνει η επιστροφή του ενοικίου, θα πρέπει: Να έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ η Δήλωση Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης («Μισθωτήριο») για το ακίνητο, έως τις 15 Ιουλίου 2025. Να έχει δηλωθεί ο αριθμός της δήλωσης αυτής στη φορολογική δήλωση φορολογικού έτους 2024 (έντυπο Ε1, Πίνακας 6). Ο αριθμός της δήλωσης μπορεί να περιληφθεί και σε εκπρόθεσμη δήλωση φορολογίας εισοδήματος, στην οποία δεν επιβάλλονται κυρώσεις, έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση τροποποίησης της μίσθωσης, αρκεί να έχει δηλωθεί ο αριθμός της τελευταίας δήλωσης μίσθωσης. Εάν δεν έχει δηλωθεί ο αριθμός του μισθωτηρίου στο Ε1, η ΑΑΔΕ θα διενεργήσει διασταυρωτικό έλεγχο και εφόσον από τα στοιχεία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή και την ενεργή δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης που έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ, τα στοιχεία μίσθωσης ταυτοποιούνται μέσω του δηλωθέντος αριθμού παροχής ρεύματος, η ενίσχυση θα καταβάλλεται κανονικά. Η καταβολή της ενίσχυσης θα γίνει με βάση το μέγιστο ποσό μεταξύ αυτού που έχει συμφωνηθεί συμβατικά (βάσει της ενεργούς δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης που έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ) και του ποσού που έχει δηλωθεί από τους εκμισθωτές στη δήλωση φορολογίας εισοδήματός τους. Ειδικές περιπτώσεις δικαιούχων Στις περιπτώσεις που ο εκμισθωτής δεν υποχρεούται να υποβάλει δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας (Δημόσιο) ή υποβάλει χειρόγραφα δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας (π.χ. ανήλικοι), οι δικαιούχοι μισθωτές πρέπει να υποβάλουν έως τις 20/10/2025, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά (μισθωτήριο, αποδεικτικά καταβολής του μισθώματος, βεβαίωση σπουδών) στην αρμόδια για την παραλαβή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους υπηρεσία της ΑΑΔΕ. Η υποβολή των δικαιολογητικών γίνεται ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), και είναι απαραίτητη προκειμένου να καταβληθεί η ενίσχυση έως το τέλος Νοεμβρίου 2025. Εάν τα παραπάνω δικαιολογητικά υποβληθούν μετά τις 20/10/2025 και το αργότερο έως τις 31/12/2025, η καταβολή της ενίσχυσης θα γίνει σε επόμενο χρόνο. Επίσης, σε ειδικές περιπτώσεις μη καταβολής της ενίσχυσης και συγκεκριμένα λόγω εσφαλμένης εφαρμογής περιουσιακού κριτηρίου για φοιτητική κατοικία, μη καταβολής της ενίσχυσης για το σύνολο των φοιτητικών κατοικιών μιας οικογένειας και καταβολής μεγαλύτερου ποσού, εφόσον το ποσό αυτό έχει περιληφθεί στο έντυπο Ε1 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή, και προκύπτει από τα συμβατικώς συμφωνηθέντα, οι δικαιούχοι μισθωτές μπορούν να υποβάλουν έως τις 31/12/2025 ψηφιακά μέσω της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), τα σχετικά δικαιολογητικά (μισθωτήριο, βεβαιώσεις σπουδών, αποδεικτικά τραπέζης για την καταβολή του μισθώματος) στην αρμόδια για την παραλαβή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους υπηρεσία της ΑΑΔΕ, προκειμένου να γίνει η καταβολή της ενίσχυσης σε επόμενο χρόνο. Σημειώνεται ότι με νεότερη απόφαση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μετά από εισήγηση του διοικητή της ΑΑΔΕ, θα καθοριστούν οι λεπτομέρειες ώστε από 1/1/2026 η εξόφληση των ενοικίων να γίνεται υποχρεωτικά με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του εκμισθωτή. Η πληρωμή της ενίσχυσης θα γίνει εφάπαξ στον λογαριασμό (IBAN) που έχει γνωστοποιηθεί στην ΑΑΔΕ, στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Μητρώο & Επικοινωνία > Δήλωση Λογαριασμού IBAN ή μέσω του myAADEapp στην επιλογή Στοιχεία Επικοινωνίας > IBAN. View full είδηση
  14. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας σχετικά με ένα γεωτεμάχιο που εξετάζουμε. Χαρακτηριστικά του ακινήτου: • Εμβαδόν: περίπου 8000 τ.μ. • Πρόσωπο: 35 μέτρα σε αναγνωρισμένο δρόμο • Τοποθεσία: Εντός περιοχής Natura 2000 • Ιστορικό: Το τεμάχιο προέκυψε από συνένωση δύο παλαιότερων τεμαχίων, πιθανότατα το 1979-1980. Το εξετάζουμε με τον ιδιοκτήτη… Το ερώτημά μου είναι: Το γεωτεμάχιο θεωρείται άρτιο και οικοδομήσιμο; Από όσο γνωρίζω, τα τεμάχια που ήταν άρτια και οικοδομήσιμα κατά την δημοσίευση για Natura 2000 διατηρούν το χαρακτήρα τους. Ωστόσο, με δεδομένο ότι το πρόσωπο είναι 35 μέτρα (και όχι τα απαιτούμενα 45 μέτρα), χάνει το δικαίωμα οικοδόμησης ή εξακολουθεί να θεωρείται άρτιο λόγω της προϋπάρχουσας κατάστασης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας. Εάν είσαι μηχανικός πρόσθεσε την ειδικότητά σου στο προφίλ σου. Εάν είσαι ιδιώτης, ενημέρωσέ με, προκειμένου να μεταφέρω την δημοσίευση στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33
  15. Χθες
  16. Καλησπέρα συνάδελφοι, Σε διώροφο (2/κ) κτίσμα, προϋφιστάμενο του 1955 (νομίμως υφιστάμενο), συνολικού εμβαδού Ε = 25,42 τ.μ., έχει κατασκευαστεί κατά το 1973 αυθαίρετη προσθήκη κατ’ επέκταση (1/κ), συνολικού Ε = 29,00 τ.μ., η οποία εμπίπτει στην κατηγορία 1. Σύμφωνα με αεροφωτογραφίες του 2000, το τμήμα αυτό (1/κ) έχει μετατραπεί από κεραμοσκεπή σε πλάκα (1/π) ,δηλαδή αφαιρέθηκε η στέγη. Επάνω σε αυτήν δημιουργήθηκε καλυμμένη βεράντα με την κατασκευή ξύλινου στέγαστρου, συνολικού εμβαδού ε = 21,40 τ.μ.. Δεδομένου ότι το τμήμα του κτιρίου που είναι προ του 1973 απαλλάσσεται από Μ.Σ.Ε. σύμφωνα με το άρθρο 99, §η.αα του Ν.4495/17 (δηλαδή οι αυθαιρεσίες που υπάγονται στις κατηγορίες 1/2/3 του άρθρου 96), θεωρώ ότι για τη μετατροπή από κεραμοσκεπή σε πλάκα – η οποία εμπίπτει στην κατηγορία 4 ως λοιπή παράβαση– απαιτείται τελικά Μ.Σ.Ε. Καταλήγω λοιπόν πως χρειάζεται Μ.Σ.Ε., καθώς δεν βλέπω κάποια άλλη εξαίρεση να ταιριάζει. Θα ήθελα όμως τη γνώμη σας, μήπως μου διαφεύγει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  17. Ακούγονται φήμες ότι το site της Δ15 που έχει πέσει είναι αποτέλεσμα γενικότερης "ζημιάς" από την οποία έχουν χαθεί διάφορα αρχεία. Γνωρίζει κανείς κάτι;
  18. Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ πολύ και τους δύο για τις απαντήσεις. Θα ψάξω να βρω όντως κάποιον άλλον μηχανικό στην Κέρκυρα, γιατί με τον προηγούμενο δεν έχω κάποια ουσιαστική ανταπόκριση. Επίσης, να αναφέρω ότι η άδεια που είχε εκδοθεί τότε διεκόπη πριν από κάποια χρόνια, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο αυτό επηρεάζει τα δεδομένα. Να προσθέσω και μια διευκρίνιση: η άδεια που είχε εκδοθεί τότε διακόπηκε πριν από λίγα χρόνια από μέλος της οικογένειας με έναν μηχανικό. Αυτό έγινε περίπου 20+ χρόνια μετά την κατασκευή της πλάκας, που είχε ριχτεί τη δεκαετία του ’90. Δεν γνωρίζω τον λόγο της διακοπής, απλώς αναφέρω το γεγονός για την πληρότητα της εικόνας. Θα ψαξω αν υπαρχει το στέλεχος της άδειας και τα σχετικά σχέδια (τοπογραφικό, διάγραμμα κάλυψης), θα τα ανεβάσω εδώ για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Ευχαριστώ ξανά για τη βοήθεια. Αλέξανδρος
  19. καλησπέρα! έχω κατάστημα (βασικά γραφείο) που ο πελάτης μου θέλει να το μετατρέψει σε κατοικία. Πρέπει να κάνω έλεγχο σε αερισμό και φωτισμό; διότι έχει ένα μικρό μόνο παράθυρο και δεν ξέρω αν τις καλύπτει.
  20. Εάν όλες αυτές οι "διαφοροποιήσεις" είναι νόμιμες (αποτυπώνονται στις άδειες) και είναι σύμφωνες με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία, (θεωρώ πως) δεν υπάρχει πρόβλημα Άλλη μια "διευκρινιστική" που δεν διευκρινίζει το αυτονόητο (ότι οι χώροι που υφίστανται νομίμως είναι νόμιμοι)
  21. Ακόμη και την άδεια να ελέγξουμε, δεν είναι σίγουρο ότι μπορούμε να εκφέρουμε τη σωστή άποψη. Ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ο (εξ αρχής) έλεγχος όλων των στοιχείων του γεωτεμαχίου. Συνεπώς, μιας και η Κέρκυρα πέφτει ολίγον τι μακριά, συνεννοείσαι με ντόπιο μηχανικό Όσο για το Κτηματολόγιο (το μεγαλύτερο μέρος του νησιού είναι σε φάση κτηματογράφισης, ενώ το υπόλοιπο είναι λειτουργούν), δεν σου χρειάζεται στην παρούσα φάση
  22. @avgoust Γενικώς, όταν έχεις απόκλιση μέχρι 2% σε Ο.Ι αναγράφεις το εμβαδόν της άδειας και όχι αυτό που αντιστοιχεί στο προσαυξημένο-υφιστάμενο-λόγω του 2%. Στην Τ.Ε μπορείς να αναφέρεις την επιμετρηθείσα επιφάνεια αναγράφοντας ρητά ότι η απόκλιση έως 2% δεν θεωρείται αυθαιρεσία και λαμβάνεις υπόψη την τάδε επιφάνεια της Ο.Α. Στην περίπτωσή σου, αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το τι έχει γίνει με τον κλεισμένο και τακτοποιημένο Η.Χ. Αρχικά θυμίζω ότι για να επαληθεύσεις την τότε τακτοποίηση θα ανασύρεις από Υ.ΔΟΜ την περαίωση διαδικασίας Ν. 3843/10 (το έντυπο με τις 3 σφραγίδες( και την κάτοψη από το φάκελο της Ο.Α στην οποία φαίνεται διαγραμμισμένο το κλείσιμο. Μπορεί να φαίνεται αστείο να ενδιαφέρει το σχέδιο διαγράμμισης, αλλά τότε γίνονταν άπειρα λάθη, καθώς αν θυμάσαι η εμπλοκή μας ως μηχανικοί ήταν περισσότερο διαδικαστική. Με τις τότε διατάξεις είχαμε το δικαίωμα να υπολογίσουμε τον "καθαρό" χώρο αλλαγής χρήσης χωρίς τοίχους. Αν διαπιστώσεις ότι στην εγκεκριμένη κάτοψη δεν εμφανίζονταν τοίχοι, στην επιφάνεια Η.Χ που ρυθμίστηκε, δεν εμφανίζονται, θα πρέπει την επιφάνεια αυτών να την εισάγεις στο ν. 4495 (Υ.Δ) και έτσι να έχεις πλήρως ρυθμισμένο το διαμέρισμα.
  23. Πώς θα επιχωματώσεις (πρακτικά) και θα συμπυκνώσεις σε πλάτος 0.07 μ? Κατά τα λοιπά δεν βλέπω να έχεις πρόβλημα, αφού ο περιβ. χώρος επιχώνεται στη στάθμη της φύτευσης. Συνεπώς, και να μην αναφέρεις ότι επιχώνεις τον αρμό, ποιός θα το δει?
  24. Αυτόνομο και αυτορρυθμιζόμενο σύστημα καθοδικής προστασίας επιβαλλόμενου ρεύματος.
  25. Πραγματικά, όση ζάχαρη και να ρίξεις στα σκατά (ΔΕΔΔΗΕ), λουκουμάδες δεν γίνονται. Και πάλι κάνουν δύο μήνες+ για μια νέα σύνδεση , απλά τώρα κάνεις την αίτηση ψηφιακά. Προσλάβετε προσωπικό εκεί στον ΔΕΔΔΗΕ και μετά εκπαιδεύστε το. Οι εφαρμογές σας μαράνανε.
  26. Καλησπέρα σας Πελάτης μου έχει 3 στούντιο στην βραχυχρόνια μίσθωση. Σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές, πρέπει να είναι χώροι κύριας χρήσης με ύψος >2.50μ 1. Άδεια του 1998, έχει ύψος 2,60μ εκτός από την κουζίνα (ανοιχτή) στο 2.30μ (2 σκαλοπάτια πιο ψηλά) 2. Άδεια του 1970, έχει πατάρι πάνω από το λουτρό που το περιορίζει στα 2.00μ 3. Άδεια του 1970 που έχει το πατάρι πάνω από την κουζίνα (εμβαδού 2,00*2,00) Γνωρίζει κάποιος αν πρέπει να έχουμε παντού >2.50μ ύψος ή όχι? Επισυναπτεται η διευκρινιστική Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 1212_ΕΞΕ_-_19231_-_2025_-_ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ_ΑΚΙΝΗΤΩΝ_ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ_ΜΙΣΘΩΣΗΣ_-_ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ_ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ_ΤΟΥ_ΑΡΘΡΟΥ_3_ΤΟΥ_Ν._5170_2025_-_Έκδοση_1_bcbbd.pdf
  27. @Ψαλιδάκης Καλησπέρα. Υποθέτω (δεν το αναφέρεις) ότι μιλάμε για κενό οικόπεδο χωρίς κτίριο. Ο δρόμος που έχει πρόσωπο το οικόπεδο προϋφίσταται του 85 ή μήπως δημιουργήθηκε με παραχώρηση τετράμετρης εδαφικής λωρίδας προς απόκτηση προσώπου τυφλού οικοπέδου. Επιπλέον το μήκος προσώπου είναι τουλάχιστον 20 μέτρα και τέλος, το πλάτος του δρόμου (αν τελικά είναι κοινόχρηστος προ 85 δρόμος) ποιο είναι;
  28. Ισχύουν στο εκατό τοις εκατό τα παραπάνω. Σε κεντρική υπηρεσία του ΥΠΠΟ δουλεύω. Τέτοια αιτήματα έρχονται δεκάδες καθημερινά (από απλούς ιδιώτες έως και κοινοβουλευτικούς ελέγχους).
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.