Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Το ξέρω γιατί τυγχάνει να είμαι και παθών στην συγκεκριμένη περίπτωση! Δεν υπάρχει κάποια γραπτή συμφωνία. Έχει επεκταθεί και έχει ξεπεραστεί το όριο της κάθετου στο ισόγειο και στον όροφο. Το έχω δει και νομικά το ζήτημα. Επίσης αυτό που θεωρώ οξύμωρο από αυτά που μου είπε η πολεοδομία, πέραν του προστίμου είναι ότι ρυθμίζοντας όλες τις υπόλοιπες αυθαιρεσίες εκτός της καταπάτησης θεωρεί έγκυρη την ρύθμιση παρόλο που ο χώρος είναι ενιαίος και λειτουργικά με τον υπόλοιπο. Δηλαδή και καταπατά και είναι και "εντάξει" το υπόλοιπο. Κάπως αντισυμβατικα μου φαίνονται όλα αυτά και θεωρώ ότι δεν υπάρχει σωστή αντιμετώπιση από τις πολεοδομιες που προσπαθούν να παραβλέπουν πράγματα
  3. Γι αυτό η κοινωνία θα πρέπει να βγει στα χαρακώματα (όπως έγραψε πριν μερικές μέρες και ένας καλός συνάδελφος εδώ) και τέτοια μέτρα να καταρριφθούν; Δες παραπάνω το άρθρο του οικονομικού ταχυδρόμου και την άποψη του Συνήγορου του πολίτη. Δηλαδή στο τέλος τι θα γίνει; Όποιος έχει ένα σπιτάκι θα πρέπει να αναγκαστεί, από τα δυσθεώρητα επιβαλλόμενα μέτρα και τα επαχθή πρόστιμα να το "σκοτώσει" κοψοχρονιά στα κοράκια;
  4. @dimvoud η πολεοδομία καλά κάνει και γράφει και τον όμορο. Αυτή είναι η δουλειά της να καταγράφει την αυθαίρετη κατασκευή, η απόδοση της δικαιοσύνης γίνεται σε επόμενο χρόνο. Πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των ιδιοκτητών; (περσινή περίπτωση ιδιοκτήτη που είχε εκμισθώσει στον γείτονα χωρίς συμφωνητικό ... και επειδή υπήρχε καθυστέρηση στην καταβολή του έκανε καταγγελία για καταπάτηση. Να δεις την βεντάλια που άνοιξε... Πολεοδομία, εφορία, δικαστήρια, δικηγόροι, λογιστές, μηχανικοί. Χάος)
  5. Τα ύψη από τα διατάγματα ήταν θεικές εντολές και δεν πειράζονται ? Μήπως κάποια σέχτα έχει κηρύξει αγίους τους συγγραφείς των διαταγμάτων αυτών ? Η κάποιοι με σοβαρές εμμονές ή πιο απλά εξυπηρετούντες συμφέροντα κάποιων, προφανώς με το αζημίωτο, προσπαθούν να επαναφέρουν την λογική του 1950 στο 2030 ?
  6. Σήμερα
  7. Παρατάθηκε η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α’ 249) μετά την 31.12.2017 ή τον ν. 4495/2017 έως τις 31.12.2021, έως τις 31.12.2025, με βάση την τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4710/2020 (Α’ 142) από το άρθρο 99 του ν. 5106/2024 (Α’ 63). Προκειμένου να εφαρμοστεί η παράταση στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και να είναι εφικτή η Ενημέρωση ή Αναθεώρηση της Αδείας, ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα συσχέτισης μεταγενέστερων αιτήσεων σε Άδειες με παρελθούσα ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια: – για άδειες που έχουν εκδοθεί εξ’ αρχής μέσω του συστήματος, στη μεταγενέστερη αίτηση για Ενημέρωση Οικοδομικής Αδείας (ν.4759/2020), Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ΧΩΡΙΣ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου (ν.4759/2020) ή Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ME προέγκριση ή βεβαίωση (ν.4759/2020), ο μηχανικός επιλέγει «Επικαιροποίηση ημερομηνίας λήξης βάσει ν. 5106/2024» στις επιμέρους περιπτώσεις. – για άδειες που έχουν εκδοθεί έντυπα, στη μεταγενέστερη αίτηση ο μηχανικός επικαιροποιεί την ημερομηνία λήξης της έντυπης άδειας που έχει καταχωριστεί στα «Βασικά Στοιχεία» της αίτησης. View full είδηση
  8. Παρατάθηκε η ισχύς των οικοδομικών αδειών, των αδειών δόμησης και των τυχόν αναθεωρήσεων αυτών που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017, καθώς και όσων εκδόθηκαν σύμφωνα με τον ν. 4030/2011 (Α’ 249) μετά την 31.12.2017 ή τον ν. 4495/2017 έως τις 31.12.2021, έως τις 31.12.2025, με βάση την τροποποίηση του άρθρου 52 του ν. 4710/2020 (Α’ 142) από το άρθρο 99 του ν. 5106/2024 (Α’ 63). Προκειμένου να εφαρμοστεί η παράταση στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και να είναι εφικτή η Ενημέρωση ή Αναθεώρηση της Αδείας, ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα συσχέτισης μεταγενέστερων αιτήσεων σε Άδειες με παρελθούσα ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια: – για άδειες που έχουν εκδοθεί εξ’ αρχής μέσω του συστήματος, στη μεταγενέστερη αίτηση για Ενημέρωση Οικοδομικής Αδείας (ν.4759/2020), Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ΧΩΡΙΣ μεταβολή κάλυψης/δόμησης/όγκου (ν.4759/2020) ή Αναθεώρηση Οικ. Αδείας ME προέγκριση ή βεβαίωση (ν.4759/2020), ο μηχανικός επιλέγει «Επικαιροποίηση ημερομηνίας λήξης βάσει ν. 5106/2024» στις επιμέρους περιπτώσεις. – για άδειες που έχουν εκδοθεί έντυπα, στη μεταγενέστερη αίτηση ο μηχανικός επικαιροποιεί την ημερομηνία λήξης της έντυπης άδειας που έχει καταχωριστεί στα «Βασικά Στοιχεία» της αίτησης.
  9. Χθες
  10. Έχω απευθυνθεί σε παρόμοια περίπτωση στην πολεοδομία! Η απάντηση τους ήταν ότι αν δεν έχει ρυθμιστεί και εν τέλει δεν ρυθμιστεί, τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης θα βεβαιωθούν και στους δύο ( καταπατητή και οικοπεδούχο ο οποίος καταπατείται) πράγμα που εγώ το θεωρώ απαράδεκτο. Δεν γίνεται κάποιος και να καταπατείται η ιδιοκτησία του και να πληρώνει και πρόστιμα για αυτό! Μου είπαν και άλλα που με έκαναν έξαλλο βέβαια. Δεν βγαίνει άκρη με τις καταγγελίες, θεωρώ ότι η λύση μπορεί να βρεθεί μόνο μέσω της δικαιοσύνης
  11. Το κράτος νομίζω , προσπαθεί έντεχνα να αποφύγει το οικονομικό κόστος έναντι φυσικών καταστροφών. Καθότι σε Μάτι , Μάνδρα , Ευβοια , Θεσσαλία βγήκε μεγάλο το κουστούμι. Και θα το κάνει πετώντας το στην ιδιωτική ασφάλιση το θέμα , αλλά το πάει λάου-λάου για να είναι ευκολοχώνευτο. Ξεκίνησε με την έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ των προαιρετικά ασφαλισμένων (καρότο). Τώρα σε πάει στην φωτιά για τα μέτρα πρόληψης με τρελά πρόστιμα (μαστίγιο). Είμαι δε σίγουρος ότι αν γίνει μια στραβή όποιος δεν τήρησε τα μέτρα δεν θα πάρει φράγκο αποζημίωση. Μετά θα χώσει κάποιον προσεισμικό έλεγχο κτιρίων κάπως, με αξιολόγηση τρωτότητας. Τελικά , όταν θα το έχουμε χωνέψει , θα κάνει υποχρεωτική την ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών. Και θα έρχεται η ασφαλιστική και θα σου βάλει πεντακόσιους όρους και προϋποθέσεις για να σε ασφαλίσει και άλλους τόσους για να δικαιούσαι αποζημίωση. Εγώ έτσι το βλέπω ότι θα γίνει. Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια : Το κράτος γλυτώνει τον μπελά των αποζημιώσεων , και ανοίγει μεγάλη αγορά στις ασφαλιστικές.
  12. να σημειώσω ότι ήδη μια ναυτιλιακή εταιρεία ΔΕΝ δέχεται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα καράβια της ενώ αρκετές (αν όχι όλες) τα δέχονται με φορτισμένες μπαταρίες εως 40% σύμφωνα με οδηγίες του αρμόδιου υπουργείου υπό τον φόβο εκδήλωσης πυρκαγιάς. Προφανώς η Ελλάδα έχει πολλά ακόμα να μάθει
  13. Απλά έχω την εντύπωση ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ο καθαρισμός γίνεται από τη διαχείριση. Επομένως, η διαχείριση προβαίνει σε καθαρισμό, χρεώνει τις υπηρεσίες στους ιδιοκτήτες και οι ιδιοκτήτες δηλώνουν ότι έχουν εφαρμόσει τον κανονισμό. Όπως περίπου συμβαίνει και πχ. με τη συντήρηση του ανελκυστήρα. Σε γενικές γραμμές έχουμε να λύσουμε έναν απλό αλγόριθμο: - πρέπει να γίνει ο καθαρισμός στον κοινόχρηστο χώρο - πρέπει να δηλωθεί από τους υπόχρεους Κάθε πρόταση που λύνει τα παραπάνω είναι δεκτή. * Σε κάθε περίπτωση, να κρατάτε αντίγραφο από την Υ/Δ του πελάτη σας με την υπογραφή του.
  14. Ειμαι πολυ συμφωνος με αυτόν τον τροπο ερμηνειας,κι εγω αυτο προτεινω σε κόσμο. Απλα,τι πρακτικό πρόβλημα θα προκυψει: Αν ,εγω,ως ιδιοκτητης δηλωσω υπευθυνα οτι προεβην ή θα προβω σε εφαρμογη μετρων προληπτικης πυροπροστασιας, στην ιδιοκτησια μου ( πχ σε τμημα της πυλωτης ως συνιδιοκτητης του ακινητου δηλ. του οικοπεδοου) αλλα καποιος αλλος συνδιοκτητης δεν εφαρμόσει μετρα στο ιδιο κοινοκτητο μερος του οικοπεδου,τοτε.....ο καθενας ας συμπληρωσει ο,τι πιστευει
  15. 1α) Όσο δεν υφίσταται διευκρινιστική που να εμπλέκει διαχειριστές: ναι. 1β) Όχι. Η υπεύθυνη δήλωση είναι προσωπική. Όποιος δεν καταθέτει Υ/Δ έχει προσωπική ευθύνη απέναντι στον κανονισμό. Τώρα, αν γίνει έλεγχος και βρεθεί ότι ο καθαρισμός δεν έχει πραγματοποιηθεί, τότε αρχίζει να έχει ...πλάκα. Λογικά, όσοι καταθέσανε Υ/Δ απειλούνται ως και με φυλάκιση για ψευδή Υ/Δ, καθώς και με πρόστιμα για αμέλεια εφαρμογής του κανονισμού, ενώ όσοι δεν καταθέσανε Υ/Δ κινδυνεύουν με πρόστιμα ως 54.000 ευρώ για μη δήλωση εφαρμογής και ό,τι άλλο σημαίνει η αμέλεια της εφαρμογής καθαυτής. Όπως τουλάχιστον εγώ κατανοώ τον κανονισμό. Η άποψή μου συνεχίζει να είναι: κάντε Υ/Δ όπου έχετε αμφιβολίες. Δεν υπάρχει πρόστιμο κατάθεσης αχρείαστης Υ/Δ.
  16. συναδελφοι Παμε και σε αλλα,πρακτικα αλλα χρησιμα ερωτήματα που απασχολουν πελατες 1. Αν σε οικοπεδο,εντός σχεδιου,το οποιο απέχει <300μ υπαρχουν 2 Διώροφες κατοικιες,με συνολικα 12 (6+6) οριζόντιες ιδιοκτησιες -Ο καθε ιδιοκτητης οριζόντιας ιδιοκτησιας υποχρεουται να δηλώσει? - Σε περίπτωση που καποιοι δεν δηλωσουν,το πρόστιμο που θα έρθει,αφορα το συνολο των ιδιοκτητων και λογικα θα επιμερισθεί με βάση τα χιλιοστα ΚΧ δαπανών ή στον κάθε ιδοκτήτη οριζόντιας ιδιοκτησιας που δεν έκανε δηλωση?
  17. Σημαίνει ότι μπορούν να επισκευάσουν και να ανακαινίσουν το υπάρχον κτίριο με δικά τους έξοδα και με αντάλλαγμα θα μεταβιβάσετε την κυριότητα από αυτοτελή τμήματα του κτιρίου, είτε στους ίδιους, είτε σε όποιον σας υποδείξουν.
  18. Δηλαδή χωρίς να παραβιάζονται τα ύψη που ορίζονται από τα εκάστοτε Προεδρικά Διατάγματα όλοι αυτοί θα πεθάνουν της πείνας; Τι λες ρε παιδί μου.
  19. Καλησπέρα, Έχουμε οικόπεδο εντός σχεδίου. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν κτίσματα. Εντός του οικοπέδου στις όμορες πλευρές με τα διπλανά κτίσματα υπάρχει λιθοδομή όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, όπως επίσης στο αριστερό τμήμα (κίτρινο χρώμα) υπάρχει πλάκα με υπόγειο, ενώ στο αριστερό τμήμα (πράσινο χρώμα) υπάρχει πρανές. Εμείς στο συγκεκριμένο οικόπεδο θέλουμε να χτίσουμε ένα κτίριο (χρώμα μπλε). Σε αυτό το σημείο να πω ότι οι λιθοδομές και η πλάκα με το υπόγειο είναι ότι είχε μείνει από παλαιότερη κατεδάφιση του κτιρίου που υπήρχε εκεί. Οι απορίες είναι οι εξής: 1ον) μπορούμε να χτίσουμε ανάμεσα στις λιθοδομές χωρίς να τις κατεδαφίσουμε; 2ον) στο κομμάτι του κτιρίου που βρίσκεται πάνω από τη πλάκα το μοναδικό που θέλουμε είναι να καλυφθεί. Η εύκολη λύση είναι η χρήση τεντοπέργκολας. Υπάρχει πιθανότητα να μπορεί να γίνει επέκταση της στέγης του κτιρίου (πάνελ) ή η μεταλλική κατασκευή θα μας αναγκάσει να κατεδαφίσουμε τη πλάκα και το υπόγειο για να δημιουργηθεί θεμελίωση; Υ.Γ.: Οι λιθοδομές, ειδικά από την μία πλευρά δε θα θέλαμε να κατεδαφιστούν καθώς υπάρχει μεγάλος φόβος ότι το ένα όμορο κτίριο "πατάει" πάνω στη δική μας λιθοδομή. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  20. Έλαβα αυτή την απάντηση από κάποιο μηχανικό που δραστηροποιείται τοπικά . 'Το υφιστάμενο κτίριο είναι νομίμως υφιστάμενο ως υφίσταται. Άρα σε κάθε περιπτωση επισκευαζεται και ανακατασκευάζεται το υφιστάμενο κτίριο και συζητάμε για αυτή την προοπτικά αν σας ενδιαφέρει. Eπίσης ο συντελεστής Δόμησης στην περιοχή είναι 1,8. Το οικόπεδο από ότι διάβασα είναι 35 μ2 Χ 1,80 χτίζει 63 μ2 Εσείς ήδη έχετε τρείς ορόφου με περισσότερα τετραγωνικά . Εμάς μας ενδιαφέρει το ζήτημα της αντιπαροχής όπως είναι . Αν σας ενδιαφέρει και σας να το συζητήσουμε.' Θα ήθελα να ρωτήσω τι σημαίνει 'αντιπαροχή όπως είναι.'
  21. Γεωδαιτικός Σταθμός PENTAX. Για λογαριασμό συναδέλφου που έχει αποσυρθεί (5ετία τουλάχιστον) λόγω προβλημάτων υγείας. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ τρίποδο & κοντάρι & κάτοπτρο. 300 ευρώ
  22. (Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα Συνάδελφοι. Σε 5όροφο κτίριο το ισόγειο είναι μεγαλύτερο από τους ορόφους. Όλοι οι παραπάνω όροφοι έχουν επεκταθεί κατά 50 εκατοστά πάνω από το ισόγειο. Εμένα με αφορά μόνο ο τρίτος όροφος. Σε κάθε όροφο υπήρχε εξώστης ο οποίος έχει κατασκευαστεί με τις σωστές διαστάσεις αλλά μετατοπισμένος κατά 50 εκατοστά εξαιτίας της επέκτασης του κτιρίου. Πώς θα αντιμετωπίζατε αυτή την επέκταση? Είναι υπέρβαση δόμησης και κάλυψης. Αυτό που θέλω να διευκρινίσω είναι εάν πρέπει να αναφερθεί σαν επέκταση σε κοινόχρηστο χώρο αφού εκεί τυπικά ο αέρας είναι κοινόχρηστος ή εάν απλά μπορώ να πω ότι επεκτάθηκε η ιδιοκτησία του τρίτου ορόφου στον εξώστη και δεν επηρεάζεται άλλη ιδιοκτησία? (Δείτε το σχέδιο) Ευχαριστώ πολύ
  23. «Εάν υπάρχουν τιμολόγια από την 1η Μαΐου και ενώ ακόμη δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα για το νέο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»- το οποίο είναι θέμα λίγων ημερών για να ξεκινήσει-, θα μπορούν να μπουν σε αυτό το πρόγραμμα, όταν αυτό ανοίξει». Αυτό, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αποκάλυψε η υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του τριήμερου Balkan Energy Forum που πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη με διοργανωτές το ΥΜΑΘ και τη ΔΕΘ-Helexpo. Αναφερόμενη στα προγράμματα που τρέχουν στην Ελλάδα για την ηλεκτροκίνηση η υφυπουργός επισήμανε πως: «σήμερα υπάρχουν τέσσερα προγράμματα για την ηλεκτροκίνηση. Σε λίγες ημέρες θα ανοίξει το νέο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά 3». Σύντομα θα παρουσιάσουμε και τα ποσά με τα οποία θα επιδοτούνται οι ενδιαφερόμενοι. Θέλω να πω ότι ακόμη και αν υπάρχουν τιμολόγια από την 1η Μαΐου αυτά θα ικανοποιηθούν στο πλαίσιο του νέου προγράμματος. Άλλο πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση είναι τα πράσινα ταξί. Η επιδότηση αγγίζει και τα 22.500 ευρώ, ενώ αν συντρέχουν και άλλοι λόγοι, όπως για παράδειγμα ΑμεΑ, αυτό το ποσό μπορεί να φθάσει και τα 28.000 ευρώ. Είναι ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί για ταξί και με δεδομένο ότι κάθε μήνα οι τιμές των αυτοκινήτων μειώνονται, αποτελεί μια καλή ευκαιρία. Υπάρχει το πρόγραμμα «φορτίζω παντού» που επιδοτείται με 80 εκατομμύρια. Τα 30 εκατομμύρια είναι για την υποδομή που θα μπει στους δήμους και τα υπόλοιπα 50 εκατομμύρια για τις εταιρείες που θέλουν να τοποθετήσουν δημόσιους προσβάσιμους φορτιστές. Τέλος, υπάρχει το πρόγραμμα «Αστυπάλαια - έξυπνο και αειφόρο νησί», όπου στόχος μας είναι να μην υπάρχει θερμικός κινητήρας και όλα να είναι ηλεκτρικά. Θα θέλαμε και άλλα νησιά να γίνουν πράσινα». Ωστόσο αναφέρθηκε και στην εκπαίδευση φορέων για την ηλεκτροκίνηση. «Τα παιδιά μαθαίνουν από παραδείγματα. Αυτά βλέπουν και κρίνουν τους γονείς και επεμβαίνουν όταν ένας γονέας δεν φοράει ζώνη. Αυτά θα μάθουν εύκολα γιατί θα ζήσουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το σίγουρο είναι ότι την ηλεκτροκίνηση την μαθαίνουμε. Έχει εκπαιδευτεί πάνω σε αυτό το θέμα η Αστυνομία και η Πυροσβεστική, ενώ κάθε μήνα έχουμε νέους μηχανικούς που έχουν ειδικευτεί στην ηλεκτροκίνηση. Όσο αυτή προχωράει, τόσο και εμείς εξελισσόμαστε». Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, Βασίλειος Καππάτος τόνισε πως «η ακαδημαϊκή κοινότητα παίζει σπουδαίο ρόλο για την μάθηση και διάδοση της πράσινης κινητικότητας. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το γεγονός ότι λαμβάνουμε τεχνογνωσία από την Ευρώπη», για να συμπληρώσει η τεχνική εμπειρογνώμονας στη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Motor Oil, Βασιλική Παναρέτου, ότι «στο πλαίσιο της μετάβαση της εταιρείας προς την πράσινη κινητικότητα επενδύουμε 4 δις ευρώ για να μειώσουμε το CO2. Οι βασικοί πυλώνες που δίνουμε πολύ μεγάλη βαρύτητα είναι η ηλεκτροκίνηση, το δίκτυο φόρτισης, η ανάπτυξη των εναλλακτικών καυσίμων και το υδρογόνο». Ιδιαίτερα αισιόδοξος για την τεχνογνωσία που απέκτησε η Ελλάδα και τον ρόλο που διαδραματίζει στην διεθνή σκηνή, στον τομέα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φάνηκε ο κ. Χαράλαμπος Μαρμάγγελος, ένας εκ των δύο ιδρυτών της εταιρίας MC CHARGERS η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και παραγωγή Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων. «Πλέον μπορούμε να ικανοποιήσουμε κάθε ανάγκη που αφορά την φόρτιση. Από τις ανάγκες ενός σπιτιού μέχρι και τις ανάγκες μιας εταιρείας. Αναπτύξαμε την τεχνογνωσία της φόρτισης και πλέον κάνουμε συνεργασία και στο εξωτερικό. Η θέση της Ελλάδας σε αυτό τον τομέα είναι πολύ καλή και βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά. Γενικά η Ευρώπη είναι πολύ πίσω στο κομμάτι των φορτιστών. Όπως συμβαίνει και στην χώρα μας. Σήμερα σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν μόλις το 10% των φορτιστών. Φανταστείτε τι δυναμική υπάρχει. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στα Βαλκάνια που είναι πίσω σε αυτό το κομμάτι», επισήμανε. Τέλος, ο Flavio Grazian που εργάζεται ως διευθυντής έργου στο Bus, που είναι μια μονάδα του τμήματος Γνώσης και Καινοτομίας στη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Μεταφορών τόνισε πως: «η μετάβαση προς την πράσινη κινητικότητα δίνει πολλές ευκαιρίες. Στόχος μας είναι να υπάρξει πλήρης ανθρακοποίηση και η ΕΕ προσπαθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να αναπτυχθεί το δίκτυο υδρογόνου, να γίνουν σταθμοί πλήρωσης και να βγουν στην παραγωγή αυτοκίνητα με αυτό το καύσιμο». View full είδηση
  24. «Εάν υπάρχουν τιμολόγια από την 1η Μαΐου και ενώ ακόμη δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα για το νέο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»- το οποίο είναι θέμα λίγων ημερών για να ξεκινήσει-, θα μπορούν να μπουν σε αυτό το πρόγραμμα, όταν αυτό ανοίξει». Αυτό, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αποκάλυψε η υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του τριήμερου Balkan Energy Forum που πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη με διοργανωτές το ΥΜΑΘ και τη ΔΕΘ-Helexpo. Αναφερόμενη στα προγράμματα που τρέχουν στην Ελλάδα για την ηλεκτροκίνηση η υφυπουργός επισήμανε πως: «σήμερα υπάρχουν τέσσερα προγράμματα για την ηλεκτροκίνηση. Σε λίγες ημέρες θα ανοίξει το νέο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά 3». Σύντομα θα παρουσιάσουμε και τα ποσά με τα οποία θα επιδοτούνται οι ενδιαφερόμενοι. Θέλω να πω ότι ακόμη και αν υπάρχουν τιμολόγια από την 1η Μαΐου αυτά θα ικανοποιηθούν στο πλαίσιο του νέου προγράμματος. Άλλο πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση είναι τα πράσινα ταξί. Η επιδότηση αγγίζει και τα 22.500 ευρώ, ενώ αν συντρέχουν και άλλοι λόγοι, όπως για παράδειγμα ΑμεΑ, αυτό το ποσό μπορεί να φθάσει και τα 28.000 ευρώ. Είναι ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί για ταξί και με δεδομένο ότι κάθε μήνα οι τιμές των αυτοκινήτων μειώνονται, αποτελεί μια καλή ευκαιρία. Υπάρχει το πρόγραμμα «φορτίζω παντού» που επιδοτείται με 80 εκατομμύρια. Τα 30 εκατομμύρια είναι για την υποδομή που θα μπει στους δήμους και τα υπόλοιπα 50 εκατομμύρια για τις εταιρείες που θέλουν να τοποθετήσουν δημόσιους προσβάσιμους φορτιστές. Τέλος, υπάρχει το πρόγραμμα «Αστυπάλαια - έξυπνο και αειφόρο νησί», όπου στόχος μας είναι να μην υπάρχει θερμικός κινητήρας και όλα να είναι ηλεκτρικά. Θα θέλαμε και άλλα νησιά να γίνουν πράσινα». Ωστόσο αναφέρθηκε και στην εκπαίδευση φορέων για την ηλεκτροκίνηση. «Τα παιδιά μαθαίνουν από παραδείγματα. Αυτά βλέπουν και κρίνουν τους γονείς και επεμβαίνουν όταν ένας γονέας δεν φοράει ζώνη. Αυτά θα μάθουν εύκολα γιατί θα ζήσουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το σίγουρο είναι ότι την ηλεκτροκίνηση την μαθαίνουμε. Έχει εκπαιδευτεί πάνω σε αυτό το θέμα η Αστυνομία και η Πυροσβεστική, ενώ κάθε μήνα έχουμε νέους μηχανικούς που έχουν ειδικευτεί στην ηλεκτροκίνηση. Όσο αυτή προχωράει, τόσο και εμείς εξελισσόμαστε». Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, Βασίλειος Καππάτος τόνισε πως «η ακαδημαϊκή κοινότητα παίζει σπουδαίο ρόλο για την μάθηση και διάδοση της πράσινης κινητικότητας. Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το γεγονός ότι λαμβάνουμε τεχνογνωσία από την Ευρώπη», για να συμπληρώσει η τεχνική εμπειρογνώμονας στη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Motor Oil, Βασιλική Παναρέτου, ότι «στο πλαίσιο της μετάβαση της εταιρείας προς την πράσινη κινητικότητα επενδύουμε 4 δις ευρώ για να μειώσουμε το CO2. Οι βασικοί πυλώνες που δίνουμε πολύ μεγάλη βαρύτητα είναι η ηλεκτροκίνηση, το δίκτυο φόρτισης, η ανάπτυξη των εναλλακτικών καυσίμων και το υδρογόνο». Ιδιαίτερα αισιόδοξος για την τεχνογνωσία που απέκτησε η Ελλάδα και τον ρόλο που διαδραματίζει στην διεθνή σκηνή, στον τομέα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φάνηκε ο κ. Χαράλαμπος Μαρμάγγελος, ένας εκ των δύο ιδρυτών της εταιρίας MC CHARGERS η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και παραγωγή Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων. «Πλέον μπορούμε να ικανοποιήσουμε κάθε ανάγκη που αφορά την φόρτιση. Από τις ανάγκες ενός σπιτιού μέχρι και τις ανάγκες μιας εταιρείας. Αναπτύξαμε την τεχνογνωσία της φόρτισης και πλέον κάνουμε συνεργασία και στο εξωτερικό. Η θέση της Ελλάδας σε αυτό τον τομέα είναι πολύ καλή και βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά. Γενικά η Ευρώπη είναι πολύ πίσω στο κομμάτι των φορτιστών. Όπως συμβαίνει και στην χώρα μας. Σήμερα σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν μόλις το 10% των φορτιστών. Φανταστείτε τι δυναμική υπάρχει. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στα Βαλκάνια που είναι πίσω σε αυτό το κομμάτι», επισήμανε. Τέλος, ο Flavio Grazian που εργάζεται ως διευθυντής έργου στο Bus, που είναι μια μονάδα του τμήματος Γνώσης και Καινοτομίας στη Διεθνή Ένωση Δημοσίων Μεταφορών τόνισε πως: «η μετάβαση προς την πράσινη κινητικότητα δίνει πολλές ευκαιρίες. Στόχος μας είναι να υπάρξει πλήρης ανθρακοποίηση και η ΕΕ προσπαθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να αναπτυχθεί το δίκτυο υδρογόνου, να γίνουν σταθμοί πλήρωσης και να βγουν στην παραγωγή αυτοκίνητα με αυτό το καύσιμο».
  25. Συνάδελφοι, αν και η ΕΕΔΜΚ εκδίδεται με ευθύνη μηχανικού, κακώς για μένα που δεν περιλήφθηκε ΣΑΥ και ΦΑΥ για εργασίες ανακαίνισης. Το ότι δεν θα γίνει καθαίρεση τοίχου δεν απαλλάσσει από την υποχρέωση εκπόνησης ΣΑΥ κ' ΦΑΥ καθώς υπάρχουν ένα σωρό λόγοι ακόμα που απαιτούν την σύνταξή τους. Γνώμη μου είναι ότι καλύτερα να κάνετε αναθεώρηση και να τα συμπεριλάβετε εκ των υστέρων, για να είστε καλυμμένοι.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.